"Kétségtelenül lehetnek bennem férfi vonások, hiszen a Korszerű Modern Jövőbevezető Családmodellben, amiben felnőttem, időnként voltak szülőtárs-szerepű meleg férfiak is."

/Karinthy Gaby,2057./

feson.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr4116463256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szorgalmas Gyémánt 2021.03.16. 09:36:17

@Coco néni: Annyira elavult vagy, hogy nem igaz. Ilyen egy igazi, modern európéer család:

Gaëlle Engel francia, de mint sokan mások, egy másik országban találta meg élete szerelmét: Németországban. Esetében tehát nem is ez a furcsa, hanem az, kedvese egy hullámvasút.

A 43 éves nő elmondása szerint tizenéves kora óta tárgyak iránt érez szexuális vonzódást, felnőttként kezdték kifejezetten a hullámvasutak érdekelni.
38 éves volt, mikor egy német vidámparkban, a hasslochi Holiday Parkban felfigyelt Sky Screamre. Annyira elkezdett vonzódni hozzá, hogy úgy érzi, ez valódi szerelem.

Mondhatjuk, hogy szexuálisan vonzódom a hullámvasutakhoz, de mióta megismerkedtem Sky Screammel, megértettem, mi is az a szerelem

– nyilatkozta Engel, aki azt is elárulta, ha emberekkel találkozott korábban, azok nem sültek el túl jól, bár három komoly kapcsolata is volt. Ezek mind testileg, mind erkölcsileg szenvedést okoztak neki, a férfiaknak komoly problémájuk volt az alkohollal például.

De Sky Screammel teljesen másmilyen

– mondta a nő.

Találkozniuk sem egyszerű, ugye Sky Scream sosem látogatja meg, de Engelnek is nehézségekbe ütközik. Ráadásul szexuális kapcsolat sem alakulhat ki közöttük.

Ezért Engel olyan tárgyakat gyűjt, amelyek szerelmét ábrázolják, emlékeztetőül a kettejük közötti kötelékre. Így van egy fotófala kettejükről és egy Sky Scream képével ellátott párna is, amit minden este magához ölel Engel. De van egy rakás más vidámparkos szuvenírje a hullámvasútról a nőnek.

Nagyon ritkán látom. De az élet megtanított arra, hogy a szex nem jelenthet prioritást a kapcsolatunkban, főleg a nehézségek és megpróbáltatások után, amelyekkel szembesülünk, amikor nem láthatjuk egymást.

Engel egyébként hullámvasútmodelleket készít, persze Sky Screamről is csinált egyet.

Van pár olyan modellem is, amik teljesen új találmányok, szóval mondhatjuk, Sky Screammel gyerekeink is vannak

– így Engel, aki egyébként a modellek készítése mellett még festészettel és költészettel foglalkozik, amelyekben szintén komoly ihletforrás a hullámvasút barátja.

24.hu/elet-stilus/2021/03/15/hullamvasut-szerelem-kapcsolat-sky-scream-gaelle-engel/

Serény Vélemény 2021.03.16. 10:20:19

@Szorgalmas Gyémánt: akármibe fogadnék, hogy nem képes végigmenni rajta sikítás nélkül.

Coco néni 2021.03.16. 10:51:20

@Szorgalmas Gyémánt: na, ezért könnyű innen leszakadni. Pontosan leírtam, mit gondolok a nőről, nem, te tudod, mit gondolok róla. Ha ilyen kicseszett Urigeller vagy, inkább tőzsdetippeket adhatnál, de azt nem tudsz.
Ideális potrohás - szavazó. Mivel neked nincsenek önálló gondolataid, másról is ezt feltételezed :D na, léptem innen

Serény Vélemény 2021.03.16. 11:07:16

@Coco néni: mert te nem tudod, hogy mire gondolok? Más szemére veted azt, amit te magad is a legnagyobb igénytelennséggel gyakorolsz!

Szorgalmas Gyémánt 2021.03.16. 12:27:50

@Coco néni:
- Ez lesz az utolsó.
- Kötve hiszem, majd meglátjuk.

Lukács László beszélgetése a dílerével, 1991

Coco néni 2021.03.16. 12:47:29

@Szorgalmas Gyémánt: erre azt tudom mondani, hogy én legalább felfogtam, hogy ez egy rossz szokás, és igyekszem megszabadulni tőle.
Aki képernyő előtt dolgozik, nem ott töltse a szabadidejét.
És persze, az is szórakoztató, ha a gyereket elviszed az állatkertbe, de évente kétszer bőven elég. Szóval így van ez a kommenteléssel is. Néha poén, de túl sok időt nem szabad rászánni. Ha alapvetően egészségesen étkezel, időnként ehetsz egy 500 kalóriás sütit. De ne naponta. És még csak ne is hetente.

Szorgalmas Gyémánt 2021.03.16. 13:07:00

@Coco néni: Ahogy te műveled, annak tényleg nics is értelme.

Coco néni 2021.03.16. 13:19:40

@Szorgalmas Gyémánt: te is minden komment helyett tolnál két fekvőtámaszt vagy 3 guggolást, vagy 1 perc plankot, többre mennél vele :D

Szorgalmas Gyémánt 2021.03.16. 13:36:16

@Coco néni: Uncsi a fekvőtámasz. Unalmamban felfejlesztettem magam 6*50-ig, egy idő uán egyszűeren nem ad semmi pluszt erőt.
De amúgy van igazság abban, amit mondasz, a te kommentjeid olvasáánal gykaorlatilag bármi hasznosabb. DE ez nem minden kommentelőre igaz. Őszintén szólva, egyedül rád igaz ebben a körben :D
Szóval nem csoda, hogy nem találod itt a helyed.

Serény Vélemény 2021.03.16. 13:44:01

@Coco néni: miért kellene “többre menni”?

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2021.03.16. 14:37:11

@Szorgalmas Gyémánt: A nő olyan virág, ami a férfifigyelem záporában nyílik, burjánzik, azért epedve sorvad. Nem kommunikálni jár ide, csak a figyelemért - bedobja a horgot, ti rákaptok, és fáraszt titeket. Ez egyben ilyen mentális típus is, ahol a vita nem az igazság keresése és nézópontok összevetése, hanem zéró összegű bírkózás, cselgáncs - mivel azonban a vita lényegét nem értik, így nem is tudják a másikat lenyomni, amit azzal oldanak fel, hogy a másik lenyomja őket.

Szorgalmas Gyémánt 2021.03.16. 14:45:05

@don Fefinho: Klasszikus attention whore.

Én azt élvezem ebben, ahogy a hatalmas jobbikelleneséségből hogyna lesz valaki parancsszóraa jobbikos hígfossal leöntött moslék lelkes szavazója.

heki 2021.03.16. 15:03:49

@don Fefinho: nagyon soxor beleestem ebbe a csapdába nőcikkel,
mert azt hittem naivan, hogy a szavaknak értelmük, a kimondott gondolatoknak meg célja és oka is van,
nagyon soxor rábasztam,
de buta vagyok, nem tanulok ezekből.
Igazad van.

Coco néni 2021.03.16. 16:12:30

@don Fefinho: @Szorgalmas Gyémánt: @heki:
Ahogy Dudi szokta mondogatni, egy nicknek nincs neme. Amúgy volt, hogy férfira utaló nevet választottam régebben, mindenki tök kedves volt, normálisan beszélt velem, és senki sem személyeskedett.
Csak úgy mondom. Na, további jó szórakozást, fejtegessétek csak tovább a lét értelmét és a nők megmagyarázhatatlanságát :D
Vagy inkább arról van szó, ha pali a nick, akkor normál dumcsi, ha női a nick, akkor gyanúúúús :D Nőjetek már fel végre.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2021.03.16. 16:17:14

@Coco néni: Nem is kell neme legyen, tízből kilencszer a nicknév érintése nélkül simán tudni lehet. De mint mondtam, ez egyben lelkialkat is, ami viszont a szabály alóli kivételt magyarázza.

vektortér 2021.03.16. 16:20:03

@heki:
Elnyomó, szexista, álkERESZtény fidesznyik vagy, aki a saját anyját is oroszlánok elé vetné. Ilyen szinten genetikailag alsóbbrendűnek nézni a nőket, (akik nem is biztos, hogy mind nőnek vallják magukat) , kizárólag a legsötétebb vészkorszakokban volt jellemző.
Ezeket a megjegyzéseidet is a potrohás NER óriásplakátok és a közmédiaprostisrácok nevelték beléd az ÉN százmilliárd adómból, amit TŐLED is LOPott a gázszerelő Rajkó.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2021.03.16. 16:26:16

@heki: @vektortér: Grazban veri a feleségét, a vak Kálmán Olgát!

Coco néni 2021.03.16. 16:54:54

@don Fefinho: @vektortér: @heki: végül is, az mégis egy más minőségi színvonalat képvisel, mikor Dudi kiteszi a kis rövid videót a két momentumos csajról, és ti tekeritek alatta ezerrel a fideszes közhelybiciklit :D
bagoly mondja ugye :D

heki 2021.03.16. 16:56:55

@Coco néni: szerintem te nem is érted a Karinthy-t, ha ezt linkelted be, Karinthy volt a legnagyobb liberális és toleráns a nőkkel,
aztán élete végéig szenvedett emiatt, ugye, ahogy olvassuk az Utazás a koponyám körül-t...

Na, pá, lányka.

Gyere, amikor akarsz, bazmeg, ha felnőttél, majd, ha tudod akkor, hogy mi az, pá, lányka.

Serény Vélemény 2021.03.16. 17:34:10

@heki: Jézusom! Én mondjuk 18 éve vagyok nős, de én is szinte mindig benézem: nem azé’ kell vitatkozni, hogy egy adott problémára optimális választ adjunk, hanem....
... csak önmagáért, a vita kedvéért...

Coco néni 2021.03.16. 17:37:20

@heki: szerintem pont azért linkeltem be, mert tudom, hogy milyen liberális volt, és hogy élt. Csak azért ültem be régebben a Hadikba párszor, hogy tisztelegjek előtte.
Amúgy lesz egy film, Frici és Aranka címmel, hát, nem tudom, sikerül-e megragadni a lényeget majd.
Dehogynem értem. Pont azért linkeltem be, mert röhejes, hogy már azon pörögtök, hogy a nők...istenem a nők...azok még rendesen kommentelni sem tudnak :D
A gyerekeitől hányszor kérdeztem régebben, ha valami balhé volt, hogy bemenjek az iskolába, vagy kivették a kaput :D és én nem értem K-t. Jesszus.
És pont ez az egyik, ami bosszant a potrohásban, hogy volt egy régi fővárosi világ, zsidókkal, meg mindenféle nemzetiségekkel, művészekkel, laza, liberális élettel, és nem bírja a kis gumicsizmás agyával felfogni, nem rossz ember attól valaki, mert a Hadikban ül, és röhög a rendszeren.

Szorgalmas Gyémánt 2021.03.16. 18:32:16

@Coco néni: Elkezdünk beszélgetni a buzikról, mutatom neked, hogy a buzulást milyen szépen be tudták építeni bizonyosk kultúrák - egyébként a reneszánsz idején a keresztény is - és igazából most is mesterségesen legyártott álprobléma politikai haszonszerzsére, erre te mondhjatánl valami tartalmasat, de nem, 12345-jére is elsütöd azt a közhelyed, hogy aki nem pont ugyanazt mondja fel ugyanúgy,ahogy a szabadnem blog beszél a buziságról, annak egy oka lehet: éjsdzakánként szerecsen tinédzser srácok seggéről álmodik.
Ezért nem beszélget veled itt senki: nem lehet veled beszélgetni.
És aki idejár kommentelni, de nem besézlgetni akasr, az azért teszi, mert valami mást akar.
És ezt a valamit meg is kapod :D

Tkp. ez egy win-win helyzet.

vektortér 2021.03.16. 18:34:51

@Coco néni:
Kommentelni tudnak, ahhoz nem kell racionális gondolkodás.
Vitázni nem képesek a nők.

Coco néni 2021.03.16. 18:45:55

@Szorgalmas Gyémánt: ismersz személyesen melegeket? Többet is? Mert én igen. És sokkal gyakoribb, mint hinnéd, csak csöndben vannak. AMúgy meg, a család az család- sokkal többről szól, mint a melegekről, de ezt nem érted. Egyszülős család, nagytesó, aki szülő, nagyszülő, aki szülői szerepben van, mostohaszülő, aki előlépett "igazi szülővé" Sőt, serdülő esetén az aktuális párkapcsolat szülője az, aki lényegében szülőként funkcionál néhány esetben. Az apa férfi...és mondd, ha megerőszakolja a nevelt lányát, akkor is minden rendben, mert az apa férfi...megtörtént eset. Hidd el, mindenféle eseteket és családokat láttam.
Ja, beszélgetés...hát akkor miért beszélgetsz velem, ha nem lehet?

@vektortér: igen, a nők ostobák, mint pl Karikó Katalin. Semmi más nem foglalkoztatja őket, csak a műkörmük.

vektortér 2021.03.16. 18:51:29

@Coco néni:
Karikó Katalin? Az a híres vitázó asszonyság?

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2021.03.16. 19:01:40

@vektortér: Vigyázzunk, ez a lelkialkat megvan ellenkező neműben is, itt tulajdonképpen a picsaemberekről van szó, akiknek döntő többsége nagykislány, de van sok nagykisfiú is. Valamint igen jellemző, hogy a saját komment végén a saját komment szintaktikai, szemantikai, stilisztikai és nemcsak hanem sőt valamint satöbbi jellemzőivel megvádolja a picsaember a vitapartnert, mintegy a kisesszé végére biggyesztve.

Bibibiiiii, mi nagykisfiúk/nagykislányok már nagyok vagyuuunk, bibibiii, jó lenne ha ti is felnőnétek végreee, beeee.

Coco néni 2021.03.16. 19:02:57

@vektortér: mondd,te tényleg ilyen hülye vagy? :DDD szörnyűűű :DD
a racionális gondolkodás :D

vektortér 2021.03.16. 19:21:28

@Coco néni:
Például a racionális gondolkodáshoz hozzá tartozik, hogy nem nagyítjuk fel a kivételes eseteket a normához. Nem mondjuk a buzerancia támogatása melletti érvként, hogy a normális emberek megerőszakolják a mostohagyereküket. Deviancia elfogadás mellett nem lehet érv az, hogy más devianciák is léteznek.
A rendszer szerűen deviáns életformák összehasonlíthatatlanul nagyobb arányban felelősek egyéb devianciákért is, mint a normakövetők.

vektortér 2021.03.16. 19:28:13

@don Fefinho:
Abból, hogy a nők alkalmatlanok a vitára, nem következik, hogy a férfiak meg automatice alkalmasak.

Szorgalmas Gyémánt 2021.03.16. 19:46:20

@Coco néni: Így látatlanban ki merem jelteneni, hogy sokkal több buzit/leszbikust/biszexuálist/transzot ismerek, mint te. Egy leszbikus lánnyel kifjeezetten jóban voltam évekig - de már rég kiköltözött Svájcba a barátnőjéhez, ma már FB-n tartjuk úgy-ahogy a kapcsolatot.
Akár előbújt, akár rejtőzködik - van egy kozös vonása mindegyiknek - messziről látszik rajtuk, hogy sebezhetőek.
Na majd innen folytatom.

Szorgalmas Gyémánt 2021.03.16. 20:59:46

@Coco néni: Nos, ha ezekenek az mberkenek valamilyen incs szükségük, az az, hogy Gyurcsányok meg Fegyőrök képviseljék őket. És ezt nem egy be is látja. Nem tévedek nagyot, ha azt mondom, a csendes többség csak röhög ezeken a szirénhangokon.
A család az család egy tautológia - pontosabban ostoba, demagóg néphülyítés. Arra való, hogy törésvonalakat hozzanak létre ott, ahol nincsenek. Ki bántja az egyszülős családokat? Vagy a nagymama által nevelt gyermekeket? Senki.
Gondolom, neked is azzal van a bajod, - kijavítasz, ha tévedek, hogy egy globális tudásgazdaságba kötött, tehát a magyarországi iszonoykhoz képest jól kereső diplomás, heteroszexuális, gyermekeket nemzeni képes pár ki tud venni a családtámogatási rendszerből akár 23.5 millió forint vissza nem térítendő támogatást a lakására/házára meg az új auótójára, plusz 28 milló forint kedvezményes hitelt, évi 1.200 000 forint éves adóvisszatérítés mellett, míg gyermekét minimálbéről egedül nevelő anya ehhez képest sokkal kevesebb anyagi támogatást kap.
Ez egy olyan rendszer, ami arra ösztönöz, hogy gyermekek szülessenek, és a középosztályban szülessen meg a harmadik gyermek a , nem pedig a nyolcadik a putriban.
Lehet, kell is kritizálni, de eddig érdemi kritikáját én politikusoktól nem hallottam, csak a szokásos "jajjdeegyenlőtlen ez" lózungokat.

Serény Vélemény 2021.03.16. 21:22:25

@Coco néni: Véleménybuborék a gyakorlat(od)ban: ha valaki nem támogatja azt, hogy azt, ami két homokos között van, azt házasságnak, vagy családnak nevezzék, akkor az homofób, és a homofóbok nem ismernek buzikat.

Ez rosszabb előítéletes-bigott gondolkodásmód, mint az igazi náciké.

Serény Vélemény 2021.03.16. 21:24:57

@vektortér: Szerintem nem "a nők" (alkalmatlanok a vitára), hanem bizonyos nők.

heki 2021.03.16. 21:47:20

@Serény Vélemény: ez nehéz kérdés, mert ha "bizonyos" nőkről beszélsz, akkor automatice kirekesztő vagy, valamilyen ideológia kapcsán, (kiket válogatsz ki, ugye),
ha meg általában beszélsz a "nők"-ről, akkor automatice kirekesztő vagy,
nincs mit tenni.
Te rohadt hím-soviniszta állat, az vagy. :)
Hjaj.

Frick László Intézet 2021.03.17. 07:22:31

@Szorgalmas Gyémánt: @Coco néni:

Ez tényleg érdekes, a hangjukat nem hallató buzik. Pl hogy miért nem járnak buzitüntetésre, etimológiailag mit értenekpla rossz buzi kiejezésen ezek a buzik. Gondolom, hogy a másikkifejezést,a divat buzitnemkelértelmeznem.(a divatmajom az divatbuzi, egybeírva)

Nem tudom, hányszor írtam ittmár Rainer EWrner Fassbinderről,akirőlsokan azt hiszik, hogy buzi filmrendező volt,nem,Fassbinder,amikorfilmet rendezett SEMMIRE nem volt tekintettel,még a buzikra sem. Az igazság volta számára a minden. (Amúgy meg volt nő,akit buzi korszakában is megdugott,annyira szerette ugyanbis)

Frick László Intézet 2021.03.17. 07:28:01

@Coco néni: @Serény Vélemény: @heki:
Én magam azt hinném, hogyha én unommár, amiket itt a nőkről összeirkálgattam,akkor aztán tényleg unalmas,hiszen időközben öregember lettem.

A nők kitettségeóóóóóóriásinagy,a maimarketingnekkitettségük,a globálisspekulalizmusnakkitettségük,az egymásnakkitettségük

mert nővelszemben a nőannyira könyörtelen és gonosz tud lenni,a büdösbunkó férfiak nem tudnak annyira agyafurtaklenni,mint a házibuilja közben szülő nő,aki gyorsan kimegy,megszüli a kölykét,levágja a fejét,amit erre dob,atestet meg amarra,visszamegy táncolni, csak a kutya megtalálja aköülyök fejétésbeviszi a buliba a folyósóraésjátszik vele,nézi a nagymama
"Heee, akutya behozott valami dögöt,mi a faszomez,hee,nicsak,egy kis babafej!" "Élő?" "Hogy a faszomba élne már heee,amikó le van vágva!"

Pl Karikó tudósnővel nem annyira tudnak a jónénikkegyetleneklenni,mint amikor egy helyettes államtitkárt előbbfelszoroznakállamtitkárnak, hogy aztán a 22éves létéreaki fidesznyik fasszopókurvájának dicsérjék azzalaz üde,jellegzetesen nőcis és tüncis stílusukkal.

Frick László Intézet 2021.03.17. 07:41:22

@Coco néni: @heki: @Serény Vélemény:

Akorszerűmodern jövőbevezető társadalom motorja ugyan a nők,azonban... szerintem.. ezt a formát.. valahogy mégsem nőknek találták ki.

Engem egy kicsit emlékeztet A Pockos Cigány Nagyrávágyó Felesége a Lyányávalc, eredetileg öreghalászról szólómesére,hogy:Semmi nem elég.

A mai nők legnagyobb problémája abbólfakad, hogy amibe a merketingtársadalom behúzza őket,arróleltudják hinni,hogy azt ők akarják.Pl nyaktólfelfelé Felelősen Kihaló,miközben a testében a hormonok Fukushimája és azt hiszi, hogy azért baszik olyan sokat,mert szeret élvezni,pedig ennek az egész zürzavarnak csak az az oka, hogy a testében egy kurvára ősi ésmúltbavezetőprogram fut,mint egy mosógépben,miszerint a teste gyerekeket akar, de az még semmi,RAKÁSRA akarja, vagy 6-8-10 gyereket akar. Miközben a szájávalmiket szónokol és a hosszúhüvelykujjaivalmiket kopipasztáz össze HIEDELMEK alapján,aközben.

Egyszerűen,pedig állítólag ma élnekMinden Idők Legnagyobb Tudású Legfejlettebben OkosésMég Fairtrade meg Zöld Emberei..
az ember

hiiiiihhhhhhhetettleeeeeeeen

biológia lény

És az evolúció jelenleg érvényesállása szerint is a nő ebben a képletben a fontos és a jövő

és a férfi pedig a mellékes, pl egy 50/50-es eloszlásból az evolúció alapján mehetne a lecsóba férfi akár 49 is.

A férfi,ismétlem:Mellékszereplő.

A világa nőkön függ,olyan egy társadalom,amilyenek a nők benne és a társadalom jövője a nők.

Természetesen amai vezetőLegokosabb Húdefejlett Nőkmind-mind oiropidok, felelősek,zöldekés fairtrade-ekmeg ilyesmi és bio-k. És húdenemegyformák.

Innen már egyenes, még gázt semkell nyomni,akár be is gurulok a célba, hiszen a Mai VilágLegkülönb Nőiből 100 után nemmarad 40 utód. És még azok közülis valamennyi semmirevaló fasz lesz.

Vagyis : Valóés Igaz, hogy ha Enbnbyire Sok ésHűdeeredeti Gondolkodású nem Vagyunk Egyformák Nincs két Mindenki Különböző nőn fog múlni,akkor valóban nem12 Milliárd ember fogja a Föd-et túlnépesíteni.

Hanem szellősen csak 11 Milliárd 808 millió. Vagyis a Felelősen Kihalók
elérik majd céljukat.

Csak..az a sok... húdeokosság már.. az ugye... az megy felfelé a biotudatos felelőssírból a komposztálódó hullazsákba foglalt tetembőlfölfelé az Olyan Aranyos fácskába.

Frick László Intézet 2021.03.17. 07:46:39

@Coco néni: @Serény Vélemény: @heki:
Részeredmények vannak,mert Kariko hagyottmaga után 1 magot, Francia Zsuzsannát.
Éshát,mint tudjuk, a személyeskedést itmellőzöm, Coco is,, hát hogy úgy mondjam,nemannyira korszerűmodern és jövőbevezető. És én is pofázok itt,miközben semmivel nem vagyok különb.

De mondjuk vállalj 5-6 gyereket, egy 6 gyermekes családmodell nemcsakhogy olcsóbb fentartású,mint az egykés-kettecskés,de

csak hát:
Milyen társadalomba kerülaz a "rakásra szart gyerek" ? Vagy odaadod őket a társadalomnak és akkor, ha oiropid,megy a lecsóba,ami ma az oiropid társadalom, vagy lakatlan szigeteket nevelsz belőlük és mégbeszélgetőpartnert sem talának majd.

Aloig találok több,mint 3-4 gyerekesmodellt,ahola gyerekeket ne ragadta volna el a marketting picsatársadalom és a véleménydiktatúra

Coco néni 2021.03.17. 08:46:16

@Frick László Intézet: MUTATOK neked egy egyszerű összefüggést pl
emeljük fel roppant hirtelen a nyugdíjkorhatárt, és rögtön kivontuk a forgalomból a MAgyar Anyák legnagyobb logisztikai bázisát, a nagymuttert.
Drágám, nagymami nem tud a gyerekkel otthon maradni, mert MEETING lesz. Nagymami a picsába kívánja már ezt az egészet, MEETINGGEL, projektekkel, stb. de ha beledöglik se mehet el hamarabb nyugdíjba, hogy vigyázzon az unokákra.

Frick László Intézet 2021.03.17. 10:21:51

@Coco néni: A nők 40 év után és egyébként is hamarabb mehetnek nyugdíjba.

Imádjátok a Bezzeg Fejlettisztáni Példákat, hát pl Bezzegisztánban nem tudják annyira későn már nyugdíjba küldeni az embereket, hogy azok szeretnének is nyugdíjba menni,pl Märchenlandban egy speciális nyugdíjba szokatási programban a nyugdíjasnak szabad visszajárni dolgozni a munkahelyére egyre csökkenő munkaidőben, azt hiszem,kb a 6-ikévben van heti 6-8 órája még,amiben szabad bejárnia.

Valamint aposztszocialista országok közül, Ossi LAnd nem számít,mert azt is ugye a "szorgalmas" Wessi-k tartják el
tehát posztszocialista viszonylatban a magyar nyugdíjak duplák és triplák.
Az oroszoknálmost inog Putyin maradék respektje,nem a populista naródnyik sovén navalnij, hanem a nyugdíjkorhatár emelésemiatt,most 44444 Ft az egyennyugdíj Oroszországban és majd lesz az 55555 maiFt-nyi Rubel és nagyon sokálesz még egyszer majd 66666 Ft-mnyi.Ésígytovább,mármegint azzal jössz,amit az újságjaidban olvasol.

Nyugdíjfizetésekkor a milyen korcsoportokra jellemző termékek fogyása ugrikmeg, annyira ééééheznek a nyuggereink.

Frick László Intézet 2021.03.17. 10:23:50

@Coco néni: Ha a Jók ésIgazak kormányoznának,akkor bezzeg úgy nemlenne baj a nyugdíjakkal,ahogy ma már nincsen hajléktalanprobléma Budapesten, azt a keveset Orbán csinálja, viszont Karácsony személyesen gyógyítja a két kezével meg azt a minyurka kevéskét is.

Gyakorlatileg már ezért érdemeslenne orbántváltani,mert várhatóan annyira nem lenne semmi sem baj, ahogy már Budapesten nem az, főleg, ha Orbán annyira marad, hogy azért ellenzékben meg ugye volt az elmúltikszév.

Frick László Intézet 2021.03.17. 10:25:24

@Coco néni: Ha már az újságjaidnál tartanak,még az Európai Béreket és Európai Nyugdíjat kéne ide bevezetni ebbe az országba az alanyi jogon járó Európai Kindergeld-del. Akkormekkorát ugrana a gazdaság és a Ft mellé :D

komolyan,most le kell menni jakabpéterbe?

Serény Vélemény 2021.03.17. 11:06:08

@Coco néni: ÉS ezért is ki a hibás?
A patásorbán.

Nem a korfa, nem a feminpicsodiok karriermániája, nem a 1,25 -1,49-es teljes termékenységi arányszám (www.ksh.hu/thm/2/indi2_1_3.html), nem a felosztó-kirovó nyugdíjrendszer,

HANEM?

Orbánviktor.

Coco néni 2021.03.17. 15:17:15

@Serény Vélemény: hanem? talán az ilyen múltszázadban ragadt, fotelmacsó palik, mint te. Talán egy nő nem szeretne egy ilyen faszival együttélni, és gyereket szülni neki, akinél a nők másodrendű állatfaj, meg "feminpicsoid".

Kérdezz meg 100 fő 30 feletti gyerektelen nőt, hogy miért is..mert ő nem akar, vagy nem sikerült egy olyan apajelöltet találni, akivel legalább a gyerek nagykorúságáig el tudná képzelni az életét.

Hogy miért is? Talán mert a palik egy része még mindig azt hiszi, hogy ostobábbak vagyunk.
Ha rajtad meg a potroháson múlna, visszavennétek a szavazati jogot is tőlünk, egy nő ne pofázzon, ne tanuljon, ..."asszonynak kötelesség, lánynak dicsőség" :D
Micsoda feminopicsoid dolog tanulni. Ne hogy már. Nőnek a konyhában a helye, aztán, ha felszed pár kilót,akkor lecseréljük várkonyi andira :D
Mesélj még, egy nő ne legyen önálló, ne legyen rendes állása, és mégis mi a fenét fog csinálni, ha az ő "drága ura" kinéz magának egy másik tyúkot, ahogy a NER-ben szokás?
Minden második házasság válással végződik. És erre alapozzon egy nő, vagy ha nem, akkor feminopicsoid.
Te meg fotelmacsó vagy :D

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2021.03.17. 16:48:40

@Frick László Intézet: Hétvégén lamentáltunk épp bőcsészéttermiségiekkel, hogy a szósölmédiában meg a varázstükörben, mint a világháborúban, elveszett egy generáció.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2021.03.17. 16:50:17

@Coco néni: Természetes, hogy a macsó palik hibája minden, a nagykislányokkal minden rendben van.

vektortér 2021.03.17. 17:12:41

@Coco néni:
" Talán egy nő nem szeretne egy ilyen faszival együttélni, és gyereket szülni neki, akinél a nők másodrendű állatfaj, meg "feminpicsoid"."
"vagy nem sikerült egy olyan apajelöltet találni, akivel legalább a gyerek nagykorúságáig el tudná képzelni az életét"
Az ilyen nők betegek, szerencsétlenek és szánnivalóak, éppúgy, ahogy azok a férfiak, akiket hasonló hozzáállásra neveltek.

"Ha rajtad meg a potroháson múlna, visszavennétek a szavazati jogot is tőlünk, egy nő ne pofázzon, ne tanuljon"
Ez egy remek ötlet, soha senki nem bizonyította be, hogy a női szavazati jogtól, jobban működne az állam.

"Talán mert a palik egy része még mindig azt hiszi, hogy ostobábbak vagyunk."
Rendkívül aljas férfiak elhitették a nőkkel, hogy az emberi értékek közül csak azok az igaziak, melyek a férfi biológiai adottságaihoz kötődnek : intelligencia, tanulás, vezetés, döntéshozatal, vadászat, erő.
Az így megtévesztett nőket arra használják, hogy olyan munkákat is végeztessenek velük, melyekben minden tekintetben alkalmatlanabbak, mint a férfiak, viszont ezzel lenyomták a férfiak munkabérét, elvették férfiak elől a képzési erőforrásokat, munkalehetőségeket, így a családeltartó kompetenciájukat is lecsökkentették.
A hátránya a dolgonak az, hogy az elférfiasított nő lenézi a nőies nőket és alantasnak tartja azoknak a feladatköröknek betöltését, melyben biológiai adottságaik miatt értékesebbek a férfiaknál: párválasztás, gyerekszülés, nevelés, fiatalok és idősek ellátása, segítése, aprólékos, monoton feladatok elvégzése stb.

Coco néni 2021.03.17. 17:40:17

@vektortér: köszönöm. Ez végre egy egyenes válasz. Másodrendűek vagyunk mi nők, na ez van.
Indíts szerintem mozgalmat, "vegyék el a nők szavazati jogát"
"ki a nőkkel az egyetemekről" satöbbi.
Csak tudod, egy rohadt nagy baj van, úgy tűnik, pillanatnyilag a leginkább sikeres államoknak női vezetője van. Na, erre varrjál gombot. Ja, azt nem tudsz, az női dolog :D
De újra mondom, pillanatnyilag, ha valaki megmenti a világot, az egy magyar nő lesz a vakcinájával, képzeld, ha neki is olyan apukája lett volna, mint te vagy, és még érettségizni sem engedi.
Értem én, hogy te Harcos, meg Vadász vagy magad szerint, szerintem meg egy ostoba balfék, akinek baszta a csőrét, hogy a csajok hamarabb megértik a matekpéldát a suliban, mint te :D

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2021.03.17. 18:17:45

@Coco néni: "Csak tudod, egy rohadt nagy baj van, úgy tűnik, pillanatnyilag a leginkább sikeres államoknak női vezetője van. Na, erre varrjál gombot."

Sorrend. Attól lettek sikeresek, hogy nőket engedtek a felsővezetésbe, vagy azután engedtek nőket a felsővezetésbe, hogy már előtte sikeresek lettek? Mert ugye a nőkre nem jellemző egyáltalán, hogy amíg valós egzisztenciális fenyegetéssel kell együttélni, csendben behúzódnak a büdöslábú hülyefasz mögé, majd az kimegy és agyoncsapja éjszaka a farkast meg a rablót; hanem amikor már minden mumus agyoncsapva és klímás az iroda az ötvenediken, na akkor hirtelen! - ez nem jellemző a nőkre, hanem pont fordítva.

vektortér 2021.03.17. 18:22:29

@Coco néni:
Te tekinted másodrendűnek a nőket, méghozzá azokat, akik nőként viselkednek és női feladatokat látnak el.

A szavazat és az egyetemi képzés értéke is fordítottan arányos a résztvevők számával. Azok a képzések pedig, melyekben többségben nők vesznek részt, annyit sem érnek, mint egy érettségi 40 éve.

"leginkább sikeres államoknak női vezetője van"
Egy államszerveződés szétrohadásának biztos mutatója, ha nőket tesznek vezetői pozíciókba. Még akkor is, ha csak a kirakatba és nem a tényleges hatalomgyakorlásba.
Pillanatnyilag a nyugati civilizáció lélegeztetőgépen tartása folyik. Nagyjából annyira hasznos az (n+1). oltás is, mint egy ilyen betegnek a kórházban.

Coco néni 2021.03.17. 18:51:44

@don Fefinho: @vektortér: bár van egy olyan érzésem, hogy nincs itt ennyi kommentelő, csak EGY (tökegyforma stílus és vélemény...hmm..klónok harca :DD)
Na, szóval egy utolsó komment hosszabb szabadságom előtt egy fb-n keringő kissé közhelyes, de jópofa idézet
tanítvány: Mi a nyugodt élet titka?
mester: Hogy ne vitázz hülyékkel
tanítvány: De ez nem igaz
mester: Igazad van :D

Szóval, minden jót, és mivel lipppsi vagyok mindenki azt gondol, amit akar, és nem kívánok senkit a saját "fehérközéposztálybeli betojt, frusztrált férfi" alapállapotából sem kibillenteni, szóval make america great again, de a bohóc is elvesztette a választást a kellékfeleséggel az oldalán, úgy tűnik, a többség mégsem vevő a fotelmacsókra.
De nem vitázom, szép, vírusmentes tavaszt mindenkinek, jelentkezzetek focibírónak, akkor még a pfizerból is fog jutni nektek :D

Serény Vélemény 2021.03.17. 19:11:45

@Coco néni: hát a fának az éke bonyolultabb gép, mint amennyire te az eszmét tudod futtatni... :)

vektortér 2021.03.17. 19:16:15

@Coco néni:
A női humor hasonló minőséget képvisel, mint a női vitakultúra.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2021.03.17. 19:23:35

@Coco néni: Természetesen igazad van! :D
Akkor folytatjuk holnapután, az n+1edik mostmár tényleg legvégső egyhónapos sohavisszatöbbetnemjövésed után.

heki 2021.03.17. 22:07:44

@Coco néni: @vektortér: @don Fefinho:
Hú basszátok meg, megy itt az adok-kapok.
Én, mint nyíltan hímsoviniszta, azt kell, hogy mondjam, teljesen primitív szinten képviselitek magatokat.Bocs.
Ha létezik valamiféle konszenzus-féle megegyezés, pl. arról, hogy mit is jelent pl. az a szó, hogy "hatalom", önmaga, mit jelent ez a szó, (Aquinói Szt. Tamás definíciója a tudományos vitáról, ugye rémlik?),
milyen fajta kiterjesztései vannak,
ha ezt próbáltuk meghatározni, akkor lehet tovább vitatkozni.

De ez nem vita volt, hanem hirig.

Jaj.
(Mondom hímsoviniszta álllatként.)

vektortér 2021.03.17. 23:17:01

@heki:
Ha létezik valamiféle konszenzus arról, hogy mit is jelent az a szó, hogy "primitív", milyen "kiterjesztései" vannak, akkor lehet tovább vitázni arról, hogy mi a vita meg a képviselet közötti különbség.

Frick László Intézet 2021.03.18. 07:15:00

@Coco néni: Gyakori tévedése az embernek az,hogy a látás a szemben keletkezik,nem.

A kép keletkezik a szemben.

Az,amit te egyformának látsz ,azt fogod,aztán még olyannak is látod,mint a pestisrácokat.

Mint ismersz,BETEGES autóbuzi vagyok.

Viszont ismereknéniket,akiket annyira nem érdekelnek az autók,hogy a Mercedes-tmeg a BMW-t gondolják felismerni.
Ez a képességük aztán alkalmas is Mercedes-eketmeg BMW-ketkb a 2000-es gyártási évig felismerni.

Más.

Ezt ismutattam neked.Ha az ember cssakúgy szomjas kaja után,úgy inna valamit.De tegyük fel,hogy nemkapinni,estig kibirja,este már a csapvíz is finom ésmégmindig nemkapinni.

Iszonyúsokat kibir az ember vízivás nélkülis, egy átlag pllgáriember a semmitsemivás 20-24-ik órájában elég sokmindent képesmárihhatónaklátni,viszontMÉG körülnéz,hogy látja-e valaki,mitképesekkormármeginni.

30óramúlva eljön az,amikormár a nemiható képe az agyban iató-látvány.

Hát.. valahogy így lehetsz te is a gyűlölt ellenségeiddel,annyira szeretnéd valami hús-véren is kitőtteni,amit a Potrohás látványa a fejedben keletkeztet.

Coco néni 2021.03.18. 17:44:18

@heki: nem a stílus volt a lényeg, hanem a vita / hirig / bicskázás / iszapbirkózás tárgya.
....Kéhlek alássan, a nők azok alsóbbrendű állatfajta - nagyrabecsült uraim, minden tiszteletem az Önöké, tisztelt hallgatóság, tisztelt kommenttársak, szeretném bemutatni Önöknek, hogy a nőknek is vannak olyan kompetenciáik, amiért méltóak arra, hogy szavazhassanak...te ezt komolyan így képzelted?

Amúgy tök mindegy, hogy képzelted, mivel NEM fogok ezen vitázni.

Ha ők így gondolják, legyen, sajnálom a hozzájuk tartozó nőket, és tulajdonképpen, ha most nem csak a pofájuk nagy, hanem tényleg eszerint is élnek, őket is sajnálom, mert nyilvánvalóan egy őszintétlen alsó-felső rendű párkapcsolatban élnek, ami tele hazudozással, titokkal, egymás iránti elfojtott dühhel..de ez hálistennek nem az én problémám, és dumcsizni sem fogok róla velük.

Coco néni 2021.03.18. 17:46:47

@Frick László Intézet: én is MUTATTAM,hogy lehet ugyan az ellenzéket folyton baszogatni, meg engem is, meg belémtömködni olyan szavakat, amiket soha nem mondtam (csuticigány, stb). De ebből normál beszélgetés igy nem lesz, ettől fogva felesleges időpocsékolás.
Na, repülök délnek a széllel....:)PÁ

Frick László Intézet 2021.03.19. 06:46:01

@Coco néni: Ájjjájjjájjjájj.Nem sunnyogunk,mintmármondtam,most mársúlyozzuk a kijelentéseket.

Számok.Adós vagy a számokról,addig nincsen lécc. Tudom, hogyakislányoknaka pozitív diszkriminációszerint bármit szabad,mertaz akármilyüket elkellnéznünklovagiasságból

de a cigányozást,azt nem rádmondtam

valamint szeretnéalevezetést, hogyan lesz a világviszonylatban közepesen,azaz az EU átlag duplájánál járóátoltottságból a mimmehhalúnk.

Annakmeghagyásával, hogy szerintemis káosz van és szerintem ismehetne jobban

de szertnék most egy őszintét, Somogyi Zoltán tavalyi indítójára tekintettel,hogy ha még ennélis jobban sikerülhetett volna az oltás,aPotrohásodra tekintettel,akkor az hogy is?

Ne sunyiskodjálitten,meg játszad a sértődöttet,hanemgyere a vártválasszal, ahhoz kell a bátorság,nem pppááá-t inteni sunyi gyávasággal.

olyan vagy,mint Hannimeg Ripők,idejössz nagy arccal a sok hülyefidesznyikhez

de most itt a Rhodusz,ugorjad csak!

Frick László Intézet 2021.03.19. 06:46:57

@Coco néni: Az Ellenzéket kell baszogatni? Semmit nem kellaz ilyen ellenzékkel csinálni,elég csak kommentár nélkül MUTATNI.

Coco néni 2021.03.19. 08:10:06

@Frick László Intézet: az elején ugye, a fertőzözzek számát kellett más országhoz hasonlítani (mert itt lényegében nem teszteltek, és nem volt papíron fertőzött)
Aztán hogy is volt " a járványvédekezés sikerességét a megmentett életek számában mérjük"
Ma Mo 213 halott
Ausztria (a járvány laborunk 27, és ha visszanézed, hetek óta 22-30 naponta, nálunk 160-200) és a szörnyűűűűjárványsújtottaBrüsszel - Belgiumban szintén napi 25-30 halott
Öröljetek, hogy nem olaszok vagytok, mert százezer halott van (és 60 milliós ország, szorozzál, itt 17 ezer, szorozva hattal, az pont százezer, sőt kicsit több)
azóta az oltások számában mérjük a sikert
ha mondjuk beindul a pfájzer szállítás ahogy ígérik áprilistól, és máshol is felpörög az oltás, akkor miben fogjuk mérni a sikert, ki tud nagyobbat fingani? Igaz, az osztrákok több oltásnál járnak május elején, de a potrohás egy fingó-böfögő versenyen simán lenyomná Kurz-ot.
Már kíváncsian várom, mi lesz akkor a megfelelő mérőszám.
Amúgy meg, kár volt itt ugranom, mert jön majd a válasz
somogyizoltán 44!!!agymosottgyülölködőkarigeri--stb

Coco néni 2021.03.19. 08:12:21

@Frick László Intézet: amúgy te se szökj meg, hogy lehet, hogy karigeri NEM nyithat oltópontot, szombathely sem, de véééletlenül a kormánypárti 16. ker, az igen.Tessék, ugorjál.
Esetleg hazudozhatsz még kicsit a zászlókról, amik ugyan ki voltak téve a hídra (fotóm van róla) de fatornyos kis faludból nem látni el odáig, tehát inkább hiszel a potrohásnak, mint nekem. Ha küldök képet, akkor is nyilván photoshoppoltam.

Frick László Intézet 2021.03.19. 09:35:36

@Coco néni: Senki nem mondta azt, hogy nemnyithatnak oltópontot,én csak a somogyizoltáni logika mentétmutattammeg benne.
Egyelőre nem oltóponttaloltanak, hanem vakcinával.
Így is sokkaltöbb az oltópont,mint az oltani kiadni merészelt vakcina,pl az hír az agymosodáidban, hhogy raktárakban állnaka vakcinák
úgy
hogy azt "elfelejtik" hozzátenni,hogy a "büdös"népektől, a csalókeletiaz EZ VESZÉLYES
amit bátor DK-s orvosok nemótanak azok állnak a raktárakban.

Frick László Intézet 2021.03.19. 09:41:50

@Coco néni: Én nem hiszekapotrohásnak,mert apotrohás szerint rendben megy minden és ezt naponta reklámozzák,szerintemmeg nemmegy rendben minden.

Azt már kitaláltam,hogy Karácsony Gergelyoltana meg szervezné,akkor az kb annyira azonnalmegoldódna,mint a hajhléktalankérdés,de pontosan úgy is.

Ami tényy,olyanok,akik ezt a kis magyar szarferedőt nemismerik,azok szerint,plmáskontinenseken úgy látják,hogy a magyar átoltottság közepes illetvehogy az ónijósátlag kétszerese.

Ennyi,amit elfogadok.
Szerintem nemjól csinálják orbánék
de ha jobban csinálnák,nektek az is szar lenne.Egyszerűen

ésmég egyszer megkérdem

Szerinted apotrohás tudá úgy csinálni,demondjukma már 12 millió ember lenne átótva, hogy az szerintetek jó lehet?

Szerintem semmi nemlenne jó,amit a potrohás csiná'na.

Tegyük fel, hogy a Jóistenke odabassza a LEGO-tmert a magyaronak ezt a nagyidai cigányok cirkuszát kurvára unja ésOrbánnakodaad egy szájsprét,ami 10 Ft viszont 100% védettség,nektek az se lenne jó.

De..megengedem, hogy te kitaláld, hogy szerintedhogy tudnájólcsinálni a potrohás,viszontén magam

ésingyen

nemmint Somogyi

én ingyen itt egy kommentben baszom széjjel a somogyi zoltáni logika mentén.
Gyere.Mondjad akkor.Mi lenne szerinted a jó:

(Amúgy nem Orbán vesziát az oltópontokat meg nem is a csocskái...)(de ne zavarjon,

mert azt már tudjuk, hogy Müller Cecília = A FIDESZ
ez a logikátok mente :)

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2021.03.19. 10:29:14

@Frick László Intézet: nem az, csak ha 4 hónapja, még emberéletekben mérte a sikert, akkor most is mérje abban.

Tudjuk, politikus alapból hazudik, de ha csak minimális önkritika látszana rajta, már jobb lenne, egy kis emberi gesztus, igen, súlyos a helyzet, igen, nem voltunk túl sikeresek a kezelésben.
Azzal együtt, hogy nyilván mindegyik kormány kicsit tehetetlen ebben a helyzetben.

Serény Vélemény 2021.03.19. 11:40:00

@Dinamuki:

Egyébként meg felgerjesztenek egy olyan igényt egy valódi probléma megoldására, ami problémát seholsenki nem tudta jól kezelni, kivéve a legautoriterebb rezsókat, akiknél vagy igaz, vagy nem a jólkezelés.
És ezután azonnal jön a stempli, hogy nemjólkezelte.

Érzed az abszurd fílingét?

Ezzel szemben vannak álproblémák, amikenk a megoldását a jóóldal teljesen jól kezelné. Például a gooloobális felmelegedást.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2021.03.19. 11:46:26

@Serény Vélemény: sztem ez egyszerű logika: HA a sikert a halottak számában mérjük, AKKOR pl. Németország, de más nyugati államok is sokkal sikeresebbek nálunk. TEHÁT sikertelenül kezelte a kormány a dolgot.

Szorgalmas Gyémánt 2021.03.19. 11:47:55

@Dinamuki: Nem kicsit tehetelten, nagyon.
Beszélgettem erről szakemberrel, azt mondta, a legnagyobb probléma az volt, hogy senkinek sem volt élő tapasztalta globális járvánnyal. akik ők taníottták őt, nem láttak járványt, de még az tanáraik sem. Ahogy Csernobil előtt is volt egy katastrófavédelmi terv atombaleset esetére, na úgy volt az államoknak terve pandémia esetére is.

Az, hogy aki csak tud, menjen karanténba, középkori módszer - nagyjáóbl annyit is ér, mint a középkorban.

A kór terjedése nagyon függ a földrajzi adottásgoktól, a laksosság fegylemezettségétől, a kormány és az önkormányzatok dönétsképességétől, a háttréintézmények tuádsától, felküszéltségétől, terhelheőtképességétől, tenni akarásától.

Ezért felesleges összehasonlítani egy szigetországot a kontinens közepén fekvő országgal, az állandó háborús készültségben Izraelt az elkényelmesedett EU államokkal, az erős közponi hatalommal bíró Kínát az USA laza szövetségi rendszerével.

ORbán és más vezető sem - mofogaj bevallani, a pandémia elszabdult, oda megy, ahova akar, annyi embert visz el, amennyit akar, a rendelkezésre álló eszközökkel nem tudjáuk ennél ojbban kontroll alá vonni. Az idő majd megoldja ezt is, ha addig járjuk az esőtáncot, amíg el nem ered az eső, lemondjatjuk, a szárazság elleni intézkedéseink lassan, de biztosan meghozták a várt eredményt. Így lesz ez a lockdown szabályok utólagos kiértékelésével is.

Coco néni 2021.03.19. 11:52:58

@Frick László Intézet: "nem oltóponttal oltanak,hanem vakcinával" szó szerinti idézet a nagyvezértől, Pestisrácok színvonal :D
Amúgy meg, akkor a 16. kerületben miért lehet, és máshol miért nem?
És Karigeri se hülye, igen, tudja, hogy vakcinával oltanak, de bazzeg nem mindegy,hogy bemegy a 86 éves a kórházba, ahol elkapja a vírust, mert egy szűk előcsarnokban várnak 200-an. Mondd, láttál te már tényleg profi felvételek, hogy pl. Izraelben hogy néz ez ki? Csarnok méretű tér, nem egymás seggében állva. Erre kéne az oltópont. De ne, inkább dögöjjön meg mindenki, NINCS fővárosi oltópont, szemétaljasellenzéki szavazóknak. Köpje csak össze a másikat, amíg vár az oltásra, szavazott volna okosabban.

Coco néni 2021.03.19. 11:55:54

@Dinamuki: mi itt nem lehetünk okosak :D
AMúgy tényleg azt nem tudom eldönteni, hogy ezek az állítólag műszaki értelmiségi kommenttársak tényleg ennyire híján vannak a logikus gondolkodásnak és számadatok értelmezésének, vagy amolyan vallásszerűen kötődnek a mostani rezsimhez, és tudjuk,hogy isten sem kérhető számon logikai alapon- szóval melyik változat miatt nem értenek vagy nem akarnak érteni egyszerű dolgokat, amit te vagy én értek.

Szorgalmas Gyémánt 2021.03.19. 12:12:41

@Serény Vélemény: Ha meg napi 20 halottunk lenne, akkor azt fújnák, hogy a kormány hamisítja számokat, várjuk meg a KSH halálozási statisztikáit - és még igazuk is lenne valahol. Ausztria tavaly sem jelentett sok halottat, aztán valamiért mégis megnőtt az éves halálozási ráta ott is.

Serény Vélemény 2021.03.19. 12:18:37

@Coco néni: Van egy szám, valaki szerint az a szám jó. Mások szerint meg ugyanaz a szám nem jó.

Serény Vélemény 2021.03.19. 12:25:21

@Coco néni: A 86 éveseket általában a háziorvosaik oltják.

Coco néni 2021.03.19. 12:36:47

@Szorgalmas Gyémánt:

@Serény Vélemény:
értem, tehát az ugye a te világképedbe nem fér bele, hogy el van cseszve a járványkezelés mondjuk az osztrákokhoz képest, hanem ők ilyen mértékben csalnak, hogy tizedét sem vallják be.
Ott is van napi 200 halott, de kisatíroznak egy nullát a szám végéről.
Az elő sem fordulhat, hogy a potrohás elbaszott valamit, pl. nem tudom, tudjátok-e miközben iskola nincs, totál amatőr, gyerekeknek, serdülőknek szervezett amatőr sportversenyek, ami a csövön kifér, továbbra is mehetnek. Teremben is, zárt térben. Hogy csak 1 példát említsek. Edzések szintén. Zárt térben. Iskola nincs, birkozóedzés, úszóedzés amatőr gyerekeknek van. satöbbi...

3 fő 85 plusszost ismerek személyesen, midhármat kórházba küldte a háziorvos pfizerre. Ahol eléggé sokan voltak. A háziorvos csak kinait kapott - akit én tudok. És 5-10 főt küldhetett kórházi oltásra. Különböző körzetekről beszélek, midkét helyen így volt.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2021.03.19. 12:47:38

@Szorgalmas Gyémánt: " Nem kicsit tehetelten, nagyon."

még egyszer, pusztán Orbán kijelentését nézve:
"A sikert (mármint a kormányzati intézkedések sikerét) a halálozások számában mérjük."
Ez ugye implikálja, hogy az intézkezések és ahalálozások száma között összefüggés vna, méghozzá szoros, különben nem lenne sok értelme abban mérn.
Tehát arról van szó, hogy pusztán a főni saját szavai minősítik őt sikertelennek.
Ezt legalább kicsit elismerni, ez volna tőle az emberi gesztus.
Ha azzal, hogy "mégsem vagyunk akkora befolyással az eseményekre, mint hittük", akkor azzal.

Serény Vélemény 2021.03.19. 13:03:55

@Coco néni: Figyu, a lányom is mehetne edzésre, meg versenyre ha elengedném. Önmagában az nagyon ostoba vélekedés és viselkedéskultúra, hogy ha valamit leszabályoznak, tiltanak akkor az a baj, ha valamit meg szabályoznak le, akkor meg az.
Nem kötelező elengedni a gyereket az edzésre, nem kötelező elengedni a gyereket a versenyre.
De lehet, hogy van olyan élethelyzet, amikor a gyereknek jobb lenne, ha menne edzésre.

És akkor mi van?

"értem, tehát az ugye a te világképedbe nem fér bele, hogy el van cseszve a járványkezelés mondjuk az osztrákokhoz képest,"

Honnan tudod?

Még nincs vége, majd a vége után lehet szájtépni. A bezzegszlovákok is hogy jártak?

index.hu/belfold/2021/02/19/minden-harmadik-beteg-meghal-szlovak-covid-osztaly_jarvany_mutans_virus_pfizer_moderna_szputnyik_vakcina_matovic_eu/

Szorgalmas Gyémánt 2021.03.19. 13:11:51

@Coco néni: Kicsit fennhjázó ez a mászkai értelmiségi kifejezés,tudom, a tanárok imádják magukat értelmiséginek nevezni, 100-ból 99 an nagy büdös semmire hívja magát annak, de ez most mindegy.

Szóval a műszaki világban eredményeket élerni képes emberek tisztában vanak azzal, hogy a számítás célja nem a szám, hanem a tisztánlátás, ám ha a számítási módszerek eltérőek - márpoedig eltérőek, minden állam azt számolja be covid halottnak, akit akar, akkor azokat összehasolítani csak igen nagy fenntartásokkal lehet. Elég ránézni a szlovák jelentett számokra meg az időszakos teljes halálozási növekményre, hogy lássuk: a jelentett számok köszönőviszonyban sem állnak a valós covid halottak számával.
Sőt, ezek az emberek arra is képesek, hogy pusztán a számokat lássák, hanem a számok mögött álló folyamatokat. Ez a vizuális ábrázolása annak, hogyan söpört végig a járvány, hónapról hónapra lebontva:

ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?title=Excess_mortality_-_statistics

Az kormányzati adminisztratív intézkedések mellett figyelembe kell venni a földrajzi fekvést, az időjárást és klímát, a társadalom fegyelmezettségét, általános egészségi állapotát, a háttérinztémények felkészültségét, terhelhetőségét, az ott dolgozók morálját, hozzállását, munkabíró képességét osk más mellett, és a nem mérhető, fel nem deríthető, nem modellezhető faktort: a szerencsét.

De ez objektivitásra való törekvést, higgadt fejet, kiritkus gonodlkodásra való akaratot és képességet igényel, az "Orbán miatt meghalt napi 200 ember" -szerű populista mémeket viszont bárki képes ismételgetni, akár a titokban kinyitott zugkocsmában hőbörgő proletár is, három sör meg két feles után, akik között sajnos nem egy gépészmérnök, villamosmérnök, található. Együtt piál a gyerek osztályfőnökével.

Coco néni 2021.03.19. 13:12:49

@Serény Vélemény: lásd fentebb Dinamiku kommentárs véleményét.

És ezzel ki is léptem a vitából, mert nem lehet itt olyan szám, statisztika, vagy olyan intézkedés, amit te elfogadnál, vagy éppen elismernéd, hogy hibás.

És már százszor elmondtam, nekem ezzel semmi bajom, de szemellenzős, sakkvakságban szenvedő fanatikus potroháshívekkel eléggé uncsi a dumcsi.
A te véleményed a sajátod, oké, legyen, csak ne kelljen nekem erről beszélgetni, mert értelmetlen.
Megmentett életekben mérjük a sikert. Ja, mégse. Ha szarul állunk ebben, akkor valami másban.
Nem tudom, felfogod-e,hogy a mai 213 halott az a tavaszi lombardiai állapotokat idézi, csak éppen akkor még fogalmuk sem volt, mi ez az egész, hogy lehet kezelni, se gyógyszer, se oltás, se módszerek nem léteztek. Azóta eltelt egy év, lett valamit érő gyógyszer, állítólag másfél millió ember átoltva, az orvosok is képbe kerültek - és bezuhanunk egy ilyen mélységbe.
Te pedig meg tudod magyarázni.
Oké. Önbecsapás. De tudjuk, hogy a vélemény szabad, jogod van hozzá. De beszélgetni nem fogunk róla, mert értelmetlen.

Serény Vélemény 2021.03.19. 13:23:36

@Coco néni:

www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_eves/i_wdsd006b.html

2011-ben összesen 128795 magyar halt meg a fenti statisztika szerint.

Általános iskolai feladvány: átlag hányan haltak meg naponta?

vektortér 2021.03.19. 13:37:26

@Dinamuki:
"HA a sikert a halottak számában mérjük, AKKOR pl. Németország, de más nyugati államok is sokkal sikeresebbek nálunk."

Ez baromság.
Ha megnézzük pl. a jól elrejtett belga halálozási statisztikákat, akkor kiderül, hogy Ajrópa szívcsakrájában 2019-hez képest 2020-ban 16,3%-kal nőtt meg a lakosságarányos halálozás, a megelőző 10 év átlagához képest pedig 14,4%-kal.
Ugyanezek az értékek itthon 7,7% illetve 9,1%

Coco néni 2021.03.19. 13:37:35

@Serény Vélemény:
www.portfolio.hu/gazdasag/20210120/friss-adatok-mutatjak-a-koronavirus-miatti-tobblethalalozast-466100

és részemről tényleg lezárva, mert nem tudom eldönteni,hogy valóban ennyire nem érted a számokat, a stat-t, és a számok értelmezését, vagy csak adod a hülyét.

Serény Vélemény 2021.03.19. 13:49:10

@Coco néni: "Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött."

ODA fentre én a KSH hivatalos statisztikáit linkeltem be. Tényleg nem érted, hogy ha én valaminek utána akarok nézni, akkor az adatforrást keresem meg, és nézek utána?

Serény Vélemény 2021.03.19. 14:15:42

@Coco néni: Natehát:

www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_evkozi/e_wnh004f.html#

Ezek a heti, halálozási statisztikák, a kék számok valszeg a nem végleges adatokat jelentik.
A heti adatokból való munkát nem szeretem, mert az iso-hetek összehasonlítása nagyon nagy szopás tud lenni, van amikor ugyanazon az (iso) héten egy évben négy munkanap van, más évben három munkanap, és még az is lehet, hogy öt, vagy hat munkanap. (Azért iso, mert az iso 8601 szabvány szerinti hét számozást jelenti)

(Tehát öreg rutin: amikor heti számokról van szó, akkor mindig meg kell nézni a munkanap-szünnap arányokat is, és a következtetést ezen tényezők figyelembe vételével kell levonni, -- ha szükséges -- mielőtt hasraesünk.)

Tehát:

1 3 054 2 609 3 127
2 3 090 2 586 3 111
3 3 037 2 582 2 924
4 3 234 2 720 2 747
5 3 384 2 800 2 727
6 3 263 2 635 2 690
7 3 034 2 750 2 694

Az első oszlop az iso hét, a második a 2019-es heti halálozási statisztika, a második a 2020-as, a harmadik pedig az idei. (A szóköz pedig az első számjegy és a további három számjegy között pedig az az ezres szeparátor. A számoszlopok között eredetiben tab van, nem tudom, hogy ez hogy fog megjelenni.

És főleg nem tudom, hogy 2019-ben miért volt az év elején magasabb a halálozások száma, mint 2020-ban?

Serény Vélemény 2021.03.19. 14:18:43

Oké, akkor megpróbálom máshogy, bár a ezek a fontok nem szeretik a szóközöket:

1 3054 2609 3127
2 3090 2586 3111
3 3037 2582 2924
4 3234 2720 2747
5 3384 2800 2727
6 3263 2635 2690
7 3034 2750 2694

Szorgalmas Gyémánt 2021.03.19. 15:23:46

@vektortér: Na ez az, amit ők nem akarnak látni.

Szorgalmas Gyémánt 2021.03.19. 15:31:04

@Dinamuki: ORbán hetne kétszer-háromszor szokott megbukn,i már 11 éve folyamatosan.

Várjuk meg a végleges halálozási statisztikai adatokat, ne a most lejelentett, eltérő metodikával megállapított COVID halottak számát hasonlítsuk össze.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2021.03.19. 15:33:22

@Szorgalmas Gyémánt: nem, nem megbukásról van szó, hanem a személyes integritásról, minimális önkritikáról stb.

Szorgalmas Gyémánt 2021.03.19. 15:42:04

@Dinamuki: Ilyen tulajdonságokat felesleges elvárni egy tömegdemokráciában győzni akaró politikustól. Én az ellenzékiektől sem várom el, a tömegdemorácia temészetes működése, hogy a Gyurcsány ellen létrejövő erők Gyurcsánnyal lépnek szövetségre.

Szorgalmas Gyémánt 2021.03.19. 15:49:33

@Coco néni: "ők ilyen mértékben csalnak, hogy tizedét sem vallják be."

Simán előfordulhat, az ostrákokból én mindent kinézek. Meg az is lehet, hogy a vírus epicentuma mozog - és most éppen errefelé tombol, függetleül attól, hogy éppen mit zárunk be/nyitunk ki. Érdemes a megyei lebontásokra is figyelni, vajon Nógrádban mindenki edzett a zárt teremben vagy túl közel van Szlovákiához?

Frick László Intézet 2021.03.20. 07:59:08

@Serény Vélemény: @Dinamuki: @Coco néni:

Azt hittem,nemkell erre a témára visszatérni.
A RetekKlub riportotkészítet a KSH szakembernőjével,aki a RetekKlub kameráielőtt elemezte az adatokat.

Ez az elemzőrész az,amiúgy járt aztán,mint a hossszúhajúlány a csürhe előtt fent a Nagy Ház lépcsején a széttért karjaival vagy Kruzslicz Dávid az élőegyenes RTL hiradós riportjával arról,hogy a "rendőrlovas"roham a csürhét belenyoja az Astoria felőlérkezőkbe vagy pl az, hogy a székház ostromakor az orbángecihadak nem ostromoltak, hanemmessze és egy körtálltakés csak rendőrtmenteniléptekki az égő vízágyúbólmeg ilyesmi.

A KSH szakembernője a hűűűjjjeeeeepicccsaaa azt hitte, hogy majd a magyarokkurva istenének az a fasza is kíváncsilesz az ő dumájára

amibőla portfolio az index a telex a Retek a felkonfban,Iszos Julis ésPijolósJoli,Bangóné,a 168óa,a Népszava,a 444, a ATV a EW a NYT a WP és az Euronews meg nem is sorolom,amelyikrészletet,azt viszont azóta is erősíti a Somogyi ZoltániLogikamentében.

Különös tekitettela svédmodellre,amiben,mivela 80 éves vagy isősebb koronavírusost fel se vehették a kórházak,így meg is hallhatott anélkül, hogy a koronavírusossága a statisztikákba kerülhetett volna

egy mennyivel is egészségesebben a magyarokénál,és élő svéd bezzegtársadalomból?

Hihhhhhhetetlen,deamagyar halálozási adatokról,ha szánnok rámásfélórátmeg befizetek az RTLmostra és ilyesmi,akkor akárvideót ismutathatnék,hacsaknemúgy járt,mint a Kruzslicz riportja járt.

Frick László Intézet 2021.03.20. 08:03:57

@Dinamuki: @Szorgalmas Gyémánt: @Coco néni:
Müller Cecilia,aki a FIDESZ ugye,ezt tudjuk,egy éve is minden napelmondta,hogy a tényleges adatok többek.Aztán sorban mindent elmondott. Sokész nemkellahhoz,általánosiskolaalsó tagozat ésszámtan, hogy ha valaminekamegbízhatósága 60 %--az mi.

Ott a "Kétéves Koronavírusos Gyermek!4!4!4"

példája,amikor azmárnemtudott hír lenni,hogy a megismételt és a vértesztek negatívak lettek.

Beszéltemmost valakivel, aki elkezdett nekem szlovákozni, hogy a szlovákok aljasabban csinálják,mint amagyar politikusok,most

engem

ebben mi vígasztaljon?

Az se vígasztalt,hogy az amerikai sajtó,amire 2015-ig valamennyiremég felnéztem,Trumpkörülle tudottmenni Somogyi Zltán logikájamentének aleges legalja ruskójába ésplRákosimeg Sztalin típusú agitációtfolytatottésmost mnár népnevelőfilmsoropzatokis vannakszovjet stílusban,de amerikából.

Frick László Intézet 2021.03.20. 08:06:04

@vektortér: @Dinamuki: @Szorgalmas Gyémánt: @Coco néni:

Van nekem egy adu ászom,Karácsony Gergelyt ábrázolja nagyterpeszben,ahogy oldjamegfelé a hajléktalankérdést vagy a kilakoltatást összuzammen a Szabad A Fővárosban,viszont csakis a Szabad A Kerületek-ben,tehát az ellen rosszpélda Soroksár.

nem kell itt szarozni AZONNALjólesz minden,ha Karácsonyt az élére rakom.

Coco néni 2021.03.20. 08:44:52

@Frick László Intézet: csak egy rövid kiegészítés
Iszós Julis meg Pioloós Joli az inkább a TV2-nél van, tuggyukkit kellett levenni egy időre, mert vattásan beszélve vezetett hírműsort, de nem is csodálom, nekem kéne egy TV2 hírműsor szövegét elmondani, én sem bírnám pia nélkül :D

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2021.03.20. 12:38:10

@Coco néni: Dudi mindenhova kirakja a momentumos képviselők röhögcsélős GIF-ét... hát Orbánról is lehet, szájnyalogatós, nyakkendőhúzogatós, meg egyéb vicces képeket betenni, de az ugye rögtön orbángyűlölet és orbángecizés :-)

Frick László Intézet 2021.03.21. 06:00:49

@Dinamuki: Bocsássmeg...márt miért lenne az? Ha én szerkeszthetném a gov-pont-hutmeg amisziszterelnök mindenféle platformját,ezekkela faszagifekkel nyitna.Bolzanária,ugye.Sőt,ennyiközpénzből,amit az Orbán APO-ra elégetnek, valaki elrepülhetne SaoPauloba megérdezni errőla Bolzanáriáról, hogy az autokrácia Bolsanaro féle változata hogyan is fest Brazília diktatúrájában.

Ez itt egy nagyon-nagyon ősi vita @Coco néni: emlékszik rá, hogy mióta folyikitt a vita arrl, hogy ha 4444forrásbanmutatják ugyanazokat a vicceseket,akkorén ismiért nemugyanazokat mutatomésmég azt semmondhatoma látogatottsági adataimalapján,hogy 4445-iknek,merta 102971-iklennék,aki ugyanazt mutatja.

Valószínűleg és ezek szerint miattam nincsen győzelem, hiszen hamégén is Európa VezetőProblémáitmutatnám:

1. Autokratikus diktatúraaz Európai Únióban:Orbán.
2.Oltássovinizus az Únióban (ez egy kis etimológiai baki,de csakfolytassam,ugye?) Orbán.
3.Orbán miatt nem beszélhetünk Egységes Fellépésről A Járvány Ellen.
4.Orbán szopja Putyint,miközben Erdogán.
5.Megtisztult az EPP de még az EP koszos: Orbán és bandája miatt.
6.Európapéldát tudna mutatni az Emberiségneka járvány elleni védekezésben,haOrbán nemlenne.

EzekmaEurópalegfőbb problémái ---ööö...kitegyem posztban is?

Szorgalmas Gyémánt 2021.03.21. 23:52:05

@Frick László Intézet: Ez egy idő uátn elég szórkazotató. Ha Orbánnak egyk is szerencséje lesz, az Unió széthullásának felelősségét neki fogják a történelemkönyvek tulajdonítani.

Frick László Intézet 2021.03.22. 07:26:09

@Szorgalmas Gyémánt: Nem szerencse kell hozzá,enyit már most jólismerünk a 2030-as évek sajtójából és előre.

Orbánra újabb megsemmisítő csapástmért az EU,jól van,ugyan őkszerződtek,deamennyiségeket a tagállami vezetőkhatároztákmeg ésakkora vakcinamennyiség a főszám,nem az,hogy az EU aláíróinakköszönhetően Karácsonyra se érkezik meg. Kurz bölcsességével: Lehet,hogy Január-ra végzünk az oltással,de legalább az Európai Gyógyszerügynökség által jóváhagyotakkal.
süti beállítások módosítása