2021.01.21. 07:39
A CNN starégiai partnere Magyarországon
Most,a médianyomás felvételének a napjaiban elkövettem azt az esztelenséget,hogy bekapcsolatlan biztonsági övvel, csakúgy félfekvésből és ananász szeleteket eddegélve néztem a CNN magyarországi startégiai partnerének a médiakészítményét.
Amúgy a készítmény témája a Magyar Ellenzék stratégiai partnerének a beiktatása fogadtatása volt :D
8 komment
Címkék: gecimédia mélymagyar netokrácia paracsizmaváltás népszopatás magyarszar jógyerekújságírás jógyerekműveletek picsatársadalom amerikaiszar geci-nek látszó picsaújságíró médianyomás American SHIT orbántalanítás 2022
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Serény Vélemény 2021.01.21. 08:37:22
Kiváncsi vagyok, hogy Mata Hariette milyen szinten szopja be a porbagandát... :D
"Palotájának leleplezése hatalmas ütés lehet Putyinnak
Putyin hatalmát nem sok minden fenyegeti, ám ezek egyike Navalnij. Az orosz ellenzéki vezető által kiszivárogtatott felvételek szerint az elnöké a világ legdrágább palotája."
Szorgalmas Gyémánt 2021.01.21. 08:54:33
Frick László Intézet 2021.01.21. 09:33:34
Aki kitalálta ezt a "Putyin villája" című csapást,az még nem ebédelt egy szibériai vonat étkezőkocsijában.
Sőt: Szerintem oroszt utoljára egy dzsémszbond filmben látott, Gottfried John megformálásában.
Vagy eleve Oroszországon kívüli piacokra szánták,pl az USA duplafülkés-platós-terepjárós népének.
Dr.Koós Alajos 2021.01.21. 09:34:58
Nem hinném, hogy ne lenne Oroszországban legalább 200 másik gazdag ember, akiket oligarchának szokás nevezni azért, hogy megkülönböztessék őket a nyugati gazdag embertől, akik jók, szemben ugye az orosz ún. "oligarchával"; szóval nem hiszem, hogy ne lenne másik kétszáz, akinek ilyen dácsája van vagy még ilyenebb. Érdekel-e ez Oroszországban bárkit is? Ez egy nyugati gondolkodással összeállított politikai kampány, nem is értem, hogy gondolták.
Frick László Intézet 2021.01.21. 09:44:04
Viszont lehet, hogy az orosz kommunisták proletár-idült alkoholista szavazóbázisát akarták megnyerni,bár azok100%-ban putyingyűlölők már így is.De hátha 140%-ot szeretnének teljesíteni náluk?
Dr.Koós Alajos 2021.01.21. 10:03:47
A nyugati világban ez egy ilyen tetszés szerint előhúzható törvény, hogy politikus nem lehet gazdag. Csak filantrópok és hollywoodi bájgúnárok lehetnek gazdagok. Viszont ezt nem okvetlenül gondolják így mindenütt, hiszen egy ország tekintheti azt akár a saját ereje, hatalma szimbólumának is, ha a vezetője fényűző módon él. A nyugati ember azonban azt hiszi, hogy amit ő gondol, az mindenütt a világon érvényes és kötelező.
Ez az igazi nyugati, mindhatnám fehér felsőbbrendűségi érzés, ami ellen kívülálló
Dr.Koós Alajos 2021.01.21. 10:05:48
Frick László Intézet 2021.01.21. 15:45:14
Úgy nagyjából 2000 óta a nyugatipolitika legtöbb energiáját az emészti fel, hogy a politikusokmegpróbálják eljátszani azt, hogy hatással lehetnek a gazdaságra. Hogy:Majd most ők odacsapnakamultijaiknakmeg effélék.
Tárgyaltuk ezt itt,pl a Klasszikus Amerikai Politikaaz USÁ-ban tevékenykedő "német" cégekbirságolásávalpróbálpl"klasszikus nyomást" gyakorolni a németpolitikusokra és..úgy is néz ki, hogy Merkelre tudtakis.. na, de mire mentek vele? Attól,hogy Merkel megijedt,a "német" cégek nem gyulladtak be.
Még alaikusok sem hiszik elamesét,miszerint a világ autógyártói közülöyyzsen a "német " és " Volkswagen" csalt az adatokkal,de ha csalt: Ami tény, hogy a V.A.G.termékei feleannyit fogyasztanakadott távolság/teljesítmény egység alatt,mint az amerikaiak és kb 20%-kalkevesebbet,mint pl a japánok vagy a koreaiak. Ehhez nem kellmérnökneklenni:A több üzemanyag valahová lesz, hová? -ha nemenergia (ésút)lesz belőle,akkor mi?
Egyszerűen belátható, hogy a "piacok"kb mennyire le se fütyölika politikát,nem reagálnak.
Magyarországegyikkedvenc közgazdász mantrájakb Torgyán szinvonalán a bérkérdés, hogy: "olcsóbérű ország vagyunk".Semmi gond...itt egy fejen átbucskázós népmesei fordulattal..mert az több,mint Nobel-díj-érdemes ötlet lenne, ha valakikitalálná azt,miért maradnánakamultik,ha "európai béreket" kéne fizetniük...
A legostobább duma az, hogy összeszerelőország vagyunk,akiilyet torgyánkodik,az nem ismeri a mai globális autóipar természetét:mindenki csak össze(bér)szerelő,sőt, vannak emblémaragaszgáló"-k is. Minden vezetőmárka több kontinensen gyártott alkatrészekből és mindenütt összeszereltet . Pl érdemeslenne egy környezetvédelmi világkonferencián erről beszélni,mert a repülés booomja mellett a tengeri fuvarozási boooom a másikkörnyezetszennyezésirobbanás. De ki meri ezt piszkálni?ÉS ha piszkálja? Hogyan tudna éski parancsolni egy Globális Világkonszernnek. Gyorsan előrántjáka környezettudatossági hitvallásukat, hogy ők minden kontinensen az élen járnak az újrahasznosításban meg a körmyezetvédelemben.
És...legyen erős az a hűdefejlett nyugati állam... Erősködjön. Akkor azt válaszolja erre a globális világkonszern, hogy még ennyit sem kell neki "gyártania" az "anyaországban".. ha nagyon piszkálják, teljesen el is pakolhat...
Azt már említettem,hogy a németeknél 2évtizedes gyakorlat az,hogy a terméknek,ami statisztikailag Németországban készült,még a vevői készrecsomagoltsága sem ...
Csakmutatom:A világ vasúttechnikai és vasútifejlesztéseiben behozhatatlanul élenjáró Kína,már a japánokra is rávert mindenben. Az Ónijóegy darabig megvédi amerikaiasan a belpiacát azzal,hogy csak európai vasútépítőépíthet és az európai öt év alatt se építi azt meg,amit a kínai megépít 5 hónapalatt.,na bumm.Akkor kit büntet Fejlettisztán azzal,hogy az őszakaszán a kínai vonat csak 150-nel cammog... És kik kerülnek előnybe? Akiknek szabad engedni a 300 km/h-s pályát azokkal,akik értenek hozzá... A globális spekulalista nem fogja ezt sokáig elnézegetni...:D