magyar-magyar szótár 2011.07.06. 07:27

egy

VEZÉRHÍM (a mikrofonhoz lép, mondja egy, belefú, egy... egy..., körmével ütögeti a mikrofont egy-egy)

 

Egy vagyok közületek

10 komment

Címkék: egy

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr813033960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Budai Hella · http://holgyekorome.blog.hu/ 2011.07.06. 08:00:10

látod, ez a jó a nem társszerzős blogban, hogy vitán felül te vagy a vezérhím, a többiek csak vagy feltörekvő fiatal hímek, vagy idősebb behódoltak (nem osztom be, válassza ki magát mindenki)
egy baj van csak a hordával, kevés a nőstény, és azok is passzívak (némák) engem leszámítva, de én meg már majdhogynem fiusítva vagyok itt
lehetne még hosszabban, de rohannom kell

dr. Dr. Buchalter Izidor tud. főmunkatárs 2011.07.06. 08:35:02

Mint azt jól láthatjuk (0:30-nál) a fikusz elfogyasztása megszokott eljárás, kifinomult modern társadalmunkban viszont szankcionálva van, lehet hogy teljesen indokolatlanul.

Bokortalan Hajléktalan 2011.07.07. 17:56:04

Ez igazán szép. Megkönnyeztem.

magyar-magyar szótár 2011.07.08. 06:01:28

@dr. Dr. Buchalter Izidor tud. főmunkatárs: A padlizsán pl bizonyos egek alatt (agresszív) dudva, a ruszkikatonák (is) pedig héjastól ették a ződborsót. Egész záaszlóaljak ZIL-jei robbantak le a borsófődek mellett és a tisztek csak nézték, hogy legelik a kiskatonák a ződborsót ..vagy téptek és ették ők is.

magyar-magyar szótár 2011.07.08. 06:03:28

@Budai Hella: Még nem láttam olyan vezérhímfőbloggert, aki visszakozott vóna és ne jellgzetesen (és minimum) Dr Kovács Zoli bácsisan magyarázkodta vona ki magát vagy levett volna önként (és thx-tel) blogbejegyzést. Hogymondjam, jó poen is volt ez, de itt nem ül.

Steinmann Lujza 2011.07.08. 08:16:25

@magyar-magyar szótár: dehogynem
gondolj arra, hogy kommentelésnek egyébként szigorú kölcsönösségi szabályai vannak
ha te nekem, akkor én neked, emlékezzél
itt viszont mindenki hozzád jár, te nem jársz senkihez
és ne mondd azt, hogy mer nincs blogjuk, egyrészt, vannak, akiknek van az itteni hordából, másrészt, ha mindenkinek lenne, akkor sem járnál senkihez viszontcsevegni

Steinmann Lujza 2011.07.08. 11:28:14

@vészmadár (pica pica): és az arányok?
nem, hiába is próbálod meg úgy beállítani, mintha, itt tagadhatatlanul Dudi hordavezér
csak azt nem tudom, ő miért hárítja ezt el
mivel az Én az nem = Dudi
a blog írója nem a nick, és itt nem a valós szerzőről beszélünk, hanem a blog írójáról
olvass több Nyúlkornélt, nála zseniális a szétválasztás, az Író és Kornél beszélgetései

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.07.09. 13:41:21

@Steinmann grófnő: jó, az arányok valóban nem ugyanazok.

Nekem a szétválasztás nem megy. Egyenesen idegesítenek az olyan kijelentések, hogy "magánszemélyként egyetértek, de tanárként nem" what the fuck?

Steinmann Lujza 2011.07.09. 20:54:04

@vészmadár (pica pica): nem ilyesmire gondolok, hanem, hogy amikor ír valaki, akkor az én az nem az ÉN, ha érthető így
vagy mégsem
süti beállítások módosítása