2016.11.09. 14:57
frank underwood az USA új elnöke
Be vannak szarva a magyar Jók és Igazak. És t'anképpen a világ jógyerekei mind. Ugyanis frank underwood lett az USA új elnöke.
Pedig ha Hillary "nyert" volna, akkor frank underwood nyer. Persze a jógyerekek most vigyort vicsorognak és úgy tesznek, mintha a világ összeburúnni készülne. Van ez a jógyerekeknek való, a 20-ik évadában rohadmányozó geci kis animációssorozat a Szúszperk. hogy is aszongyák abban az "elnökválasztás"-ra utalva?
Gennyes tus
és
Redvás szendvics
-ezek közül lehetett választani.
Szerintem nem az a botrány, hogy a hülye befolyásolható picsa helyett a hájagyú faszt "választotta" az USA derék aójjdefejlettmán népe. A botrány az, hogy ilyenek közül lehetett és "választani". Úgy látszik, underwoodéknak elege lett az első netokrata elnökből és így ő egyben az utolsó is lett.
Az európai rosszak és tahók nagyon örülnek most Trump győzelmének, kb abban a gyerekes attitüdben, miszerint jajdejó,>> a "liberálisok" felbaszták az agyukat<<. Kár annyira örülnie ezeknek a szájjaljobboldali embereknek: ugyanis Trump elnöksége alatt is tovább folyik majd Európa széjjelkúrása az USA által. Semmit nem fog változni az USA politikája, esetleg az anglo-saxo W.A.S.P. összefogás lesz az új tartalmilag is Észak-Atlanti Szövetség. [-> Észak-Atlanti Egyesült Angolszász Államok]
AZ USA szellemi élete magának köszönheti a gennyes redvás szendvicstust, mert évtizedek óta az Egyesült Államok népének minélhülyébbé nevelésén munkálkodik. Az agyilag, értelmileg egyre sötétebb picsa közamerikai ugyan mi a rézkampós kanos telefaxxomért is választana maga fölé értelmesebb elnököt??? Amikor magyar entelligencsekkel vitatkozom ezen és arra kérem őket, nézzenek amerikai televíziós termékeket, az amerikai vacsoracsatákat, az álljon meg egy kertért/konyháért/fürdőszobáért típusú gennykloákákat, akkor fintorognak rám "te ilyeneket nézel, baszod, efféle szemetet? -én soha!2 És ez az! Pont a lényegre tapintottak rá a magyar jógyerek vitapartnereim. Ha ők ugyanis nem nézik azokat az amerikai gyártású tévéműsorokat, amelyek főszereplői az amerikai nagyátlagot súlyozó tömegek akkor nem kell szembesülniük azzal hogy a tévérádióújságinternet, röviden média néphülyítése milyen eredménnyel jár. Magyarországon a nép pprofi hülyítése mindössze 11 éves múltra tekint vissza, nagyjából az index.hu Bajnai általi feltuningolása, Uj Péter médiapápasága óta zajlik. Persze könyékig benne van ebben Friderikusz Sándor és Dr Rózsa György fellépése óta minden csatornamunkás is. Nesztek, egyétek!
A Nyugat mindig előttünk jár -tehát a picsatársadalmak kialakulásában is.
Ezeket tolta föl ugyanis frank underwood.
Nem jógyerek nemecsekesítő allűrnek benyalva írom csupakisbetűvel underwood nevét. frank underwood ugyanis nem egyszemély, inkább fogalom. Ahogy a filmipar igazi cézárjai a kameramögöttiek, úgy az underwoodok az amerikai politikában.
A mai USÁ-ban a vélemény és sajtószabadság kb annyit ér, mint a mosoly meg a hovárjú. Szép dolog a kípszmájlin' de fél centetért adják kéttucatban... Elmondhatsz bármi véleményt, tarthatsz nácipártkongresszust, de szarnak rád. És pont ez az "elnökválasztás" a bizonyíték arra, mennyit ér a legendás amerikai demokrácia. Hát választás volt ez? Volt itt mit választani?? Bebizonyosult: olyan egymással rég lepaktáló lobbibirodalmak egyezkednek a birodalom, aktuáliselnök, aktuális szenátus és stb és "véleményformálók" feje fölött akikről fingunk sem lehet.. abban a kurvanagy nyilvánosságban. A véleményformálómédia az USÁ-bban ezzel a választással ment le zoébárnszba. Jól megtorkozták underwood bránerét.
Most a magyar gecisajtó tele van indexiánus faszagyerek kényszermosolyokkal álcázott hujjogatásaival, hogy hoóóógy dűl össze minden Trump "győzelme" miatt. Holott minden pontosan ugyanúgy lesz, mint Hillary győzelme esetén. A "demokraták" és "republikánus"-ok már mióta kiegyeztek az USA népe és az éppen aktuális Elnök[i apparátus] háta megett vagy inkább a fejek fölött!!
Pete Hungarious, a 444.hu egyik amerikaibérenc főgecije egyenesen oda aljasodott, hogy Trump győzelmével veszélyesebb helynek nyilvánította azt a világot, ami pl Hillary Clinton külügyminisztersége alatt az USA Európát aláásó mesterkedései miatt is veszélyes volt eddig is. Az a gyanúm hogy a magyar gecisajtó jógyerekei összesen annyit látnak, hogy a "kormányközeli" kontár balfaszsajtó Trumpnak örvendez TEHÁT akkor Trump a jujjuj. Senki nem tudná bizonyítani azt, hogy a befolyásolható, önállótlan hülyepicsa elnökségétől ugyan mitől is lett volna biztonságosabb a világ. Csak an nyit, ésszel: Hát ha Obama nem tudta megállítani a mai mcnamariánus amerikai külpolitikát, akkor Hillary?
Ne ríjjon a szátok annyira bééjbik. A gennyes tus nyert a redvás szendvics ellenében. Általában azt szoktam alítani [=oda vélek] hogy két rossz közül is lehet választani. Itt azonban a két rossz ugyanazon egytest kesztyűbábjai.
Az USA politikája a nagyvonalaktól egészen a kis pthiha szöszökig semmiben sem fog változni. Már Obama se nagyon ugrálhatott. Elsikkadt a hírek között, de pl elnöki vétóval se tudta megállítani a szenátust abban, hogy 2001.9/11 miatt megapert akasszanak az áldozatok hozzátartozói a különben "szövetséges" Szaúdi- Arábia nyakába -ez már bizony gennyesredvástusszendvicsizmus volt a javából. A VW -botrányon még csak-csak elrugózott a magyar sajtó, de pl a Deutsche Bank óriási birságolására (megint egy faszkorbács-suhintás Merkeléknek, mihez is tartsák magukat a kussolásban Európa szétbaszásához...)
Ríjjó szemeiteket inkább az Egyesült Államok történetének utolsó értelmes elnökére, Barack Obamára vessétek. És szokjátok a ríjjást, mert 2017. Angela Merkel picsánrúgásának éve lesz.
végmottó:
"Lyaly, a House of Caids olyan valyószínűtlyeeen!"
/Holyváth Bencuszka, a 444.hu belsős szépségversenygyőztese, 2015./
92 komment
Címkék: amerikaiidióta mélytorkozás amerikaidemokrácia amerikai szépségeszmények infonácizmus
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
2016.11.09. 15:30:05
Mitől volt Hussein Obama olyan nagy szám?
A másik, amit nem értek, az Trump állandó butázása. Különösen olyan elődök fényében, mint fiatalabb Bush.
2016.11.09. 16:39:47
"Gratulálok Donald Trumpnak, az Amerikai Egyesült Államok új elnökének! Most ő volt az, aki meg tudta szólítani az amerikaiak többségét. Nincs ok pánikra. Az Egyesült Államok ma is a szabadság és a demokrácia hazája, és az egész világ érdeke, hogy az is maradjon. Magyarország pedig továbbra is egyik legfontosabb szövetségeseként tekint az Egyesült Államokra. Úgy gondolom, ahogy Obama Orbán-kritikus viszonya érdemben nem gyengítette a magyar kormányt vagy erősítette ellenzékét, ennek nem fog megtörténni az ellenkezője sem Trump alatt. Orbánt itthon kell megverni, nem Washingtontól kell remélni a segítséget. Fontos tanulság, hogy a vetélytárs anyagi- és médiafölénye ellenére is lehet győzni, és a közvélemény-kutatók sem tévedhetetlenek.
Holnaptól újra összpontosítsunk az előttünk álló feladatokra, és az Orbán-kormány leváltására" - A Mester
2016.11.09. 16:39:47
"Gratulálok Donald Trumpnak, az Amerikai Egyesült Államok új elnökének! Most ő volt az, aki meg tudta szólítani az amerikaiak többségét. Nincs ok pánikra. Az Egyesült Államok ma is a szabadság és a demokrácia hazája, és az egész világ érdeke, hogy az is maradjon. Magyarország pedig továbbra is egyik legfontosabb szövetségeseként tekint az Egyesült Államokra. Úgy gondolom, ahogy Obama Orbán-kritikus viszonya érdemben nem gyengítette a magyar kormányt vagy erősítette ellenzékét, ennek nem fog megtörténni az ellenkezője sem Trump alatt. Orbánt itthon kell megverni, nem Washingtontól kell remélni a segítséget. Fontos tanulság, hogy a vetélytárs anyagi- és médiafölénye ellenére is lehet győzni, és a közvélemény-kutatók sem tévedhetetlenek.
Holnaptól újra összpontosítsunk az előttünk álló feladatokra, és az Orbán-kormány leváltására" - A Mester
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.11.09. 19:37:47
Jó, Trump valószínű életében nem olvasott végig egy könyvet se, mint ahogy Orbán se.
Amúgy nem tudom, hogy annak örülök-e jobban, hogy Hillary pofára esett, vagy hogy a jóoldali média pofára esett.
Underwood meg mindenkiben ott van egy kicsit. Tényleg eltalált figura. Ahogy a Keresztapa a valódi maffiának lett kicsit a példaképe, úgy Underwood lesz/van a Lézerjanialakúak példaképe. Szerintem őlézersée jobban élvezi ezt a sorozatot mint a faszverést..
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.11.09. 19:46:51
De a lényeg nem valószínűtlen és ettől nézhető egy ideig.
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.11.09. 19:51:58
Béke Nobel-díjas, ehhez képest a hidegháború óta soha sem volt ilyen feszült a viszony Oroszországgal. Erről ha nem is pont ő tehet, hanem az Underwood alakú hlják, de nem is tett ellene semmit.
Frick László Intézet 2016.11.10. 04:46:42
Az USA széplelkeiről meg annyit hogy teccett volna nekik akár Rubio. Ezek a szájjalliberális hipszter picsák mért nem kapcsoltak akkor,, amikor ott volt még Rubio és a Trumpot baszó negatívkampány helyett toltak volna pozitívat Rubionak. Mert beszűkült a tudatuk,, mint a magyar jóoldaliaknak és úgy voltak, nehogy már az a REPUUUUBLIKÁNÚÚÚSSS fiatal köcsög... Hát: így jártak.
@Dinamuki: Ha igazad lenne... ne basszusgitározd már meg, azért az USÁ-ban foszlányai még megvannak a régi szépségeszményeknek. Egy olyan országról van szó ahol nagy a hagyománya az öniróniának. De nem indexiánus nyálasan. Egy olyan ország ahol mindenki nyiltan beszél a saját maszturbációjáról és ha egy nő meg akarja baszatni magát, meghívja vacsorára a kiszemelt faszt és olyan országról beszélünk ahol ez a nő és általában a vacsorázó nők ragaszkodnak hogy a ceh őket illető részét fizessék. Folytassam, Muki? Ezt birom a magyar jóoldalban is, amikor síklogikai analóg-párokat állítanak. Az EGÉSZ-et kell nézni. Orbánnak, bármennyire gyűlölöd is nem az értelmiképességeivel van baj.
Frick László Intézet 2016.11.10. 04:50:46
Frick László Intézet 2016.11.10. 04:57:33
Persze lehet érzelmi alapon ahogy te vagy a magyar jógyerekek is tekintik, összesen a rojattcigányot látják és ha a rojattcigány szereti trampot, akkor mink meg basszuk. De ez a lényegnek kis része... ráadásul érzelmi és zsigeri...
2016.11.10. 07:07:20
1. Ellene fordult a teljes mainstream média.
2. Ellene fordult, sőt, sose volt igazán vele az őt jelölölő párt.
3. Nyíltan beszélt olyan dolgokról, amiket az USA-ban elvileg soha nem szabad mondani. Például hogy Kínának jó vezetői vannak. Vagy hogy a poltikai korrektség tönkreteszi az országot.
4. A médiába még bele is rúgott, amikor közölte, hívják, aminek akarják a deportálást, hiába nem szereti ezt a szót a média, ő bizony deportálja a több millió illegális bevándorlót.
Még hosszan lehetne sorolni, de nem érzem szükségét. Az ő győzelme az internetes média, a facebook véleménymegváltoztató technika, a google találatkereső manipulációk és a statisztikai bigdata modellek teljes kudarca.
Nyilván kitakarítani az illegális bevándorlókat nem fogja. De ha nem ad nekik állampolgárságot, és megépíti a falat, már tízszer jobb választás volt, mint Hillary. Különösen a falért fogják majd a jövő északi színesbőrűei áldani, amikor a déli színesbőrűek ellen kell védeni a fehérek egykori nagy birodalmát. Nem a tél közeleg ugyanis, hanem a nyár. Forró és hosszú nyár - egy Mad Max-szerű világ díszletei között.
Én biztosan rá szavaztam volna, és baromira örülök, hogy ő nyert. Extra öröm, hogy látom a világszintű sivalkodást, amiből egyedül a Mexikóból jövő ismerőseim sivalkodását tudom akceptálni. Különösen, amikor azt látom, hogy a sírciző Clinter-voter kislány édibédi csuklóján egy olyan óra van, ami az általa annyira zabált latino többévi fizetése.
2016.11.10. 07:29:15
Annyira ismerős ez valahonnan.
De van ám gyógyszer, azt kell csinálni, ami a liberális élcsapat mond, és akkor igaz, hogy a nép hülye, de az okosok útmutatásai alapján eljut a csodálatos világbékébe! Ezt is hallottam már, mert elég öreg vagyok...
"The liberal intellectuals are always in the minority. See Clay Shirky’s Twitter Storm on this point. The people who see that open societies, being nice to other people, not being racist, not fighting wars, is a better way to live, they generally end up losing these fights. They don’t fight dirty. They are terrible at appealing to the populace."
medium.com/@theonlytoby/history-tells-us-what-will-happen-next-with-brexit-trump-a3fefd154714#.8ot5vmfg4
2016.11.10. 07:34:10
Még az is nyerhet, akiről a NYT már régen megírta, hogy diktátor!
nymag.com/daily/intelligencer/2016/04/america-tyranny-donald-trump.html
De kurvajól fogok szórakozni a következő négy évben.
Frick László Intézet 2016.11.10. 08:44:37
Nézd meg Uj Péteréket,, az indexes geciket, Ferencünket vagy a 444.hu-t. Kurvajól szórakoznak. Ott van a Népszabadság gárdája, elbaszták a lapot, sajnálták azt a kibaszott sajátpénzüket megvenni és a Szent Ügyet folytatni, ők szocialista módon élnek és gondolkodnak meg dolgoznak, őket tartsák el, őket fizessék meg, fogyott a példányszám és nőttek a honoráriumok és amikor beszart a szisztem, azt mondták, utoljára is lesz hasznunk: ráfogjuk a Roatt Cigány-ra. És kurvajól szórakoznak, mert a történet egészmásról szól, de A Cigány még kapott tőlük faszkorbácsot (vattacukolyból...)
