A geciújságírás egyik kedvelt kaptafája a médianyomás fenntartásához a felesleges is megnyitni "cikk"-ek .Onnan ismerjükfelőket, hogy a címnek a cikk céljához szinte semmi köze nincsen.

Teszem azt, van egy államnak valami útálatos,és médianyomással kinyírni szándékozott politikusa.Akkor az efféle cikka címe szerint történelmi témájú és pla fasiszta diktátorokkal foglalkozósnak  tűnik. A csecsen mimmehalás náci felelőse Abran Abrakadabranov a gyaúr kutya, szabadidejében a Csecsen Nemzeti Szinház főintendánsa. Akkor a Mozdok Gyezsúrnaja portál címlaptündére Murat Izbekdanovics kitanál egy hangzatoscímet

csecsemekekmagyar_hang.jpg

Fasiszta Diktátorok Alkonya Oirópában

Majdpedig Abran Inbragimovics ifjúkori képe, ahogy a közismert buzzanccsal, Ahmad Fukdazalnoval hajolnak össze még komszomolnyik korukban, szemmelláthatóan amoszkvai Arbat egyik kávézójában 1987-ben.

A sok félanalfabéta gyaúrkutya baromúgyse' nyitogatja meg a cikkeket -tehát már a címlapon tljesíteni kella napi nyomástervet.

csecsemekek.jpeg

A Hurrikánfrizurás Seggarc un "elnökségében" számomra a legnagyobb döbbenet azvolt, hogy az USÁ-ban ugyan nagyobb léptékekben és méretekkel,dekb ugyanazt a kismagyar idiótizmust sikerültmeg valósítnai a sajtóban,mint nálunk. Trumpmegkreálásáig azt hiztem, hogy ha másholnem,legalább az amerikai sajtóbanélmég valami az egykori amerikailiberális szabadságeszményekből.De amikor azt láttam

és erre az egyik legszemléletesebb a Clinton-Obama Mexikói Határkerítés

hogy a mi indexgecijeink legaljasabb szelektív ténykezelős-relativizálós hazudgálósmagyaripéteresésvásárhelyi marinénis féle trükkjeit képesek alkalmazni,elszontyolodtam.

 elijah_schaffer_a_twitteren.jpg

Természetesen a Hurrikánfrizurás Bojócelnök neve az elkövetkezendő 4-5év alatt többször lesz hivatkozás és alkalmas figyelemelterelő ráfogás,mint Richard Nixon-é 50 éven át.

enough.jpeg 

The useful idiot is a Mule pulling the yoke of his political opponents. It helps divert attention and is a good reference for anything.

theidiot.jpg

 

MAKE
AMERICA
CREAT'

AGAIN!

Egyelőre agyalok ezen a bejegyzésen: A mértékegységét Trump-ról vagy Orbánról nevezzem-e el? Orbán lenne az iskolaszerűbb és ráadásul 28éve töretlenül ívelő csodálatos példa,Trump viszont sokkal híresebb Orbánnál. Sokminden közöset hazudoztak össze a kül-és belpiaci médianyomás munkásai Trumpról meg Orbánról, viszont arról hallgattak,hogy Orbán maga az USA europolitikájánaka hasznos idiótája,tehát amíg szüksége van az USÁ-nak Orbánra az európai foskavaráshoz,addig nem lesznek Orbánváltó leaks-ek, csak így körbebombázzák majd,mint Szájerrel is. Persze, ha Orbán egyszer takarodna, ugyanannyira lesz majd hasznos,mint Trump az elkövetkezendő 10évben.

KÉRDÉS: Tanul-e a FIDESZ Szájer esetéből?

VÁLASZ: Ha Szarkó a Stroszkán Ügyből meg a sajátjából sem tudott tanulni, akkor a"makacs" Orbán,aki csak nála butábbaktól kér tanácsot?

KÉRDÉS Tanács...öö...eee... most Macron vette a lapot abból, hogy Szarkótpofán baszták?

VÁLASZ Persze.Hiszen Macron,szemben Orbánnal,még fiatal.

Valamekkora egysége lenne a figyelemelterelő,koncentráló, a karakterromboló médianyomásnak.

 

vegyük a 2016-os amerikai elnökválasztás botrányát,ami a médianyomás alapján Donald Trump.

Szerintem pedig a 2016-osamerikai elnőkválasztás botrányamaga a választásvolt,ami eléállítottákAmerikát:

-képen kívüliöntelt vén seggarc

-egzaltált öreg hülyepicsa

 

Aztán vegyük a Hurrikánfrizurás Seggarcra ereszkedő médianyomást

ami Biden-nekehhez a "fölényes győzelméhez" úgy vezetett, hogy Trump neve az elkövetkezendő 4 évben többet fog szerepelni a médianyomásban,mint Richard Nixoné 40éven át.

"Az idén még hazudgálunk,de jócéllal, hogy a Vidéki Takony Cigány megbukjon mán végre,de gyüvőre nem lesz kímélet ha a kis takonycigánnya eltakarodott mán végre,elfogultság nélkül mindenki megkapja,ami jár!"

/sajtómunkások 1993-2021/

Főlényes győzelmet hazudni nem csak megbízás alapján éspénzért kell a Biden-tünneplő médianyomásban.Van ebben egy kis Sváby András Attitüd is: A médianyomás kurvái most igazolni szeretnék azt, hogy ők ho-óóóóó-legyőzték már Trumpot Biden-nek.

https://m.blog.hu/du/dudenbuch/image/amerikaiseggnyaloszakmanyban.png

2006-ban a2.fordulóban az MSZP Vidéki Téeszelnök Tagozata hagyományos kortestevékenységgel nyertemeg az MSZP-neka választásokat a necces proletárkörzetekben. Svábynak vagy akár az index.hu-nak [vagyis a médianyomásnak]  is annyi köze volta "győzelem"-hez,mint Gyurcsány Mór-nak:D Még Ficsor Ádámék  esemeskampánya is többet tett a médianyomásba,mint Sváby.

Visszatekintés az Amerikai Válság-ra

Amerika lényegében Nixon óta nem tud,képtelen felkapaszkodni a válságból.

Szemléltetésűlelég csak az Amerikai gazdaság egyik szent tehenére,az amerikai autógyártásra tekinteni. 1974-gyel annyi változás történt, hogy a gépkocsiimport nagyságrendekkel nőtt meg.

 

1974- és a 2008-as válságközöttiidőszakban az amerikai autógyártásösszesen aprotekcionizmussal,a franciásstílusú nemzetipac védelemmel reagált az olajválságra és a nemzetközi autó fejlesztéskihívásaira.

Egységnyi utat egységnyi teljesítménnyela Bűnösen Csaló Volkswagen terméke  két gallon benzinnelteszmeg,míg az amerikai hazai terméklegalább 4 gallont zabál.Ehhez nemkellautógépészmérnökneklenni, csakfigyelni 7-ik osztályban fizikaórán: Hoválesz az a két gallon hiába elégő benzin az egységnyi-azonos-úton s teljesítmény mellett?

 

Csak hab az amerikai autógyártás piaci katasztrófája "torkán" az, hogy egy automata-váltós autókat használó ország hazai gyártói 2020-ban ugyanazt a fos, semmirevaló,150ezer mérföld után beszaró ugra-bugra automata váltót tudják,mint Nixon idejében.

Amerika tehát csaka médianyomás szerint van a "Trumptólörökölt válságban" mert ez a válság rothasztotta az amerikaigazdaságot Obama,a Két Bush vagy reagan idejében ismár.

 

Az USAdeficitjekb akkora,mint az éves hadiköltségvetése. Nixon idejében a Szovjetúnióa GDP-je egyharmadát fegyverkezte el,míg ma"Oroszországa Szovjetúnió útján" az egy-tizenötöd részét sem fegyverkezi ela GDP-jének.

 

Köszönöm a figyelmet és váromakérdéseket meg a kiosztásokat, hogy javíthassam a szövegemet.

Annak idején csak Fábry mert erről őszintén beszélni:

Kereskedelmi tévé vezetőségének magyar ötletet nem tudsz eladni.

amerikai_ejszaka_wikipedia.jpg

Azt kell hazudni, hogy lopod-másolod valamiről. Házinaívánk a grófnő pl rendszeresen szólta le  Nájdzsellával a számára útálatos (=frusztráló -> pécézendő) Stahl Juditot,mindösssze annyi történt,hogy ha Stahl műsort akart, hazudnia kellett, hogy az ötlet nem az övé.

süti beállítások módosítása