A fejlett bezzeg europidoknak a nemszaporodással kell megállítania a Föld túlnépesedését.

Ha sikerül, akkor 2050-ben nem 12 Mrd ember fog élni a Földön, csupán csak 11Mrd 220 millió. Viszont az a 11 Mrd 221 millió úgy szeretne élni, ahogy a kihalt oiropidok éltek a boldog Klímakatasztrófa előtti szépidőkben.

allitsukmegafoldrengeseket.jpg

NE SZERETKEZZ - LÉLEGEZZ!!

a szobádban amit telefingottál fagyasztottjával okosteló simizés közben

Ázsiában bérgyártatott műanyagcipőben, amit a fél Földön körbekonténerhajóztattak, lépj a klímaészvesztés ut-jára! !

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr415340652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Serény Vélemény 2019.12.06. 09:49:03

Na és mit szólsz az E10-hez? (A mol az eu-s normatíváknak megfelelően a 95-ös oktánszámú motorbenzin etanol tartalmát fölemelte 10%-ra, így már nem max 5%, hanem 10% a bioetanol tartalma ennek a fosnak.)
Én speciel már rég visszasírom a régi jó, valódi benzint tartalmazó valódi, ólmozott benzint, az legalább nem romlott meg két-három hónap alatt.)

Wildhunt 2019.12.06. 11:38:59

@Serény Vélemény: megismételjük az ólmozott forrasztás kivezetését. Több etanol-> kevesebb kenés->gyorsabban tönkremenő gumi és műanyag alkatrészek. Plusz nagyobb környezetterhelés, mert a több tengerit meg kell termelni, ami nagyobb terület vegyszerezését, több traktort, stb. Jelent.

Frick László Intézet 2019.12.16. 04:58:03

@Serény Vélemény: @Wildhunt: Az etanol a gyújtógyertyákkalkezdi.Amúgy is ma már lehetelen csakúgy házilag a gyújtógyertyákat kicserélni. Már a 90-es években egyes motoroknál félórás szerelésssellehetett egyáltalán a gyertyasorhoz hozzáférni:különösen a japánoknál.
A japánok élenjárak a 2-nél többszelepes meg a twinspark technikákban is,miközben a gyújtógyertyák a fele-élettartalmú egy-negatívpólusúak.Hamarabb égnek el.Demivela szervízben sok IGAZIMUNKA lenne kicserélni,nem cserélik le, ámkifizettetik.

A rosszulműködő gyertya miatt elkormolódikamotor,a kormolódás belepi a lambdaszondákat,amiatt nő a fogyasztás, eszkalálódik a kormolás, a két l-három lambdaszoda közötti mért adatok különbö9znek:
KATALIZÁTOR HIBÁ-t
jelez az autó,
A BÜDÖS PARASZT bemegy a szervízbe,ahol szempillarebbenésnélküli japáénarccalközlik vele, hogy katalizátor csere,2010000 Ft.
Egy ilyen japán gyertya kiskereskedelmiára,amennyiért a pultban a paraszt megveheti, 700-800 Ft/db 4-8 db kell belőle.

Kicsrélik (majd mindjárt mutatom,mennyire tökfölöslegesen)
akatalizátort úgy, hogy a gyújtógyertyasort még mindig nem cserélik ki, hiszen beindul az autó. CSak a gyújtószikra már nemolyan,mint kéne.

Ez olyan,mint amikor valaki nem mossa ki a seggét, de bugyit cserél.

Más: E gy VW Käfer 1200 simán elmegy bio etanollal,mert az alacsony kompressziójúmotorja elbirja simán,oktánigénye 76.

Amikor sok helyen lehetett tisztán bioetanolt tankolni,akkor a HHHHHHHHH proletár segélyenélő rétegek ezt tankoltak,mert nálukúgyis csak meghalni van az autó,olajat sem cserélnek,úgyis be fog szarni a motor egy éven belül,akkor mit vigyázzák.

Viszont menő és ravasz emberek elkezdtek cuki Käfereket összevásárolni bevásrlóautónak :D Ez volt az oka az "Egekben a Käferek ára!" -booomnak 15 éve :D
süti beállítások módosítása