2021.06.25. 09:31
Genny és Gëcület
Megmondták, szóltak előre, ha a Majdan Tér Dramaturgja, az ukrán jóoldali újságírás és egy ukrán gázcég FB-tagja atyja lehet elnök, a hëllo lesz a nëmulassámá'
"A méret nem számít."
/Tokfalvi/
Na, azért részeredmények vannak, igaz, hogy Magyarországon csak az Amerika Hangja magyar adása tudott a gatyába élvezni [incl.: Fődi Kitti ] a ténytől, hogy sikerült megtalálni az akkoratömeg-ben a Fos és Turhulat című maskarák tattoo-ját hordozó , segglyukból fosott műgeci provót.
Az se számít, ha a Frankfurter Rundschau nem talált Münchenben elég alkalmas képet, akkor vágtak hozzá Bokharestből valóakat.
Lehet, hogy ezek a csávók nem voltak ott Münchenben, de akár ott lehettek volna. Az is lehet, hogy lakosságarányosan még megfizetni és provokátort a tizedét sem lehet előállítani neonácinak, mint NSZK-ban csak úgy spontán Maschieren, de akár lehetnének igaziak is, és ez a baj.
Hátööö, hogy Columbo magyarhangját, Szabó Gyulát idézzem, azért az tekinthetjük valaminek vagy picsafüstnek is, hogy annyi részeg baromból ennyi-mennyi %-ot (lásd Tokfalvi mottóját) sikerült úgy letartóztania a bajor rendőrségnek, ahogy a német faj-ból viszont ennyiért nem szokás. 16-ot el kellett engedniük, de az is valami, hogy kettőt bentartottak.
Nem tudom, mennyibe került ez a kis műsorszám, de ha azt nézem, hogy évente 100 millió Ft-nak megfelelő Kongresszusi Dollárt égetnek el olyan humbugra, mint a TASZ, akkor biztos megérte.
"Lehet, hogy Orbánt nem engedte a möccsre Hajdu, de engedhette volna és ez a baj."
/Bánó András parafrázis/
A nap egyik híre lesz az ATV-ben.
158 komment
Címkék: A nap híre provó Gennny és Gecület
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Steinmann Coco 2021.06.26. 08:18:38
Serény Vélemény 2021.06.26. 08:37:39
Serény Vélemény 2021.06.26. 08:38:40
Serény Vélemény 2021.06.26. 08:43:53
Hanem 1) feminista, 2) áruló, 3) házasságtörő, 4) hazug
nő írta!
Ha nem írt volna könyvet, vagy nem csinálnak belőle bizniszt, vagy húsz év múlva írja, akkor talán.
De így csak a korunk szellemének egy újabb selejtes megnyilvánulása.
Steinmann Coco 2021.06.26. 08:48:41
Steinmann Coco 2021.06.26. 08:52:19
Steinmann Coco 2021.06.26. 08:57:53
Serény Vélemény 2021.06.26. 09:10:28
Kaleta pedofil, de Bill Géccc meg jóban vala a világ legnagyobb szexragadozó pedofilállatainak egyikével, tehát bilgécc - aki kb a világ leggazdagabb embere - bizti, hogy nem pedofil.
Csak ugye eeez a síkbuták agyvizét nem mozgatja meg, mert billigéc jóésigaz, és főleg: nem lehet összefideszesezni…
Serény Vélemény 2021.06.26. 09:13:20
És eeeeez a kérdés!
Szorgalmas Gyémánt 2021.06.26. 09:28:12
E kémsztori 99.99%-át a büdös életben nem fogjuk megtudni.
Steinmann Coco 2021.06.26. 09:33:42
Steinmann Coco 2021.06.26. 09:38:57
Steinmann Coco 2021.06.26. 09:41:25
Wildhunt 2021.06.26. 10:08:57
Serény Vélemény 2021.06.26. 10:22:37
Serény Vélemény 2021.06.26. 10:27:24
Arra célzok, hogy a világ vezetőinek az általános lelki-erkölcsi színvonala nagyjából a leggusztustalanabb maffia alatt van, de te hagyod, hogy ők mondják meg a divatot, a divat meg megmondja neked hogy ki vagy… aztán csodálkozol, hogy kivagy…
Serény Vélemény 2021.06.26. 10:28:44
Serény Vélemény 2021.06.26. 10:32:07
Szorgalmas Gyémánt 2021.06.26. 14:59:06
Szorgalmas Gyémánt 2021.06.26. 15:00:12
Frick László Intézet 2021.06.26. 15:58:33
nagyba belejátszik az, hogy engem pestisrácozol, szőrsapós fidesznyikezel.
Aztán, ha fogós a kérdésem? "elfelejted". Megkérsz, hogy ismételjem el és akkor megint "elfelejted".. végső esetben "dumcsi" és "csak húztál vele"
SV/SGY-vel KÜLÖN meg szoktuk vitatni a kérdéseket és... ha érdekel, olvass bele. @Szorgalmas Gyémánt:
Az én álláspontom az, hogy a buzik élete nehéz. Sok-sok az árnyalat, a sokszínűség, sok buzi jár úgy, mint az ateisták, pl történik vele valami vagy heterók járnak úgy (Lásd Marc Cherry tételét erről,, tehát hogy az nem buzulás, ha nő létemre egy csajszit megkívánok a bulin és ujjazunk)
Nagyon fontos, hogy a korai internetkorszakban a Meleg Mozgalom elkezdte leltározni a melegeket és melegnek sorolt be rakásra biszexuálisokat. Meleg lett Janis Joplin vagy Katherine Mansfield.
Ugyanezt csinálták Stephen Hawkinggel, hogy ő meg ateista, ami nem igaz.
Aztán itt van a promiszkuitás kérdése. Én is összeakadtam ezen buziaktivistával, amikjor mutattam, hogy egy buziszerelm története ha reggeli délben kezdődik, az éjfélt már nem éri meg, és a szakítás oka a megcsalás. A buzik között, ha ez tetszik nekik ha nem (és Elton John nem bizonyítóerejű példa vagy más "monogámikus" celebbuzik.. ez van, ezt... le kell nyelnie a buziknak, ha fergetegesen promiszkuitívak, akkor azk, ez van, ha 60%-ra lenne igaz (ha 30% -ra "csak") akkor is súlyozó lenne.
Neil Patrick Harris meleg színészként egy pont úgy promiszkuitívat jelenít meg és alakít, mint amivel szerinte "vádoljáűk" a melegeket. Megmutatja, eljátsza, végig erről szól a szerepe, hogy lám-lám, egy heteró is lehet promiszkuitív, perszehogy. Ki mondta, hogy nem.
CSak a buziknál a "szubkulturalitás" egy külön plusz "összehozótényező"
Ez a buzi kedvencrendezőmet is foglalkoztatta (meg tudom magyarázni, hogy miért dugta Hanna Schygullát, nem azért, mert heteró volt, egyszerűen Hanna egy olyen barátja-embere-társa volt. Szerették együtt csinálni, de ettől Fassbinder még buzi volt. @Serény Vélemény:
És kedves mindannyiótok, a mostani szovárványoskodás dehogyis az LMBTQ-król szól, ők csak kihasználak bármit, ami a mozgalmat támogatja és most az USÁ-nak az európai szarkavarását ez is szolgálja, lámlám, a Majdan Tér Dramaturgja külön európai-és világLMBTQ-jai-t támogató pogromot hirdetett.
És vitát nem nyitnak.
Erről sem.
Befejezve a buzik témáját, a buzik azt mondják, amit az ateisták: Ha valaki elhajlott, elhajlott
Ha vallásos vagyok lehet ateista periódusom, de ha ateista vagyok és nem figyelek és elvétem és ideálista lettem, akkor nincs visszaút.
Nagyon-nagyon bátor embernek tartom azt az ateistát , aki előre tudja, hogy sohasem fog hibázni és ideálizmusba csúszni. Az ilyen ateisták képzelik hóemberszakállas korpuklens és pozsgás, gutaütéses hjajlaú öüregbácsinak a Jóistent.
CSakhogy... az a sejtésem... igaza van a zsidók egy részének és a Jóistenke egy 9-10 éáves csupaszképű huncut kis kölyök. Na, és ha ő elkezd szórakozni.
Márpedig szerintem az ateisták próbára tétele ma már szórakoztatóbb, mint amilyen Jónás hitének a próbatételei voltak.
Frick László Intézet 2021.06.26. 16:05:39
A Kettős Mérce című blog szimbolizálja ezt:
Weiss úr azért alapította a blogot, hogy se ide se oda és egyenletesen, ennek összesen az alapításakor adta bizonyítékát, a 2006-os őszi események-ről a véleményét, ami elitélte Gyurcsányt.
De ezzel ki is fújt.
Kettős Mérce van.
Mit állítok? -azt hogy nem liberálisak a Jók és Igazak. AKkor ugyanis nem lengettetnének be provókkal zászlót, mert azt teszik másokkal, amit magukkal szemben elvárnak.
Ezek a fejlettisztániak igazi illiberálisak. Ők semmit nem engednek meg magukkal szemben, amit másokkal megtesznek.
Oroszország a huszad, az ötvened, a századrészéért annak, amit az USA megenged magának, szankciókat kapnak. Ezt bizonyította most Genf. Csak Oroszországgal van baj, csak Oroszországnak kell engednie, Oroszország a mindenért a hibás.
Kettős Mérce, kész, ez van.
Nézd meg a TASZ reklámot: Ez szerintük a se ide, se oda. Miközben a TASZ tudjukkik és az Ellenzék Gyurcsány bolhacirkusza.
Már Tóta megtínított bennünket az Egyenlő Bánásmód kiosztására: 27-et basz a jobbosokra és arra egy fogazós szuopás a jóoldalra, szerinte ez a se-ide se-oda semlegesség az elfogulatlansággal.
Pár hónap.. már Ferien van és Merkellel távozik a Maradék Józan ÉSz.
Érted: Egy Merkel a józan ész utolsó reménye volt :D
Frick László Intézet 2021.06.26. 16:06:30
Frick László Intézet 2021.06.26. 16:21:30
Ókelta szövegekben a mai Írország partjainál úszó Gyémánt Hegyek-ről van szó, a XIX. századi mechanikusmaterialista-hypernaturalista mélabú szerint valamitől jól bebaszhattak azok a gaelek, hogy ekkora baromságokat írkátak össze, de azóta sajnos tudjuk, hogy hatszor állt már le a Golf-áramlat az elmúlt 30000 évben.
Kétféle modellezés van, csak a jobbat mondom, 2070 körül a mai Atlatni Óceáni Partvidéken zimankós -20 fokos telek, Párizsba olyan tél szökik be, amit mainapság szidnak Moszkvában, hogy hideg? az nincsen, viszont Moszkvába a mai párizsi telek szöknek be a maguk +3 +4.. +6+7+8 fokos teleivel
Az elmúlt 25000 évben az, amit ma Kárpát-.medencének hiszünk, ezerévekiog hol egybefolyó tölgyerdőség volt bükkösökkel tarkítván, hool csak a löszpordombok déli lejtőin termett valami orkánálló fűféle meg.
Egy-egy komolyabb jégkorszak után ebben az övezetben 400-400 évig fújt a 40-90 kim/h-s szél.
Csak vegyük a Német Jégkorszaki Kavics Murénahátságot, azelőtt ott magas hegyek között, de nem hupikékek éltek és erdőirtásos-fatemplomépítő kulturájuk volt
"ménemtanálunk jakkó tőlük semmitseee" Hát ha a magas hegyekből kavicsdombok lettek meg hátak, akkor?
De amióta CT-zik az űrből a földkérget: megtalálják a 25000 éves tölgyfa cölöpöket
CSakhát minek ilyesmiről írni az újságoknak, amikor a politika többet fizet, mint a tudományosság.
Serény Vélemény 2021.06.26. 17:44:59
Egyébként meg nem hiszem.
Steinmann Coco 2021.06.26. 22:31:14
Steinmann Coco 2021.06.26. 22:36:52
Frick László Intézet 2021.06.27. 05:20:14
Férfiaktól sokkal ritkábban begyűjthető, nem tudom, mennyire ismered a feminista irodalmat, de a korai korszakában a macsóknál rögtön a fériakra genetikailag jellemző büdösláb UTÁN következett az a vád, miszerint nem érdekli őket a nők orgazmusa, ha végeztek, lehengerednek s horkolnak/finganak.
Sőt, kifejezetten: Ha a baszatlan kifejezést használom, az a nőiség jele, nőit fedztem fel magamban, biztos ez valami transzneműségemre mutat, annak még utána kell járnom, hogy az annyira toleráns szivárványpárti egyenlőbánásmódosságosság megengedi-e egy mocskos fidernyáknak a transznemű gondolatokat, szerintem nem.
Frick László Intézet 2021.06.27. 05:37:47
Azóta a véleményformálás csúcsrajár, hiszen mi a te véleményed a vélleményrács által kiadott büdös vakcinák-ról? Az, hogy... hű de meglepő... büdösek.
Nézzük a Geci Potrohás véleményrácsát, miszerint kerítés
Szerintem: ide se akarnak jönni
A Geci Véleményrácsa szerint a Nemzeti & Keresztényértékek Mente
szerintem: Nemzetüökben is a faszukkal goindolkodók, teszemazt a vadászati tivornyázás mondhatni a fideszfőségek több, mint 66%-ánál általános.
Nagyon sarkalatos A Varacskos Geci Bolsanáro autoriter véleményrácsában a migráció, amiről az a véleményem, hogy mit szaros 34 millió, 150 millió kell.
A német mezőgazdaságbvan fizikai munkát végzők, próbálok nem tévedni, ezért alábecsülöm, 97%-a nem német és még csak nem is állampolgár, ha kötzerlebbről megnézzük, ha német állampolgárságú a fejébe venné, hogy termőföldeken hajladozik vagy kombájnalmát válogatna, legyen 100 ilyen német állampolgár, Deutschtürk azokból egy sem, nemhogy a német állampolgár nem akar a mezőgazdaságban, de még munkát irányítani sem szeretne.
A teherautósofőr szakmai körökben a botrány nélkül simán, még hírszinten sem ismert hotelbekényszerítés a hosszúpihenőben című műsorszám óta általűános röhej az, hogy fajnémet 10%-sincs a német rendszámnű németfuvarcéges/papíros autókat vezető sofőrök között.
Átfutottam egy szakszervezet vezetőségét: Mind fajnémet.Egy Kötelező Török nincsen köztük, pedig a speditőr üzletágban markáns a török, a görög és a volt-délszláv (német állampolgárságú, de Mirko, Zoran, Jovan, Bogdan stb)
Frick László Intézet 2021.06.27. 05:46:54
Erről az jut az eszembe, hogy mit a faszt foglalkozom bugris macsó fidernyák létemre én azzal, hogy mi folyik a munkásnőket szállító járműveken, vasúti kupékban, gyári női munkásöltözőkben, varrodákban és női-dolgozók álltal ült vagy állt gyári sorokon a csirkebelezőptől mondjuk odáig elmenően, ahol Beyoncé az XXXXXXXXXXXXXXXXXL-es speciális, csak neki tervezett és készülő bugyogóit varratja (esp. ez Magyarországon ZAYlik, ahol nincstermelés, nincshozzáadottérték)
Hogy lehet az, hogy a Női Mozgalom a férfiak megnevelése a és a fasz-alapú társadalmak picsatársadalommá nevelése közben...1-etlen 1-esetben sem foglalkozik kedves nőtársaik tudatrával, pl hogy az érettkortű munkáshölgyek fejezzék már be annak a pár fiatal csajszinak, akik még be-benézegetnek heti 2-3 nap gfizikai munkahelyekre dolgozcsikálni, azok elundorítását a képzettségüknek, de főleg a szellemi képességeioknek megfelelő gyári betanított munkától.
Hogy hogy nem születnek ilyern könyvek, mint
"Juli vagyok, túl fiatalnak nézek ki és túl csinosan, 12 apától született 3 gyerekem és a kolléganők képtelenek elvislni, hogy a potrohám mnégse nem csüng le a vénuszdomnbomra, EZÉRT állandó lelkiterrornak vagyok kitéve, egy pár edzőcipoőm van, amiben emberek közé mehetek és azt is teleöntötték az öltözőben vízzel.
14 éves korom óta (kollégiumi leánytársaim valamennyi cipőjét a nagylányok teleöntötték vízzel) nem tudok rájönni, hogy a nők nőkkel való kibaszásában iért ennyire mániálkus ez a cipők teleöntözgetése vízzel.
Kanlaktanyákban gyűjtöttem tipikus férfikibaszásokat, jellemző a férfifantázia alacsony fokaira, hogy a surranók teleöntözgetése vízzel -erről egyetlen egy eset6et nem jegyezhettem föl.
Frick László Intézet 2021.06.27. 06:08:03
Kicibálod Deborah (szerkesztőnője) "könyvéből" a kaptafát, majd a kaptafák, ugyer, hasonló alakúak... és idecibálod Diderot apácáját
Mintha Jézus Menyasszonyai
azok Földi Fasz Férfiak
menyasszonyaival egy kaptafán lehetnének talpicskázhatóak, bazdmeg most már tényleg: Karikatúrája vagy a Jók és Igazak sajtajának.
Most figyelj, fülszöveg:
>>>>>>A külvilágtól mereven elzárkózó szatmári zsidó közösség<<<<<<<<<<<<<
A "szatmári" a chaszid-okon belül egy kis mellékág, egy valóban szatmári [Nagykálló- és Mátészalka] rabbi emlékére
Külvilágtól elzárkózó semmiféle zsidó közösség nincsen, ekkorát a nácik nem mertek hazudni zsidókról. A haszid-ellenes orthodoxok sem zárkóznak el a külvilágtól. A gyakorlatban a chaszidok simán együtt mulatoztak keresztényekkel, pl polyákokkal vagy akiket ma "ukrán"-oknak becézünk. Ez a fajta NYITOTTSÁG-uk éppen a kikezdésük egyik alapja volt.
Az orthodoxoknak nem is mertek volna a New York Times Book-üzletágának a szakemberei nekimenni, ugyanis a chaszidok elve az, hogy ha megdobnak kővel, akkor se dobájjá vissza.
>>>>>>>>tagjaként Deborah Feldman szigorú szabályok szerint nevelkedett Brooklynban. Előírták számára, mit viselhet, kivel beszélhet, mit olvashat. Az oktatásával alig törődtek <<<<<<<<<
Ez a legbruhuhubb hazuigság a fülszövegben, egy chaszid lányiskolában, ami tudást megkapsz, terszemazt filozófiából és fél év alatt, az gójok fizetős egyetemén 8 félév és kb 20000 Dollár. Hátööö.. az evidens, hogy Deborah-ra szinte semmi nem ragadt a lányiskolában. Filozófia? - ne is beszéljünk róla
az egyetlen elvárás vele szemben az volt, hogy...
Magyarázd már meg a párhuzaomot egy vallásiőrültekháza
és egy archaikus, fogadjuk el a külső, iskolázatlan, tudatlan, a filozófiához és pl a zsidók történetéhez, azon belül a chaszidok történetéhez és történeteihez TÖK TUDATLAN SÍKHÜLYE
tipikus mozgslmár picsa belevezetéseit
faszisztikus társadalom elnyomórendszere között.
A Mindent a Maga Helyében és Idejében-ről már ne is beszéljünk
Diderot ugyanis a NőiHatalom Utolsó Évszázadában alkotott és az egyik köbyve föszereplői pinák. Méghozzá a pina egy speciális esete: a jóllakottan böfögő pina. A purcogó.. a fingásáig alaposan megbaszott pina, amelyik "elszólja" magát, mintegy fingás-szerű hangot hallatván a beledugattyúzott sok levegő miatt, volt vagy 10 orgazmusa szépen.
A fecsegő csecsebeszék ugyanis mind-mind pina
Olyan pinák, amiknek annyi megszülni egy gyereket, mint mondjuk ma egy közepesen súlyos mensiben valami görcsöcske.
Ebben a Diderot könyvben még a női seggek kozmetikájáról is szó van: Ha ugyanis egy élmedett márkinőnek az életkorához képest a picsája nem V-re ványadt, ragyás, tasla lógós kufferszerá, hanem feszes és babafehér, ruganyos, akkor a többi csecsebecse odavél, hog ez a spermával való gyakori öntözése miatt van (-> korabeli fogamzásgátlási eljárások)
Szerintem ezt a Diderot Apáca hamis- és erőltetett párhuzamot is úgy olvastad valahol.
És a szokásod szerint büszkén a saját dugádba is dőltél, ám mit se sejtve, azonban büszkén.
Frick László Intézet 2021.06.27. 06:32:07
áttekintette a könyvet, mondván: "A szatmár világban botrányos, amit Feldman tett, de története nem adta meg azt a drámát és intrikát, amelyet látszólag ígért. Azonban ablakot nyit egy olyan világba, amely nem sokan tudunk vagy felismerhetjük. Először lassú története meghív bennünket a szatmár emberek otthonaiba és gondolkodásmódjába, időnként egészségesnek és melegnek, mások pedig magányosnak, megdöbbentőnek és zavarónak. Feldman reflektív, soha nem aprít szavakkal, pontosan elmondva, hogy mit érez minden iránt. A formális világi végzettségű nők számára az írás beszédes és felkavaró. IDÉZET ZÁRUL
A Zsidó Könyvtanács... khrmmmm... nem egészen chaszid párton áll, sőt. Nadehát mitz foglalkozom én ezzel a háttérrel, ha az hüölye (vagy üzleti szempontból elég jól számító) picsa EGYEDI eseteiből aztán ÁLTALÁNOSRA lehet kiterjeszteni
Egyébként kiírják az igazat [ez már nem a Zsidó Könyvtanács, hanem a reklám] , miszerint Deborah könyvét remélhetőleg sok zsidó lány tartja majd a párnája alatt és olvassa titokban.
És a gyógypedagógiai gyakorlatomra támaszkodva most kiemelek és ideismétlek egy részt a Zsidó Könyvtanács szövegéből
-ezt ugyanis én már napokkal ezelőtt körülfogalmaztam neked, csak ugye, mint gój (én meg egy másik gój) fingod sem lehet annak ellenére, hogy a barátnőd egy olyan iskolát végzett, ami az én tekintetemben két ELTE bölcsészkaron valami a köbön.
A formális világi végzettségű nők számára az írás beszédes és felkavaró.
Hátööö... ez lényegében ugyanaz eufém körbefogalmazva, amit én egyszúr gój-pareasztnői kifejezéssel fogalmaztam körbe.
Frick László Intézet 2021.06.27. 06:40:33
A chaszidok az emberiség kulturtörténetében...
és itt rakásra sértegetek chaiszd, meg a chaszid gondolattal opponens orthodox gondolkodókat, ugyanis ha rá merek mutati a chaszidok kultúr- filozófia- és egyáltalán Emberi Gondolkodás-történeti értékeire, akkor leköpnek azzal, hogy ez világi és gój okoskodás csupán
mindegy, azért folytatom:
Ez a kis közösség, a "szatmáriak" még külön az igen kis chaszid közösségen belül is egy külön leágazás.
Az évtizedeik meg vannak számolva. Deborah ide, amoda.. Deborah a megsemmisülésükhöz mitse segíthetett ezzel. Deboirah-val vagy nélküle nincsen fél évszázada ennek a közösségnek.
És vélük a gondolataiknak.
Az nyilvánvaló, hogy Deborahnak FINGJA nem lehet a nem a szatmári iskolához, de a chasid gondolathoz, el tudom képzelni, hogy a lányiskolában figyelés helyett mivel foglalkozott, nem tudom, hogy van-e kamasz lerányokat oktató-nevelő pedagógus ismerősöd, kérdezd már meg tőle, hogy 11-22 éves kislányok órán figyelés helyett mikkel szoktak foglalkozni órán.
Tehát csak meg akarlak nyugtatni: Még 50 év és angol fordításban, angol magyarázószövegekkel nem lesz New Yorkban 20 ember, aki a chaszid alapgondolatokat is felfoghatja.
Viszont a korabeli Sztréndzs 'n Fesönt? Azt még szép!
Frick László Intézet 2021.06.27. 06:54:37
1. Továbbra is fenntartod Az Apáca és Deborah "könyve" között a párhozamot (és nyugodtan idevehetjük A szoilgálólány történetét)
2.Itt lenne egy gomb, mutatom, Deborah történetét elfogadod általánosan jellemzőnek, tehát nyigodt szívvel megnyomod a Szürkítő Gombot, hogy ez a bosszantó kis fekete-fehér sziget is Tűnjön Már El Végre a Szivárvány Sokszinüség Korlátlan Lehetőségeiben.
Steinmann Coco 2021.06.27. 08:15:48
Steinmann Coco 2021.06.27. 08:17:27
Steinmann Coco 2021.06.27. 08:25:36
Steinmann Coco 2021.06.27. 08:29:02
Steinmann Coco 2021.06.27. 08:35:31
Steinmann Coco 2021.06.27. 09:02:37
Frick László Intézet 2021.06.27. 09:56:53
Akkor fogléaljuk össze:
1. Feldman fellépése éééééérdekes mófdon aAz Arab Tavasz utáni időszakra esik, amikor New Yorki nemvallásos de zsidó magasfokú értelmiségi körökben elkezdték Izraelt meg a zsidókat baszogatni, Bloomberg, Sanders stb. Főleg a "zsidó fundamentalizmust"
2. A chaszidok az nem valami szekta, még csak nem is az amishok (akinél szintén szabadon le szabad lépni.
3. Feldman kb akkor fogant, amikor az autizmus divatja feltámadt, bele mersz-e gondolni abba, hogy valaki Deborah apját az, idézem a mai lexikoncikket "elmebeteg" apjában autisztikus, tehát a zsenialitása jegyeit fedezi fel.
4. Deborah némenek nyilvánítja magát, ami az én középkori ízlésemnek megfelel, egy ember nyilváníthassa magát olyan nemzetiségűnek, ami neki tetszik.
De.
Deborah azon az alapon nyilvánítja magát németnek mert:
jiddisch az anyanyelve és ekkor vagy simán csak németeknek-benyalásból teszi ezt vagy tök hülye a jiddisch nyelv történetéhez is.
Zsidókkal ez elég gyakran megesett a történetükben hogy nyelvcserét (a jiddisch esetében részleges) szenvedtek. Természetesen így a magyar zsidó természetes, hogy magyar.
A jiddisch azonban NEM EGÉSZEN német nyelv, valamint a jiddischt beszélő (és pl a chaszidokkal opponens orthodoxok) kulturájában sok a lengyel és "ukrán" elem. A ruszin. A román (mezőségi vegyes)
www.youtube.com/watch?v=-sbA2xk0dFk
Frick László Intézet 2021.06.27. 09:58:47
Természetesen az ember akarata szabad, attól még bemehetek, hogy jól lekarmoltassam magamról a ruházatot a bőrömmel és véremhullása árán is megtudjam: tényleg tüicskes.
Ritkán előfordul, hogy belül már nem annyira tüicskes.
Frick László Intézet 2021.06.27. 10:02:40
Amikor pl a chaszid kultúra is egy multikalcs.
Sőt, a multikalcsot nem a XX. század találta fel.
Miért kell agyonbaszni és egyenszürkére mosni mindent?
Mutattam neked a "bushman"-ok , a szan nép példáját, akiken dejótnevettünk Az istenek a fejükre estek c. filmben és hála ennek a trendnek, aminek te is híve vagy, most már fejlett hullámbádogputrikban lakó birkanyírók oiropid ruhákban, holland misszionáriusok által "megtérítve".
Még egy bazd meg.
Azért, mert egy Deborah Feldman kitalálta.. kis feminista mozgalmi segítséggel.. hogy tudatlan iskolázatlan középszarként miből fog megélni.
Frick László Intézet 2021.06.27. 10:04:56
Akkor még ezt is elismétlem:
Deborah a chaszid lányiskolában biztos nem figyelt és nem tanult semmit. Hogy hol járt a tanulás helyett az esze?
De így utólag, hogy már megvan a megélhetése, pl megengedhetné magának azt a luxust, hogy amit baszogat, arról meg is tanulja, mi az.
Frick László Intézet 2021.06.27. 10:06:13
ez aztán a bruhuhu
Steinmann Coco 2021.06.27. 10:06:14
Steinmann Coco 2021.06.27. 11:47:23
Picsaember 2021.06.27. 17:26:51
Ez a közösség, amiből az illető hölgy kiugrott, a neten olvasgatva egy elég szektaszerűen működő egylet.
Rengeteg ilyen-olyan szekta van, és az ilyen kiugrók elég brutális kezelésnek vannak alávetve, ha utólag kiteregetik a szennyest.
Szóval ha vki megélhetési okból ajánlotta ezt a néninek, akkor eléggé idióta volt.
Sajnos elég elterjedt a szektásdi, nekem is tágabb ismerősi körben van, aki belecsöppent.
Frick László Intézet 2021.06.27. 17:57:00
Innen folytatjuk -ha ezt is olvastad:
bookline.hu/product/home.action?_v=Martin_Buber_Haszid_tortenetek&type=22&id=45268
Frick László Intézet 2021.06.27. 18:06:14
Ilyent, mint Deborah Feldman, akármelyik new yorki pizzásfiú csinál akármelyik new yorki még termékeny néninek.
De ha a chaszidok (s közöttük a szatmári ág) odalesz, a Jóistenkének nem lesz már kedve még egy olyant csinálni.
Nézd már meg @Picsaember: -t: A neten olvasott utána. Kik azok a chaszidok és szerinte azok, amiket összeolvasott.
Mivé lenne a világ Deborah Feldman nélkül.
És mivé lesz, mert még pár évtizedük van hátra, majd nékülük, pl jobb lesz-e az a világ, amiben a diverzitás ilyen Deborah-kat terem.
Mert micsoda Deborah életműve. Exodus
Eltelt öt év- Vixodus
majd Ten Years After (előkészület alatt)
Közben ankétokon, összeröfiken, előadásokon podcastonban meséli ugyanez.
Összesen ez az, ami Deborah Feldman, ez az ő "szürnyűűű tűrténnette".
Egy nép utolsaja és száz meg száz asszonynemzedékek szenvedtenek, hogy ez a nép fennmaradjon.. és ez a Deborah a végseje.
Vagy nem.
A chaszidok ezerdéveken át életek túl ellenséges környezetet, pogromokat, de a Szivárvány Sokszinüség Diverzitása az egységszürkébe mossa bele őket.
Deborah-ból, ha a "különös történetét" elvesszük, mi marad. ÉS egy ilyen Deborah-ból 24 nem tesz ki féltucatot.
Azt nem értem, mit akar a Feldman meg a Deborah névvel. Ő német. Miért nem németesít Brünhilde Schixé-re.
VCalami mégis, ha igaz az, hogy "hány haszid lány párnája alatt ott ez a bátorkönyv" Oké, akkor ez mínusz tíz év a chaszidoknak.
Űrűjjüngg Venszan.
Frick László Intézet 2021.06.27. 18:07:49
Mutattam Truman Capote-t. De mutathatnbék másokat. Tudunk valamit a másik oldalról? Az ő -szerintük-i történetből? Ők hogy látják?
Frick László Intézet 2021.06.27. 18:11:44
De ismételten kérlek: Megint NE SUNNYOGD EL A VÁLASZT
ne maszatolj, ne csalj. Ezt vigyük már végig rendesen.
Próbálj már leszokni a Jók és Igazak kettőskerszt-mítúban is tomboló speciális" jogérzékenységéről, hogy a vád és ítélet közötti nszakaszokat elspórolod:
Én felvetettem komoly kérdéseket, tessék megválaszolni.
elereszted a füled mellett, mint valami orbánviktor és csak arra szeretnél válaszolni, amire akarsz válaszolni.
Tessék a kellemetlenebbjére is.
Picsaember 2021.06.27. 18:16:05
Picsaember 2021.06.27. 18:17:42
Picsaember 2021.06.27. 18:19:29
mekkora tapló baromságot írsz megint... ugye egy random keresztény szektánál meg azzal jössz, hogy dehát csak a biblián alapszik, olvassam el Pál leveleit... Bubertől egyébként olvastam ilyen történeteket, igen, kár, hogy semmi köze a témához.
Steinmann Coco 2021.06.27. 18:29:24
Steinmann Coco 2021.06.27. 18:49:21
heki 2021.06.27. 19:29:58
hanem mélyebb ennél.
Abban teljesen igazad van, hogy tipikus műfaj ez, hogy "szekta tagja voltam, és nagyon nehéz volt kikerülnöm innen",
viszont,
ha teljesen tipikus, akkor van-e ennek morális fölénye?
Coco-nak is mondom, hogy ha kezembe kerül a könyv, elolvasom, de előbb még Krasznahorkait kellene olvasnom (másik blogbejegyzésben idézi SzGy.)
Steinmann Coco 2021.06.27. 19:52:49
heki 2021.06.27. 20:21:03
"az alaptörténeteket már ezer éve megirták ilyen alapon semmit se kéne olvasni amit 900 után irtak."
Ebben igazad van, az időt még jobban kitolnám, mondjuk pár ezer éve, az a kérdés, hogy a rég megírt dolgokhoz képest valami újat tesz-e a hozzá a szerző.
Ha nem, hát nem, felejtendő.
Személyeskedésedre: reménytelen pedagógus?
Na bazmeg.
Tanár (!) vagyok, és nem pedagógus.
Remélem, érezhető a szintkülönbség.
Ha itt annak tűnök, az csatornazaj.
Sajnálom, ha itt unalmasnak tűnök.
A netes felület miatt nem akarok szórakoztató lenni, vagy vicces, mert könnyen úgy járnék, mint te, egy információs vákuumba belezuhanva.
Pizzát fagyival sose.
Meg szerintem több szórakoztató irodalmat olvastam (és olvastam fel gyermekeimnek,) mint az átlag, szerintem: (Jerome K. Jerome - tudod mit jelent a K. betű középen??? vicces! - , Karinthy, Durrel, Chesterton viccesebb részei, Királyhegyi Pál - akit Esterházy is idéz - Kisjó Sándor, Gádor Béla, Woody Allen, és monty python persze, persze), azokat említettem, akiket meg is osztottam a gyermekeimmel.
Szorgalmas Gyémánt 2021.06.27. 20:30:02
Persze mondhatjátok, hogy a haszidok nem szűklátókörűek - ami igaz is, legalábbis addig, amíg nem szeretnél benne élve egy nemközösségbelivel összeházasodni.
heki 2021.06.27. 20:32:55
Bevallom, hogy Krasznahorkaitól félek, mert olyan mély egzisztenciális szorongást közvetít, amelyhez képest Hamvas Béla egy könnyed, naiv ifjú.
De elolvastam,lehet, hogy a másik bejegyzésbe kellene írnom ezt.
Szorgalmas Gyémánt 2021.06.27. 20:32:58
ÉS az unortodox a digitálisk könyvtáramból:
drive.google.com/file/d/1CTrLy8C8CFZ9ROxZkDHndq7RK16LNc4m/view?usp=sharing
Majd időben hozd vissza :)
heki 2021.06.27. 20:38:17
Nem biztos, hogy szűk látókörű szekta.
Lehet, hogy egyszerűen kongruensebbek, mint a mai társadalom (függetlenül attól, hogy vallásos, vagy nem vallásos rétegről van szó. De lehet, hogy ez csak egy újromanticizmus részemről, lehet.)
Miért szeretnék egy nemközösségbelivel összeházasodni? Még a másik neművel is nehéz, mesélhetnék.
heki 2021.06.27. 20:39:42
Steinmann Coco 2021.06.27. 20:57:31
heki 2021.06.27. 21:42:45
erről ismerszik meg a férfiembör :)
(Nem ám ilyen prájd, meg minden, amit montam megmontam :) )
szóval elolvasom :)
heki 2021.06.27. 21:46:14
Hogy ez neked örömet okoz-e, az más kérdés. :)
písz end láv end heppinessz
Steinmann Coco 2021.06.27. 21:51:04
Frick László Intézet 2021.06.28. 06:17:39
Frick László Intézet 2021.06.28. 06:18:19
még külön kiemelném, hogy az írásművei felolvasásban is működnek, sőt.
Frick László Intézet 2021.06.28. 06:39:08
Elvileg el tudom azt képzelni, hogy a Szekták Birodalmában, az USÁ-ban létezhet zsidó szekta is.
A Haszid Tudás, az alapgondolata zsidókelőtt, az asszíír közvetítéssel Egyiptomba került TUDÁSZÖSSZESSÉÁG előtti.
A Haszid Gondolkodás éppen ezt az elérhetetlent célozza meg:
A Haszid TZudás Az Írások, A Talmud és a Kabbala
[itt jegyzem meg, hogy a mókszisták hazudozásai szerint a Kabbala valami okkult misztikus babonás baromság]
A haszid szó alkalmas, de nem túl jó fordítása a jámbor:
Aki tudására nem arroigáns.
Tisztelik a Sokat Tudó-t
itt jegyzem meg a Wikipedia cikkról, hogy a Haszid Gondolkodást az izmus-taggal párosítani= tudatlanság a Haszid Gondolatról, a Haszid Gondolat azti-izmus nemizmus az izmusrácsba verés megszünteti a Haszid Gondolatot.
Itt megállok egy talmudi résznél:
"Az Úr szóval teremté az Univerzumot. Az embert: gondolattal. [kb.: gondolat útján] "
Az Elsők egyike Baál Sém Tóv .. jellemző az utána következők jámborhűségére , hogy senki nem helyezte magát őfölibe.
nem szükséges "világokosá"-nak lenned, lehetsz összesen 1db-ügyű, sőt.
A tanító (általában) nem emeli magát a köz fölibe, sőt.
Látszólagos párhuzam, de személelets "rádöbbenni" hogy (és kevés ilyen jótanítás van...) hamar...igenhamar, mint Buddha Tanítása "sikerélményt" okozhat a tanulónak a megértésben.
Igyekeznek az alaptörvényeket betartván a tudást gójoknak nem kiadni, de messze-messze.. és nagyoin-nagyon mesze nem annyira bezárkózóak, mint olyan orthodoxok, akiket hamis látszatok alapján kevergélnek vélük. (Amiket Cocónknak az elején hiába mutattam..)
Meg szeretném jegyezni, bármi, amit írtam írok meg írni fogok a haszidokról, a Haszid Gondolat számára még a megmosolygatás szitjét sem fölérő laikus-gój-és kulturtörténeti megközelítés. Amilyen jámbrak a haszidok, kapnék egy vállveregetést.
Nem tudom, hogy a new yorki ágazat, de főleg a szatmáriak mit keresnek ott a pokolban, New Yorkban. A haszid élet "vidéki élet"
www.youtube.com/watch?v=3Jm5N1sVhRo
Nagyon érdekes helye van ennek az éneknek a Haszid Gondolatban, a Szatmári Ág-ban, ez ugyanis egy pár pillanat élménye, egy tanító hallotta ezt a dalt s valami kifogalmazhatatlan ÚrUniverzumTermészet egyszerrevalóságélménye támadt, ez a dalocska annak a pillanatnak az emléke
hogy... emlékeznek erre s éneklik, ez szerintem.. laikus számára is érzékeltet valamit a Haszid Gondolat-ból
Steinmann Coco 2021.06.28. 07:30:29
Picsaember 2021.06.28. 08:19:00
ha kicsit megfigyeled, amiket Dudi ír, akkor egy prekoncepció alapján már mindennek elmondta ezt a nőt, baszatlantól kezdve nyerészkedőig, holott simán lehet, h egész mások a motívumai (mint az egyéb "közösségekből" kilépett sorstársainak, ezért hoztam fel ezt párhuzamot).
