Azt már tudvántudjuk,, hogy ezek mindent rosszul csinálnak, lopnakcsalnak, önzőek és elvezetik Magyarországot Európától. Ó, ezek az ezek. Ó, mindig ez megy Hogyannemtuggyukmegoldani országban! Legyünk most azonban idegenszívűek, de főleg ésszel , és tekintsük, ha nem úgy, ahogy ezek, akkor azok

a Jók és Igazak, a Gáncstalanok, ők hogyan tudták volna jólcsinálni.

lapozzunk vissza a naptárban egy évet: 2015. Menekültek indulnak Európa legfejlettebb mintaállamai felé. Németország, Svédország, ez a két eminensállam a fő célországa a menekülteknek.

Az a baj hogy tovább mentek!

/Bede Márton/

Sajnos a magyar jók és igazak nem tehetnek mást,, mint szegény jobbsorsra érdemes menekülteket segítik tovább útjukon,

Azért a magyar jók és igazak megtesznek minden tőlük telhetőt. Pl felszólalnak az EU parlament előtt és rámutatnak két történelmi tényre:

A magyarok is bevándoró menekültekként érkeztek Európába.

Magyarországnak óriási tapasztalata van menekültek integrálásában az iszmaélitáktól kezdvén a besenyőkön által a a szászok mellett a kunokon keresztül a székelyekig és jazigokig-jászokig. Arról nem is beszélve hogy Magyarország a segélyenélésben is élen jár az Únióban: a lakosság mintegy ötöde, kétmillió ember kíván segélyen élni, leszázalékolt, egyéb-éspedig inaktív. Ráadásul a segélyen élők zöme cigány nemzetiségű. Magyarország a cigányok integrációjában is élen jár míg pl Franciaországban A MAI NAPIG IS 250000 cigány él az ősi vándorló életmódja szerint, Magyarországon a cigányok mind letelepedtek, körzetenkint a legeslegfejlettebb országok No-Go zónáihoz hasonló város-és falurészekben. Természetesen olyan megalázásról. mint közhasznú munka, szó sem lehet. A segélyenélő szépen otthonában várja a napot amikor a segáélynap hajnalán végre körülveheti a posta épületét, hogy többszáz társával versengve elsők között állíthassa meg a postást a pénzéért amihez joga van!

2015-ben Németország és Svédország fennen hangoztatta, hogy ők befogadóak, tőlük jöhetnek a menekültek,

2016-ra aztán kiderült, hogy Svédországban Norvégiában és Németországban mégiscsak van párszázezer olyan menekült státuszért folyamodó, akik nem kaphatják meg ezt a kedvezményt s ezért vissza kell fáradniuk abba az országba ahol beléptek az Únió területére vagy ahol regisztrálták őket, ezzel a kitüntetetten aéjraópai szereppel jutalmazzák pl. Magyarországot, Magyarország is tehát a Jók és Igazak a Gáncstalanok  kormányzása alatt húúúdeaéjraópaiságát bizonyítaná a szolidaritása kifejezésével azzal, hogy befogadja azokat a menekülteket, akik nem kaptak menekültstátuszt a Fejlett Elsőosztályú Minta Tagállamokban.

Képtalálat a következőre: „Migrant familie in Ungarn”

Kristofer Lundström svéd szociopszichopatológus fizikai Nobel-díjat kap a felfedezéséért, amiszerint Törökországból be lehet lépni az Európai únió területére úgy, hogy Leszbosz görög szigetén mentik ki, de Magyarország az első tagállam, ahová belép.

A magyar jóoldal gáncstalan aéjraópeér képviselői öleléseket és puszikat kapnának fejlettségük nyomatékosítására.

A magyar végre kihúzhatja magát, Európában van és megfelel az európai normáknak. Szolidáris a menekültválság kezelésében.

Magyarország jelentős dollárhiteleket vesz föl USÁ-ban székelő konzorciumoktól a nemmenekültstátuszú menekültek segélyezésére és integrációjára.

2016. nyarán menekült gyerekek tízezreit [mint tudjuk, a menekültek döntő többsége, 40%-a magasankvalifikált és jólképzett, zömük édes, jóformán cuki kisgyermekes házaspár] táboroztatják a Balaton körül és hajdúszoboszlón, Berekfürdőn Cserkeszőlőn, Harkányban és Hévizen, [-> hurráriportok az indexen és a 444.hu-n] Szír paradicsomtermesztők útmutatásokat adnak magyar kertészeknek. Ingyen nyelvtanfolyamok a befogadott nemmenekültstátuszú menekülteknek.

Végre kihúzhatná magát a büszke jóoldalimagyar mint büszkeaéjraópeér.

Kitántorgók? -ugyanmár! Ha nincsenek ezek, akkor százezrek nem tántorognak ki hanem idehaza lendítik azt a dzsídípít, amit már a menekültválság megoldásának köszönhetően amúgy is emelkedőpályára helyeztünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr7411755107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fegyver Neki! Csertán 2016.10.18. 19:08:42

@Lujza S.:

Igen, a Világ Rendje állna heklyre, ha MONDANÁNK EGY N A G Y O T,

hogy ölég vót a balos destrukcióból, VÉGRE!

Nincs itt helyetek, velünk. Nem neked, NEKTEK!

Fegyver Neki! Csertán 2016.10.18. 19:23:37

@Fenehorizont 667:

Akkor ÖRÜLJ!!!!

Végleg becsukták az MSZMP KÖZPONTI LAPJÁT.

Bolond Feri szerint Orbán!

A Népszabadság egy ZRT. vót.

Mint a Pick Salami Zrt. (Csányié.)

Igen , egy vagon büdös judeobolsevista fasszopót kibasztak, DE A SZERVEZET nem hogy rentábilis nem volt, a kiadója égett már 5 milliárddal,

miközben más lapjai kerestek!

Elvtársak, hiszen huszonhetedik éve VÁRTUK EZT A PERCET!!!

LUJZA, relativizálással, meg a "nem szavazók RÁTOK szavaztak" , egy nagy kolbászt,

a JOBBKÖZÉP mindent rendbe tett,

balódal nincs,

szarnak a politikára!

Nem rátok szavaz aki nem szavaz, hanem leszarja a politikát!

Fegyver Neki! Csertán 2016.10.18. 19:24:48

@Lujza S.:

Vért izzadsz kínodban, Mucuska.

Végetek van.

Fegyver Neki! Csertán 2016.10.18. 19:36:23

@Lujza S.:

Ez Farkasházy agit.prop. szintje, amit művelsz.

MIT VESZÍTETTÜNK MI ORBÁNNAL??!

Csakis nyerésben vagyunk 2010 óta. ANYAGILAG IS!

Te a baésú hátsú bulvárgennyt olvasod.

KI AZ A ROGÁN?
Akinek a neje NEM TUDTA MEGAKADÁLYOZNI, hogy barátnője, Vajna Tímea férje NE BASSZA KI A TV-jéből a mindkettőjük barátnőjének, Sarka Katának a VASUTAS ARCÚ FÉRJÉT, Hajdú Pí-t???!

Na, ezek a Nagypolitikai Habonyzások - Szerinted.....:-D

Tényleg asszed, hogy a 3. generációs Fideszesek agyatlanok a nyugati diplomáikkal, és egy Rézműves Habony - jóm nagyapja altábornagy volt Horthy vezérkarában - ADJA AZ ÉCÁKAT??!

Tudpd-e , milyen tanácsadó Habony Árpád,
az ötvös?

Nemzeti szimbólumokat illető! Szimbolikus politizálást illető!

Most nagy munkában, mert a Forradalom 60. évfordulója MÁR ZAJLIK IS!

Te buta, buta közgáz-tanár....Sipirc a konyhába - vagy a dunyhák közé!

Fegyver Neki! Csertán 2016.10.18. 19:42:33

@Fenehorizont 667: @Lujza S.:

Én már 9 éve harsonázom, amit MOST ÁTVETT a Fidesz-komcikácijó:

IDENTITÁS NÉLKÜLIEK VAGYTOK.

Fegyver Neki! Csertán 2016.10.18. 19:47:23

Bocs a sok hülye elütésért.

Asztali lámpa mellett, de jó egy méterre tőle írogatok, és a félhomályban már naon nem jó a szümtükh.

2016.10.18. 21:32:56

@Fegyver Neki! Csertán: Szia Palika :D
Látom, már megint elkapott a fóóradalmi hevüllett.

Annyira szép, és annyira igaz a kormányprop. idei szlogenje, a zsidók által épített fényes - megkopott nagykörúton villamosozva mindennap (pasaparki) óriásplakátokról köszönnek rám az ötvenhatosok: Egy nép azt mondja, elég volt...mennyire időszerű.
És milyen szép ívet von az 56 - 16-os év, népet nyúzó, demagóg faszkalapok a hatalomban, a népben csak gyűlik az indulat, persze, hogy megint Bp-en indul a forradalom. Egy nép azt mondja,ELÉG VOLT. Kíváncsi vagyok Orbánt vajon befogadja-e majd putyin, vagy mehet a picsába, a kajmán szigetekre, ahol a számlán gyűjtögeti a letelepedési kötvényes lóvét. Timike fánkjaival lesz fejbebaszva 23-án az ünnepi beszéd közben, csak úgy csillogni fog az arcán a lefolyó gyémántglitteres málnakrém, ahogy ordítja a mikrofonba, véreim, letelepedési kötvényes magyarok!
Te Pali, és ahooz mit szólsz, hogy Vona NEM írja alá, zsarol, nincs szex, amíg orbán nem enged, utána fog csak összenőni, ami összetartozik.

2016.10.18. 21:35:10

@Fegyver Neki! Csertán: ne tudd meg Pali, mennyit romlott itt a színvonal az utóbbi időben. Semmi költői hang, semmi ötlet, semmi éca, Jocika szaros buktákkal dobálja tele a kommentsort, és nem érti, miért fogom be az orrom :D

Ormótlan Károly 2016.10.19. 04:29:18

@Fegyver Neki! Csertán: Sarka Katalin vulvájában nem harmonicálhat többet egykori ura. Független üzletasszony lett a hírek szerint. Olvasson több Hot! magazint.

2016.10.19. 08:57:50

@Fegyver Neki! Csertán: Na azt lehet elfelejteni. Tegyük fel hogy Gyurcsány bácsi sikeresen megeteti a libbantakkal a Jobibk-libbant koalát - még akkor is lazán nyer a fidesz. Ráadásul kitört a blog libbantjainál (1 fős minta alapján ) a hiszti, pedig Kőszeg Ferenc ajánlgatja az új, cuki, demokratikus Vona Gábort. 1994 óta tudjuk, az szdsz szavazókkal bármit meg lehet csinálni, de az mszp megmaradt bázisa bizony nem szereti a Jobbikot, de még a Dk-t meg hasonló macskajancsi pártokat sem, úgyhogy ez a nagykoalíció nem fog működni.

Fenehorizont 667 2016.10.19. 13:31:03

@nagyjoco:
ú, én most az index-címlapon pörgök.
index.hu/belfold/2016/10/19/vona_belemart_orbanba_de_neki_ez_nem_fog_fajni/

"vona első marása", "vona második marása"
:D

úgylátszik, ha csikorogva is, de megy a jobbik és a függetlencivilek egyirányba kormányozása.

ha valaki azt mondja nekem pár éve, hogy a kurucinfo -akik novák-párti szerkesztőit ugye vona mélytorkokztatja, ezért kissé hűvösek alul- és az index -akiknek még szokniuk kell az ún. néppárti jobbikot- egyforma tárgyilagossággal fog lehozni egy-egy vonával kapcsolatos történést, akkor körberöhögöm.
nagyon-nagyon jó lesz a 2018-as választási kampány :)

2016.10.19. 14:33:29

@Fenehorizont 667: Ez köbö olyan lehet, mint amikor a feleségedet meg a szeretődet próbálod rávenni, hogy legyenek jó barátnők ezentúl. Vagy legalábbis álljanak össze annyira, hogy közösen kaparják ki egy mindkettjük által utált harmadik szemét. Ez az igazi kihívás.

2016.10.21. 10:49:03

A jóválaszok kezdenek megváltozni:

mandiner.hu/cikk/20161021_eu_csucs_meg_kell_fekezni_a_migraciot

Jó érzés megtudni, hogy mi mindig is Óceániával álltunk háborúban.

2016.10.22. 09:21:09

@Fenehorizont 667: és akkor ha jól kiörömködted magad milyen hülyék az indexfiúk, próbáljuk meg együtt megfejteni, miközben 15 milliárdocskát el lehet baszarintani egy érvénytelen népszavazásra, 13 milliárdocskát 56 megünneplésére, a tanodák miért nem kapnak pénzt?

galeria.index.hu/belfold/2016/10/12/tanoda/ajanlo
ök nem kaptak

biztos szemét sorosbérenc 444

mikor nyílik már fel a szemetek végre, milyen aljas demagóg hazugságban élünk
Jocikának nem is linkelem ezt, mert ő olyan egyszerű., mint a faék, elvan a migránstémával, meg az öszödi beszéddel eljátszik csendben a sarokban, benne nem lehet kételyt ébreszteni, de te jóval értelmesebbnek tűnsz
De benned soha nincs olyan átfutó gondolat, na, seggbe kéne rúgni ezeket, jöjjön bárki, akárki más, mivel ezek túl elszálltak már
A hatalom torzít. Egy ciklusnál többet senkinek sem szabadna adni belőle. Főleg, mikor eljutnak idáig, hogy pl. működő tanodáknak "nem jut pénz" miközben timike szekrényébe is több lóvé van bezsúfolva, mint amibe ezek kerülnének.

2016.10.22. 09:27:40

@Fenehorizont 667: ja, és hogy az álszent faszkalapságnak ne legyen határa,
határontúli magyar iskolának gyűjtést indítottak az elvtársak, felülről kezdeményezve
természetesen ez is a tanárok ingyenmelójára építve, elvégre a mi munkaidőnk gumiból van, szabadon nyújtható újabb feladatokkal

kizárólag ezért regisztráltam 2016.10.22. 16:45:06

@Fegyver Neki! Csertán: inkább az a kérdés, hogy ha öt milliárdnyi tartozásért megérte még fenntartani egy szunnyadó és inaktív értelmiségi ellenzéket a lapjánál fogva, akkor most ugyan pont most ugye miért van az a most, egyébként szerintem nagyon édes ez a Fedél nélkülis dolog, azon felül pedig igazán balra mehet a baloldal, ez egy igazán klassz dolog

kizárólag ezért regisztráltam 2016.10.22. 16:56:26

@Fegyver Neki! Csertán: csak azoknak van szüksége identitásra, aki átesett az ős-megnyomorításon és az után is folyton kérdésesnek tartja az egyéni léte fenntartását, teljesen paradicsomi állapot lenne - ha nem magyarul kommunikálnánk az interneten, ez nem egy olyan kérdés, hogy vagy indentifikázva vagy, vagy sem, és ha igen akkor kicsit, vagy nagyon, egységben az erő, de ugye akiket kiirtogattak pár évtizeddel ez előtt szerintem még jó, ha nem szeretnének beállni semmibe, szerintem ez kiváló tanulság, amellett, hogy a gyakorlatban is egy fogyó levegőjű közeg sem a semleges alakokat kezdi először elpusztítani, ha ugye valami bukta találná el a ventilátort

kizárólag ezért regisztráltam 2016.10.22. 20:05:36

@kizárólag ezért regisztráltam: szori a szövegetfolyamért, menet közben írtam telefonról, remélem nem annyira inkoherens, hogy nehezen lehessen megérteni

2016.10.22. 20:13:30

@kizárólag ezért regisztráltam: mindenkinek van identitása. Nemzeti identitása azonban már nem mindenkinek. Sőt, egyre többeknek az egyetlen identitása a globalizált fogyasztói lét.

2016.10.22. 20:34:44

@Lujza S.: Oké, zavarjuk el. Csak hogy ugye az olyan buta emberek, mint én, ilyenkor maguk elé képzelik a 2018-as szavazólapot. Lesz ott a Fidesz - akit ugye elzavarunk. Lesz ott a jobbik - akik ugye nácik. És lesz ott a Xövetség - akik az egyetlen választható más alternatíva. Szóval ezek a mások nagyon is ugyanazok, akik eddig voltak. Hja, lesznek Kétfarkú Kutyák is. Az remek lesz.

2016.10.22. 22:36:42

@nagyjoco: Az összefogásban nyilvánvalóan lesz majd keserűség is, de senkinek sem kell nagy áldozatot hoznia, senkit nem fognak börtönbe vinni - mondta. Biztosan nem kell majd annyi vezető és elnökségi tag az együttműködés során, az egyes politikusok pedig nem fognak annyit szerepelni a televízióba, mint négy-öt különálló párt tagjaiként tették
- tette hozzá Gyurcsány Ferenc.

kizárólag ezért regisztráltam 2016.10.23. 07:46:09

@nagyjoco: itt a zsidóság, mint vallás és etnikum is a tréfa tárgya, ha mindkettőt elutasítod meg a magyar se tetszik, akkor mi maradsz ugye. és akkor vagy az, ami egy elkülöníthető típus egyenként, ők egyidejűleg el is utasítják a klasszikus magyar tradicionális/hierarchikus/feudális társadalmi erőszakot, én még ezt szerettem volna hozzátenni, hogy ez annyira eredendően nem rossz dolog egyébként, mert amaz csak keserűséget szül, és egy elenyésző arányú rétegnek kedvez aki minden erejéből fenn próbálja tartani ezt az erőszakszervezetet. lásd 444es újságírók elleni visszatérő utálat, pont azért van túltolva az oldal retorikája és esztétikája is, hogy ez a betársadalmi berend valamennyire lazuljon, de ennek megvan az az oldala is, hogy intelligencia és kultúra hiányában rendkívül sok hülye kezd el UGATNI ami irritáló élőben, de jó minta, hogy lehet ezt is ha nem tetszik valami, illetve megengedőbb egy olyan alaphang teremtése szempontjából ahol szabad szólni ha valami szar stb. Feierhorizont nicknevű felhasználó egyenként gyaníthatóan nem annyira zsidó gyökerű, ellenben S. Lujza nicknevű polgártárssal, mégis hasonló köveket fújnak, és ami elnézhető egy traumatizált népcsoportnak az ugye visszás lehet egy magyarba született fiatal állampolgárnál, illetve különben is mit óbégat és ajvékol, de ugye ez ironikus tréfa és függő beszéd ebben a formában, szóval nem muszáj erőből reagálni rá a caps lock ellenére

2016.10.23. 09:08:50

@kizárólag ezért regisztráltam: A blog és főleg a kommentsáv egy játszótér. Ha Palika (fegyvert neki csertán és kündü és még másik 30 név...) nagyon magyar, akkor Lujza nagyon zsidó. Mármnt itt, a kommentsávban.
Hogy Fenehorizonttal egy követ fújunk? Nem hinném. Egyszerűen arról van szó, hogy Fenehorizont kellően szofisztikált, ezért jobban lehet vele beszélgetni, még ha nem is értünk egyet. Mint ahogy Jocikával nem lehet beszélgetni.

2016.10.23. 09:11:00

@kizárólag ezért regisztráltam: Az identitás én-azonosság, önmeghatározás szerepeken, magatartásformákon, értékrendszeren keresztül, mely a "teljes én" érzésével társul (Wiki)

Én azt tapasztalom, hogy minél hangosabban hangoztatja valaki magyar/keresztény/zsidó/hottentotta identitását, annál kevésbé van ténylegesen olyanja neki. És azt látom, hogy aki megéli azt, annak nem kell semmit magyaráznia vagy bizonyítania, középpontjában nyugszik, frusztrációk nélkül. Aki pedig csak kompenzál, az szarmagyarozik meg vesszentrianonozik.

2016.10.23. 09:13:18

@Lujza S.: Velem lehet beszélgetni. De te kioktatni akarsz, a tények elől pedig hiszterikus "nem beszélek veled" durcival elfutsz.

2016.10.23. 09:14:43

@nagyjoco: Nem tudom, minek is próbálkozom veled. Mondd, te tényleg nem érzed, hogy lényegi különbség van az XX szövetség, vagy akár a kétfrkú kutya és a fidesz között? Amikor a rezsitáltos előáll azzal, hogy aki fütyül, az majd jól le lesz csukatva...és erre nincs kormányzati reakció, senki sem szól, hogy bocs, hülyeségeket beszél...tehát a kormány EGYETÉRT ezzel, hogy aki kifütyüli orbánt, az büntetőeljárás alá kerül...hát izé...

Te csak játssz nyugodtan a sarokban Jocika tovább a migránsokkal meg a gyúúúúrcsány témával.
Ne zavarjon, hogy már nyiltan bemondják a tévében, még fütyülni sem szabad, ha a király osztja az észt.

Nem tudom, emlékszel, mikor Demszkyt tojással dobálták egyszer márc. 15én. Lett belőle bármi? Ja, hogy azok tényleg demokraták voltak, rohadt szemét libsik.

2016.10.23. 09:17:23

@nagyjoco: Jocika, mikor valaki 50 kommenten át rugozik a szaros buktán miről kéne dumcsizni vele? Te is tudod, hogy a konfliktuskerülésnek számos módja van, az egyik az elkerülés. Ha nem olyan fontos a vita, és mindegy mi a kimenetele, akkor lehet elkerülő az ember magatartása. És nekem a szaros buktáról való napokon át tartó elmélkedés nem volt igazán szívügyem :D
szóval lehettem elkerülő :D
AMúgy, ha annyira hülye vagyok, miért akarsz folyton beszélgetni?

2016.10.23. 09:18:13

@Lujza S.: Lényegi különbség van a Xövetség meg Orbánék között. Ebben igazad van.
Ezek az emberek éppen tanulják, mi is liberális demokrácia:

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2f/Victims_of_Police_Action_(Budapest_23-10-06).jpg

És ugye itt fogsz megint bedurcizni. Hiszen ez minden jóérzésű ember számára védhetetlen.

2016.10.23. 09:21:52

@Lujza S.: Elemenkültél attól a kérdéstől: miért mnevezi Kőszeg Ferenc Vonát demokratikus erőnek? Most már.

2016.10.23. 09:28:52

@nagyjoco: Jocika, a mellékelt kép miatt gyurcsány picsán lett rúgva. Nagy rendőri hibák történtek. 10 éve volt, és ha jól értem, akkor évek óta azért szabad a rablás és a demokrácia leépítése, mert gyurcsány. Na, ezért nem lehet veled értelmesen beszélni. Azért maradjon orbán, mert gyúrcsány.

Kőszeg bácsi közel 80 éves, továbbá azt mondta, hogy le kell váltani orbánt, és lehet, hogy ehhez TECHNIKAI koala kell vonával. Egyszerűen számokról beszélt.

2016.10.23. 10:13:28

@Lujza S.: "De mondok valamit, ami olvasóimat vélhetőleg még inkább felháborítja. Orbán ellenében még Vona Gáborra is lehet szavazni. Mert e pillanatban semmi sem előbbre való, mint Orbánt kirobbantani a székéből."

De hát nem az van, hogy a nácikkal soha? Nácikkal soha, kivéve, ha Orbán. Értem.

2016.10.23. 10:22:40

@Lujza S.: "A katonai és egyéb bűncselekmények alapos gyanúja ellenére a számonkérés és a felelősségre vonás teljes egészében elmaradt”."

Ez a hivatalos parlamenti vizságlóbizottság jelentésében áll. ennyit arról, hogy mennyire lettek picsánrúgva a felelősök.

2016.10.23. 10:23:25

@nagyjoco: Na, ez a másik, amiért nem szeretek veled dumcsizni.
Sem te, sem Dudi nem érti, hogy sem az index teljes szerkesztőgárdája, csak a 444es fiú, sem Köszeghbácsi nem én vagyok.
Ő ezt mondta. És mi közöm nekem ehhez.
Aézrt, mert nagyra tartom, hogy valóban benne volt a nyolcvanas évek ellenállásában, attól nem kell minden egyes szavával egyetértenem.

Ezek szerint, te egy egyetértesz Orbán, Lézerjani, Vuittoni, sőt, még a rezsiharcos minden egyes szavával. Mondjuk, a te szinted inkább Kósalali :D

2016.10.23. 10:24:02

@nagyjoco: Orbán 6 éve uralkodik. Miért nem vont senkit felelősségre? :D

2016.10.23. 10:25:19

@Lujza S.: "Azért maradjon orbán, mert gyúrcsány. "

Nemn akarod érteni, ugye. Ha Orbán és GyF között kell választani, akkor a magyar társadalom elsöprő többsége az előbbit fogja. Mert ezek a "bárkimások" ugyanazok, akik eddig voltak - és ők fáj, nem fáj, poltikai hullák.

2016.10.23. 10:26:50

@Lujza S.: Miért intézné el azokat, akik elég gyengék ahhoz, hogy soha nem kerüljenek hatalomra, de elég erősek ahhoz, hogy megöljenek minden más alternatívát?

2016.10.23. 10:36:05

@nagyjoco: Évek óta ezt mondom,Ferike a legnagyobb akadály az ellenzékben. De te ezt jobban tudod, te voltál gyurcsányista, én mindig utáltam :D

2016.10.23. 10:43:34

@Lujza S.: De azért tapsiztál 2010-ig, hogy mekkora demokrácia volt itt, meg a 2014-es Xövetség idején is rászavaztál.
Fintorogva, de azért 2018-ban is jó lesz ő, a Xövetség 2.0 csomagolásában.

2016.10.23. 10:45:41

Ilyen tapsika volt a liberális sátorban még 2006 tavaszán:

youtu.be/jkxR6gE9Yfo?t=40

kizárólag ezért regisztráltam 2016.10.23. 12:42:14

@Lujza S.: jó én csak azt a viccet magyaráztam, hogy miért tik ketten vagytok az identitás nélküli szofisztikált szemüvegesek, régebben állítólag így mondták

@nagyjoco: na igen, de a frusztrációt hogy tudod mobilizálni, instrumentalizálni és aztán a magad malmára hajtani, elsősorban erről szól a civilizált intelligencia, identitás nélkülinek lenni egyenlő azzal, hogy feladni a harcot. a németek/nácik mindenhol zsidók elleni agressziója is annak szólt, hogy egyedül ők voltak jobbak mindenben, egyénileg és együttműködve is, persze az antiszemitizmus nem ott kezdődött, de a numerus clausus volt az első őszinte elismerése annak, hogy az előtt kell kicsinálni őket, hogy igazán elérhetnének bármit is, mert a fejétől bűzlik a hal, bár most ránéztem a Wikipédiára, és Amerika álomföldeden(nem neked) az ivy keagueleague egyetemeken húszas években próbálkoztak ilyesmivel lol csak úgy tűnik a németekben már akkor sem volt annyi emberség, hogy ezzel bármi bajuk is legyen, bár ezzel hasonlóan nagy közhelyet állítok és hasonlóan nagyot tévedek, mint minden nemzeti sztereotípia. persze a korrektség jegyében azért azt is lássuk be, kellett egy külföldi, hogy eltérítse ezt a nagyon szépen hangolt társadalmi gépezetet, de a sok most felnövő kis gecik ugyanezek piciben, abszolúte megérdemelik a sok kedves barna bőrű barbárkát ha már nem képesek magukat szabályozni, és nyilván a szaros bukta is pont erre emlékezetet gondolom Luja S nickű felhasználó, mert a maga gusztustalan módján kiválóan megragadja azt a primer állatiságot ami kontrollált módon még mindig viszi előre a német társadalmat, és mi itt ezt a szellemiséget nem feltétlen szeretnénk szívesen látni azért, ha másért nem, talán azért mert a magyar társadalom már így is magán él, felesleges több áldozatot igénylő helyzetet teremteni

2016.10.23. 12:51:23

@kizárólag ezért regisztráltam: ez a hozzászólásod majdnem érthető magyar anyanyelvűeknek is.

kizárólag ezért regisztráltam 2016.10.23. 13:20:07

@nagyjoco: HA HA anyám magyar, bár gyerekkoromban alig beszélt velem, lehet, hogy ez érződik, még azt egyébként hozzá akartam tenni Lujza S nevű felhasználó számára, hogy nagyjoco nevű felhasználó pont ezzel a gyengék elnyomását, elpusztítását és a holttestek szőnyeg alá rejtését burkoltan és nem annyira burkoltan propagáló retorikával szembeni ellenszenve miatt, a társadalmi érzékenysége okán sokkal inkább baloldali, mint Lujza S a maga életében mint ember valószínűleg valaha is lesz. egyébként én sem hittem, hogy vannak ilyen emberek, és türelemmel viseltettem a fajtájával szemben, de ezek tényleg addig feszítik a húrt, amíg a körülöttük lévőket is ráveszik mások kicsinálására, ebből kifolyólag egyenként véleményem szerint nem érdemelnek emberi bánásmódot, ahol mondjuk tekintetbe kellene venni a véleményét, mert ha nagyjoco nevű felhasználóval a való életben egy közösségben lennének, akkor nagyjoco nevű felhasználót hamarosan megtalálnák Lujza S nevű felhasználó erős és agresszív barátai, és addig ütnék a fejét, addig lehetlenítenék el, és addig terjesztenék rossz hírét amíg meg szóra akarja és tudja nyitni a száját. még szerencse, hogy anonim ez a blog, mert biztos én is könnyen megint elveszthetném az állásomat, igaz? :D

kizárólag ezért regisztráltam 2016.10.23. 13:22:24

@kizárólag ezért regisztráltam: egyenként helyett egyébként-et akartam írni, bocs, telefonos autokorrekt

2016.10.23. 13:32:31

@kizárólag ezért regisztráltam: szerintem minden ember emberi bánásmódot érdemel.

kizárólag ezért regisztráltam 2016.10.23. 14:06:00

@nagyjoco: liberté, fraternité, igen, úgy nagyon szép az élet, de a legtöbben sajnos kevésbé egyenlőek :( ha az "emberi"-be azt is beleérted, hogy feltétel nélkül tekintetbe veszed, hogy a másik mit szeretne, és ha a másik az szeretné, hogy birtokolja a tulajdonodat és azt is szeretné, hogy te meghalj, vagy legalábbis létezz máshol es soha ne térj vissza, akkor erre, a magam szemszögéből sajnos mindenkinek nemet kell mondanom, aki tőlem ezt várja, és ezt senkinek sem szeretném megadni, tehát nem fogok a szavára adni miután ez elhagyja a száját valamilyen formában. ha ne adj isten arra a sanyarú sorsra jutsz, hogy néhány ilyennel talakozz, akkor lehet egy idő után sejteni, hogy melyik karakter ez, és ez az írásképből és a gondolkodásmódból kiderül - ugyanúgy, ahogy a szavazó Magyar Ember is 98%ban ugyanúgy gondolkozik ;D remélem azért ebből nem lesz félreértés, nem a jogait szeretném korlátozni senkinek, csak ha egy ilyennel kell egy légtérben tartózkodnom, máshogy fogok szólni hozzá, gondolkodni róla, megbízni benne és számítani rá, egészen pontosan erre gondoltam azzal a kiragadott szövegrésszel, amire egy hozzászólással feljebb reagáltál, semmi másra

2016.10.23. 19:44:38

@kizárólag ezért regisztráltam:

..."a való életben egy közösségben lennének, akkor nagyjoco nevű felhasználót hamarosan megtalálnák Lujza S nevű felhasználó erős és agresszív barátai, és addig ütnék a fejét, addig lehetlenítenék el, és addig terjesztenék rossz hírét amíg meg szóra akarja és tudja nyitni a száját. még szerencse, hogy anonim ez a blog, mert biztos én is könnyen megint elveszthetném az állásomat, igaz? :D "

Hogy kedvenc pszichológusomat idézzem, az üldözési mániát nem itt, a blogban gyógyítják, tessék szakembert felkeresni.

2016.10.23. 20:15:07

@nagyjoco: kit érdekel, mi volt 10 éve
Inkább arról dumcsizzunk, mi volt MA délután, hogy kitörték a fogát annak, aki sípolni mert, meg fejbeverték
továbbá, hogy akinél látták a sípot, azt már be sem akarták engedni a Kossuth térre
Demokrácia :D

és te jössz ilyenekkel, mi volt 10 éve :D
nem azzal kéne foglalkozni,hogy MA mi van?
Egyébként, ha már vájkálunk a múltban, vajon Orbán miért nem akarja megnyitni az ügynökaktákat? Na, vajjon miért?
csak nem? Jujj

2016.10.23. 20:42:07

@Lujza S.: azt rajtad kivül elég kevesen veszik be, hogy ezek akárcsak felszínesen is összehasonlíthatóak a 2006-os rendőrattakkal. Hülyék egymást verték, ennyi volt. Sok kocsmai verekedést láttam, ami ennél komolyabb volt, és mgé a helyi hírlapba sem került be.
De mit is mondott Karácsony ? "10 évvel ezelőtt lemaradtak az Astoriánál, amikor a rendőrség nem tudta, vagy nem akarta megkülönböztetni a csőcseléket a szabad véleménynyilvánítás jogával élő polgároktól. Ez volt a harmadik köztársaság haláltusájának első napja.""

És ugye a másik kedvenc témádról, a korrupcióról is kiderült, hogy mégsem 2010-ben kezdődött:

"sokan vannak, akik azt mondják, hogy korrupció korábban is volt, másnak a nevében nem tehetem, de a magam nevében azt mondom, hogy
végtelenül sajnálom, hogy nem voltak a baloldali politikusok elég tisztességesek."

Mindkettőben maximálisan igaza van.
Ez az a hang lehet az alaphang, ha valaha is szélesebb tömegekkel szeretnének kommunikálni.

2016.10.23. 20:45:15

@Lujza S.: de gyenge kis szarok ezek. Egy normális ütést nem tud produkálni. Mondjuk lehet, hogy itt a fővárosban már ennyire puhányak az emberek.

Fenehorizont 667 2016.10.24. 17:06:07

@nagyjoco: nem voltam itthon 4 napig, és ahogy áttekintettem a függetlencivil hírportálokat, sehol nem tudtak még összevágni olyan képeket és ún. 'tudósítás'-t fabrikálni, amiből nekem, valamint a bbc nézőinek kiderülne, micsoda brutális karhatalmi vérengzéssel szorították ki a térről az orbán ellen fütyülő százezres tömeget. ha találsz, linkeld be légyszi, mert úgy szomjazom a demokrata interpretációkat, mint sivatagi vándor vaníliás kólát.

2016.10.24. 18:27:24

@Fenehorizont 667: @nagyjoco: akkor, ha jól értem összefoglalva, tegnap azt ünnepeltük, hogy akinek 56-ban nem tetszett a rendszer, azok fegyvert fogtak, és akár le is lőtték a rendszerhívőket. Ma, akinek nem tetszik a rendszer, annak fütyülni sincs joga. Mi van?

A másik: nem értetek ti semmit. Pont azértz maradhat ez a szemét tolvaj hatalomban, mert van, akiket 10 éves videókkal etet, vagy felfújható gumimigránsokkal ijesztget.
De ha már 10 éves video...Jocikának komoly becsípődése van 2006-ra :D
Szóval, akkor az emberek NEM értettek egyet azzal, hogy a rendőr verje meg, aki tüntet. És nem is rendszerhívek verték a tüntetőket, hanem a rendőrség. Ferikét ezért a saját szavazói elküldték a picsába, most megint idézzem Hort, ...nem azt mondták Feri..stb.

A mostani cicaharcban az a félelmetes, hogy az agyhalott rendszerhívők érezték úgy, JOGUK, sőt KÖTELESSÉGÜK pofánverni azt, aki fütyül. Nem a rendőrt dobálja, nem betör a tévébe, nem gyújt fel autót, fütyül. És ezért pofán lehet vágni. Ez az orbániáda bűne, hogy átmosott többmillió agyat, agresszívvé, gyűlölködővé tette a híveket, utálnak azok mindenkit, akár a saját unokájukat is, ha kifütyüli azt a szent embert.
Tényleg nem érzitek, milyen gáz, hogy ti ezekkel az agyhalott, nyolcvanplusszos, évtizedek óta csak piacra járó, netet nem használó zombikkal értetek egyet?

Egy bíztató jel: a mostani fiatalok a suliban (nem politizálok velük, ők tesznek időnként egy- egy megjegyzést) totál kínosnak, kivénhedtnek, vén hülye ágybavizelősnek érzik orbánt meg a híveket. Hogy lehet az, hogy én idősebb vagyok nálatok, és mindketten a saját nagyanyátok politikai szintjén mozogtok, aki a netről azt hiszi, hogy az valami játék, ami az unoka telefonján megy.

2016.10.24. 19:08:12

@Fenehorizont 667: ennyivel tudok szolgálni:
telebasel.ch/2016/10/24/pfiffe-fuer-viktor-orban-budapest/

A libbantaknál már nemhogy népszabira, valamit érő provokátorokra sincs pénz.

Fenehorizont 667 2016.10.24. 19:39:32

@nagyjoco: sajnos én eztet nem értem, de ha ez a cikk diktatúrázó kontextusban íródott, akkor elég lájtos a borítóképe. mondjuk igen nehéz lett volna a borzalmakat megfelelően illusztrálni: arról képet azért csak nem rakhatnak ki, hogy egy festett szőke hajú nő fenyegetően és gyűlölettel odanyúl a toleráns függetlencivil haladógondolkodó szeretettel fújt demokratikus sípjához, így maradt a katonákat mutató kép, amiből talán lehet asszociálni valami diktatúra-félére is.
ez egy lófasz, az volt. szerintem azt a szerencsétlen fogyatékos juhászt lassan megkérdezhetné portik, hogy mégis mire adja ő neki azt a gondolom nemkevés pénzt.

2016.10.24. 19:52:15

@Fenehorizont 667: nincs diktatúra a cikk szerint sem. Ungvári "vérző" feje sem került be sehova Bezzegnyugaton. Ez van, még a ligetvédő főcivil ismerősöm sem volt füttyögni.

2016.10.25. 09:54:56

@nagyjoco: Nem, tévedtem. Boris Kálnoky, a Welt munkatársa tájékoztatta a némed közvéleményt, mszerint tucatniyan meghalhattak volna. Herr Kalnoky, vielen Dank für die Mitteilung, ich wünsche Ihnen einen wunderschönen Tag.
Kép nincs, sajnálom.

www.welt.de/print/die_welt/politik/article159021346/Es-wurde-geschlagen-und-getreten-es-haette-Tote-geben-koennen.html

2016.10.25. 09:58:38

Hja, és persze egy kis Jobbik fényezés is volt - ORbán leváltására az egyetlen, bár nagyon fájdalmas út az ugye Cuky - így látja ezt kiváló történészünk:

Und da wird Ungváry mal wieder kontrovers: Eine Wachablösung Orbáns durch Jobbik-Chef Gábor Vona hält er nämlich für „den einzigen, aber sehr schmerzhaften Weg“. Der Satz allein sagt viel über die derzeitige Lage der ungarischen Innenpolitik.

Fenehorizont 667 2016.10.25. 10:11:49

@nagyjoco: jah, nem volt balhé, de lehetett volna, ha nem nincsen :D

bezzeg a jobbik rendezvényén nem volt! :D
comment.blog.hu/2016/10/24/elore_megirta_az_origo_hogy_balhe_lesz_a_jobbik_megemlekezesen?utm_source=cimlap&utm_medium=link&utm_content=2016_10_25&utm_campaign=index

imádni fogom ezt a kampányt. én már vagy 5-6 évvel ezelőtt is írtam, hoyg az mszp és a jobbik szavazóinak nagyrésze egymással felcserélhető. sztem vmelyik okos tanácsadó erre megy rá. csak arra leszek kíváncsi, hogy a nem felcserélhető résznek mikor esik le. mert úgyis le fog.

2016.10.27. 07:27:20

@Fenehorizont 667: @nagyjoco:

www.facebook.com/events/1812366812312804/
gondolom, ti a fideszes nyuggerek oldalán szálltok be :D

2016.10.27. 10:26:44

@Lujza S.: Én megvárom a csata végét, és a jobb libsi nőket gyesre vágom. Az ihnáyizk nekik, nem a párnacsata.

spájdernecc 2016.10.27. 14:21:03

Üdv!
Jó, hogy vannak ilyen zárványok.

kizárólag ezért regisztráltam 2016.10.27. 18:53:00

@Lujza S.: véletlenül futottam az „informatikai világban nem előfeltétel a paranoia. Előbb-utóbb úgyis kialakul.” mondat(ok)ba, az üldözési mániát senki sem tudja és akarja gyógyítani egyébként

2016.10.29. 10:38:18

@spájdernecc: Üdv :) nahát, téged is látni?

@kizárólag ezért regisztráltam: mondd, te gugli forditó segítségével diskurálsz velünk?

kizárólag ezért regisztráltam 2016.10.29. 12:04:44

@Lujza S.: egy sima, egy fordított, hadd ne mondjam egyébként, hogy én is érdemi támadási felületet szolgálatassak, volt nekem pszichiáterem egy időben, ő szokta mondani, hogy "figyeljen XY, attól még, hogy paranoid, nem biztos, hogy nem üldözik", bár a korrektség jegyében meg kell jegyeznem, elismerte a forrást is ahonnan idézett. aztán elküldött egy másik pszichiáterhez, aki megállapította nagyjából hatvan ezer forintért, hogy nem kell gyógyszereket szednem, ezt azért teszem hozzá, hogy azért a támadási felület mégse tűnjön végtelennek és korlátlannak. a paranoia az új biszexusalitás közegészségügyi szempontból, ha érdemben is szeretnél reakciót és egy megfelelő analógiát a központi érvedre, gondolom nem kell Wikipédiát linkelnem, viszonylag köztudott pl a huszadik század második feléig folyó kémiai kasztrálás Angliában. ugyan ez a csőbuzikat érintette akik tényleg nem bírtak magukkal, a skála hasonlóan extrém széle az a paranoia, ami már feltűnik, nem hiába írta valaki feljebb, hogy tradicionálisan zsidó prediszpozíció, köztudottan a legmagasabb átlagos intelligenciával bíró népcsoport, szóval én személy szerint inkább együtt szeretnék élni a megfellebbezhetetlen diagnózisoddal, ha már úgysincs elég hitelességem, mintsem hogy azt cáfoljam, csak azért, hogy az internetes goromba emberek jobban szeressenek, de ugye ezt te sem gondoltad komolyan :)

kizárólag ezért regisztráltam 2016.10.29. 12:19:20

@Fenehorizont 667: láttam egy cikket a hírfolyamomon, hogy egy közvéleménykutatás szerint a valakik ötven százaléka elítél a huszonharmadikai erőszakot, de sehol sem találom :D pedig a cím alapján relevánsnak tűnt, nem nyitottad meg és olvastad esetleg?

2016.10.29. 19:47:26

@kizárólag ezért regisztráltam: egyszerűen arra reagáltam, hogy fentebb írtad, hogy Lujzika majd feljelent, meg az erős haverjai...stb.
Erre idéztem kedvenc pszichológusomtól, Popper Pétertől, kicsit átalakítva a mondását, ami eredetileg így szól
"ha az iskolában nevetnek az órámon a gyerekek, honnan tudjam, hogy csak jól érzik magukat, vagy rajtam röhögnek.És Popper erre válaszolta, hogy a paranoiát nem az iskolában gyógyítják, ha valaki azt hiszi, hogy rajta röhögnek állandóan, forduljon szakemberhez.

Ezért írtam, ha te egy egyszerű kommentcsacsogást fenyegetőnek látsz, amikor semmi fenyegető nincs benne, akkor valószínűleg némileg paranoiás vagy.

kizárólag ezért regisztráltam 2016.10.30. 09:54:10

@Lujza S.: hát az utolsó konklúziód már mondjuk igaz :D viszont az első mondatoddal szemben a "majd" szót, illetve jövő időt az én vonatkozásomban nem használtam, ez fontos különbség a paranoia és a vádaskodás között. a konkrét példád esetében pedig, hacsak nincsenek maffiózó szülei valamelyik gyereknek, nem valószínű, hogy konkrét fenyegetést jelent a tanár részére, maximum ennek letisztázásában segíthet egy terapeuta, de ettől még speciel engem azért nem rúgtak ki a gimnáziumból, mert anyám férje az igazgatóval azzal viccelődött, hogy mennyiben befolyásolná az ő döntését, ha fegyvert tartana hozzá valaki :D szóval a példában szereplő tanár hiába fordul szakemberhez, attól ha még konkrétan fenyegetést kap, az nem fikciós alapú üldözési mánia, és egy idő után már fel fogja ismerni, hogy melyik gyereknek milyen a háttere. persze itt jönnek a blöffölő gyerekek a képbe, illetve az is, hogy kevés embernek érné meg reszkírozni valódi támadást mert egyszerűen hülyeség, ezt szintén segíthet egy terapeuta tudatosítani a tanárban, de általában ok nélkül senki sem lesz paranoid, valami vaj szokott lenni a füle mögött mint például ahogy én is egy kicsit szégyellem, hogy ilyen áron tűrtek csak meg a gimnáziumomban, ha már személyes példát akartál hozni, és óhatatlanul ez is közrejátszott egy fokozott óvatosságban - ugyanakkor visszagondolva szórakoztat a történet, illetve az is, hogy az a kirúgási kísérletem is megalapozatlan és öncélú volt, ezért nem is tűnik visszásnak a hatalommal való visszaélés ilyen nyílt hárítása

kizárólag ezért regisztráltam 2016.10.30. 10:09:58

@nagyjoco: na mondjuk azért zseniálisról a baloldal hibáinak kihasználása vonatkozásában egyébként pont erős túlzás beszélni, egyszerűen ahogy fentebb említésre került, Gyurcsány azért a legnagyobb hátráltója a baloldalnak, mert miután a legtöbb hasznot ki bírta húzni, mert tudvalevőleg meglehetősen vagyonos, már nyilván nem érdekelt további politikai jelenlétben, szerencsétlen Orbán meg az államférfiúi vízióival meg a PÉNZ NEM SZÁMÍT típusú cuccaival a lelki békéjével fizet ezért lol. még szerencse amúgy, hogy a Vona túl nagy geci ahhoz, hogy bármi is legyen belőle, szerintem, remélem, de mondjuk hogy az ellenzék ilyen pár sípoló balfasz egyébként az tényleg nagyon aggasztó, el nem hiszem, hogy sikeresen kigyomláltak minden gecit és annyira transzparens a rendszer mint amennyire azt minden propaganda sejteni engedi, itt személy szerint továbbra is fenntartanám a magam paranoiáját attól még, hogy abszolút semmi szervezett ellenzék nincs, maximum diffúz és internalizált (haha)

2016.10.30. 11:19:07

@kizárólag ezért regisztráltam: most szervezik. A Jobbik az új SZDSZ.

2016.10.30. 11:20:19

@nagyjoco: Mármint ahz eredeti, 1994-előtti SZDSz-re gondolok.

kizárólag ezért regisztráltam 2016.10.30. 11:44:18

@nagyjoco: hát szerintem jóérzésű ember még a kiskutyás fényképek után sem ártja bele magát Jobbikkal kapcsolatos bármibe

2016.10.30. 11:55:45

@kizárólag ezért regisztráltam: erre való a média - azaz a médiának csúfolt valami, amire Mosó Masa Agymosodája név sokkal inkább illene.

kizárólag ezért regisztráltam 2016.10.30. 15:38:14

@nagyjoco: lol ok azért nem vagyok igazából hülye

@Lujza S.: hozzá kell tennem a pszichiáteres történethez, hogy három évvel ezelőtti, szóval nem múlik el magától ;D de nem is közelmúlt beli történet, ha esetleg azért lettél volna hirtelen kedvesebb

2016.10.30. 21:36:05

@kizárólag ezért regisztráltam: a pszichiáter nem konkrét példa, hanem csak Popper egyik mondását idéztem. Valahogy mintha elbeszélnénk egymás mellett.
Kedvesebb? Olyan stílusban szoktam válaszolni, ahogy hozzám szólnak. Ha valaki nem talál kedvesnek, talán, mert ő sem volt az velem.

2016.10.31. 15:00:56

vs.hu/kozelet/osszes/imalancot-szerveznek-orban-viktorert-1031?utm_source=hrkrs&utm_medium=rss&utm_campaign=main

És mi lenne, ha mondjuk inkább a szegényekért, elesettekért, nyomorultakért..nem, nem imádkoznának, hanem tennének valamit
Én egy fillért nem adnék az egyházaknak, tartsák el magukat a hívekből. Ja, hogy nincs annyi hívő...akkor minek is vannak ennyien?

2016.10.31. 20:27:26

@Lujza S.: Összehasonlítva a 2010 tavaszáig tartó elismert egyházi listákkal, sokkal kevesebb egyház létezik.

2016.10.31. 20:49:37

@Lujza S.: Segíts magadon, Isten is megsegít. Sőt: segíts magadon, mert semmiféle isten nincs, aki ezt megtenné helyetted.

magyar-magyar szótár 2016.11.07. 16:03:45

@kizárólag ezért regisztráltam: Bocsánat, Gyurcsány nem a hátráltatója a baloldalnak, hanem a széjjelkúrója. Ilyen hatékony ellensége a baloldalnak nem volt, mint ő. Az egész története is Shakespeare-dráma[i]. Én soha nem tekintettem baloldali embernek,, az csak aféle ironikus hőzöngés volt nála. (Részletesen erről a Mocskos Kéthét-ben írtam pl és többször Vitányi apó egyetlen hibájáról, amit életében elkövetett. Tkp Gyurcsány még igazi Orbán-ellenesnek sem mondható, hiszen amíg Orbán van addig senki nincsen észnél Gyurcsányról elgondolkodni.
A 16 éves Gyurcsány kb úgy határozta el, hogy most akkor ő baloldali lesz, ahogy egyes korombéli kislányok annakidején a szüzességüktől azért szabadultak meg, hogy könnyebb legyen tampont használni és egyéb [mens]hygiénés kényelmességek okán. Feri úgy döntött, milliomos lesz és ehhez KISZ meg pártkarriert kell befutnia. Szépen fel tudott mondani lózungokat [erről az Igazságbeszéd kapcsán írtam. Ugye az igazságbeszédet ahogy a Jók és Igazak értelmezik... pedig az Igazságbeszéd pofán[SÍP]sa az MSZP-nek és élettel összeegyeztethetetlen, hogy egy ilyen szöveget az MSZP idült alkoholista zöme egy "A te kuranyádat, Ferikém!" közbeszólás nélkül végighallgatott.

Ferenc egy zseni. Ilyen zseniális politikusunk Horn Gyulán kívül talán csak Kádár János volt.

Ferit ráadásul ma már a politika nem is érdekli, a céljai teljesültek... ám pompásan szórakozik.

Ajánlom a figyelmedbe Gyurcsány 2007. szeptember 19-i beszédét, ami egy Dr Goebbels paródia (a címe és témáhja is: rend és Szabadság)
Sajnos a videót az MSZP eltüntette pár nap alatt a honlapról. Feri TÉNYLEG a nemzet színésze, Szily kartárs nem is sejtette, hogy ez igaz is.

2016.11.08. 15:08:42

És mit nyert azzal, hogy szétkúrta az MSZP-t? Hol van itt a nyereség?

Frick László Intézet 2016.11.09. 15:09:16

@nagyjoco: Puch László pontosan meg tudja (tudná) neked mondani, mennyit nyert Feri. A politika ugyanis egy dolog, de Feri a kasszát is vitte. Kb a "viszony megromlásával" egyidőben a párt vagyona eltűnt. Ferenc mosodáiban. Szerintem Feri legbelül mindig erősen kommuniksta és szocialista és baloldalellenes volt. Az a politikaikommunikációs fogások része volt, amikor Magyarország 300 legokosabb emberétől, pl Vitányi Ivántól is idézett. Ó, mennyit ugattam már erről. Ezt a trükköt analfabéta cigány pógármester is gyakorolta, kicsit odahallgat a helyi potentátok és értelmiseggek okosságai, hajlik a jószavuklra, elfogad tőlük ezt azt és az értelmiségi mája máris dagadni kezd. Ezt a móccert nem ismeri Orbán. Orbán mindig butákat kérdez, okosat nem is tűr maga körül. A mérhetetlen harácskedv, a zsebrákizmus, ehhez elég 80-as IQ is. Sőt. Ugye, Feriék sokkal szebben,, láthatatlanabbul és ügyesebben és két nullával nagyobb számkörökben loptak, ezeket be se látta Feri (idézem őt" istenatta népe.
Én birom Ferit. Nagyon megérdemelte Ferit az MSZP és az ország is megérdemli Ferit. A gecisajtó szivesen gecizi Ferit, próbálják semmibeszámítónak beállítani és azok a buta magyarok, akik Feri=Viktort látnak azt hiszik, hogy Feri ugyanolyan hiú,, mint Viktor, pedig ó, dehogy! Feri egyáltalán nem hiú. Számára fontosabb az imposztorkodás. Gondolj arra, megérte neki leköpetnie magát egy álhajléktalan beépíytettemberrel ...vigyorogva dicsekedett a nyállal. Ezreléknyi esélye sincs annak, hogy Orbánék köpették volna le, de fogadjuk el mert így is pompásan szemlélteti, hogy orbánék "eredményei" milyenek. Már a köcsög Dudkó is ezt papolta, Feriék egy eséllyel nem is kezdtek legalább két, de inkább 3 esélyre játszottak. Orbán nulla esélyre is indít és félesélyre meg egyesélyre is. Feriék ilyesmibe bele se fogtak.
2006. őszét ők csinálták és 12 ponton győztek. De ha elfogadom a hülyeséget, miszerint Orbánék művelték, akkor is Feriék jöttek ki győztesen.. érted? Összesen annyi nem sikerült, hogybár sikerült Orbánékkal túlnyeretni az önkormányzati választásokat nem tudták becsődöltetni és az önkormányzatok csődje alá temetni a FIDESZ-t... ez kis bakinak látszott... de aztán nagyobbat faragtak be vele

Frick László Intézet 2016.11.09. 15:10:29

@Lujza S.: Popper is gyűlölködő volt és a gyűlölete elvakította. Pszichiáterhez kellett volna fordulnia.

2016.11.09. 15:44:52

@Frick László Intézet: Ok, tudom követni az elméleted olyan 2010-ig. Lenyúlták a rengetegsokcsomó zsozsót. De most mi a cél a DK-val? Miért kell szétverni a maszopot DK-val? Mi ennek a végső célja?

2016.11.09. 19:16:56

@Frick László Intézet: valószínűleg volt terapeutája. Viszont vele nem folytattam személyes levelezést, így nem izgat, hogy rosszindulatú volt-e.

Frick László Intézet 2016.11.10. 15:20:59

@nagyjoco: Nagyon egyszerű. A haldokló-fuldokló nem elszámol Ferivel és nem leszámol vele, hanem kapaszkodik belé. Ki nem tudja már, kicsoda Feri. Feri soha nem vette 2010 után már komolyan a politikát, hány logó-ja volt már? Politikabuzi szemmel a DK nonszensz, jól láthatóan kizárólag obstrukciós céljai vannak. Ezt már levezettük: A reális egy igen széles összefogás lenne, az MSZP-nek még most is 1milliós bázisa van, a DK-nak NULLA NULLA NULLA. tehát a logika azt diktálná, hogy... hát jocókám, nem azt a nótát húzza mindenki, hogy ezeknél bárki is jobb lenne? De nem! Pont az MSZP maradékát kell baszni széjjel és az MSZP több baszást és faszkorbácsot kap az indexiánus geciktől, mint a Jobbik (ami ugye "ná
ci"lenne) .

Ismétlem: lehetett ezt látni, mi lesz Európával az USA mit fog művelni és ki akar ilyen nemzetközihelyzetben államvezetési felelősséget? Senki. megélni viszont jó a politikából hőzöngenek egy kicsit, aztán majd lesz valami.

Frick László Intézet 2016.11.10. 15:26:17

@Lujza S.: Szerintem Poppertől (is) sokkal többet olvastam, mint te. Le kell borulnom persze a szellemi nagyság előtt, nem ő maga volt nagyság, ő eléggé középszer gonosz kis törpe volt,, de sokat tanult és az a tudásösszesség,, az igen. A gonosztörpesége a legszembeszökőbb a Pilátus evangéliumában. Nekem nincsen egyébként vele bajom ismétlem, mint tanárra, professzorra tekintek rá, voltak hibái, volt olyan tanárom, akit tudása miatt sokra, emberi tulajdonságai miatt meg semmire se tartottam, de az ugye nem érdekelt: nem volt a barátom.
Te, mint tanár, könnyen beláthatod, ha Popper tanár figuráját a Nemzet tanítója mellé állítod, mint ugye két zsidó szellemióriás, akik közül az egyik nekem (számomra) A Zsidó Szellemiórás.. hát a másik úgy emberileg nemnagyon. de: indifferens. Nem a politikai hovagondolkodása szerint itélem az embereket, pl Vitányi Ivánt is sokra tartom. A politikai hovagondolás az olyan, mint pl a cigizés meg effélék,, pl én nem birom azt, ha valaki evés közben, míg én eszem vele, rágyújt. de attól még nem kezdem el szapulni mindenszarnak lefelé.

2016.11.10. 20:39:46

@Frick László Intézet: A Popperről folytatott kis eszmecserémbe a másik kommentelőtárssal kizárólag azért beszéltél bele, hogy elejthesd azt a kis félmondatot a szellemi fölényedről velem szemben.

A másik, ami kissé off, mint már mondtam, eléggé taszító nekem valakivel csevegni, akinek a szája sarkán látom azt a kis félmosolyt, "na most jól megkapták"..és hogy ebbe a gyerekeimet is bele akartad keverni, az meg külön gusztustalanná teszi a történetet.

Frick László Intézet 2016.11.11. 06:28:04

@Lujza S.: Félrenézted a szájat, mert te mérhetetlen gyűlöletedben nekem is alcsútitörpecigánybukszaszájat látsz. Elsikkadt a figyelmed azon, hogy én pont rámutattam, milyen gyerekesen ostoba ez az örike Trump felett. Nincs minek örülni, nincs min jajongani, mert eddig is a világbéke széjjelkúrásán mesterkedett az USA meg ezután is azon fog és Hillary alatt is az ment volna naná, hiszen az utolsó értelmes elnök alatt is már.

Frick László Intézet 2016.11.11. 06:29:20

@Lujza S.: Nem szellemi ölényben vagyok veled szemben, hanem "pszichés"-ben. Téged a gyűlölet teljesen elvakít és csőlátásba visz. Pont erre mutattam rá Poppernél.

2016.11.12. 10:18:58

@Frick László Intézet: hvg.hu/kultura/20161107_Rez_Andras_konyv_mar_nem_szorongok_de_teljesen_be_vagyok_konyv_hatalomipar

Olvasd csak végig, Réz nem ilyen vagy olyan oldalról beszél, hanem HATALOMIPARRÓL és tökre igaza van, akár itthon, akár Amerikában. És azért nem tudunk évek óta normálisan szót váltani, mert te tövig beszoptad a hatalomipar egyik arcát, mert megtestesíti (látszólag) amire te vágysz, a gumicsizmás "eccerű vidéki gyerek" hatalmát (ügyes pr fogás, mint tudjuk, de te beszoptad) a retiküllel verekedő néniknek ez az alak a bősz antikomcsit és keresztény magyar embert jelképezi..Jocókának a bugris tahót, (és ő erre vevő, lásd szarral dobálás)..stb.
és a hatalomipar eljuttatott téged abba a szellemi mélységbe, hogy kb azt kívánod, hogy gebedjenek meg a gyerekeim, mert nem biztos, hogy ebben itt a következő években szeretnének részt venni, hogy egy egyre fojtogatóbb légkörben gyanús grúz, egyiptomi, orosz politikus-maffiózók szétlopják a fejük felől az országot. És dühödten csapkodsz bárkit, pl a 44es fiúkat, akik pont annak kezelik ezeket, akik, túlfizetett pojácáknak. Nem csak ezeket, az ÖSSZES politikust. Éljen a kétfarkú kutyapárt. Én egyébként úgy oldanám meg a problémát, hogy senki sem lehetne 5 évnél hosszabb ideig politikus, oszt jónapot.

Frick László Intézet 2016.11.16. 09:10:50

@Lujza S.: Nem tudunk erről beszélgetni, mert a fogalmakkal nem vagy tisztában. Mint mindig, most is politikai kommunikáció-ra mutogáűlsz mint történelmi tényre.

Hogy Orbánék hatalmaskodnak, ez egy duma. Azaz: polkomm.

A magyar politikában, tehát a politika csinálásában a lényeg, hány emberrel tudod csinálni.

Szemléltetem ezt neked egy lakóparképítéssel. Legyen 444 lakásos a lakópark. Ehhez a mai építészettudomány szerint, legyen előregyártott könnyűszerkezetes, a maiépítészettudomány szeriunt tartozik egy bizonyos mennyiségű élőerő.

Emlékszel, a Jobbiknál szoktam rámutatni: annyi beszédképes emberük nincsen, hogy egy kormányt kiállítsanak.

A FIDESZ programpárt-szerű győzelmet aratott 2010-ben, mert ferkóékon már annyira át is látott a nép, büntetni is akarta őket, meg igazából a csődre Ferkóék se szerettek volna kormányon maradni.
Valójában a FIDESZ-nek sincsen elég embere. Magyarul egy csomó necces karrierista , pestiül "ügyes" igazi magyarembert kell alkalmazniuk, akik ugyanúgy lopnak, mint általában a magyar lop, tehát ami nincs lehegesztve, azt viszi a magyar.

Amikor orbánékat szidod, a magyart szidod. Hát mit csinál a magyar kitántorgás előtt? szidja a magyart és szidja azt a kurvaországot, ami ki miatt ilyen? Olyan a magyar, mint a picsa háziasszony, meghirdetik a lakótelepi lakást 2014. május 40-ben kedden és attól ogva nem takarít, mert úgyiselmegyünk innen. Oszt még máma se atta jel a lakást.

Odáig megvan neked, hogy rojaggyanak meg orbánék, de aztán? Aztán annyi eszed van, mint a többi politikaianalfabétának, aki az aztírta az újságot összekutyulja a tényekkel. feszt azzal jössz mitírt az úság. Az úság semmit nem ír meg.

Fel van baszva az agyad -erre figyelmeztettelek, hogy orbánék eltanulták a Jók és Igazaktól az agyfelbaszás alapú kommunikációt.

Kommun ikáció kommunikáció kommunikáció -csak arról beszélsz.

Ismétlem: A politika nem a jelen történelme, hanem a jelen történelmének az elhazudozása. A politikai kommunikáció pedig a politika elhazudozása, tehát: a hazudozásról való hazudozás.

Nézzük a képletedet: "Ezek hazudnak!" és amit szerinted ezek hazudnak,, azt is hazudozásokból veszed.

2016.11.16. 13:38:40

@Lujza S.: na de Lujza.Én a fehérfelsőbbrendű antiliberális ciszheteró arcát szoptam be.

2016.11.17. 13:06:41

@Lujza S.: Körülbelül a felét bírtam elolvasni ennek hatalomiparozásnak. Az élsport ünneplése sem nemzeti öröm - szerinte. Szomorú, hogy egy ilyen nagytudású ember ilyeneket mond.

2016.12.21. 10:04:18

Összenő, ami összeér:

"Nem, ezek a gyógymódok, amiket Habony Antalék az elmúlt két évben kieszeltek a Fidesz politikai válságának kezelésére, mind ideiglenesen hatnak, és csak a felszínt legyezgetik. Az ismét erősödő, ám gazdátlanul maradó középosztály problémájára nem reflektálnak – őket próbálja most megszólítani Vona Gábor, és potenciálisan, de még nagyobb eséllyel Andor László. Sőt, ha Andor kicsit középre igazítaná szélbalos nézeteit, és valami csoda folytán még Vona is beállna mögé, akkor Orbán már most nyugodtan kezdhetne készülődni a nyugdíjas éveire."

index.hu/index2/#bloghu/erdeslepenyhal/2016/12/20/orban_bukasa_es_megmenekulese

Frick László Intézet 2016.12.23. 08:48:47

@Lujza S.: @nagyjoco:
Csak ismételni tudom: a politikában az érzelmek nem játszanak, sőt, hátrányba hoznak. Az orbángyűlölet mindenekfelettisége eszeceszettségbe kergeti már a jóoldalt. Ennek szép példája Kálmán Olga művelete. Mindent megér orbántbaszni, csak már ezek az érzelemfűtötte düh-ből és gyűlöletből való orbánbaszások erősitik orbánékat s nem gyöngítik.
És a Jók és Igazak-ról beszélünk, Magyarország legokosabbjairól, akik szabadidejükben szivesen állítják be magukat cinikus semmibenhívő geciknek. Közben acsarognak ész nélkül.
Lásd a gólem alatt írtjaimat. Ennyi szar és geci, amit dobálnak a jók és igazak már erősíti orbánékat.
Nevetséges a magyar jóoldal innen már. Magából csinál bojócot és kb Habony szintjére süllyedt.

Wildhunt 2016.12.23. 08:57:07

@Frick László Intézet: Pedig csak Jókait kéne olvasni. Pld. az Élet Komédiásai - ban részletesen le van írva, hogy kell a választókat a biztos jelölt mögül kirobbantani (Napóleon Öcsém forevör). Ja, az nem trónokharca, meg herripotter, olyat modern ember nem olvas.
süti beállítások módosítása