Senki nem akadályozza a kislányokat abban, hogy filmrendezők legyenek.

ishtar-yasin-gutierrez.jpeg

A filmrendezés útja a filmek nézésével kezdődik. Federico Fellini gyerekkora javát mozikban,képek nézegetésével vagy rajzolgatással töltötte. Valamint Ishtar Yasin Gutierrez is. Utóbbi filmrendező egészen elment odáig, hogy a 80-as években vissza Moszkvába, hogy a filmegyetemen tanuljon.
Gyerekkoromban majdnemannyit jártam moziba,mint Fellini. Egy falusi mozi megtagadhatta a film levetítését 5 eladott jegyig. Ezért gyakran,főleg művészfilmek esetében előfordult, hogy hat jegyet vásároltam. Lányokat is hívtam a moziba, de a legtöbbőjük csak akkor jött, ha benézett egy kis petting lehetősége.

Az én kamaszkoromban a lányok elébb kerültek az AB-bizottság elé,minthogy faszt fogjanak a kezecskéjükbe.
Ismertem lányokat,akik többször is bekapkodták a Postinor fantázianevű és valójában abortusztablettát és még mindig nemérintettek a kezükkel faszt. Pl a nagyanyáik-ükanyáik báli hajnalokon gömbakócok törzsénél ilyen egyszerűen vették elejét az őket fenyegető abúzusnak.Pár laza csukómozdulat, az ember lyánya vigyáz a célzással,olyan ne legyen a szoknyája és a kélgyó elköpkedé a mérgét. Fonóban vajköpülőn szemléltette a fonó vezetője a kamaszoknak ezt a csuklói lazaságot. Pl Petőfi korszakában még.

Úgyhogy, Kedves Olvasóm! - ebből fogalmat alkothatsz arról,mit értettek "petting" alatt a moziban a lányok: amit egyébként is:Mindent csak nekik [-> pozitív diszkrimináció és nemispecifikus elosztási 'iszonyok a polkorrektség szellemében]

Lányok esetében gyakran találkoztam ezzel a poroblémával: Mindent könnyen-gyorsan szeretnének.Ez volt az oka, hogy a katonaságnál 100komoly kapcsolatban,esetleg már házasságban is élő katonatársamat a nője , az első hónap végére a 100 -ból 98-at, a nője elhagyta.

Namost... férj
hez menni,elvétetni magát egy tökfilkóval... ehhez érettségi sem kellett a múlt század utolsó előtti évtizedében...

Filmrendezőnek lenni viszont kurvasok munka, tanulás,meló,kemény moziszékeken filmeket végigseggelni meg effélék
az alap.

Több zseniális művésznőt is volt szerencsém megismerni.

Ott állt az irodalmi karrierje kaapujában... de...meggondolta magát és inkább férjhez ment. (Akkoriban még ez volt a biztosíték a napi több-és biztos orgazmushoz jutásban legálisan.) Inverz szillogizmus: Sajnos pont Czapáry Veronika nem tudta magátmeggondolni.Némelyik lányt figyelmeztettem, hogy a biztos orgazmus kevés egy faszival leélni az életet, becs
úszik egy vagy két gyerek,aki/k miatt aztán végig kell szenvedni a szerelem után a büdösségét a férfinek meg a testváladákait és a szarosgatyáit.




Sok lánynak javaslatot tettem,úgy 22-24 éves koruk táján, hogy a férjhezmenés kockázata helyett inkább szokjanak át,úgysem szüzek már annyira, a csiklóiról a hüvelyi orgazmusra.




Két ujjalmég azt is megmutattam VOLNA némelyiknek, hogy kell azt. Telekes Böskének három ujjal kellett és akkora-erős nyomást gyakorolni az élvpárnájára, hogy a csipejét szinte elemeltem az Opel Ascona kombi rakterében. Rámrivallt,  hogy nagy a pofám,de még ujjazni sem tudok. Szerényen arra utaltam,  hogy a legtöbb nő eddig a sikálást szerette, lebarmozott azzal, hogy egy tpikus öntelt fallokrata fasz vagyok és tök érzéktelen a nőiséghez: nem léteznek annyira hülye picsák, akik dörgöltetnék!

Általában viszont inkább arról kezdtek
el nekem magyarázni, hogy honnan tudnám én azt, ha nincsen pinám és ők már 12éve csiklóznak,majd pont 24éves korukban szoknakát másra.

Aki filmrendező szeretne lenni, annak rendelkeznie kell a színészvezetés képességéhez nemakármekkora beleérző képességgel is. 9782 nőből,akit valamennyire ismertem,mintegy 9705 nőnek a beleérzőképessége olyan,mint egy 1907-es kovácsolású Wertheim márkájú  banki napi tárolószekrénynek.



Csöndesen jegyeztem meg, hogy a hüvelyi orgazmusnak van szerepe az un "házaséleti" orgazmusban is.

Erremégnagyobb seggfejnek ordéjjottak.




Szóval ez a baj a filmrendezéssel is.




A csajok már a leges-legelején beleúnnak, amikor még elég lenne korai Woody Allen filmeket is megnézni.
Márpedig Woody Allent vagy még kamaszkorában,féltudatlanul,amikormég romantikus elképzelései lehetneka filmrendezésről,nézi meg, vagy 40éves kora után már nem fogja megérteni, hogy egy ekkora rakás szerencsétlenségnekki adott pénzt filmekre, annyit, hogy öregkoráramár sajátmagát rész-co-prjodúszelhesse.




Rajzoljunk -nem győzik végigvárni,amíg megtanulnak rajzolni, hanem elkezdenek kopírozni mikiegereket vajpapíron meg giccses cicusokat.Meg bügrevonalbólrajzolni kéz- és lábnélküli királynőket.





A kis Fischer Annikának se volt kedve annyit gyakorolni -viszont ő szerencséjére zseni is volt.
És jól ment férjhez. És jó korán is.




Filmrendezővé válni, ez nem csak szerencse kérdése. Tele van kurvasággal,korrupcióval, törtetéssel és seggnyalássaal. Az embernek néha még azt is el kell viselnie, hogy gusztustalan csiganyálat izzadó Weinstein alakú kövér szakállas mackók letérdeljenek és leszopják.




Nagyon-nagyon sok névtelen nő van filmrendezők életében.Ők is szivesen szopnak. Viszont intézkednek is.




Nőket azonban nem szeretnek kinyalni. I
smertem egy ilyen nagyszerű nőt, ő pl passzívan tűrte egy leszbikus ostromának egy alkalommal való beteljesedését.





Egyszer egy rendezővel beszéltem erről, miután elmeséltem neki, hogyan nemlettem gazdag forgatókönyvíró,akinek egy szappanopera sz
keccsért pontosan ötször annyit fizetnek,mint egy rendes,szépirodalmi elsőregényért. Elárultam a filmrendezőnek, hogy van egy papírdrámám,amit szerintem Alföldi Róbert szinpadra tudna alkalmazni.






"Baszki, itt rinyáltál,mekkora gecik vannak a televíziózásban
meg a popzenei iparban. Nahát,az üdvhadsereg és textilipari dolgozónők olvasóegylete a színházi világhoz képest: szétszopatnák az agyadat is éselmehetnél ráadásul a kurva vidéki anyádba is."






Lehet, hogy az ide
föl felsoroltak is belejátszhatnak abba, hogy a filmrendezőnők sem képviseltetik magukat a filmrendezői karban ARÁNYOSAN?





És jóljárnánk,ha Ilana Glazernek meg Abby Jacobsonnak milliárd dolláros büdzséket nyitnánk műűűvészfilmekre?




Én,mint pénzember meg se fontolnám, hogy ne Ishtar Yasin Gutierrez-nek adjak 20  milliót művészfilmre. Jacobson  vagy Glazer az én pénzemből toi-toi felelős bestboyok sem lehetnének.

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr2315432074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása