"Úgy kezdődött,hogy büntetőfékezett! EZ VESZÉLYES!4!4!!"

/Szabó Lajosnéni BKV buszt a fizetési lista szerint un. "vezető" ember, aki amindig éskizárólag a  jobbtükörbe nézve hajt ki balra a sávba a buszmegállóból és attól kezd el indexelni a busz,hogy lemereszti a balközépsőujját és ha az be is akad.

 odikocsitot.jpg

Szerintem a piros ódikocsisok annyira nem veszélyesek,mint az Ezüst Toyota Corollás Ezüst Hajú Ezüst Szemüvegkeretes Ezüst pantallós és fehér(de ezüst csíkos inges)mérnök bácsik.

africagoooo.jpg

ToyotaHi-Ace, Mitsubishi/Hyundai, Mazdakisteherautók ésmikrobuszok,csakéskizárólag a picsaautó korszak előttről. Afrikai vállalkozók szervezésében. Kínai VW Santana TAXI-kk dögivel. EZ VESZÉLYES![->BBC]

A Toyota Corollájuk max a négyszemű,mert annyit azért értenek a mérnökséghez, hogy annyira fiatalt, 2000. után gyártott picsaautót, ami afrikai autófelvásárlóknak ingyen sem kell,mert csak fogná a helyet a hajón,nem vesznek meg ők sem.

africashipping.jpg

Ezek az emberek a felnőttek,a ritkák.Rendpárti,szabálykövető emberek,és a Szigorúan A Közösség Érdekében tesznek feljelentéseket. [-> baden-badeni ember ]

ezustcorollaezustmernokuur.jpg

A technikája lényege, hogy betart,a Jobbratarts!4!! -on kívül MINDEN SZABÁLYT. A sebességkorlátozásokat úgy, hogy mérnöki pontossággal a tábla vonalát már a megengedett sebességgel metszi, holott a rendőrség kedvelt trükkje az,hogy a táblaelőtti szakaszon rögzített sebesség kerül a tábla utáni szakasz bizonyítóerejű képe alá.

 

"A buszsofőr az nem sofőr."

/teherautósok, XX.sz./

Tehát ez az baden-badeni nyugatiembertípusú ember a következőt csinálja:

"Teherautó.hamarosan lakott terület. Nemfogja ez itt nekem kitakarni  ez a rohatteherautó a képet, zseniálisan megelőzöm." Igen ám,de az előzés utolsó harmadában meglátja a sebességkorlátozó vagy a lakotterület táblát, külön móka az, hogy ha a teherautókat lassító szigetet is !4!!!!4!!! Gyorsan bevág a teherautó elé 2méterre és satufék. Mert ő Rendpárti Szabálykövető és MINDEN SZABÁLYT BETART! A Budapesti Autósok Közössége nevű internetes vállalkozás sztárja. Csősz Taxisképű Krisztián mutatja is, hogy amíg ilyen barmok termelik neki a kattogáspénzt, lesz mit mazsolát aprítani a kuglóftésztába bele.

A teherautókhoz hasonlóan még sok más autóról is Ezüst Mérnökúr ránézésre eltudja dönteni,mi lesz,pl vannak a szerinte un "rozsdaboglyák"a sok szarautó,amiket ki kellene tiltani moderálni az utakról.

A Toyota ugyanis kizárólag a nemlátható,ám fő tartórészeinél rozsdásodik és a mérnök SOHA-SOHA NEM HAJOL LE a sterimóval az alját lemosni.teháta japán mérnöki team-ek által tudományosan megtervezett halálos korróziósgócokon a szikkasztott és hengerelt teveszarból készült "karosszéria" a felfüggesztések erősítő papucsai alatt pókszarrá rzsdásodik. Ezt egyébként tudják az afrikai autófelvásárlók, csak úgy vannak vele,hogy ha a vevő reklamáál,akkor apofájába nyomja a kalasnyikovot,miammá bazmeg. A sok nigériai paraszt mit hallott a téli sózás miatti korrózióról,amikor a bio-nak elhazudott zeolit sterilizálja is a talajt és a sóhoz képest hyperkorrózívan.[Autók Állami Korrodáltatása-Német Minőség kateg. végleg bezárt Siemens-kemencék mellett. -> recyckling]

 

"majfékez, azér' van nekije ja fékje, hogy fékezzen!"

/Iszos Julianna COVID-19 virológusés tömeges oltásiszakértő/

namost volt nekem egy un "rozsdaboglyám" és egy adott útvonalon vezettem olyan 570000 km-t. A vadiúj piros ódikocsikba 3400 km-ként kellegyliter motorolajat utánaönteni, az én rozsdaboglyámba 700000 kmalatt nemkellett annyit utánaönteni,mint a pirosódikocsi garanciáliskorában] Kívülről ismerve már az utat. Egyszer alkatrésznek való autótnyertem egy fogadáson,teherautóponyva alatt és bekötött szemmel megmondtam, rendszeresen,hol járunk ezen az útvonalon.

"Busz vagyok, nekem van elsőbbségem lakott területen belül ki ja buszmegállóbú a ja! Jobbtükürbű lesem a parasztot,főszátemáá, oszt megyekkifeléje a sávba,jazér vannak az ótókon a fékekek,fékezzenek!"

/busz béla, Veszprém Volán,1999.nyár, 8-as út, a Pétfürdői Lehajtó előtti megállóban, egy,a busz hátuljára kenődött strabanc két halálosáldozattal/

Kurvára spóroltam az üzemanyaggal,mert ez volt a fekete jövedelem kiegészítésem. Ráadásul az autóm utasai letépték volna az arcomat,ha gázadás vagy fékezés vagy hirtelen manővermiatt fel kell ébredniük az enyhén előre vagy hátraejtett fejeikkel.

"Gyerekek, hordószámra van a műhelyünkben a kék festék! Olyan festőink vannak,mint a mikelandzseló!"

/BKV diszpécser,XX.sz.vége/

Általában motorféket használtam előzésközben is,lyukról-lyukra harcolván.

Nagyon fontos szabály, hogy az órák óta az oszlopba  HORRORKARAVÁNOK EZ VESZÉLYES4!!4!! szorult piros, fekete és ezüst és a többi ódi és béjemwéejeee ótók vezetői messzemenő következtetéseket vonnak le abból,ha a tükrükben nem a holttérfigyelő sárgája villog,hanem valami más:Erre belenéznek a tükörbe és megállapítják, az a vén szar rozsdaboglya nem fogja tán megelőzniőket,amikor félórája ők következnének az előzésben. Izgalmas,hogy az Ezüst Toyotás Ezüst Mérnökurak DETTO így gondolkodnak.

Az ilyen felelős,az erősebb meg az okosabb autósoknak kijáró kizárólagosmagatartás ellen úgy lehet védekezni, hogy egy a 10-12 autóból a 180 millió Ft összértékben összetorlódott oszlopot index nélkül előzöd meg.Ilyenkor csak akkor vesznek észre,ha már előttük jársz,ekkor viszont azzal a téves következtetéssel, ha ez a szar rozsdaboglya tud előzni,akkor ő is,bár a 320LE-es autójához szükséges vezetési képességekkel mitől rendelkezne ugyan.(Az Ezüst Toyotás,az rendelkezik,ő viszont kifejezetten tanító-nevelőszándékkal ugrik ki utánad)

"Mindig azt az autót kell törni, amelyik a szabálytalanabbul parkol vagy olcsóbbnak látszik, de ha poros és teli falevéllel meg mikuláscsomaggal, akkor főleg! !"

/BKV diszpécser/

Az a baj, hogy én már látom a lyukat,ahová be fogom varrni az autót, viszont a kiugró bepipulva tudati beszűkülésében csak a rendszámomat nézi,miszerint nem is úniós még ,akkora egy vén szarautó már. Holott a tető fölött kéne elnéznie,mert ott magasodik a kamion.

Ha a kamionos büdösromán,akkor hivatásos,messziről látja, bár személyautó,de sofőr vezeti,aki tudja,mit csinál,tehát be fogja varrni a lyukba az autót,a pirosódikocsi gondja meg majd a következő 300 méter gondja lesz,a gázt sem veszi el,nemhogy  fékezne,mert a fordulat föltermelése üzemanyagjába kerülne.

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr316475624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frick László Intézet 2021.03.25. 11:06:07

@Serény Vélemény: A vége dögunalom. Részeredmények tekintetében volt eltérés, hogy a 90 LE-es rozsdaboglyával az óvodásan harcoló 270-420LE-esigaziférfiaautóst 2 vagy 4 esetben előztük vissza,viszontnemkülön arra irányuló szándékkal,a faszikminig egy csomagban voltak egy 4-12autóbólálló hosszú leragadt oszlopban. Sokőproletárnak ez okozta az élvezetet, hogy a rojattgazdagokat lehagytuk..

Már párszor írtam az átlagsebességről, sok ember azt hiszi, hogy ő 120-140-neltépetett,ám a fedélzeti kijelzője 98-102-eskm/h átlagotmutat. Komyoly helyismeret, tapasztalat és gyakorlat szükséges,nempedig a LE-k, hogy fel tudd tornázni az átlagodat egy kétsávos szakaszokkal tarkított útvonalon mondjuk 110 km/h fölé.

Az is probléma,hogy a picsaautók csak 100 km/h-ig gyorsulnakjól, sok lóerősemmi nyomaték.. 100km/h fölött visssza kellkapcsolni és az majdnem1 mp reakcióidő.

Azt is be kell vallanom hogy van két szabály:

-akitMOST megelőzhetsz, előzd is meg
-záróvonalon átlépve és forgalomtól elzárt területen TILOS előzni,viszont a fizika tudományállása alapján akár lehet is

persze nem egy feljentőtársadalomban
süti beállítások módosítása