Ezt a móccert is még a papír alapú újságírás vezette be [ Dr Vásárhelyimarinéni és betegtársai] .

hülye és álkérdéssel nyit a foskavaró,

 feladja magának azt a labdát,amit "lő és góóóóóól!"

mint a régi, falusi árokparti malacfociban a téeszelenök fia . A mibőllesz - a - cserebogár korában [pajorból, hát :D ] , a két kiskezébe fogja a labdát, elszalad óóóódalt,nem a mackófelső kupacokkal kijelölt egykapu felé, hanem úgy a levegőbe, oszt a két keze közül, amerre éri, kilüvi alabdát, viszont ő Albert Flóri,lőtt és góóóól!

Tessék, az egyik kedvencem a Napi Politikai Agitáció szakmájában amagát "pénzügyi szakértő" és "elemző"-ként beállító Portfólió Pont Hú,a másik meg ez a hasonszőr "Privátbankár Pont Nahát!" feleslegeshulyekerdesviszik_ki_a_penzt_magyarorszagrol_az_autogyartok.png

Hülye kérdés, hát azért, basszátok meg, ugyanis

 Az Opel már 3.éve

francia gyökerű, te autóhoz is ostoba picsa!

EZÉR' GYÖTTEK IDE TE SEGGHÜLYE SLAPAJ! Sőt, tavaly is így vitték ki és 2012-ben és 2009-ben meg 1997-ben is már.

 

"A motív umok alacsonyabban vannak. Nem! -még annál is alacsonyabban vannak."

 KÉRDÉS Hogyan lehetne kitakaríttani az autógyárókat Magyarországról ahhoz, hogy Orbán csődbemenjen?

  VÁLASZ Oirópai béreket járulékokat és adókat  kell fizetteni a magyar minőségű munkáért és akkor azonnal kiljebb vonulnak!

  KÉRDÉS Ha kibasszák Orbánt a Zónijóból és csődbemegy. Majd a megbukott Orbán után jön az a Jókormány,amit a Zónijó azonnal vissza is vesz A Magyar köztársdaság -gal.. Mi lesz az oirópai bérekkel, nyugdíjakkal és családipótlékkal?

  VÁLASZ Ha nem nézünk az elefántra, nincs is elefánt!

VALÓJÁBAN persze nem gazdaságtudományi a kérdés, ilyent ,mint portfólijó-privábbankár olyan céllal , hogy valamit a gazdaságról tudjon meg,még a gazdaság iránt tök érdektelen kontírozó picsa sem olvasna.

Itt az őrjöngtetésről van szó, kiverni ezekre a fostsos recskát a

NINCSTERMELÉS
NINCSENHOZZÁADOTTÉRTÉK
ÓNIJÓTÓLLOPOTTPÉNZEKBŐL HAMISÍTJÁK A PEDIG NINCSTERMELÉSI ADATOKAT

MIMMEFOGÚNKHALNÍ

És ha plugyanezt az IKEA A Bezzeg Svéd  Zöldpélda Vietnámban csinálja, hogy az egyszehasználatos vadonatújhulladékát lapraszereltetve bérgyártatja majd hajóztatja a világ körül, akkor,mert az nemmagyar, tehát a jópélda is.

Ezúton tájékoztatok mindenkit, hogy a Globális Spekulalizmus [egyik] Motorja az autógyártás:

A VW-AG termékei 4kontienesen készült elemekből bérgyártatódnak.

Volkswagen? - egy kibaszott Renault már 3kntinensen készült elemekbőlbérszerelődik össze. A Román DACIA embléma minőségbiztosítása az egykori délkoreán tulajdfonosmiatt még a NISSAN minőségbiztosítás átvételével javult Renault Minőségbiztosításnál is annyival jobb terméket bérszerel össze 3 kontinens alkatrészeiből, hogy egyes piacokon a Renault hamisan Dacia emblémát ragasztat francia-Renault termékeire. Igaz ez fordítva is: Dél-Amerikában viszont előfordul Dacia Renault emblémával.

Egy V.A.G.System: Alumínium motor nyerstömb brazil, hajón oirópába, UnkooorzigeunerLand, Raab Stadt a nyerstömbökbőlmotorokat végszerelnek, ezekből átkerülaz autó összeszerelőbe,ahovbá alengsécsillapítók Dél-Afrikából,nemsorolomfelmennyi rész a Kínai Divíziótól, hangszórók Tanzániából .. felsorolhatatlanul sokminden Malajziából, bizonyosmotorkiegészítők Mexikóból,Pueblából   (az első Beetle mexikói véggyártású volt, több pompás VW autómban a kedvenc motorom 100% mexikán volt..)

 

Fölmerülhetne egy tényleg Privátbankár vagy valóban is Portfólió nevű igazán is gazdasági portálon a

"Mi lesz veled VW-AG. azután, hogy az USA gyilkossági kisérlete után a Német Anyanemzet is odabaszott neked [420000 autót kell a VW-AG-nak visszavásárolni, Német Politikai Megfelelőség miatt..]

..megmutatom:SEMMI!4!!!! A Globális Spekulalizmusban a maximum,ami történhet a VW-AG világkonszernnel, hogy a portfóliói hangsúlyait elhelyezi,át, Oirópábólmás kontinensre,tippem szerint Ázsiába,úgyis ott van már szépen :D

 

Mint ahogy a magyar "internetes újságíró" sem írja oda a "cikkére" hogy angolul olvasta a melyik fejlettisztáni porttálon és lényegében csak lefordítottameg átstilizálta a magyar kiverés ízlés szabályai szerint.

 

Hannibal kedves példaképem, egyoldalú-már-csak felőlem-testvér-barátom lehazugozott a szisztéma hóóttreál leírása miatt, tehát töröltem a bejegyzésem

de a Mesés Német GDP java olyan termékek statisztikailag "német" gyártmánnyá hazug trükközése kereteiben áll össze, amik fizikailag 100%-ban , tehát a végmeót is tekintve más elmaradott országokban/nemigazi másodosztályú tagállamokban készültek.

Hannibal simán lehazugozott a Matsushita GMBH [német-japán vegyesvállalat:a Matsushita a tulajdonosa a NATIONAL/Panasonic emblémának] Panasonic- SK  16 minihifitorony gyártási körülményeit taglaló bejegyzésem miatt. A szisztéma lényege, hogy a vég-vevői-felhasználáshoz csomagolt termék dobozát Osterode bei Harz városában zárták le és ezzelmagashozzáadottértéketképviselő   művelettel Ónijós Norm a termék Deutsche Ergezeugnis-szá  is vált.

Visszacsapó Reflex: Már a Bezzeg Németek is úgy jártak, hogy az "Opel A Német Minőség" francia alkatrészekből és magyar motprokkal (benzines és személyautó sáv) BÉRSZERELŐDIK CSAK Németországban, természetesen egy fajnémet számára autót összeszerelni, az

Dreckig Dzschob = Nein,Danke!

 

Ugyanilyen trükköt az "Audi" is alkalmazott egy időben az Audi TT-kel kapcsolatban és a Forsyte Saga Size-t tele lehetne írni a Dicső Német Gazdaság hasonló műveleteivel. The Quiet American Size lenne a Dicső Svéd Bezzeggazdaság cselekedetei a műfajban -a"svéd" SKF dobozoló és emblémázó vállalatot szoktam példaként erre felhozni,bár a Volvo emblémakínai tulajdonosa is bérgyártat Svédországban így "svédminőség"-két reklámozható terméket. Valamint az  indiai TATA konszern alegendás Jaguar/Land Rover embléma tulajdonosaként.

 

Természetesen Bezzeg Már a Szlovákok is lehagynak !4!44! üzletágban nem csak a szlovákiai cigányság nemlehet témaamagyar sajtóban,de az sem hogy a Mesés Szlovák Magyartlehagyó Szupergazdaságban pla VW-AG. Bratislava-i gyárábvan is bérszerelnek, régente Passat-okat, hogy ma mit, utána se goglizok, de valamit, azt biztos. Ha a nemlétezést lopott EU-támogatásokból trükköző  magyar gazdaság 1 egységnyit bérszerelő (a nyilván nincs mit, hiszen hogy a faszba lehetne egy nemlétező termelésben bérszerelni össze?) akkor pl a Példaértékű Bezzeg Lengyel Gazdaság 2-3 egységnyire. Ma már az autóalkatrészek "kínai minőség" szegmense lengyel gyártású gagyi.

 

Adódik a kérdés, hogy a Privátbankárt üzemeltető vállalat tökhülye-e, nos nem, hanem politikai agitációtfolytat,acél a célpiac orbángyűlöletének a legalább a szinten tartása. Azt meghagyom, hogy az ilyen slapaj munkát különben & netokratív szokás szerint agyatlan picsákra bízzák,ők dógoznak óccson otthonról ----

 

Valamit nagyon-de-nagyon nem értenek a vallásuk alapjaiból sem a szájjal[sem már] liberális műgecó jógyerekek, méghozzá:

-a diverzitást

-meg a globalizmust

Ööö.... eeee...iletve szerintem csak megjátszák azt, hogy nem értik,ez már a netokrácia, senki nem firtatja ebben már annak az értelmét, amiért megfizetik, úgy vannak vele,mint Princz Dániel van a "phd-Harvard" ösztöndíjával, a lényeg az, hogy meglegyen éshogy bevegyék, komoly. Elmondja Kelet-Oirópáról,amit elvárnak tőle meg vissza akarnak hallani cserébe az ösztöndíjért,nem ő lesz az, ugyan, miért is lenne, aki valami újat vagy akár igazat is beszélne a témában, minek.

"Thank you, boyz 'n gurlz! Good Nite!"

/Frank Zappa szokásos koncert búcsúszavai/

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr5915737356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása