A Nyitott Társadalom új hősei. Voltak már hatvanhatezren is egymillióan. Jön ugye ez a büdös elnyomórendszer az olimpiaötletével, ami csak porhintés, mert az óriási lopásiötelteik elkendőzését szolgálná. De majd most a Gáncstalanok, a Jók és Igazak megmutatják, mégpedig a népszavazás intézményével.

Azzal az intézménnyel, amit ugye nem is oly rég, fél éve még valamirevaló Jó és Igaz és Gáncstalan vastagon leszart.

Arról a népszavazás-intézményéről van szó, amibe pl 2008-ban minden valamire való Jó és Igaz és Gáncstalan a redves kaszáját se törölte belé, nemhogy nevetséges lett volna az akkor éppen aktuálisan Jó és Igaz és Gáncstalan kormánynak bármilyen következtetést is levonnia belőle.

Most viszont ha lesz népszavazás, kurvanagy pofont kap az Orbán Rezsim.

Ha kibújna a népszavazás alól a rezsim, akkor azért lesz gyáva!

Ha lesz népszavazás és Budapest Fejlett Népe elmegy és leszavazza az olimpia ötletét [-> Nolimpia] akkor a Nép fog győzelmet aratni a Rezsim fölött. Pofon lesz Orbánnak és Orbánnak meg a Rezsimjének takarodnia kell.

Döntsön a Nép Szava. A Cigány és tolvajbandája takarodjon és utánaa pedig jöjjenek a Demokratikus Választások és FDöntsön a Nép, válasszon Új Képviselőket.

 

Hátöööö... ugye... kiket, hát azt nem tudjuk, de ami biztos:

Ezeknél bárkik is jobbak.

 

A rencervátás elmúlt 30 évére visszatekintvén Filemileországban az Állam, a Népképvislete, a Demokratikus Intézményrendszer és a hol Istenatta Holnem Nép Szaga ízlések és pofonok szerint váltakozott.

 

Egy volt, ami biztosan és stabilan jellemezte Filemileország népét, ez a népbölcsesség:

"Ezeknél bárkik is jobbak"  [-> totemisztikus választások ]

2006. október 2-án áll a falu[m] igasságos népe a kifüggesztett névsorok előtt és egyszercsak Fuharos Lajóssbú eleőböfög:

" Te Kaarcsíí! Kik ezek! Kik a faszom emberek ezek? Ki a faszom választotta jezeket képviseleőnek, heee? "

"Hát tik, bazmeg a kalácsot!" -röhögött erre Tekenyő Palyikó. "Tik választottátok meg jezeket, mer nem óvastatok, csak ikszeeetetek!"

Erre varjon gombot az Ötrfaszú Kutya párt az összes körméjével, ha bír.

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr5412272163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Steinmann a grófnő 2017.02.19. 10:38:13

Nyugi, még valahogy meg lehet akadályozni, hogy érvényesülhessen az emberek véleménye, elvégre itt csak EGYFÉLE nézet lehet, amit orbán mond, és amit utána pénztáros lőrinc leszámláz.
Jöjjön a vén picsa a kopaszokkal a választási irodához, ahogy már megszokott, ha az emberek valamit másképp szeretnének :D
Értem én, hogy bánt téged, elvégre te szerelmes vagy viktorodba, de nyugi, nem fog választást veszíteni. Jön majd a kommunikációs gőzhenger, hazugságok, gyilkosságok, elütések, egyéb piszkos módszerek, körzetátszabás, meglesz újra a többség, lophatnak tovább. Mondd, te százalékot kapsz tőlük,hogy ennyire be vagy szarva, hogy leváltják őket? :D Vagy ingyen vagy ilyen hülye :D

Steinmann a grófnő 2017.02.19. 10:42:11

kár, hogy pharaon már nem él...azért abba az aktába is szívesen belenéznék, milyen koktélt ittak pénztáros lőrinccel a yachton...:D
persze, itt piszkos ügyei meg gyanús emberei csak az ellenzéknek vannak, a fideszes az mind gáncstalan lovag
Nézd már meg, kikből állnak most, milyen aljas, geci, undorító emberek a fő embereik, valóban ne jöjjön másik garnitúra? Maradjanak ezek?
Ne hosszassan válaszolj, csak azt, hogy mi lenne jobb az országnak, ha maradnának ezek, vagy jönne valaki más?

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2017.02.19. 15:10:18

Még az se dőlt el, hogy a érvényes-e a kellő számú aláírás.

Steinmann a grófnő 2017.02.19. 18:35:15

@ripők: Nem lesz érvényes. Majd ügyesen számolnak. Vagy ha nem olyan ügyesen számolnak, akkor jönnek a kopaszok, vagy esetleg valaki véletlenül elüti a momentumos faszit.

kheiron 2017.02.19. 19:38:44

Állj, úgy vonják vissza az olimpiai pályázatot, mint a sicc.

A minap volt Gulyás Gergellyel egy nagyinterjú a mandineren. Ő szépen elmondta, hogy mi lesz az érvrendszer.

Ugye pár éve az egész budapesti közgyűlés szinte egyhangúlag megszavazta, hogy legyen olimpia. Kormánypárt, ellenzék, mindenki.

Aztán most az ellenzék hirtelen elkezdett az olimpia ellen aláírásgyűjteni, ezzel 180 fokos fordulatot téve.

És az olimpiát, mint szupernemzeti fontosságú ügyet nem lehet a legszélesebb körű konszenzus nélkül megrendezni, tehát mivel az ellenzéki pártok kifaroltak, ezért sajgó szívvel, de kénytelenek lesznek visszavonni a pályázatot.

Ennyi a sztori röviden.

Betonmandala 2017.02.19. 20:05:02

A baloldal ezzel elsütötte az egyetlen puskáját, amiben éles töltény is volt. A lényeg, a Momentum elég erős lesz ahhoz, hogy Mécs Imre fiacskájának meg pár hozzá hasonló kiválasztottnak helye legyen az önkoriban.
A Momentumnak csak örülhetünk, egy újabb törpepárt vadászik ugyanarra a szavazóbázisra, amire a másik öt-hat is, a többiektől véve el a betevő szavazót.

Betonmandala 2017.02.19. 20:08:55

@kheiron: Annó még Demszky adta be a pályázatot. Az egyezményt az ügyben feláldozták, a Momentum beindítására
A 0.00001%-os esélyünk a rendezésre ezzel a népszavazással 0.0000000000000000000000000000000000000000000000000001%-ra csökkent. Ha van egy minimális esze is a döntéshozóknak, kiszállnak.

kheiron 2017.02.19. 21:13:18

@Betonmandala:

Szerintem nem a Momentum beindítására áldozták fel a régebbi konszenzust.

Egyszerűen csak beindult a szokásos ellenzéki pártos verkli: lehet valamit Orbán ellen tenni, ragadjunk hát rá, függetlenül mindentől.

Az csak hab a tortán, hogy épp egy frissen előlépő társaság ötletére ragadnak rá.

Betonmandala 2017.02.19. 21:29:30

@kheiron: Ők a fiatalok, talpaljanak ők. Akartak is talpalni meg tették is. Szerintem megérdemlik a kezdeti sikert. A kérdés az, mi lesz tovább? Olimpia nincs, fasza, de jó, ez ám igen. Mi lesz a vonzó alternatíva, ami engem, volt baloldali szavazót majd visszacsábít? És a fajtámból vissza kellene hozni olyan egymilliót, és főleg nem Budapesten.

Betonmandala 2017.02.19. 21:33:42

"Ezeknél bárkik is jobbak."

Azért a jobbikok nem. Tehát az LMP-DK-MSZP-Együtt politikusai azok a "bárkik".

kheiron 2017.02.19. 22:18:33

@Betonmandala:

Fogalmam sincs, hogy mi csábítana téged vissza, engem nem érint a kérdés. :-)

Talán valami normális program? Hiteles emberek? Vagy hagyjuk a sci-fit?

Frick László Intézet 2017.02.20. 06:08:12

@Steinmann a grófnő: @kheiron: @Betonmandala: @ripők:
Alapvetően, mióta fölmerült, Budapesti Olimpia Ellenes vagyok. A maradék támogatást bennem a Riói Olimpia itthoni tálalása ölte le. Az a tő- és tömény fikázás, gecizés, apprehendálás, hamispárhuzamok jártása. Egy Rió-t pl Atlantával vagy Los Angeles-szel összevetni... Amúgy is nagy divat a magyar Jók és Igazak-nál a délamerikázás. (lásd ott...)