Ami szektásan viselkedik, az számomra szekta. Adott esetben akár egy párt v. egy munkahely is lehet az. De itt egy vallásos csoportról van szó.
Frick László Intézet 2021.06.28. 08:27:28
Függőséget alakítanak ki?
Pénzhalám-kalamolák?
Szervezkednek, ügynökökkel toboroznak tagokat? Sápot szednek? Pénz gyűjtenek és kezelnek? A chaszid főbb taníytők márványpalotákban laknak, 20-200 fős háremet, Rollys Royce csordákat tartanak? Televíziójukkal politikai agitációt folytatnak vagy
pl Magyarországon ez szektánál megfigyelhető:
a legjelentősebb, leelfogulatlanabb és kiterjedtebb sajtóarchínummal rendelkezvén mindenkiről tudnak valamit, amivel fogják?
Nincs szekta, ami nem alkalmazna agymosást, tudnál a chaszidoktól ilyenféle agymosára példát hozni, sóműsorokat stb?
Frick László Intézet 2021.06.28. 08:29:56
Sebaj, összefoglalom én neked hatodjára ius, kíváncsi vagyok, hogy a következő váalszablkakban mivel rázod le. (Azt szoktad csinálni, h teljesen figyelmen kívül hagyod:
Tehát
akkor:
Felsoroltam könyvesmarketing sávoikból olyan könyveket, amiket nyilvánvalóan meg tudsz ítélni, bár nem fogo szükségesnek tartani elolvasni.
-muzulmán hercegnők élete
-feleség voltam afrikában
-Szomáliából menekült ápolónő vagyok
Frick László Intézet 2021.06.28. 08:31:16
A téma adott, szegény menekült afrikai fejlettisztánban, elme4séli az élettörténetét: Én nem nézem meg a filmet, te megnézed, viszont én fejből kis cizelláktól eltekintve. leírom neked, mint fog mesélni szegény menekült.
Frick László Intézet 2021.06.28. 08:34:01
De neked is külön elmondom:
Fél-haszid házasságból származik Brünhilde Schixe. Az anyja egyáltalán nem haszid .. az apja viszont "mentálisan terhelt"
és nem is éltek együtt.
Nyilván a lány az "apai család" fgelől "árzékelhetett nyomás"
-t
ez a töürténet egyik fele, akkor tudhatnánk meg az igazat, ha a vádlottaknak is lehetne joga beszélni
de persze nincsen.
Miért is lenne? :D
Frick László Intézet 2021.06.28. 08:45:18
Van egy riporter házaspár, a világ legjobbjai. Soweto-ban drogosokat tudtak riportozni, csudákra képesek.
Nos, van nekik egy kis "szívük csücske" utánajártak egy régi riportalanyuknak személyes érzeményeik miatt.
Természetesen a kamera rögzíti a szokásos műsorszámot a bwna-k hüle paliravevős tarhálását, kedvenc riportereimnek le kell nyelnie, hogy az őket fuvarozó faszi majd tudja, hogy kell, majd nyit a városban bankszámlát és arra utalják majd a riporterék a támogatást, amit ő becsszó, majd elhoz ezeknek és a gyerekek iskolázására költi, ez is ... véglis egy sablonos szituáció...
VFan ott egy fiatal csajszi, aki elmeséli a "kasztrációja történetét".. de színészkedésre nem képes és végülis teli 44 foggal nevetni az egész sztorit, a sok hülye picsa bwana, ezt akarják hallani (amúgy látni, hogy a metszést ő a nagylánnyá avatásának képzeli és az öreg faszit, aki a muzulmán szektás baromságot beszéli róla, tök hülyére veszi, maradjon csak tudatlan barom a hüvelyi orgazmus[a] titkairól.
Egyszerűen... el nem tudom képzelni ezeket a 17-18 éves FELNŐTT afrikai nőket, titokban magukban miket gondolnak az európai hülyepicsákjról, akik azt hiszik, hogy ha egy Á betú ékezetéből valamit (pár hülye tudatlan öregaszony, nem a bába akit a riportban mutatnak)
Gyakorlatilag egy olyan "nőieset"-ről van szó, mint fiúk esetében a fitymaszűkület: Magyar nőgyógyászi szakszóval itt is fitymácskáról van szó, amit picit meg kell metszeni a könnyebbben tisztíthatóság= gyulladásgóc megszüntetése kedvéért .. azt meghagyom, hogy vannak tudatléan barom vajákosok, akik azt metszik, amire a feminimopicsoidok a palávert kiverik... 100-ból 2 esetben.
Tehát hogy egy afrikai nő mit képzel azokról az európai nőkről, akik szerint orgazmus csak annak a kis bibécskének a dörmicéjétől keletkezhet, semmi mástól: A fehér nők.. csupa kislányok?
Der nem baj, a bwaná-.k ezért a sztoriért jönnek, nyomja is nekik a csaj, csak közben jól ki is neveti őket.
És kedvenc riportereim: NYelnek. Mert: Nekik is meg kell valamennyire felelni, nekik is vannak szponzoraik, egy picit a hülye bwaná-t adniuk kell. De azért az arcukról tudunk olvasni.
Steinmann Coco 2021.06.28. 09:21:41
Szorgalmas Gyémánt 2021.06.28. 10:26:56
Igen. Bazdmeg, ha az egész családod, minden emberi kapcsolatod egy adott, világtól vállaltan elzárt köözségen belül van, akiknek a dolgairól még csak nem is beszélhetsz, akor ezt a szektát nem hagyod csak úgy ott. Nem elvárható az emberektől, hogy ekkora áldozatra képesek legyenek. A világban lenni, de nem a világért lenni el itt sólyosan sérül, a világtól elzárva lenni, nehogy elsodorjon a világ elvre cserélték le - ami a szekta legbiztosabb ismertetőjele.
Előfordul ez máshol, felfoghatlanul mély szellemi tudás felett ülnek emberek, és azon görcsölnek, nehogy a lányok tinédzserként rúzsozzanak meg farmert húzzanak, mert akkor mi lesz.
Ha ennyivel szét lehet rombolni a tradícióid, akkor annak a tradíciónak lőttek.
Szorgalmas Gyémánt 2021.06.28. 10:36:05
Bonyolultabb ez sokkal, mint amennyire elsőnek látszik.
Szorgalmas Gyémánt 2021.06.28. 11:15:21
Persze oké, megvédenek a Kísértőtől, de mi van, ha én a dualista gondolkodást beszűkültnek és nem kielégítőnek tartom?
Ezért nehéz az isten-sátán kettőségen alapuló közel-keleti vallásokkal. Sivatagi népek, kőkemény, kőbe vésett törvényekkel. A büntetés mindig nagyon kemény, légy forró vagy hideg,mert ha langyos vagy, kiköp a szájából Jhv, örök kárhozat, ésatöbbi, Allah haragja rettenetes. Kevés volt a víz, kevés volt az élelem, könnyen meghaltál, ha nem követed szorosan a tradíciót, ez képzi le a vallás is. A mai világ ennek pont a fordítottja, akkora a bőség, hogy belehabarodnak az emberek - itt vagy tudsz vonzó szellemi tanításokat kínálni az arra fogékony embereknek, vagy marad az elzárkózás. Az elzárkózók pedig a legfontosabb szabályt szegik meg: annak add át a tudásod, akit az érdekel.
És ha attól félsz, hogy a gyermeked majd elkárhozik, elvész, ha nem követi azt, ami te, az a te bajod, nem a gyermekedé.
Picsaember 2021.06.28. 11:22:20
elvonatkoztatva a vallásoktól: tetszőleges közösségben, akár egy országban, érezheti úgy az ember, hogy nem tartozik oda és "kiveti" magából a közösség.
Személy szerint több alkalommal megtapasztaltam már ezt, nem kellemes.
De sokkal durvább lehet annak, aki ilyenben nőtt fel, és minden ismerőse innen származik. Ugyanilyet láttam pl. Szcientológus emberekkel is.
Szorgalmas Gyémánt 2021.06.28. 11:32:42
Frick László Intézet 2021.06.28. 13:12:40
VAn egy történetem, amiben a baloldali, magát ateistának gondoló zsidó kóser étkezik -a szülei emlékére. Kipát viselnek nemvallásos zsidók is, szintén valami családon beüli okból valaki/k emlékére a családból.
Kardos G. Uri hanyatlásában.. olyan... kárpáti parasztnak öltözött be.
Megkérdezték az utolsó csikóst, tán fesönből van mellénye meg pörge kis kalapja, azt mondta... nem tudja megmondani, úgy érzi, ez kell.
Kedvenc riporetereim new yorki riportjában beszél egy haszid faszi, ő is kétségek között is, de fekete nadrágban s hozzá a fehér ing.
Teher ez már ? - de nem fesön.
Számomra még a moszlím imaház is "templom" [pedig nem az, hanem: imaház] nem látoöm "naív"-nak A Tan követői kis utcai áldozati helyeit, pedig szívószálat is tesznek az üdítős üvegbe (amit azért tán... akkor, amikor még láttam PE-plasztik szívószálak voltak, két éve már lebomlóak]
Szerintem sok zsidó lehet úgy imaházban, mint én a katolikus templomban, ahol jámbor nagyszüleim térgyepeltek "ezek azok a falak, ez az az (50 éve avangár' modern) áldozóoltár, ahol bérmálkozáskor vettem föl a szentséget.
Én nem hiszem azt, hogy.. egyszerűen nem tudom elképzelni még az érzelmi kényszerítést sem. A "látványos" (és igen drága, egy olyan kucsma egy vagyon) öltözetet nem mindennaposan viselik nyilván... hullik.. darabokra.. tolódnak el.. ki-mikor meddig viseli az ősök öltözeteit.
Ha valaki nem akar katona lenni, ne legyen -de ne váljon árulóvá.
Frick László Intézet 2021.06.28. 13:22:38
@Szorgalmas Gyémánt:
...szóval, ha valaki nem akar katonáskodni, ne vonuljon be de ne legyen árulóvá, főleg úgy ne, hogy "nem birta a kiképzést".
@Steinmann Coco:
Deborah tized-vagy semmit sem tudó embereket okosított föl arról, amiről neki magának sem lehet fingja sem.
Ha ő úgy érzi, hogy ő német ember... ismétlem, én támogatom ezt a középjori szemléletet, ami a nacionalizmus előtti ősibb és embereibb. Német akar lenni? - legyen német, és csináljon valamit, dolgozzon a két kezével vagy ügyeskedjen. Van az ő t9örténete: Kinek mond bármit, kire vonatkozik, egy egyedi történet és eset, mire általánosít?
Mire jutnak huszad-harmincad.. százaed-nyi "tudású" (vagyis tudatlan) emberek.
Cocó, te tudod, mi a kabbala? Beírod a keresőbe és "ránézel a neten".
Olyan embereknek árulkodoptt Deborah az azt se tudja, miről, akinek a kabbaláról kb annyi tudásuk lehget, mint a haszidokról A kabbaláról úgy tudják, hogy valami babonás amulet. A haszidk meg azok a... de ha szembe jön egy haszidokkal opponens orthodox, azt is beveszi "haszid"-nak.
Itt nem is Deborah az igazán aljas, hanem a New York Times Book üzletág felhajtói. Meg a mozgalmárok.
Frick László Intézet 2021.06.28. 13:26:00
Néztem bele az utolsó évadba és bármi is volt a történet, nekem a képek azt zsezsegték: Kell a pénz, hajtsuk ki még. Préseljük. Életünk első és utolsó szerencséje ez, ne hagyjuk .
Szorgalmas Gyémánt 2021.06.28. 14:10:12
Szorgalmas Gyémánt 2021.06.28. 14:12:13
Szorgalmas Gyémánt 2021.06.28. 15:22:10
Steinmann Coco 2021.06.28. 15:58:03
Steinmann Coco 2021.06.28. 16:01:08
Steinmann Coco 2021.06.28. 20:38:23
Frick László Intézet 2021.06.29. 16:22:29
Elmondtam, hogy vannak csonkítások, mert hát vannak sötét emberek. De a művelet eredetileg semmit nem vág ki, csak egy apró metsés, ami a lenövést megszüntetvén könnyebben tisztítható teszi azt a részt és kevesebb lesz a gyulladás (és fertőzés)
Igen távoli rokona, de rokona a fitymaszűkület megoldása is, képzelj ahhoz valami "vallásos" okkult baromségot.
Volt.. vagy 20 éve egy "divat" ami felkapta ezt a témát, ráharapott a könyvmarketing és egy kaptafáról le is húztak vagy 20 könyvet.
Most már nehéz lenne eladni.
Frick László Intézet 2021.06.29. 16:23:21
Fasza.
Steinmann Coco 2021.06.29. 18:56:05
Picsaember 2021.06.30. 15:22:20
Pl. a nyugatnak igenis vannak komoly értékei, még mindig.
Mást ne mondjak, Magyarországon az én generációmból (40esek) kb. 90%-a, akinek biztos állása és egzisztenciája van, és hazai mértékkel jólétben él, közvetve vagy közvetlenül nyugati multiknak köszönheti ezt. És közben persze akár zavartalanul szidja a hülye picsa nyugatiakat.
Picsaember 2021.06.30. 15:24:46
" A szekták.. és ez a gyülikére is igaz... nehezen képesek túl élni az alapító embert."
hát a szcientológia alapítója már 80-as években meghalt, és azóta is virul, ha nem is terjeszkedik.
Az utolsó 100 komment: