Megmondták, szóltak előre, ha a Majdan Tér Dramaturgja, az ukrán jóoldali újságírás és egy ukrán gázcég FB-tagja atyja lehet elnök, a hëllo lesz a nëmulassámá'

"A méret nem számít."

/Tokfalvi/

Na, azért részeredmények vannak, igaz, hogy Magyarországon csak az Amerika Hangja magyar adása tudott a gatyába élvezni [incl.: Fődi Kitti ]  a ténytől, hogy sikerült megtalálni az akkoratömeg-ben a Fos és Turhulat című maskarák tattoo-ját hordozó , segglyukból fosott műgeci provót.

Az se számít, ha a Frankfurter Rundschau nem talált Münchenben elég alkalmas képet, akkor vágtak hozzá Bokharestből valóakat.

franfurterrundschauindexesmegoldassalkicsithozzavagott.jpg

Lehet, hogy ezek a csávók nem voltak ott Münchenben, de akár ott lehettek volna. Az is lehet, hogy lakosságarányosan még megfizetni és provokátort a tizedét sem lehet előállítani neonácinak, mint NSZK-ban csak úgy spontán Maschieren, de akár lehetnének igaziak is, és ez a baj.

Hátööö, hogy Columbo magyarhangját, Szabó Gyulát idézzem, azért az tekinthetjük valaminek vagy picsafüstnek is, hogy annyi részeg baromból ennyi-mennyi %-ot (lásd Tokfalvi mottóját) sikerült úgy letartóztania a bajor rendőrségnek, ahogy a német faj-ból viszont ennyiért nem szokás. 16-ot el kellett engedniük, de az is valami, hogy kettőt bentartottak.

 

Nem tudom, mennyibe került ez a kis műsorszám, de ha azt nézem, hogy évente 100 millió Ft-nak megfelelő Kongresszusi Dollárt égetnek el olyan humbugra, mint a TASZ, akkor biztos megérte.

 

"Lehet, hogy Orbánt nem engedte a möccsre Hajdu, de engedhette volna és ez a baj."

 /Bánó András parafrázis/

 

A nap egyik híre lesz az ATV-ben.

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr3916604238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Steinmann Coco 2021.06.25. 09:40:07

Nem mert elmenni a meccsre:D mindig is ilyen kispályás beszari volt a főnök. Haaarcoljatok... En hatul ülök addig. Ezen többször gondolkoztam már nem annyira politikailag undorító nekem a főni hanem emberileg. Hazudozas kispályázas tipikus magyar "mindig mindenben nekem kell jól járni" kategória. Nagy üres szólamok ami mögött semmi nincs.

Szorgalmas Gyémánt 2021.06.25. 10:07:40

Vannak németek, akik látták, mennyire undorító, amit a magyar szurkolóükkal csináltak a tolerancia, az elfogadás, az európaiság nevében:

jungefreiheit.de/debatte/kommentar/2021/solidaritat-mit-ungarn/

Az, hogy a magyar himnusz alatt berohant egy akiárki egy tökmindegymilyen zászlóval, valamiért nem csípi a mi olyannyira nyitott, annyirafelvilágosult, húdetoleráns európéereinket.

Azért az tetszett, hogy a marketing még a buziknál is fontosabb, az UEFA nem engedte, hogy megbontsák az egységes arculatot regenbogen színekkel. Az instára kibasztak valami szivárványosat kompenzálásképpen.

Szerintem a gendersemleges német sokkal izigisebb, mint az, hogy mindenhová szivárványzászlót teszünk, ünnepelve a sokszínűséget.

nibi.space/pronomen

er_sie

auch er*sie, ersie, er:sie.

Beispiel:

Er_sie holt das Fahrrad.

Dieses Pronomen wird auf unterschiedliche Arten verwendet.

Manchmal wird es mit Formen von sier gemischt: Er_sie holt sier eigenes Fahrrad
Manchmal werden alle Formen nach diesem Muster gebildet: Er_sie holt sein_ihr Fahrrad

.

Possessivpronomen: „eys“ (unbeugbar)

* Die Form „emm“ ist vorzuziehen, wenn eins andere Wortarten davon ableiten will (damit „demm“ nicht wie „dem“ ausgesprochen wird. - siehe Geschlechtsneutrale Sprache)

Beispiel:

Ey hat eine Katze.
Die Katze gehört (zu) em.
Eys Katze ist flauschig
Ich weiß dank eys, wo ich hin muss.
Die Katze flauscht em.
Die Katze bringt em eine Maus.

Nem fasza?

Szorgalmas Gyémánt 2021.06.25. 10:17:00

A magyar konzulátus odatette magát, hogy elengedjék azt a tizenhatot. Nagoyn kitört most belőlük a faji felsőbbrendűség, ahog a térdeltetni akaró holland er_sie-ből is.

Steinmann Coco 2021.06.25. 10:36:48

@Szorgalmas Gyémánt: vagy a potrohos nak be kéne végre látni hogy romboló es kontraproduktiv az állandó haaaaarcojjunk Brüsszel ellen külpolitikaja. Ujjat lehet persze húzni a németekkel meg egész Európával csak nem biztos h kifizető. Állandóan boxol akkor mit csodálkozik ha kap időnként egy gyomrost.

Szorgalmas Gyémánt 2021.06.25. 12:14:52

"Christiano Ronaldo kólapakolgatási akciója után Paul Pogba francia világbajnok tette az asztal alá a szponzorsört. Az italokat a sportolóknak nem sikerült teljesen kirakniuk a képből, de a szervezők most abban egyeztek meg a Heinekennel, hogy a jövőben nem raknak sört a muszlim játékosok elé. "

forbes.hu/uzlet/nem-tesznek-tobb-heinekent-a-muszlim-jatekosok-ele-az-eb-n/

Frick László Intézet 2021.06.25. 14:28:07

@Szorgalmas Gyémánt: Ez egyébként a bicikli túltolása is, mert sört még a muzulmán kamionosok is szoktak inni, csak beguggolnak a félpót alá, mert ott nem látja a Próféta.

Másrészt jön még ennél nagyobb dér is a gyaúr keresztény kutyákra, majd azt fogom élvezni, amikor a 444 című keresztény-kutya újságra hullik. Jegeces tömbökben.

Frick László Intézet 2021.06.25. 14:32:13

@Steinmann Coco: Merkel búcsúzóul még huzigálja a Maidan Tér Dramaturgja Safety Match-ából az NSZK-ra sújtó szankciók gyufaszálait, mert a hülye picsája azt hiszi, hogy mert közelebb van az Ónijó Oroszországhoz, lehet, hogy tárgyalni kéne..
Azonnal kiderült, hogy mégis csak fasza [Passend] ha 1 max 4 tagállam vétója megboríthat valamit, mert a lengyelek No Pasaran_ nem tárgyalnak a büdösruszkikkal, nem-nem-soha. Nem érdemes tehát kibaszni őket a Gecivel együtt az Ónijóból.

A Gecit meg egyelőre nem lehet nélkülük.

Ki van ez találva: venger-polyák együtt ropják azt a bizonyos osztrák verziójú Kállay-kettőst.

Frick László Intézet 2021.06.25. 14:36:15

@Steinmann Coco: Baszogatsz, hogy nem olvasok valamitm, de beszélek róla, a magyar buzitörvényról is lehet tudatlanul továbbítani amit csak úgy beszéltek róla, meg itt vannak a mocskos rusztkik, ha egyszer Amerika látja az USA-Oroszország viszonyában a problémákat
éspedig
Krím
Ukrajna
Donbasz
Gázzalzsarolás

(figyelj, mert csak az oroszoknak van sara, az amerikaiak ártatlanok, mint Orosz Barbara)

orosz hekkerek Trumpot győzelemre vivék
atomarzenál (ilyenje az amerikaiaknak ho---óóóóógylenne már, ugyan hooo---óggyisseee! :D)

Frick László Intézet 2021.06.25. 14:44:42

@Steinmann Coco: Ezért mondom azt, hogy a politika nem háziasszonyoknak való, azok csak nyomizzanak a faszoknak ki9tett elnyomott orthodoxzsidónők zűrzavaros lelkiválágán.

Mert mi van akkor, ha a Geci a Jobbik elhagyott bázisának EU ellenességére, közismert buztiellenességére játszik oda akar egy kissé belezilálni.

Nemnagyon akarják megtanulni a véleményformálók, hogy egy dolog a magyarnak élvezni, hogy Jakab Péter sorozatosan aratja az frenetikusan intelligens győzelmeit Orbánon, meg más az ágy, amikor is konkrétan kéne. Nem biztos, hogfy a magyar arra ikszel, amin egyébként egy ciklusban élvez.

Orbánt közepes politikusnak tartom, de jól látható, hogy a gyűlölet már annyira elvette az eszeteket, hogy bekajáltok biciklicselt, macicselt, bármit.

Senkinek eszébe nem tud jutni egy harmadik verzió? Mi van, ha hazafocit játszik "Orbán, mint Euro-Politikus"

Ha most a 444 módjára felfújjátok ezt a provokációt egy ganyi hívővel többet nem gyűjtötök.

Orbán viszont gyűjthet és elég volt a buzitörvényt bedobnia.

Még amin képtelenek vagytok elgondolkodni:
Ha Márki-Zay a Nemzeti Jobboldal-t egységfrontba szólítja.

És egyből nem egy fajsúlytalan bohócgyerek, hanem egy Mannish Man lesz a fél- meg egészen fasiszta Népfront vezére.

Frick László Intézet 2021.06.25. 14:53:06

@Steinmann Coco: Csak ismételni tudom:
A politika alapjaival nem vagy tisztában, a műveleteit nem tudod elkülönböztetni, a politikai kommunikációt politikának hiszed és a sima reklámot (agitációt) kommunikációnak.

Nagyjából 4 millió szavazóra lehet számítani és a bizonytalanok zömét már nem is merném bizonytalannak definiálni, olyan mértékben tojik a politikába bele. Nincs mind bizonytalankodnia, mert nem is létezik a számára és ez a Hallgatag 4 millió-nak több, mint a fele.

Nemnagyon mozdulnak a táborok, bár tény hogy majd a nem tudom mennyi, de legalább hat borkai cucca ütős lesz... de nemigen mozgatja majd meg sem a hezitzálókat sem átszavazni a bázisból a felháborodottakat.

Emlékezz a korai örömödre Márki-Zay "győzelmén", ami már megérte a FIDESZ-nek: Lázártól megszabadulni. És mégegyszer megérte: Az oktondi kárörömötök, mert a csalódott fidesznyikek a ti túlörömködésetek miatt, csak veletek kibaszni mentek el még egyszer a FIDESZ-re, a kibaszott és megalázó nemzeti konzultációkat is csak a ti agyatokat felbaszni tőtik ki.

Azt pedig már mutattam:

Az EU-nak kell Orbán, mint probléma, mert ha Orbán nem lenne, akkor aztán tényleg a valódi problémákat kéne elővenni.

A BREXIT után senki (ország) nem lesz kibaszva az ónióból.

És én még arról sem vagyok meggyőződve, hogy az amerikaiak megengednék az orbánváltást 22-ben, nekik kedvezőbb egy kisarányú Orbán "győzelem" és utána 4 év szarakodós bruhuhu.

Mindenféleképpen szükség van kisebb formátumú renitensekre az EU-ban a figyelem elterelésére.

Szorgalmas Gyémánt 2021.06.25. 15:06:58

@Frick László Intézet: Na ezek még alkoholmentest sem isznak, mert az is rossz. Én olyan szír egyetemistákkal beszélgettem, akik azt mondták, Magyarországon nem látja Allah, ha söröznek.

Serény Vélemény 2021.06.25. 16:11:37

@Szorgalmas Gyémánt: na, ugye milyen jó hely Magyarország?

Serény Vélemény 2021.06.25. 16:16:01

@Frick László Intézet: a GDP 18%-a az eredeti 24-25% helyett.
Ez pl EU probléma.
Pedig kreatív könyvelnek össze-vissza.
A buzik meg nem probléma csak látszat. Az emberiség legalább 60%-a nagyobb elnyomásban él, mint amennyi elnyomást a magyar buzik összesen a xx század elejétől átélhettek.

Serény Vélemény 2021.06.25. 16:17:40

@Steinmann Coco: 18 éves kor alatt nem lehet népszerűsíteni a homokos életvitelt. Ebben mi a díszkriminatív?

Steinmann Coco 2021.06.25. 17:12:28

@Frick László Intézet: ebben a kommentedben h en háziasszony vagyok meg a könyv... Szóval a, legszebb bizonyítványt állitottad ki magadrol a tahosagodrol meg a büdöslábu vakkomondoros fideszességedrol. Nem kell nekem minősíteni téged megteszed ezt a szivességet önjároan magad is.

Steinmann Coco 2021.06.25. 17:21:45

@Serény Vélemény: a probléma ott van h hoznak egy törvényt amit pedofiltörvenynek hivnak. Es ott vannak benne vastagon a melegek.... Lasd a munkahelyeden hoznak egy szabalyzatot mondjuk a munkahelyi piálásrol amit alkesz szabálynak hivnak es mellékesen belecsapjak a te munkaköri leirasod. Te tényleg ilyen hülye vagy hogy nem érted mi a baj a törvénnyel vagy csak úgy csinálsz. Siman belemosták a melegeket a pedofilok közé. Mibe került volna 2 törvényt alkotni?

Steinmann Coco 2021.06.25. 17:26:31

@Frick László Intézet: lofaszt retinensre van szükség rabszolgára van szükség. Amíg megy a szerelősor óccsóert fizetve az embereket addig kell a geci. Angela neni is elmegy a picsába lózungokat nyomja de az auto gyárak szája ize szerint cselekszik. A többiek meg nem fognak a magyarok miatt belekotni a nemetekbe annyira nem vagyunk fontosak.

Steinmann Coco 2021.06.25. 17:29:19

@Frick László Intézet: renitens basszus dehogy renitens egy bugris hülyegyerek a geci az euban te sem gondolod hogy amit itt sugall hogy ő szabadság harcos. Ő az a gyerek akit utálnak a dadusok az óvodában mert mar elmúlt 5 de még mindig beszarik alvas alatt.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2021.06.25. 17:52:37

Kelet európában a szélsőséges időjárás állandósúl vagy az úrál a térképen sincs, cseh és szlovák határon ítéletidő tombola

Szorgalmas Gyémánt 2021.06.25. 19:11:57

@Serény Vélemény: Tkp. azt se lenne diszkriminatív, ha 18 felett is tiltva lenne a homokos életvitel népszerűsítése, persze értem, akik ivarszervekkel nem tudnak szaporodni, azokat csak propagandával lehet.

Serény Vélemény 2021.06.25. 19:17:51

@Steinmann Coco:
Hány oldalt, részt, mondatot olvastál el az egyébként 17 oldalas “ 2021. évi LXXIX. törvény
a pedofil bűnelkövetőkkel szembeni szigorúbb fellépésről, valamint a gyermekek védelme érdekében egyes törvények módosításáról*”
című törvényből?

Steinmann Coco 2021.06.25. 19:46:47

@Szorgalmas Gyémánt: @Serény Vélemény: mint irtam ha akar erről törvényt hozni hogy hol mit hogyan... Hát tegye. Az aljas és undorító hogy a melegek is bele vannak szőve a PEDOFIL törvénykent emlegetett cuccba. Nem feltételezem hogy ennyire hülyék vagytok hogy nem értitek.. Az össze mosás a probléma. A melegekkel kapcsolatos dolgokrol miért a PEDOFIL törvényben rendelkeznek. Egy kis adalék a saját almotokbol Szájer meleg de nem pedofil igy semmi büntetendő dolgot nem tett. Kaleta pedofil őt le kellett volna csukni. Capisce? Ha valóban a "melegpropaganda" iskolai kizárása lett volna a cél miért a PEDOFIL törvényben szabályozták? Ja mert nácik?

Steinmann Coco 2021.06.25. 19:55:21

@Szorgalmas Gyémánt: @Serény Vélemény: @Frick László Intézet: lenne egy kérdésem mindhármotokhoz. Bűn e melegnek lenni es lecsuknátok e azt aki meleg? Es hangsulyosan NEM pedofil nem zaklat gyerekeket egyszerűen felnőttkent egy másik felnőtt emberhez vonzódik... Csak éppen az vele azonos nemű. Es mi van a biszexekkel?

Szorgalmas Gyémánt 2021.06.25. 19:55:48

@Serény Vélemény: Mindenestre élvezet nézni, ahogy ebbe az alpvetően faék egyszerűségű politkai csapdába erőltetett menetben gyalogonak bele, és rántják magukkal az EU-s barátaikait is.

Szorgalmas Gyémánt 2021.06.25. 20:33:49

Ismét néger giylkolt a fényes utcán Würzburgban, három embert ölt meg:

www.krone.at/2447388

Nem magyar szurkoló volt ő egy white lifes matter pólóban, hogy érdemben foglalkozzanak vele. A járókelők állították meg, meglepő, de ezek Németország még nem teljesen halott.

Steinmann Coco 2021.06.25. 20:54:20

@Szorgalmas Gyémánt: ellenben a héten egy hófehér magyar patikus megölt egy huszonéves fiatal magyar párt mert a nő elutasitotta. Rács mögé az összes fehér vidéki magyar patikus fiatalemberrel.

Serény Vélemény 2021.06.25. 21:14:04

@Steinmann Coco:

IGEN. Homoszexuálisnak lenni bűn. A római katolikus egyház tanítása szerint maga a hajlam nem az, de ha valaki egy kicsit is utánagondol, akkor igen hamar rájön, hogy már a hajlam is bűn, mert a kereszténység alapítója ezt mondta: "hogy valaki asszonyra tekint gonosz kivánságnak okáért, immár paráználkodott azzal az ő szívében."
Ami azt jelenti egyébként hogy 1) lehet nem gonosz kívánság okáért nőkre nézni, és ez egyébként a normális állapot, 2) ha már rá nézni egy nőre - egyébként normális szexuális vággyal - az ember szívének a bűne és ez által rongálója, akkor mennyivel inkább egy azonos neműhöz való vonzódás az?

Az, hogy vallási-erkölcsi-etikai tekintetben a homokosok bűnt követnek el, - ami miatt egyébként a túlvilágon elkárhoznak, ezen a földön meg a heteroszexuális kortársaiknál rövidebb ideig, és betegebben élnek mind mentális értelemben mind fizikai értelemben - semmilyen összefüggésben nincs azzal, hogy az állam törvényei - az általuk gyakorolt szexuális erkölcsi bűnöket - egyébként nem szankcionálják.

ÉS SENKI, beleértve a törvény alkotóját nem akarja azt az aberrált szexuális viselkedést, amikor azonos neműek elégítik ki egymást szexuális értelemben - büntetőjogi szankciókkal sújtani.

(Ez, már önmagában egyébként keresztény tanítás: ugyanis ha valaki azért nem követ el egy szexuális bűnt, mert fél az állami büntetésvégrvehajtástól, akkor emiatt ugyanúgy elkárhozik, minta egyébként elkövetné a bűnt.)

Serény Vélemény 2021.06.25. 21:15:53

@Steinmann Coco: Miért is érzed problémásnak azt, hogy miután lelőtte, még meg is erőszakolta a nőt? Ő így fejezte ki a szeretetét. A család az család, a szerelem az szerelem.

Serény Vélemény 2021.06.25. 21:18:40

@Steinmann Coco: Tehát egyetlen egy mondatot sem olvastál el a törvényből, de úgy érzed, hogy véleményt nyilváníthatsz róla - viszont amikor a Dudi nem olvas el egy könyvet és úgy nyilvánít véleményt róla, az milyen paraszt már?

Steinmann Coco 2021.06.25. 21:27:58

@Serény Vélemény: mindig megdöbbenek mekkora faék vagy. Meleg értsd egy másik felnőtt ember beleegyezésével létesit vele kapcsolatot. A meggyilkolt nő nincs életben es a szexuális kapcsolatra sem adott engedélyt. Es ezt most nekem igy tényleg el kellett magyarazni neked mert tényleg ekkora hülye vagy h ezt nem lattad. A vallási utalások hát ha szigorúan vesszük a fogamzásgátlas vagy az egyhazi esküvő előtti nemi élet sem megengedett. Gondolom te is 27 éves korodig szűz voltál es lassan jön a 9. gyerek mert ugye ahányat a Jóisten ad... Ha már az egyház tanításaira mutogatunk...

Steinmann Coco 2021.06.25. 21:35:07

@Serény Vélemény: dudinak fingja nincs a könyvről ott ásta bele magát a lövész árokba h nem olvassa, a kommenteket csak belenéz. Meglátta a haszid szót es automatikusan elkezdett kövesslomozni. Majd mikor felvioagositottam h semmi köze hozzá slomonak elismerhette volna h benézte. De mivel velem állt szemben egy nővel ezért inkabb rögtön támadásba lendült es leszolta a konyvet h olyn rosamund pilcher kategoriaba nyomta... Értem en h Dudi az elvtarsad de ez csak egy könyv. Probálj egyster az életben önálló véleményt alkotni duditol függetlenül. Menni fog?

Serény Vélemény 2021.06.25. 21:39:49

@Steinmann Coco: Nem kellett elmagyarázni, csak éppen... honnan tudod, hogy mi a határ?

És igen, ha engem kérdezel: igen, én a feleségemmel veszítettem el a szüzességemet. De nem ettől vagyok igaz ember, nem emiatt vagyok jóban Istennel... :D
És megint azt hiszed, hogy tudsz valamit, amiről megint fogalmad sincs: a fogamzásgátlás már a katolikus egyház szerint sem bűn, - csak mondjuk olyan módszert találtak ki ami semmire sem jó.

Serény Vélemény 2021.06.25. 21:41:20

@Steinmann Coco: Te hülyének nézel. Pedig... te vagy az abszolút hülyén stemplizett kettősmérce alapesete... :D Amit magadnak elnézel, azt a másikban kritizálod.

Steinmann Coco 2021.06.25. 21:55:42

@Serény Vélemény: tényleg érdekelne h mi a véleményed a házasság előtti nemi életről és a fogamzasgátlásrol különös tekintettel az egyház tanitásaira. A könyv kapcsan pedig sajnos tényleg igy volt... Dudi a haszid szóra csapott rá... Köves slomo... Es utána nem volt visszaút. Amugy mondd már el nekem ha te sem olvastad a könyvet honnan tudod h dudi véleménye a helyállo. A törvényrol ha kíváncsi vagy részeket olvastam belőle valószínűleg többet mint te.

Steinmann Coco 2021.06.25. 22:02:16

@Serény Vélemény: továbbá mit tegyen egy osztályfőnök ha egy gyereket piszkálnak a mássága miatt a többiek? Mert a törvény értelmében nem ülhet le az érintett felekkel mediácios beszélgetésre. Es szerinted ez igy rendben van.

heki 2021.06.25. 23:06:25

@Steinmann Coco: háát:
(1) A nevelési-oktatási intézmény saját pedagógus-munkakörben foglalkoztatott alkalmazottján és
az intézményben iskola-egészségügyi szolgálatot ellátó szakemberen és az intézménnyel kötött
együttműködési megállapodással rendelkező állami szerven kívül más személy vagy szervezet
tanórai vagy egyéb, tanulók részére tartott foglalkozás keretében szexuális kultúrával, nemi élettel,
nemi irányultsággal, szexuális fejlődéssel, a kábítószer fogyasztás káros hatásaival, az internet
veszélyeivel és egyéb testi és szellemi egészségfejlesztéssel kapcsolatos foglalkozást (e §
alkalmazásában a továbbiakban: program) csak akkor tarthat, ha jogszabályban kijelölt szerv
nyilvántartásba vette."

Magyarán a pedagóguson kívüli szervekről van szó, amelyeknek szükséges állami bejegyzéssel rendelkeznie.
Én ezt olvastam ki, tehát a pedagógus mediációs tevékenységet folytathat, ha jól értelmezem.

Steinmann Coco 2021.06.25. 23:27:34

@heki: aha klassz. Érdekes módon ugy még nem sikerült beleszólnod beszélgetésbe hogy mondjuk nyíltan velem értsél egyet. Szoval vagy amolyan se hús se hal.... Te nem foglalsz állást... Vagy ha mégis akkor tuti a másik oldalra állsz. Ami nem probléma csak mondom. SV pl nem is próbál soha srmlegesnek tünni nyiltan megmondja h a könyv szar mert Dudi azt mondta es slussz. Ő legalább őszinte :D

Steinmann Coco 2021.06.25. 23:33:47

@heki: egyébként en a potrohos jogértelmezésére támaszkodtam mivel ugy tudom jogász eredetileg... Szoval a potrohos azt mondta pacekba h SENKI nem beszelhet olyan dolgokrol a gyereknek az iskolaban amit esetleg a szülei másképp gondolnak. Akkor a potrohos rosszul tudta mi van a saját torvényében vagy mi van. Ő maga mondta. Arra van a törvény h a gyerek nehogy olyan dolgokat halljon az iskolaban amit a szülei nem ugy gondolnak.

heki 2021.06.25. 23:41:53

@Steinmann Coco: köszi a személyeskedést, ezt valahol megtisztelőnek érzem.
Lehet, hogy azért nem szóltam bele úgy (?), ahogy mondod
"Érdekes módon ugy még nem sikerült beleszólnod beszélgetésbe hogy mondjuk nyíltan velem értsél egyet. Szoval vagy amolyan se hús se hal.... Te nem foglalsz állást... Vagy ha mégis akkor tuti a másik oldalra állsz. Ami nem probléma csak mondom. SV pl nem is próbál soha srmlegesnek tünni nyiltan megmondja h a könyv szar mert Dudi azt mondta es slussz. Ő legalább őszinte"

mert lehet, hogy nem értek egyet veled? Hm? Lehet?

Ez hogy jön az őszinteséghez?
Ne durcizz má, bazeg.

sehússehalheki

heki 2021.06.25. 23:47:04

@Steinmann Coco: az egy kérdés, hogy mi a törvény,
az egy másik kérdés, hogy ezt hogy interpretálja a Potrohos,
az meg egy harmadik, hogy hogy interpretálják Potrohos interpretációját az őt rühellők,
és akkor itt Schiffer is bekavar az előítéletekbe, illetve, megerősíti azokat, nehéz az élet.

Steinmann Coco 2021.06.25. 23:47:05

@heki: nem vagyok megsértve. Csak turkáltam az elmepalotámban h a szokásos semleges álláspontodon kívül volt e olyan eset amikor velem értettél egyet. De nem tudom érzed e a remek paradoxont ha nem nekem van igazam akkr az azt jelenti h a potrohos rosszul interpretálta miről torvenykeztek.

Steinmann Coco 2021.06.25. 23:48:43

@heki: nem Schiffert es nem ujsagcikket láttam a potrohos nyilatkozatát láttam a tévében. Ő maga mondta.

heki 2021.06.26. 00:02:59

@Steinmann Coco: Örülök, hogy elmepalotád van, nekem csak kunyhóra futotta.
Jegyzem meg, nem mondtam, hogy meg vagy sértve, ezt te vetíted, nekem nincs közöm hozzá.

A személyeskedésről beszéltem, sértődésről nem, de mindegy.

Nem vagyok megsértve emiatt. :)

A Potrohos interpretációja "SENKI nem beszelhet olyan dolgokrol a gyereknek az iskolaban amit esetleg a szülei másképp gondolnak."pedig az, amit dudi szokott mondani a politikai kommunikációról való beszédről. Röviden: marketing rizsa.

De nem akarom őt, dudit itt ilyen étheri magasságokba emelni, egyszerűen kurvára mindegy, hogy mit mondanak a politikusok, alapvetően hazudnak, ez a lételemük, nem is lehetnek őszinték, ez van, és így is lesz.

heki 2021.06.26. 00:07:30

@heki: bocs, most látom, hogy azt írtam, hogy "ne durcizz", félreérthetően fogalmaztam, arra gondoltam, hogy igazságtalan és megalázó voltál. (Most így jobb?) :)

Frick László Intézet 2021.06.26. 05:47:07

@Steinmann Coco: @Serény Vélemény:
Nem egyszerűen a homokos életmód népszerűsítéséről van szó.

Arról van szó, hogy még ki nem fejlett nemi-mirigyű, aztán a mirigyeik fejlődésével csak egyre bonyolultabb hangulatú -egy "bonyolult" világban, ugye - gyerekek mindenféléket éreznek és látnak...

és akkor megérkeznek a jóságosarcú empatikusak és a módszereiket ismerjük a vallási-térítő marketingből, ami ezeréveket előzött rá a kereskedelmire (és még a politikaira is)

Amire Cocó nem akar válaszolni, az elsunnyogott válaszai immáron a 100-hoz közelítenek.

Amikor balerina akartam lenni. 7 évesen. Nem gondolkodtam, hogy a balerinának pinája van-e. Eszembe sem jutott... reklámszaknyelven "ott alul".. lennebb meg följebb jutott eszembe a balerina, a szépség, piruette, kecsesség, balettpatkányoknak a parancsszavak franciául. A kecsesség.

Mert mit szólnának az LMBTQ-k, ha pél egy rábeszélőgép a gyermekeiket a Jóistenkével kapcsolatban vadászná le.

Ha nem két királyfi élne egymással boldogan (mert ugye buzinak lenni? -az a permanens boldogélet...) meg két királylány ( mert az LMBTQ összesen ennyiből áll, nem lehet olyan, hogy tökéletesen nőnek készítem-műttetem ki maga, kivéve a lőcsfaszom meghagyásával, mert kúrni viszont a pinát , igen, a pinaszagra gerjedek és a pina a mindenem... ezt csak, mint verziót, egy csíkot a szivárványból, dobtam be...

Ungár Petike szerint a baj az is az ö sem olvasta, csak továbblódítja, amit hallott, törvénnyel, hogy nem életszerű, mert a szexualitás sokféle... és gyön rá a gyerekekre...

Ha buzik életét tanulmányozzuk... igen sok DC-vel találkozunk, aki bele-bele kóstolgat az AC-be is.

Freddy Merkury-t a Homók Ikonjaként állítják be (vagy George Michael-t) és még sokan másokat, nem szeretnék itt foglalkozni Freddy Mercury szexuális magánéletével, de úgy nagyjából a férfisegglyukon keresztül a külöböző törpéken, születésnapi tortánkon vagy tolboákon át a nőicipőkig, a nők összes létező lehetségesein keresztül amibe belefért, azt megbaszta és fordítva, nem csak amibe belefért, hanem ami neki felfért, az is-----

Az LMBTQWERTZUIOPŐÚŰÁÉLKJHGFDSAÍYXCVBNM?:_¬~÷”„Í€–ŧ¶Ä|\äđĐ[[]ħíłŁ$ߤ*>;<}{@&#><
-véleményrács, véleménydiktatúra és egyáltalán, a tudományosirodalma áttanulmányozása után...
Olvastam a szerintem zseniálisan jó, ha valaki jó melegönéletrajzi kjönyvet szeretne, ami MINŐSÉG a maga nemében, akkor Neil Patrick Harris könyvét ajánlom

Lesül a bőr a pofámról a véleménydiktatúrás agitátorok helyett is, de Marc Cherry liberális felfogású televíziós sorozatában a buzipárból Bob Harris fogalmazza meg a legtökéletesebben a leglényeget:

A szomszédasszonya leül a buzipárral, mert úgy érzi, szerelembe esett a barátnőjével, már hancúroztak is és jólesett.

"Van húsevő, aki a húsétel után akar valami kis desszertet és a gyümölcssalátát választja... de attól még húsevő marad!"

Namost ... ez itt a probléma és innen már a véleményrács szomszéd rubrikájába is átlátunk, a vegánpicsaizmus, a növényitejseggség, a hamburgermarhaellenesség, vagy a tárgyalások helyett a szankciók az éppen büdösnek kikiáltott birodalommal, hogy a nadrágból ki se érő imperjalistapöcsünket, ami évi 760 Mrd Dollárba kerül a FED bankjegynyomdájának, mert közben a rendes éves külkereskedelmi deficitünk is még ennyi... 760 Milliárd Dollárba kerűlő Műfaszunkkal hüde veszélyesnek mondjunk 66 Mrd vagy 270 Mrd Dolláros műfaszokat.

És gyerekek: Ezt van, aki beveszi.

Van , aki beveszi, hogy a 7 éves kislány, akinek eszébe nem tudna jutni, hogy egy férfifutballválogatott csupa mivel pisilne (és tegyük gyorsan hozzá, hogy ennek a kislánynak nincs annyira fejlett anyukája, mint Billie Eilishé, hogy amikor kibuggyan belőle a geci, belenyúl a bugyijába és megmutatja az ujjáról kislányának, ahogy Dr Geréb a méhlepcsikét "ebből kajcsiozott pocaklakcsi korcsijában a tescsid" , mert ez a modernéletrenevelés, szerinte)

Így kívülálló-lassan távoldóként, nem csak annyit észlelek, hogy Oiróba egy büszke szubkontinens Eur-Ázsia csücskében, de azt is, hogy istentelenül és elbaszottan robog a Büszke Idiótizmusba. Eszterre kell lépni a kurva vegánrétesért.

Történelmi nem az orbánozás volt tegnap az Úniós Csúcsértekezleten, nem a holland miniszterelnök, ki nem szarja le a 37 nevűt. Ekkora zsírmájjal mennyije lehet hátra? 20 év? 30 év?

Történelmi tegnap a szankcionalisták győzelme volt a múltködébe vészó, a már a centijét vágó Merkelékkel szemben. Akik olyan maradiak, hogy leülnének a büdösruszkikkal tárgyalni.

Eddig is pedzegette Brüsszel beállítani az 12938-as Müncheni Konferencia mélypontját, de tegnap a szankcionalista amerikaiseggnyalók "győzelmé"-vel sikerült már alul is múlniuk.

Ez az, ami a Jőlét Unalmába Fúló Oirópának hiányzik még, a klasszikus XX. századi imperialista faszméregetés a nincs is mivel.
Elhiszem, hogy a mai USÁ-nak úgy tünik, visszaállíthatja a néhai kapitalizmus fennállása idején élvezett világgazdasági vezetőszerepét, csak azt felejtik el, hogy az 1944-es Expedíciós Haderő 100% Made in USA volt %

Frick László Intézet 2021.06.26. 05:51:06

@Steinmann Coco: @Serény Vélemény:
(folyt) A legutóbbi USA expedíciósseregek pedig , ráadásul a Joint Vision 2020 jegyében, 30%-ban még csak nem is állampolgár, folytatom, a zöldkártyával is csak reménykedtetett latin-amerikaiakból álott. A csúcs a Joint Vision of Jemen Coats, amibe egyszerűen kolumbán zsoldosokat fizet az USA.

Öregember Műfasszal faszméreget

Frick László Intézet 2021.06.26. 05:57:05

@Steinmann Coco: Nem, mintha érdekelne, hogy fiadlányod van e, de most játszásiból vegyük úgy, hogy van elvileg fiad és papírszerint pedig lyányod, a szituáció itt az érdeke, hogyan jössz ki belőle, nem a valóság, mivel az ilyen feladat nagyon bonyolult neked, és hogy ne üthesd el a szokásod szerint, egy hosszúmondaton belül még egyszer el is ismétlem, nem érdekel, hogy a valóságban van-e gyereked és milyen nemű és nehogy a szokásod szerint leleplezd magad a magánlevelezéseinkre hivatkozva.

Tehát:

JÁTSZÁSIból (voltál óvodás?)
JÁTSZÁSIBÓL
van egy 9 éves lányod, aki minden áron katonás hajat vágat magának, mesterkélten lemélyített hangon beszél és fesz fiúkkal futballozik... megvan?

Aztán egy 7 éves fiad is van, aki balerina akar lenni.

És megérkeznek a cuki érzékenyítőbácsinénistbátmenetiek a szines szivárványos képeskönyveikkel, prideosboában a macikák puszilkóznak és szivárványszivecskék buborékszállván jelképezik a cup-cupokat, meg Jancsi is fütyis és Juliska is fütyis A a királyfi pedig aki a felekirályságot és a legisebb királylányt elnyeri, pinás.

Innen folytasd

Steinmann Coco 2021.06.26. 06:20:11

@Frick László Intézet: akkor csak röviden mivel tökéletesen felesleges bármt begépelnem mivel mint már többször mindtam te nem beszelgetni vagy vitazni akarsz hanem lenyomni engem igy barmit irok szerintem el sem olvasod hanem kész válaszaid vannak. Szóval
1. Mutass egyetlen iskolát ahol 7 éves gyerekek kozé engedtek eddig is lmbtq programot de még olyat se tudsz mutatni ahol 17 évesek közé engedtek volna ahogy ti irjátok "buzipropagandistát" az érzékenyítő programok olyasmiről szolnak h fogadd el és segitsd pl a mozgás serultet vagy down szindrómást. Tehát a potrohással rárepültetek egy nem létező problémára.
2. Mint már többször irtam ha a potrohos be akarja pikkelyezni törvénybe h külsős ne csinalhasson ilyen felvilágosítást egy iskolában hát tegye de durvan primitiv undorító es náci tempó ezt egy "PEDOLFIL" törvénykent aposztrofalt cuccban tenni minhta a meleg egyenlő lenne a pedofillal.
3. A potrohos igy adott törvényi ertelmezest h SENKI nem beszelhet ilyesmiről az iskolaban tehát konfliktus probléma vagy adott helyzet sem lehet ok erre mikor MUSZÁJ lenne beszélgetni a gyerekekkel erről.
Egyébként meg az iskolaigazgatok es a teljes pedagógus kar lealázása erről törvénykezni mintha napi szinten futott volna mindenféle gyanús tevékenység iskolákban.

Steinmann Coco 2021.06.26. 06:23:30

@Frick László Intézet: arról már nem is beszélve h simán atsiklasz itt fentebb azon hogy egyik kedves hozzászólód szerint az h egy vidéki patikus megölt egy fiatal párt es a haldokló nőt megeroszakolta az "csalad az csalad". Ezekre az elmebeteg fassagokra miért nem ugradz itt rá? Miért nem küldöd öt is el a picsába abban a stilusban ahogy engem szoktál? Na innen folytads

Steinmann Coco 2021.06.26. 06:28:20

@Frick László Intézet: egyébként meg arra kellett ez az egész cirkusz h elterelje a figyelmet a teljes úthálózat ellopásárol. De az ugye nem probléma mert MAGYAR vállalkozó fogja ellopni es kenyeret ad az embereknek a foglalkoztatással.

Steinmann Coco 2021.06.26. 06:34:00

@Frick László Intézet: továbbá arrol is mondhatnal velemyent h a geci most az olasz postfaszitákkal spannol össze.

Szorgalmas Gyémánt 2021.06.26. 06:54:48

@Frick László Intézet:

KIssé elavult stat már, de eszerint a vidéki szakközépiskolák a leg woke-abbak Magyarországon.

" Melegség és megismerés program keretében eddig(2010 nyara) megtartott több mint 300 foglalkozás si­keres volt. Az első években inkább vidéki iskolákbólérkezett meghívás, főleg szakközépiskolákból. Későbbbudapesti iskolák, illetve gimnáziumok is felfigyelteka programra. Egyre több egyetemre és főiskolára si­kerül eljutnia a projektnek, nagyon fontos a tanár­ és a pszichológusképzés részvétele. "

melegsegesmegismeres.hu/wp-content/uploads/2018/06/lmbt-erzekenyito-kepzes-oktatas.pdf

Serény Vélemény 2021.06.26. 07:38:15

@Steinmann Coco: “ továbbá mit tegyen egy osztályfőnök ha egy gyereket piszkálnak a mássága miatt a többiek?”

Ha egy gyereket szivatnak mert buzi, az miért más, mintha bármi más miatt vegzálnák?

Szerintem az ilyen gyerek kezelésre szorulna, hogy normális ember válhasson belőle.

Serény Vélemény 2021.06.26. 07:38:58

@Szorgalmas Gyémánt: igen pont ez a gáz. kell a friss hús a mocskok nak!

Steinmann Coco 2021.06.26. 08:05:45

@Serény Vélemény: nem más mintha mas miatt vegzálnák. Csak mostantól ebben a témában nem tudsz rajta segíteni mert tiltott téma lett a többi témában még ki tudja meddig van jogod beszélni róla.

Serény Vélemény 2021.06.26. 08:08:54

@Steinmann Coco:
“ 1. Mutass egyetlen iskolát ahol 7 éves gyerekek kozé engedtek eddig is lmbtq programot de még olyat se tudsz mutatni ahol 17 évesek közé engedtek volna ahogy ti irjátok ”

az USA-ban és az EU nyugati államaiban ez zajlik.
Te nagyon okos!
Nálunk a vidéki iskolában a hetedikesekhez jöttek ilyen mocskok.

Steinmann Coco 2021.06.26. 08:10:20

@heki: @Frick László Intézet: en azért várnám a pont olyan bátor szókimondó es belemenős véleményeteket amit megírtok SV vagy SZGY kommenttársaknak akik szerint ugye a buzulás lényegében bűn es kinevelheto valakiből. Vagy ilyen hozzászólásotok nem lesz mert a kommentsor nem arrol szól h vélemények ütközenek ti kizárólag személy szerint csak velem akartok kekeckedni.

Serény Vélemény 2021.06.26. 08:12:50

@Steinmann Coco: nem a frászt nem!
Ennyire nem lehetsz ostoba!
Egy 18 év alatti gyerek
1. semmilyen nemi életet ne éljen,
2. amíg meg nem teszi egyik felnőtt buzi sem a végbelébe a nemi szervét, addig nem buzi!
Mert a buziság ez, és nem érzelem!

Steinmann Coco 2021.06.26. 08:18:38

@Serény Vélemény: te megint összemosod a meleget a pedofillal. Szájer meleg de nem pedofil.kaleta pedofil. Érthető? Es az a fideszes pali aki kislányokat rejtett kamerázott abszolut hetero.... De pedofil.

Serény Vélemény 2021.06.26. 08:37:39

@Steinmann Coco: Te mosol mindent össze vissza! A kaletázás a síkbuták érve, főleg mióta Bill Gates válik - pontosabban kidobta az asszony - amiatt, mert jóban volt Epsteinnel.

Serény Vélemény 2021.06.26. 08:43:53

@heki: a könyvet nem azért tartom szarnak, mert Dudi azt mondta.
Hanem 1) feminista, 2) áruló, 3) házasságtörő, 4) hazug
nő írta!

Ha nem írt volna könyvet, vagy nem csinálnak belőle bizniszt, vagy húsz év múlva írja, akkor talán.
De így csak a korunk szellemének egy újabb selejtes megnyilvánulása.

Steinmann Coco 2021.06.26. 08:48:41

@Serény Vélemény: a könyvet nem olvastad igy véleményed se lehet róla csak előítéleted :D

Steinmann Coco 2021.06.26. 08:52:19

@Serény Vélemény: nem csak egy vélemény lehet de VÁRNÁM heki vagy dudi véleményét a te melegvéleményedről. De ilyen nem lesz mert mint mondtam nem vélemények ütköztetése a lényeg. Dudi kizárólag belém akar durván szállni ha mással nem ért egyet akkor kussol es udvariasan kikerüli.

Steinmann Coco 2021.06.26. 08:57:53

@Serény Vélemény: nem értem h jön billgates es kaleta ügye össze. Kaleta ügye azért fontos mert ugye kis szánkkal harsogjuk a propagandát h megvedjuk a pedofiloktol a gyerekeinket de ha az éppen a mi elvtarsunk akkor kb olyan a bünti mint egy tilosban parkolásert. Hogy is nem kerult börtonbe kaleta? 500 ezer ft penzbirsag? :D ja fideszes

Serény Vélemény 2021.06.26. 09:10:28

@Steinmann Coco: a butaság ugye.
Kaleta pedofil, de Bill Géccc meg jóban vala a világ legnagyobb szexragadozó pedofilállatainak egyikével, tehát bilgécc - aki kb a világ leggazdagabb embere - bizti, hogy nem pedofil.
Csak ugye eeez a síkbuták agyvizét nem mozgatja meg, mert billigéc jóésigaz, és főleg: nem lehet összefideszesezni…

Serény Vélemény 2021.06.26. 09:13:20

@Steinmann Coco: ja és még valami: te természetesen csak a hülye debileknek szánt propagandát ismered, de a kérdés az kérdés: mit tudhatott ez a nyomorult kaleta, hogy elkerülhette a börit?
És eeeeez a kérdés!

Szorgalmas Gyémánt 2021.06.26. 09:28:12

@Serény Vélemény: Kaleta, aki annyira fideszes, hogy a Gyurcsány-kormány nevezte ki 2007-ben Los Angeles-i konzulnak, a pedofil képekre masztutbált is vagy csek kereskedett vele (meg tette zsarolhatóvá az ezzel zsarolhatóvá tehetőket) ?
E kémsztori 99.99%-át a büdös életben nem fogjuk megtudni.

Steinmann Coco 2021.06.26. 09:33:42

@Serény Vélemény: már bocs de én hol mondtam h mentsük fel billgecct? Ebből látszik h ti nem velem beszélgettek hanem valami elkepzelt ellenséggel. Ha billgecc elkövetett valamit büntessék meg.

Steinmann Coco 2021.06.26. 09:38:57

@Serény Vélemény: mit tudhatott kaleta? Semmit. A vakkomondoros nőverő se került böribe. Egy főszabály van ha fideszes vagy akkor védett vagy. Lásd simonka es társai. Ha meg a főni veje vagy akkor a büntit is kifizetjuk helyetted. Ha ellenzéki vagy es dudálsz vagy egy nem tetsző szót mondadz esetleg van egy plakátod azt 6 milliós bünti alatt nem úszod meg. Elvégre mégiscsak demokrácia van itthon es véletlenül se pártállami rendszer.

Steinmann Coco 2021.06.26. 09:41:25

@Serény Vélemény: ha meg igazából nem követtél el semmi büntetendő dolgot csak szimplán meleg vagy akkor mész a levesbe mert ugye nem vagyunk sem nácik sem bigott módon előítéletesek sem mink kormanyhivők.

Wildhunt 2021.06.26. 10:08:57

@Szorgalmas Gyémánt: a zászlós esetnél az jutott eszembe hogy ha a románokhoz /ukránokhoz lengeti be valaki a magyar zászlót?

Serény Vélemény 2021.06.26. 10:22:37

@Wildhunt: Mi marad belőle? Mí, marad belőle?

Serény Vélemény 2021.06.26. 10:27:24

@Steinmann Coco: ha hülye vagy akkor hülye vagy. Ez nem játék, az Epstein úgy törte ki a nyakát, ahogy ember még nem tudta magának eltörni. Ezért biztos szuperhős volt…
Arra célzok, hogy a világ vezetőinek az általános lelki-erkölcsi színvonala nagyjából a leggusztustalanabb maffia alatt van, de te hagyod, hogy ők mondják meg a divatot, a divat meg megmondja neked hogy ki vagy… aztán csodálkozol, hogy kivagy…

Serény Vélemény 2021.06.26. 10:28:44

@Szorgalmas Gyémánt: coco színvonalán nem lehet felfogni, hogy nem fideszes a csávó…

Serény Vélemény 2021.06.26. 10:32:07

@Steinmann Coco: a büntet úgyis kifizetik az ngo-k, ezért végzik a felforgató tevékenységüket…

Szorgalmas Gyémánt 2021.06.26. 14:59:06

@Wildhunt: Simán kizárták volna érte a magyar csapatot.

Szorgalmas Gyémánt 2021.06.26. 15:00:12

@Serény Vélemény: Én még abban sem vagoyk biztos, hogy ő maga pedofil.

Frick László Intézet 2021.06.26. 15:58:33

@Steinmann Coco: A veled való kekeckedésemben ( -@heki: esetéről nem nyilatkozom, az a hekivvel való eseted)
nagyba belejátszik az, hogy engem pestisrácozol, szőrsapós fidesznyikezel.

Aztán, ha fogós a kérdésem? "elfelejted". Megkérsz, hogy ismételjem el és akkor megint "elfelejted".. végső esetben "dumcsi" és "csak húztál vele"

SV/SGY-vel KÜLÖN meg szoktuk vitatni a kérdéseket és... ha érdekel, olvass bele. @Szorgalmas Gyémánt:

Az én álláspontom az, hogy a buzik élete nehéz. Sok-sok az árnyalat, a sokszínűség, sok buzi jár úgy, mint az ateisták, pl történik vele valami vagy heterók járnak úgy (Lásd Marc Cherry tételét erről,, tehát hogy az nem buzulás, ha nő létemre egy csajszit megkívánok a bulin és ujjazunk)

Nagyon fontos, hogy a korai internetkorszakban a Meleg Mozgalom elkezdte leltározni a melegeket és melegnek sorolt be rakásra biszexuálisokat. Meleg lett Janis Joplin vagy Katherine Mansfield.

Ugyanezt csinálták Stephen Hawkinggel, hogy ő meg ateista, ami nem igaz.

Aztán itt van a promiszkuitás kérdése. Én is összeakadtam ezen buziaktivistával, amikjor mutattam, hogy egy buziszerelm története ha reggeli délben kezdődik, az éjfélt már nem éri meg, és a szakítás oka a megcsalás. A buzik között, ha ez tetszik nekik ha nem (és Elton John nem bizonyítóerejű példa vagy más "monogámikus" celebbuzik.. ez van, ezt... le kell nyelnie a buziknak, ha fergetegesen promiszkuitívak, akkor azk, ez van, ha 60%-ra lenne igaz (ha 30% -ra "csak") akkor is súlyozó lenne.

Neil Patrick Harris meleg színészként egy pont úgy promiszkuitívat jelenít meg és alakít, mint amivel szerinte "vádoljáűk" a melegeket. Megmutatja, eljátsza, végig erről szól a szerepe, hogy lám-lám, egy heteró is lehet promiszkuitív, perszehogy. Ki mondta, hogy nem.

CSak a buziknál a "szubkulturalitás" egy külön plusz "összehozótényező"

Ez a buzi kedvencrendezőmet is foglalkoztatta (meg tudom magyarázni, hogy miért dugta Hanna Schygullát, nem azért, mert heteró volt, egyszerűen Hanna egy olyen barátja-embere-társa volt. Szerették együtt csinálni, de ettől Fassbinder még buzi volt. @Serény Vélemény:

És kedves mindannyiótok, a mostani szovárványoskodás dehogyis az LMBTQ-król szól, ők csak kihasználak bármit, ami a mozgalmat támogatja és most az USÁ-nak az európai szarkavarását ez is szolgálja, lámlám, a Majdan Tér Dramaturgja külön európai-és világLMBTQ-jai-t támogató pogromot hirdetett.

És vitát nem nyitnak.

Erről sem.

Befejezve a buzik témáját, a buzik azt mondják, amit az ateisták: Ha valaki elhajlott, elhajlott

Ha vallásos vagyok lehet ateista periódusom, de ha ateista vagyok és nem figyelek és elvétem és ideálista lettem, akkor nincs visszaút.

Nagyon-nagyon bátor embernek tartom azt az ateistát , aki előre tudja, hogy sohasem fog hibázni és ideálizmusba csúszni. Az ilyen ateisták képzelik hóemberszakállas korpuklens és pozsgás, gutaütéses hjajlaú öüregbácsinak a Jóistent.

CSakhogy... az a sejtésem... igaza van a zsidók egy részének és a Jóistenke egy 9-10 éáves csupaszképű huncut kis kölyök. Na, és ha ő elkezd szórakozni.

Márpedig szerintem az ateisták próbára tétele ma már szórakoztatóbb, mint amilyen Jónás hitének a próbatételei voltak.

Frick László Intézet 2021.06.26. 16:05:39

@Wildhunt: Zászlólengetés:

A Kettős Mérce című blog szimbolizálja ezt:
Weiss úr azért alapította a blogot, hogy se ide se oda és egyenletesen, ennek összesen az alapításakor adta bizonyítékát, a 2006-os őszi események-ről a véleményét, ami elitélte Gyurcsányt.
De ezzel ki is fújt.

Kettős Mérce van.

Mit állítok? -azt hogy nem liberálisak a Jók és Igazak. AKkor ugyanis nem lengettetnének be provókkal zászlót, mert azt teszik másokkal, amit magukkal szemben elvárnak.

Ezek a fejlettisztániak igazi illiberálisak. Ők semmit nem engednek meg magukkal szemben, amit másokkal megtesznek.

Oroszország a huszad, az ötvened, a századrészéért annak, amit az USA megenged magának, szankciókat kapnak. Ezt bizonyította most Genf. Csak Oroszországgal van baj, csak Oroszországnak kell engednie, Oroszország a mindenért a hibás.

Kettős Mérce, kész, ez van.

Nézd meg a TASZ reklámot: Ez szerintük a se ide, se oda. Miközben a TASZ tudjukkik és az Ellenzék Gyurcsány bolhacirkusza.

Már Tóta megtínított bennünket az Egyenlő Bánásmód kiosztására: 27-et basz a jobbosokra és arra egy fogazós szuopás a jóoldalra, szerinte ez a se-ide se-oda semlegesség az elfogulatlansággal.

Pár hónap.. már Ferien van és Merkellel távozik a Maradék Józan ÉSz.

Érted: Egy Merkel a józan ész utolsó reménye volt :D

Frick László Intézet 2021.06.26. 16:06:30

@Serény Vélemény: Deborah írta a könyvet? -vagy a "szerkesztő"...

Frick László Intézet 2021.06.26. 16:21:30

@csillagkúll:
Ókelta szövegekben a mai Írország partjainál úszó Gyémánt Hegyek-ről van szó, a XIX. századi mechanikusmaterialista-hypernaturalista mélabú szerint valamitől jól bebaszhattak azok a gaelek, hogy ekkora baromságokat írkátak össze, de azóta sajnos tudjuk, hogy hatszor állt már le a Golf-áramlat az elmúlt 30000 évben.

Kétféle modellezés van, csak a jobbat mondom, 2070 körül a mai Atlatni Óceáni Partvidéken zimankós -20 fokos telek, Párizsba olyan tél szökik be, amit mainapság szidnak Moszkvában, hogy hideg? az nincsen, viszont Moszkvába a mai párizsi telek szöknek be a maguk +3 +4.. +6+7+8 fokos teleivel

Az elmúlt 25000 évben az, amit ma Kárpát-.medencének hiszünk, ezerévekiog hol egybefolyó tölgyerdőség volt bükkösökkel tarkítván, hool csak a löszpordombok déli lejtőin termett valami orkánálló fűféle meg.

Egy-egy komolyabb jégkorszak után ebben az övezetben 400-400 évig fújt a 40-90 kim/h-s szél.

Csak vegyük a Német Jégkorszaki Kavics Murénahátságot, azelőtt ott magas hegyek között, de nem hupikékek éltek és erdőirtásos-fatemplomépítő kulturájuk volt

"ménemtanálunk jakkó tőlük semmitseee" Hát ha a magas hegyekből kavicsdombok lettek meg hátak, akkor?

De amióta CT-zik az űrből a földkérget: megtalálják a 25000 éves tölgyfa cölöpöket

CSakhát minek ilyesmiről írni az újságoknak, amikor a politika többet fizet, mint a tudományosság.

Serény Vélemény 2021.06.26. 17:44:59

@Frick László Intézet: nem tudhatom de. Ha ír még öt jó könyvet, egész más témában, akkor lehet.

Egyébként meg nem hiszem.

Steinmann Coco 2021.06.26. 22:31:14

@Frick László Intézet: te is csak egy átlagfideszes műmacso vakkomondoros balfasz vagy ezzel a baszatlanpicsázással. Undorító es bugris.

Steinmann Coco 2021.06.26. 22:36:52

@Serény Vélemény: @Frick László Intézet: az árulózashoz egy kis gondolkodni való. Diderot Az apáca c. Konyvét ismeritek? Ugyanaz a szitu belekényszeritik egy olyan vallásos életbe amit utál igy nagy nehézségek árán de meg tud szökni. Igazi klasszikus konyv. Ezek szerint Diderot is b.. tlanpicsa es a kiugrott apáca meg áruló. Es elolvasni sem kell mert rosmund pilcher szinvonal.

Frick László Intézet 2021.06.27. 05:20:14

@Steinmann Coco: A baszatlan, az tipikus női-leszólás, zömében nők alkalmazzák. Nyilvánvalóan és szinte soha nem a baszatlan szemébe bele, kizárólag a háta mögött, amikor a baszatlan belép, akkor keresnek valaki mást, akinek valami baja van, akivel bajuk van és mi lehet az ok? Bizonyos pszichés tünetcsoport fennállása esetén? A baszatlanság.

Férfiaktól sokkal ritkábban begyűjthető, nem tudom, mennyire ismered a feminista irodalmat, de a korai korszakában a macsóknál rögtön a fériakra genetikailag jellemző büdösláb UTÁN következett az a vád, miszerint nem érdekli őket a nők orgazmusa, ha végeztek, lehengerednek s horkolnak/finganak.

Sőt, kifejezetten: Ha a baszatlan kifejezést használom, az a nőiség jele, nőit fedztem fel magamban, biztos ez valami transzneműségemre mutat, annak még utána kell járnom, hogy az annyira toleráns szivárványpárti egyenlőbánásmódosságosság megengedi-e egy mocskos fidernyáknak a transznemű gondolatokat, szerintem nem.

Frick László Intézet 2021.06.27. 05:37:47

@Steinmann Coco: Még ennél is szórakoztatóbb a Jók és Igazak sóhajaiból az idén 10 éves üde lehelletek, miszerint Külső Erők jöjjenek már és rúgják picsán KádárHitlerCigányt. Jöjjön és az Ónijó, a Görög Móccerrel, az Olasz Móccertotot alkalmazva vagy egyszerűen az amerikaiak és Goodfriend, a Jóbarát, az. Snitt Elnokur megbuktatása szótári-alapszinten netokratív leaks-es megoldással. Alkotmányosan ellenőrizhetetlen, mert nem választható véleményformálók Páélyázati Dollár-okból fenntartott un "civil" szervezetei, meg véleményformálók.

Azóta a véleményformálás csúcsrajár, hiszen mi a te véleményed a vélleményrács által kiadott büdös vakcinák-ról? Az, hogy... hű de meglepő... büdösek.

Nézzük a Geci Potrohás véleményrácsát, miszerint kerítés

Szerintem: ide se akarnak jönni

A Geci Véleményrácsa szerint a Nemzeti & Keresztényértékek Mente

szerintem: Nemzetüökben is a faszukkal goindolkodók, teszemazt a vadászati tivornyázás mondhatni a fideszfőségek több, mint 66%-ánál általános.

Nagyon sarkalatos A Varacskos Geci Bolsanáro autoriter véleményrácsában a migráció, amiről az a véleményem, hogy mit szaros 34 millió, 150 millió kell.

A német mezőgazdaságbvan fizikai munkát végzők, próbálok nem tévedni, ezért alábecsülöm, 97%-a nem német és még csak nem is állampolgár, ha kötzerlebbről megnézzük, ha német állampolgárságú a fejébe venné, hogy termőföldeken hajladozik vagy kombájnalmát válogatna, legyen 100 ilyen német állampolgár, Deutschtürk azokból egy sem, nemhogy a német állampolgár nem akar a mezőgazdaságban, de még munkát irányítani sem szeretne.

A teherautósofőr szakmai körökben a botrány nélkül simán, még hírszinten sem ismert hotelbekényszerítés a hosszúpihenőben című műsorszám óta általűános röhej az, hogy fajnémet 10%-sincs a német rendszámnű németfuvarcéges/papíros autókat vezető sofőrök között.

Átfutottam egy szakszervezet vezetőségét: Mind fajnémet.Egy Kötelező Török nincsen köztük, pedig a speditőr üzletágban markáns a török, a görög és a volt-délszláv (német állampolgárságú, de Mirko, Zoran, Jovan, Bogdan stb)

Frick László Intézet 2021.06.27. 05:46:54

@Steinmann Coco: Bugris: Bugris és nő.

Erről az jut az eszembe, hogy mit a faszt foglalkozom bugris macsó fidernyák létemre én azzal, hogy mi folyik a munkásnőket szállító járműveken, vasúti kupékban, gyári női munkásöltözőkben, varrodákban és női-dolgozók álltal ült vagy állt gyári sorokon a csirkebelezőptől mondjuk odáig elmenően, ahol Beyoncé az XXXXXXXXXXXXXXXXXL-es speciális, csak neki tervezett és készülő bugyogóit varratja (esp. ez Magyarországon ZAYlik, ahol nincstermelés, nincshozzáadottérték)

Hogy lehet az, hogy a Női Mozgalom a férfiak megnevelése a és a fasz-alapú társadalmak picsatársadalommá nevelése közben...1-etlen 1-esetben sem foglalkozik kedves nőtársaik tudatrával, pl hogy az érettkortű munkáshölgyek fejezzék már be annak a pár fiatal csajszinak, akik még be-benézegetnek heti 2-3 nap gfizikai munkahelyekre dolgozcsikálni, azok elundorítását a képzettségüknek, de főleg a szellemi képességeioknek megfelelő gyári betanított munkától.

Hogy hogy nem születnek ilyern könyvek, mint

"Juli vagyok, túl fiatalnak nézek ki és túl csinosan, 12 apától született 3 gyerekem és a kolléganők képtelenek elvislni, hogy a potrohám mnégse nem csüng le a vénuszdomnbomra, EZÉRT állandó lelkiterrornak vagyok kitéve, egy pár edzőcipoőm van, amiben emberek közé mehetek és azt is teleöntötték az öltözőben vízzel.

14 éves korom óta (kollégiumi leánytársaim valamennyi cipőjét a nagylányok teleöntötték vízzel) nem tudok rájönni, hogy a nők nőkkel való kibaszásában iért ennyire mániálkus ez a cipők teleöntözgetése vízzel.

Kanlaktanyákban gyűjtöttem tipikus férfikibaszásokat, jellemző a férfifantázia alacsony fokaira, hogy a surranók teleöntözgetése vízzel -erről egyetlen egy eset6et nem jegyezhettem föl.

Frick László Intézet 2021.06.27. 06:08:03

@Steinmann Coco: Bazdmeg, ez hihetetlen:
Kicibálod Deborah (szerkesztőnője) "könyvéből" a kaptafát, majd a kaptafák, ugyer, hasonló alakúak... és idecibálod Diderot apácáját
Mintha Jézus Menyasszonyai
azok Földi Fasz Férfiak
menyasszonyaival egy kaptafán lehetnének talpicskázhatóak, bazdmeg most már tényleg: Karikatúrája vagy a Jók és Igazak sajtajának.

Most figyelj, fülszöveg:

>>>>>>A külvilágtól mereven elzárkózó szatmári zsidó közösség<<<<<<<<<<<<<

A "szatmári" a chaszid-okon belül egy kis mellékág, egy valóban szatmári [Nagykálló- és Mátészalka] rabbi emlékére

Külvilágtól elzárkózó semmiféle zsidó közösség nincsen, ekkorát a nácik nem mertek hazudni zsidókról. A haszid-ellenes orthodoxok sem zárkóznak el a külvilágtól. A gyakorlatban a chaszidok simán együtt mulatoztak keresztényekkel, pl polyákokkal vagy akiket ma "ukrán"-oknak becézünk. Ez a fajta NYITOTTSÁG-uk éppen a kikezdésük egyik alapja volt.

Az orthodoxoknak nem is mertek volna a New York Times Book-üzletágának a szakemberei nekimenni, ugyanis a chaszidok elve az, hogy ha megdobnak kővel, akkor se dobájjá vissza.

>>>>>>>>tagjaként Deborah Feldman szigorú szabályok szerint nevelkedett Brooklynban. Előírták számára, mit viselhet, kivel beszélhet, mit olvashat. Az oktatásával alig törődtek <<<<<<<<<
Ez a legbruhuhubb hazuigság a fülszövegben, egy chaszid lányiskolában, ami tudást megkapsz, terszemazt filozófiából és fél év alatt, az gójok fizetős egyetemén 8 félév és kb 20000 Dollár. Hátööö.. az evidens, hogy Deborah-ra szinte semmi nem ragadt a lányiskolában. Filozófia? - ne is beszéljünk róla

az egyetlen elvárás vele szemben az volt, hogy...

Magyarázd már meg a párhuzaomot egy vallásiőrültekháza

és egy archaikus, fogadjuk el a külső, iskolázatlan, tudatlan, a filozófiához és pl a zsidók történetéhez, azon belül a chaszidok történetéhez és történeteihez TÖK TUDATLAN SÍKHÜLYE
tipikus mozgslmár picsa belevezetéseit
faszisztikus társadalom elnyomórendszere között.

A Mindent a Maga Helyében és Idejében-ről már ne is beszéljünk

Diderot ugyanis a NőiHatalom Utolsó Évszázadában alkotott és az egyik köbyve föszereplői pinák. Méghozzá a pina egy speciális esete: a jóllakottan böfögő pina. A purcogó.. a fingásáig alaposan megbaszott pina, amelyik "elszólja" magát, mintegy fingás-szerű hangot hallatván a beledugattyúzott sok levegő miatt, volt vagy 10 orgazmusa szépen.

A fecsegő csecsebeszék ugyanis mind-mind pina

Olyan pinák, amiknek annyi megszülni egy gyereket, mint mondjuk ma egy közepesen súlyos mensiben valami görcsöcske.

Ebben a Diderot könyvben még a női seggek kozmetikájáról is szó van: Ha ugyanis egy élmedett márkinőnek az életkorához képest a picsája nem V-re ványadt, ragyás, tasla lógós kufferszerá, hanem feszes és babafehér, ruganyos, akkor a többi csecsebecse odavél, hog ez a spermával való gyakori öntözése miatt van (-> korabeli fogamzásgátlási eljárások)

Szerintem ezt a Diderot Apáca hamis- és erőltetett párhuzamot is úgy olvastad valahol.

És a szokásod szerint büszkén a saját dugádba is dőltél, ám mit se sejtve, azonban büszkén.

Frick László Intézet 2021.06.27. 06:32:07

@Steinmann Coco: IDÉZET KEZDŐDIK
áttekintette a könyvet, mondván: "A szatmár világban botrányos, amit Feldman tett, de története nem adta meg azt a drámát és intrikát, amelyet látszólag ígért. Azonban ablakot nyit egy olyan világba, amely nem sokan tudunk vagy felismerhetjük. Először lassú története meghív bennünket a szatmár emberek otthonaiba és gondolkodásmódjába, időnként egészségesnek és melegnek, mások pedig magányosnak, megdöbbentőnek és zavarónak. Feldman reflektív, soha nem aprít szavakkal, pontosan elmondva, hogy mit érez minden iránt. A formális világi végzettségű nők számára az írás beszédes és felkavaró. IDÉZET ZÁRUL

A Zsidó Könyvtanács... khrmmmm... nem egészen chaszid párton áll, sőt. Nadehát mitz foglalkozom én ezzel a háttérrel, ha az hüölye (vagy üzleti szempontból elég jól számító) picsa EGYEDI eseteiből aztán ÁLTALÁNOSRA lehet kiterjeszteni

Egyébként kiírják az igazat [ez már nem a Zsidó Könyvtanács, hanem a reklám] , miszerint Deborah könyvét remélhetőleg sok zsidó lány tartja majd a párnája alatt és olvassa titokban.

És a gyógypedagógiai gyakorlatomra támaszkodva most kiemelek és ideismétlek egy részt a Zsidó Könyvtanács szövegéből

-ezt ugyanis én már napokkal ezelőtt körülfogalmaztam neked, csak ugye, mint gój (én meg egy másik gój) fingod sem lehet annak ellenére, hogy a barátnőd egy olyan iskolát végzett, ami az én tekintetemben két ELTE bölcsészkaron valami a köbön.

A formális világi végzettségű nők számára az írás beszédes és felkavaró.

Hátööö... ez lényegében ugyanaz eufém körbefogalmazva, amit én egyszúr gój-pareasztnői kifejezéssel fogalmaztam körbe.

Frick László Intézet 2021.06.27. 06:40:33

@Steinmann Coco: Csak elismételni tudom azt a trényt, amit leszarással próbálsz eltüntetni:

A chaszidok az emberiség kulturtörténetében...

és itt rakásra sértegetek chaiszd, meg a chaszid gondolattal opponens orthodox gondolkodókat, ugyanis ha rá merek mutati a chaszidok kultúr- filozófia- és egyáltalán Emberi Gondolkodás-történeti értékeire, akkor leköpnek azzal, hogy ez világi és gój okoskodás csupán

mindegy, azért folytatom:

Ez a kis közösség, a "szatmáriak" még külön az igen kis chaszid közösségen belül is egy külön leágazás.

Az évtizedeik meg vannak számolva. Deborah ide, amoda.. Deborah a megsemmisülésükhöz mitse segíthetett ezzel. Deboirah-val vagy nélküle nincsen fél évszázada ennek a közösségnek.

És vélük a gondolataiknak.

Az nyilvánvaló, hogy Deborahnak FINGJA nem lehet a nem a szatmári iskolához, de a chasid gondolathoz, el tudom képzelni, hogy a lányiskolában figyelés helyett mivel foglalkozott, nem tudom, hogy van-e kamasz lerányokat oktató-nevelő pedagógus ismerősöd, kérdezd már meg tőle, hogy 11-22 éves kislányok órán figyelés helyett mikkel szoktak foglalkozni órán.

Tehát csak meg akarlak nyugtatni: Még 50 év és angol fordításban, angol magyarázószövegekkel nem lesz New Yorkban 20 ember, aki a chaszid alapgondolatokat is felfoghatja.

Viszont a korabeli Sztréndzs 'n Fesönt? Azt még szép!

Frick László Intézet 2021.06.27. 06:54:37

@Steinmann Coco: két pótkérdés, de ne lógd el a szokásosan:

1. Továbbra is fenntartod Az Apáca és Deborah "könyve" között a párhozamot (és nyugodtan idevehetjük A szoilgálólány történetét)

2.Itt lenne egy gomb, mutatom, Deborah történetét elfogadod általánosan jellemzőnek, tehát nyigodt szívvel megnyomod a Szürkítő Gombot, hogy ez a bosszantó kis fekete-fehér sziget is Tűnjön Már El Végre a Szivárvány Sokszinüség Korlátlan Lehetőségeiben.

Steinmann Coco 2021.06.27. 08:15:48

@Frick László Intézet: az apácaval való párhuzamot nem olvastam sehol én találtam ki mivel az apáca az egyik kedvencem volt középiskolas koromban.

Steinmann Coco 2021.06.27. 08:17:27

@Frick László Intézet: a szolgálólányt nem olvastam igy nyilatkozni sem tudok. Azért nem olvastam el mert egy kitalált közegben jatszódik igy nem érdekel annyira.

Steinmann Coco 2021.06.27. 08:25:36

@Frick László Intézet: neked nem lehet sok fingod mit tanitanak egy chaszid szatmári lányiskolában. Ebben a közösségben a nőnek egyetlen szerepe van gyerekeket szülni es nevelni. Tehát kifejezetten káros lenne számára a túl nagy műveltség es világra való ablak esetleg még kérdései és kétségei támadnak. Azt se felejtsd el 18 ev alatt hazasodnak tehát ilyen értelemben a hagyományos érettségiig el sem jut. Nem kívánok ítélkezni mint te a szerző felett ez egy történet ami arról szól h nem vagyunk egyformák. Ha nem érzed jól magad a jelenlegi helyzetedben akkor ne siránkozz hanem tegyél valamit. És h mindennek ára, van. Itt az ár a nagymama elvesztése akivel utána nem találkozhat.

Steinmann Coco 2021.06.27. 08:29:02

@Frick László Intézet: általánosan jellemző? Nem pont arról szól h mások vagyunk. Kinek mi felel meg. Ha olvastál pl Karikoval riportot annak hovájutott a tudományos pályán szintén ára volt. Es jó h vannak ilyen emberek de nem mindenki ilyen és nem is kell ilyennek lenni.

Steinmann Coco 2021.06.27. 08:35:31

@Frick László Intézet: es bár nem tudom h jön ide a potrohosrol. Senki nem kívánja h más rúgja picsába. De azt elvárnám h ne tartsák minden módon hatalomban. Mert az EU pillanatnyilag ezt csinálja. Lényegében nekik koszonheti a geci h még mindig ő a főnök.

Steinmann Coco 2021.06.27. 09:02:37

@Frick László Intézet: ja es szintén nem tudom h jön ide de vakcina kérdés. A sok parttalan vita után vannak már tapasztalati eredmények. Akarhogy is kárörvendett előre teljesen undorító módon SZGY kommentelod ugy tűnik izraelt védi a pfizer a még oltatlan gyerekek között terjed csak a járvány. Ellenben a kinait nagy arányban használó országok sajnos nem állnak ilyen jól. Arra is érdemes lenne egy kört futni h ilyen alacsony átoltottságnal a PG jövő héttől miért akar maszk nélküliséget es miet lehet a védettsegi igazolványokat kukába dobni mert ezután nem kell. Mert a saját zsirostoba tahó szavazói nem oltatnak főleg azért. Inkább legyen újabb hullám de választás előtt nem akar szavazót vesziteni. Megis mi a fenéért nem kell tovabbra is pl uszodába stb a védettsegi igazolvány? Es melyik korlatolt ostoba körnek kedvez ezekkel a lazitásokkal. A laposföld hívőknek. Azok pedig az ő szavazói. Felfogsoru hatellemisék is.

Frick László Intézet 2021.06.27. 09:56:53

@Steinmann Coco:
Akkor fogléaljuk össze:

1. Feldman fellépése éééééérdekes mófdon aAz Arab Tavasz utáni időszakra esik, amikor New Yorki nemvallásos de zsidó magasfokú értelmiségi körökben elkezdték Izraelt meg a zsidókat baszogatni, Bloomberg, Sanders stb. Főleg a "zsidó fundamentalizmust"
2. A chaszidok az nem valami szekta, még csak nem is az amishok (akinél szintén szabadon le szabad lépni.

3. Feldman kb akkor fogant, amikor az autizmus divatja feltámadt, bele mersz-e gondolni abba, hogy valaki Deborah apját az, idézem a mai lexikoncikket "elmebeteg" apjában autisztikus, tehát a zsenialitása jegyeit fedezi fel.

4. Deborah némenek nyilvánítja magát, ami az én középkori ízlésemnek megfelel, egy ember nyilváníthassa magát olyan nemzetiségűnek, ami neki tetszik.

De.
Deborah azon az alapon nyilvánítja magát németnek mert:
jiddisch az anyanyelve és ekkor vagy simán csak németeknek-benyalásból teszi ezt vagy tök hülye a jiddisch nyelv történetéhez is.

Zsidókkal ez elég gyakran megesett a történetükben hogy nyelvcserét (a jiddisch esetében részleges) szenvedtek. Természetesen így a magyar zsidó természetes, hogy magyar.

A jiddisch azonban NEM EGÉSZEN német nyelv, valamint a jiddischt beszélő (és pl a chaszidokkal opponens orthodoxok) kulturájában sok a lengyel és "ukrán" elem. A ruszin. A román (mezőségi vegyes)

www.youtube.com/watch?v=-sbA2xk0dFk

Frick László Intézet 2021.06.27. 09:58:47

@Steinmann Coco: Nézd van olyan, hogy megállok egy erdő mellett, amit tövicskesnek.

Természetesen az ember akarata szabad, attól még bemehetek, hogy jól lekarmoltassam magamról a ruházatot a bőrömmel és véremhullása árán is megtudjam: tényleg tüicskes.

Ritkán előfordul, hogy belül már nem annyira tüicskes.

Frick László Intézet 2021.06.27. 10:02:40

@Steinmann Coco: És megint gecimód elsunnyogtad a választ, hogy miért kell mindent a kötelező egyenszürke multikalcsra mosni.

Amikor pl a chaszid kultúra is egy multikalcs.

Sőt, a multikalcsot nem a XX. század találta fel.

Miért kell agyonbaszni és egyenszürkére mosni mindent?

Mutattam neked a "bushman"-ok , a szan nép példáját, akiken dejótnevettünk Az istenek a fejükre estek c. filmben és hála ennek a trendnek, aminek te is híve vagy, most már fejlett hullámbádogputrikban lakó birkanyírók oiropid ruhákban, holland misszionáriusok által "megtérítve".

Még egy bazd meg.

Azért, mert egy Deborah Feldman kitalálta.. kis feminista mozgalmi segítséggel.. hogy tudatlan iskolázatlan középszarként miből fog megélni.

Frick László Intézet 2021.06.27. 10:04:56

@Steinmann Coco:

Akkor még ezt is elismétlem:
Deborah a chaszid lányiskolában biztos nem figyelt és nem tanult semmit. Hogy hol járt a tanulás helyett az esze?

De így utólag, hogy már megvan a megélhetése, pl megengedhetné magának azt a luxust, hogy amit baszogat, arról meg is tanulja, mi az.

Frick László Intézet 2021.06.27. 10:06:13

@Steinmann Coco: ... mondjuk ahogy te le is szartad az (wikipedián- interneten kívüli) információkat, amiket közöltem veled és még neked van pofád leműveletlenezni engem :XD

ez aztán a bruhuhu

Steinmann Coco 2021.06.27. 10:06:14

@Frick László Intézet: vagy azért most irta mivel még alig múlt 30 tehát nem irhatta előbb. Elszigeteltségének fő oka a zsidó közösségben szulei. Apja aki mentálisan terhelt es nem is él velük inkabb fogyatékos de semmiképpen nem zseni. Anyja pedig mivel szervezett házasság jeretében érkezett Amerikába megszökött szintén mikor rajött nem tud a mentalisan beteg ferjjel együtt elni. Es mivel válás nem létezik ezért el kellett hagynia a közösseget. Igy lett Debora lenyegeben pária a közösségben. At őrült apa es egy kiugrott anya gyereke akit nagyszülei nevelnek.

Steinmann Coco 2021.06.27. 11:47:23

@Frick László Intézet: amugy nem értem hogy jön ide a Wikipédia es hasonlók. Te ugy kepzelsz engem h elolvasok egy könyvet es utána elolvadom a wikiben miről szólt? Ha még emlékszel ra ugy haverkodtunk össze h abba a nehany emberbe tartoztam aki a te legbonyolultabb szovegeit is ertette.

Picsaember 2021.06.27. 17:26:51

@Frick László Intézet: kicsit mintha el lennél tévedve megint.
Ez a közösség, amiből az illető hölgy kiugrott, a neten olvasgatva egy elég szektaszerűen működő egylet.
Rengeteg ilyen-olyan szekta van, és az ilyen kiugrók elég brutális kezelésnek vannak alávetve, ha utólag kiteregetik a szennyest.
Szóval ha vki megélhetési okból ajánlotta ezt a néninek, akkor eléggé idióta volt.
Sajnos elég elterjedt a szektásdi, nekem is tágabb ismerősi körben van, aki belecsöppent.

Frick László Intézet 2021.06.27. 17:57:00

@Picsaember: Ja, hát te a neten azt olvastad hogy, az kutyahéccencség, amit a neten olvastál. Szekta. Jól van akkor, hát ha a neten ezt olvastad.

Innen folytatjuk -ha ezt is olvastad:
bookline.hu/product/home.action?_v=Martin_Buber_Haszid_tortenetek&type=22&id=45268

Frick László Intézet 2021.06.27. 18:06:14

@Steinmann Coco:
Ilyent, mint Deborah Feldman, akármelyik new yorki pizzásfiú csinál akármelyik new yorki még termékeny néninek.

De ha a chaszidok (s közöttük a szatmári ág) odalesz, a Jóistenkének nem lesz már kedve még egy olyant csinálni.

Nézd már meg @Picsaember: -t: A neten olvasott utána. Kik azok a chaszidok és szerinte azok, amiket összeolvasott.

Mivé lenne a világ Deborah Feldman nélkül.

És mivé lesz, mert még pár évtizedük van hátra, majd nékülük, pl jobb lesz-e az a világ, amiben a diverzitás ilyen Deborah-kat terem.

Mert micsoda Deborah életműve. Exodus
Eltelt öt év- Vixodus
majd Ten Years After (előkészület alatt)
Közben ankétokon, összeröfiken, előadásokon podcastonban meséli ugyanez.

Összesen ez az, ami Deborah Feldman, ez az ő "szürnyűűű tűrténnette".

Egy nép utolsaja és száz meg száz asszonynemzedékek szenvedtenek, hogy ez a nép fennmaradjon.. és ez a Deborah a végseje.

Vagy nem.

A chaszidok ezerdéveken át életek túl ellenséges környezetet, pogromokat, de a Szivárvány Sokszinüség Diverzitása az egységszürkébe mossa bele őket.

Deborah-ból, ha a "különös történetét" elvesszük, mi marad. ÉS egy ilyen Deborah-ból 24 nem tesz ki féltucatot.

Azt nem értem, mit akar a Feldman meg a Deborah névvel. Ő német. Miért nem németesít Brünhilde Schixé-re.

VCalami mégis, ha igaz az, hogy "hány haszid lány párnája alatt ott ez a bátorkönyv" Oké, akkor ez mínusz tíz év a chaszidoknak.

Űrűjjüngg Venszan.

Frick László Intézet 2021.06.27. 18:07:49

@Steinmann Coco: Még a műveletlenség vádadhoz:
Mutattam Truman Capote-t. De mutathatnbék másokat. Tudunk valamit a másik oldalról? Az ő -szerintük-i történetből? Ők hogy látják?

Frick László Intézet 2021.06.27. 18:11:44

@Steinmann Coco: Kár volt ezt elmesélned, ezt eddig is tudtam. JKaéshát egyébként már ott kezdjük, hogy a szülei így kilétek a valódi "chaszid keret"-ből, az anyja eleve kívülállő

De ismételten kérlek: Megint NE SUNNYOGD EL A VÁLASZT

ne maszatolj, ne csalj. Ezt vigyük már végig rendesen.

Próbálj már leszokni a Jók és Igazak kettőskerszt-mítúban is tomboló speciális" jogérzékenységéről, hogy a vád és ítélet közötti nszakaszokat elspórolod:

Én felvetettem komoly kérdéseket, tessék megválaszolni.
elereszted a füled mellett, mint valami orbánviktor és csak arra szeretnél válaszolni, amire akarsz válaszolni.
Tessék a kellemetlenebbjére is.

Picsaember 2021.06.27. 18:17:42

@Frick László Intézet: a szövegértésed mondjuk ismét nulla. Nem a chaszidoknak olvastam utána, hanem ennek a nőnek a sztorijának, és teljesen tipikusan az a műfaj, hogy kilépek a szektából és felvállalom magam. Sztem ez egy teljesen jogosult műfaj, mivel a szekták tényleg durva dolgokat tudnak művelni az emberrel. Nem a neten

Picsaember 2021.06.27. 18:19:29

@Frick László Intézet: "Innen folytatjuk -ha ezt is olvastad:"

mekkora tapló baromságot írsz megint... ugye egy random keresztény szektánál meg azzal jössz, hogy dehát csak a biblián alapszik, olvassam el Pál leveleit... Bubertől egyébként olvastam ilyen történeteket, igen, kár, hogy semmi köze a témához.

