oltásellenes-az,aki az oltakozás ellen van és még agitál is,hogy mások se oltakozzanak

/Nagy Hannibal Szótár/

nemtuggyukmijezdebisztossanukkutt.jpg

2 fillért nem érdemlő kutatási téma lehetne az, hogy az Orbán APO mért nézi annyira le hülyének a saját híveit, hogy ennyire ragaszkodik oltás ellenesnek beállítani az ellenzéket.

Az már 3fillér ára "kutatás" eredménye lehetne,hogy az Ellenzék miért nem oltásellenes.Úgy április eleje óta.Hanem.

"Csak a frakciófegyelem miatt  beszéltem ilyesmit."

/Mesterházy Attila/

Ha nem oltásellenes az ellenzék,akkor micsoda?

Az átoltottsági görbét nyomná le az ellenzék.

A nemlétező sajtaja ünnepli is, ha a napi számok csak ennyik vagy mennyik."Bezzeg a Fájzer Fényesnapján aZóbbá Mijatt A Tőmegekk!"  Néha ki is bújuka szög a zsákból,amikor az átoltottságot Orbán tervé-nek nevezik.Orbán Álma ugyanis az átoltottságnak a folyamatosan azért mindig amajd magasabb százaléka, teszemazt a soha el nemérhető100%-os átoltottságnála 120%-os + 40 nap.

 

Mármost borítékolom is a PDSZ idén augusztusi huhogását:"

Így nekivágni a tanévnek a fertőzőkőlyökökkők közé-e-je!"

sanyineni.jpg

Nem tartunk ugyan az eredetileg 70%-nálkövetkező "CSAK HÁROM OLTÁSLEHET ELÉG A BÜDÖSVAKCNÁKBÓÓÓL" huhogásnál,de azért csak-csak kiragadják Rusvai professzor szavait a szövege környezetéből máris.

ÁTOLTOTTSÁG = ORBÁN GONOSZ TERVE

 

erről van szó.Miért gonosz Orbán terve?Mert ha sikerül,hátha mégiscsak "nyer" 2022-ben, azaz elmarad a Geciváltás.

csakhogy

Hú,innen következik az a sok minden,ami több a 2-nél, amíg ez a mai képlet képes elszámlálni.

Mert

mi van akkor,ha Orbánt végül mégsem (=és már megint nem) akarják leváltani.

A Joint Vision 2020-ba inkább beválik egy gyöngén,alig megválasztott Orbán az ezzel járó pompásan tudósítható parlamenti cikuszokkal,lékszekkel, botrányokkal és káosszal?

 

Ugyanezt  végigsakkozhatjuk Oroszországban is: valójában kéne egy Navalnij vezette Oroszország az USÁ-nak?-  és ezzel 1 ellenséggel kevesebb ?-az ellenségképek csarnokából? Rögtön két fasza konfliktusgóc lerohad,minek állomásozna az  Ötödik Hadsereg,ha Oroszországban Navalnij jóbarát a nacsalnyik, Fehéroroszországban sem avatkozna be ez a jó Navalnij... semmivé foszlik az orosz -ukrán konfliktus (bár egyébként Navalnij sovén nagyorosz és szerinte a Krím is nagy és orosz félsziget:D)

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr3616523944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Coco néni 2021.05.06. 11:26:37

ja, és még egy utolsó, hogy miért nincs értelme idejárni és dumcsizni (bocs, Heki, te vagy a kivétel)
Itt egy vélemény és álláspont mondható ki, aki ettől eltér, legyen az ellenzék, szakszervezet, WHO, JOhn Hopkins, bárki, én, csillámpóni, Hófehérke, stb - az nem véleményt mond, hanem
HUHOGTAT
USZÍT
AJVÉKOL
HISZTIZIK

véleményt mondani csak annak van joga, aki Dudival ért egyet. Az összes többi HUHOGTATÁS USZÍTÁS HISZTIZÉS HAZUDOZÁS

na, tényleg léptem :D
én úgy sem beszélgetek veletek, csak huhogtatok meg uszítok, beszélgetni csak ti szoktatok. Nekem nincs jogom eltérni a ti álláspontotoktól, elvégre ki vagyok én, csak egy moslék.

Frick László Intézet 2021.05.06. 12:03:56

@Coco néni: Igaza van SV v.SzGy -nakmárnem tudom:Endorfinértjársz ide.
Játszod itt a sértődöttet-dekinek?Van kukkolókibic,aki,mint te szarsz a tartalmi lényegére,amit mondok és napi pram-pramkommunikációs smoncákkal csapkorászol

aztán besérülsz az ilyesmire illő kifejezésekmiatt: Te hívtad ésmagadra.

Nézd csak,egy nemis bonyolultmondatban leszereltem a kompetencia rizsát,mint marketigszószt

ésnemdumcsiztál r

Nagyon fontoskülönbségét mutattammeg a paedagógiaimunkának azzal,hogy a tantestületnekmeg a nemzetikeresztyénértékeknek van egy hasonlóműködése:
Ha egynemzetikereszténykonzervatív sokaságban találok hat orgiázó fasszalgondolkodó seggembert,az az egész FIDESZ-t viszi

de ha sanyinénitmeg gizibácsitkibököm a tantestületből,akkor jön a diri: "Kibasznámmiótamára nyomorultakat,de akkor hova mennének dolgozni?"

Vagyis vannakolyan esetek,amikor a brigádnem tudja akétnemodavalólógóst behozn i

sőt:tönkre teszik az egész karmunkáját.

Erre ÉVEK ÓTA nem dumcsizolvissza,viszont az izgalmas, ahogy apolitikaikommunukációs brossuraszövegeknélleragadsz.

Külö9nös szelekcióval arra,amit a "WHO mond"
ki nem szar le egy gittrágó pénzégető egyletet.Ezzel az erővel az Európai gyógyszerügynökségre is hivatkozhatnálbár az szakmailag azért a WHO-hoz nem ér föl, ha ezek szerint egy szubkontinensen kimérhető "fajsúlyával" világpolitikai (ismétlem:politikai,nem gyógyszerszakmai) jelentőségű.Lett.

Nem annyira érdekel a te és SV meg a te és SzGy közötti beszélgetés.

NEKEM válaszolj:Miért kerülödnapok,hetekévek óta a fontoskérdéseimre a válaszokat?

Szóvalmost rád bizonyítottam, hogy hazudsz.

Mert nemén vagyok a dumcsi inkompatibilis, hanem te vagy,aki számára a dumcsi egyenlő a "megsemmisítő igazságokkal" amiket a FIDESZ politikájára mérsz.

Amit:Ki nem szar le a FIDESZ-szel együtt, ha a FIDESZ politikáját újabban maga a FIDESZ zöme (nem két sanyinéni meg három gizibácsi) is leszar.

Te semmisíted meg ilyen agitációs szemenszedésekkela FIDESZ-t és rögtön "jó dumcsi partner leszek" ha rádhagyom.

Hát:rádhagyom

de mégmindig nemúsztad meg a lényegi kérdéseimre elsikkasztott válaszaidat.

Játszad csak a séertődöttet,lehet, hogy te olyan óvodába jártál, ahol ezt a jellegzetes kislánytrükköt bevette az óvónéni.

Én meg olyan óvodába jártam,aholnemvolt külön lányokra,meg a büdös fiúkra klön szabályzat és attól, hogy az orvos gyereke tehát jógyerek,nem mentette föla rossz gyerekekre mutogálás.

Bunkó a FIDESZ? Nahát és húha.

Attól már a büdösvakcinázás lompos,éssunyi geciség.

Tudod,euz a te bajodis, hogy
1.fideszesnek nézel
2.akkormárnyilván butának is

akitmeg lehet etetni, hogy ha huhogola sinofarmra meg felolvasod a sinofarmróla szemenszedéseket,aztán gyorsan hozzáteszed, hogy húde be vagy oltvameg körülötted a kik

Ez?-tökéletesen, velejéig ismert trükk.

megmutattam,mi a cél:Az, hogy ne legyen meg a 70%

És azt is megmutattam, hogy már arra is megvan a "válasz" ha meglenne a 70%.

Miközben a maglényeg, hogy a bármilyen és abbólis az elsőoltás4-5-6napután
védettség

és ha ez így van,akkoraminélhamarabb a legtönn beoltottember lenne a jó cél

Csakhát:
Orbán Gonosz terve hogyan lehetne jó cél.

Elárulok neked egy titkot:
Ha Orbán meg leszmég egyszer választva,akkor nem az oltási sikermiatt lesz megválasztva.

Amiért meg lesz választva, az általános iskolai fizika:

Testek tehetetlensége.

Persze kell hozzáa nemakarása is az Ellenzéknek,de az nagyon.

Frick László Intézet 2021.05.06. 12:11:29

@Coco néni: Ez is súlyos hazugságod:
Itt,akivel csak azt az 1-étlehet érteni,az te vagy.Most is jöttél nagy elénnal:
Csaképpen azt nem mutattad meg, hogy szerintedmibőlállna a számodra cuki dumcsi.

Velem...miért kéne 1-et érteni,isten ments.

A John Hopkinsra kár a szó. Főleg, hogy most Indiában.

A John Hopkinsban az országok statisztikai jelentéseibőldolgoznak és erről beszélünk 14hónapja:egy országnakmég az alkotótársadalmaiban is sokkalnagyonbak a különbségek annál,mint amit a John Hopkins vizsgálni képes.

Ráadásul, amikor ezt állítom:Te nem gondolkodol, ha gondolkodnál, mielőttütni kezdesz, felismered,hogy ez a véleményem a John Hopkinsrólpont a tiédet támogatja,mert lehet, hogy még több volt a halottésnálad a Geciváltás2022 ír felül mindent és ahhoz mégtöbb halott kéne.

Én csak annyit állítok,amit viszont PaulKrugman,a világ ezügyben egyik legelismertebb tudósa többszáz oldalon bizonyított be:
Astatisztika áltudomány.

Neked ebbőla dumábólannyi jött le, hogy fidesznyikmondta, tehát egy buta,akit le lehet szólni,mertúgyishülye. Hiszen a John Hopkinsmilyen tekintélyesmár.

Ja.

Ugyanezt érintettük a világ egyetemeiről való dumcsiban is.

Van a QS rangsor, ami

márne haragudj..lehet, hogy ért valamit 30 éve,de ma már internet korszak van és 2022-tírunk és eltelt a XXI.sz első ötöde

A Világgazdaságis árazzza az egyetemeket és ráse keresnek árazáskor a QSlistára,mert a Világpiac szempontjai mások .

Frick László Intézet 2021.05.06. 12:12:39

@Coco néni: Igaza van SV v.SzGy -nakmárnem tudom:Endorfinértjársz ide.
Játszod itt a sértődöttet-dekinek?Van kukkolókibic,aki,mint te szarsz a tartalmi lényegére,amit mondok és napi pram-pramkommunikációs smoncákkal csapkorászol

aztán besérülsz az ilyesmire illő kifejezésekmiatt: Te hívtad ésmagadra.

Nézd csak,egy nemis bonyolultmondatban leszereltem a kompetencia rizsát,mint marketigszószt

ésnemdumcsiztál r

Nagyon fontoskülönbségét mutattammeg a paedagógiaimunkának azzal,hogy a tantestületnekmeg a nemzetikeresztyénértékeknek van egy hasonlóműködése:
Ha egynemzetikereszténykonzervatív sokaságban találok hat orgiázó fasszalgondolkodó seggembert,az az egész FIDESZ-t viszi

de ha sanyinénitmeg gizibácsitkibököm a tantestületből,akkor jön a diri: "Kibasznámmiótamára nyomorultakat,de akkor hova mennének dolgozni?"

Vagyis vannakolyan esetek,amikor a brigádnem tudja akétnemodavalólógóst behozn i

sőt:tönkre teszik az egész karmunkáját.

Erre ÉVEK ÓTA nem dumcsizolvissza,viszont az izgalmas, ahogy apolitikaikommunukációs brossuraszövegeknélleragadsz.

Külö9nös szelekcióval arra,amit a "WHO mond"
ki nem szar le egy gittrágó pénzégető egyletet.Ezzel az erővel az Európai gyógyszerügynökségre is hivatkozhatnálbár az szakmailag azért a WHO-hoz nem ér föl, ha ezek szerint egy szubkontinensen kimérhető "fajsúlyával" világpolitikai (ismétlem:politikai,nem gyógyszerszakmai) jelentőségű.Lett.

Nem annyira érdekel a te és SV meg a te és SzGy közötti beszélgetés.

NEKEM válaszolj:Miért kerülödnapok,hetekévek óta a fontoskérdéseimre a válaszokat?

Szóvalmost rád bizonyítottam, hogy hazudsz.

Mert nemén vagyok a dumcsi inkompatibilis, hanem te vagy,aki számára a dumcsi egyenlő a "megsemmisítő igazságokkal" amiket a FIDESZ politikájára mérsz.

Amit:Ki nem szar le a FIDESZ-szel együtt, ha a FIDESZ politikáját újabban maga a FIDESZ zöme (nem két sanyinéni meg három gizibácsi) is leszar.

Te semmisíted meg ilyen agitációs szemenszedésekkela FIDESZ-t és rögtön "jó dumcsi partner leszek" ha rádhagyom.

Hát:rádhagyom

de mégmindig nemúsztad meg a lényegi kérdéseimre elsikkasztott válaszaidat.

Játszad csak a séertődöttet,lehet, hogy te olyan óvodába jártál, ahol ezt a jellegzetes kislánytrükköt bevette az óvónéni.

Én meg olyan óvodába jártam,aholnemvolt külön lányokra,meg a büdös fiúkra klön szabályzat és attól, hogy az orvos gyereke tehát jógyerek,nem mentette föla rossz gyerekekre mutogálás.

Bunkó a FIDESZ? Nahát és húha.

Attól már a büdösvakcinázás lompos,éssunyi geciség.

Tudod,euz a te bajodis, hogy
1.fideszesnek nézel
2.akkormárnyilván butának is

akitmeg lehet etetni, hogy ha huhogola sinofarmra meg felolvasod a sinofarmróla szemenszedéseket,aztán gyorsan hozzáteszed, hogy húde be vagy oltvameg körülötted a kik

Ez?-tökéletesen, velejéig ismert trükk.

megmutattam,mi a cél:Az, hogy ne legyen meg a 70%

És azt is megmutattam, hogy már arra is megvan a "válasz" ha meglenne a 70%.

Miközben a maglényeg, hogy a bármilyen és abbólis az elsőoltás4-5-6napután
védettség

és ha ez így van,akkoraminélhamarabb a legtönn beoltottember lenne a jó cél

Csakhát:
Orbán Gonosz terve hogyan lehetne jó cél.

Elárulok neked egy titkot:
Ha Orbán meg leszmég egyszer választva,akkor nem az oltási sikermiatt lesz megválasztva.

Amiért meg lesz választva, az általános iskolai fizika:

Testek tehetetlensége.

Persze kell hozzáa nemakarása is az Ellenzéknek,de az nagyon.

Frick László Intézet 2021.05.06. 12:19:08

@Coco néni: Nézd: Nem záromki, hogy 10 éve mégténylegúgy volt, hogy az inverz fidesznyik tudott automatikusan a puuszta inverzitásátólokosabb lenni.

Most azonban a vakcinafikázás,a büdöskínaizás,a Fundan egyetem körüli sötétbunkóság (a kínai orvostanról való 2017-es indexes sötét alaptalan tahóságok kocsmai budiszinten)

Betölti immár az inverz fidesznyik a fidesznyik ostobasági mértékeit.Szépen.

Ezértkéne

minden ütéésed előtt

nagy levegőt venned ésátgondolni,hogy a szövegeimre mit másolsz be az újságjaidból.

Honnan veszed, hogy én nemolvastam a te bemásolt "mesterérveidet" és AKKOR amikorén olvastam,magamban nem cáfoltamszéjjel azonnal.

Te meg nevetségessé teszed magadd azzal,hogy vagdalózol itt a kopipasztás tubusoddal.

Szépen, testvérileg figyelmeztetlek évekóta, hogy aki a 444-etolvasta,már mindent olvasott és ha ráadásulmaelolvasom a Politico-t akkor a holnapi magyar újságjaidat is?

Mióta szajkózom, hogy a kedvenceidben NEMLEHET ELTÉRNI A NAPRA KIADOTTAKTÓL
minden nap mindenkinek ugyanazt kell
nemlehet egy Novák Katalint baszós napon mondjuk Varga Juditot baszni, az egy másik naplesz majd.

Ja és neked meg mennyibe kerülne emlékezni,mit mondtam,miért nem kellenek női arcok a FIDESZ kérgébe ki.

Ja, hogy te is élvezel Novák baszásán.:D

Coco néni 2021.05.06. 12:37:12

@Frick László Intézet: nem sérültem be.
Csak felfogtam, amit már évekkel ezelőtt fel kellett volna fognom, de most tényleg felfogtam, vehető amolyan megvilágosodásnak, ITT NEM MONDHATOK MÁST
mert vélemény, az EGY lehet, az attól eltérő az HUHOGTATÁS..stb.
meg hazudok - mégis mit, és mi a kérdés, kb. kétszázszor hallottam, válaszoljak a
KÉRDÉSRE

de mi a kérdés?
és ha bármilyen kérdésre válaszolok, akkor jön az aztírtaazúúúújság meg aaaaagymooooosottt meg satöbbi.
Egyet mondj meg,
MIÉRT kéne idejárnom a továbbiakban besézlgetni, mikor azon túl, hogy én vagyok a MOSLÉK, az agyamosott, a jógyerek, a lúúújza, a huhogtató, a hazudozó, mikor próbáltatok meg velem normálisan beszélgetni, vagy nem leugatni rögtön, hogy SZARTANÁR.

egyet mondj meg, TE idejárnál a helyemben?
Na ugye.
és a kérdésre sem válaszolok - százszor kérdeztem, mi a kérdés?
azt nem mondod meg, de hazug is vagyok mert nem válaszolok a kérdésre
ez nektek beszélgetés?
mert mifelénk ezt nem beszélgetésnek, hanem csoportos mobbingnak hívják.

Frick László Intézet 2021.05.06. 13:04:27

@Coco néni: Hazudsz megint. Miért ne lehetne eltérő véleményedés volt is véleményed. Blogtörténelmileh dokumentáltan.

Már ott hazug vagy, hogy ideismétled,amit az újságjaid írnbak,de azt állítod,hogy azok a "véleményed". Az mégsemmi,deráadásula véleményedpontúgy változik,ahogy azt az eltolódást az újságjaid diktálják.

De:Hiszen:nem is nekem hazudsz, kibicek meg nincsenek,akkor:Saját magadnak hazudsz.(?)

Ezzel szemben hónapokkal ezelőtt felsoroltam neked azért csak 12 főbb kizárópontot,amibőla FIDESZben 1-1is elég,amikcáfolják,szembe mennek,eltörlik a FIDESZ proppasszusait...azért csak 12-tmerteluntam,több,mint 48 van.

"A faszom is keresztényibb,mint ezek."
-ez volt az egyik.

Ezek ellenére simán még a minap is lepestiriposztossrácoztál

Hetekóta elsunnyogod fontos kérdéseimre a válaszokat.

Frick László Intézet 2021.05.06. 13:08:40

@Coco néni: De akkorbeszélgetés lenne,ha mindent elfogadnánk,amit ideidézel az újságjaidból. Tehát ha te a WHO-tidézed,mi nemidéznénk a WHO-to lyannal,amit nem akarnál látni.

És ha én is hasra esnék,ami a világbólszámokban egy amerikai egyetemen látható, ahol egyébként csak földrajzból,ethnográfiábólés hasonlókbóltök hülyék, azt se tudják, hogy Indiában Brazíliában ..egész kontinenseken,mint Afrika, milliók hllhatnakmeg anélkül,hogy belekerülhettek volna statisztikába,amibőlkiseséük adat lehetne

de azért essek hasra,bár te is tudod,hogy ha a JH adat éppen nem jönne lábra a kommunikációnak,akkor nem is tudnála JH-ról.

Itt ugatok a részeredménykutatásról

vagy olyanról,mint statisztikai adatszolgáltatási fegyelem
érv? -hát akkor le se szarod,mertnem ír rólaaz újságod

Frick László Intézet 2021.05.06. 15:55:13

@Coco néni: Akérdésem továbbra is az,hogy a tat harmadának a becsült adataibólmeg a Híd-ra felvezetőlépcsőfokok számábólhogyan jön ki az:Hány ves a kapitány.

Példáula "Budapest tartja elaz országotmert a GDP-nek a hány százalékát"

Ehhez a kérdéseim:
-a GDPhány %-a benne sincsen a statisztikákba és azokbólmennyi a vidékről be nemkerülőésafővárosi feketegazdaságé.

Ugyanígy:"Minden a FIDESSZ-é ja Balatónyon".. viszont ahelyszínen mindenki kurvvanyázza a FIDESZ-t,akkor ez hogy?

Ésígy tovább,ne játszd már elmegint, hogy nememlékszelakérdéseimre...
amikre elsunnyogod a válaszokat

EMA

Párhétig ESETLEG tarthatóvolt az aktákon ülésre az üres kifogása dokumentációkhiányáról

Ami egyébként hazugság,mert van dokumentáció, csak nem az EMA véleményrácsa szerinti forrásokban.

És:aSvédAkadémiapthiha?

denemismétlem

Coco néni 2021.05.06. 16:27:17

@Frick László Intézet: tessék, hogy ne mondhasd, hogy válaszok nélkül szöktem meg (bár téged a tények soha nem zavartak, így is azt fogod mondani).

1.Neked sincs adatod arról, hogy Bp. vagy a vidék milyen arányban részesedik a feketegazdaságból, szóval ezt szerintem ugorhatjuk. Hogy miért mondtam,hogy "nem baj, majd eltartunk továbbra is titeket, ti meg megmondjátok, ki legyen kormányon" A potrhosás egyértelműen a vidék szavazataival nyer mindig, ugyanakkor pont te panaszkodol, hogy mennyire semmitérő munkaerő kerül ki a környéketekről. Én viszont itt Bp. azt látom,hogy mindenkinek van állása, még a nyugdíjas is melózik valamit, részidőben, a diákok diákmunkában, nem nagyon látsz dologtalan embert. Ellenben, mikor arról van szó, hogy lapot lehetne osztani, nem a dolgozó, és GDP-t nagymértékeben termelő emberek szavazata dönt (lásd krumplis szavaztok)

2. Balaton - nem minden, a jelentős része. Pl. Club aliga, stb és attól, mert ők a tulajok, a helyi lakos miért ne szidhatná vagy a lángost meg hekket evő turista miért nem szidhatná?

hvg.hu/kkv/20210505_Uj_strategia_a_turizmusban_no_Orban_Rahel_es_kore_befolyasa

3. Sokáig be sem adták engedélyezni. Továbbá svéd akadémia
telex.hu/koronavirus/2021/04/17/svedorszag-szputnyik-v-beszerzes

JÚniustól alkalmazzák

és tökfölösleg gépelek be bármit,
Rusvai bácsi is megmondta
weborvos.hu/lapszemle/rusvai-a-kinai-vakcinaval-oltottak-20-nak-kellhet-3-oltas-267076

..."„Az inaktivált vakcinák – amik közé a Sinopharm is tartozik – nem közismerten jók a sejtes immunitást gerjesztő hatásukról” – nyilatkozta a virológus, és hozzátette, hogy elsődlegesen immunválaszt generálnak ezek a vakcinák. Ha azt sem tapasztalunk megfelelő mértékben, akkor ezeknél a pácienseknél indokolt egy harmadik oltás egy más típusú vakcinával Rusvai szerint, hiszen ezek alapján az inaktivált vakcinára az érintettek immunrendszere valami miatt nem reagál jól. Nem egy harmadik kínait kéne kapniuk – mondta a szakértő.

Rusvai azon a véleményen van, hogy ki kéne adni egy olyan rendeletet, ami engedi a háziorvosoknak, hogy ebben az esetben beadjanak egy harmadik oltást, ami nem Sinopharm, hanem bármelyik a többi közül..."
és úgy tudom, eddig elfogadtad, amiket Rusvaibácsi mondott. Gondolom, mától ő is agymosott.
Na, további jó őrjöngést. Nem maradtam adós a válaszokkal.

Frick László Intézet 2021.05.07. 07:42:29

@Coco néni:
1.A teáltaladfelhozott adatokmivellennénekpontosabbak,ha én akkora egy hülyelennék,hogynekiállnék "keresgélni" adatokat.Adatok:Te azt állítod,hogy a fél-tat-hídra-lépcső fokszámameg mondjuka bummszöglogaritmikájábóljóltudod a kapitányéletkorát.És annyira hülyéneknézelle,hogy én erre a fokk-harmadaszrPí-szer négyzetgyöke akonyha napi zöldségszámlája adataivalfogok tromfolni.

nem.maradjunk annyiban:
Hazudikmindenki,aki egy ilyen statisztikai adatszolgáltatási "fegyelmű" éstolvajmeg adócsaló

ne feledd,hogy VIRTUS & BÜSZKESÉG ebben az országban adót csalni:Apró Piroska Néni Maga Az Adócsalás.Maga Dr Vadász Iván nemmerészelné csakfelbecsülni semPiroska néni ebbéli munkásságát.

Frick László Intézet 2021.05.07. 07:45:42

@Coco néni:

2. Balaton
A ~ annakaz országnaka tava,aholRákosi alatt 102tanácsmilliomoséltésközlekedett a valóságban saját autójával,de sofőrrel.
Egy kommunista országban,ahola felsőkommunista vezetésismegkereszteltette a gyerekeit,nem kevesen templomban esküdtek.
Budapest szállodáibanluxuskurváztak,Kajászónpedig 11-13éves cigány nőkkel hancúroztak-> szocialista erkölcs:Bárdy Györgyneka szocialista erkölcs meghágásamiatt vlt 3éves szilenciuma

ilyen ország ez.
És ebben az országban teeltudodhinni valakinekapolitikai hovatartozásaKINYILVÁNÍTÁSÁT

muchacha

Frick László Intézet 2021.05.07. 07:48:00

@Coco néni: GFigyelj, telex
44vagy index
linkekkelakkorérveljél
amikor én ripszttal meg pestisrácokkal vagy origóval linkelek neked

van a SvédAkadémia

meg a svéd államvezetésapolitikájával

Ezt a kettőtkeveri ügyesen a telex

te meg azt hiszed,érveltél

Mitállítottam:Azt hogy apolitika felülírja a tudomány

mitbizonyít a telex linked:
a svédpolitika felülírta a SvédAkadémiát

na, szevasz

Coco néni 2021.05.07. 07:54:38

@Frick László Intézet: TE honnan tudod,mi van Svédországban?
honnan tudod a GDP adatokat és honnan tudod pontosan a balatoni viszonyokat
megmondjam?
kávézacc, csirkebél - neked onnan vannak az adataid

Coco néni 2021.05.07. 07:55:02

@Coco néni: látom, Rusvai bácsira meg nem mondasz semmit.

Frick László Intézet 2021.05.07. 08:48:29

@Coco néni: Hazudsz: Rusvai bácsira mondottam pedig azt, hogy akedvenceid csak nagyon keveset és azt is kiforgatva idéznek tőle.Alinked isilyen.
Tessék ez a megfogalmazás:
>>>Az inaktivált vakcinák – amik közé a Sinopharm is tartozik – nem közismerten jók a sejtes immunitást gerjesztő hatásukról<<<
Ami magyarra fordítva így hangzik:
Sokan nem tudják,hogy a Sinofarm vakcinák sejtes immunitást gerjesztő hatása jó.

Kérdésem:Szerinted a hozzád hasonlóan elhivatott lelkesek közülhányan képesek felfogni,,mit akart mondani ezzel Rusvai? Mármint nem a fordításommal,hanem az eredeti szövegével?

Frick László Intézet 2021.05.07. 08:49:35

@Coco néni: Sőt: Rusvairól KORÁBBAN mondtam el,amivel AZTÁN szerencsétlenkedtél itt. Miért?Mertha megértetted volna,mit akart mondani Rusvai,nem is"érvelsz" vele.

Coco néni 2021.05.07. 08:54:00

@Frick László Intézet: videon is megvan, tévében mondta

ja, ott is alászinkronizálták :DDD

Frick László Intézet 2021.05.07. 09:01:48

@Coco néni: Megint csúsztatsz. Mit csináljak ezzel. Magadnak termelsz megint endorfint, hogy az önkielígítést így eufemizáljam.

Te csak azt gtudod Rusvaitólidézni,ami a számodra kellemes.

Most azonban,itt,néhánykommenttel feljebb mutattam valamit,amit
-figyelmen kívülhagyol
-és tóódítva csúsztatsz

Elsunnyogod a kérdést: TE HOGYAN ÉRTETTED AMIT RUSVAI A SINOFARMRA MONDOTT?

erre válaszolj

és ne tóóódíts geci csúsztatással terelvén el

Frick László Intézet 2021.05.07. 09:03:10

@Coco néni: Addig is amíg a válaszodat várom:

Rusvai szövegeit annyira ismerem,hogy felmernékállítani egy arányosságot.

Kilencetmond Rusvai,amiről egy mukkotsemszólnak akedvelt forrásaid.

Néha mond egyet-egyet-azt KIRAGADJÁK

a szövegkörnyzetéből.

Frick László Intézet 2021.05.07. 09:05:39

@Coco néni: Csak egy témáról,ará- és keresztoltásról:

AkersztoltásrólDuda nagyon-nagyon hosszúriportjában van szó,

amikor Rusvai beszél a ráoltásról ,azt kiragadottságától úgymutatják,mintha a Sinofarmot fikázná vele.

Szükség lesz ráoltásokra,de nema vakcinákégtájisága miatt, hanemamutációkmiatt

Erre a te forrásaid a ráoltástMÁRIS mint a rosszégtájú vakcinávalvelejáró szükséges rossz-ként mutatják be

pedig:
csak szükséges és kész

Coco néni 2021.05.07. 16:52:21

@Frick László Intézet:

www.atv.hu/belfold/20210505-rusvai-a-kinai-vakcinaval-oltottak-jelentos-reszenel-eros-immunvalasz-alakul-ki-otoduknel-viszont-szukseg-lehet-harmadik-oltasra

Nem hosszú, 10 perc az egész, Rusvaibácsi 2 percnél jön be, és onnan ő szerepel.
Légyszíves hallgasd meg, és utána nagy tisztelettel kérjél tőlem elnézést.

Frick László Intézet 2021.05.07. 16:55:11

@Coco néni: Hamarabb láttam,mint te.
Egészen pontosan arról volt szó,hogyés még sokmás vakcinaesetében ésamint mármondtam,ráadásulnem a "vakcinák hibájából"

tehát ez nem az a sáv, hogy ránkzuhan a kínai rakéta,mert milyenekmáakínaikmindenek,ami kínai az fos

Duda felveti,hogy még a Pfizer-re is jó lenne keresztbeoltani

Frick László Intézet 2021.05.07. 16:57:06

@Coco néni: Mintha nem tudnád,hogy az immunválasz a/egy emberi szervezet válasza

Képzeld el, bár az Ónijóés az EMAmégnemtudja,denemcsak a társadalmak nemuniforizáltak,desok-sok ember mássok-sok embertől

kapaszkodj:

k ü l ö n b ö z h e t

Amitmutattam,hogy lehet egykínai 80 éves vagy egy holland 88 éves fiatalabb,mint egy 56 éves magyar cigány

a teste-egészségepl

ja és az immunválasza

Frick László Intézet 2021.05.07. 16:58:58

@Coco néni: Nincs mniértelnézéstkérnem,megint ütni akartál,pedig a gondolkodássalkezdeni hasznosabb lettvolna.

Be tudtadlinkelni azt,amit elmondtam

hiányzikalinkbőlaz,ami az ATV-nek nempasszol

Olvasd el Duda nyilatkozatát az indexnek

hogy lelkesítselek,Duda hajlandókicsitpolitikai alkalmasan pikírtbeklenni,a többi mondatát meg "kontextusba helyezik"

Coco néni 2021.05.07. 16:59:32

@Frick László Intézet: na hazudj. Ott van a szöveg, élőben mondja, 20%-nál lehet probléma, időseknél javasolja az antitest vizsgálatot (ugye...uszító tudományos kutató...ezt is említetted nekem)
továbbá kifejezetten azt mondja, hogy ez olyan típusú,hogy ANTITESTES választ kéne adni, ha nincs, akkor MÁSIK típusú oltás kell.
Nem mondja valóban,hogy rossz,
DE
világosan azt mondja,hogy MÉRNI kéne, és UTASÍTÁST adni, mi legyen azzal, akinél nincs meg a válasz.
és innen fogva totál hiteltelen az összes hülyeséged, amit összehordasz.

Frick László Intézet 2021.05.07. 16:59:44

@Coco néni: Figyelj,arra keress linket, hogy a 3.ráoltás az a vakcina rosszasága mert kínaisága miatt szükséges

Coco néni 2021.05.07. 17:00:38

@Frick László Intézet: ne Dudázz, tegnapelőtt még Rusvai volt az etalon.
Értem, most nem azr mondta, amit te vártál, akkor már hiteltelen, most akkor Duda.

Frick László Intézet 2021.05.07. 17:00:50

@Coco néni: Az ATV KÜLDETÉSE a kínai vakcina baszása. Néha elmegy rá egy ATV hiradó 12-15%-a is.

Coco néni 2021.05.07. 17:01:54

@Frick László Intézet: nem kell újabb link, ezt próbáld meg figyelmesen meghallgatni,mit mond.
20%-nál aki idős NINCS válasz - tehát MÁSIK oltás kell
szó szerint ezt mondja
kimondja a 20%-t és kimondja a MÁSIK oltást.

Coco néni 2021.05.07. 17:04:19

@Frick László Intézet: tökmindety,hol ment le, Rusvai mondta. Ő mondta ki ezeket. Lényegtelen, melyik csatornán. 2 napja még ő volt a kedvenc szakértőd.
Nem az ATV bassz a kínait, Rusvai mondja ki a véleményét.

Frick László Intézet 2021.05.07. 17:05:24

@Coco néni: De nem azért kell,mert kínai "keleti tehátREZ VESZÉLYES" ,hanem az öregek már nemúgy reagálnak immun' mint a fiatalok. te immunológus,te.

Coco néni 2021.05.07. 17:05:37

@Frick László Intézet:

ez egy komplett KO Dudi, elegánsabb lenne, ha bedobnád a törölköződet a ringbe.
Persze, még kínlódhatsz itt egy darabig, de KO.

Coco néni 2021.05.07. 17:08:09

@Frick László Intézet: hűűűű basz Dudi, tényleg, nem úgy reagál? Mert öreg? És mitől lett oltásellenes az ellenzék?
Attól, hogy azt mondta, hogy a kifejezetten öregeket ne a 60 év alatti kínaiakra kifejlesztett oltással tolják végig.
Nahát.
Tényleg. Öreg. És nem jó neki a 60 év alattira kifejlesztett oltás. Ez felháborító. Halálbaloldal. OLTÁSELLENESSÉG.
na, elmentek ti potrohástól a picsába

Frick László Intézet 2021.05.07. 17:14:38

@Coco néni: Az ellenzék nem oltásellenes,egészen pontosan az ellenzék az átoltottsági százalék ellen van,nelegyen meg.ne hamarabb.És ha meglenne,arra ismegvannak a válaszokmár.
Ahhoz, hogy ne sikerüljön Orbán Gonosz terve,azokat a vakcinákat támadják,amiket "legális támadni" mert az EMA nem engedélyezte azokat. Csaksikerüljön ésne legyen meg az átoltottságOrbáni Álomhatára éslesz háhogás anélkül,hogy bárki emlékezne,mivelsikerültmegtorpantani az oltakozási hajlandóságot

Ésperszemajd augusztusra lesz is elég Fájzer.

Hülyéneknézelmegint

És hazudsz,mert
én nem oltásellenesnek mondom az Ellenzéket,hanem annak:ami
átoltosságiszázalékellenesnek

ehhez kell a bizonytalanság,a hazudozás arról, hogy csak a fájzeres igazolványok lesznek a jók stb

Még azt is megmondtam,hogy Orbán lenézi butának az emberket,hogy ezt a bonyolult átoltottságellenességet ússe értenék

de.. szerintem te se értheted..ezekszerint :D

Frick László Intézet 2021.05.07. 17:28:09

@Coco néni: Jól"leközvetíted" magadnak ezt a légbokszodat.KO-valgyőztél,akitképzelsz,az ellen.

Ezt olvasd el,mármint a portfóliós cikket
dudenbuch.blog.hu/2021/05/07/hogyannwemtudjukeztmegoldaniorszagban_a_tobb_is_a_kevesebb-ha_mi_azt_akarjuk_hogy

Minden napmazt számolják az agyad mosodáiban,hogyan nem lesz meg a százalék,dojó, hogy csak 30ezret oltotttakmai isésha így haladunk,mégmikorra se lesz meg,dojó

Coco néni 2021.05.07. 17:38:51

@Frick László Intézet: értem, tehát a aknára lépsz, akkor jönnek a szokásos sablonok, agymosoda..stb.
Átoltásiszázalékellenes :DDD
beszarás :DD

Tegnapelőtt még jó volt neked Rusvai bácsi véleménye?
IGEN

Megmondta, hogy 20%-nál lehet probléma, és mérni kéne, meg ráoltani mással aki problémás?
IGEN
van még kérdés?
átoltásiszázalékellenes :DDD
szerintem inkább az a kérdés,hogy nálunk miért csak úgy 50% hajlandó regisztrálni és oltatni, míg máshol sokkal magasabb %
pl. számos országban a 80 felettiek lényegében 85-90% átoltva. Nálunk talán 65-70%. És akkor tedd fel a kérdést, mit is tolt el a potrohás, és persze, lehet mutogatni, gyúúúrcsányahobás, meg elmúúúútnyócév, de talán egyszer magatoknak kéne feltenni a kérdést, hol is követtük el a hibát?

Coco néni 2021.05.07. 17:41:37

@Frick László Intézet:
"nem lesz meg a százalék, dejó dejó.." esetleg talán hasonló stílusban véleményezd itt kedvenc kommentharcosodat, aki előadta,hogy
"az indiai variáns ellen nemjó a fájzer, és szembejön a valóságbácsi, és izraelben sorra a halnak afájzerrel oltott fiatalok az indiai miatt, és dejó dejó"

vagy azt nem véleményezed, mert egy lövészárkon belül nem lődözöl, csak kívülre.
Mi kutyánk kölyke beszélhet marhaságot, örülhet, hogy minél többen hullanak a fájzer miatt, dejó dejó.

Frick László Intézet 2021.05.07. 18:09:48

@Coco néni: Én lövészárkozom?
Jaésakkora másig huhogtatás,hogy hányországnemfogadja ela nem afejletta nema jó vakcinákkaloltásot...

Hagyjuk

Kérdésem:
Hány öregnélkella3.oltásabüdöskínaibólés azért-e,mertbüdös + kínai-e?

2079öregnél?
12934 öregnél

Tudod,mit,megduplázom és még azt is
78901 öregnél kell majd 3.oltás.

Következőkérdésem:És ekkor mi van
Vagy azzalmi van,hogy mirea fejlettjóvakcinákkala fejlett jóországok átoltanak,lehet ráoltani,amitKarikóművésznőmondott,azért.Mert vagy 7 vagy 8 hónap
és aztán kell

Lövészárok?

Besztéltem én nekedIzraelrólmeg Fájzerrőlott?

Én lövészárkozom?
Én vagyok befosva (sőt:összefosva magamat már) Orbán Gonosz Tervétől?

Coco néni 2021.05.07. 18:22:55

@Frick László Intézet: valaki mesélte, hogy vett egy robotporszívót, és elindította. Csak az volt a baj, hogy a kutya előtte szart be a szobába. Gyönyörűen szétterítette.
Csak úgy mondom. Ne kend a szart.
Először is, TÖBB tiszteletet Karikónak. Azért meg a gecinek beszólt, úgy érzed neked is, jogod van művésznőzni?
Hányinger. Nem művésznő. Tudós. Persze, nálad nyilván nem okosabb.

Szóval ne kend a szart - ráoltás
kínaira Rusvai bácsi MOST javaslolja, akinél nincs ellenanyag, a többire TALÁN 7-8 hónap múlva, egy év múlva...ki tudja...nem érzed a különbséget?

A másik pedig - olvasd már el, nem rólad beszéltem, nem tudom már melyik főokos, tökegyformák, SV vagy SZGY vagy mittudomén, Vektro, bárki, szóval
nem te, hanem Ő mondta, hogy "dejó dejó nem müködik a fájzer izraelben az indiai mutáns ellen" - erről a mi a véleményed?

Ja, persze HUHOGTATÁS
huhogtatás -értsd olyasmit mond valaki, ami igaz, de kedvezőtlen neked.

Coco néni 2021.05.07. 18:26:08

@Frick László Intézet: amúgy ezt az ész nélküli fasságot is befejezhetnéd, hogy "fejlettvakcina" meg "büdösvakcina" mivel világosan látszik, KETTŐ nem igazán népszerű
a kínai (bár nálunk több családtag elfogadta) és az Astra- azzal pedig több országban már nem oltanak 40-30- vagy akár 50 alatt
szóval marhajól kitaláltad a fejlettvakcina meg büdösvakcina dolgot, de úgy tűnik, a pfizer- moderna, szputynik baj nélkül elkel, és
kettőre nincs igazán teljes érdeklődés
amibeől az egyik az astra
akkor az most büdös vagy fejlett

Serény Vélemény 2021.05.07. 22:07:08

@Coco néni: index.hu/kulfold/2021/05/07/a-hivatalosnal-tobben-haltak-meg-koronavirusban/

Nehezen bírják ugyan, a indexes kis... leírni a kb igazságot, de arról szól ez a cikk (ha ügyesen kivonod belőle a kötelező orbánfóizmust) amiről Dudi itt kb hónapok óta irkál... hogy a statisztika nagyjából alkalmatlan a hujogtatásra.

Frick László Intézet 2021.05.08. 06:07:19

@Coco néni: Ki beszél Astráról? Azt, hogy Astra le nemírják vagy ki sem ejtikplaz ATV stúdióban hetekóta. Hasonlóan a Johnson & Johnsonkínai hadivakcina másolatához. Szalagcímben futottamúlt héten a J & J-ról,hogy Dánia arról is lemondott.

Figyelj,szinte mindent elmondtammármagamrólneked,többekközött azt is, hogy én akkor LEGO-ztam,amikor aLEGO gyár mármegrendelte Taiwanbólarolókat a csődhözés az azóta leégett bécsi 7 emeletes nagyáruházjátékosztályán egyet fizet -egy zsákkalkapmég hozzá, csak takarítson akciókeretében egy kisbőröndkorai-elsőgenerációsLEGO (szürke alap, csak fehér és piroskockák 2,4,6,8 és gerendának pár 12-es pogácsájú.. a korai készletekhez mégkeréksem volt.

ALEGO-zás fejleszti a türelmet.

Te ittfolyamatosan tök hülyéneknézelengem,akiközépfokon kaptampolitikaialapismeretiképzést a KISZ-től,haazért,mintpolitikaimegbízhatatlant,alegendás veszprémi vezetőképzőbe nemis engedtek föl.

Történelem BUZI vagyok.

Még Alfred Döblin Berlin, Alexanderplatz -át is kétszer olvastam.

Olvastam Goebbels [apokrif]Napló -ját.

Szerintemértekannyira az újságíráshoz,mintbárki,ismétlem,mégMunk veronikánális jobban értek az újságíráshoz,nemhogy Kárpáti Mártonnál. Szerintedmiérttöröltéka nikkjeimet a 444alól, ha zsidózó faji kisebbség ellen uszítóstbnikkeketmeg dédelgettekis (vagy ők alapították,mintegy pali-szerrűen)

És akkor napok óta jössz szemrebbenés nélkül,lehülyeségezni az ellenzéki sajtó faékszerűen egyszerűagitációját,amikorennek az agitációnakvoltaz eredményeegy hete pénteken az,amitörömmel, győzelmeként ünnepeltugyanez az agitáció.

Mindez amiatt a téves hiedelmedmiatt,hogy fidesznyiklennék,ami a te normarendszeredben egyenlőa boldogpistai hülyessséggel(tudod,aki félmilliárdértékűingyenreklámot csinálta Coca Colánakésméghozzáa Coca Cola általelőre betervezetten. A FIDESZ barmainak ugyanis JÓLKISZÁMÍTHATÓ reakciói vannak.

Mitállít a FIDESZ?-azt hogy az ellenzék oltásellenes.

Mitállítokén?
Azt, hogy az Ellenzék Orbán Gonosz terve,az átoltottsági %lenyomásáért KÜZDésÜNNEPEL

Mit MUTATOK?Még nemisértükelazt a %-ot,amiremárkészen vannak az EZ KEVÉSSOKKALTÖBB KELL

de egyesek,pont olyan küldetéstudatból(és pont annyi ésszel csak,mint neked van:nyugodtan elmehetnél töltelékírónak a 444hez,annyi eszed van kb mint Szurovecz Illésnek,ami nemnehéz,hiszen a gyerekedlehetne ) mármost elkezdik türelmetlenségből lövöldözni a júniusi patronjaikat

Frick László Intézet 2021.05.08. 06:12:42

@Coco néni: @Serény Vélemény:
Ez Cocó egyikjellegzetes Kálmán Olgai NEKI-NEKIFUTÁSA

szerintemáltudomány a statisztika ésamikorbírálom,pont ezt mutatom,hogy a halottak száma TÖBB.Összesen annyi a kérdés,hogymilyen metszés szerintés holhogyan-mitőltöbb.

Indiában azért több,mert a dalitok ID nyilvántartása szerintem..kétséges.
Kitérdekel,születik egy dalitkiskölyöka vasúti sínekközt aztán vagy megéri a 6-otnapból,hétbőlhónapból vagy évből vagy nem. A nagyanyja se voltstatisztikában.ÉS adalitokmilliós nyomortelepeire be semennek,nemhogy onnan ki bárkit.

A Földszárazföldjein Európanagyságú foltokról..ugyan..milyen adatok lennének?

De beszéljünk csak Svédországról,az egyértelmű,hogy a 80évfölöttiekközülkovidban meghaltak nemlehetnek benne a statisztikában.Dekorációnakbiztoss beírtak valamit,nehogy gyanúslegyen

De eleitől fogva: Föl sem lehet venni koviddal 80éveset vagy idősebbet kórházba

Szorgalmas Gyémánt 2021.05.10. 10:27:17

@Frick László Intézet: Azért azt ne felejtsd el, hogy a dalitok között sokkal veszélyesebb betegségek is terjednek, mint a covid - a dalitok nem nagyon élnek addig, hogy életkorilag veszélyeztettek legyenek nagy tömegekben.

Itt egy rsélztesebb elemzés a mortalitási rátákról, India a halottjainak harmadát vallja be, Románia a negyedét, a lengyelek a felét, de a németeknél is másfélszer annyi a halott, mint amennyit a hivatlaosan jelentettek.

www.healthdata.org/special-analysis/estimation-excess-mortality-due-covid-19-and-scalars-reported-covid-19-deaths

Frick László Intézet 2021.05.10. 11:27:21

@Szorgalmas Gyémánt: A németeknél láttam a bruttó halálozást:Scheeeni. Bár nem szoktam matekozni ilyesmivel. És a németeknéla halottimatek nemjátszikapolitikában, vagy pl "Merkel Gonosz Terve" ellen küzdeni? -bár az amerikaiak megbüntették Németországot Merkel büdösruszki vakcinarendelése + kooperációsösszeszerelési tervek miatt,hiába "várják meg az EMA" döntését.

Frick László Intézet 2021.05.10. 11:28:19

@Szorgalmas Gyémánt: Tudni,hogy a dalitok hányan vannak? Hívta valaki őket iriszdiagnosztikai alapú ID-t csinálni... vagy... elmennek?

Frick László Intézet 2021.05.10. 11:49:32

@Coco néni: Te melyik galaxison élsz,Lúúújza?

Mert ezen a bolygón,ahol én élek Fejlett Mintatagállamokban a sori dolgozónők az ötödik óra után mehetnek ki pisilni

VAGY CIGIZNI
választaniuk kell
és be van kamerázva a sor,tehát a kamerák előttpisálnak beleNSZK-ban az icateásüvegekbe.

Szerinted mennyire életszerű az, hogy egy dolgozónőelőször 5 óra után mehet WC-re? Nem tudom, hogy emlékszel-e még..olyan..közepesen erős mensidre...

Egyelőre ezt mégMagyarorszgon nemlehet megcsinálni,mert amagyar dolgozó nőpofán bassza valamivela sori vezetőt,ha nemengedi ki,bármegszervezte a helyettesítését.

De Bezzeg Németországban csaka kezétemelje fel a Reihführerre ... Rögzíti a kamera.

Egy csomagfutár Vancouvertől a román határig három olyan címen,ahol20mpalatt átvették a csomagot,3részletben eszi meg a három elfogadható idő kitöltésével a zsömléjét.
Kaminosok a platón szarnak nejlonszatyorba a rendpárti agyonszabályozott bezzeg jogállamihűdemicsodákmiatt Calais-tól-Nickelsdorfig

Vancouvertől Nickelsdorfig nem kérdezik meg az orvosokat,hogy ránézhetnek-e a bankszámláikra (és mi nincsen bekamerázva)

Tegnapelőtt írtam egy német városháza beléptetőrendszeréről-bár kommentben.

De úgy látom,bejegyzést is kell írnom.

Szerinted az USA betegbiztosítói cserkész-jógyerekek az amerikai eüdolgozóival meg az orvosokkal?

Az amerikai rendőrnő bekapcsolta a testkameráját,aztán kitörte a karját a gyengeelméjű bolti tolvajnőnek,mert erre képzik ki,ezzel védekezik az ügyvédje is:Hogy szabályosan csinálta,mert lekamerázta.

Bazdmeg. :D
Újságban élsz,sőt:reklámkiadványokban meg agitációs brossúrákban.

Frick László Intézet 2021.05.10. 12:29:15

@Coco néni: Munkanapfényképezés,így nevezik.

Beszéltünk erről "Rózsika" idejében,milyen rózsabaszó-lógós vígélete van még a magyar pedagógusoknak,amikor azt hiszik, hogy ha becsöngetés után bebotorkálnak 5-8 perccel és magukra húzván a teremajtót kurvanyátokat kussóóó-tatják a büdöskölyköket,akkor az az ő magánügyük, és az ügyességükön múlik a leplezése.

Plusz ha csengetésre bemegyek a tanterembe,akkor stréber seggnyaló vagyok.

A magyar iskolában,ha a gyereket 6 évesen még pelenkázni kell és 30 szavas, egy-két tagú a szókincse és annyira retardált, hogy csak okostelefon simizésére képes,akkor Orbán a hibás,hogy leleplezné ezt az egyébként :

előre szóltak,hogy elkészítőjellegű[-> angolmintájú,ott két év,mire a kis retardált 8 éves korára irni-olvasni tanulni képes lesz az elsőkét nulladik évalatt]

Jaés elvileg ennek a 6 évesnek egy évetoviba kellett volna járnia már...

Nem tudja a szorzótáblát 4-ikben?-az 1-2.osztályos tanító a hibás,nem tud elsőfokú egyenletet megoldani 8-ikban,az 5-ikes tanára a hibás. ÉS innen már indenki felmenti magát.

Munaidőfényképezés:A Home Office nagy tömbökben leplezte le, hogy emberek 2óra alatt megcsinálják,amiért 8 órát fizettek nekik az irodában (úgy, hogy azértHome Office-ban sokkaltöbbmunkát is ki lehetett adni...) (meg a bürokrácia öngerjesztései)

Bezzegiszténban csak a faji állampolgári felsőhivatali dolgozók meg a Zónijós Struktúra van felmentve a munkaidőfényképezés (+ állandó élőkamerázás) alól,ők rághatják a gittet,lásd EMA.

Wien-ben a Ring-en belül úgy hajnali 10 körülkezdenek beszivárogni a beamterek és este 14 órakor sihta. Már nem mennek vissza -ez békeidőben volt.

Csak ehhez kell egy vendégmunkásréteg,akik a faji bérek kétharmadáért duplaannyi időt GÁLYÁZNAK

De,majd kibasszák neked Orbánt az ónijóból,hogy ne legyen óccsómunkásuk,aki dolgozik is :D

Azt 6 éve kérdezem tőled,mi lehet az oka annak, hogy a 2015 óta elhanyagolható számúIT-s sohamár-ról írnak a reklámújságjaidban,de a 100000 betanított és sori dolgozról meg nem. Lásd előzőkommentem

Szorgalmas Gyémánt 2021.05.10. 13:24:51

@Frick László Intézet: Ember nincs, kai meg tudná mondani, hány dlait van, de azt azért érdemes tudni, hogy a komrány vicce s módon trükkzik: dalit az egy hindu fogalom, így a százmilló muzulmán meg a pártízmilló keresztény dalitot eleve kihagyják a számokból. Új-Delhi ráadsául nem irányít semmit, még Washnitonnál is kisebb hatalma van a szövetségi államokra, a testéviállamokról már ne is beszéljünk.

A dalitoknak sem érdekük megszámlálódni, a családból elég egy-két személyivel rendelkező tag is. Ha emeverevők igényeinek a kielgéítésből élsz, vagy a gyerkkkoldus maffiának dolgozol csonkítóként (a csonka gyerekekne könnyebben és jobban dobnak pénzt) kifejezetten hátrány, ha tudnak a létezésedről.

India keményebb, de még látogatható részein 40-50 fős koldusseregek követnek, ha fehér vagy, tisztára rocksztárnak érzi magát az ember. Na hogy azoknak egy darab hivatalos papírja sincs, az teljesen biztos.

Szorgalmas Gyémánt 2021.05.10. 13:40:12

@Frick László Intézet: Személyi a corporate Indiának kell. Az elmaradt szar Indiában egy programozó kezdő fizetése olyan 400 ezer rúpiánál nyit - az 1.6 milló forint. Ez persze nem Bangalore-i szilikonvölgyi fizetés, Nem tudom, ott mennyit kersnek, de hogy nem akarnak onnan átjönni a fejlett nyugatra, az biztos, és csak programozóból él ott olyan 1 millió.

Frick László Intézet 2021.05.11. 05:53:34

@Coco néni: Figyelj! -erre többször felhívtam a figyelmed,az inverz fidesznyikek optikai csalódására:
1. Felfedezelegy szerinted fidesznyiket
2. Máris kényelembe helyezkedhetsz,hiszen tudás meg a valóság ismerete helyett helyett simán megteszi a szerinted szőrsapós baromhoz képest-akinek gondolod- geciellenesnek lenni.

Emlékeztető:Gulyás Gergely,amikor hazudnia kell:
1.Megszeppen
2.Elhalkul,beszédebizonytalannáválik
3.Kovács KontárZótán felírta neki,mivelkellélét venni,a sikeresátoltás%-ellenes ellenzéki CSAK A FÁJZER A JÓ hisztériának az oltásiigazolványos trükkel,127 ember egyszerűen azért,mert egy adminisztrátorpicsának aznak nemvoltkedve már dolgozni,egy gombás valagúirodaszéktölteléknek,aki annyit tud apolitikáról,mint teis,elolvassa az újságjátésjólelhiszi.. befejezte aznapamunkát ésmárnemmeri utólag kiadni a 127 embernek az oltási igazolványát.

4.GulyásGergelypolitikus,apolitikusnak hazudniakell, ráadáésul a sajtótájékoztató,az a politikaikommunikáció terepe:Azaz:A hazugságról való hazudozás.Kovács Zoltán azt írta felneki,hogy ki kell domborítani a Fájzer negatív eseteit.GulyásPAPÍRRÓLOLVASTA a baromságot -még elis szokott pirulni,amikor ebnyire kell hazudnia.

Van kérdésed?

Ugyanis,akik neked hazudnak,azok nem pirulnánakelmnég akkor sem,ha Gyurcsány szarátkéne befalniuk,mint az indiánokkutyáinakasátormögén.

Tegnapa RetekKlub propagandaabrigádja nekiesett MirkóczkiÁdámnak azzal,hogy bezzeg "mészáros" 2,5 Mrd Ft-otkapotta az egri HotelForrás felújítására,miközben aváros 1,5 Mrd Ft kompenzációt,ésMirkóczkinemaz elvártat mondta a brigádnak,akikodasefigyeltek,mit beszél,deméga szerkesztősem,ésEllenzéki Város-kéntaposztrofáltákaz időközben Ezt IS Elbukták várost:D és Muchacha. Azt iszed, hogy csak Kyrikiades asszony egy ócska kurva,aki pénzért BÁRMIRE kaapható. Persze megbaszni az ura sem akarja már.

Hogy mondjam,Lúúújza:nemtudsz te semmit,és addig jóneked.

Szorgalmas Gyémánt 2021.05.11. 08:47:41

@Coco néni: Kórházba kerülni nem egyenlő meghalni. Kisebb hatékonysággal véd nem egyenlő nem hat. Ha letagadjuk a tényt, hogy izraelben az indiai variánssal fiatalok kerültek kórházba, attól még tény marad. Ez nem örülök/nem örülök kérdése, ez adatok, számok , tények kérdése, amik az érzelmi állapottól függetlenek.

Frick László Intézet 2021.05.11. 09:18:51

@Coco néni: @Szorgalmas Gyémánt:
Amaglényeg az,hogy Oirópa,de egyáltalán az oiropidok nemtanultak semmit,viszont erre a legbüszkébbek tudnak lenni.
Részeredény:Magyarországon ma minden nincsismédia ünnepli az oltakozási görbe laposodását. Az is hurrá, hogy bizonyosműtétekre 2023-ra adnak időpontot Orbán miatt persze. Alényeg, hogy-valahogy Orbán ellen lehessen fordítani a járvány miatt a lakosságot, hogy szavazzon azokra,akik egyébként egyre inkább nem akarnakmármost semOrbánt váltani,de ha lesz Negydik Hullám,akkor az biztos. A Negyedik Hullámért pedig főleg Orbán lesz a hibás,akit viszontnemváltanak le, hanemelszórakoznakmajd rajta egy kb 47-52%-os "győzelme" után.

És a járvány ellenére az USA háborús szórakozásai aprovokációkkalfolytatódnak, csaknehogy legyen valami Putyinnal és navalnij nyerjen,mert hogy marad ezáltal fent az a büdösruszki ellenségkép,ami a mit is igazolja.

Ti...őszintén...láttok oirópaiakban bármi megszeppentséget, ami a zacskós kis leveskéiknek a felmikrózásában zavargálná őket?

Mert én nem látok.

Kyrikiadesz.

További Oirópai Ügyésséget!
süti beállítások módosítása