2019.11.07. 05:27
Vörös Kód
Előhang és Illusztráció:
Február ikszedike, évada van: Vörös riasztás ónos eső miatt. Az ónos eső jégréteggel, sajtónyelven "páncéllal" von be mindent.Ha az ember a pl éjszakai országúton jeges szakaszra érkezik, alábbhagy a gumisurrogás, csendesebben gördülnek a kerekek a jeges aszfalton, ha deresen fagy le,a keréknyomok sötétek. Ónos esőben ugyan vizet jár az ablaktörlő ,de az előttünk haladó autó kerekei nem vernek föl vizet -ha még nem sózták le az aszfaltot. Ha nem vagyunk abban biztosak, hogy csúszik-e az út ésmég nem elektro-motoros a szervókormánya és nem programozot futásteljesítményű, beépített hibákkal önmegsemmisítő picsaautóban ülünk,akkor finom kormánymozdulatokkal ellenőrizhetjük, hogy fog-e az autón kereke, sajtónyelven tapad-e az útra a gumiabroncsa az autónknak. Ónos lefagyás esetén bár mozgatjuk a kormánykereket, de nem reagál az autó. Gyakorlottabbak apró fékezgetésekkelis ellenőrizhetik, ha ABS-es az autó,akkor "ugrálni" fog a kerék (picit, nem veszélyesen "akadozgatni")
És most tekintsük a gyakorlatot:
2012-2013-ban a hajnali országutak szinte néptelenek voltak,aki vezetett,munkásautót,munkás szállító kisbuszt,kőműves duplafülkést, kis-és nagyteherautót vezetett általában. Azaz olyan emberek vezettek,akik havonta annyit,mint a maimagyar átlagpolgár kétvente.
2015 után kezdett sűrűsödni a hajnali forgalom. Az addig sárgán villogó Budapest Nagy Agglomerációs kereszteződési lámpák működni kezdtek. Neuralgikus Ponton 2009-2013.között nagygáz 120-szal tépettem át, 2014-ben megfogott a piros.
2016-ban már 2-3
2018-ban már 5 pirost is végig kellett várni.Egyre korábban kellett munkába indulni.
Hála Istennek, Kettes Számkörben kifejezhető,kettőnél nem több az alapkínálat:
A dógozó vagy a Nagy Agglomerációban lakik vagy jómessze.
A Nagy Agglomerácciólakója nem siet. Ráér.Ő időben indul el és minek tépetnek a megengedett 90 km/h közeli mondjuk 70-nel,amikor a hajnali sötétben vagy szürkületben odaér a munkahelyére 50-nel is. Hazafelé ugyanez, nem érti,mit akarnak azok, akik 90-es korlátozás alatt 70-80-nalszáguldoznánakesztelenül,amikor az ember perceken belülúgyis odahaza lesz már. Eszébe nem jut a picsának, hogy nemmindenki lakik a Nagy Agglomeráciban, hanem akár két megyévelodébb is. -> büdösrománoztatás a HVG-PONT-Húúú-n
A Város peremén 70-es tábla alatt 43-48-cal poroszkál
Mivel a külsősávokban Veszélyes Juj Naaagy Hatalmas Kék Buszok járnak, ezért a belsősávot választja és 70-es megengedett sebességű szakaszokon,ahol JIT-táblás tehergépkocsik,munkásautók és kisbuszok igyekeznének, a belsősávban megközelíti a Kék JujjJujj Busz sarkát, de nem halad el mellette. Van erről videó a Budapesti Ravasz Kattogástermelők Szopatják a Picsaembert vállalkozás "blog"-ján?
JOBBRATARTS - a Bohócautópályán már 3 km-ként apicsáknak a JOBBRATARTS betartásáért könyörgő táblákat kellett elhelyezni,de persze a Rendpárti Szabálykövető Budapesti Autósok Blogzabáló feljentéspárti picsája baszik a JOBBRATARTS-ra.
Variáció:a külső sávban egy ilyen ember, aki nemmerészel nagyobb jármű mellett elhaladni,42-vel poroszkál, ennek az autónak a sarkánál halad a "bátor" 43- és 45 km/h-s sebességgel.
Ismétlem,a kép vegyes: Az úton fele-kétharmadában jól vezető, hivatásos vagy igen gyakorlott autóvezetőkközlekednek,akik ráadásul ismerik is az utat, nem csak annyit, hogy a megengedett sebesség 70 km/h lenne, hanem még azt is, hogy ha Iksz Épület mellett elhaladva vált ZÖLD-re a lámpa,akkor 40-60 km/h közötti sebességgel még elérnék a zöldet.
Nem így a mi 3éve autóval munkába járó, eddig összesen 7562 kjm-t vezetett Rendpárti Szabálykövető Mintaemberünk!
AZ AUTÓMINT ESERNYŐ: BEKÖSZÖN AZ ŐSZ ÉS NINCS KEDVE BUSZMEGÁLLÓBA GYALOGOLNI : AUTÓRA VÁLT
mintaembereink: Ők meglátják a távolban zöldre váltólámpát és erről arra asszociálnak, hogy pirosat fognak kapni,erre pedig gázelvétellelreagálnak. A 77-88%-ban beautózott úttesten a kétharmad-háromnegyed a megengedett sebességhez közel szeretne közlekedni, és ZÖLDre váltáskor elérni a ZÖLD-et.De legalább a Vékony Sárgá-t
Mintaembereink, szabálykövető feljelentéspártiállamplgárok,4500 Ft-os fedélzeti kamerájukkalmindent rögzítenek és beküldik a Budapesti Autósok Kurva Annya blogba, gázeelvétellel reagálnak arra,amire a még autóvezetésre képes emberek gázadással.
Ettől az autóoszlopok fakígyó-szerűen elkezdenek rángatózni,ha mondjuk 6-7 autóval hátrébb egytömbben 20-30még autót vezetni képes ember ülakormányoknál, nem értik,mi a fasz van, ha zöld,akkormiért lassul az oszlop?
Elárulom nekik a titkot: Azért kell 300 autóvezetőnek "rángatóznia" a fakígyóban,mert 2-3... 4-5 jogosítványt szerzett,autót vezetni útáló,dekényelmespicsaember nem szeretne pirosat kapni. Ő szabálykövető ember,óvatos és küzd is a szabályok betartásáért,most is a felvevővel babrál,mert egy ááááááálaatt kiszlalomozta őket és 90-nel tépet a MÉG VÉKNYAS ZŐŐŐD
SZELEKTÍV-SZABÁLYPÁRTI BLOGBA VEZETÉS KÖZBEN FEDÉLZETI KAMERÁKKAL ÉS A FELVÉTEL AZONNALI BEKÜLDÉSÉVEL BABRÁLÓ PICSÁK TÖLTENEK FÖL :D
-be bele. A Mi Minta Embereink a zöld/sárga váltásra érnek oda és a vonalon gázt adnak. Sárgánál:SATUFÉK. Nem néz bele a tükörbe, amúgy sem szokott,minek,a lámpát bámulja,SÁRGA? SATUFÉK!
És még a Vörös Riasztás-hoz el sem értünk.
Külső Elkerülőn esik az eső. Előre elárulom a titkot, általános iskolai földrajz szakkörösnek kell lenni hozzá, nem szükséges jogosítvány:
Ha az úttestről a kerekek esővizet vernek föl,az aszfalt víz-nedves sózatlanulis
a külsőhőmérséklet 5-6 fok Celsius. Az ablaktörlők is rendes,kövér esőcseppeket járnak.
ÁM VÖRÖS RIASZTÁS VAN ÓNOS ESŐMIATT
akkor a következő a szituáció:
100 közlekeddő autóből 88-at olyan ember vezet,aki KÉPES AUTÓT VEZETNI,közülük 43 fő szeret is autót vezetni, 30 még azt is elmondhatja, hogy tud vezetni,pl parkolóházban betolatni két autóközé párhuzamosan a kijelölő vonallal. 12 ember azonban csak azért vezet,mert rossz az idő,az évad ilyen,az időjárása az évszaknak,nem akar ázni-fázni. Ő nem szarozik: Tudják az Okosak,miért adtak ki Vörös Riasztást. Ha a telóka appcsija azt adja ki, hogy Ónos Eső Vörös Riasztás, akkor az. Ő nem száguldozik felelőtlenül,mint a sok-sok hülye áááálatt körülötte,őszépen beáll a kedvenc sávjába,pl a középsőbe vagy a belsőbe és 20-30-cal,szerinte kellőóvatossággalközlekedik.
Kérem kedves olvasómat,aki látogatja a Budapesti Picsa Autósok blogot,linkelje be a leleplezővideót az ilyen Szabálykövető óóóóvatos autósokról
különös tekintettel a pirosat kiharcoló picsaemberekre
.Köszönöm
Elfogadok olyan leleplező videót is,amin a belsősávot 110-es korlátozás alatt 90-nelkibérelőRendpárti Oiropid FeljelentőtársadalmiMintapéldány vezeti,természetesen 4500 Ft-os fedélzeti kamerával,mert A Leleplező Közösség Része.. alig várja, hogy felvejhesse a vadbarom áááálatkodását (amit egyébként ő provokált ki nagysorozatban az elmúlt 7-8 kilométeren,ám mitsesejtve ) aki az autópályán a belsősávotkibérelő,a JOBBRATARTS-ot be nem tartópicsákat szlalomozva próbálja meg leküzdeni.
Szólj hozzá!
Címkék: kattogásmarketing vörös riasztás jógyerekműveletek picsaember rendpárti picsaautó jobbratarts picsaemberfejlesztő mérnök vörös kód baden-badeni ember horrorkaraván büdösrománoztatás rendpárti feljelentőtársadalom kiharcolni a pirosat bpiautósokponthú
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.