"Peking nem Kína."

/Mao Ce Tung ,1972./

BARANYI KRISZTINA  Üzenjük Pekingnek:  Nem lesz Fundan  egyetem!

PEKING Üzenjék akkor Sanghajnak.

buszkeidiota.jpeg

 

KARÁCSONY GERGELY  Akko ööö nem lesz..ö..atlétikaivilágbajnokság,ha..öööpedig a  abban partnerek voltunk a kormánnyal.

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr1016564134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Coco néni 2021.05.17. 21:13:13

Várom a szakértő magyarázatokat. Miért fizetek a kínaiaknak vagyoknokat egy olyan egyetemért, ahová majd főleg külföldi tandíjas hallgatók járnak?
Én tényleg kíváncsian várom, nekem ez miért jó??
próbáljátok meg karácsonyozás nélkül elmondani, MIÉRT lesz nekem vagy akár egy magyar fiatlanak jó, hogy a felsőoktatásra szánt pénzek nagy része egy olyan kínai egyetemre mennek, ahová nem lesznek államilag finanszírozott helyek?
Szerintem ez úgy működik, ha a l'oreál akar Bp-en egy elegáns szálont, akkor kibérli a helyet saját pénzén, fizet, minta katonatiszt, és beindítja a saját pénzén, majd beszedi a frizurázásra érkező hölgyektől a pénzt ha már megnyitott. Nyithatna úgy is, hogy ÉN fizetem neki a szalonnyitást, és Ő szedi a pénzt?
Kohn bácsi forog a sírjában, ez nem túl ügyes. Illetve Kína részéről ügyes.

Coco néni 2021.05.17. 21:15:09

Na, M1 hiradó :DDDD
most mondták be,

"karácsony helyettese egy telexes szerkesztővel találkozott pár napja egy szórakozóhelyen és láthatóan jó hangulatban beszélgettek"

:DDD
visítok :D FELHÁBORÍTÓ
VESZÉLYES
emberek találkoznak a megnyitott teraszon és beszélgetnek
hová jut a világ :DDD

Szorgalmas Gyémánt 2021.05.17. 23:21:06

Nem lesz atlétiaki világbajnokság. Ezzel egy cspaással lealázta a Gecigányt meg Kínát is.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2021.05.18. 01:12:35

Nem vagyunk tükörfideszesek! Ti vagytok fideszesek!
Jó, lehet, hogy a világképünket az 0rbán Viktor agitációs propagandájának a mínusz eggyel szorzásából származtatjuk, vagyis mindig a fordítottját, mindig az ellenkezőjét: ha zár, nyisson azonnal, ha nyit, zárjon azonnal, ha emel, csökkentsen, ha csökkent, emeljen, ha rendel, nem kell, ha nem rendel, rendeljen, ha oszt, ne szórja, ha nem oszt, az járna, ha nem szól, lapít, ha szól, bár hallgatna -
de ettől még
Nem! Nem! Soha!
nem vagyunk tükörfideszesek! Ti vagytok fideszesek!

bunkonyilas.blog.hu/2021/05/16/tukrom_tukrom_561

#hagydabba #ezfáj #szóvalszerinted #deamásikis

Frick László Intézet 2021.05.18. 05:40:04

@Szorgalmas Gyémánt: Szerintem Karácsonynak három olyan sávja van,amiben saját,önálló gondolata:
-biciklisávok
-a munkahelyem közelében átülök biciklire felöltőben
-ugrálnak a gecik,belengetem nekik: "Nem lesz atlétikaivilágbajnokság!"

Frick László Intézet 2021.05.18. 05:43:42

@Coco néni: Annális inkább fantasztikus,amitmutaattál,hiszen kizárólag csakkormányközeli médialétezik.Jordn Tamásbácsi meg is aszonta,hogy kizárólag jóhírekrőlérteesülhetnek ebben az országban az emberek,nem tudhatják pl azt, hogy mélyszegénység van v agyhogy legjobbjaink kitántorognaak és szomorúan bólintunk: nem jönnek vissza soha már.

Azt nemértem, hogy ha kizárólag kormánypropaganda folyhat,az emberek honnan érteesülnek az igazságrólis annyira, hogy anélkül tudják,mennyire szar a büdös oroszgecivakcina és a kínai gombáshüvelyifolyás szarvakcina.

Csak az lehet, hogy nyilván,aki nemfideszes és gecigyűlölő, az tud külföldiül.

Frick László Intézet 2021.05.18. 05:53:06

@Coco néni: Te máris tudod,hogy a csöppet sem biztos bp-i Fundan-ra kik fognak járni?

Szerintem a Fundan-nak helókarácsony.A FIDESZ gyönyörűen beletapicskolta Lánchidnál már pompásan bevált csapdába. Ebből lehetetlen kijönni. Egy kerület,ami ezt a baranyikrisztinának becézett süvöltően tudatlan ésostoba,mégis huncutulprovokatőr drogos picsát..Plamikor ezt a poent ellőtte, hogyaszonygya Üzenjük Peking-nek...

Itt közbevetem,hogy Peking,az nem Brüsszel.

Ha a kínai komonistapártkiadja, hogy mivel a Sinofarm megvette őketkilóra,tehát a kínai Gyógyszerügynökség "hiányos dokumentációk"-ra hivatkozva (nyilván aKínai gyógyszerügynökségnek van egy sémája,mit tekint tudományosnak,pl amilyen lapokban publikáltmilyen kutatási eredményeket és azokat hogy a jóéletbe is találhatnámeg,amikor a Pfizer egy embléma,és a BIONTECH-é alicens, amit kínai laboratóriumaiban fejlesztett és Európában is próbagyártottákés arról vannak az EU-kompatibilis dokumentumai)

...nnnna..a lényeg-a-lényeg,hogy ha a Kínjajijaji Komonistákókk Pártyakiadja, hogy a Kínai gyógyszer ügyynökség ne vegye be a Pfizert, akkorkb 2 hét és aKínai gyógyszerügynökségnbekmutatnia kell a kutatást,ami szerint szar a Pfizer. Kínában nem etetnek olyan bürokratákat,akiklusták 3hónapalat valamiúj hazugságot kitalálni,hogy mégmindig miért nem merték kimondani, hogy szar a Pfizer.

Ó,hát BIZTOS ...ugye? A bizonyítékod az, hogy ha Brüsszelútálja a Gecit = Brüsszeljó és tiszta szűz, óóó, hogyisseee,semmiPOLITIKAI NYOMÁSGYAKORLÁS nincsen az EU vakcinacirkusza mögött

Ugye, tanárnő... jól feleltem?

Frick László Intézet 2021.05.18. 05:56:07

@don Fefinho: Igen,ezt neveztem én @Coco néni: Somogyi Zoltáni Egyszerűgépnek.Egy zsírdisznó alakú hólyag, elölis vaan egy kacsacsőremeg a segge lyukán is.Elöl "nyiltvégű" azaz ki van pontozva a hely annak,amit Orbán kitalál.Hátulviszontkőbe van vésve, hogy szar, nem igaz és csak is az ellenkezője a jó.

Csak ehhez persze kell egy megvénültés fafejű, hajlíthatatlan pöcs is,aki jólszolgálenneka zsírdisznógépnek.

Mertplegy hétköznapi szokásos Gyurcsányi Zseniális Fogássala saját faszátlelehetne szpatni ezzela zsírdisznógéppel.

Nagyon könnyűlenne átverni:naponta.

Coco néni 2021.05.18. 08:07:06

@Frick László Intézet: ne beszélj össze-vissza. Én nem kínáról beszélek, hadoválsz, smoncázol.
EGY kérdés van.
Van egy magáncég, mint a fudan. Adsz neki ingyen egy marhanagy területet, saját pénzből, sőt hitelre felépíted az épületét, és UTÁNA jön ő, és beszedi a pénzt a KÜLFÖLDI hallgatóktól. Ebben nekem hol van az üzlet?
Miért finanszírozom meg a jordán arab,meg gazdagvietnámi meg szlováiákban élő gongbaocsirkés gyerekének a tanulását egy magánegyetemen?
Hol van nekem, mint magyar állampolgárnak ebben a nyereség?
Miért ér meg nekünk ez fejenként 50 ezer forintot, plusz ingyen terület.

Frick László Intézet 2021.05.18. 08:15:47

@Coco néni: Mert a CIA egyetemében,abban volt üzlet. Abban mi az üzlet, hogy az USA politikai nyomást gyakorol az EU-r és a Pfizer a biztonság kedvéértkilóramegvette az EMÁ-t.Napról napra nyilvánvalóbb,hogy a vakcinaháború az USA XX.században elavult imperialista politikáját szolgálnná,ha a Globális Spekulalizmusban enneklenne értelme.

Globális Spekulalizmusban élünk,MINDEN üzlet MINDEN játszik,nem csak nemzetben gondolkodókat lehet leszarni, de kontinensben gondolkodókat detto... Küldjek egy 2021-es naptárat?

hagyjuk a törekcséplést,nézd meg gyorsan a legfrissebb bejegyzést.

Coco néni 2021.05.18. 08:22:47

@Frick László Intézet: volt a cia-nak itt egyeteme, amit magyar állami pénzből ingyen telken húztak fel ennyiből? Hol? És én miért nem tudtam róla? Komolyan felvettem volna valami jó kis kémkedés 1-2. kurzust :DD

Szorgalmas Gyémánt 2021.05.18. 09:19:34

@Coco néni: A CIA és a többi titkosszolgálat tevékenyéségének 10-15%-a hírszerzés meg James bond ackiók.
Az giaiz profiljuk: felforgatás.

www.youtube.com/watch?v=yEWo-vvscMA

Serény Vélemény 2021.05.18. 09:34:54

@Coco néni: "Hol van nekem, mint magyar állampolgárnak ebben a nyereség?"
Bezzeg amikor Karigeri többet fizet egy lánchídért, mint amennyit kellett volna, ha nem kaszálja el a tendert, akkor abban mekkora nagy üzlet van már, és neked mennyivel jobb, hogy többet szívhatsz, és még azt is drágábban?

Frick László Intézet 2021.05.18. 09:46:42

@Serény Vélemény: @Coco néni: Biztos vagyok abban, hogy az amerikailányokáltalános fizikaikondíciója sokkal-sokkaljobb,mint a mieinké.A statisztikatudomány jóvoltából ugyanis a pompomlányok annyira feljavítják . Sport általános helyzete,meg a kötelező nyári (nomád) táborok... Míg Magyarországon a lányok vaginájába hamarabb ejakulál fasz,mint szopnának és kézimunkáznának,ez az amerikailányoknál 180 fok fordítva van,tehát a csuklóik is sokkalerősebbek,mint ami lányainké,akiknél esetleg a telefonkijelzősimogatujjizmok csuklói összefüggései edződhetnek.Ugye A Rohatt geci még kínozta volna a napi tornaórákal az ártatlan csupacsont és háj gyerekeinket.

Frick László Intézet 2021.05.18. 09:48:29

@Szorgalmas Gyémánt: @Coco néni:
Cocókám,az internet korszakban a gépek szerzika híreket és az első 9 szűrő is gép,meg algoritmusok.Goggle, Facebook,Mickrosoft... ezek a CIA és az NSA "ügynöki" rendszerei.

Hellókarácsony

Frick László Intézet 2021.05.18. 09:51:44

@Coco néni: A CEU a CIA diverzáns szekciójának dolgozott,konkrétan foskavaráson. Még csak az kellett volna,hogyy ilyen kényesés bizalmas műfajt a magyarokhoz kössenek. Még a CEU-t ingyen reklámozóellenzéki sajtót is a CIA pénzelte, arra nem számítottak, hogy a FIDESZ ingyen sokkal hatékonyabban reklámozza be őket.

Mint említettem,én lementem volna riportozni Sárkány Éva falujába:
17 gender,amiről a CEU genderológusaimég álmodni sem mernének
cím alatt

Frick László Intézet 2021.05.18. 09:52:58

@Coco néni: "Tiszaburán már 2004-ben ott voltaz a Korszerű Modern Jövő,amita CEU-n csak tanítanak,a Párbeszéd Magyarországc "párt" pedig annyira vágyna. "

Frick László Intézet 2021.05.18. 09:54:24

@Coco néni: Ismered a 3 anyás 5 apás gördülő családmodellt,amiben a gendereknek van H-től P-ig és Sz-V-i formája külön?

Coco néni 2021.05.18. 10:20:22

@Serény Vélemény: a Lándhidat HASZNÁLOM. Tudod, ha jártál már Bp-en, tök érdekes a város felépítése, a Duna két partjára épült. És van, aki az egyiken dolgozik, de mondjuk a másik oldalon lakik, de nem olyan jó úszó, mint Schirilla volt.

Serény Vélemény 2021.05.18. 10:25:43

@Coco néni: Amíg le nem zárják teljesen, addig használod.

"AZ AUTÓS FORGALOM ELŐL JÚNIUS KÖZEPÉN ZÁRJÁK MAJD LE A LÁNCHIDAT.

Addig a 16-os és a 105-ös nappali, valamint a 916-os és a 990-es éjszakai autóbuszjárat zavartalanul közlekedik rajta."

Coco néni 2021.05.18. 10:25:44

@Frick László Intézet: @Serény Vélemény: továbbra is várom a választ, MI nekem a jó, mi a nyereség nekem abban, hogy adjak egy iszonyú nagy telket a városból (ahová egyébként már mást terveztek) ingyen, utána vegyek fel TŐLÜK hitelt arra, hogy NEKIK építsek egy kurvanagy kampuszt, ami soha nem lesz a város része, nem fog beleépülni, nem fog szervesen hozzá kapcsolódni, mert spec. funkciója lesz - külföldi diákok befizetős egyeteme, amiért a fuDÁN :D szedi a pénzt.
Nem kell itt kínaizni, semmi bajom a kínaiakkal. Egyszerűen nekem marha roszz biznissznek tűnik, mert nem látom, HOL és miben éri meg. Próbáljátok meg karigerizés meg nemi váladékok (DUDi) nélkül elmagyarázni, nektek személy szerint MITŐL jó üzlet ez.
Dudi, te meg kezdesz gusztustalan vén barom lenni. Értem én, hogy ...de ez magánügy. Próbálj minket megkímélni a különböző biológiai funkciók részletezésétől. szerintem a többi fiú sem igényli, én meg aztán főleg nem.

Coco néni 2021.05.18. 10:26:25

@Serény Vélemény: nahát, felújítás alatt le lesz zárva, elképesztő, sőt felháborító:DDD

Serény Vélemény 2021.05.18. 10:36:26

@Coco néni:
1) nem tudom, hogy jó üzlet-e.
2) nem is kell mindennek jó üzletnek lennie.
3) kína egy úgynevezett "birodalom"
4) a kis államoknak egyáltalán nem rossz stratégiája az, ha birodalmakkal jóban vannak.
5) az ott tanuló diákok nyilván még levegőt sem fognak venni, és soha, semmilyen körülmények között nem fogják elhagyni az egyetem területét, hogy bármit is lássanak Budapestből, Magyarországból, és minden pénzüket ott fogják elkölteni és csak kínai kaját ehetnek, amit külön erre a célra importált kínai szakácsok kínából beszerzett fokhagymából, káposztából és macskákból főznek...

Szorgalmas Gyémánt 2021.05.18. 10:40:54

@Frick László Intézet: A gendertudatos történelemszemléletet az elnyomott alán ciágny queerek nézőpontjából egyelőre még emberek oktatják.

Szorgalmas Gyémánt 2021.05.18. 10:42:48

@Frick László Intézet: te, volt nekem egy nekem egy nálam nyolc évvel idősebb kétgyerekes, kétszer elvált szeretőm. Szóval ja, valamit sejtek a modell lényegéből.

Coco néni 2021.05.18. 11:19:28

@Serény Vélemény: ha nincs járvány akkor BP már érvényesül az overturism, szóval nem vagyunk rájuk szorulva, hogy egyenek kampuson kívül.

Tehát nem tudod, hogy jó üzlet-e de beleforgatnál ennyi pénzt. Nem tűnik túl okos dolognak.
Amúgy meg, igen, jóban kell lenni...ott van pl mindjárt az USA ahol végsőkig kitartott a geccóka az idióta mellett, és most nincs jóban velük emiatt. Ők nem elég nagyok, velük nem kell jóban lenni?
vagy ott van az EU, ahol tagok is vagyunk - velük nem lenne jó jóban lenni?
vagy csak kínával kell jóban lenni
és persze, ennyiért lehet vele jóban lenni....

Coco néni 2021.05.18. 11:20:55

@Szorgalmas Gyémánt: @Frick László Intézet: @Serény Vélemény: továbbra is várom, MI BENNE AZ ÜZLET, ELŐNY BÁRMI
ami miatt elképesztő összegért odabasznak délre nekem egy ilyen kampuszt, ahol külföldi befizetős diákok fognak tanulni?

Szorgalmas Gyémánt 2021.05.18. 11:32:00

@Coco néni: Miért okos dolog jóban lenni a kínai császárral?
Mert keleti szél fú.
TGM-nek kell igazat adjak: West is dead.

Coco néni 2021.05.18. 11:37:35

@Szorgalmas Gyémánt: persze, legyünk jóban. Arra már ott a vasút. És valóban ENNYIÉRT KELL JÓBAN LENNI? nem lehet olcsóbban? Jöhentek, de nem a diákváros helyére és nem ilyen iszonyú összegért. Tőlem jöhetnek meg lehetünk jóban, de te nem érzed a nagyságrendeket. És az sem direkt kibaszás, hogy a diákváros helyére.
és miért nem kell jóban lenni az USA-val meg az EU-val?

Szorgalmas Gyémánt 2021.05.18. 12:12:38

@Coco néni: Az EU évi 7 milliárd dollár profitot visz ki innen, és rendelti szintű szabályozásai magasab törvényi erővel bírnak, mint a mi alkotmányunk.
Haderőnk nincs, az USA dominálta NATO véd bnnnünket, szabadon garázdálkodhatnak az adathalász cégeik, mint a FB meg A Google, az állítólag elüldözött Soros-egyetem is vígan működik az ötkerben.

Amiket te EU-ellenes kirohanásoknak érzékelsz, azok viták az Unió többségi álláspontjával szemben, ami az Unió működésének természetes része kelene, hogy legyen. Jó példa erre az LMBt hogok, a magyar emberek többségének még vannak valódi problémái és nincs szükségük további csinált problémákra, mint például házasodhasson-e össze az az 1000 buzi, aki össze akar.

Jakabnak igaza van, az igazi kérdés az, miből lesz kenyér az asztalon.
A válasz pedig egyszerű, bár a jakabfélék soha nem értik meg: munkából és becsületből.

Szorgalmas Gyémánt 2021.05.18. 12:17:06

@Coco néni: Az USA és az EU az Orbánék 10 éve alatt 35 ezer millárdo forint profitot vitt ki innen, és ez csak ak özvelten nyereségük.
Hogyan legyünk még ennél is jobban velük? Már így is az a bajatok, hogy Orbán odalökte a magyar munkaerőpiacot a gonosz német autóiparnak, azért tartják a gonosz diktátort hatalmon, mert ez nekik jó üzlet.

A Fudan meg a vasút aprópénz.

Frick László Intézet 2021.05.18. 12:51:26

@Szorgalmas Gyémánt: @Coco néni:
A vasutat ne vegyükmáride:Az EurópaiÚnióországai 10év alatt nemképesek egy olyan vasútvonalat megépíteni,amit Kínában néhány hónapalatt megépítenek-erről már volt szó. Még gépeik sincsenek hozzá,akínaiakat meg nem szabad idehívni építeni. Az osztrák Swietelsky tudja öt év alatt a szerb-határ-Budapest vonalatfelújítani.

Most indul Európában egy vasútnépszerűsítőprogram, vannaképítési tervek
Kínában 13 év alatt 40000 kmépült, de vigyázat, ezekolyan vonalak,amiket a "hagyományos" 150km/h-s is használhat.

Az európai gyorsvasutak a futóműstabilizálásban a közelébe nincsenek a kínai vasúőti futóműveknek (ez a lelke annak, hogy hagyományos sínpáron persze dél-koreai precizitással, nemeurópaival) a 304km/h-s is közlekedhessen

Frick László Intézet 2021.05.18. 12:54:43

@Coco néni: EU ellenesség:

A BREXIT végzetesen aláásta az EU-t és te annyit érzékeltél,hogy Orbánék OSTOBÁN ünnepelték.

A BREXIT-et Brüssuel,ha akarta volna,megfoghatta volna,deJuncker a BREXIT lefizetett ügynöke volt,le is váltottáképpen ezért a tárgyalódelegáció éléről.

nem Orbán az EU ellensége,hanem Brüsszel. A vakcinaháborúpont ezt bizonyítja. Ez az egész keleti-nyugati vakcinázáspolitikai-hűségpolitikai alapúésaz amerikai nyomásgyakorlás eredménye, világosan kivehető,hiszen NSZKmeg is kapta a szankciókat,amikorMerkelkokettálni kezdett a Szputnyikkal

És összesen már csak orbánék...próbálják elhitetni,hogy még lehet másképp

Serény Vélemény 2021.05.18. 13:01:38

@Coco néni: Az EU a legkártékonyabb valami, ami csak létezhet a földkerekségen. Ennél még a kelet-nyugati látszólagos szembenállás is jobb volt!

Serény Vélemény 2021.05.18. 13:02:54

@Frick László Intézet: ott kezdődik, hogy mennyi acélt tud gyártani az EU egyben, meg mennyit kína?

Frick László Intézet 2021.05.18. 13:24:58

@Szorgalmas Gyémánt: @Coco néni:
A Szolnok-Püspöklafányt a Swietelskyépítette, ezt a tényt "Mészáros" miatt hallgatta el a jógyerekmédia.
Eresszetek már azokra a sinekre 304 km/h-s szerelvényt :D

Síngyártás: 13év alatt nem 40000 km-re elég sínt gyárottKína

(most következik,hogy milyen környezetszennyezéssel

ami nagyon jópofán hangzik, ha nem tekintünk arra, hogyy Oirópa hol szállít ésmikkel

meg nemtekintjük azt, hogy holtart a Mercedes Europe Truck elektromos kamion fejlesztése

Mikö9zben a kínai elektromoskamion

Frick László Intézet 2021.05.18. 13:27:10

@Coco néni: A te szellemi színvonaladKínávalkapcsolatban a
"Földbe csapódott a kínai hordozórakéta"

-kb ez a szintje a tudásodnaka Fundan -ról.

Hogy hová hordozta a rakétának a valójában melyik fokozata a MICSODÁT??? ,a melyik hol hullott és égett el és a mekkora darabjai nem csapódtak,hanem hullottak és tengerbe...

azt te nem tudod,de BÜSZKÉN nem.

Coco néni 2021.05.18. 19:51:15

@Frick László Intézet: életed legjobb döntését hoztad meg, mikor egy év kudarcos tanítás után (ha jól értem azóta a siránkozásodat, képtelen voltál beilleszkedni a tantestületbe) otthagytad az oktatást.
Az ilyen embereket mint te, el kell tanácsolni a pályától, aki pontosan tudja már előre, hogy a gyerek mit tud, és FŐLEG MIT NEM TUD - és akkor ugye leülhetsz, egyes.
Édes istenem, szerencse, hogy nem vagy ártatlan kiskorúak oktatásának a közelében...te tudod, hogy valaki mit nem tud, és majd te bebizonyítod, még mielőtt megszólalna.
Tényleg életed legjobb döntése volt, hogy pályaelhagyó lettél, és nem hagytál magad mögött többezer lelkileg letiport kisgyereket, mert te tudod, hogy ő mit nem tud.
AHA.

heki 2021.05.18. 20:36:50

@Coco néni: azért ez új szintje a személyeskedésnek :)
Nekem nagyon sok ötletem van, hogy kit kellene eltanácsolni a pályától (a mágikus 90%, amiről beszéltem), de se Téged, se dudit nem veszlek ebbe a halmazba. :)

Lelkileg letiport kisgyerekek tömege :) , hát szerintem nem dudi lenne a legnagyobb okozója ennek, maradjunk ennyiben :), mint pedagógus mondom.

Jaj, a gyerekek már attól boldogok, ha egy őszinte emberrel találkoznak, ne viccelj. :)

Coco néni 2021.05.18. 22:23:58

@heki: igen, új szintje. És nézzük vissza a kommentsort..ahol Ő megmondja, hogy nekem mi a szellemi színvonalam.
Érdekes módon, te aki marhára ad a látszatra, és még véletlenül sem mondja ki soha a véleményét, hogy egy vitában kinek van igaza szerinte, Dudira soha nem szólsz rá,
...@Coco néni: A te szellemi színvonalad...

azzal nincs problémád. Csak azzal, mikor felhozom, amit ti is tudtok, mikor századszor előadja, hogy üldözte őt el sannyinéni meg gizibácsi az iskolából.
Dudira miért nem szólsz soha rá?

Coco néni 2021.05.18. 22:29:24

@heki: érdkees módon a személyeskedésnek azzal a szintjével sem volt problémád, amit szintén ma délután vezetett elő Dudi, amiben kifejti,hogy nekem LFS van, nem beleszólási jogom, mert én nem fizetek adót csak az állam az egyik zsebéből teszi a pénzt a másikba, tehát nekem KUSS van, mire költi a potrohás a pénzt.
Érdekes módon, neked ezzel nem volt problémád, hogy lényegében Dudi egyetlen jól irányzott mondattal mnden tanárt, egészségügyist bekussoltatna, mert mi amolyan ingyenélők vagyunk, nem fizetünk igazából adót sem, csak az állam teszi ide-oda a pénzét, tehát nekünk nincs jogunk a saját véleményhez.
Az nem volt a személyeskedés új szintje, csak ez.
És mégis, mitől gondolod, hogy az udvarias, kimért felszíned alatt nem látom az elfogultságot, úgy csinálsz,mintha mediálnál, de igazából dudi szekerét tolod, ami nem baj, csak akkor próbáld meg felvállalni, minek ez a "belga" álláspont.

Picsaember 2021.05.18. 22:38:03

@Frick László Intézet: 320 km/h

Services provided by TGV
The modern TGV fleet travel at speeds of up to 320 km/h, connecting towns and cities in France.

Párizs-Bordeaux

584.2 km
2h 11 min
= kb 290 km/h

The average train time from Paris to Marseille is 3h 53m, although it takes just 3h 7m on the fastest TGV INOUI services.
Ez ugye ÁTLAGBAN kb. 258 km/h a 775 km-re.

Frick László Intézet 2021.05.19. 05:14:48

@Picsaember: 40000 km 13 év alatt.

Nem,mintha örömlenne,deIndia ésKína a Himaláján keresztül hamarabb épít meg ilyent,mint a bezzegosztrák ónijósszínvonalú fejlett Swietelsky a szerb határtól FELÚJÍT Bicskéig...

Van kérdésed?

lábjegyzet: Egyébként a 304 km/h-sokról van ilyen felvétel,mert egyébként 505 km/h-ra vannak tesztelve. Mint ahogy a Peking-Sanghaj rendesen mindössze 505 km/h-val közlekedős 800 km/h-n tesztelt...

Frick László Intézet 2021.05.19. 05:24:55

@Coco néni: Megint tódítva hazudsz:

Amit mondtam,az nem azt jelenti, hogy nekedLFS mert nemfizetsz adót. te ezt PijolósJoli nyanyamódjára tóóóódítottad hozzá.
Akkor elismétlem:
Arról szól,amit írtam neked,hogy beállsz a "mi adónkból" kórusba ,miközben a "te adódat" az állam az egik zsebébőlamáásikba rakja. Természetesen én megengedem,sőt,mivelígy magadból csinálsz pojácát, csak huhogjad,hogy a "te adód",legalább még nevetségesebb leszel.

szünet:Régi vitánk,a "Budapesten van a legtöbb bejegyzett cég" pont errőlszól, hogy Budapesten lehet a legkönnyebben megúszni az adózást és csalni az adóval. Plnekem,vidéki büdösparasztnak HÁLÓZATI VESZTESÉG címszóalatt az áramszámlámra van le-szétosztva az, hogy a közhiedelmekkelellentétben meg a 6 méter magas villanykarós cigánytelepeken lopjákigazán az áramot,hanema Rózsadombon,a Szemlőhegyiútkörnyékén,Sas-ésGellért hegyen,a II/b kerületbeeee stb Istenhegyi útmellékén,Kelenvölgyben és amiket medence, garázslejáró és járdafűtésre ellopnak,azt a könnyen ellenőrizhető büdös vidékiparaszt számláíra osztja szét a "szolgáltató"

Ez nagyon-nagyon nemazt jelenti,amit HAZUDSZ
Viszont jellegzetes módszered.Éskb így "működik" az összes többi érv..majdnem azt írtam érved,de hát ezt is csakkopírozod az agymosóidtól.Ugyan ezt csinálják, csaka jogikövetkezményekre tekintettel,ha megnyitnád a főszöveget:abban elrejtik a FŐCIMBEN HAZUDUNK-ról a zapróbetűs igazságot. Lásd,amit a Fundanrólösszehazudoztaról,amiketmagamtól ugyanott én is elolvastam,ideismételted.De az én SAJÁT 2szemmmel-amit-láttam,az "rejtőjenői trükk a sosevótájott"-rúúú.

Szánalmas és siralmas vagy már.Aztán erre még azt mered mondani,amit MUTATOK,miket művelsz, hogy "személyeskedés".

Coco néni 2021.05.19. 06:34:35

@Frick László Intézet: értem, tehát NEM tudsz semmilyen ésszerű magyarázatot adni arra, hogy a lopáson kivül (óriási nagy közbeszerzés = óriásinagy lopás) és kina elvtelen kiszolgálásán kívül az embereknek milyen előnnyel jár a kínai egyetem. Tehát ezért legyen, mert a geccóka szeretné és akkor te is szeretnéd, mert éppen mindig azok az egyedi gondolataid, amit megír a mandiner.

Coco néni 2021.05.19. 06:41:41

@Frick László Intézet: Az "én adóm" témára - mutass rajtam kívül még egy kommentelőt, akinek belemásztál volna ilyen durván, megalázóan és undorító demagóg módon a személyes életterébe.
Mégis, ki a fasznak képzeled magad?
Hogy én ne pofázzak, mert nem fizetek adót. Elmész te a búspicsába, de lényegében megérte ide járni, pontosan megértettem, hogy torzítja el a lelkét valakinek,hogy fidesz szavazó, bármilyen aljas, szemét, hazug demagóg fasságot képes tele torokból harsogni,ha arra van szükség. Bárkibe bármilyen undorító hazug módon képes beletaposni, csak nehogy azt kelljen mondani hogy a király meztelen.

Frick László Intézet 2021.05.19. 07:46:03

@Coco néni: Abban mi a "személyes élettere" hogy úgy beszélsz az adódról,amit az Állam az egyik zsebébőlígy rak át a másikba,mintha 1kamionos egyéni fuvarozóvállalkozó lennél az enneka szakmának kijáró megfigyeltségek,szabályozottságok, bekamerázottság és mindenek
valamint az adózásának
kitettségében. Plusz büntetlenüllehet azt hazudni rólad,hogy te csinálod a baleseteket.

Amit ő adózik,azt az állam nema saját, hanem a vállalkozói magánzsebéből tesziát abba az államiba,ami államiból aztán téged és még több,mint egymillióembert fizetnek.És ezzelnemminősítettem semmit,hasznos ez az egymillióember és te is.Ez nemminősítés,ez tény.

meg persze adóztatnak

Ezmegint Pijolós Joli nyanyás HISZTID volt.

Frick László Intézet 2021.05.19. 07:48:26

@Coco néni: Azt hiszem,megintát kell tekintenünk:
-nekemjókarácsony főpolgármesternek,drukkoltam,hogyőlegyen
-tőlem osztán nem kellenek stadjonnyok
-möccs sem
-kínai egyetem? Budapestre eszembe nem jutna.Van Budapesten elég,szerintem.
-kameloma Demszky Skanzent

és persze Karácsonylegyen a miniszterelnök

győzzetek má' na :D

Coco néni 2021.05.19. 08:11:23

@Frick László Intézet: mivel ez a "nem fizetsz adót, meg egyik zsebból a másikba" jellegű kiszólás azt jelenti, hogy én kb olyan szintű eltartott vagyok szerinted, mint a félfogsorú segélyen élő krumplis szavazó, tehát SEMMIT sem nyújtok cserébe a fizetésemért. Egyébként kb százszor elmondtam neked, hogy egy ideje nem vagyok közalkalmazott, tehát szerintem leszállhatsz a témáról, de ha az lennék, akkor is kurvára demagóg és hazug hogy "ne pofázzáááá máááán bele, mert te segélyből élsz" kb ilyen szinten adtad elő
de mint mondtam és mondom újra

NEM VAGYOK KÖZALKALMAZOTT szóval lepattanhatsz rólam.
de ha az lennék, akkor is kb a legprimitivebb legtanulatlanabb legsötétebb szintet hozod ezzel, hogy ne pofázzak, mert állami fizetést kapok.
Akkor baszdmeg a nyugdíjasok NE szavazzanak, és akkor már rögtön 10% körüli csak a potrohás támogatottsága :DDD

Coco néni 2021.05.19. 08:14:53

@Frick László Intézet: sőt tovább megyek, ne szavazhassanak se az erdélyiek, se a segélyen élők, se a közmunkások - és akkor hány százalékot kapni a potrohás?
5%? esetleg 8%? :DDD
ez a te logikád

tényelg a legsötétebb legzsírtahóbb érv, hogy fogja be, aki közalkalmazott
de szerencsére NEM vagyok az egy ideje :D
szóval lepattanhatsz a témáról

Frick László Intézet 2021.05.19. 09:04:39

@Coco néni: Valamitkurvára nem vagy márképesévekóta felfogni az Orbánygűlöletbe hülyülésedben:
-Még szórakoztam is, hogy Budapesten a CEU okosgtojásai olyan korszerűmodern jövőbevezető családformákat meg gendereket tartotak volna A JÖVŐBEn és KÍVÁNATOSNAKMagyarországon,amiket Tiszabura népe 25 éve ún. Amik 201 éve elterjedettekMagyarországon,ahol minden 3000-nél nagyobb lélekszámútelepülséen valaki valódi használatos neve az, hogy Koncsíta.

-Tőlem osz' ne legyen Fundan egyetem.Ha a gyerekem arra szorulna rá, hogy én fizessem be és jóegyetemre,akkor Kuala Lumpurba fizetném be a Sunway University malajziai-kínai egyetemre.Ott ugyanis hiába fizetek:Még tudni is kell ahhoz, hogy papírja legyen a gyereknek és "ócska porosz" (azaz korszerűjapán vagy dél -koreai)módon vizsgáznia is kell. És:meg is bukhat, ha nem tanul. Ez versenykörülményeket teremtvén jobb tanulásra öszötkél

-tőlem akár Orbán elmehetett volna szőlőbányásznak Új-Zélandra 2007-ben.

-a bezzeg OsztrákHintapolitika híve vagyok

Valamint:Volt az a szarakodás a Keleti Nyitás-sal,amit tehát alengyelek nyertekmeg,aLengyel Gazdasági Csoda Alapja és a Fundan Egyetembe kell belehallni a Nyugatnak,nemabba,ami 10297-szeres nagyságrend Lengyelország gazdasági csodája alapjaiban.

Nem kell Kínai Vasút, nem kell Peking-Párizs,akínaiak leszarják,akkor lesz Peking-Moszkva. Egyébként is az Ónijós Határ ésPárizs között a szakasza mennyi idő alatt épülne meg, ha a Swietelsky 270 km-t 5 év alatt tud felújítani. % év alatt a Kínaiak 12000 km vasutat építettek meg úttalanban,löszlabirintusok fölött,mocsarakon át.Minek ilyen büdösnépektől egyetem ide? Lófasznak :D

Frick László Intézet 2021.05.19. 09:07:10

@Coco néni: Megint Pijolós Joli nyanya szintén hazudgálsz a számba túóóódítéásaidból.

Álljálmár le.

Arrólvolt szó, hogy van-e alapja ademagóh "Az én adómból!" huhogásodnak.

Nincsen. Nema szavazati jogodról vagy bárki szavazati jogának egyáltalán a firtathatóságáról beszéltem:ne uszíts, ne hazudozz: Ezzel túllépsz a szőrsapósfidesznyikek mértékén. És nem fog segíteni rajtad az, hogy te inverzfidesznyik vagy.

Coco néni 2021.05.19. 09:46:31

@Frick László Intézet: elmész te a búspicsába. Na, mentem segélyért sorbaállni.

úszítás :DDDDD
ilyet utoljára a gimiben az igazgató mondott nekem, de ő elegánsan a destruál szót használta :DDD
úszít....tetszik a szó..majdnek úszik...úsz...úsz...na, elfogy a segély, léptem.

Frick László Intézet 2021.05.19. 09:54:44

@Coco néni: ..hát ez a "riposztod" ..szánalmas lett megint,debetudomannak,hogy kapkodnod kell (10 órakor már ki a fasz áll sorba segélyért? -nem láttál te még segélyért sorban állókat, nyitás előtt 2 órával kell megkezdeni,akkor most kb fél-háromnegyed hatnak kénemost lenni,ha te segélyért mégy sorban állni)
Hacsak nem sokgyerekes szír néni vagy Meseisztánban. Akkor a 10 az Morgen Früh:D

Picsaember 2021.05.19. 10:11:03

@Frick László Intézet: inkább próbálj vmi okosat írni C. néni kérdésére, hogy minek jó nekünk a magyar állam pénzén épített kínai fizetős egyetem.

Picsaember 2021.05.19. 10:36:13

@Frick László Intézet: kis pinokkió,

Between Beijing & Shanghai, the train is the way to go. Choose between the World's Fastest Passenger Train, a 350 km/h (217 mph) high-speed train taking as little as 4 hours 18 minutes or a time-effective 250 km/h (156 mph) express sleeper train which saves a hotel bill.

Frick László Intézet 2021.05.19. 15:43:28

@Picsaember: És? Keressek neked az interneten tippeket,mivel tudod majd a nyáron a pekingi olimpiai játékok két eseménye között az időt agyonütni-arra készülj fel, hogy az egész metropoliszban egy kibaszott Starbucks-ot nem találsz (mármint a Pekingi Olimpia Nyarán.

Már 3 millióan lakták a Szellem Várost,amikor a magadfajta még körözte jutyúbos poenvideókat. Fasza kínai balesetekis vannak fent 2007-2011-ből.Kérsz?

Figyelj már: Az a szűrnyűség, hogy napokig rettegett A Föld Lakossága,hol öl meg mííííjókat a kínai hordozórakéta, az a hír 2189 GW áramot zabált körbe a földön,az, hogy a rakéta mit vitt azűrbe, 1000 watott sem.

Frick László Intézet 2021.05.19. 15:46:32

@Picsaember: Ekkora keresőmájer vagy? -akkor keresd ki nekem a 2016-os G20-ról a Hszi Csin Ping- Obama találkozó-nak egy legalább 5perces felvételét. Előre szólok,hogy 17 vagy 28 mp-es nem ér olyan nekem is van dögivel.Átküldöd nekem,legalább 5 perces (én egy 7,5 perces verzióját láttam) 5000 Ft-ot fizetek érte.

Frick László Intézet 2021.05.19. 15:48:52

@Picsaember: 10000 Ft-ot fizetek Gyurcsány Ferenc rend és Szabadság című2007-es, az MSZPpolitikaiévadnyitó gyűlésén előadott beszéde teljes szövegéértés ha egy legalább 1 perces videótküldesz róla.

2000 Ft-ot utalok neked,ha találsz egy linket a 2007. szeptemberi hírrel,miszerint az MSZP-nek egyáltalán szeptemberben valamije volt és azon Gyurcsány (az évfordulóra, ugye,szeretett volna egy újabb nagyot szólót...)

Frick László Intézet 2021.05.19. 16:47:35

@Picsaember: Hány külön vasútvonalat mutat a keresőd Peking-Sanghaj viszonylatban? Keressek neked személyvonatot,ami csak 150-nel halad maximálisan? Van.

Picsaember 2021.05.19. 17:30:07

@Frick László Intézet: elfogadom a bocsánatkérésed, nem nézhetsz mindennek pontosan utána, végül is legalább 5 mp-ig tart kiguglizni, h nekem van igazam.

de inkább próbálj vmi okosat írni C. néni kérdésére, hogy minek jó nekünk a magyar állam pénzén épített kínai fizetős egyetem.

Frick László Intézet 2021.05.19. 17:34:17

@Picsaember: Miért kéne nekem arra magyarázatot adnom,amit én nem akarok,leszarok, ismétlem,szerintem pont elég (még sok is...) egyetem van Budapesten?

Egyébként... van kérdésed is? Ugyanis egy kérdést nem a kérdőjel tesz.
Elindítalak egyútra, aztán kérdezem meg, hogy melyik utat válaszolod.Szerinted a "kérdésetek"...kérdés? nem benne van a válasz? De:Miértengemkérdeztek,amikorelőbb olvastátok a választ,miszerint nem kell (sőt:Üzenjü Pekingnek)

Frick László Intézet 2021.05.19. 17:35:53

@Picsaember: Segítek.meg szeretnél hazudtolni? Keress rá a telefonos applikációval felkapható kerékpárokra Pekingben,2016 előtti fotókon nem találsz olyant. Utána linkeld be nekem, hogy nincsenek is olyan biciklik meg biciklisávok.

Frick László Intézet 2021.05.19. 17:40:32

@Picsaember: Pekingben az év 330 napján van olyan leszállólégáramlás,ami Magyarországon november-decemberben ésmég januárban,összesen, ha 20 napon.Pekingben májusban van két hét kékégmeg szeptemberben van két hét kékég a verőfénnyel.

Közel a sivatag.

A leszállólégáramlásmiatt a sivatagi porköd szerű.

És már kész is a Pekigi Szmog a hűdekörnyezetszennyzésmármiatt.

Nem is találsz kék-ég verőfényes napos Pekingi fotót,pedig a város tele fasorokkaltöbbszáz kilométer gingko fasor van,nem tudom,ismered-e a gingko fát,mennyire kényes, férficombvastagságú fasorok.

Kérd a Mindenhatoooo-tólés csupaengem meghazudtolóképet fogsz találni.

Báregyébként dízel-magánautózás nincs ... de az meg nem látszikaképeken, hogy a személyautók között nincsen dízel.

Frick László Intézet 2021.05.19. 17:43:47

@Picsaember: Az egyik városról megemlítettemhogy már 2016-ban kizárólag elektromosautó taxik dolgozhattak a városban,nemrég rákerestem és a Mindenhatooooooo a 2012-ben lecserélt VW Santana taxikat adta ki.

Beírod, hogy forgalom Kínában és 12-15 éves autókat látsz a nagyvárosokban,holott 10évesnélidősebb autót méregdrága luxus tartani,mert félébvente kell hordani műszakira.

A Mindenhatooo-tól Kínáról kapott képek átlagéletkora 8-10 év.

Picsaember 2021.05.19. 17:44:30

@Frick László Intézet: "szerintem pont elég (még sok is...) egyetem van Budapesten"

szerintem is.
akkor mégis miért kell egy vagon pénzt elköltenie rá Orbánnak?

Frick László Intézet 2021.05.19. 17:52:48

@Picsaember: Mire kőccse? Ismered az Egyszerű Zsírhólyagdisznógépemet:
a seggén a tölcsérre az van írva, hogy szar, fos nemkell,másrakell.
Elölmeg nyiltvégű,amit Orbán akar, az megy be rajta.De hogy biztos szar,akármit akar, az ziher.

Mondjál valamit,amire ha Orbán költene,akkor a nemlétező nem kormányközeli sajtó.. nem azt mondja, hogy jó ötlet, csak annyit,hogy hümm..hümm.

Mégnem jártál ide,amikor ezt leaggyoztuk, ha elmegy Orbán a kurva cigány vidéki anyjába, az még nem elég. Annyira ne is menjen el egyébként,maradjon csak szépen ellenzékben,mint 2002-2010.között.

De..mondjuk kilövöm Johnny Depp ágyújával,amivel a könyvelése szerint Hunter S.Thomson hamvait Ft-ba számolva 800 millióért lőtte ki az űrbe..

Ismétlem:Ágyúval. Az űrbe.

Na,ebbe én ELEVENTEN teszem bele a Gecit és kilövöm egy másik galaxisba,úgy, hogy a cafatjai meg ott lógjanak a Sötét Anyag tüskedrótjain.

Ez sem elég,mert Orbán lesz a hibás a 2038-as tornádószezonért is.

Viszont 2058-ban,ahogy említettem,az Orbán hídról az Orbán sgt fog vezetni Az Orbán krt-t metszvén az Orbán Köröndön keresztül az Orbán Teré-re. Ezt Cocó néninek van esélye megérni... @Coco néni:

Frick László Intézet 2021.05.19. 17:53:23

@Picsaember: ja, és van egyébként kérdésed is?

Picsaember 2021.05.19. 18:19:25

@Frick László Intézet: jajmámegintbáncsák orbánt, kérdéssel báncsák a szegínyt!

Mire költse?? Miért veszi fel??

Karácsonynál még szavazni is lehet, h mire költse:

bp18.hu/hirek/keruleti-hirek/item/20995-szavazzon-egymilliard-forint-sorsarol-donthetnek-a-budapestiek

oké, ez SEMMI orbán 500 milliárdjához képest, dehát karigerinek kevesebb a lóvéja

Picsaember 2021.05.19. 18:32:27

@Picsaember: ugyan kit érdekel, mire költ el orbán 500 milliárdot???

A kapzsi gyűlöletbetegeket, igaze Jolibácsi?
Azokat az orbángyűlölletbe belesárgult hülyéket e!
Há mér ne kőtené, hát az ő pénze-e, nem-e ő veszie fel hitelbee?

Hogy nekünk kell visszafizetni?
Hát hogy nekünk kéne máazt visszafizetni, mikor a másikokoknak kell azt visszafizetni-e!

Rohadt utolsó gyűlöletbe gárgyult barom, aki sajnálja Mészárostól, ráheltől, Tónitól, Árpádtól, Szíjjtól még azt a pármilliárd pluszt, amitebből kapnak!!!

Frick László Intézet 2021.05.19. 18:36:40

@Picsaember: Juj,azt nem linkeled,ahogy megoldotta Karácsony a hajléktalankérdést? Az egész komplexmarketing költségét elosztod hajléktalan-per kopf,akkor ez a reklám felér a KokaKóla egy klipjének a költségével és már 12 hajléktalant meg is mentettek.

Egyébként Gáljé Zoltánék egy külön irodát működtetnek Karácsony fényezésére a városházán.

Frick László Intézet 2021.05.19. 18:44:02

@Picsaember: Egy sorrba fűzölössze nem rendelhetőneveket,Mészáros a gázs-zsereléshez értett nagyon régen deamint arra a minap rámutattam, ha valaki 12 éve vizsgázott utoljára,akkomamárnemgáz, csak csőszerelő.Nem írhat alásemmit,nincs is papírja a mostanni gázkészülékekhez.

Szijj viszontkurvajóltud valamit,jobban ért hozzá,mint a STRABAG, ez pedig az útépítés.Tónyó tuggyuk mihez ért nemegyenlő Ráhel(vagyis "mészáros" defőleg nemegyenő Szijj.

Árpád ki a faszom,mibe számít már...milyen évet írunk? 2012-t? Jóhogynem már Rózsikázol meg "ezek a múlthéten kibasztakegy nyírségi iskolaigazgatót!"-ozol.

Árpád ott van,ahol a MárciusiKét Hóvihar.

Basznád Orbánt és annyit sem értsz hozzá, hogy időnként,mint Sztalin,tisztogatja a csürhéjét. Nem sok kőbevésett név van nála,de hogy ez a szopottszilvafejű baromarc Árpád nem játszik,az karvalysteny.
Kovács Pufimellény Zótán.Az tud most nagyon.Gáljé fényezőműhelye nem fényez annyit Karácsonyon,mint a napokban az Orbán APO.

Picsaember 2021.05.19. 19:09:03

@Frick László Intézet: naeztetmonom, Jolibácsi, hát ha űk nem írdemlik megazta pármilliárdot akkó kicsoda???

Talán a sárgairigy gyűlöletbetegek???

Frick László Intézet 2021.05.20. 08:08:48

@Picsaember: Megérdemelnéd,hogy kifizesselek a bezzeg a finnek a tudásraköltöttek-kel. :)

Tudsz valamit a kínai egyetemi működésről,pontszámok,vizsgázás?

Biztos hallottad szidni aP orosz iskolá-t. Meg dicsérni a japán iskolarendszert.De olvastam már magyarul a dél-koreán iskolarendszer dicséretét is.

a magyar mérnökképzéspl tök ugyanaz,mint adél-koreai,ez az erőssége, hogy a magyar mérnök tud hegeszteni,lakatosmunkát,esztergálni stb.
Mind a kettő ,a japán és a dél-koreán iskolarendszer porosz stílusú,pontrendszeres.A gyerekek kisiskoláskoruktól görgetik a pontszámaikat.

Fizetni csak a közepes vagy gyöngébbeknek kell.

Eddig megvan?
süti beállítások módosítása