Ahhoz, hogy Budapest-hez köthető olimpia legyen Budapest közlekedésén kéne változtatni. A szállodák bent vanna - a helyszíneket hiába is vinném ki. A taxizás borzalmas Budapesten. A lehúzás még semmi, de mára a taxisok legalább fele nem nevezhető hivatásos gépkocsivezetőnek. Valamiféle amatőr nemsofőrök próbálkoznak.

Nem akarok ebbe belemenni -eléggé gazdag a Budapesti Olimpia szakmai alapú elutasításának irodalma.

Itt arról van szó, hogy ezt agitációspropagandailag kiszámolták, a Nolimpiával pofont lehet bevinni Orbánnak.

Én már többször intettem erre. Orbán kurvasok pofont kapot már.

Most azért a Kétfarkú Kutya Párt humorára érett módon széjjelfikázni súlyos önégetések közepette az olimpiát csaak azért, hogy egy keddi délelőtt nány retkespulcsis-koszosfarmeros zsíroshajú címlaptündér beírhassa, hogy "Újabb pofont kapott Orbán!"
Oszt?
Dr Bubó országa ez.

Szerintem meg kéne vizsgálni pofonszámíítgaatássok előtt, hogy a Gyűlölt Ellenségen kívül még kit pofoz a pofon.

Frick László Intézet 2017.02.20. 06:13:46

@Steinmann a grófnő: "szerelmes vagy a viktorodba" -Elvakult gyűlölködő vagy.
Szarok a viktorodra, aakinek a gyűlöletében eszed vesztetted.

Itt megint sajnoss a lényeg nem a viktorral-mivan.

A lényeg az, hogy te valami kurvára egy felvilágosult-haladónak képzeled magad és egy 1956-os uszító piaci halaskofa szintjére süllyedtél már és még csak észre sem veszed.

Ha felveszem az álláspontod és orbánpofozás meg orbángecizés szempontjából vizsgálom, kurvára ki lehetne baszni veleteek aazzal, ha a Budapest Népe Népszavazás-át a lehető leggyorsabban megtartanák. Ha én lennék a kommunikációs tanácsadó, mint orbánkormány, be se evaatkoznék, főleg nem agitációban.
Döntsön a fényesfőváros fejlettnépe. Aztán pipa és ent

Annyira ostoba vagy a politikához, hogy politikai kommunikációs fogásokról már teeljesen fölösleges veled eszmecserélni.

A nolimpiával a jóoldaal öntökönrúgta magát.

Egy hétköznapi kispofonért most, amikor kb az utolsó esélye lenne egy ütőképes választási-ellenzéki összefogásnak, egy ilyen szarságon önkielégítetek.
Ez nem Orbánnak szégyen: ez a ti szégyenetek.

Frick László Intézet 2017.02.20. 06:17:44

@kheiron: Ez a sztori, amit felvázoltál, Orbán középszer-ostobaa és kontár propmenjeinek a verziója. Persze a hiú Orbán is ott lehet mögötte.
Kéne már egyszer egy váraatlan húzást is csinálni. Ebben az esetben megcsinálni a népszavazást. Nem országos lesz a népszavazáss, hanema Fényesfőváros Fejlettnépe megyen el Orbán Geci Ellen Savazni.
A legkegyetlenebb eredménnyel az járna, ha a "kormány" (vagyis a kamarilla) teljesen kivonná magát az ügyből.

Ráadásul az budapesti népszavazáson igen alacsony lesz a részvétel @Steinmann a grófnő: @ripők: ... nem szivesen tippelek, ne is vegyétek tippnek, de nem lesz meg a 30%-os részvétel sem.

kheiron 2017.02.20. 07:24:43

@Frick László Intézet:

Én nem mernék nagy összeget tenni arra, hogy egy esetleges helyi népszavazáson hányan vennének részt.

Nagyon sokan vannak, akik pusztán az orbánutálat miatt mennének el és voksolnának - épp úgy, mint annak idején a "szociális népszavazás", ami Orbánékat valójában berepítette a hatalomba; mint ahogy arra Horn Gábor ugye frappánsan rámutatott, hogy a kérdések valójában lényegtelenek voltak, a lényeg az volt, hogy Feri, menj a picsába.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2017.02.20. 07:45:22

@Frick László Intézet: remélem, még azelőtt visszavonják a pályázatot, hogy szavazni kéne.

Betonmandala 2017.02.20. 09:45:47

@kheiron: Hát nem tudom. Maguk az aktivisták mondátk nekem, hogy érvényesség felé mozgósítani nehéz lesz.

Beppino von Stredlitz 2017.02.20. 16:58:08

Én sajnálom, hogy nem lesz.
1, Végre az életben egyszer ott lehettem volna egy olimpián.
2, Méregdrágán ki tudtam volna adni a pesti lakásomat arra a két hétre.

Steinmann a grófnő 2017.02.20. 17:54:43

@Frick László Intézet: roppant jól szórakozom, mikor te, mint valami botcsinálta politikai vitakör vezető folyton kioktatsz engem, hogy
1. nem te vagy elvakultan szerelmes viktorba, hanem én gyűlölködöm - magyarázd már ezt el légyszíves, mitől gyűlülködés, hogy egy alkalmatlan, tolvaj vezetőt szeretnék elhajtani a picsába, mint annak idején Ferit?

2. te beszélsz nekem politikai hozzáértésről, mikor az utóbbi két alkalommal a fideszre szavaztál, és legközelebb is rájuk fogsz. :D
politikai hozzáértés fideszes szavazóként :D
ugyanmár
A pofonokról
teljesen világos, hogy akik politikailag aktívak, azok NEM szavaznak át
az olyan békemenetes aktivisták, mint te, akármi is történjen, drága viktorukra húzzák be az ikszet, és kész
szavazót csak a passzívakból lehet szerezni, erre pedig tökéletesen alkalmasak az egyszerű problémák, netadó, olimpia, stb.

Miért is akkora probléma, ha felébredt az ellenzék, és képes hívószavakat találni
ja, hogy mert akkor esetleg majd egyszer, 10 év múlva leváltják az orbánt..és te, aki mint tudjuk NEM szerelmes belé, már most görcsöl rajta, hogy esetleg, valamikor, 10 év múlva más is nyerhet

Steinmann a grófnő 2017.02.20. 17:56:32

@Frick László Intézet: nyugi, ha megbuknak, a pénzt nem fogják visszavenni tőlük, meg a yachtot sem...
vagy ez neked miért is jó, hogy marad nálunk a lopott vagyon?

Steinmann a grófnő 2017.02.20. 18:02:15

@Frick László Intézet: amúgy meg, Dudi, magyarázd már meg nekem, hogy működik egy fidesz szavazó.Mert az ellenzéki szavazó úgy működik, hogy "nem azt mondtuk Feri, hanem azt, hogy menj a picsába.." szóval bármit nem nyel be.
Ellenben olvastam közvélemény kutatást, és még a fidesznyikek többsége sem akar olimpiát, mert úgy vélik, hogy szeretett vezérük szétlopná, jobban mint eddig bármit. De akkor meg miért nem hajtják el a picsába?

Azért ez a mai " öt fő támadási vonal" amit Viktorod felvázolt, lásd be, mert nem is rákosista, hanem észak-korea vonala színvonalában. Mégis, ülsz otthon, hallod ezeket a hülyeségeket, és soha, egyetlen pillanatra sem merül fel benned, hogy na, elég volt, itt van a vége, le kéne váltani már ezt a hülyét? Meséld már el nekem, hogy működik egy fideszes szavazó!

Steinmann a grófnő 2017.02.20. 18:17:46

@Frick László Intézet:

...A kormányfő az öt veszélyforrás között említette a rezsicsökkentés brüsszeli betiltását, az illegális bevándorlást, a külföldi befolyásolási kísérleteket, valamint a magyar adócsökkentést és munkahelyteremtő programokat célzó brüsszeli támadásokat. Ennek az öt támadásnak az elhárítására kidolgozott lépéseket nevezi a kormány új nemzeti politikának, amely megvédi Magyarországot, a nemzeti érdekeket - mondta Orbán Viktor napirend előtt...

és ezzel az a legnagyobb baj, hogy én legfeljebb bosszankodom (illetve, dehogy bosszankodom, szarok már rá magasról) de a fiatalok elmennek. Nem kendő néni miatt mennek el, hanem az ilyen szövegek miatt. Nem olyan hülyék ám a mostani huszonévesek, mint azt te elképzeled. Mások, mint mi voltunk, türelmetlenebbek, öntudatosabbak, és ha nem tetszik valami, fogják magukat, és továbbállnak.
Ha már polkomm, határold be légyszíves azt a célcsoportot, akinek ez az öt támadási vonalas duma szól
kb. a nyolcvanplusszos, nem internetező agyérelmeszesedéses szavazók
szerinted hány 35 alatti cuppan rá egy ilyen szövegre
a fiatalok szemében Ovi egy taszító, unalmas, potrohos, korán öregedő pali. De mivel nem látnak jobbat, nem mennek el szavazni. Inkább elmennek Stockholmba szobaasszonynak (élő példa tegnapról, az ismerettségi körömből)
egy régebbi osztályomból, akik most 30 körül vannak, kb a fele kinn tolja valahol az ipart, és soha nem is fog már visszajönni.NEM kendő néni miatt. Orbán miatt.

Betonmandala 2017.02.20. 21:43:03

@kheiron: Én már annak is örülnék, ha nem Mécs Imre fia meg a Fekete-Győr klán ifjú titánja lenne az első sorban. De még ez a vágyam is sci-fi.

Steinmann a grófnő 2017.02.20. 22:31:55

@Betonmandala: és miért is akkora baj, hogy ki kinek a fia?

Frick László Intézet 2017.02.21. 04:09:24

@ripők: Amilyen ostoba és kontár Orbánék polkommja, megteszik ezt a szivességet a Jók és Igazaknak. Azért ostobaság nem népszavazásra engedni [ @Steinmann a grófnő: @kheiron: } mert alig féléves mélységből seggszájgéppel a népszavazássnak mint olyannak a vastagonleszarásáról a Jók és Igazak üdvajkairól lehet citálni pompás passzusokat.
Kétségtelen, hogy az orbáncentrikus Világkép alatt élők közül a cigánygyűlölők, a vidékieket gyyűlölők, a pockos focialistát gyűlölők és egyáltaslán a kakában is a csomók eránt kurkászó egészségügyi gyűlölködők elmennek savazni. És menjenek is, én nagyon fontosnak tartom ezt völkische mentalhygienische

Frick László Intézet 2017.02.21. 04:10:53

@ripők: Nem lesz olimpia és nagyon fontos lenne, hogy népszavazásban fixxxálódjon ez. E történet legcssodálatosabb záróköve lenne, ha nem vennék el a Fényesfőváros felvilágosútt haladójakokjainak azt az élvezetét, hogy saját magukról állítsanak ki majombizonyítványt. Majomországban, ugye @Steinmann a grófnő:

Frick László Intézet 2017.02.21. 04:19:27

@Steinmann a grófnő: Mindent elmondtam már az Orbáncenntrikus viklágkép czikkely alatt. Nincsen szánalmasabb nyomorult ember, mint aki képtelen az Orbáncentrikus világképtől elszabadulni. Ugye, itt a téma az olimpia és az, hogy egy pofon Orbánnak megéri könyékkel pofántürűniu a sportolói karunkaat meg aki csak véletlenül "útbaesik". Mint Quard Lipi a csokolátát, az egész sztoriból annyit látsz, hogy a Világképed Fekete Halálcsillaga kap egy pofontot. De hát melyik nap nem kap pofont? És mit pofoztok? -annyi szart meg gecit okádtatok már rá (-> Gólem) hogy az páncélozza a büdösvidéki bornyúcigánnypofáját, jaztat.

Nem veszed észre magad. Ebben a történetben a süllyedés a tragédia, hogy a Jók és Igazak, akiket töretlenül A Legkülönbeknek hirdettem mindig, Magyarország legokosabbjai elvesztik a józan eszüket... egy pofonért.

Volt ilyen tanárom az iskolában, cigánygyereket akart pofozni mindenáron, namost a cigánygyerek sajátmagának különb nagypofont le tudott keverni, mint ez a tanár neki. És tört át padokon, esett hasra-orra.. bohócot csinált magából, hogy a cigánygyereknek lezavarjon egy szerinte nagybüdöspofont, amit a cigánygyerek kiröhögött.

Annyira elvakult vagy már, hogy képtelen belátni, micsoda bohózat az, amiben már még egy "Kétfarkú kutya" is az öntökönrúgós szerencsétlenbojóccok, akiket eddig figurázott, csapatában délcegeskedik.

Ennek az egésznek idegenszívvel és idegenszemmel a magyarokra nézve, de az összmagyarokra mind az orbáncentrikus Violágkép alatt, tehát az imádókra és gyűlölőkre EGYÜTT nézvén van siralmas, szánalmas és nyomorútt képe.

Frick László Intézet 2017.02.21. 04:40:10

@Steinmann a grófnő: Nem ide tartozik, mármint ezalá a czikkely alá.
Elismétlek néhány száraz adatot, amit nemmagyarok és politikailag nemelfogultak (bár minél inkább piszkálnám, annál inkább a Jók és Igazak kapcsolatitőkerendszeréhez fűződő) vizsgálat tárt fel.

-A kitántorgók fele, 300000 még 2010. előtt kitántorgott.
-A magyarok közül élnek a legkevesebben külföldön (lakosságarányosan)
-Ez az egyik leghazugabb smonca, miszerint nem fognak hazajönni. A kitántorgók zöme az ottani éhbérért dolgozik. A számításaik Ft-ba átszámolván jönnek be. Bezzegisztánban 3000-4000 €-nyi fizetéssel nem lehet egzisztenciát teremteni, csak márolholnapra élnni óccsószálláson, óccsónkajálni (pl lengyel mirelitboltból Londonban -az Index riportozott róla)
Tehát előbb-utónbb haza kell jönnie és itthon kell májerkednie a mesés összegyűjtött jövedeelmeivel, mert azok ITTENI SZÁMÍTÁS szerint azok, nem a külföldiszámítás szerint.

-A Kitántorgás a Jók és Igazak propagandájának fő csapásai közé tertozik. Nem gondolod,, hogy van benne pár vonó aljas geciség, hogy ugyanaz a száj, ami tóditván hazudozik és fényez index címlapon futtatott blogokban, csakajót csakaszépet vetíti vágyképeket állít be tényekként saatöbbi... az a gecipropaganda, aami a legelemibb figyyelmeztetés nélkül hülyíti be a csupajóéletbe kitántorgásra a "gyerekeinket" ugyanabból a ,lyukból fú a "nyavajgás" a "gyerekeink"-ről

-a legalapvetőbb tény, hogy a gastarbeiter, a vendégmunkás, aki a kitántorgónk a legszerencsésebb esetben lesz (mert én a pizzakihordást,m a feketenmosogatást a metrótakarítást nem emelném ilyen magas szintre, mint a vendégmunkásság...) tehát a gastarbeiter az= VENDÉG. Más ösztöndííjjal vendégegyetemistáskodni, más betanított bontóhentesként sorimunkában gályázni, ez még nem BEFOGADOTT státusz. London vagy Párizs VILÁGVÁROSOK bizonyos szintű toleranciával a bizonyosféle külföldiek iránt.De Bezzegissztán nem Magyarország, nem befogadóak.. ott vannak a németek, akik a volksdeutschokat, nyomorult menekülteket, akik egy-egy szekérnyi cuccal és REPAATRIÁLTAK egy XVIII. századi ősnémetet besszélvén.. még a már kint született gyerekeik, akiknek nincsen akcentusa (vagy bajor vagy holsteini van nekik rendesen) azok is Auslander Sau-k, külföldi disznók. Pl NSZK fölszipkázta az összes erdélyi szász-t, de megkérdezheted az erdélyi szászokat, mind keserű, mert soha nem lehet életében teljesértékü német állampolgár, peduig a Német Állam AKARTA őket és szipkázta és csábította őket. [Pl az Audi TT elsőszériája tervezője ilyen szász)

Mantrázod, imádkozod be magadnak itt is ad offo a nem is idetartozó témákat. Lózungokkal jössz nekem, de a tényekre, amiket itt ebben a kommentben is elédtártam, mukkanni se tudsz. Ezt nem tudod kontrázni: Azért lesz muszáj hazajönni "a gyerekeink"-nek mert a jövedelmeik csak Ft-ban meséses, odakint éhbér és semmire nem elég. (Ne gyere a BBali nyaralással)

És most jön még egy, amire várom a tromfodat:
Van ez az attitüd, amiben a gyereked a sajátasztalodról nem eszi meg a krumplifőzeléket, de pl a nagynéni asztaláról, nammami asztaláról igen. Nem almoz még a tengerimalac alól sem, de a vidéki büdösparaszt nagybácsinál meg disznóólat pucol gumicsizmában. Egy ilyen mentalitás is belejátszik a külföldre tántorgásba: Itthon a magyar művezetőt leugatja, az anyja korú pultosnak, ha képezné a melegszendvics készítésre túúúdomoz, flegma és visszapofázik, a vevőket elundorítja a büféből... debezzeg, amikor kitántorog, egy visszamukk nélkül gályázik a deutsctürk-nek.. és persze annyit nem tanul meg kát év alatt, hogy ja és nein.

És ne gyere ellenpéldákkal, mert én magam tudok olyan ellenpéldát, ami az igazamat ebben a leginkább alátámasztja: Annyira nem tanulják a Bezzegisztáni NYelvet a kitántorgók, hogy ha egy véletlenül perfekt lesz, ki is emelik, annyira ritka madár. Személyes példámban ma már a német főnököket is, igaz, messziről, láthatja a magyar gyerek és RENDES fizetést kap, tehát nem kitántorgóbért, hanem az IGAZI fizetést, ami EGYÉBKÉNT jár a nem auslander sau-nak. És jelképes összegért ingyen lakik: annyira ritka madár a nyelvet megtanuló.

Ne gyere nekem a Kitántorgó blogokkal, mert azokban kizárólag a sikeress, a nyelvet már beszélvén kitántorgók prop felvételei látszanak. Azonban a kitántorgók zöme olyan munkasávokban tevékenykedik, ahol nem is kell beszélni.

Frick László Intézet 2017.02.21. 04:49:25

@Steinmann a grófnő: Nem élrzem azt, hogy ha én, mint szerinted viktorbuzi viktorseggnyaaló stb, tehát ha te ezet feltételezed rólam, hogy én viktorbuzi vagyok, akkor érdemes bármely kérdésedre érdemben válaszolni.

A szavazás lélektanáról, a magyar szavazó képéhez rengeteget írtam ide és ezek szerint hiába. Te valamiféle kódrácson át olvasol, ha nem az gyön be a rácsba, hogy Geci Fiktórr, Tóvajj Kuttyák, Pharaon és Kitántorgó GYermekeink, Szétbaszták Ezek az Iskolaügyet... akkor neked már hiába írnék bármit.
Szerinted kétféle szavazó van, a jószavazó, aki szerint Geci Fiktór és Tajaróggy a másik meg a bűnös szavaazó, aki ezeket és Fiktórr Gecit beszavazta.

Pedig valójában mindkét szavazó társadalomszociológiaialag egytest: Nem kétféle szavazó van, ők egyféle szavazók.

Te semmiben nem különbözöl egy FIDESZ szavazótól. A magyar szavazó bármelyoldali is legyen, általános jellemzője, hogy az igazságot nem szenvedheti, neki igazmondó politikus nem kell. Azt a politikust szavazza föl, aki számára tetszetőset hazudik. Ezért a politikai kommunikáció a már eleve hazug politikáról még hazudozik az egytest-szavazóbázisból tömbök leszakgatására.

Hogy segítsek: vegyünk egy Promfi Team-et, pl a Momentum-ét. A Momentum szakemberei, amikor téged a Bázis-ban csokrozván befolyásolni szándékoznak, tégedet egyszerű érzelmekkel könnyen befolyásolható nevetséges hülyének néznek. Ha nem így lenne, aakkor taartaanának attól, hogy esetleg az olimpia ügyében nem lehetne annyira a politikai hasfájásodon (az ízlés ide túl magasztos szó lenne...) a politikai hasfájásodon keresztül hatni.

Ideismétlek egy képet:
Egy átlagember, ha hasfájással megy be egy hypermarketbe, csupa büdös, undorító, hogynézmárkiembert lát.

Ezzel szemben fiatalon, mézeshetes szerelmesként a szerelemspájzba vásárolni, plusz lakástextilbutik plusz csilivili és a pénztárca még teli a menyasszonytácban összetáncoltakkal, ugyanazt az embertömeget szépnek, vidámnak, kedvesnek, aranyosnak látja és minden ragyog.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2017.02.21. 05:48:47

@Frick László Intézet: Te is csak a kommról beszélsz most. Annyira szereted ütni a fővárosi orbiköpködőket, hogy abba már egy olimpia is beleférne. 3k+ milliárdnak tényleg az a legjobb helye? A 260 ezer aláírás csak egy jelzés, hogy nem mindenki nézné örömmel, ahogy Fekete György disznópörzsölővel lobbantja a lángot valamelyik új baseball-stadionban, a Filip által celebrált nyitóünnepségen. Bazmeg, ők tették meg az ország egy részét ellenségnek, hazaárulónak és most nyomják a maszlagot a Nemzetről meg a sportolóinknak rendezett olimpiáról. Mégis milyen lehetősége van rajtuk kívül másnak tematizálni, észrevétetni magát? Egy magadfajta kallódó politikaizseni hogyan futna neki? Tényleg érdekelne, hogy egy nemfideszes, Orbánt a maga valójában szemlélő, valódifüggetlen lángelme miként ragadná magához az irányítást.

Steinmann a grófnő 2017.02.21. 06:23:15

@ripők: na, erre én is kíváncsi vagyok. Mert ebben a blogban évek óta mást nem olvasni, mint
1. budapestfejlettnépe mantra, legválogatottabb, legócskább előítélet puffogtatással (péniszirigység Dudinál :D)
2. Ne a kommunikációról beszéljük, de itt másról nincs szó, mint arról, mit ír az index

3.aki kritizál, az gyűlölködik, TEHÁT orbán ellen semmit se tegyünk, mert gyűlülködünk, de Dudi független, mint egy BBC tudósító Malájziában

Frick László Intézet 2017.02.21. 06:33:25

@ripők: Megint jól beleszaladtál a nyitotkapuba a dönngetésed elánjával. Ideismétlem neked tehát a véleményem a Budapesti Olimpiáról.
Budapesti Olimpia -ellenes vagyok az elejétől fogva. Vidéki büdösparaszt lévén gyönge közepest adok magamnak a pestezésben (ez a budapesten autózás sofőr szakkifejezése).. ezt úgy képzeld el, hogy pl a budapesti taxisok harmada , azaz taxit vezető pénzéhes kalandor úrvezetők, az elégségest sem éri el ma már.

A Fekete György disznópörzsölővel lobbantja a klángot, ez polkomm rizsa.

Ahhoz képest, hogy olimpiarendezés-szakmailag kivitelezhetetlen a belvárosi szállodák és az olimpiaa tervezett helyszínei között az ingázás.

Annyira leszaarom az Orbáncentrikus Világképet már, hogy éntüllem oszt lehet Orbánék főbűne és csak 2010. óta, hogy a reptérről a "gyorsforgalmi"-n lehet bejutni A Város-ba. Ezzel kezdődik. Ebbe ugyan most a gecik belefognak, ha lesz olimpia hanem. De természetesen ha a gecik fognak bele egy reptéri bevezető kialakíításába, akkor az Hogyannemtudjuk megoldani országbaan kizárólag Fekete György karakterrombolásával és Pharaon megidézéssével képzelhető el.

Az irányítás magamhozragadáse efféle ambícióim esetében azért nem érdekelne, mert nincsen kétféle magyar, teháthogy a gecimagyar, aki orbánszavazó és fidesznyyik, meg a bazmegoló jómagyaar, akit Orbánék a nemzetből kiakolbólítással tettek ellenséggé.

Én, mint politikabuzi azt látom, hogy a magyar a politikusok legkedveltebb birkatípusa.

Te sem akarod az igazságot hallani se, látni se és téged is csak tetszetős hazudozásokkal lehet megnyerni.

Ennek az oka igen egyszerű. A fejlett bezzegnépeknél a demokráciának van úgy legalább 100, de inkább 200, sokesetben 500 éves gyakorlata.

Kedvenc francia királyom pl az 1500/1600 -as évek fordulóján szavazatijoggal nem rendelkező parasztok törvényhozásba cepelésével fordította a maga javára a szavazati arányt. A sok okos tanult főnemes és pógár osztán alig birta röhögés nélkül, hogy a nagybottal járó kis seggdugasz háromingű geci hogy megszopja majd. Henri viszont egyszercsak fogta és hipp-hopp gyorsan nemesi rangra emelte a bevont büdösparasztokat és így a szavaztatásuk törvényes lett, az uurak meg koppantak.
Majd 400 éve, bazmeg :D

Magyarországon viszont még egy rendes emberöltő (ami a modernéletben, amikor 38 éves kislányok az elsőszülő nők) sem telt el a demokrácia gyakorlásával, ráadásul úgy, hogy kizárólag és csakis politikacsinálók osztják az eszet a népnek, nincsen tehát kontroll, függetlenújságírás, sesemmi.