Steinmann Coco 2021.06.27. 18:29:24

@Frick László Intézet: mi a kérdés. Olvastam capotet? Igen. Kiváló.

Steinmann Coco 2021.06.27. 18:49:21

@Frick László Intézet: nem errsztem el a kérdéseket. De ahogy ripők irta belefullasztod a másikat egy négerhimbilimbis cigányasszonymicsodas autoshasonlatos betűtengerbe. Fogalmam sincs mi a kérdés.

heki 2021.06.27. 19:29:58

@Picsaember: Tudom, hogy unjátok, ha moderátorkodok, de dudi azt mongya, hogy ez nem szekta, a hászid-chaszid ág,
hanem mélyebb ennél.

Abban teljesen igazad van, hogy tipikus műfaj ez, hogy "szekta tagja voltam, és nagyon nehéz volt kikerülnöm innen",

viszont,
ha teljesen tipikus, akkor van-e ennek morális fölénye?

Coco-nak is mondom, hogy ha kezembe kerül a könyv, elolvasom, de előbb még Krasznahorkait kellene olvasnom (másik blogbejegyzésben idézi SzGy.)

Steinmann Coco 2021.06.27. 19:52:49

@heki: nem szekta hogy lenne szekta. Értem én hogy mit mondasz de az alaptörténeteket már ezer éve megirták ilyen alapon semmit se kéne olvasni amit 900 után irtak. Morális fölény... Ne legyél már ennyire reménytelenül pedagógus :D te nem szoktál semmi olyat olvasni ami vicces vagy krimi vagy popkultúra egyszerűen a magad szorakozására? Oke a spenót meg a répa egészséges de soha nem tolsz le egy pizzát utána fagyival csak ugy?

heki 2021.06.27. 20:21:03

@Steinmann Coco:
"az alaptörténeteket már ezer éve megirták ilyen alapon semmit se kéne olvasni amit 900 után irtak."
Ebben igazad van, az időt még jobban kitolnám, mondjuk pár ezer éve, az a kérdés, hogy a rég megírt dolgokhoz képest valami újat tesz-e a hozzá a szerző.
Ha nem, hát nem, felejtendő.

Személyeskedésedre: reménytelen pedagógus?
Na bazmeg.

Tanár (!) vagyok, és nem pedagógus.
Remélem, érezhető a szintkülönbség.
Ha itt annak tűnök, az csatornazaj.
Sajnálom, ha itt unalmasnak tűnök.
A netes felület miatt nem akarok szórakoztató lenni, vagy vicces, mert könnyen úgy járnék, mint te, egy információs vákuumba belezuhanva.

Pizzát fagyival sose.

Meg szerintem több szórakoztató irodalmat olvastam (és olvastam fel gyermekeimnek,) mint az átlag, szerintem: (Jerome K. Jerome - tudod mit jelent a K. betű középen??? vicces! - , Karinthy, Durrel, Chesterton viccesebb részei, Királyhegyi Pál - akit Esterházy is idéz - Kisjó Sándor, Gádor Béla, Woody Allen, és monty python persze, persze), azokat említettem, akiket meg is osztottam a gyermekeimmel.

Szorgalmas Gyémánt 2021.06.27. 20:30:02

@heki: A gyakorlait rész igenis szekta, vagyis "szűk látókörű, elzárkózó csoportosulás párton vagy más közösségen belül".

Persze mondhatjátok, hogy a haszidok nem szűklátókörűek - ami igaz is, legalábbis addig, amíg nem szeretnél benne élve egy nemközösségbelivel összeházasodni.

heki 2021.06.27. 20:32:55

@Szorgalmas Gyémánt: elolvastam már ezelőtt, mert jóbarátom a google. :)

Bevallom, hogy Krasznahorkaitól félek, mert olyan mély egzisztenciális szorongást közvetít, amelyhez képest Hamvas Béla egy könnyed, naiv ifjú.
De elolvastam,lehet, hogy a másik bejegyzésbe kellene írnom ezt.

heki 2021.06.27. 20:38:17

@Szorgalmas Gyémánt:
Nem biztos, hogy szűk látókörű szekta.
Lehet, hogy egyszerűen kongruensebbek, mint a mai társadalom (függetlenül attól, hogy vallásos, vagy nem vallásos rétegről van szó. De lehet, hogy ez csak egy újromanticizmus részemről, lehet.)

Miért szeretnék egy nemközösségbelivel összeházasodni? Még a másik neművel is nehéz, mesélhetnék.

heki 2021.06.27. 20:39:42

@Szorgalmas Gyémánt: kibasztál velem, most kénytelen vagyok elolvasni, mert Coco-nak megígértem. :)

Steinmann Coco 2021.06.27. 20:57:31

@heki: nem fogom számonkérni h elolvastad e :D tőlem szkippelheted is. Nem tudom milyen információs vákum? En itt nem jopofizok en ilyen vagyok. Nem túl komoly. Az élet tele van bajjal anélkül is. Csak lazán :)

heki 2021.06.27. 21:42:45

@Steinmann Coco: debazmeg amit mondok, ahhoz tartom magam :)
erről ismerszik meg a férfiembör :)
(Nem ám ilyen prájd, meg minden, amit montam megmontam :) )
szóval elolvasom :)

heki 2021.06.27. 21:46:14

@Steinmann Coco: információs vákuum: amibe pl. te kormányozod magad itt :)

Hogy ez neked örömet okoz-e, az más kérdés. :)

písz end láv end heppinessz

Steinmann Coco 2021.06.27. 21:51:04

@heki: az ember meg nem dino azért nem halt még ki mert rugalmas. Ha meggondplja magát es még se akar Krasznahorkait olvasni akkor nem olvas.

Frick László Intézet 2021.06.28. 06:17:39

@Steinmann Coco: Krasznahorkait olvasni nem akarat kérdése, hanem olvasási képességeké. Egy Krasznahorkai Összetett Mondat másfél-három oldal is lehet.

Frick László Intézet 2021.06.28. 06:18:19

@Steinmann Coco: Krasznahorkainál @heki:
még külön kiemelném, hogy az írásművei felolvasásban is működnek, sőt.

Frick László Intézet 2021.06.28. 06:39:08

@Szorgalmas Gyémánt: @heki:

Elvileg el tudom azt képzelni, hogy a Szekták Birodalmában, az USÁ-ban létezhet zsidó szekta is.

A Haszid Tudás, az alapgondolata zsidókelőtt, az asszíír közvetítéssel Egyiptomba került TUDÁSZÖSSZESSÉÁG előtti.

A Haszid Gondolkodás éppen ezt az elérhetetlent célozza meg:

A Haszid TZudás Az Írások, A Talmud és a Kabbala

[itt jegyzem meg, hogy a mókszisták hazudozásai szerint a Kabbala valami okkult misztikus babonás baromság]

A haszid szó alkalmas, de nem túl jó fordítása a jámbor:
Aki tudására nem arroigáns.

Tisztelik a Sokat Tudó-t

itt jegyzem meg a Wikipedia cikkról, hogy a Haszid Gondolkodást az izmus-taggal párosítani= tudatlanság a Haszid Gondolatról, a Haszid Gondolat azti-izmus nemizmus az izmusrácsba verés megszünteti a Haszid Gondolatot.

Itt megállok egy talmudi résznél:
"Az Úr szóval teremté az Univerzumot. Az embert: gondolattal. [kb.: gondolat útján] "
Az Elsők egyike Baál Sém Tóv .. jellemző az utána következők jámborhűségére , hogy senki nem helyezte magát őfölibe.

nem szükséges "világokosá"-nak lenned, lehetsz összesen 1db-ügyű, sőt.

A tanító (általában) nem emeli magát a köz fölibe, sőt.

Látszólagos párhuzam, de személelets "rádöbbenni" hogy (és kevés ilyen jótanítás van...) hamar...igenhamar, mint Buddha Tanítása "sikerélményt" okozhat a tanulónak a megértésben.

Igyekeznek az alaptörvényeket betartván a tudást gójoknak nem kiadni, de messze-messze.. és nagyoin-nagyon mesze nem annyira bezárkózóak, mint olyan orthodoxok, akiket hamis látszatok alapján kevergélnek vélük. (Amiket Cocónknak az elején hiába mutattam..)

Meg szeretném jegyezni, bármi, amit írtam írok meg írni fogok a haszidokról, a Haszid Gondolat számára még a megmosolygatás szitjét sem fölérő laikus-gój-és kulturtörténeti megközelítés. Amilyen jámbrak a haszidok, kapnék egy vállveregetést.

Nem tudom, hogy a new yorki ágazat, de főleg a szatmáriak mit keresnek ott a pokolban, New Yorkban. A haszid élet "vidéki élet"
www.youtube.com/watch?v=3Jm5N1sVhRo

Nagyon érdekes helye van ennek az éneknek a Haszid Gondolatban, a Szatmári Ág-ban, ez ugyanis egy pár pillanat élménye, egy tanító hallotta ezt a dalt s valami kifogalmazhatatlan ÚrUniverzumTermészet egyszerrevalóságélménye támadt, ez a dalocska annak a pillanatnak az emléke
hogy... emlékeznek erre s éneklik, ez szerintem.. laikus számára is érzékeltet valamit a Haszid Gondolat-ból

Steinmann Coco 2021.06.28. 07:30:29

@Frick László Intézet: továbbra se tudom mi a kérdés. De gondolom annyira lényeges nem lehetett mert te is elfelejtetted.

Picsaember 2021.06.28. 08:19:00

@heki: ha teljesen tipikus, akkor van-e ennek morális fölénye?

ha kicsit megfigyeled, amiket Dudi ír, akkor egy prekoncepció alapján már mindennek elmondta ezt a nőt, baszatlantól kezdve nyerészkedőig, holott simán lehet, h egész mások a motívumai (mint az egyéb "közösségekből" kilépett sorstársainak, ezért hoztam fel ezt párhuzamot).
Ami szektásan viselkedik, az számomra szekta. Adott esetben akár egy párt v. egy munkahely is lehet az. De itt egy vallásos csoportról van szó.

Frick László Intézet 2021.06.28. 08:27:28

@Picsaember: Igen, de folytasd: A haszidoknál a szektásság miben nyilvánul meg?
Függőséget alakítanak ki?
Pénzhalám-kalamolák?
Szervezkednek, ügynökökkel toboroznak tagokat? Sápot szednek? Pénz gyűjtenek és kezelnek? A chaszid főbb taníytők márványpalotákban laknak, 20-200 fős háremet, Rollys Royce csordákat tartanak? Televíziójukkal politikai agitációt folytatnak vagy

pl Magyarországon ez szektánál megfigyelhető:

a legjelentősebb, leelfogulatlanabb és kiterjedtebb sajtóarchínummal rendelkezvén mindenkiről tudnak valamit, amivel fogják?

Nincs szekta, ami nem alkalmazna agymosást, tudnál a chaszidoktól ilyenféle agymosára példát hozni, sóműsorokat stb?

Frick László Intézet 2021.06.28. 08:29:56

@Steinmann Coco: Megint ezzel az aljas "nem tudom, mi volt a kérdés"-sel jössz.
Sebaj, összefoglalom én neked hatodjára ius, kíváncsi vagyok, hogy a következő váalszablkakban mivel rázod le. (Azt szoktad csinálni, h teljesen figyelmen kívül hagyod:

Tehát

akkor:
Felsoroltam könyvesmarketing sávoikból olyan könyveket, amiket nyilvánvalóan meg tudsz ítélni, bár nem fogo szükségesnek tartani elolvasni.
-muzulmán hercegnők élete
-feleség voltam afrikában
-Szomáliából menekült ápolónő vagyok

Frick László Intézet 2021.06.28. 08:31:16

@Steinmann Coco: Új játékos feladatot találtam ki.

A téma adott, szegény menekült afrikai fejlettisztánban, elme4séli az élettörténetét: Én nem nézem meg a filmet, te megnézed, viszont én fejből kis cizelláktól eltekintve. leírom neked, mint fog mesélni szegény menekült.

Frick László Intézet 2021.06.28. 08:34:01

@Picsaember: Nem prekoncepció, csak koncepció, ezeknek a könyveknek van egy kaptafa-koncepciója. Azt mondtam el előre és talált is.

De neked is külön elmondom:

Fél-haszid házasságból származik Brünhilde Schixe. Az anyja egyáltalán nem haszid .. az apja viszont "mentálisan terhelt"

és nem is éltek együtt.

Nyilván a lány az "apai család" fgelől "árzékelhetett nyomás"
-t
ez a töürténet egyik fele, akkor tudhatnánk meg az igazat, ha a vádlottaknak is lehetne joga beszélni

de persze nincsen.

Miért is lenne? :D

Frick László Intézet 2021.06.28. 08:45:18

@heki: @Steinmann Coco: @Picsaember:

Van egy riporter házaspár, a világ legjobbjai. Soweto-ban drogosokat tudtak riportozni, csudákra képesek.

Nos, van nekik egy kis "szívük csücske" utánajártak egy régi riportalanyuknak személyes érzeményeik miatt.

Természetesen a kamera rögzíti a szokásos műsorszámot a bwna-k hüle paliravevős tarhálását, kedvenc riportereimnek le kell nyelnie, hogy az őket fuvarozó faszi majd tudja, hogy kell, majd nyit a városban bankszámlát és arra utalják majd a riporterék a támogatást, amit ő becsszó, majd elhoz ezeknek és a gyerekek iskolázására költi, ez is ... véglis egy sablonos szituáció...

VFan ott egy fiatal csajszi, aki elmeséli a "kasztrációja történetét".. de színészkedésre nem képes és végülis teli 44 foggal nevetni az egész sztorit, a sok hülye picsa bwana, ezt akarják hallani (amúgy látni, hogy a metszést ő a nagylánnyá avatásának képzeli és az öreg faszit, aki a muzulmán szektás baromságot beszéli róla, tök hülyére veszi, maradjon csak tudatlan barom a hüvelyi orgazmus[a] titkairól.

