A világ első jelentősebb netokrata politikusa és állami vezetője rögtön az USA Elnöke, Barack Obama volt.

Obama egyben az USA utolsó értelmes elnöke  is lett.

last_meaningful_presidentofusa.jpg

És általában is minden komolyabb beszéde végén az USÁ-t és Népé-t Isten-nek ajánlotta. Játszásibólkpzeljük el, hogy a Varacskos Maradóna merne ilyent a Hajrá magyarok! helyett :D muchachos!

Képtelen vagyok Trump-ra mint igazi elnökre tekinteni.

Szerintem amásodik netorata "elnök" egy csőbehúzott bohóc. meggyőződésem, hogy szakemberek néhány óra vagy nap alatt fel lennének képesek világosítani a szerepéről , és azt hiszem, hogy a felismerés akkora traumával járna Trump számára, hogy elvonulna a világ elől a szégyenével vagy egy másik,sokkal becsületesebb esetben ... hány voltos az ipari áram az USÁ-ban,amit közembereknek is szolgáltatnak? Na, abba belepisálna, nálunk ez 400 V névleges.

Trumpról a magyar és nemzetközi,oiropid  főurak közkedvelt játéka jut az eszembe, amikor Szaros Pestát. graaf von Scheißenkopf aus Dummer Sivili-t vagy egy cigánycsaládot vagy koldusokat meghívtak a partira , bulira, pár hetes lakodalomba, dobzódásra, kifürdették és beöltöztették őket, valamennyire ki is tanítva, és aztán amikor már a hangulat a tetőfokára hágott, akkor pl meghágták őket, Luxemburgi Zsiga németrómai császi és  kircsi pl koldusokat baszott meg, férfi szekciót is illetve mívelteté őket egymással. Is.

Valammi efféle gonosz szórakozást űz a Háttérhatalom-ban a csacsi-elefáni Közös Kiegyezés... Bepipultak Obamán és úgy döntöttek, hogy lealázzák az elnöki intézményt. Nem annyi az Elnöki Intézmény megcsúfolása, hogy "bizonyos afroamerikai buta munkások meg a büdös poor nép, a zajjapipulz  megválasztotta a populistát. Valódi, ám titkos botrány az volt, hogy kik közüll"lehetett" választani és ez a botrány most ugyanekkora, mert

John Biden nem alternatíva.

Természetesen Bernie Sanders sem volt az (és ő úgy sem volt komoly jelölt-jelölt)

Tehát én a Trump házaspárt, a First Lady-t nem vagyok képes First Lady-nek nézni és egyáltalán:


Szerintem ma nincsen valódi & tényleges elnöke az USÁ-nak.

Én a téeszelnök fiáéknál estem ebbe a csapdába, két napig jópofizott velem a kölök az oviban ["leszel barátom?"] és meghívott hozzájuk,majd bezárta mögöttem a kaput és elbújt. Ott tibláboltam,mint a hülye, a dudvás.muharos,porcsinfüves gazos portán, beóvakodtam a szolgálati lakásba is és akkor aputa elkezdett bömbölni: "Pintyőke, kisfiam, kurva kibaszott anyádat már!" Pintyőke anyukája is ott állt és bömbölt: "Baszod  Pintyőkém, kicsi fiam, hun az apád hóttbüdös kampós kanos faszán vagy má', a picsába? " Nem néztek rám, csak úgy mellém le a csiszolt-törtgránitos burkolólapokra, mintha undorító szar lennék -küzdöttek is a hányingerükkel. Bejött Pintyőke, ő se nézett rám:
"Hee, fiam? Mit hoztá mámegin ide e-je? behozod a lakásba, baszod? Mi ez? Mán mindeféléket behozol a portára,ki jez? [én voltam]

Namost én képben voltam végig szinte onnan, hogy elbújt előlem Pintyőke

viszont Trump máig azt hiszi, hogy ő tényleg elnök.

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr9315974638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása