A túlzó alkalmazásról beszélünk, ami a Nagy Fehér Civilizátor Imperialista Majom betegsége.

Többször mutattam itt jeleneteket,megérkeznek nagy hajóikon az istenek és néhányóra alatt sikerül majomként viselkedniük a szerintükmindössze majom benszülöttek előtt:A szivarok,amik az őslakosoknál havonta párszor a nagyobb tanácskozásokon kerülnekelő,naponta hatszor sem elegek a Nagy Fehér Isteneknek,a köbükunokáik Indiában hawájjznak és a helyi őslakos koldusok,akik esténként a koldustűznél elszívnak egy marihuána cigit,nem értik,hogy eze az olyan aranyos fehér gyerekekmiért szívják szét az agyukat hajnaltól-hajnalig annyira,hogya végén átkellmár állniuk a hasisra,ami pénzbe kerül.

ennyireigazbidenamerikajais.jpg

Beszélgettem egy azonnalis goglidiplomázott okostojással és amikor rákérdeztem, hogy a Faceboook esetében miért nem alkalmazták az USA vonatkozó monopóliumellenes tövényeit úgy, ahogy "Bill Gércc" esetében ,ügyesen elmenekült egy heherészéssel. Ráadásul Gateskonszernjét nemszétszedték valójában, csak szolgálatba állították.

Arról beszélgetünk,lehet-e cél az eszköz maga...vagy akár az eszköz a hivatkozás.

Mintha valaki azt akarná behazudni, hogy nem ő vágta fejbe a kalapáccsal,hanem a kalapács akarta.

 

Ugyanez a hazudozás figyelhető meg ma az algoritmus körül.

Egyszerűen a fehér faji civilizátornak semmi nem elég,akármit hordanak oda elé,még több kéne.

 

Példa:Egy Jogi Szervezet megrendel számtech májer algoritmus gyártótól egy Ellenőrző Algoritmust. nyilván való, hogy az algoritmus készítői az Elvárások c.hatkilós fizokai dossziét nemfogjákátlapozni és a bekért hordozók anyagait isálgoritmusokkalfésülikát. Pl könyvvizsgálatról van szó,ami egy speciális terület,az algoritmus készítői pedig nemkönyvvizsgálók.Innen sakk-matt,őhatatlanul is az algoritmus egy "egyszerű gép" miközben pla könyvvizsgáló,az ember. Nemkell semkönyvvizsgálónak,sem pedig algoritmus írónaklennem ahhoz, hogy aztán majd az algoritmus természetesen élőben, a ellenőrzések során nem fog akkora jogi-felkészültségi apparátust hordozni,mint a gyakorlott élőember-könyvvizsgálóéski fog dobni hibákat,amik neem a vizsgált cég hibái, csupán az algoritmus hiányosságaiból fakadnak. És ha ez még nemelég, a szervezete vezetője egy XIX. századi majomnkirályynő,aki nem von vissza,nem revidiál, ha kijöttek a "feltárt bűnök" akkor kint vannak,nem fogja visszavonni.

Másképpen:Állok a márkaszervízben a munkafelvevőpult előtt és vén szarosnak néz le a sebészkezű műhelyvezető ,mit a faszt akarok a trapézgömbej cseréjével, ha autószerelő vagyok,álljak be hozzájukdolgozni,ha nem,akkorfogadjamel,hogy a szervízkompjuter a 10millió Ft-osprg-mal nemadottki hibakódota trapénzgömbfejre. Ilyenkor LatabárKálmán arcotöltvea hülyeség kellőtettetésévelálkérdést teszek föl:

"Csókolom,a trampézgönbfejben,de terjessszem ki kérdésemet az egész alsó- és felsőlengőkarra is: Vannak érzékelők , jeladók  a trapézgömb fejekben és lengőkarokban, jeladók,amik az autókompjuterébe elektromos impulzusokat küldenek ahhoz, hogy hibakódot írjanak be, ha kotyognának a gömbfejek? "

Hemingway mutatja a Nick-ciklusban, hogy a terpentinért őserdőket vágtak ki Michiganben és a szálfák aztán ott korhadtak el ezerhektáros hekatombákban.

tar.jpg

Bármi felmerül,abból azonnal totális kampányt kell csinálni,mint a hamburgermarhákból,ami hisztéria aztán máshol tol fölvégzetes túlságokat,pl a növényitejgyártásban.

Bármi felmerül,azt TOTÁLISSÁ és egyeduralkodóvákell tenni, aztán benyomni a reklámkampányt a diverzitásról,miközben az antidiverzitás és a végzetes összevonások a világpogrom.

Palesztinában először a természetes nemzetiségi-és vallási béke alapján éltek együtt és az érkezőknek megengedték a kutakból a vizek vételét. Azidőn senki nemmerészelt egy kúra rámutatni, hogy az az ő magántulajdona. Egy bizonyos egyensúly állt fenn a Libanon hegységről aláfolyó felszínalatti vizek és a kutak között,de aztán az újonan érkezők egyre iparibbá tették a termelést,pl elkezdtek exportra termelni,szivattyúkkal kivenni a vizet és a kutakon keresztül több vizet vettek ki,mint amennyi a hegységből pótlódhatott, aztán csudálkoztak a kutak vízszintje csökkenésén,ami ellen a még fokozottabb vízkivétellel válaszoltak, , aztán kezdték az elavult technológiákkal földet művelőket kiszorítani.

Kínában azon az övezeten,mint a miénk,kétszer vetik és aratják a kukoricát és Csányi Vilmos bácsi jajdeszépönmagában véve a szövegét hű,de toddományosan igazolja a génmanipuláció jogosultságát a füllentéssel,miszerint minden ősi tenyésztés tkp génmanipuláció lehetne,ha lehetne bár,de egyébként hogy lenne az,még mikroszkópjuk sem volt,nemhogy sejtmag kiszedőjük. És a kínai kukoricaövezetekben minden évben kétszer vetik és törikakukoricát,mert egy ház nagyságú löszplató tetejére úgy kell kalandtúraszerűen felmászni,de ott is van 24-szer 12 tő kukorica.

A természet is produkál túlzásbaeséseket,pl a harlekinkaticák elkezdtek emberszerűen túlzásba esni 2012-2013-ban,leöldösték az őslakos hétpettyesek látváit,mert egy ölésre többet zabálhattak,mintha szaroznakott a levéltetvekkel, ,aztán...az nem érdekelt senkit,miért de plimm,eltűntek, valószínű egy járvány miatt.

Ki nem tudta 2007-ben,hogy mennyire veszélyes lesz egy Big Brada Monopolium a Faceboook kereteiben, hogyan képzelhette azt bárki, hogy egy autisztikus retardált, egy bizonyos képességeiben kitüremkedő,de egyébként gépzsír buta és műveletlen és összképességeit tekintvén még csak nemis intelligens barom "találmányá"-nak a túlzóalkalmazása párosulva titkosszolgálatimódszerekkel meg a Velünk Élő Nixonizmussal,majd jóra vezethet.

veszelyesidiota.jpg

Most persze a szabályozás témája van túlzásba víve,részterületeken akarják megfogni a Faceboook-ot, napipolitikai hasznot aratnak, de lényegéhez, vagyis ahhoz, hogy a világgazdasági vezetőpoozícióját, Biden szavaival a "Világ Vezetésére Való Képességeit" mióta-már elveszített és végzetes belső társadalmi problémákkal nem küzdő,mert azokkal a foglalkozást elnapoló birodalom kezében,  jellegzetes XX.századi imperialisták kezében a Facebookhogyan fog elsülni. [-> fokvárosizálódás ]

Most megfizetik a fiatal szellemi elitet, hogy nyalják-szopják őket,médianyomást gyakorolnaka CNN a Politico a Free Europe Radio a DW a mittomén-en keresztül

de ezekmind csak elnapolják a szükségees válaszokat, bár egyébként internetes szakemberekmár 10 évvel ezelőtt modellezték:A Facebook sem mentse a Programozott Halál-tól, ha nem engednek kezdeni vele valamit ténylegesen,akkor majd a rendszerbe kódolt halála viszi el,persze sokkal-sokkal nagyobb katasztrófákkal.

Gondoljatok bele abba, hogy ha ma lekapcsoloma faceboook-ot, csak Magyarországon és mindössze ma estére egymilló ember őrül bele.

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr6516452694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr.Koós Alajos 2021.03.07. 07:51:02

Azon gondolkozom, hogy a nagy cégeknél, mint például említett autógyárak, vannak-e még valahol az algoritmustól független szakemberek ég és föld között lebegő státuszban, megőrizve baj esetére, mérnökök, esztergályosok, lemezlakatosok, szerelők, akik még értik, hogy valójában mi történik és hogy működik, vagy már csak betanított emberek, a mérnököket is beleértve, akik egy alkatrésszel foglalkoznak egész életükön át.

Dr.Koós Alajos 2021.03.07. 08:05:04

A mai politika egyébként az elnapolás művészete a fejlettvilágban, a probléma szandékos nem megoldása, a következmények látótávolságon kívül tolása, aminek legzseniálisabb művelője Angela Merkel asszony, aki ezt olyan szinten műveli, ami tényleg utolérhetetlen. Elég csak az erőművek témáját említenem, ahol azért kell nagyon az Északi Áramlat, hogy legyen gáz a gázerőművekhez, amelyeket a rendszerből kivett szénerőművek pótlására kell beállítani, mert ugye az atom srottba megy, a program a szénerőművek leállítása. A gázerőművekről eddig nem volt szó, és mire azokra is ráfordul a klímaegyezmény, hol leszünk mi már. De a szén be lesz zárva, vállalás teljesítve.
Nagyon nagy bajban lesz az európai politika Frau Merkel nélkül, mert az európai politika már teljesen a következmények odébbtolásáról szól, és ebben kancellár asszony kivételes képességeinek napi üzemviteli szintű alkalmazása létkérdéssé vált, és őt bajosan fogja bárki pótolni.

Wildhunt 2021.03.07. 21:26:06

Lehet hogy újat mondok, de a semmi nem elég nem fehérspecifikus, hanem össz-emberfaji tulajdonság.

Frick László Intézet 2021.03.08. 05:54:05

@Dr.Koós Alajos: A picsaautók tanulmánygyűjteményébe legújabban illesztettem bele az utolsó GM-Opeleket.Egy traktoros jött rá arra a beépített hibára, amit már nem kellett beletervezni: A K+F siserehada,mérnökök százai feledkeztek meg a motortér átszellőztetéséről. Azt tudnod kell,hogy kb 25 éve a gyárak már a vásárlókra tolják át a tesztelést a garanciák kamudumáival. Megkapod a garanciát, ha cserébe 3-6 hónapot vársz a bekrepált autódra, vagy választhatod azt, hogy fizetsz és akkor a jövőhétre kész (kétórásmunka,az egész szerviz röhög a parasztom,aki ezt a szart megvette.)A picsaember 600-800 méteres ill. 2-4-6 kilométeresutakra használja az autóját. Amiben persze a minélkisebb öbű motorhoz a húdesok a lóerő. Csinálnak újrahasznosított szikkasztott fosbólegy 47kg-s motort és felturbózzák 150LE-re.Képzelj el egy kétágú létrát galambszarból.

Természetesen mindent hűteni kell,a turbórólérkező töltőlevegőt és a turbóházat KÜLÖN hűtik.Az egyik teammegtervezi a turbót a hűtéssel,a másik pedig a csövezését és a csövet annyira közel vezetik el a nagy teljesítmény alatt a sötétben vörösesen izző turbóház mellett,hogy a lehűtött vizet az izzó öntvény visszafőzi.

Mindeközben a motortérbe egy lehellet friss levegő nem kerül be,alul is takaró, felül is takaró,sem elölnincs légbelépés,sem rés távozni a levegőnek. A traktoros berakott kombájnokban használatos hőmérsékletszondát a motortérbe és kiderült, hogy
amíg a 2003-as négyszemnűMerci motorterében 40-60 fokos hőmérsékeleteket mérhetni magas igénybevételnél a Fos Insigniában 130-170 fokos több,mint szaunás a légkör. Szarrámegy,mint egy korai orosz terepjáróban 1992-benminden,ami gumiból vagy újrahasznosított műanyagból van a motortérben,törik,mint a tojáshéj,a motorolaj híg kátránylévé ég meg hasonlók.

nyugodtan megírhatom,mert ma már az Opel egy embléma a Peugeot/Citroeneken.

Ezek,amiket itt mutatok, nem részeredmények,nem kell hozzá érettségi,sok-sok zseniális autószerelő van a világon érettségi nélkülés a 10-esévekben azon röhincseltünk,hogy hígra ivott agyú félanalfabéta orosz szerelők elhárítják komoly japán mérnöki team-ek beépített hibáit,és méghozzá hatalmas medvemancsaikkal,holott japán autószervíz nemlétezhet keskeny lánykezúfiú szerelők nélkül.

Például a Ford Transit kisteherautógyártás a múlt század90-es évei végeire elérte az optimálisan legmagasabb gyártási számot ésmég jöttek-és-jöttekmeg jöttek rá a megrendelések.Fű-fa bokor és a lengyel ZSUK gyár szerelt Ford Transitokat. 1995-ös gyártástól kiiktattűák a gyárikorrózióvédelmet..az eleve gyorsabb rozsdásodást már kezdetektől fogva beletervezték az autóba azzal,hogy víz-zárt szivaccsal meg polifomammal burkolták ki a motor-és utasteret, a cipőkről a víz befolyt a gumi padlóburkolat alá és mindent fossá rohasztott.A posztszocialista magyar paraszt kiöntögélte az üregeket,PVC csövet applikált a permetezőjére és gázolajjal hígított fáradtolajat frecskelt mindenüvé,a legprofibbak a praktikusnak tűnő gumiszónyeget kihajították a fenébe... 1998-ban úgy döntöttek a Ford Eurpe-nál,hogy a Transitokat nem autólemezbőlkészítik és így majd össze-vissza repedezik a lemez a feszültségi pontoknál.Ez sem volt elég,akkor a gyártást letelepítették Törökországba, ahol szovjet stílusban gyári selejtben gyártották a gondosan beépített hibákkal megtervezettt Transit-nak látszó tárgyakat, de a büdösparasztok kijátszották ezeket a hibákat is és még az elsőszéria 2000-2006.között elment gond nélkül 1 milliókm-t, ha hozzáértő tulajdonos és nem alkalmazott sofőr hajtotta.

SNITTma a turbóval szarattatja be a Ford a szikkasztott fosból készült szupermotorjait,ezt azzal védiki a Gondolkodó Tehát Büdösparaszt, hogy Peugeot/Citroeen azaz PSA motoros Ford személyautókat vásárol. A Ford motoros 70000 km-nél szarik be, ha nagyon sunyi a paraszt,akkor észreveszi, hogy bekakilt a turbó, ezzelkijátsza a mérnöki team-ek trükkjét,mert a turbó csere csak 189000-be kerül.

Nekem ingyen se kellenének ezek a fostalocskák,de beszéltem öreg sofőrökkel,akik nem tudják mivelagyonütni az időt az asszistance kiérkezéséig,két nagyon egyszerű trükkel játszákki a mérnöki csapatokat:
1.Maguk szervizelik az autót,különös tekintettela motorolaj cseréjére,mert motoroolaj -érzékenyek ezeka fostalicskák,ha nem azt az olajat teszed bele párezer km és meghal, előbb a turbó,de az hamar leöli az egész motort.
2.Van náluk egy 2500 Ft-os hőgomba,ami a hűtőventillátorokat kapcsolja. (Az ilyesmit azzalpróbáljákmeg kivédeni, hogy ezeket a gombákat márkaszervízben gyakorlot emberek 2órahossza alatt képesek kicserélni.A PSA-nál pl félig le kell buktatni a motort.

A Beépített Hibák-at mnindenki komplikáltnak képzeli:A szikkasztott fosból való túl sok lóerősmotort egyszerűen megfőzetik a mérnökök.Rövidéletű gagyi hőgombákat tétetnek az autóba,nem kapcsolbe a hűtés-keringtetés (a biztonságkedvéért,hogy biztosan fossáfőjön a motor,nem mechanikus-szíj-kényszer hajtásos a hűtővíz keringtetés, hanem elektromos motor végzi.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2021.03.09. 17:32:35

@Dr.Koós Alajos: Kell, hogy legyenek, a Warhammer40k Adeptus Mechanicus techno-papi kasztja köszönt be másképp - amikor a régi technológiát másolva használjuk, de már nem értjük...
süti beállítások módosítása