De komolyra: A Szúszperk készítői 21 éve szórakoznak jól. Az USA maradék értelmiségijei kurvajól szórakoznak a hippikorszak lerohadása óta.
nem gondolod,, hogy pl most kevesebb Trum-baszás eredményesbb lett volna a "liberálisok" szemszögéből Szerintem az újtahó-újostoba zsíragy amerikaipógár dafke is szavazott nesztek,, szórakozzunk alapon Trump-ra. Itt vannak a közvéleménykutatók, akik Hillary elnökségét hazudták jócéllal (eféléket csinál a Merkelschaft is...)
ne érts félre jocó bevallom , én is kurvajól szórakozom, viszont a helyzet egyre rosszabb.
Az internet óriási tudásinflációt hozott, egy egész bunkó-tudatlan félanalfabéta generáció jön föl már nálunk is, nem tudod még betanított munkára se szalaghoz állítani, csemegepulthoz bótba vagy butikba eladni, annyit nem ér a munkája, mint amennyit naponta kakilik-pisilik... önálló életvitelre alkalmatlan 30 évesen gyakorlatilag még gyermek... a pofája viszont óriási, nem tud semmit, de majd kigoglizza.
De már keresőszót se talál. Hol? -abban a 3000 szavas szókészletében???
Kurvajól szórakozom hogy ezeknek a gyerekeknek száz érvből ha egyet meg képesek dönteni, már győzelmi mámorban élveznek, hogy akkor ugye biztos hülyeség a többi 99 is... Tkp kurvajól szórakoztam hogy képesek voltak benyalni, hogy Hillary jobb mint Trump.
De egyre keserűbb a nyálam a röhögő pofámban.
Frick László Intézet 2016.11.10. 08:53:01
A magyar jógyerekekeket birom amikor engem, a néhai USAbuzit elkezdenek USÁ-ról osztani és tanítgatják nekem azokat a szépségeszményeket, amik már rég kihaltak az USÁ-ban.
A mai USÁ-ban a vélemény és sajtószabadság kb annyit ér, mint a mosoly meg a hovárjú. Szép dolog a kípszmájlin' de fél centet se ér. Elmondhatsz bármi véleményt, tarthatsz náciprárkongresszust, de szarnak rád. És pont ez az "elnökválasztás" a bizonyíték arram, mennyit ér a legendás amerikai demokrácia. Hát Jocó, választás volt ez? Volt itt mit választani. Bebizonyosult: olyan egymással rég lepaktáló lobbibirodalmak egyezkednek a birodalom, aktuáliselnök, aktuálisszenátus és stb és "véleményformálók" feje fölött akikről fingunk sem lehet.. abban a kurvanagy nyilvánosságban. A véleményformálómédia az USÁ-bban ezzel a választással ment le zoébárnszba. Jól megtorkozták underwood bránerét.
2016.11.10. 10:06:00
2016.11.10. 10:47:28
Kipróbálták a google cross találati lista manipuláló rendszerüket - besült.
A bigdata alapú modelljeik mind besültek.
Ez az egy, ami működött:
www.usnews.com/news/articles/2016-10-28/ai-system-predicts-donald-trump-will-win
És miért működött? Mert a modell, amit használt, alkalmas volt a feladat korrekt modellezésére.
Az amcsik meglepően nag arányban olvasnak amúgy - és jelentős a piaca az audiobookoknak is.
A trónok harcát nem tudtam eredetiben elolvasni - mert messze nem elég hozzá a szókincsem, hogy élvezzem is. A Harry Potter egész jól megy.
A 3000 ezer szavas szókincs nem az elsöprő többségre jellemző probléma.
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.11.10. 12:14:12
A leköszönő elnök életútja viszont azt mutatja, hogy valószínűleg - legkésőbb az egyetem után - meghitt kapcsolatban állhatott a nem túl nyilvánosan működő szolgálatokkal.
A választási kampányának nagy része arról szólt, hogy Donald mindenáron próbálja eladni magát. De van rá esély, hogy tényleg nem lesz intervencionista, és arra is, hogy szándéka szerint jóban lesz Putyinnal. Biztos nagyon naiv vagyok, de már ezért bőven megérte megválasztani.
Orbánnak vannak érdemei, de a pengeéles agy és a humor nem tartozik ezek közé. Ahogy többször írtam, ebből a szempontból olyan mint Sárko (aki ezt egy időben azzal próbálta kompenzálni, hogy csomót olvasott). Pl. Löpen asszonyság ötször okosabb nála.
@nagyjoco: ez az előrejelzés, amit linkeltél, egybevette a negative és pozitív említéseket is. (mondjuk Trumpnak is az az elve, hogy csak beszéljenek róla, mindegy, hogy mit).
Úgy tűnik, inkább ráhibázott, mint
Frick László Intézet 2016.11.10. 14:13:29
Ráadásul az indexiánus-444-es gecik vagyis a fiatal magyar haladóerők már műveletlenek is.
Túlmisztifikáljátok Trumpot, rajta kívülálló, tőle független tényezők segítették, pl az ellene folytatott gyűlöletkampány. Amire rámutattam Orbánnál: Orbánnal ugyanezt művelitek, annyi jógyerekgeci, fika meg szar tapad rá, hogy már Gólemként páncélozza.
Csak ismételni tudom: valamiféle dafke működhetett az amerikai zsírbuta közemberek kétszázmilliójában.
Amikor 28-32 éves voltam, az akkori fiatal (mellesleg: velem egyidős :D ] művelt elit fikázta Kurt Vonnegut-ot, Joseph Hellert meg se említették. Most a magyar jógyerekek a műveltségük össztárából (youtube, Szúszperk, Simpson család) bogarásznak ki Trumpot jósló motívumokat, azonban Joseph Heller és Kurt Vonnegut ezelőtt ötvenennyihány évvel már megjósolta. Már Johnson elnökségekor és McNamara geciskedéseikor lehetett sejteni, nembeszélve Dick [=Fasz] Nixonról.
Mondanám, hogy olvass Pynchon-t, elég, amit magyarul találsz.
Trumpnak lövése se volt mit csinál, ment, mint csacsi a ködben. Az a "tehetség" amit pl élősóban neki tulajdonítotok, megvan félanalfabéta matrózokban vagy eszüket elivott kamionosokban is. A "nyers paraszti őserő" amiben jaj Tóta W annyira nem hitt.
Az a baj Mukikám, hogy az elit még amikor művelt volt (az 1949-54-59-es magyar főeszetokok) eltávolodtak a valóságtól. Az újak, vagyis az indexiánus gecókák meg ráadásul tudatlan műveletlen, viszont nagyképű bunkók. Persze relatíve egy Holyváth bencuszka vagy Plyankó Gelygőke "műveltebb" a célközönségüknél.
Gyakorlatilag az amerikai szellemielit, a főeszetokok ugyanazt művelték Trum körül, amit a magyar gecik Orbánnal. Kb semmi nem igaz abból, amit Orbánról hiszel. Ismétlem, Orbánnal nem az a baj, hogy buta, hanem az, hogy elképesztően hiú és csak magánál butábbtól kérdez tanácsot, más okos embert nem tűr maga körül. És ez a baj.. de ugyanilyen Magányos Nagyokosok ám a neked cuki jógyerekek is.
Tíz éve baszom el az időmet meg az eszemet és tehetségemet itt a neten és egyre ostobábbak jönnek föl.
A mai 20-33 éves hipsztergeneráció legokosabbja ökrebb Orbán hat pár gummicsimmájánál. Ha Orbán közepesnél jiobb képességű politikus lenne, kihasználná ezt.
ismétlés: A Trump-Hillary vetélkedést a Simpson családon, a Szúszperken, a family Guy-on meg efféléken műveláődött mindenszarista amerikaiak döntötték el, akik brahiból szavaztak a beképzelt szellemi elit által nyomatott Redvás szendvics helyett Gennyes tus-ra.
Trumpnak fingja sincs arról mitől nyert. Úgy van vele, elért valamit a vállalkozási fronton... de ezt az embert az apparátuis szemberöhögi. Underwoodék lábhoz rendelik, megpitiztetik és kiegyeznek vele, hogy ha nem ugat bele a nagyok dógába, akkor tőlük úgy bojócckodik ahogy eddig. Ezzel szemben Hillary, ha nyert volna, lábhozrendelik (egy pornográf jelenetet kihagyok) és (és egy másikat is) majd odavágnak hozzá egy guriga szilviát azzal, hogy takaroggyon és ha nem ugat bele a férfimunkába, akkor teheti a fejét mint az első elnök aki nő.
Úgyhogy lett volna különbség...
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.11.10. 14:20:34
House of Cards: persze, filmről van szó. De egyáltalán nem film-kritikusként, hanem film-élvezőként mondom, hogy egy regény/film nekem akkor jó, akkor fogom elolvasni/megnézni, ha bele tudom élni magam, ha egy magában megálló, valós világot teremt. És vannak olyan fiktív elemek, amik még beleférnek, mert nem annyira hihetetlenek, hogy teljesen kizökkentsenek a "beleélésből".
A House of Cardsban az autentikus elemek többségéről gyanítom, hogy az eredeti brit sorozatból való, aminek szerzője egy valódi politikus, valós bennfentes tapasztalattal és jó emberismerettel. Az amcsi sorozatban ehhez hozzájön Kevin Spacey és párm másik színész (szerintem) jó játéka, és lejön belőle a sok túlzás.
Bármilyen fiktív mű dramaturgiája számomra akkor jó, akkor működik, ha a díszletek mögül nem látszanak ki nagyon a fogaskerekek, amik a történetet előreviszik, hanem finom kézzel el vanank rejtve. A House of Cardsban (az amcsi változatban) néha túlságosan kilógnak.
Persze, a jónős vonal nyilván népszerűségnövelő eszköz, csak a tálalása nem mindegy.
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.11.10. 14:31:35
ez természetesen igaz. Csak nem jelenti azt, hogy Trump hülye lenne, vagy ne próbálna valamit tenni az apparatus ellenében. (Abban igazad van, hogy erre talán nem sok esélye van, majd meglátjuk).
2016.11.10. 14:42:04
Frick László Intézet 2016.11.10. 14:47:19
25-26 éve az egyik szabadidős kedvtelésem Orbánról a legelképesztőbb sültökörségeket kitalálni. Nem tudok akkora szörnyűséget vagy baromságot mondani rá, amit a magadfajta be ne kajálna és még tódítja is.
Ismétlem: vannak párhuzamok Trump és Orbán között: pont az, amit nem akarnátok látni. Nem pedig az, amit ideföl ideismételtél nekem jőógyerekforrásokból. Trum és Orbán ellenségei az őket gyűlölök ténykleg nagyjából tökegyforma önellenható ostobaságok sorozatát művelik.
Amikor basszátok Orbánt, nem látjátok [be] azt, mit műveltek. Nem tudjátok, mit tesztek. A legtöbb magyar orbán, Simicska Nyerges Zsolt, Lázár János, Rogán Antal és satb-stb alakú. Ki magyar szereti saját magát látni-visszanézni? Senki. Amikor orbánt basszátok, a magyar tömegembert basszátok és ezzel együtérzést keltetek a tömegmagyarban a bántott hasonszőr iránt.
És az átlag amedrikai trump alakú. kb annyi telne tőle. Szeretne kurvagazdag lenni... és akkor azt csinálná, amit Trump. Nem azt csinálná, amit Bill Gates (tudod, akit a magyar jógyerekek is szivesen geciznek irígységből) Az átlagamerikai még csak nem is Zuckerberger alakú.
A magyar szellemielit nem néz meg olyan amerikai liberális szemléletű filmalkotásokat, mint az Apádra ütök, Utódomra ütök vagy mi a fasz. Egy trilógia. Nézd meg a figurákat, a zsidó amerikait, a nacionalista sovénamerikait, az archetipusokat. Ezekben az emberekben a Trum ellenes gyűlöletkampány nem fokozta a Trump iránt érzett gyűlöletet hanem: Hanem! hanem együttérzést keltett! És Hillary stábja is még erre lapátolt rá...
Frick László Intézet 2016.11.10. 15:07:59
Egyébként nem ez film vág az USA demokratikusintézményrendszerfölötti valóságos titkos belsőapparátusának az elevenébe. Sima mozifilmek is vannak, még Michael Douglas főszereplésével is.
Csak egy dologra mutatok rá: a lobbizás. Ez Nagy-britanniában nem megy v agy ha, akkor nem úgy[-a!].
Van a H.ofC-ben egy óóóriási hóttreál poen. Megbízzák Underwoodot XXX. mágnás és lobbiánus lecsekkolásával, mert, úgymond, kiszemelték alelnöknek. Underwood feltolja a mágnáshoz a nagy orcáját, elkezdi csekkolni és akkor a mágnás fölbasz a plafonra a nagy debrecenivirsliméretű Széles Gábor-mutatóujjával ácsi, nemaddiga, pont fordítva van, baszik őú alelnök lenni, hanem éppen Underwood lenne kiszemelve és farok, aki nem csóvál kutyát és pont a mágnás ellenőrzi őt.
Ez egy olyan általános lényege egyébként a politikának, amit az irigy magyar sose fog érteni. 27 éve etetnek benneteket azzal, hogy a mirjádosok így a rojattgazdagok úgy. De nem a rojattgazdag udvarol a politikának, hanem fordítva. Az ilyen nyomorúttságok, amiket Csányi Sándor körül is csaptatok. A mirjádost a politika nem úgy érdekli vagy izgatja, ahogy a slapaj bérgeci ú
jságíró meg az iorigymagyar áááábrándozik (persze azzal, hogy hejhhh, ha ő ott lenne, hónajjig nyúna, nem csak könyékig és napjába' hatszó)
Van sholw a HofC -ban, mert egyrészt pénzből készül és azt producerek szerzik össze és valamit termelni is kell.
Én KÉTSÉGBEESETT igyekezetet látok a még értelmes amerikaiakban arra, hogy valahogy még tartalmat jutassanak el a zsírfejekbe.
Mikor láttál utoljára amerikai filmművészeti alkotást? Vagy ölnek vagy basznak vagy zombik.
A Sundance Isntitute-nál készülnek talán még művészfilmek, de a mai 20-37 éves generáció már képtelen... ugye olvasni nem tud, de már filmet nézni sem. Mi a téma a hipszterek között? A Trónok harca. A Trónok harca a maximum, amit egy (magyar) hipszter csúcsfej még úgy ahogy befogad.
Amikor filmekről beszélek 20-40 évesekkel,, állandó a pofaszalonnalobogtatás, Szulejmán? ő olyant nem néz minden sorozat szar, fos, minden film szar fos... ja a Szúszperk az jópofa.
Tkp ma már főleg mindenszarista igényeket szolgálnak ki, az ügyes alkotók (Chuck Lorre meg efélék, a Board City alkotói) igyekeznek az átlagnézőnél is ratyibb figurákat összefostosrecskázni, mertugye.. Min tud röhögni a hagymaszagú pinűjú ostoba rusnya tehén Christine? A Christine kalandjain, amiben a főszereplő nem ugyanolyan mint ő hanem alávalóbb. És attól ő jólérzi magát.
A H.of C. ban egészen naív jószándék van... csipás-szemnyitogató jóakarat.
De szerintem ész már nincsen megérteni. Felsznes dógokon (tudod, mint Julinéniék a téeszkultúrban az első televíziók lesésekor, nem a lényeg, hanem a honnézkije, milyenkövér derusnyaruhavanrajta, mekkoraazorra, jaó ki van kenyve!... kb ennyi jön le..
Nekem könnyű dolgom van, mert amikor én eszméltem, akkor még Pasolini meg Felli sorozat ment a TV-ben, mozifilmek képernyőn. Akkor láttam művészfilmet, ha a barátommal megvásároltunk annyi jegyet, hogy a filmet levetítsék... de még levetítették.
Nemrég megnéztem Szabó István Mephisto-ját és elkezdtem mai hipszter agyvelővel nézni... elképesztő...
Ennyi munkát, mint Szabó és szinészei a Mefisztoba ma tízszer annyi pénzért se fektetnek bele egy melóba egyszerűen azért, mert már nincsen ember, aki felfogná.
Én mindenkit nagyon is intek mindig is a brazil, a mexikói vagy török tv-filmsorozatok köpködésétől, mert azokban sokkal több munka van, mint a fejlettaéjraópai másolatokban (az NSZK gyártású Betti-a-csúnya lány -erről még Köcsőgg Dudkó irt [Verliebt Nach Berlin]
A motívumok mindig alacsonyabban vannak. A magyar hipszter jógyerekeket az amerikai adófizetők és néhány mágnásd adománypénzeiből finanszírozzák és a kis hülyék azt hiszik,, hogy az amerikai apanázsért éjjelnappal amerika seggélt kell nyalni, pedig nem. Amerikabuzinak adják elő magukat stréberségből [-> 444-es fiúk] de pont a lényegét nem ismerik az amerikai szépségeszménynek: szabad csúnyát mondani Amerikára, ha csúnya.
A Hose of Cards-ról azért hazudgálnak meg uszítanak össze baromságokat, hogy jópofit mutassanak. Ez hiba.
Frick László Intézet 2016.11.10. 15:10:39
Frick László Intézet 2016.11.10. 15:13:38
Ott van Peter Russo esete. Abban mi a valószerűtlen? A mi Juhász Péterünkkel is meg tudna esni, ha nem fatengelyes agyaggéppuskás mechanizmusunk lenne.
Nemhogy valószerűtlen, de itt-ott félénken enyhítős.
Frick László Intézet 2016.11.10. 15:15:34
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.11.10. 17:44:39
Kismillió dolog van, ami ölég valószínűtlen a HoC-ban, de ne bonyolódjunk bele nagyon, pl. mivel egyikünk se ismeri mélységeiben se a brit se az USA törvényhozás működését.
De az mégiscsak nem túl valószínű, hogy
(spoiler, ez a II. évad végén történik)
az USA elnöke azért mondjon le, mert
kiderült, hogy Xanaxot szedett?? ne vicceljünk már. És rögtön a helyébe lép a képviselőből lett alelnök. (miért is lépett vissza az előző alelnök? Az is vmi lehetetlen indokkal).
A Peter Russo-s szálat bevallom egyáltalán nem értem. Majdnem befutóvá teszi, aztán megbuktatja, aztán megijed, hogy hű, mi lesz ha mindent kitálal és sk. megöli? Aha... mire is jó ez rengeteg nagycselszövés?
Hillaryról: figyi má, ő volt a külügyminiszter, érted, azért valami köze csak volt a propaganda és földalatti műveletekhez??
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.11.10. 21:09:53
Bár most a 3. évad közepén abbahagytam. Már a 2. évadban kicsit repetitív volt, kb. ez a minta: 1. feltűnik egy új versenyző, aki nagyon rafkósnak hiszi magát, aztán mégis beszopja Underwood valami iszonyú körmönfont cselét. 2. versenyzőnk rájön, hogy átbaszták, de már késő, nem tehet semmit, jön a következő áldozat.
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.11.10. 21:45:33
Az, hogy iszonyú demagóg megnyilvánulásai vannak, szerinted a megszokott politikai bábszínház része, szerintem meg (ezen kívül) egyszerűen azért van, mert korlátolt, valóban nem egy zseni. Montágh Imre bonmot-ja: A demagóg az, aki azt hiszi, hogy van esze, de nincsen, a szentimentális az, aki azt hiszi, hogy van szíve, de nincsen.
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.11.10. 21:49:17
Dudenbuch Tanítvány 2016.11.10. 21:50:54
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.11.11. 00:14:29
Frick László Intézet 2016.11.11. 05:51:07
Az USA eddig is menekült és főleg mexikóimenekült ellenes volt -bár Obama valahogy átpofozhatott egy látszatintézkedést. Odama überebb Jó és Igaz volt Hillary-nál is és a mexikói határon a világ leghosszabb és legmagasabb kerítésén egy dróttüske meg nem görbült sőt: eg'enyesedett.
Frick László Intézet 2016.11.11. 05:55:42
A szúszperkiánus mindenn egyszarizmus a végletekbe tolt és monochrom-má tett mindent. Az útálat ma már mölfoghatatlanul g'eng'e fok. Nincsenek árnyalatok, pl fricska, vagy a pőofájába baszok egy kila sárgás ikrás gecit vagy ha nem, akkor bérence vagyok (tehát egy pofon is pthiha).
Frick László Intézet 2016.11.11. 06:14:51
Ismétlem: A motívumokat mindig túl magasan keresitek. Túl sok az író és kevés az olvasó és az észosztók egymás fölibe ígérnek már az összeesküvéselméletekkel.
A valóság, a motívumok sokkal alávalóbbak, zsírosak, maszatosak étel és rosszulkimosott seggszagúak, lábszagúak.
Russo története nagyon röviden az,, amit Hamvas Béla a Direkt morál és rossz lelkiismeretben zseniális tömörséggel foglal esszébe:
Van a szakszervezeti direktmoralista fóóóóradalmár, gyön föl (Magyarországon ezt nem érteni, az USÁ-ban a szakszervezeteknek van egy igen büdös,, undorító stichje, nem olyan haladóbaloldaliasak mint az aéjraópai szakszervezetek, az amerikai hallástárában a szakszervezet az rögtön a maffia mellett és ~ban van benne)
És amikor Russo-t megcsinálják, akkor ugyanazt csinálja, mint Juhász Péter: szétszíjja az agyát kokainnal. Russo-t a rossz lelkiismerete gyötri Juhásznak effélével nem kell bajlódnia, hiszen indexiánus mindenszarista, beletörli a túrós faszát is a lobogóba. És jól teszi, mert így is beveszik.
A House of cards zsenialitása abban áll, hogy az alacsony, az igen alacsony motívumokra mutat rá.
Mutatok neked egy alacsony motívumot:
Hillary Clintonról mindenki mindenféle magas röptéket, filozófiát team-et, tolásokat, arcfabrikát... mögötteseket... sorosgyurkákat fantáziált. Hillary motívuma ezzel szembeen ez:
"Ha ez a fasz köcsög uram elnök tudott lenni, a kurva anyját a félrebaszós férgének, akkor megmutatom , hogy én is érek annyit, ha belegebedek is!" Ennyi, a szokásos asszonyi, ősasszonyi telhetetlenségi attitüd, semmi nem állíthat[ta megg mérhetetlen ambíciói végbehajtásában.
És azt hiszem, minden profi politmarketing, jóoldalimédiatolás, pénz paripa fegyver ellenére is a zsíragyúak valahogy kiérezték Hillary ezen igen alacsony főmotívumát és ezt útálták benne. Az elemzők" most persze a médiageci kollégák bizonyítványait, meg a magukét magyarázzák és fenntartják a nemlétező magasmotívumokról való hazudozásaikat.
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.11.11. 09:03:55
marha "valószínű".
A többit amit írtál, azt hagyjuk, megint elgaloppozott veled a paci.
Frick László Intézet 2016.11.12. 07:32:34
A Tisztességes Igazmondó Politikus
aki nemmellesleg pont a tisztességes igazmondópolitikust jaj annyira követelőmán ojjjdebecsűlettes népnek nem kell.
És ami nép (vö Russo) mivé lesz a politika gépezetében. Hol van ehhez amit a wikipedián olvasol.
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.11.12. 10:17:46
(tudom, tudom, ez tévedés, teljesen rossz szemszögből nézem, amerika az amerika, anglia meg anglia stb., ezeket felesleges is leírni).
www.youtube.com/watch?v=_swmsUDVYKo
2016.11.13. 21:16:03
2016.11.13. 21:29:45
Befeketetni mindig több pénzért és hatalomért szoktak, semmi másért.
www.georgesoros.com/essays/why-im-investing-500-million-in-migrants/
Ezzel mit tudna kezdeni az az ameriaki adminisztráció elnöke?
Frick László Intézet 2016.11.16. 08:56:49
Mit cáfoltál meg? Azt állítottam, hogy főleg biztonsági okokból "másolják" az angol ötletet lám te is bevetted, tehát ha baj lenne, akkor tudnak arra hivatkozni, hogy más korból, más földrészről van és az egybeesés tehát véletlen. te magad szemlélteted tehát, amit állítottam.
Frick László Intézet 2016.11.16. 08:59:24
2016.11.16. 15:13:23
Amire ki akarok jutni - nem az USA generál profitot az Káosz Európában munkanevű projektből, hanem azok, akik az USA szátbaszásából is profitot generálnak.
Itt van Trump utolsó reklámja.
Én nem gondoltam volna, hogy megválasztott elnök ilyen őszintén beszélhet 2016-ban:
www.youtube.com/watch?v=vST61W4bGm8
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.11.20. 14:20:37
1. a hatalom valódi birtokosai a választások közelébe se engednének olyan embert, aki nem kompromittálható könnyen, tehát nem irányítható.
2. Trumpot ilyen embernek látták, és úgy gondolták, hogy engedik indulni, hogy egy "még rosszabb" alternatíva révén besegítse Clintonnét a Fehér Házba.
3. a kampány során aztán be is vetettek minden eszközt, hogy Trump népszerűségét lejjebb tornásszák.
4. a gyakorlatias Trump rájött, hogy az emberek annyira utálják Clintonnét, hogy ezért még a botrányai felett is hajlandóak szemet hunyni.
5. ezért az történt, hogy bár az "Underwood-ok" segítségével indulhatott egyáltalán Trump a választáson, azóta már önállósult, és a szándékaikkal ellentétben begyalogolt a Trump Towerből a FEhér Házba.
Sztem mindannyiunk érdeke, hogy ez a forgatókönyv legyen igaz- Így viszont már akár aggódhatunk Trump bácsi életéért.
2016.11.20. 17:22:07
2016.11.20. 19:22:50
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.11.20. 20:54:00
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.11.20. 21:20:45
www.youtube.com/watch?v=erKZ38iB-Gc
Frick László Intézet 2016.11.21. 05:42:28
Mint autóbuzi, pompásan szórakozom olyasmiken, mint Peugeot vs. Citroen vagy ' A Skoda bazmeg fapados, Ódikocsit kő venni!'
Meggyőződésem, hoy Sorosgyurka heréi már jórégen az USA bizonyos szolgálatai markolják és a vén idióta valamit pampog amit leírnak neki, meg a nevét adja ehhez a "nyitotttársadalmas" bulihoz, ami különben az USA régi beavatkozási doktrinájának a fedőneve és egészen röviden szarkavarásról szól. Nem klételkedem abban, hogy Sorosgyurka negyedszázada még valamennyire ép-fiatalos eszénél lévén tényleg úgy is gondolta, amit pampog. Jól láthatóan az USA feladta ezt a régi klasszikus reaganiánus külpoját, a demokrácia a nyitottársadalom és lófasz terjesztését. Az új doktrina BASZIK a nyilttársadalomra az a cél, hogy legyél hülye és nyald be pl hogy Tramp a vég és tramp elen kell lenni meg effélék. Az új USA doktrina pre-reaganiánus, mcnamariánus és a lényege az, hogy az USÁ-n kívül bármirossz csakis jól jöhet. Ennek a doktrinának a szájaíze szerint tálalnak mindent a sajtócsisckák a beszaroroszország jaójjputyin mingyántönkremegy kína, Kína már tíz éve folyamatosan az összeomlás szélén tántorog... ésígytovább. Másvélemény, pl az, hogy az USA szolgálatai több, mint nyakig benne vannak az orosz-ukrán viszony elmérgezésében, ezeknek helye nincsen a Jók és Igazak sajtójában, a jobboldali sajtó pedig nem csak Magyarországon középszerű és kontraproduktívan kontár.
Frick László Intézet 2016.11.21. 05:46:58
Frick László Intézet 2016.11.21. 05:49:19
Frick László Intézet 2016.11.21. 05:51:15
2016.11.21. 06:59:18
Abban persze igazad van, hogy a világot mozgató lobbik gyakorolják az igazi hatalmat és ők fogják hozni az igazi döntéseket, mi meg csak abban reménykedhetünk, hogy az európai terep minél később váljon igazi háborússá.
Az egyetlen ember, akire én komolyan felnézek jövőbecslésből, csak annyit mondott jóval a migránsáradat előtt : ezt nem lehet megúszni háború nélkül. És mire tanítsam a gyereket? - kérdeztem. Eegyszóval válaszolt: Túlélni.
És ezek után jön a lujzanéni, és lemondja hogy demokráciadeifcit van meg offsór számlákra lopják a csúnyaemberek az adóforintokat.
És mióta Pesten élek, ezt a marhaságot hallgatom mindenkitől, meg még ennél is nagyobbakat.
A fidesznek nem lehet alternatívája, mert a norvégalapos civil szervezeteket tönkreszi a gecidikátor. Azt mondanom sem kell, hogy egyiknek sincs felesége, gyereke, a legötbbbnek még báratnője sem. Szingliként boldog.
2016.11.21. 07:00:59
Ez feldobta reggelemet, köszi :D
Frick László Intézet 2016.11.21. 09:49:51
Mondok egy érdekeset. A néhai Metró ingyenújságban olvastam Frei Tamáűs egy igen kiakad-őszinte írását erről a helyzetről. Hogyugye az USA főszövetségese Szaúdi-Arábia... a kolumbiából importált zsoldosok... Frei azon van kiakadva, hogy mára már a helyzet ellenőrizhetetlen és eszkalálódott. Lényegében Szaúdi-Arábián múlik. Most akasztanak majd egyébként a szaúdiak nyakába egy megapert 2001.9.11 miatt. (Ezt nem tudta Obama a vétójával megakadályozni).
A túléléshez felkészülés kell, de ez a háború nem az előző háború és annak a tapasztalataival ebben semmire se menni. Mint ahogy a II). vh sem az I. vh volt és nem is lehetett semmire se menni 1939.ben 1918. tapasztalataival (sokat papoltam erről szemléltetvén Saint-Exupery A hadirepülő c. esszéregényével... Senki senki senki, senki más nem volt képes a lényeget úgy megragadni mint Saint-Exupery.
Még semmit sem tanult Európa a Trump/Hillary álvetélkedés népszopatásából és már nyalatják be velünk a jók és Igazak, hogy Merkel újraindul és mi a tét. Máma az az örömhírük, hogy Szarkó kigolyózódott. Még mindig nem értik a lényeget. Hazudoznak Merkel esélyeiről és majd amikor Merkelt picsán rúgják, akkor jajongani fognak, mint most Hillary fölött. Hiúság vására.
Márpedig 2017. elpazarolt év lesz és egy iszonyúan drága elpazarolt év.
És majd 2022-ben fognak azon kapkodni, amin már tavaly kellett volna.
Amikor Orbán "klasszikusan politizál" csak röhögök,, meg legyintek, öreg már, honnan lenne belátása.
De a Jók és Igazak állítólag fiatalok, hipszterek és övék a jövő és... elkezdenek klásszikussan politizálni? Abba a hitbe ringatózni, hogy Merkellel elbaszódik a jobbközép és ettől majd fel tud jönni Schulz meg egy balzöldlib összefogás? jaj. ( O mein Weh...)
Frick László Intézet 2016.11.21. 09:53:14
2016.11.21. 10:10:44
2016.11.21. 10:26:01
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.11.21. 23:30:51
2016.11.22. 06:44:51
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.11.22. 09:26:21
2016.11.22. 10:09:11
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.11.22. 16:41:34
2016.11.22. 19:22:22
Frick László Intézet 2016.11.23. 05:44:23
A liberalizmusnak esélye sincsen. És nem a "bunkó jobbosok" miatt. A liberalizmus mára afféle szóvá züllött, mint a kézműves. Minden kézműves má' -és semmi sem az. Alapvetően ugyanis senki nem akar "kézzel dógozni" és szenvedni.
A Jók és Igazak önképükben ugyan liberálisok, csak éppen a liberális szemléletet nem osztják, ők maguk sem művelük, eltanulni sem lehet azt, amit nem is csinálnak. ű
A másik, a paradigmáéról.
A világ[egyetem] egyik alaptörvénye a mozgáson alapul s a káoszból rend, a rendezettségből a káosz felő "körkörösen" mozog. szív, sűrít gyújt kipufog -ahogy korunk költője Gyulafi Róóótóóóót gyönyörű ajándoka, a VW Passat VI-tal haknizó költő fogalmazott.
A káoszt ki nem képes növelni. A Trump körüli hisztériakeltés mutatja. Észhez téríteni azonban az embereket sokkal nehezebb, mint behiszterizálni. A "szájjalliberális" nem tud, viszont gőgöds, ő a legtökéletesebb csúcslény, végignéz a barmokon, akiket behiszterizált és büszke, most "kézműves" móccerokkal milyen sokat ért el könnyen-gyorsan fáradság és izzadás nélkül... azonban amikor aztán ebből elég volt... vagyis Dr geréb művésznő odajut, hogy a fasz férfiszülészek pénzéhessége ellenében a kórháziszüléstől rettegőélelemre behiszterizált kimmammucillikát MÉGIS be kéne mentőzni... akkor semmire se megy. tehetetlen picsa. A mammucili hisztiz, ő meg les. Mert már csak féltudás birtokosa. A picsaember féltalálmányokkal jön és féltudással. Fel tud menni A Hegy-re -de nem tud lejönni. Megvalósítja önmagát, de vele kihal a tudás-összesség, aminek gén-örököse, nem adja senkinek tovább, mert nincsen utódja, annyira a sajátönmegvalósítása érdekelte. Egodeista nem képes felfogni,, hogy amit ő tud az nem az ő tudása, hanem 400 elődjének tudásösszessége-csúcsán tántorog. És szédül a magasságban és lezuhan.
Az entropikus káosz öngerjesztő. Van egy pontja, amitől kezdve senki nem képes ellenőrizni -csak úgy csinál. Az USA "új" hadi és külpol doktrinája eljuttatta a világot ebbe az állapotba. Pofáznak -de már nem képesek ellenőrizni a helyzetet. 2015. arról szólt, hogy embercsempész cégeket mérhetetlen tőkéhez juttattak és ezt a tőkét forgatni kell és ezzelszemben tehetetlen picsa, de iszonyúan beképzelt, magukat mindenidők legokosabb- és legfejlettebb embereinek képzelők állnak.
Nézzétek meg csak a mi európai jók-és igazainkat: Mindenkinél különbek,, fejlettebbek, az Igazság Egyetlen Letéteményesei. De azzal a káosszal sem bírnak, amit saját maguk generáltak és a "humánus" és "fejlett" megoldásaik nem mások, mit a káosz további generálása.
Frick László Intézet 2016.11.23. 05:52:33
Johann Sebastian Bach meghallt, több fia a helyére lépett, ugyan nem olyan óriások,, mint az apjuk, de azért lenézték az apjukat divatjamult öreg bácsinak, viszont az egyik fia a Mendelsohn testvérek (Fanni és Felix) dédanyját tanította és a lánc nem szakadt meg. Mendelsohn-nal egy Mozart alakú és tehetségű csodagyerek lépett föl, aki J.S. Bach-ot rehabilitálta és így tanítását fönntartotta. Ésígytovább. Ma ilyen nincs, team-ek vannak felelősség nélkül. Nincsenek egésztalálmányok, részeredmények vannak és a megoszló felelősség sokasága vállat ránt rá, a befejezés nem az ő bajuk a találmány hulladékainak és maradékainak kezelésére majd feláll egy új team, nem az ő dóguk majd a jövő zenéje, majd a következő generáció megoldja. Semmi sinccsen készen és már meghaladott ki sincs fejlesztve és idejétmúlt, még következményei vannak, de már nem figyelünk rá.
2016.11.24. 10:56:43
Frick László Intézet 2016.11.25. 07:43:38
Frick László Intézet 2016.11.25. 07:45:10
Frick László Intézet 2016.11.25. 07:55:14
Nálunk 1998-ban volt ilyen szituáció: Matematikailag választásimatekban az MSZP kapott töb szavazatot de a matek miatt elbukta. A bukás oka az volt hogy az Élet és Irodalom mitsesejtő politikaibuta közreműködésével az agyalágyul-idültalkoholista Horn Gyula megpuccsolása túl jól sikerült. Az elitünk megveszekedett orbán-takony-vidéki-cigányozásban őrjöngött 1998. nyarán ahelyett hogy szembenézett volna azzal, hogy a Horn-Meciar csapdába tántorogtatot Gyula bá lenyomása volt a FIDESZ-győzelem valódi oka. A következő gusztustalan viselkedése a geciújságíróknak akkor következett, amikor Torgyán elesett a KE-ség esélyeitől. Az elitünk nem örült annak hogy a "veszélyes hortifasiszta réééém" megbukott, hanem megveszekedett gyűlöletkeltésbe fogott hiúságában azért, mrt nem lett igaza. Én nem gondoltam hogy az USA szellemielitje ekkora ócskageci pont olyan hiú ócskagecik, mint a magyar elit. Most inkább már észhez kéne téríteni a behisztériázott népet de sértett hiúságukban csak folytatják a hisztériakeltést addig, amíg a folyamat öngerjesztő nem lesz és ellenőrizhetetlen. Zavargások, belső viszályok: Az USA a zavart eddig külföldön pl Európában szerette volna kelteni, de ha a szellemielit folytatja ezt a hiú geciskedést, odahaza (az USÁ-ban) is zűrzavar lesz.
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.11.25. 09:22:04
Frick László Intézet 2016.11.26. 07:33:53
Mondom,, Muki én azon vagyok kiakadva, mint paraszt a repülőgépen... én amerikabuzi vagyok ésmindigis azt mondtam amerikában TÉNYLEG liberálisok is vannak... és pont abba a hibába estek, mint a mi szájjaliberális fasszalbaloldalijaink.
Ismétlem, ismétlem ismétlem Trump semmit sem köszönhet magának, egyszerűen tehetelenségierejénél ogva azért tudott eltántorodni, mert az ellenfelei elbaszták a polkomm agitpropjukat. Legkésőbb akkor kellett volna váltani, amikor még ácsingózott olyan [ön]jelölt mint Bloomberg. De a "liberálisok" még akkor sem ogtak gyanút, amikor Sanders apóka direkt hülyeségeket beszélt hogy nehogyvéletlenül esélyes lehessen.
Mennyi energiába került ez az elbaszott negatívkampány, kevesebb erővel egy kicsit kampányolhattak volna Rubio körül akár. Csak a Szindikátus köszönte és nem kért még egyszer fiatal okos netokratát. A Szindikátus győzött és ha lenne a liberálisokban puca, rá mernének erre mutatni, de egyelőre a saját sértetthiúságukban őrjöngenek... még mindig
Hidd el nekem, ha megpróbálod a H.of C-t ELFOGULATLANUL nézni... elfelejtve a magyar jógyerekek tálalásait és szájízmegadásait... találsz félelmetesen ütős és jól ülő motívumokat.
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.11.26. 11:29:17
Hogy ezek az elvek miben állnak, Sarrazin jól összefoglalja (sztem már linkeltem egyszer, de sose árt az ismétlés):
www.youtube.com/watch?v=OoYcY66aqTw
Frick László Intézet 2016.11.28. 11:10:54
A PC afféle, mint az USÁ-ban a betűzésiverseny, úgy általában a világ tudományosakadémiáinak a kiadott [anyanyelv(tan)i] szótárai és efélék Pl a helyesírási papír szótár. Két évtized, és a PC definiióját nem lesz ember, aki ésszel felfogná, csak a magamfajta vén szarosok esetleg, de mi már az 50-es éveinkbe is szarbaseszámítunk a piacon.
2016.11.28. 12:51:13
Frick László Intézet 2016.11.29. 11:18:00
2016.11.29. 11:50:32
Fenehorizont 667 2016.11.29. 12:51:17
szerintem
a PC definíciója: olyan, komfortos körülmények között élő, jobbára fehér bőrszínű emberek rossz lelkiismeretének kommunikációs eszközökkel való kompenzálása, amely emberek ezeket a komfortos körülményeket nem saját erőfeszítéseik árán érték el, hanem kapták/örökölték.
a PC-nek valójában kétféle célközönsége van: az egyik a hamis, a másik a valódi.
A PC hamis célközönsége: elesettek, kirekesztettek, szegények, elnyomottak. azaz olyan emberek, akik az átlagtól különböző életvitelt folytatnak, szociokulturális szokásaik kevéssé illeszthetők az adott országban megszokott normák közé, emiatt sokszor anyagi és 'társadalmi helyzetük' is rosszabb, de legalábbis másabb a normát adó mértéknél.
a PC valódi célközönsége: elsősorban a fehér bőrszínű, nem annyira komfortos körülmények között élő átlagember.
a PC segítségével a komfortos körülmények között élő, rossz lelkiismeretű, sokszor gyáva ember szembe tud helyezkedni a tisztább lelkiismeretű, nem annyira komfortos körülmények között élő átlagemberrel, és a velük szembeni frusztrációját vagy akár gyűlöletét gyávasága miatt ki tudja élni úgy, hogy ezt látszólag egy nemes cél mögé burkolja; mint pl. szociális- és társadalmi egyenlőség ésatöbbi baromság.
a PC menete: ez nagyon egyszerű. a PC hamis célközönségéről a valódi célközönségnek csak és kizárólag jót lehet mondani általánosságban. csak pozitív kontextusban lehet őket, mint csoportot említeni. magyarul vagy jót, vagy semmit róluk. bármiféle negatív kontextus büntetést von maga után, melynek során a speciális PC-nyelvezet jelzőinek egész armadája zúdul.
a PC saját definíciója szerint "törekvés az alapvető udvariassági formák betartására és a racionális közbeszédre"*, de valójában egy offenzív nyelvezet az elsősorban fehér bőrszínű átlagember felé. egy provokáció. felhívás keringőre.
a PC a rossz lelkiismeretű, önreflexióra képtelen emberek posztmodern, és csak az elkényelmesedett társadalmakban felbukkanó gyónása - csak ők nem a saját mellkasukat ütik, miközben az ő vétkeiket, az ő vétkeiket, az ő igen nagy vétkeiket bánják, hanem másokat, a gyűlölt átlagembert püfölik gondolatban a szépen vagy nem annyira szépen megfogalmazott mondataik legépelése közben.
*ezt a megfogalmazást, vagy valami hasonlót az indexen olvastam nemrég. meg is döbbentem.
2016.11.29. 14:59:47
Én azt gondolom, hogy van emögött valmilyen szentimentális formában megjelenő tényleges együttérzés is.
A vak együttérzés ártalmas. Még a lények iránti legjobb szándék esetében is használnunk kell
az eszünket, és generációkkal előre kell tekintenünk. Felgyűrni az ingujjunkat és kizökkenteni a politikailag korrekt embereket a leghasznosabb, amit tehetünk a saját társadalmunkért.
Fenehorizont 667 2016.11.29. 15:37:38
eleve képtelenség együttérezni olyannal, akihez semmi közöd nincsen sem kulturálisan, sem sehogy. a kapocs az együttérzők és az együttérzés alanyai között csupán annyi, hogy a velük való szolidaritással a felvilágosult szembe mehet az 'elfogadott, hagyományos' normákkal, és így közvetve azokkal, akik ezt magukénak vallják: azaz a gyűlölt átlaggal, az ún. birkákkal.
ezt valahol az együttérzés tárgyai is érzékelik, mert valójában egy néger/arab/cigány jobban megveti a vele szolidáris fehérembert, mint azt, aki utálja. tudják, hogy ők csak eszközök. persze kialakulhat ilyen szimbiózis, és mindkét fél használhatja ezt a degenerált helyzetet saját pecsenyéje sütögetésére, és olyankor van az, hogy az arbcigánynéger telerinyálja a mikrofont, hogy ő hogy el van nyomva meg ki van rekesztve, jaj de rossz neki, a mikrofon túloldalán a barom meg bólogat, és persze mindent elhisz, de mindketten tudják sztem legbelül, hogy szerepet játszanak.
aztán lesz belőle veretes cikk vagy érzékenyítő riport az egyik oldalt: lelkiismeret-könnyítés, elismerés, társadalmi felelősség és persze a jutalompénz pipa; affirmative action meg a másik oldalt pipa.
természetesen mindez az ütnivaló átlag kontójára.
csak aztán ne találkozzanak egy sötét utcában legközelebb úgy, hogy a baromnál épp nincsen mikrofon :D
2016.11.30. 09:31:26
Frick László Intézet 2016.11.30. 10:00:45
Fenehorizont 667 2016.11.30. 10:39:18
szerencsére nálunk nem ez a helyzet, és sztem nem is lesz. mi a breitbart-jelenség és az altright kialakulásához vezető folyamatokat sztem egy huszárvágással lenyessük, oszt annyi; itt ugye nagyon megy zsigerből ez a csakazértsem- meg a nehogymárénis-mentalitás, ami nem mindig hülyeség.
2016.11.30. 10:59:34
ÉN először azt hittem, ez egy paródia:
www.youtube.com/watch?v=HMQkV5cTuoY
Aztán megtudtam, hogy nem - vagyis a PC-t ma már ilyen eszközökkel kell védeni Merkelisztában is.
2016.11.30. 14:19:44
Frick László Intézet 2016.11.30. 14:25:22
2016.12.01. 06:54:27
www.youtube.com/watch?v=92i5m3tV5XY
Sprituálisan kiterjedt a lelkem, nagyon szereti szidni a kersztény kultúrát, és nagyon szereti védeni az elnyomottakat, kireksztetteket és muzulmán késelő IÁ katonákat. Gyerek nincs, férj, nincs, hapsi nincs, 36 év elszelelt.
Ha gyuloletkelto szoveget latok, szeretné az illetovel megismertetni a masik oldalt, es azt az elmeletet, hogy eroszak es gyulolet beket meg nem teremtett.
Az ohioi terorrtámadásról is az jutott eszébe, amikor felhívtam a figyelmét a vallási háttérre, hogy de DÉl-Amerika, de a maffia, de a fehér ember népírtásai.