Az Orbáncentrikus Világkép beteg berendezkedés.

A kérdésedet tök fölöslegesen tetted föl, hiszen te adod a választ: Téged mivel szólíthatnálak meg? Hát pl feketegyyörgyözéssel, orbángecizéssel, lopnakezekezéssel, mélyszaroslőrincezéssel. Ugyanis ha ezeket a kötelező alakzatokat kihagyom, nemhogy nem tudlak megszólítani, de pl @Steinmann a grófnő: szemében egyenesen viktor seggnyalnoka vagyok.

A Nolimpia mozgalom "győzelme" hamis beállítás. Igazából szégyen.

És még mindig óvodapedaagógiai alapokon rugózunk. A grófnéni pedagógus, tehát érti: A Nolimpia mozgalmárai esetében nemválasz a rosszgyerekek bűneinek a felsorolása, hiszen a roszgyerekek, ugye, milyen hihetelen?? A rosszgyerekek... rosszgyerekek!
Az, hogy a rosszgyerek a helytelen seggtörlése következtében szaros ujjacskáját a csempébe törölgéli, ez a vád nem javít azon, hogy a jógyerek meg az ülőkefedélbe hátul...

Arcoskodol itt nekem, mintha te valami fejlett lehetnél -de azt nem érékeled, hogy a Nolimpia győzelme Dr Bubó országánaak a győzelme.

Van ennek a Nolimpia győzelemnek egy mérhető taktikaitávú haszna, a geci Cigány kapott egy pofontot.

Csakhogy ennek a pofont-nak vannak egyébkörülményei, amik... több, mint siralmasok.

Az természetese, hogy a Geci Vidéki Cigány demagóg.

De ennek a demagógiának áfioma egy másikféle demagógia?

A Nolimpikonok Győzelmétől lesz ütőképes ellenzék?

A Momentumra -és még mennyi kisérlet kell ahhoz, hogy a Jók és Igazak megtanulják, hogy nullakiterjedésű netokratív mob az nem szavazóbázis.

És még egy: A Momentumra nem azért adtaak pénzt, hogy javuljon a társadalom és nőjenek a demokrácia esélyei. A Momentumra olyan buksztárcákból csipogattak nickl-eket, ami buksztárcákból pl a minap Ukrajnábaan 3, de egymással is ellenzéki csoportot támogattak.

Nem a rendezés a cél, hanem a totális káosz és anarhia.
Na, most gyere bazmeg a feketegyörgyözéssel meg a gázperzselőjével.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2017.02.21. 06:35:46

@Steinmann a grófnő: Vannak jó meglátásai, jogos, ha lerántja a leplet az álságos ballipcsi machinációkról, de valahogy a másik irányba vak. Illetve nem vak, csak néma. Az ő Orbánja a városi "értelmiség", a gyúanyag a kirekesztettek kisebbségi komplexusa. Ez egyfajta lázadás, de komoly szellemi munka lehet a kognitív disszonancia elsimítása, azon dolgok betemetése, amiket nem akar vizsgálgatni.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2017.02.21. 06:46:48

@Frick László Intézet: De bazmeg, ha tudod, hogy az olimpia hülyeség, a fejeseink meg pár éve oldalfüggetlenül, manapság már csak egyoldalúan nyomják, akkor most mifaszért Momentumozol? Hogyan máshogy lehetett volna kinyilvánítani, hogy nem akarok olimpiát? Konzultációs ívet erről nem kaptam. Nem a tényleges kérdésről beszélsz, hanem rezsiszilárdos, mindenttudok pofával sejteted, hogy a Momentum papundeklipultját meg molinóját a szíjáé titkos bitcoinjaiból gründolta valami beépített gyíkember.

Frick László Intézet 2017.02.21. 07:08:10

@ripők: A Momentumról mondottamban semmi rezsiszilárdoss nincsen, ellenben következetesen ostobaságnak minősítem a sorosozást.

Én a pofont elemzem és arra mutatok rá, amit egy tanáromnál is láttam, aki mindenáron cigánygyereket akart pofozni. Meg is tette, keresztülesett mindenkin, ő hasra is, sáros is lett, bohócot is csinált magából és sikerült egy olyan pofont lekevernie aa cigánygyereknek, amilyennél különbet a cigánygyerek maga-magának lekevert, teekintvén, hogy a cigánygyerek ingerküszöbén a biciuklilánccal verés vagy a szíjcsat számíthatott valamibe. Kétségtelen, hogy a tanárunk a maga győzelmeként kommunikáltaa, hogy sikerült ezzel a pofonnal győznie, de egyébként igazság szerint.. ez nem így nézett ki.

A kezdetektől fogva nem csak olimpia ellenző vagyok, de a népszavazás híve is az ügyben -csak ismételni tudom.

És most is Orbán Viktorra vagytok utalva. Ha a szokásosan beképzelt és önfejű, majdűtuggya lesz, akkor nem lesz népszaavazás.

Tudod, a Momentumosok nem olyan befolyásolhatóak, mint te. Ők most térden állva imádkoznak, olyan katolikus kislányalakúan, hogy jaj, csak a büdös rohadék vidékiféregje tiltsa meg a népszavazást.

Ugyanis egy poliutikai kőprofi politikaikommunikátor ki nem hagyná a népszavaztatás intézményét.

Egy olyan A Város-ban, ahol harnmincezern voltak az egymillióan, lesznek a 250000 aláíróból vagy 70000-en akik szavazni is elmennek.

Van erre matek, járj utána és számold ki.

Ez a munkfalunkba is így megyen, össze csakösszeszedik mindenféle emberek a szükséges ajánlásokat, de aztán a szavazáskor meg a szükebb családjuk szavazatijogú tagjainál is kevesebb szavazatot kapnak.

Addig a jó a Jók és Igazaknak, amíg ilyen szalonnagyú ökrökre mint Rezsőcsoki lehet mutogálni..

Azonban engem az aggaszt, hogy a Jók és Igazak is kezdenek elrezsőcsokisodni.

Téged nem aggaszt ez a silány demagógia, amivel most a nolimpikonok operáltak?
A szarajevói olimpia mint jó ellenpélda -ez kész rezsőcsoki.

Frick László Intézet 2017.02.21. 07:10:32

@ripők: Ájjjájjjájjjájj, a ballibsiket, főleg a liberálisokat hiányolni szoktam. Én nem vagyok annyira ostoba, mint az orbánisták, hogy ballibsizéssel fasszal se baaloldaliakat meg szájjalliberálisokat galvánoznak látszatfénybe.

Szerintem, ami nagyon hiányzik a magyar politikából, az a liberális. Nemmellesleg a valódi liberálisokat a szájjalliberálisok öldökölték ki. De erről is mennyit pofáztím és milyen hiába... ugye az orbáncentrikus Világképben élők, ugye @Steinmann a grófnő: nem képesek fölfogni ezt.

Frick László Intézet 2017.02.21. 07:13:16

@ripők: Mindig azzal jöttök, hogy én mért nem vájkálok Mélyszaros Lőrinc szarában, én mért nem ismétlem el a 444 forrásban már olvashatót 445-ödjére is. Mért nem Pharaon-ozok. Nos erre elég egy pillantást vetni a blogflagra, amiszerint itt azt olvashatod, amit nem akarnál látni.
Amit látni akartok, azzal van tele a fészbúk és a Jók meg Igazak Gáncstalan sajtója.

Győzzél meg Ripők arról, hogy nekem azt kell szajkóznom, ami egyoldalú bevilágításban és szelektív ténykezelésben, mazsolázvaa és nagyjából egyformán, egymástóll kopipasztázva olvasható.
Mi vagyok én, Propeller?

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2017.02.21. 07:14:46

@Frick László Intézet: A demagógiát nem ők tanáták ki. Azt, hogy olcsó, szar, átlátszó és hazug élveztetéssel tömegeket lehet sípolásra és kereplőzésre fogni, azt a közelmúltban is láttuk. Te magad mondod, hogy a magyar szavazó az egyféle. Akkor most mit csodálkozol, ha finnyásék is próbálkoznak? Ettől függetlenül, ebben a kérdésben engem csak az érdekel, hogy ne basszunk el egy valag pénzt hülyeségre.

Frick László Intézet 2017.02.21. 07:16:31

@Steinmann a grófnő: @ripők:
A focibuzi mérkőzést szeretne látni és ehhez 2 (kettő) csapat kell.
Mint politikabuzi és demokrácia párti, én MÉRKŐZÉST szeretnék látni. Pl azt, hogy 30 év demagóg hazudozás után a magyar sajtómunkás végre tegye már azt, ami a magyar sajtómunkás dolga lenne -vagyis a politikacsinálást hagyja a politikusra, és ő maga pedig ne leplezze, hanem leplezze le a politikát.
A sajtómunkás azonban falaz a politikának.
Én azt szeretném, ha mérkőzés lenne, ha választások lennének.

A Jók és Igazak viszont szemmel láthatóan nem szeretnének mérkőzni. Főleg a hogyannemtudjuk ezt megoldani-val vannak elfoglalva, amivel pedig, az osztozkodással, ráérnének győzelem után is.

Frick László Intézet 2017.02.21. 07:19:29

@ripők: Csakhogy a ne basszunk el egy valag pénzt hülyeségre itt (is) álca.
A történet tétje az, hogy lesz-e ellenzék a következő választáson és kiélheted-e az orbáncentrikus Világképedben az Ellene Szavazás-ban a vágyaidat.
Miközben itt rugózol a valag pénzen, emitt a színfalak mögött meg a nemakarásnak-nyögés-avége.

Sok-sokmindent rá lehet fogni Orbánra, de azt, hogy maga a két kezével fogná sozt verné széjjel az ellenzéki összefogást, azt nem. Sőt, ellenkezően: Orbán politikája naponta adna esélyt az ellenzéknek -ha lenne ellenzék.

Frick László Intézet 2017.02.21. 08:23:45

@Steinmann a grófnő: @ripők: Azt nem értitek, amit a magyar seggnyalnokok sem:
Én, mint az amerikai szépségeszmények híve, a vélemény és sajtószabadság híve vagyok... és néphülyítésellenes.
Most az amerikabuziságom a Trum baszás-sal jó nagy pofont kapott. A Trump baszásig ugyanis úgy voltam vele, hogy jól van, Dr Bubó országában az OrbánCentrikus világkép alatrt ha baaszom orbánt, azzal elfogadtatom magam, az oviban is így ment ez, ha nem fradista voltál, már csak geci dózsás maradhattál és kész.

De hogy Fejlett bezzeg Amerika idesüllyedjen, hogyy tökmindegy, mekkora tökfilkó, ha kiáll egy FUCK TRUMP!-pal, akkor hős lesz... hogy (egyrészt) ide vezett a szakszerű népbutítás

és ezek szerint Magyarországon hová fog vezetni.

Hogy a Nolimpia kb annyira szar, mintha Orbánék kommunikátorai találták volna ki.
A rezsőcsoki semmivel sem volt különb.
Ésugye... én eddig azt pofáztam töretlenül, hogy a magyar Jó és Igaz és Gáncstalan egyben a legtehetségesebb is.
És most... hagyjak szó nélkül habonykodásokat a jóoldalon?
Végüis: mért is ne? -tegyük föl, hogy orbánista geci bérenc cigánybuzi köcsög lennékk. Akkor ugye... mért jó az nekem, ha rámutatok a Jók és Igazak kontár habonyoskodásaira. Mit izgatom én magam azon, hogy szopatja a népet a Momentum (de röhögve persze...)
Mit zavar az engem, hogy húgyozásd közben Juhész Péter halálra röhögi ,magát a behúzott köcsögökön, akik finanszíírozzák a luxuslakhatását.
Mit zavar az engem, hogy Juhász Péter nem lesz már másabb alakú politikus, még ha miniszterelnök jelölt is lehetne, pláne miniszterelnök.

Mit zavar az engem, hogy orbánváltás esetén az OrbánCentrikus Világkép fentmaradnaa még akkor is, ha Orbánból kóbászt tőtenének, akkor is meg fogja tenni kunbélának vagy két évtizedre még.

Mért nem tanulom meg, óvodás korom óta így leckéztetnek, ahogy ti engem, nem szabad eltérni a brancs véleményétől és ha mindenki fradista akkor én is legyek fradista oszt kész a nyugalom.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2017.02.21. 09:09:39

@Frick László Intézet: Nem kell szajkóznod. Csak nézd már meg az írásaid kívülről. Fennhéjázol, hogy te olyat írsz, amit máshol nem lehet, te nem a brancs dumáját tolod, pedig istókuccse, faszán belesimulsz a Hídfő, a Magyar Idők és a kormányzati sajttájok vonalába. Persze, ellenzed az olimpiát, lenézed a habonyista, béna agitpropot, de az olimpia kapcsán neked a káoszkreáló háttérhatalom ugrik be, azt hozod fel, mint valami sosemlátott nóvumot, pedig a kormánypárti sajtóból is ez ömlik. A legtehetségesebbek, ahogy hívod őket, lebőgtek. A kompilálás, a finom manipuláció nem működik, üvöltve acsargás kell, nincs már szalon, illem, píszí, lázadás van. De te a totyorgó, teszetosza, összefogni képtelen, szájaskodó buzigyurikban látod a veszélyt, az orbánközpontúságra mutogálsz. Aki rá rosszat mond, az a brancs, a gyűlölködők. Leragadtál 10 évvel ezelőtt.

Betonmandala 2017.02.21. 09:17:01

@Frick László Intézet: "Hogy a Nolimpia kb annyira szar, mintha Orbánék kommunikátorai találták volna ki."

Hadd árnyaljam egy kicsit ezt képet. Történetesen a családom párttikár vonalának az idősebb Fekete-Győr jó imserőse volt már a rendszerváltás előtt is. És az öreg közölte 1991 táján, hogy náluk mindenkit politikusnak nevelnek és ha meghalljuk azt a nevet, hogy Fekete-Győr, tudnunk kell, az országban csak az ő családjukat hívják így. És azt is biztosra mondta, hogy halljuk még ezt a nevet a politikában, ismétlem,1991-ben.
Csinálni kell neki, meg a Mécs fiának meg pár ehhez hasonló jócsaládból érkezőnek valamit helyet. A Momentum erre jó, nolimpizának meg majd utána korrupcióellenküzdenek, önkoriban lesz helyük, azt annyi. Nincs emögött több.

Steinmann a grófnő 2017.02.21. 14:06:57

@ripők: Király :) Egyetértek.
Dudi tolja a kormánypárti egyenmédiából ránkdőlő szöveget, de az szerinte egyedi.

Betonmandala 2017.02.21. 14:59:49

Én népszavazást tartanék és egyfolytában ezt játszanám reklámként:

youtu.be/miDbgf18gIY?t=89

Burgermeister 2017.02.22. 05:27:38

Lófasz nem lesz itt nemhogy olimpina!!! Nézzétek meg hogy 20 év múlva mi lesz itt.
Egy csődtömegbaszottország.

Frick László Intézet 2017.02.22. 06:00:03

@Betonmandala: Erre mondta azt Onkel Kuntze, hogy "megélhetési politikus" Zseniális Fwerenc egyik jólsikerült tréfája kereteiben pocsékolnak helyeket ilyen csávók a Parlamentben meg a politikában.

Kedvenc példám Fodor Gábor. Igen bájos, szép ember, nagyon okos, tisztelem, becsülöm, de a politikához teljesen tehetségtelen, ügyetlen és buta. Morális ember, erkölcsös... semmi bajom vele, de a gyakorlatipolitikában, amikor pl miniszter volt... hááááát... Minden idők legbalfékebb, legkontárabb miniszterei közé sorolható, a Dr Antall kormány volt tele ilyenekkel.

Frick László Intézet 2017.02.22. 06:14:02

@ripők: Akkor jó sok európaai liberális tolja Orbánék szekerét ezügyben. Mármint a csöndesamerikanizmus bírálatában. @Steinmann a grófnő:

Itt is elismétlem: Vádoltok engem, de a vádak nem készek.
TERCSI &MARCSI : "Jaóska, te lópóll!"
JAÓSKA Hun? Hun lópokk, mit... kitű??"
TERCSI &MARCSI Hát Lópssz és kész! Lopcsalsz!
JAÓSKA Mikeket lopok.. jeztet a bekeccset? Vagy a Vectrakovcsimat loptam vagy a bűrkabátomat vagy mit?

A KÜLPOLITIKA -rovatban van egy véleményem, miszerint az USA tudatos külpolitikai célja az Európa alá kavarás. Ez egy komplex kör, benne van az Arab Tavasz, Szíria vagy pl az orosz-ukrán konfliktus. Az oroszellenes uszítás, putyinozás.

Egy elemzésben óhatatlaanul lehetnek hasonlóalakú részek. Mintha pl autóbuziként autókaat elemeznék és azt állítanám, hogy a XAXXX modelje tükör-szélzaja elég nagy. Bibircsók Kristóf pedig a Zajmagazinban a WAQW márka egyik termékét szidalmazza a tükörszélzaj miatt.

A ti módszeretek ez:
"Dudi, te tökre a Zajmagazin vagy, egy Bibircsók Kristóf és a WAQW márkát baszod"

Nem. Nem találtatok. Néhány hasonlóalaakú elem nem tesz ugyanazzá.

A polkomm féligazságokkal is dolgozik. Vagyis egy polkomm vonulatban óhatatlanul találhatni párhuzamos szálakat.

Nagy Kriszta Tereskova egy időben csúnyául beszélt. Pl Dopeman is csúnyául beszélt. Beszédeikben vannak hasonló alakzaatok. Nagy Kriszta Tereskováról csupa jót írok -tehát jön a Szőrsapós Néni és lecsap: támogatom a csúnyabeszédet, támogatom Dopemant.
Kb ez a logikátok.

Pl tereskova nemrég az Orbán Retrospekív ( AndyWarhol-os) Kiállításával jó sok Szőrsapós Nénit megszopatott megint. Jönnek is a Szőrsapós Nénik, hogy Tereskova orbánista... azt hiszem... annyi is lett Tereskovának. Mint Till Attilának. A Szőrsapós Nénik egyik mélypontja tavaly az volt, mikor elkezdtek örvendezni (index.hu-n olvastam) dojó, mégse lesz Oscar-jelölt Till filmje.

Minden Szőrsapós Néninek a sajátszőrsapja a nembüdös.

Frick László Intézet 2017.02.22. 06:20:26

@ripők: KÜLPOL ROVAT: A csöndesamerikanizmus Európa-baszásaa nem titok. Merkel néni odáig fajult, hogy Obamára rátelefonált. Valószínű, Obama el is mondta neki a miheztartást.

A másik Izrael helyzete. Az Arab Tavasz aláaknázta Izraelt. Az USA látványosan kiállt Izrael mellől, annyira, hogy még Sanders is nekiment Izraelnek. Attól, hogy Magyarországon ez nem téma a Szőrsapós Nénik-nek, @Steinmann a grófnő: egyébként a valóbanliberálisok aggódnak emiatt és még az a néhány magyar valóbanliberális is.

Én nem Orbáncentrikus Világkép alatt élek, mint ti. Ti összesen az orbán-kárelvűség szerint vagytok képesek tekinteni. KÜLPOL ROVATBÓL tekintve ez bolhaköhögés szintű. Mellékes. Koszovónak is megvaan a maga baja meg Bulgáriának is. Bulgáriában pl jó sok pártnak van 7-12%-os bázisa, egészen másképpen néz ki a politikai paletta, mint nálunk. Ha egy bolgárral beszélgetsz, elkezd másréttyeződebbezni, nekik Magyarország Bezzegisztán és dojó... -----

Frick László Intézet 2017.02.22. 07:29:31

@Steinmann a grófnő:

Az Orbán-baszási sáv tökéletesen működik, a nyomás egyenletes. Az Orbán-baszással sose nem is volt baj, a Legfényesebb Magyar Elmék ellenében Fekete György-ök a disznópörzsölővel, ugye galambom @ripők: egyed meg a szőrsapódat.

Választásszakmailaag azonban a Választás megnyerésének van egy másik sávja, a Kínál rovat. A Mit Mutat rovat.
Én először a békát mutatom meg, amit a magyar Jók és Igazaknak le kell nyelnie:
Az MSZP-vel van esély a győzelemre, mert az MSZP-nek van húsvér bázisa.

Ismétlem: A programpártos, alulrólgyövőmozgalmas típusok nem máűködnek Magyarországon. Ez Ukrajna vagy Bulgária pl.

Amint említettem a mahgyar Jók és Igazak sajtójának egyik régi, mára divatjamúlt szokása a politikacsinálás. Futtatják a Momentumot, ezt a szerencsétlen idegbeteg Sándor Máriát. Mozgalom mozgalom hátán és... nagyon politikaibutának kell lenni ahhoz az LMP története ismeretében, hogy az ember el legyen képes hinni, hogy egy év alatt ilyen feljön.

Politikaszakmailag az MSZP baszása megmagyarázhatatlan. Bázissal nem rendelkező konzumpártok jó marketinggel és óóóóriási sajtótámogatássaal.. nem hoznak szavazóbázist, viszont az MSZP bázisának azt üzeni: Ne menjetek el szavazni, nem kelletek, Múlt Söpredéke vagytok.

Ezt, hogy az MSZP a Múlt Söpreedéke, Jó és Igaz és Szép HAladó-emberek hangoztatták...

Azt nem hinném, hogy az ellenzékiek ne ültek volna össze okoskodni a programon. Vannak ugye az embereket érdeklő sávok, amikben meg kéne nyilatkozni. A Kínál rovatban.

A Jobbik nem kínál semmit és annyit még egy szőrsapós néne is belát, hogy a Jobbik egy kormányt nem képes kiadni, 7-8 beszédképes embere van...

A Kínál rovat összeállításában a 2-ig számolás képességei a korlát. Eellene Mondani a bukszaszájú rohadék cigánnyának. És az ellene mondásban a Jók és Igazak 1-ig tudnak elszámolni: Ellentétét mondani annak, amit a Bukszaszájú Vidéki Rohadék mond.

Ezzel így aztán a Gyűlölt Ellenség elég könnyen képes tematizálni a Kínálatot.

És amikor a Kupaktanács elfárad, akkor azzal szélednek széjjel: Máma nem jött össze semmi, eredjünk Orbán-t baszni, az legalább megy.

Hát, ez tény, ez nagyon megy :D

Ezzel szemben az Összefogás úgy nézne ki kb, ahogy Botka meghatározta: Gyurcsányra nincsen szükség és a nullakiterjedésű pártoknak vagdalkózás közben tessék szépen odafigyelni, hogy ne egymást vágják.

Az MSZP ezt csinálta 1990-ben. Szépen pragmatikusan összezártak az egymást egyébként szívből gyűlölő frakciók. Kifelé egységet mutattak, a belső harcok megmaradat a Mindenteltakaró Szoknya alatt.

Hogy akar így nyerni az Ellenzék, hogy a Orbán-baszás fáradalmait egymás baszogatásában pihenik ki.

Frick László Intézet 2017.02.22. 07:31:29

@Burgermeister: 20 év múlva az lesz egy egytank benzinnel átautózható országban, ami úgy általában Európában is. Annyi kivétellel, hogy ide azért annyira nem akarnak majd telepedni a népvándorlók és lesz is ütőképes belpiacos konkurréncijájuk :D

Betonmandala 2017.02.22. 08:46:20

@Frick László Intézet: Hát neked legyen igazad. Azt azért vedd figyelembe, hogy ennek az országnak van vize, művelhető földje, meg hasonló elavult erőforrásai. Emelett érdekszférák ütközőzónájában fekszik. Miközben a népvándorlókból azok fognak jönni, akik már nem finyáskodhatnak annyit, mint a mostaniak.

Frick László Intézet 2017.02.22. 14:51:45

@ripők: @Steinmann a grófnő: Tudjátok szíveim: Óvodapedagógia.
Fekete György, a miniszterelnökNÉ (Tehát Orbán felesége, hogy értsétek, részletesen erről, ahogy a pár vonult a Bazilikában Torgyán hamvainak a búcsúztatásán)
Tehát Fekete György az feketegyörgy, semmi meglepetés.

A csudálatos az, amikor Fényes Elmék, Legjobbjaink, Tényleg A Krém, akiknél már nincsen fennebb
amikor azok feketegyörgyök, a Példaképeink már belefeketülvén a gyűlöletbe már a józaneszüket is a vidéki gummicsimmás malachasúhoz vagdalózván

na ez

Frick László Intézet 2017.02.22. 15:00:55

@Betonmandala: A népvándorlók, hogy fogalmazzam meg finoman: basznak földet túrni. Nem dolgozni jönnek ide. Hiszen a Jók és Igazak hamispárhuzamjártásaiban ez a legkatasztrofálisabb, amikor ide a Pár' Káp (és Pir' Burg') medencébe komplet infrastrukturával, entitás alapításra kész nép érkezett, nemhogy szorgosdógos, de 2-3 emberöltő alatt a szlávoktól a födművelést, a letelepedett gazdálkodást eltanulta...
amikor a mi ötvenhatosainkat migránsozzák, akik azonnal dolgozni meg tanulni álltak.

