ALAKULÓ Jó napot kívánok, 17-es a sorszámom.

ADMIN Jó napot.Miben segíthetek. Olvasta és elfogadta a szabályzatunkat.

ALAKULÓ Igen,de az is benne van, hogy kérhetek személyes segítséget és pontosítást.

ADMIN Valóban. De előre szólok,hogy---

ALAKULÓ Bocsánat.meghallgatna?

ADMIN Tessék.

ALAKULÓ Azt szeretném, ha az egyik nemhez tartózó végezné a beavatkozást.

ADMIN Ebben nem tudok segíteni.Egyáltalán nem lehetek semmilyen befolyással az elosztásra. Ön látni fogja a 17-es számot:Ott kell bemennie.Nem tudom,kik vannak az ajtó mögött.

ALAKULÓ  Az Egyenlő Bánásmód jegyében egyik nemből pont annyi beavatkozónak kell lennie,mint a  másik nemből.

ADMIN (gépiesen) Laboratóriumunk jogilag egyszemélyiségű,akárhányan is végeznék a beavatkozásokat. Ön a cégünkkel került szer---

ALAKULÓ Most nem arra vagyok kíváncsi, hogyan oldották meg jogilag. Nekem egy személyes kívánságom van,ezt szeretném,ha figyelembe venné.

ADMIN (sajáthangján) Próbálja már megérteni,ami a szabályzatban is benne  van és most mondtam. Tegyük fel, hogy ki akarom magam rúgatni,akkor se tudnék beavatkozni a folyamatba úgy, hogy az egyéni szempontját figyelembe vegyem.Jól sejti:50% esélye van arra,hogy az egyik és ötven,hogy a másik nemhez tartozó végezze a beavatkozást, azonban ez még mindig nem jelentheti azt.... (suttogva) Ha most elkezd itt nekem buzizni, mi kell küldenem...értette?

ALAKULÓ Semmi bajom a buzikkal. Egyik genderrel sem. Civilben...(hátralép,merészen)Filmrendező vagyok.

ADMIN Gratulálok.És?

ALAKULÓ Az egyetemen a nemi arányosság figyelem bevételével végzünk,nők.

ADMIN Ja.És?

ALAKULÓ Na,és a beavatkozőkbő laz egyik nemhez tartozókat a munkaügyi tanácsadó  szolgálat iskolázza be , szintén a nemiarányosság szempontjai alapján.

ADMIN Ja.Mit csináljak én ezzel,még mindig nem értem,mit vár,mi a nem érthető abból,amit eddig mondtam vagy mutattam vagy a szabályzatból? Maga szerint egy nap hányszor hallgatok én ilyent végig?

ALAKULÓ Értem.Szóval foglaljak repjegyet, repüljek Elmaradisztánba Vidéki Geciabadba és ott akármelyik plázában megcsinálják nekem a repjeggyel együtt is felannyiért, csupa csajszik.

ADMIN Valahogy így, de az időpontfoglalási díjat, azt tessék persze elfelejteni, illetve hozzáadni a geciabadi kis kirándulsához és viszlát.

ALAKULÓ...piccsáját,azt!

ADMIN Önnek is.

mirevarszittakapitalizmusvegerejoakkorenis.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr8416563506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása