2021.04.30. 07:27
"Közel Orbán Álomhatára" -de a remény hal meg utoljára
Orbán álomhatára az valamilyen átoltottsági százalék,ez feszt mozog,most éppen a 4millió az,aminek valahogy a győzelmiélét kéne venni.
Mindennapos főcímek: Magas a büdösvakcinák elutasítottsága,a Pfizer viszont "jólfogy" "azonnal eloltják"
Tehát részeredménynek tekinthető a büdösvakcinák jólelutasítottsága
"Csak Magyaroszágon van keletnyugativakcinázással háburrúúú"
/Dr-Dr Bede Márton társadalompszichológus/
de valamit kell kezdeni az oltási igazolványokkalis
Nyilván a Somogyi Zoltáni Félelmek &Logikája mentén baszni kell valamit az oltási igazolványokkal,
mert sok fiatalnál a hülye (tehát orbánista) szülők arra hivatkoznánakkönyörgéseikben,hogy legalább az oltási igazolvány miatt vegyék fel az oltást.
Ha nemnézünk arra a kibaszott oltási lapra,akkor nemlesz az a geci oltásilap,amitoltáskor kapunk, ha kétfázisú,akkor a két pecséttel NE ZAVARJON SENKIT
Átoltottsági % -Orbán Álma
"Június végén MÁR KEZDŐDNEK A TÖMEGES OLTÁSOK NÉMETORSZÁGBAN A JÓVAKCINÁKKAL!4!4!4!!4"
Basszukmeg Orbán Álmát,ne legyen meg az átoltottság %-a.Kb ez a logikamente... De ha meglesz,annak is baszunk valamit,NE FÉLJETEK!
Oltási Igazolvány Elleni Ellenállásmozgalma indult a szállodás-vendéglátósok körében [ "Az Egész balaton Ráhelé"] ] ,jöjjön csak az óbbágestappó,ők akkor se veszikfigyelembe az oltási igazolványt,amiúgyis suzart seér,már 2079-en nemkaptákmeg,pedig járna nekik,deúgyislejár.
itt tartunk, gyáreeekeeek Borzanáriában
96 komment
Címkék: búsmagyarsors Somogyi Zoltáni Félelem Somogyi Logikája Mente Borzanária Orbán Álomhatára
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Serény Vélemény 2021.04.30. 08:28:37
Szorgalmas Gyémánt 2021.04.30. 09:08:55
A Jobikkal összeborult antifasiszták után miért ne?
Serény Vélemény 2021.04.30. 09:31:32
A magyar regisztrációs oldal, amire megaszonták, hogy kb 10-től lesz elérhető, meg már hét órakor lefagyott jól.
És máj 1-re nyitni akarnak nagyon, ezért napi 100e embert akarnak Viktorék beoltatni nagyon.
Mecsoda gonosz terv!
Ilyet is csak egy diktatúraelnyomottsajtóvaléselnyomottjógyerekoldallal tud csinálni!
Bezzegdemokráciában nincs ilyenám!
Frick László Intézet 2021.04.30. 13:28:09
Amúgy a Mi Tanyánkat fideszes provóknak szeretik önhazudni Bár Tpcskolczkay eleitől fogva Miótanincsismár Régtávozott alkalmazottja:D
Orbán Gonosz Terve?EZ VESZÉLYES!
Coco néni 2021.04.30. 14:35:51
márciusban a halálozás 40%-kal volt magasabb, mint az előző évben, amikor szintén járvány volt.
innen fogva a többi nem más, mint mocskos populista propaganda.
Egyébként életemben először hálás vagyok, hogy afőni focibuzi, néhány fiatalabb családtag ma be tudta magát oltatni a szemét csigazabálóbuzibrüsszeli pfájzerral.
A regisztrációs oldalt meg ugye, támadás érte....használták :DDDDD
www.ksh.hu/docs/hun/xftp/gyor/nep/nep2103.html
és most Dudi se kezdheti fikázni az adatokat, ezek TÉNYadatok.
Mikor lesz a következő pezsgőbontás, 30 ezer halottnál?
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2021.04.30. 15:28:04
Szorgalmas Gyémánt 2021.04.30. 16:19:24
Kösz az infót!
Serény Vélemény 2021.04.30. 17:16:14
Szóval tök érdekes látni a valóságot, meg a médiahabverést körülötte.
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2021.04.30. 18:59:01
Coco néni 2021.04.30. 19:09:04
Na, most csináltál segget a szádból :DDD
Serény Vélemény 2021.04.30. 19:34:40
Akik ma kaptak pfizert, azok június 4-én kapják a másodikat. Ezért aztán érdemes volt a hiszti...
Coco néni 2021.04.30. 19:52:19
Most persze, egy kiscsoportos ovis is lehet cuki, hogy beszélgessen vele az ember, de ti nem vagytok cukik, ellenben iszonyú unalmas, hogy lényegében 20 szóból álló szókinccsel próbáltok beszélgetni.
Olvassatok sokat! Az fejleszti a kommunikációs készséget.
Szorgalmas Gyémánt 2021.04.30. 22:34:53
A Donáth család Annácska azért kardoskodott az EP-ben, hogy kapjanak eu-s oltási igazolványt a kínai és orosz oltást felvett EU-s állampolgárok.
Így akarnak saját karaktert építeni, olyan nemdékásat?
Frick László Intézet 2021.05.01. 05:16:21
Frick László Intézet 2021.05.01. 05:20:25
Kb annyi eszed voltmost,mintha ezt huhogtadvolna:
100éve is aztóztak már Budapesten,ma mégis sokkaltöbb a halálosáldozat.
Gratulálok,báreleitőlfogva adós vagy annak a kimutatásával, hogy márciusban,amikor az Ellenzékiújságok még a nyitnékék-nél tartottak, hogyan emelte a Potrohás a számokat a kétkezével,hiszen a diktatúra alapja a félelemkeltés és ha sokan halnakmeg az félésés az emberek félelmükben adktátorra szavaznak. Ez a levezetés lényege ugyanis.
Frick László Intézet 2021.05.01. 05:23:01
De annyira Felelős Fiatalok,mint Donáth Annameg Dr Cseh,felelősen kihalók.
Majd vesznek valami kisállatott, hogy a szeretge kimenjen belőlük.
Frick László Intézet 2021.05.01. 05:24:41
És bezzeg a svédek.
Frick László Intézet 2021.05.01. 05:27:04
Annácska csütörtőki szövegeitől függetlenül is rohantak. A puszta annyira okosságukkövetkeztében,mint ahogy te is magadtól vagy annyira okos,nemazoktól,amiket Asztrirtaaaa azzz Úúúúúság.
Frick László Intézet 2021.05.01. 06:08:56
Mert ha Csak A FejhlettMert Nyugati Vakcinákkal,akkor augusztusra meg is lett volna a 4millió.
Most szólok neked arról,amiről Rusvai Miklóssmár beszélt,viszont te majd csak ősszelfogod olvasni:A legtöbb mutánsra már nemjóka fejlettnyugatiak.Pla magyar mutánsvírusra csak a Sinofarm (meg a keleti "elmaradottak" a jók.
Most melyik korrupció a fájóbb,ami rohadék "mészárosunk" -é vagy az Európai gyógyszerügynökségé,amit megvettekkilótra a fejlettnyugati gyártók.
Nagy európai össszevetésben is kit a faszt érdekel Récsölke.A nagyorrú görög picsa.. az igen :D
Szorgalmas Gyémánt 2021.05.01. 06:26:41
Szorgalmas Gyémánt 2021.05.01. 06:28:26
Coco néni 2021.05.01. 08:59:23
1. kommented - huhogtatás - ez kuka, nem válaszolok
2. azt írta az úhjság...ez is megy a kukába, az ilyenekre nem reagálok, menrt nyilvánvalóan nincs értelmes válaszod, hanem belepukikázol ide valami szokásos közhelyet amit a mandiner meg a PS ad a szádba
Coco néni 2021.05.01. 09:02:09
na, ez a legjobb :DDD
..."Én hirdettem bojkottot az EB ellen, nem a te agyad mosodái...." erre sem kéne igazából reagálni, mert ebben is benne van a 20 szavas "dudikommentelő starterkit"
de hogy már...szerinted komolyan nálad jött elő az EB bojkott :D
Coco néni 2021.05.01. 09:17:01
Nyitnak a GYM-ek, ahová vagy védettségi igazolvánnyal lehet járni, vagy aki igazolt sportoló.
Na, most az tudjuk, hogy úgy lehetsz igazolt sportoló,hogy bármelyik egyesületben vagy szövetségbe befizeted a havi tagdíjat, és akkor igazolt sportoló vagy.
Tehát egy zárt térben, erős kilégzéssel folytatott tevékenységre nyugodtan lejárhat potenciális fertőző, sőt szuperfertőző, mert "igazolt sportoló"
Kérek mindenkit, hogy KERÜLJE a "fideszfan kommentelő kezdőszett" szavait, mint huhogtatás, médiahabverés...fog így is menni valami válasz? :D
Frick László Intézet 2021.05.01. 09:25:46
Frick László Intézet 2021.05.01. 09:30:45
mondjuk Olyan Aranyos-unkelment vóna már az asztalra csapni Brüsszelben az igazságosabb elosztásért :D
Mikorra lett volna meg a 4millió
Miközben,maradjon köztün,amagyar mkutánsmiatt már szinte késő.
Olyasmivel"vitatkozol" velem,amin egy platformon vagyunk,ugyanis az a véleményem, hogy zárnikék és semmit sem nyitni.Errenekemesel, hogy szerinted is zárnikék.
Igen,szerintem is zárnikék.
Ez azonban nemmenti fel az ellenzéket a gecin aljas és sunyi propagandája "eredményei" alól.
Minden napünnepelték "Nem kérikakínait,Fájzert szeretnének az emberek)
aztán itt van ez az aljasan képmutató szavazási cirkusz,amivelpont hogy generálták apénzteki hiszériát.
Aztán beünneplikmagukat:jólsikerült a hisztériakeltésük.
A lényeg:Emlékszünk arra, hogy már emelkedett a 3.hullám,amikor az ellenzék sajtaja nyitnikékezett.
Frick László Intézet 2021.05.01. 09:32:06
Coco néni 2021.05.01. 09:33:29
Amúgy meséld már el, te honnan tájékozódsz , ha nem olvasol?
Már vagy százszor kértelek, de soha nem válaszolsz. Tehát te honnan tájékozódsz? Honnan tudod, milyen új rendeletek jönnek ki, mi történik, melyik oltás jó..stb. HONNAN tudod, ha nem olvasással szerzel infot. Ja, tudom. m1 hiradó:DDD
Coco néni 2021.05.01. 09:38:31
NINCS 4 millió védett. Júniusra lesz 4 milló védett.
Egyébként meg, amit többször írtam, az oltás egy ESZKÖZ. Más ország kevesebb oltással, és MÁS eszközökkel leszorította a 3, hullámot. A potrohásnak ez sajnos nem sikerült.
Mai áldozatok: 160. Máshol : nulla és 20 közötti szám.
Kb a németeknél van ennyi napi áldozat, de ők úgy 80 millióan vannak.
És ebben vagy PS meg mandíner, hogy EGY tényezőt, egy változót nézel csak, az oltások számát.
Az összes többiről mély hallgatás. Arról nem beszélünk.
Béluska ötöst kapott földrajzból. És a matek meg a töri? Abból megbukott, de az mindegy. Kb ilyenek vagytok.
Frick László Intézet 2021.05.01. 09:40:30
Egy azonban tény:A kétfázisúból az első néhány nap után annyi védettséget ad, hogy lábon ki lehet,kórházban fekvésnélkül húzni.
Ez neked.. semmi,mi?Ja,hogy nemlesz akkora a halottermelés..és akkormást kellkeresni a huhogtatásra,amit temnár szajkózolis,ahogy a szádba adták
Frick László Intézet 2021.05.01. 09:43:37
Ha most Orbán nem nyitogatott volna,akkor az lenne a bajotok.
Az a bajom a véleményeddel, hogya "tudományos" része csak duma,amit céloz,az politikai.
De egyet nemértesz meg:Oké,téged is felhergeltek,meg szinten tartanak pármillióembert.Demire? Ha nem is akarja senki Orbántleváltani.
Most azon hezitálnak,akik szopatnaktéged, hogy "gyöngeváltás" legyen, azaz NYerni látszódjonOrbán,de vergődjön a kb 52-54%-a foskavarásában
... de ha mégúj variánsokésmutánsok,a járványok folytatódnak,akkor BIZTOS hogy nemakarnak nyerni.
A céla cirkusz csupán.
És te... ennek a szelében vagy a homok
de nem az én szememben :D
Szorgalmas Gyémánt 2021.05.01. 10:18:27
A helyes kérdés az: miért kell akkora agyatlan birkának lenni, hogy a pandémia közepén zárt térben járnak bohóckodni, még ha szerintük az "edzés", amit ott csinálnak?
Értem én, hogy nem mindenki tud kezdeni egy betonozásba, támfal építésbe (nyilván a GYM-esek 97%-a meg is döglene az első félórában), de akkor is, miért teljesen alkalmatlan az emberek 90%-a egyéni felelősségvállalásra?
Coco néni 2021.05.01. 10:48:02
Nem az volt a kérdés, hogy milyenek akik edzeni járnak oda (amúgy tipikus téves elképzelés, hogy csak kigyúrt palik vannak, mindegy...) az a kérdés, hogy MIÉRT mehet oltatlanul zárt térbe sportolni, aki kiváltott egy "tagsági igazolványt" valamelyik sportszövetséghez.
Ez a kérdés. Rájuk miért vonatkoznak más szabályok.
Frick László Intézet 2021.05.01. 12:41:53
Szerinted az Ellenzék most a Somogyi Zoltán Logikája mentén:
-szarrá fikázni "Orbán" járványkezelését
-költségekbe kergetés
bővítheti apiacát?(= a támogatói=szavazói számát) ?
És ha bővíti is ugyan
-de ha megint nem lesz kedvük orbántváltani,mertígy (ez is kétségtelen) kényelmesebb?
Hozzá:Vagy valamiért az amerikaiak döntenek úgy, hogy ne legyen orbánváltás,viszont a szarkavarást,azt fokozni Európa destaibilzálásáért?
Frick László Intézet 2021.05.01. 12:45:19
Sokkal többmúlik az ellenzék sikeres büdösvakcináztatópropagandáján (lásd az Aratás-t),aminek a sikere ugye az lenne, ha "Orbán elbukja az álmát az átoltottságról"
bazdmeg.. ez.. tényleg már a szellemi nyomor pöcegödre a Fundan egyetemről való hülyítésekkel csokrozva...
2021-ben.
ÉS csak ismételni tudom:Szűzkurvák:Hergelnek -de orbántváltani? -azt nem. Akkor mire jóez? Oirópa destabilizációján kívül,mert arra igen alkalmas...
Szorgalmas Gyémánt 2021.05.01. 13:09:30
Van egy emberipus, aki nem a szabályok, meg apu-any-házastárs-élettárs-jóbarát-rendőr tiltása miatt nem megy pandémia közepén abba a kurva GYM-be, sörözni-zabálni a tökmött teraszra, úgy altálbáan véve tömegbe: úgy hívjuk: felelősséget vállalni képes, röviden felnőtt ember.
A kérdés az: miért nem tartozik az EU hivataloan felnőttkorban élő polgárainak 90-95%-a ebbe a katágóriába?
Frick László Intézet 2021.05.01. 14:31:30
A rózsabaszóoiropid életben a lényeg az, hogy semmiértnem vagy fefelős:
Pekingben napokig autózhatsz és nemlátsz egy olyan koccanást,amit Bp csak É-D átszelésekor.mertnálunk harcóllafelelősségbiztosításos ember, ha koccanik, csak jóljár,fiftyznek,egy 40ezres kára kijön 480000 Ft.
Ha elbaszok valamit,majd fizet a felleleősségbiztosítóm ésmindig van valaki,akirerálehet tolni a felelősséget.
Ki a felelős,amiérta nyitásra hogyan is reagáltak a GYEREKEK!
Cocóisúgy beszéla leszármazottjairól,mintha gyerekeklennének éshát..lényegében azok is.
Kínában a 28-35 éves gyereke a szüleiről gondoskodik,nálunk a 60 éves anya tipródik,mekkora egy kis hülyepicsa még a 40 éves lánya.
Azok pofázzák most az állami beavatkozás Hiányát,akikaz állam lebontásáról pofáztak.
Államnak nemadózni virtus
demost az állam a pandémia miatt bajbakerülő,de békében adózni szarókat segítse meg.
Anyám,ez a szubkontinens tényleg ahlálra van itélve,agyyhalálvírusra nincs vakcina,büszkepicsaemberi idiótizmus ellen.
nehogy már a 26-43 éves, tehát korlátozott önérdekfelismerésű kisgyerekek legyenek felelősek,mert a nyitás után párórávalmuszáj özönleniük..
Frick László Intézet 2021.05.01. 14:32:28
anyám
Frick László Intézet 2021.05.01. 14:33:14
(ésméghozzá Euronews és Politico fordításokkal)
Coco néni 2021.05.01. 21:29:15
na most akkor, ha kihúztátok a fejeteket a mandineres kisfiúk fenekéből, nézzük objektíven, mi is történt.
1. A kormány részéről: oltási sorrend van, pfizert mindig az öregebb kap, tehát egy huszonévesnek esélye sincs. Ja, ha fradi meccs lesz, és kéne még 100 ezer oltott hirtelen, akkor szabad a vásár.
2. A fiatalok: pfizert nem kaphat, mert túl fiatal, moderna alig van, mert abból nem rendeltek, mert túl drága, van még astra, amivel más országokban nem oltanak 30 alatt, de van, ahol 50 alatt sem, szputynikhoz 40 alatt nem lehet hozzájutni, de utazni úgyse lehet vele. Ja,meg van kínai, viszont azzal nem lehet külföldre menni.
És akkor az vesse rájuk az első követ, aki maga 24 vagy 27 évesen nem állt volna be a pfizer sorba.
Coco néni 2021.05.01. 21:35:43
Ahová én jártam még a járvány előtt, ott pl inkább idősebbek voltak.
És ÉN IS szeretnék majd újra járni, de úgy NEM szeretnék járni,hogy mi be vagyunk oltva, és van 5 hülye, aki inkább kiváltja az "egyesületi sportoló" kártyát. Amúgy azt is megkérdezném, hogy egy egyesületben sportolónak a közös öltözóhöz, zárt csarnokhoz miért nem kell oltási igazolás.
Dudi, azért mert neked fingod nincs a fővárosi életről, azért az még zajlik :DDD
Kb, mindenről ilyen szinten van elképzelésed. Egy csomó munkahelyen eleve plusz juttatás, hogy belépőt kapnak edzőterembe. Délelőttönként kifejezetten senior órák vannak nyuggereknek. Van koradélután gyerektorna. Jóga, pilates, stb...táncos órák. Mondd Dudi, voltál te már egyáltalán belül ilyen létesítményben?
Coco néni 2021.05.01. 21:44:33
Továbbá arról is, hogy miért is kell 1 oltás után kipostázni a kártyát. És ne gyertek az állampolgári felelősséggel, meg hasonlókkal, hanem magának a kormánynak a felelősségét vesézzük ki.
Továbbá, hogy milyen is az oltási terv (ha egyáltalán valaha létezett ilyen dokumnetum, szerintem nem), ha hirtelen van egy "csaló nap" amikor lényegében bingósorsolás szerűen lehet pfizerhez jutni. És miért azt a fiatalt kell leszólni, aki él ezzel a lehetőséggel?
Vele van a baj, vagy a felelős :DDD kormánnyal, akinek aztán minden lépése tök logikis és átgondolt. Ja, nem. Hajrá fradi.
Szorgalmas Gyémánt 2021.05.01. 23:30:58
Makákó, gorilla, csimpánz,
pávián, orángután,
mind a sörpadon ül oltatlanul
egymás után...
Ezzel az emberanyaggal kell dolgozni.
A Pfizer megmozdította őket, legalább abban bíznak. Nézzük a jó oldalát, akik sorba álltak, legalább teljesen nem agyhalottak.
Attól, hogy valami egymás után történik, még nincs feltétlenül logikai kapcsolat közötte. Nem azért oltunk, hogy legyen Fradi meccs, azért oltunk, mert ez a vírus legyőzésének egyetlen módja. Túl vagyunk a négymilló oltáson, jópáran sok óra sorbanállás után elfogadták a kínait, annyival is bentebb vagyunk.
Az átoltás minél lasabban zajlik, anánl nagyobb eséllyel termelünk ki újabb és újabb variánsokat, ezért kellene a haladó nyugatnak is belehúznia.
Az oltási igazolvány: nem feltétlenül a legjobb döntés. Nem tudom, vezettél-e már valamit, autót, céget, csoportot multinál, voltál-e vállalkozó. Aki vezetett már, esetleg most is teszi,az tudja, hogy válsághelyzetben nincs logikus és átgondolt lépés, csak olyan, amiről utólag kiderül, hogy jó volt-e vagy sem.
Napi 10 milliárd forintba kerül ez a leállás, a gazdasággal is kezdeni kell valamit.
A kormány egyértelműen az állampolgár felelősségére bízza az oltási igazovlány kezelését, ezzel semmi baj nem lenne egy felnőttekből álló társadalomban, de ahogy te is írod, itt az emberek a saját felelősségük felvállalása helyett a kormányt teszik felelőssé, mééér küldte ki olyan hamar a védettségi könyvet. Akkor már nem kell értelmeznie, hogy mikortól is védett, apu a hibás.
Ez a gondolkodás egyenesen vezet az összeomlás felé. A társadalom nem működhet úgy, mint egy túlszabályozott óvoda.
Szorgalmas Gyémánt 2021.05.01. 23:36:53
A régi életünk erre az évtizedre megszűnt.
Frick László Intézet 2021.05.02. 05:26:32
1.Amöccsrólelmondtam,amit
2.Miért kellkiadni az oltási igazolványt?NemKELL csakkiadják,az oka az,amit Rusvai professzor oly sokszor elmondott.És a többiek.Nem azopnnal,denéhány nap-egy hétután azoltásokat követőenmár a vírus nem ver lelábról-intenzívre...
Nehézerről beszélnemnekem,mintpolitikabuzinak,olyan valakihez,akitáthat a politika,egyfajta politikaihaszonelvűség alapján agymosott,demégő beszél az én agyomosottságomról.Politikáról van szó,de ez a valaki(példáulte is)politikai KOMMUNIKÁCIÓS dolgokba kapaszkodik,ezeket szelektálja.
Az ennyire tudati-beszülültekreépít apolitikaikommunikáció,nekedlehet beadniolyan laposan sunyi trükköket,mint ez a látványcirkusz voltaz összeomláskörül,amitz a bedrogozott Donáth Anna békűul tudott zavarosan feelvartsogniéshebregnimagyarulaz Ónijós Szavazáselőtt,hogy őamagyarok,a szegények,akika nemjóótásot kaptákérdekében szavaz ellene...
A lényegről hallgatsz végig: Ha BÁRMELYIKoltést ismegkapja,akártöbbfázisú
idéztemaz alaposan kiforgatottszavúDuda bácsit az index riportból,őnemhogy CSAKEGYHEZ ragaszkodika CSAKA NYUGATIAJÓ..demégolyanokat is beszél,mint Rusvai professzor ésmásik:Keresztbe oltani, tehát egy ilyenféle az elsőés aztán a másodikegy másikfélelegyen...ez lenne a jó...
Nézd,temegveszekedetten a gyűlölettőlnagysorozatbanelőször PS/Riposzt/OrbánPropterjesztőnek nevezel.Majd ezen az alaponleszelazonnalokos,mertteezeknek az inverze vagy,inverzfidesznyik=okos.
Ha kérdezek valamit nem válaszolsz.
Ha tekérdezel,válaszolok,deazt a válaszomat a kettes villanyoszlophoz isintézhetném,mertte csak azokat a legenda-hirig-ésőrjöngésiköröket idézedújra-és újra,amit a véled egy hirigűekkel dumcsiztok.
"Csalónap és bingósorsolásszerűen"
Megint ügyesen nem akarsz látni egy apróságot.Ahhoz,hogy jólfényképezhetőhosszúsorokalakuljanakki,kellett az is, hogy összeomoljon a rendszer attl,hogy reggel 6-és 7óraközött...akart volna online feliratkozni több tízezer ember.
Orbn alakítottaki azt a hisztériát,miszerint "Csak a Pfizer a jósemmi más"
Amikor :Ugyanbennek a hisztériánakUjhelyi IStvánés Donáth Annácska adottóóóóriásinagy löketet, hiszen "Csak a fájzeressel utazhatunk,jajmilesz?"
Frick László Intézet 2021.05.02. 06:01:33
A jólfényképezhető tumultóz jelenetek mindenképpenkialakultakvolnaa,mert amagyar nemmegy időpontra Városikörnyezetben, haPolitkiailag Jóoldali ésÜdeMeg Fiatal,akkoris a zömekezdésremegy ésaztán "ügyes" hátha hamarabb sorrakerülésvégez.Annyi,hogy a cigányoknálaz ősikultúra alapja, hogy nem állsorba,mert nincsen idege hozzá és trükközik,az öreg néniknélpedig virtus.
Frick László Intézet 2021.05.02. 06:03:15
Szombaton Németországban többszáz oltóhelyen kígyóztak olyan sorok,mint az Uzsoki-nál a jólsikerül trükk legzsúfoltabbnak fényképezhető órájában.
Frick László Intézet 2021.05.02. 06:08:36
1.Behintáztatjuk a kirándulóbuszt
2. HoÓÓÓGYvezetmán ez a saffőr!
-szituációt.
És mióta tudjuk, hogy Orbánegyetlen egy jódöntést sem tudna hozni,mertmég alemondását.. ha felakasztanámagát,azt a döntését is széjjelfikáznák,és aztán Cocóitt elismételnénekünk,amitmi magunktólis elolvastunk az újságokból,ahol őolvasta.Sőt,megdöglik Orbán,eleventen a zsírjába fullad,de még 2092-ben is hibás lesz. Innen..tökfelesleges
egy egyszerűgépaz,hogymit kellett vóna Orbánnakmásképpen csinálnia,mert ha úgy csinálja,ahogy MOST cocónéni szerint lenne a jó,maga cocónéni fikáznászéjjel.
Sőt:Annyira gatyarohasztólett ez a szituáció,hogy a Cocónénik nem emlákeznek arra, hogy fevruárvégén pontők nyitnikékeztek.Lehet, hogy te Cocó,konkrétan te nem nyitnikékeztél,de nemnagyon rísz ki a hasonszőreidből,mert a többi párszázezer hozzád hasonlóan elvakult gyűlöletbeteg,az nyitnikékezett.
Szorgalmas Gyémánt 2021.05.02. 07:50:09
Tucatyni munkatársam, ismerősöm kapott 40 alatt Sputnikot, tehát ez az állításod is bukta.
A negyven alatti feleségem mindjárt kapja a második adagot belőle, tudod, azt a második adagot, ami a 444 szerint nem érkezett meg az országba.
Két, jól elválasztható csoportra osztható a társadalom:
1. Fel bírja fogni,hogy pandémia van, a pandémia ellen a védőoltás az egyetlen orvosi védelem, beadatja, függetlenül attól, hogy kínai, nyugati, vagy orosz.
2. Nem oltat, válogat, luxusigényeket vesz előre (nem kapok eu-s igazolványt, brühühüü, most mi lesz), veszélyeztetve ezzel saját magát és másokat.
Szorgalmas Gyémánt 2021.05.02. 07:52:26
Frick László Intézet 2021.05.02. 08:00:09
Klrdeztem Cocót,szerintemennyirebővíthető apiacukezzela hülyítéssel,amit ide ismétel.nem válaszolt.
Szerintemsem az orbánprop,sem az AmerikaHangjamunkatársai nemhisznekabban,hogy bővíthetik apiacot.Valamiveligazolni kell azt, hogy érdemesrájukamagyar vagy az amerikaiközpnzt égetni..
Számomra mind akétoldalpropagandájának az az üzenete:
"Bevetted?-anyád!
Coco néni 2021.05.02. 08:30:51
Nem, nem fogok ezekkel a feltételekkel se gymbe, se uszodába, se sehová menni.
Pl. a személyzetnek miért nem kell oltottnak lenni?
pl. egy fodrászatban? Az oltás nem kötelező, de bizonyos szakmákban előírnám.
Egészségügy, gyerekkekkel foglalkozók körében, vendéglátás, ügyfélforgalom, fodrász...bárki, aki kontaktusba kerül rengeteg emberrel.
Egyébként meg, továbbra sem értem, hogy egy havi tagsági díj befizetése valami kamu sportszövetség kamu igazolásához miéert ad mentességet. Akkor mondjuk ki, kell oltási igazolás, KIVÉVE, ha pl. xxx sportág szövetségébe befizetsz havi 5000 forintot, akkor nem vagy fertőző.
Coco néni 2021.05.02. 08:33:19
" Frick László Intézet 2021.05.02. 05:26:32
@Coco néni:
1.Amöccsrólelmondtam,amit
2.Miért kellkiadni az oltási igazolványt?NemKELL csakkiadják,az oka az,amit Rusvai professzor oly sokszor elmondott.És a többiek.Nem azopnnal,denéhány nap-egy hétután azoltásokat követőenmár a vírus nem ver lelábról-intenzívre..."
ezt most vegyük át mégegyszer. PÁR NAP UTÁN. Ezt ki mondta? Mert Rusvai biztos nem. Ezt a kövérpoffy Gulyás mondta, mikor a tanárokat be akarta hajtani az oltás után pár nappal az iskolába.
Minimum KÉT HÉT, valaki kis védettséghez. De szó nincs teljes védettségről olyankor.
Coco néni 2021.05.02. 08:40:28
A baj ott volt, hogy fiatal NEM juthat pfizerhez (pfizert csak Károlybácsi és Irmanéni kaphat, miközben ők kaphatnának astrat is), de aztán minden előjel nélkül, hirtelen EGY nap mégis van egy csaló nap, és kaphatsz pfizert.
Továbbá ott látom a problémát, hogy terheléses támadásként :DDD tüntetik fel, hogy használni akarják a rendszert. És oké, összeomlott, de annyit ki lehetne írni, hogy az oldal karbantartás alatt, és akinek nem sikerült idppontot foglalni, az maradjon otthon, mert felesleges sorban állnia.
Coco néni 2021.05.02. 08:45:17
..."Sőt:Annyira gatyarohasztólett ez a szituáció,hogy a Cocónénik nem emlákeznek arra, hogy fevruárvégén pontők nyitnikékeztek.Lehet, hogy te Cocó,konkrétan te nem nyitnikékeztél,de nemnagyon rísz ki a hasonszőreidből,mert a többi párszázezer hozzád hasonlóan elvakult gyűlöletbeteg,az nyitnikékezett. .."
tehát a coconénik nyitnikékeztek, de Coco konkrétan NEM nyitnikékezett.
Tehát Coco pont mást mondott, de attól megvan a besorolása :DDDD
te teljesen hülye vagy :DDDD
Értem én, hogy iszonyúan szeretnéd, hogy azokat a dolgokat mondjam, amiket te ütni akarsz, és bassz a csőröd, hogy pont még véletlenül se mondom. Mindegy. Van sapka, nincs sapka, attól még ordítozhatsz velem itt kicsinyt, hogy nem az mondtam:D
kezeltesd magad.
Coco néni 2021.05.02. 08:47:31
Frick László Intézet 2021.05.02. 09:21:27
Ez pontosan Geréb sámánnőesete:
Aki behülyíteni be tudta a kismamákataz otthonszülésbe
de akitő küldött volna kórházba küldeni,azt se tudta.
Nyomták a kedvenceid a hülyítést arról, hogy csak a Fájzer a jó
majd előtte két napig ez a jellegzetesen álsásgos trükk,aminekalényege volt azt erősíteni, hogy csak a Fájzeres (nyugati vancinás)igazolványt fogja az Ónijó elfogadni
Ilyen hangulatkeltés után csoda volt a hisztéria?
Két eset lehet:
-hülyének nézel (mármegint)
-te vagy már ennyire tudati beszűkült
Hetekóta ünneplik a lapok, hogy "főleg Budapesten ésvárosikörnyezetben nemkella sinofarm,de a fájzer jól fogy"
sajátmagukat ünneplik:de ügyesek voltak
és:pénzért
Coco néni 2021.05.02. 09:33:03
értsd már meg, mi a fasz akkora probléma, ha egy fiatal előre gondolkodik, olyan oltást szeretne, amivel esetleg ősszel utazhat...vagy mikor javul a helyzet?
Coco néni 2021.05.02. 10:03:52
És fasság ideológiát gyárt hozzá, hogy nincs jogod beleszólni. Dehogynincs. Ez nem egy magas vérnyomás, amiről maga dönt, hogy beledöglik-e vagy sem, hanem közösségi probléma. Érdekes módon azon nem pörögsz. Ja, mert arra még nics meg a vezérfonal a mandinerben :DDD
Serény Vélemény 2021.05.02. 10:08:55
Serény Vélemény 2021.05.02. 10:16:52
Most a moslékellenzék az átoltottság ellen küzd. Ha sikerrel jár, azzal amortizálja a fideszt, Dudi szerint azzal a céllal, hogy ne legyen meg a 2/3.
Az x% meg függ legalább 1000 tényezőtől, és igazából csak utána lehet kitalálni, hogy mennyi volt.
Nekik (a mosléknak) nem kell direkte kampányolni a sinopharm ellen, mert ezt a kampányt a függetlensajtó már hónapok óta csinálja.
Coco néni 2021.05.02. 10:40:37
Egyébként meg, oltáson és járványon kívül, mégis milyen ostoba, agymosott hülye vagy te, hogy az ország választóinak a felét egyszerűen per "MOSLÉK" hívod.
Mégis ki a fasz vagy te, hogy különbnek képzeled magad az ország felénél, mert a potrohásra szavazol. És látod, itt vannak a fő problémák, az ilyen egyéni vélemény nélküli seggek a potroháshívők, végre valamiben azt hiszitek, jobbak, különben vagytok, mint a többiek.
Tehát akinek a türk tanácsnál (muszlim!!!) meg erdogánnál (muszlim!!) jobban fekszik az EU, akinek nem tetszik putyin, ahol az ellenzéki vezetőt egyszerűen le lehet csukni, és a szavazóit terroristának beállítani....az MOSLÉK.
Ízelgesd a szót, MÁS A VÉLEMÉNYE. Tudom, hogy a te világodban ez elfogadhatatlan...de ez van, MÁS A VÉLEMÉNYE, nem moslék.
Szerintem meg az a moslék, aki az alapján akar embereket egymásnak ugrasztani, hogy kire szavaznak. Békemenet, bájerzsóti, kocsismáte...soroljam....lásd mai PS cikk...mandiner, ahol a hetekig a tanárokat baszták, hogy "nem oltat" ja mégis oltat.
oszd meg és uralkodj, erre telik a vezéredtől, és te bírka módra böffikézed itt a moslékozást.
Szavazópolgár. Adót fizet. És biztos több adót fizet, mint a krumplis szavazó, méeg édes vééééreink, akik nem tudnak magyarul se, de átjönnek leszavazni.
Serény Vélemény 2021.05.02. 11:29:28
Cuki vagy!
“Moslékellenzék” nem az ellenzéki szavazókat jelenti, hanem a pártok által alkotott moslékkoalát.
És a fenti, általad feltett kérdésre mi a TE személyes válaszod, ha magadnak szegezed?
Szorgalmas Gyémánt 2021.05.02. 11:32:35
Coco néni 2021.05.02. 12:01:15
De többmillió ember véleményét nem lehet lemoslékozni. Sőt, tovább megyek. A rendszerváltáskor pont az volt a lényeg, hogy ne már megint hazafias népfront parlament legyen,hanem SOKSZÍNŰSÉG és koalíciós kormányok, mert úgy érvényesülhet minél több ember akarata. Majd jött a kisnapóleon, hogy LFS mindenkinek, aki mást gondol mint ő, és addig farigcsálta a választási törvényt meg az alkotmányt, hogy kialakuljon egy amcsi minta - két nagy tömb egymással szemben, És amikor látta, hogy a másik tömb is képes évek alatt valamilyen szinten összeállni, akkor elkezdte PS, mandíner teljes csicskamédia szinten MOSLÉK-nak nevezni ezt. Lófaszt moslék. Koalíció. Ami az eredeti rendeszváltó gondolat is volt. Többféle nézet érvényesüljön. Persze, egy vezérkultuszos tömbben ez MOSLÉK.
Vagy végre kezd visszatérni az, amiről a rendszerváltás szólt volna, és most iszonyúan nem tetszik a köpcösnek. Más akarata is érvényesülhet. FELHÁBORÍTÓ.
sőt
MOSLÉK
te meg kritika nélkül öntöd ezt a hülyeséget magadból. Már vagy százszor elmondtam, kommentelői starter kit.
Nem kell gondolkozni, kész panelek, és végig se gondoljátok, mit is jelent, csak bélyegeztek, mint ovódások a macipecséttel.
Coco néni 2021.05.02. 12:05:31
Nálunk még NEM hívták a huszonéves családtagokat kínaira SEM.
Akkor, meg ha már van egy ilyen bingós nap, miért nem a pfizert válassza. Nem a fiatalokat kéne cseszegetni, hanem a jóval idősebbeket, akikre veszélyesebb a vírus, mégis válogattak, és hetekig, hónapokig húzták az oltást.
Továbbá azt a 4 millió embert, aki még csak nem is regisztrált. Valamiért rájuk a potrohás még nem adta meg a kilövési engedélyt, majd ha az meglesz, akkor ébredtek fel, hogy ja, jóreggelt, 4 millió NEM oltat. Majd akkor Dudi is cikkezik róluk, meg ti is hőbörögtök itt kicsit. De előbb kell egy mandiner cikk, pár hete a tanárokat kellett ütni, ma a sorban álló fiatalokat.
vektortér 2021.05.02. 12:18:36
Magyarországon nincs 10000 ember, akinek véleménye van, nemhogy több millió.
A moslék az moslék, moslékabb, mint annyire a potrohás Napóleon.
Panelek? Sokszínűség? :D Krumpli? Ukrán? Választásirendszer?
Ez a műsorod már vergődésnek is gyenge.
Serény Vélemény 2021.05.02. 12:46:14
Serény Vélemény 2021.05.02. 12:48:27
Coco néni 2021.05.02. 13:28:51
Amúgy meg, demokratikusan megválasztott :DDD
átszabott választási törvény, átszabott, patikamérlegen pontosan kimért körzethatárok - több ellenzéki szavazat, fideszes kétharmad. A kérdés az, hogyha több választó nem akarta őket, mitől demokratikus a kétharmaduk. És ha most sorba állítanánk minden szavazópolgárt (minusz ukrán, stb) és nyomja meg a gombot, maradjon orbán vagy ne...te is látod, hogy a többség a NEEEEEE ...NEEEE gombot nyomná. És ezt képtelenek vagytok elfogadni. Jön a moslékozás, meg a propaganda henger és hasonlók. Tegyük fel viccből, hogy a kormány csak pont annyit költhetne agymosásra, mint az ellenzék. Hogy állnának?
Coco néni 2021.05.02. 13:29:27
vektortér 2021.05.02. 13:34:47
A kilövési engedély ki van rájuk adva: Úgy hívják, védettségi igazolvány, mint a nyugati belgáknál. Hogy ne csak az érzékeny lelkecskéjükre hasson, mint a műveltésokos nagyadózó tanárnénik esetén.
vektortér 2021.05.02. 13:37:10
A többség arra is nemet mondana, hogy tanárokat fizessék, mikor nem is tanítanak hómofiszban meg nyáron. :)
A kérdés az, hogy az igent mire mondaná a többség.
Szorgalmas Gyémánt 2021.05.02. 13:48:20
Coco néni 2021.05.02. 14:31:11
alapvetően sokszor gondolkoztam már, mi a bajom a fideszesekkel, pl. ez az egyik legnagyobb - ha valaki nem ért velük egyet, akkor inkább dögöljön meg, nehogy már igaza legyen. Tökjó, nem működik a pfizer. Éljen. Egy újabb győzelem a nyugat felett. Tapsoljunk.
Coco néni 2021.05.02. 14:32:01
vektortér 2021.05.02. 14:51:37
Rendben. Én sem némberezlek most fel a zseniális érvelésed okán.
Szorgalmas Gyémánt 2021.05.02. 15:22:26
Te akartál örmködni afelett, hogy a hülyeorbán beoltatja a hülyehíveit a nemható szarkínaival, és jól belebukik. Aután megérkezik Valóság nagybácsi, Izraelben viszik a kórházba kétszer oltott, teljesen immunizált fiatalokat, zárnak India felé, ami pofon a szarnak egy a globalizmus mai fokán, a virolugós szakbemrek jelzik a világ felé, hogy a kínai vakcina viszont jól működik.
Ez függetlenül zajlik attól, hogy én mit gondolok, érzek, vélekedek a világ felől, a nyugat felől, a pfizer felől. vagy hogy a jelenlegi szegényes kínálatból melyik pártra szavazok.
Erre a helyzetre a következő a felelősségteljes válaszreakció:
1. Idén ne tervezzen külföldi utat senki.
2. Aki még nem tette, oltasson - kínaival is.
3. Aki nyugatival oltatott, különösen a pfizeresek,számolja bele, hogy jóval alacsonyabb a hatékonysága az új variánssal szemben, és ennek tudatában szervezze az életét.
Ha ez megnyugtat, előbb-utóbb a kínai sem fog védeni a variánsok ellen, és ez még idén bekövetkezhet.
Coco néni 2021.05.02. 21:15:49
Coco néni 2021.05.02. 21:20:43
Tényleg arra gondolok ilyenkor, basszus, ezt a tagot verték gyerekkorában, molesztálták, éheztették? Miért utál olyan embereket, akiket nem is ismer. Valami nagy gáz lehet vele.
Coco néni 2021.05.02. 21:23:03
Amúgy a kínai....hát izraelben nem sokan kaphattak kínait....sőt senki...
Serény Vélemény 2021.05.02. 22:04:42
Pedig te elég rendszeresen így nyilvánulsz meg, sajna...
Serény Vélemény 2021.05.02. 22:11:09
1 millió: (cukisodó) Jobbik,
680 ezer MSZP-pár beszéd,
404 ezer LMP,
308 ezer DK. Lásd még: valasztas.hu
Mit nem lehet érteni ezen a 2,8 millió Fidesz szavazón?
Coco néni 2021.05.03. 06:45:01
Coco néni 2021.05.03. 06:54:14
..Végül a Fideszt támogatók átlagéletkora 45 év, relatív többségük szakmunkásképzőt végzett, illetve majd kétharmaduk kisebb városokban vagy községekben él...
..A tipikus Fidesz–szavazó az IDEA Intézet erősen jobboldali és inkább konzervatív beállítódású. A fideszt támogatók 91 százaléka ugyanis önmagát inkább vagy teljesen jobboldalinak tartja, háromnegyedük pedig inkább vagy egyértelműen konzervatív. ..""
tehát magyarul pont úgy "jobbos" mint a jobbik, konzervatív - értsd maradi, lófaszt sem ért a mai világ működéséből és az átlag magyarhoz képest alulképzett, mert még érettségije sincs.
ja és a községekben él - magyarul ott, ahol a legkevesebb az aktív dolgozók száma arányosan a népességen belül .
Amúgy sokszor gondolkozom, ti hogy keveredtetek ebbe a táborba. Dudi a vidék miatt, mert élből utál mindent, ami a városhoz kötődik. De TE, aki azért képzett?
Frick László Intézet 2021.05.03. 07:09:07
A FIDESZ elavultpárt: hús & vér(= büdös)bázisa van.
Amit már sejtünk a bázis-ról,mintmúltbavezető csökevényról,hogy vagy elmennek szavazni a pártjukra, vagy nem mennek elszavazni,de pl nem szavaznak át.
Amitképtelen Cocómeg a többiek felfogni 2012. óta:
Föllehet trancsíroznikolbásznakvalóan Orbánt,lehordani bármi szarnak,ahhoz,hogy demokrtaikus választásokondemokratikus pártokle is győzzék Orbánt, ahhoz akarat is kell.
2012.januárközeére leváltásra alkalmasra trancsírozta a sajtómunkásságunkOrbánt és bandáját.
Gyurcsány ferennc állította le azsírdisznótort azzal,hogy "Nincsenmégkészen a Gordon programja,majd 2013-ban."
2013.? Az mármajdnem2014.arra a kis időrenemfárasztotta magát akonkrétorbánváltássalaz ellenzék.
2014-re csupaötlet voltaz Ellenzék:Főleg arra balzíroztak ezek az ötletek,hogyan lehetne elszipkázni húsc vér élőés szavazni akaróembereket az MSZP-től.
2014. májusában egész Magyarországon egyesegyedülén tudtam nyilvánosság előtt,akkor még volt egy-egy frisss bejegyzésemnek majdnem 100 olvasójais..Egyesegyedülénéssenkimásnemmutatott ráarra a tényre:Az MSZPkb akkor 2millióstársadalmi bázisa vagy elment az MSZP-re szavazni, vagy ha a nagyon öreg szenilisekközülpáran márnemtudtakráébredni arra,hogy Ferikéjükkúrta széjjelaz MSZP-t,akkorátszavaztak a DK-ra.Dea DK-n kívülsenkimásranemszavaztakát.
Kivéve azokat,akikaz érdekeikmentén szavaznak. Pl a mezőgazdasági oligarcháknakaz az érdeke,hogy a FIDESZ maradjon rémunalmon. Különösen izgalmas ez abban a tekintetben,hogy mamáramezőgazdaságioligarchák de genetice orbángyűlőlő hagyományosanMSZPbázisba tartozó kétharmadrészén túl mégamaradék egyharmadban is vannakfideszgyűlölők,akik négyévente csak 20-30mp-re adjákfelezt a gyűlöletüket,deakkoraz érdekeikmentén a FIDESZ-re és Orbán Rubrikájába ikszelnek.
Mivel2014-ben nemfogalmaztákki a tanulságokat,ezért 2018-ra detto megismételte az Ellenzék a 2014-benpedig hamubasűtt ötletét. Majd persze mindenki hibáslett,apedig MiótanincsismárNemszámít Régtávozott Ferenc is hibásabb lett, csak azoknem,akik az OGY 2018-raösszefogni restekvoltak,de2hónappalkésőbben Budapestért összefogni,ráadásula Jobbikkal lepaktálván főleg.
De Cocó a mérhetetlen gyűlöletébe bevaakulva..meg a hasonszőrei:SIMÁN benyalták, hogy Orbánt Orbán miatt nemlehetett leváltani,de egy évvelkésőbbenmeg az Olyan Aranyosoknak Budapestet megnyerni?- azt még szépésmiért? Mert Budapest,az Annyira Fejlett is.
Most Cocómegintteljesen odavan a "saját" nagy okosságától,miközben ha nemJakab Péterésa Jobbik,akkor Klárikám és a Monogram Pártja.
És mi erre Cocó-naka büszkén a józan ész maradékait is megsemmisítő"érve":Ennyit megér Orbán picsán rúgása.
mennyit.
mertaz sose biztos,hogy ez az Ellenzék 2022-ben is akar-e egyáltalán Orbánt váltani.
A Jobbik v.a.a gyakorlatban márnemislétezőpárt-sígy vezeti a Gyűlöletbetegek Elvakult Hadait.
Nyilván,ha valaki az eszméletén van,akkorfölismeri,hogy ebben a JobbikV.a-ban nemhogy egyminiszterelnöknekalkalmasépeszű,kisséértelmes, veygüka fidesz barmát,Tállait..tehát egy TállaiAndrás szintjén baromarcú,aki valamitpapírrólfeltudna olvasni aparlamentben,már nincsen.Ez a Jobbik v.a.nemhogy 5-6minisztert... demég helyettesállamtitkárt(azt főleg nem,annak,szemben azállamtitkárrl,még dógoznia is kéne)nem tudna kiadni.
Emlékezteka buszsofőrmeg aminapibusz-behintáztatási hasonlatomra.
Mindegy,ki vezeti, csak ne Orbán vagy fidesznyik vezesse. Mindenki csak hülyepicsa,Szargyártó,novákkatalin, ragajudit,ezeknéljobb lesz Jakab Péter.
Hát,gyerekek,én..Benne vagyok.
Én nemvoltamellensége annak sem,hogyBudapest Annyra FejlettNépelikvidálja amagyar politikaiélet utolsóliberálispolitikusát egy Olyan Aranyoskedvéért.
nyilvánvaló, hogy bárki is lenne2022-ben a mai Ellenzék miniszterelnöke,mellett elegalábbötminiszterelnökhelyettes lenne és Olga kapna nettóban csak 1,2millkát.
Orbántól azonban nem szabadulhatnánk meg,mert Orbán lesz a hibás a járvány 37-ik hullámáért és a 2057-es sáskajárásértmeg a 2062-es júniusi hóviharért, valamint a 2043-as kínavonat-szerencsétlenségért
Coco néni 2021.05.03. 07:20:41
olvass vissza Dudi - kik a fidesz szavazók...községben lakók, nincs érettségije
tehát akkor hogy veszített Bp-en
hogy az itt lakók értelemszerűen városiak és magasabban képzettek, ahogy pl. Szegeden is ezért veszít évek óta
akar-e váltani - egy mandineres elemzésből vettem az adatokat, amiben világosan benne van, a fidesz szavazó alapvetően HÍVŐ, bármi történik, NEM szavaz máshová. Mint ti, kispofák. A szerelem az szerelem...ahogy mondta Alföldi Robi is ;)
Szorgalmas Gyémánt 2021.05.03. 07:23:24
Értem, tehát geci vagyok, amiért nem nyeltem be a "Pfizer felsőbbrendűbb, a kínai nem hat, a SPutnik második körös oltása nem érkezik meg" című mesét.
A probémád kettős, egyérsz végletekben gondolkodol - a "pfizerrel oltattak ezrei hullanak el" - erre jelenleg semmiféle biznyíték nincs - másérszt szerinted én örülnék annak, ha a Pfizer nem hatna.
Kezdesz rájönni, hogy a Pfizer sem csodaszer, és ideges vagy. Kezdesz rájönni, hogy a védőoltások nem fogják már visszaadni a régi életed.
Pár het ég ott jártál, hogy a magyar oltási program összeomlott, máert a kínai nem hat, a Sputniknak meg nme érkezik meg a második adagja.
Most meg nagyon úgy néz ki, azok jártak jól, akik ezeket a vakcinákat vették fel .
A tudosvilág egy része már tavaly figyelmeztetett: ha a vírus 29 fehérjébből csak egyet - a tüskefehérjét mutatod meg a szervezetnek, akkor hiba a nagyon jó védettségi arány minimális mellékhatások melett - ami dícséretes - a vírus mutációja ellen ez am ódszer kevésbé véd. Sőt, ha a vírus megtanulja, hogy elég a tüskefejérjét változtani, akkor az egész mRNS alapú arra lesz ohsszútvon jó, hogy még veszélyesebb vírusokat gyártsunk.
Mondok jobbat - van már olyan variáns, amelyik az immunrendszer megkerülésével operál.
Az lesz az igazán demokratikus, egyetlen vakcina sem hat ellene, és tökimidegy, milyen állapotban van az egyén immunrendszere. E484K a becsületes neve. ha az ájulásig szeretett Nuygatod nem csinálna politikai kérdést a vakciákból, kurva gyorsan el kezdeni oltani kínaival, orosszal - mert ilyen mutácóikat Európa is kitermelhet ám.
Fel kéne ébredni. Nem az a kérdés, hogy ősszel mehetnek-e a fiatalok utazni meg mi lesz a gymekkel. Az a krédés, hog az mRNS alapú vakcinák hosszútávon egyáltalán használhaótak-e.
A WHO noymatékosan kéri , hogy fejezzék be a geopolitai érdekérvényesítést, Izrael jelezte: a Pfizer nem elég hatékony az indiai variáns ellen, a világgazdaság pengeélen, de nyilván, az a geci, aki azt javasolja, maradj otthon ne ülj azon a kurva sörpadon, ne utazz most külföldre, hanem vedd fel az oltást, akkor is ha kínai és korlátold magad.
Coco néni 2021.05.03. 07:30:07
"ájulásig szeretett nyugat".
Mivel volt "szerencsém" egy olyan rendszerben felnőni, ahol erősen korlátozták a jogaimat, úgy gondolom, hogy a jelenlegi nyugati tipusú demokráciának hívott képződmény ennél sokkal jobb.
Vannak hibái, vannak vadhajtásai, de ha mérlegre teszem, akkor sokkal jobb valamilyen autokratikus rendszernél.
Szerinted? Vagy jobb az autokrácia, legyen egy vezér, a többieknek kuss, és álljon be mindenki abba a sorban, amit a főnök mutat?
Víruskérdésben pedig ne okoskodj. Szerintem nem értesz hozzá. Országosan kb 20 ember lehet, aki rálát, és ők is egymásnak ellentmondóan szoktak nyilatkozni.
Azt viszont látom, hogy már Karikót is baszni kell újabban, hiába magyar.
Szorgalmas Gyémánt 2021.05.03. 07:38:56
Éltél te egy napot is azon a fejlettnyugaton? Én éltem kint Németországban. Azon a fejlettnyugaton, ahol kirúgnak egy facebook kommentért. Azon a fejlett Nyugaton, ahol börtönnel fenyegettnek, ha ki mered mondani, a magukat nőknek képzelő férfiak nem nők.
Azon a fejett Nyugaton, melyik fogja a hulladékát, hajóra rakja és elszállíja a Távol-Keletre, majd veri magát, mennyire zöld?
TGM_nek van igaza: a Nyugat halott.
Serény Vélemény 2021.05.03. 07:58:01
Persze, ha belefér abba az egybe, ami lehet.
Frick László Intézet 2021.05.03. 08:42:46
Annyi,hogyMagyarországon, ha nem azt az 1-et értettem,mégmegtűrhettek
Manincsen tűrés:Ha nem azt az 1-et vallod,mehetsz a lecsóba.Nincs kímélet,nemlehet eltérővéleményed a sarkalatokban1ponton sem.
Lám,szerintedén szőrsapósfidesznyik vagyokúgy, hogy több,mint 12olyan FIDESZ-sarkalatotcáfolok,hülyeségezekle,röhögökki,cáfolokmeg stb-stb,amiknekegy is kizárója a FIDESZ-ból.
Pontúgy működsz,mint aMAiNyugat.
Nem a gyerek-és serdülőkorunk Nyugatja,mert az ma már nincsen.
Amai Németországbantöbb embert jelentenekfölegy nap,mint anno a Szovjetúnióban.Igaz,amodern technika is segíti a feljelentőuet: telefonosapplikációk automatikusan küldik a képet az Autobahn Polizei-nek.
Ha egy magyar sohamár reflex szerűen kinyitja az utcán az autója motorháztetejét,megy a feljelentés illegális autószerelés gyanujával.
Amagyar sohamárnem használhat-bár az Úniós Jogsazbályokmegengedik- nem használhatja amagyar rendszámúautóját,addig basztatják a rendőrök,hogy képzeli,hogy nemnbémet rendszámmal,tehátnémetbiztosítássalközlekedik
De a német menekült,az 15 éve lejárt TÜV-ű autóval járkálhat,a rendőr csak viccelne bvele,elkezd ordéjjani (részegen) hogy ő Úniós Állampolgár.
Frick László Intézet 2021.05.03. 08:47:48
3 hónapja kotlik valamin,ki nem szarja le, csakMONDJON ki valamit.
Ha te vállalkozó vagy:Nem gyanus neked az,hogy a VizsgálóIntézet hallgatásamögött korrupcióáll? BizonyosBeszállítók termékeit preferálja,más beszállítók termékeirőlmár csek ez az egy intézet nem nyilatkoztt,annyian vannak az irodaházban,mint a pelyva. VizsgálóIntézet,de a vizsgálatuk:Akták Tologatása.
Svéd Vizsgálóintézet már laborban is tesztelte
szarnak rá.
Nem,nemarrólbeszélek, hogy fogadja el.Arrólbeszélek, hogy mondjaki:NEM FOGADJA ELMERT SZAR.
Az,hogy "dokumnetációkhiánya" elment kifogásnakfebruárban..még talánmárciusban
demájus van
Most nekiláttak "gyalog"
Egy hónapig fog tartani a vizsgálódásuk.
Ismétlem: versenypiaci szférában VÁLLALKOZÓ vagy:
Mit mondasz erre a"magatartás"-ra?
És mondjuk nem emberéletekről van szó,hanem az annál sokkal fontosabb profitról.
Szorgalmas Gyémánt 2021.05.03. 09:02:47
www.dw.com/en/germany-wants-to-buy-30-million-sputnik-v-vaccine-doses-state-premier/a-57287686
Vicc, amit az Unió megenged magának.
Frick László Intézet 2021.05.03. 09:49:25
Orbánék pl @Coco néni: használnak ilyen passzusokat,mint "már a németek is"
Merkel mit mondott.Merkel mond valamit - erre Németország szankciókat kap büntibe az USÁ-tól.
Anémetekpuhatolóztaka büdösruszkiknál..lebeTETTEK 2 millió büdösvakcina-vásárlást,dealényeg az,hogy lebegtettek:de:nemmerteklépni.
Teljesen 1értelműésvitán felüláll az, hogy az Európai Gyógyszerügynökségpolitikai szolgálatos, politikai csicskaés ez nemaurópai politika,amit szolgál.
Európánaknemérdeke az oroszokkala konfliktus.
Európát nem zsarolják a büdösruszkika büdösruszki gázzal, nemkötelező gázt venni a büdösöktől és a Szovjetúnióbukása óta az elsőtőlaz 1024-iksorignémetglobális világcégek keresik apiacot Büdösoroszorzágban ésnempedig fordítva Putyin akarja olynagyon.
Mikorjárt Lavrov Nyugaton?-és mondjuk egy orosz szíjjártó. Szijjártó üzletkötőkorszakára gondolok.
Frick László Intézet 2021.05.03. 09:56:40
az USA+ NATO éves fegyverkezésigörbéi piros,meg kék görbe, aztán legyen egy szarbarna büdösruszkimeg egy fossárga büdöskínai éves hadibüdzsé.
Putyin élez háborús konfliktusokat, kalandozik hadi?
Putyin fenyegetett már bárkit akármilyen embargóval,lezárással?
Putyinnak a nyugati sajtóból kellettmegtudnia,hogy a Párhuzamos parlament naródnyik jobbos nagyorosz sovén demagógja Navalnij "liberális".
Messzebb áll ideológiailag a Mai Jobbik a Szivárvány Koalától,mint Navalnij Putyintól.
Én elhiszem, hogy számotokra, háziasszonyoknak ez nem dumcsitéma,megírja az újság,benyaljátok.
Jelentörténelmileg azonban ott tartunk, hogy Oirópa vezetői nem azt csinálják,amit pedig a múlthéten mondtak,hanem azt,amire az USA kényszeríti és zsarolja őket.
Mit mondtam, hogy a Globális Világkonszernnemhogy az országra szarik,amiben fészkel,de még a kontinenst az érdekeivel is keresztben fossa le.
Az Európában gyártott "jóvakcinák" sem mind kerülnek Európába, az semmi,demég amit megigértek annyi sem. Bezzegamerikában meg már majdnemalakosság egyharmadamind a kétadagot megkapta a jóvakcinákból.
A többi gyógyszer pedig,amit szednek a Derék Amerikaiak ,a koncentrátumok Kínában készülnek, na szevasz :D