Amikor pl az ide bejövő svábokat is migráns-hamis-párhuzameröltetik, amikor a földesuraink pont azért is hívták be a svábokat, mert ők a kaszálásokon és az aratások dandárján kíel is ismertek munkát, szőlőt műveltek és aamellett selyemhernyót tenyésztettek

A migránsok picsatársadaalmakba ingyenélni jönnek. Eszük ágába nem áll a munka. Úgy matekoznak, hogy ha itt kulturáltabb körülmények között hajthatják a fejüket a szokott kartonpapírjaikra és nem egy bögre vízből, de egy egész lavórból lehet teljesmosdani, az már nyereség. Minden az elsőtőlk a 247-ik sorig a kereskedelem-szolgáltatás ágazatában képzeli el a jövőjét, pl megvetni a lábát és honfitársait felcsalni ide... majd amikor már nem 6, hanem 60 millió várakozik, akkor az itt lábukat vetettek utánanéznek valami munkának, hogy lehetne csicskáztatni a későnfutó (sokesetben már valóban is menekült tömegeket.

Nagyon korán az összes jóenergiáit ellövöldözte az europid picsaember. És amikor majd mát tényleg a menekültek, a tényleg rászorulók, a valóban elesettek vándorolnak ideföl, addigra a picsaembernek elszakad a cérnája és falakat emel és lő a határon. Lő a tengereken.

Az ötvenhatos magyar nem röhögte ki átverhető hülyeköcsögnek a befogadóit.

Én egyébként teljesen egyet értek a migránsokkal. A picsaember a picsatársadaalomban nem tudja már jódógában, mivé legyen.

Az, hogy Magyarországon a másréttyeződebb-es magyarok krachácsolnak, magyarköpködnek, hagyján. De hogy a britek 66 %-a emigrálna már legszivesebben, annyira útálja a briteket...

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2017.02.22. 15:18:20

@Frick László Intézet: Mondj Vargán és Lázáron kívül neveket, akik milliárdok fölött diszponálnak és nem feketegyörgyök.

Frick László Intézet 2017.02.22. 15:26:06

@Betonmandala: Mutatok neked egy mégröhejesebbet:
Nagyjából a Rencervátás óta Bezzegisztán a posztszocialista országok csatlakozásaitól fázott. Az egyik legpenetránsabban büdösizzadságszagú félelmük a cigányaink miatt volt. Hogy jönnek majd a lengyel cigányok, a szlovák cigányok, a román cigányok, a balkáni cigányok

de legfőképpen
-mert pl a buta közbeéga azt tanulta az iskolában, hogy a magyarok 45%-a cigány

tehát hogy a magyar cigányok özönlik el Aéjraópát.

Megvan a kép?
Jó, és akkor most tekintsd az "afgán" a "pakisztáni" és pl a bangladesh-i dalit tömegeket.

A kitántorgó cigányaink egy része segélyeken él, más részük unalmában , Németországban, kihaló családok utolsó élőivel köt eltartási-ápolási szerződést.. vaalamicskén pedig dolgoznak is. Legyen ez a valamicske a kitántorgó cigányainknak mondjuk a 20%-a (a szabolcsi meg alföldi futtatott cigánylyányokat nem számítom a 20%-ba, pedig az is munka)
Az első évek nagy migránshullámainak hány százaléka fog dolgozni... mondjuk 10 éven belül?

ÉÉs még egy: A kitántorgóinkat, de a többi Gastarbeiter-t is az elsőtől a 37-ik sorig deutschtürk-ök foglalkoztatják ésvagy közvetlen munka-rányítják. Aztán a deutschtürk majd még feljebb tör és akkor... talán... majd az igazi népvándorlás idején a deutschtürk a mai-korai migránsokat rakja a maga helyére, azok meg a későnjövőket csicskáztatják majd.

Betonmandala 2017.02.22. 16:17:28

@Frick László Intézet: Az én legfőbb tanítóim egyike egy hat általánost végzett parasztasszony volt. És ő annyit mondott: a földből élünk. Én nem azt mondom, hogy a migránsok idejönnek földet túrni - de mondjuk enni ők is akarnak. Ahhoz meg valakiknek földet kell túrni - és eljön még az az idő, amikor a magyar földek fontosak lesznek.

Betonmandala 2017.02.22. 16:53:02

@Frick László Intézet: "Az első évek nagy migránshullámainak hány százaléka fog dolgozni... mondjuk 10 éven belül? "

Mérhetetlenül alacsony számuk.

Frick László Intézet 2017.02.23. 06:34:59

@Betonmandala: Itt van nekünk 2 millió segélyen élő emberünk: Mindnek a kerttjét dudva, gaz, muhar, vasbavágott autók után maradt hulladékok, szemét, sitt eleven szar, törmelék... Ha éhezik, akkor se fog ásót meg kapát.

Senkinek nem kell a föld. Kertes házat eladni lehetetlen, még a fűnyírót sem akarja sétáltatni. Vidéki nagyvárosaainkbaan az ingatlant megszemlélni érkező belebotlik a 3 négyzetméteres előkertbe és nem kell neki az ingatlan, mert kertes.

Spanyolországban 27%-os a munkanélküliség, de a spanyol inkább marad otthon a magyarpénzben 2400000 Ft-os segélyen, semmint elmenjen mezőgadasági munkára 1500-1700 €-ért.

A mezőgazdaság viszonylahg alacsony munkaerőigényű, Hollandiában az ipari műzöldségtermesztéshez föld se kell, csaak kavicságy tápoldattal meg hormonokkal.

Annyi igavonó barom mindig lesz, aki a proletárnak az ingyen segélyzabát összegürcölje.

amúgy meg a gépek és kompjuterek intézik

Betonmandala 2017.02.23. 10:26:12

@Frick László Intézet: minden örökség kertes ház és föld formájában jelenik meg az olyanfajtáknál, mint ahonnan én jövök. Szóval nekem nem kell bemutasd a földeladás és a házeladás nehézségeit sem szabolcsi, sem a bihari részeken, a hajdúságikon meg aztán végképp nem. Ahogy azt sem kell ábárzold nekem, mi van most falun dudva és gazügyben. Gyerekkori emlékeim szerint nincs nagyobb szégyen annál, ha gazos, elhagyatott a kert. Pár éve meg véletlen hoasszabban néztem a proletár természet által teljesen visszahódított kertjét, aki közölte velem, hogy mitbámulokitt, akókadtfaszomat nézzegessem otthon, ne az ő kertjét.

Senkinek sem kell a föld - most. Amúgy ez sem igaz így im allgemeinen, a rossz földek régen se kellettek annyira, az új földesurak meg akkora földeken uralkodnak, hogy besza-bahu. Bocskaikert kastélyába ki is költözött. Annak mennyi földje van, milyen minőségű és mit is csinált ő a rendszerváltás után és kire is szokott szavazni. ÉS ő például vesz földet, ha jó a portéka, elég nagy és elég olcsó.

Kompjúterek, ámítógépek? Szép dolgok ezek, csak nem ehetők.

Betonmandala 2017.02.23. 15:07:49

@Frick László Intézet: Szóval arra próbálnmék célozni, hogy a föld az nem a foglalkoztás kérdése , hanem annak a kérdése, hogy fogunk-e enni.
A történelem tele van élelmezési válságokkal. Lesznek még ilyenek.

Frick László Intézet 2017.02.25. 06:11:41

@Betonmandala: A föld művelése hasonlatos a jószágtartáshoz:
Aki egyszer abbahagyta a tehéntartást, még egyszer nem vág bele. És a gyereke biztos nem.
Az én generációm még valami stréberségből, mert belénevelték, mert meg akart felelni a [nagy]szülei elvárásának.. szégyellte, amíg éltek, műveletlenül hagyni az örökséget
dee nem csinálja.
Ha a hivatalosan szegény-nek nem éri meg művelni a kertjét.. egész nap a házban fetreng, mint egy lakótelepi 8. emeletiben és a portája egy gazos szemetes burgyin..
miről beszélünk?

2 négyzetmétert nem kapálnak be a gyerekeink.

2 négyzetméter előkert már súlyos hátrány az ingatlanpiacon.
süti beállítások módosítása