Egyszerűen... el nem tudom képzelni ezeket a 17-18 éves FELNŐTT afrikai nőket, titokban magukban miket gondolnak az európai hülyepicsákjról, akik azt hiszik, hogy ha egy Á betú ékezetéből valamit (pár hülye tudatlan öregaszony, nem a bába akit a riportban mutatnak)

Gyakorlatilag egy olyan "nőieset"-ről van szó, mint fiúk esetében a fitymaszűkület: Magyar nőgyógyászi szakszóval itt is fitymácskáról van szó, amit picit meg kell metszeni a könnyebbben tisztíthatóság= gyulladásgóc megszüntetése kedvéért .. azt meghagyom, hogy vannak tudatléan barom vajákosok, akik azt metszik, amire a feminimopicsoidok a palávert kiverik... 100-ból 2 esetben.

Tehát hogy egy afrikai nő mit képzel azokról az európai nőkről, akik szerint orgazmus csak annak a kis bibécskének a dörmicéjétől keletkezhet, semmi mástól: A fehér nők.. csupa kislányok?

Der nem baj, a bwaná-.k ezért a sztoriért jönnek, nyomja is nekik a csaj, csak közben jól ki is neveti őket.

És kedvenc riportereim: NYelnek. Mert: Nekik is meg kell valamennyire felelni, nekik is vannak szponzoraik, egy picit a hülye bwaná-t adniuk kell. De azért az arcukról tudunk olvasni.

Steinmann Coco 2021.06.28. 09:21:41

@Frick László Intézet: ha jól értem te most a nők barbár es sokszor rossz higienes körülmények között vegzett megcsonkitását mentegeted. Te egy végtelen hulye tevkepzetes fasz vagy.

Szorgalmas Gyémánt 2021.06.28. 10:26:56

@Frick László Intézet: "Függőséget alakítanak ki?"

Igen. Bazdmeg, ha az egész családod, minden emberi kapcsolatod egy adott, világtól vállaltan elzárt köözségen belül van, akiknek a dolgairól még csak nem is beszélhetsz, akor ezt a szektát nem hagyod csak úgy ott. Nem elvárható az emberektől, hogy ekkora áldozatra képesek legyenek. A világban lenni, de nem a világért lenni el itt sólyosan sérül, a világtól elzárva lenni, nehogy elsodorjon a világ elvre cserélték le - ami a szekta legbiztosabb ismertetőjele.

Előfordul ez máshol, felfoghatlanul mély szellemi tudás felett ülnek emberek, és azon görcsölnek, nehogy a lányok tinédzserként rúzsozzanak meg farmert húzzanak, mert akkor mi lesz.

Ha ennyivel szét lehet rombolni a tradícióid, akkor annak a tradíciónak lőttek.

Szorgalmas Gyémánt 2021.06.28. 10:36:05

@Frick László Intézet: Ha lenne joguk, sem beszélnének, mert megsértenék a Hallgatás Törvényét.

Bonyolultabb ez sokkal, mint amennyire elsőnek látszik.

Szorgalmas Gyémánt 2021.06.28. 11:15:21

@Picsaember: Inkább vallási indoklással milliméter szinten leszabályozott életről van itt szó. Ami akár boldogító lehet sokaknak, de mi van, ha nekem pont nem az, de beleszületek ebbe? Elhagyni őket árulás, miközben a világban kivülálló maradok, ha maradok, lelki nyomorult leszek. Keresem benn a szeretetet, de hai lyen dilemma elé állítanak, akkor abban én nem találok.
Persze oké, megvédenek a Kísértőtől, de mi van, ha én a dualista gondolkodást beszűkültnek és nem kielégítőnek tartom?

Ezért nehéz az isten-sátán kettőségen alapuló közel-keleti vallásokkal. Sivatagi népek, kőkemény, kőbe vésett törvényekkel. A büntetés mindig nagyon kemény, légy forró vagy hideg,mert ha langyos vagy, kiköp a szájából Jhv, örök kárhozat, ésatöbbi, Allah haragja rettenetes. Kevés volt a víz, kevés volt az élelem, könnyen meghaltál, ha nem követed szorosan a tradíciót, ez képzi le a vallás is. A mai világ ennek pont a fordítottja, akkora a bőség, hogy belehabarodnak az emberek - itt vagy tudsz vonzó szellemi tanításokat kínálni az arra fogékony embereknek, vagy marad az elzárkózás. Az elzárkózók pedig a legfontosabb szabályt szegik meg: annak add át a tudásod, akit az érdekel.

És ha attól félsz, hogy a gyermeked majd elkárhozik, elvész, ha nem követi azt, ami te, az a te bajod, nem a gyermekedé.

Picsaember 2021.06.28. 11:22:20

@Szorgalmas Gyémánt:
elvonatkoztatva a vallásoktól: tetszőleges közösségben, akár egy országban, érezheti úgy az ember, hogy nem tartozik oda és "kiveti" magából a közösség.
Személy szerint több alkalommal megtapasztaltam már ezt, nem kellemes.
De sokkal durvább lehet annak, aki ilyenben nőtt fel, és minden ismerőse innen származik. Ugyanilyet láttam pl. Szcientológus emberekkel is.

Szorgalmas Gyémánt 2021.06.28. 11:32:42

@Picsaember: Az, hogy egy közösségben közös dolgok tartanak össze embereket, és a kívülálló nem találja ott a helyét, tulajdonképpen természetes. Csak míg a kívűlllónak meg van az e lehetősége, hogy otthagyja az adott közösséget/országot/céget, a beleszületettnek nincs, és innentől kezdve ez már nem fair dolog.

Frick László Intézet 2021.06.28. 13:12:40

@Szorgalmas Gyémánt: ÉÁn a tradícióban nem a fesönt látom.

VAn egy történetem, amiben a baloldali, magát ateistának gondoló zsidó kóser étkezik -a szülei emlékére. Kipát viselnek nemvallásos zsidók is, szintén valami családon beüli okból valaki/k emlékére a családból.
Kardos G. Uri hanyatlásában.. olyan... kárpáti parasztnak öltözött be.

Megkérdezték az utolsó csikóst, tán fesönből van mellénye meg pörge kis kalapja, azt mondta... nem tudja megmondani, úgy érzi, ez kell.

Kedvenc riporetereim new yorki riportjában beszél egy haszid faszi, ő is kétségek között is, de fekete nadrágban s hozzá a fehér ing.

Teher ez már ? - de nem fesön.

Számomra még a moszlím imaház is "templom" [pedig nem az, hanem: imaház] nem látoöm "naív"-nak A Tan követői kis utcai áldozati helyeit, pedig szívószálat is tesznek az üdítős üvegbe (amit azért tán... akkor, amikor még láttam PE-plasztik szívószálak voltak, két éve már lebomlóak]

Szerintem sok zsidó lehet úgy imaházban, mint én a katolikus templomban, ahol jámbor nagyszüleim térgyepeltek "ezek azok a falak, ez az az (50 éve avangár' modern) áldozóoltár, ahol bérmálkozáskor vettem föl a szentséget.

Én nem hiszem azt, hogy.. egyszerűen nem tudom elképzelni még az érzelmi kényszerítést sem. A "látványos" (és igen drága, egy olyan kucsma egy vagyon) öltözetet nem mindennaposan viselik nyilván... hullik.. darabokra.. tolódnak el.. ki-mikor meddig viseli az ősök öltözeteit.

Ha valaki nem akar katona lenni, ne legyen -de ne váljon árulóvá.

Frick László Intézet 2021.06.28. 13:22:38

@Picsaember: A szekták.. és ez a gyülikére is igaz... nehezen képesek túl élni az alapító embert. szcientológusok.. hány éves szekta? ..A haszidok... 10 nemzedék. Majd 300 év
@Szorgalmas Gyémánt:
...szóval, ha valaki nem akar katonáskodni, ne vonuljon be de ne legyen árulóvá, főleg úgy ne, hogy "nem birta a kiképzést".
@Steinmann Coco:

Deborah tized-vagy semmit sem tudó embereket okosított föl arról, amiről neki magának sem lehet fingja sem.

Ha ő úgy érzi, hogy ő német ember... ismétlem, én támogatom ezt a középjori szemléletet, ami a nacionalizmus előtti ősibb és embereibb. Német akar lenni? - legyen német, és csináljon valamit, dolgozzon a két kezével vagy ügyeskedjen. Van az ő t9örténete: Kinek mond bármit, kire vonatkozik, egy egyedi történet és eset, mire általánosít?

Mire jutnak huszad-harmincad.. százaed-nyi "tudású" (vagyis tudatlan) emberek.

Cocó, te tudod, mi a kabbala? Beírod a keresőbe és "ránézel a neten".

Olyan embereknek árulkodoptt Deborah az azt se tudja, miről, akinek a kabbaláról kb annyi tudásuk lehget, mint a haszidokról A kabbaláról úgy tudják, hogy valami babonás amulet. A haszidk meg azok a... de ha szembe jön egy haszidokkal opponens orthodox, azt is beveszi "haszid"-nak.

Itt nem is Deborah az igazán aljas, hanem a New York Times Book üzletág felhajtói. Meg a mozgalmárok.

Frick László Intézet 2021.06.28. 13:26:00

@Steinmann Coco: A szolgálólány egy "túlhajtott " hábéó tv-series, ami... észre sem vették az alkotók, de a végén már a saját paródiájává züllött, pl az afroamerikai rövidhajú mozgalmárnő betöltötte picsaságában a faszok mértékét. Nem tudom, hogy ez... kikacsintás volt a forgatókönyvírók részéről vagy... észre sem vették.

Néztem bele az utolsó évadba és bármi is volt a történet, nekem a képek azt zsezsegték: Kell a pénz, hajtsuk ki még. Préseljük. Életünk első és utolsó szerencséje ez, ne hagyjuk .

Szorgalmas Gyémánt 2021.06.28. 14:10:12

@Frick László Intézet: És mi a helyzet, ha kényszersorozott vagyok? A haszid közösségeket naponta négyen hagyják ott csak Izraelben. Előbb-utóbb valaki mesélni fog.

Szorgalmas Gyémánt 2021.06.28. 14:12:13

@Frick László Intézet: Miről szól ez a szolgálólány meséje? Annyit tudok róla, hogy úgy basznak, hogy fölfelé néz a szolgálólány a feleség meg fogja a kezét közben vagy valami iyesmi.

Szorgalmas Gyémánt 2021.06.28. 15:22:10

@Frick László Intézet: Ami tradíciót követek, at szabad elhaatározásból teszem. A Hagyomány szerint a könyveket úgy kell rednezni, hogy minél magasabb tudás van benne, annál magasabbra heylezed a polcon. Ez már önamgában is izgalmas kérdés, mit teszel legfelülre, mit teszel középre, mit teszel legalulra.

Steinmann Coco 2021.06.28. 15:58:03

@Frick László Intézet: tudom mi a szolgalolany. Mit gondolsz valami lakatlan szigeten élek ahol nincs net?

Steinmann Coco 2021.06.28. 16:01:08

@Frick László Intézet: árulkodik a kabbalárol :D te olyan szinten vagy boomer h juujjj. A kabbala jopar eve volt divat a sztarok között de mar lefutott. Nem hallott valaki a kabb@lárol :D

Steinmann Coco 2021.06.28. 20:38:23

@Frick László Intézet: elfelejtettél válaszolni ra hogy szerinted az Afrikai nők nemi csonkitasa szerinted lényegtelen es nem is probléma. Legalább nem picsak ugye. Szerinted. Elképesztően undorító lettél.

Frick László Intézet 2021.06.29. 16:22:29

@Steinmann Coco: Hazudsz. Nem mondtam ilyent, hogy a csonkítás nem probléma. Bővebben a 20 perccel ezelőtti kommentemben.

Elmondtam, hogy vannak csonkítások, mert hát vannak sötét emberek. De a művelet eredetileg semmit nem vág ki, csak egy apró metsés, ami a lenövést megszüntetvén könnyebben tisztítható teszi azt a részt és kevesebb lesz a gyulladás (és fertőzés)

Igen távoli rokona, de rokona a fitymaszűkület megoldása is, képzelj ahhoz valami "vallásos" okkult baromségot.

Volt.. vagy 20 éve egy "divat" ami felkapta ezt a témát, ráharapott a könyvmarketing és egy kaptafáról le is húztak vagy 20 könyvet.

Most már nehéz lenne eladni.

Frick László Intézet 2021.06.29. 16:23:21

@Steinmann Coco: Ja, hazudsz rólam, aztán amivel megerőszakoltál, amit rámhazudtál, amiatt gyorsan undorítóvá nyilvánítasz.
Fasza.

Steinmann Coco 2021.06.29. 18:56:05

@Frick László Intézet: szerinted a csador se probléma es tök jó lehet haszid nőnek is lenni kopasz fejjel egy elrendezett házasságban

Picsaember 2021.06.30. 15:22:20

@Frick László Intézet: életképekkel nem tudok szolgálni. Saját kútfőből vett gondolatokkal igen. De ha leírom, kb. bármire ráfoghatod, h egyengondolkodás.

Pl. a nyugatnak igenis vannak komoly értékei, még mindig.
Mást ne mondjak, Magyarországon az én generációmból (40esek) kb. 90%-a, akinek biztos állása és egzisztenciája van, és hazai mértékkel jólétben él, közvetve vagy közvetlenül nyugati multiknak köszönheti ezt. És közben persze akár zavartalanul szidja a hülye picsa nyugatiakat.

Picsaember 2021.06.30. 15:24:46

@Frick László Intézet:
" A szekták.. és ez a gyülikére is igaz... nehezen képesek túl élni az alapító embert."

hát a szcientológia alapítója már 80-as években meghalt, és azóta is virul, ha nem is terjeszkedik.
süti beállítások módosítása