2014.04.01. 12:15
áéjraópa velkam!
Na, most rinyáljanak a balkánozók és a jaj, ez Kelet!-ezők! Tessék szépen megnézni, mit is lehet már kapni az egyik hypermarketláncunkban, 9 deci 350 Ft. Ilyesmit bizony az elmaradott Balkánon vagy az éjsötét Keleten még nem lehetne eladni az ott lakos bunkó antikonzumán hülyéknek, ők még messze el vannak ám maradva az aéjraópaifejlődés ezen magasfokától! Nyilván egy balkanyác vagy pedig özölmán anya fog egy ibrik vizet, csepegtet bele szappannyt, fog egy szalmaszálat oszt aszongyaja gyeriknek, hogy ereggény, fújjad! Hja, az alacsony bérszínvonal miatt megéri neki az értékes idejéből 87 szekundumot áldozni arra, hogy körülbelül 10 jurócentértékben szappanos levet állítson elő buborákfújásra. És mennyi bacillus-nak teszi ki imígyen gyermekeit!
Mondjuk a labdaelkapó játékszett se az a nyizsnijnovgorodi szobáka-fasza!
125 komment
Címkék: picsoid elpicsásodás picsatársadalom buborékfújó folyadék aéjrópa offbalkán picsaember
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
kikoránkel 2014.05.05. 13:31:17
Van 2 feltételezés. Magyary szerint komolyabb cucc lehetett, szerinted meg kalasnyikovval is le lehet szedni egy darálót.
(a csillagok szerencsés együttállása esetén - ezt én mondom)
De!
Tudja Magyary mivel lőtték le?
Nem.
Tudja dudi mivel lőtték le?
Nem.
Pont.
Megint de!
Te tudod, hogy a bácskai magyar fiú(óriási muhaha)kézifegyverrel szedte le a lopakodót!Nyöhehe!
Mutatom a rakétát.
Mire te: nem ilyennel lőtték le az ukrán helikoptert.
Nem csubakka, á dehogy! Háry János!
Esetleg bajnai-levél.
Frick László Intézet 2014.05.09. 03:44:48
aláírás Chewbacca
Frick László Intézet 2014.05.09. 03:50:04
Egy rövid, velős kommentben foglald össze NEKEM az ukrán válság lényegét. (Tehát a Majdan tér előtti négyéves időszak rövid áttekintésével is). Úgy, hogy a föbb szereplőket, tényezőket is megnevezed ill rámutatsz (tanítasz engemet, úgy). De semmi irónia vagy csubakkázás meg effélék, szinpadi félre a közönségnek vagy ilyesmi. Hanem SZERINTED
kikoránkel 2014.05.10. 19:10:17
Röviden, velősen!
www.dagbladet.no/2014/05/10/nyheter/utenriks/ukraina/russland/vladimir_putin/33222677/
Csak képek.
(Röviden, velősen csak az ángya térgyekalácsába érdemes elküldeni valakit)
Frick László Intézet 2014.05.11. 09:16:59
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.05.12. 19:53:21
Amúgy valóban, az e-autónál az a kulcs, milyen zölden termeled meg a villamos energiát. Norvégia eléggé. És a fjordoknál nagyon hideg van. ezt be is tudom BÁRKINEK bizonyítani. Hogy hideg van.
Frick László Intézet 2014.05.13. 02:47:38
... A hybrid autóknál rendkívül bonyolult a technika, nem csak arról cvan szó, hogy az zöld-tudatos innovátor hajlandó-e 2 milliót csak azért fizetni, hogy... Bár egy vegyesüzemben is 7,5 liter hagyományosüzemanyagot (benzint vagy gázolajat) fogyasztó Toyota priusnál nem egészen értem, mi ennek az értelme, 7,5 liter gázolaj még egy Volkswagen Multivannak is sok hagyományosmotorral..
Hanem a szervizelés...
Az egyik megoldfás az, hogy kisöbű szupermotort szerelnek az autóba
www.injektor.hu/index.jsp?id=2&main=361&akt=
a link szerzője, az injektzor.hu írója Magyarország egyik klegzseniálisabb szakírója, mondhatnám Csikós Zsolt antipódusa mindenben. Olvass bele pár cikkébe.
Szóval az lesz a gond a "korszerűmodern" autókkal is, mint a telefonokkal, egyáltalán nem használódik ki belőlük a bevittenergia és bevittanyag és a recycklálás a néphiedelmekkel ellentétben szintén [fölösleges]energiaemésztő.
Egyre tréebb anyagokba csoomagolják a szupertechnikát, miközben a kompjuteragyú autószerelők elfelejtik a hagyományos elmebéli diagnosztika jelentőségét, tehát egyre több bonyolultautóhoz egyretudatlanabb szerelők, egyredrágább szervizekben egyretöbbet számláznak. Ritkulnak a szervízintervallumok, de azt elfelejtik odaírni, hogy egy kisszervíz is 300 juró.
Alulról pedig India támad...
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.05.14. 12:43:35
Frick László Emlékzenekar 2014.05.15. 16:43:11
és nem is kell a statisztika áltudományához fordulni, egyszerű parasztésszel is fölbbecsülhető, hogy ha Komló valamennyi munkaképes lakosa kínai munkarendben (havi 28 10-13 órás munkanap) gyártana ilyen berendezéseket, az is kb picsafüst lenne a fölvevőpiaci igényekhez képest.
Az áltudományról, mint olyanról ismétlőleg:
Az alkímia áltudomány volt már a XV. században is. Egyrészt igaz, ha azt állítom, hogy az alkémia áltudomány, másrészt viszont az alkémia részágazataiban, bizonyos tételeiben már megalapozta a későbbbi kémiatudományt.
Az a bajom a mai neoprimitív gondolkodással, hogy a vitákban dönnthet egyetlen cáfolható elem kibökése. Tehát ha Juli azt állítja, hogy Fingröcsögefalvát aljas üzérkedő tolvaj 5taplótahók lakják, akkor rámutatok balogh doktorra a körzetiorvosra, az önzetlen, hivatásának élő emberre és ezzel Julii a TI (ismétlem: a TI) érveléstechnikátokkal el is mehet a jó kurva hazug annyába.
Az egyik számomra igen kedves példa a módszered szemléltetésére az a "felmérés" amit mai tizenéves fiúk és lányok közt végeztek, Cooper teszt. és ami alapján KÖVETKEZTETÉSEKET vonnak le a mai tinik fizikai állapotáról.
A felmérés ilyenekt tartalmaz, mint fiúk és lányok hány felülést és fekvőtámaszt képesek... olyan "tudományos felméréssel bizonyított" számadatok szerepelnek a kördiagramban, hogy az agyam eldobom, pl lányoknál valami 12 fekvőtámasz vagy több. Most gondolatban tallózz középiskolai osztályoknál: csináltas lányokkal fekvőtámaszokat. De nem ám térdletevőset, hanem fekvőtámaszt. (tudom, hogy erre az lesz az ellenérved, hogy a te aktuális csajod hat fekvőtámaszt tud. vagy B-variáció, egyet se tud, viszont 110-es a mellbősége)
Természetesen egyes amerikai középiskolák diákjairól, akoik olyan tornagyakorlatokra, élőgúlákra stb képesek, mint nálunk csak a Horthy-korszak diákjai utoljára, elhiszem, hogy a felmérés valamennyire igaz is lehet.
Egyszerű internetes újságíró gyakorlat, a szocialista papírújságírás a korabeli Stern meg ?Life magazinpokkal csinálta, Okos Toadie olvas valamit a neten, átülteti magyarra oszt kész a cikk.. vagy csak móccert másol át és kész a kis szines...
Ez olyan, mintha írnék egy cikket arról, hogy a mai lányok szivesen szopnak (és nyalatnak is) , viszont érintetlen hymennel mennek férjhez és iskolába rakottszoknyában meg kardigánban járnak pántos diáklánypipellőben. (Ez ugyanis egyszerűen egy amerikai cikk "importja" és Magyarországon kurvára nemigaz...)
Frick László Emlékzenekar 2014.05.15. 16:50:37
Sőt,, hát ha magyarral beszélsz, ilyeneket mondanak nekedf "gyönnek a roömánok a szar füstölgő kaminyonnyaikkal" Tíz éve még ez igaz volt, ma a magyar kamionok a lepukkadtak a románokéhoz képest.
Aztán a "satisztikai adatközlsi fegyelem" az afféle is, mint a lopás. vannak népek, akik egyszerűen büszkeségből sem lopnak. És pl ha megkérdezik őket, miből mennyi jószáguk van, akkor szépen, állampolgárti tisztességgel bevallják.
A magyar meg nem vallja be és akkor is hazudik ilyen adatról, ha különben m9itseszámít.
Tehát pl ha 10 évig 54 országban végeznek felmérést a jószágállományról, akkor abban a magyar adatok hamisak lesznek. A ti engemet megsemmisítő érveléstechnikátokkal pedig, ha találtam egy hamis adatot -sz a magyar adat- akkor az egész se ér szart se.
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.05.15. 17:07:37
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.05.15. 17:13:31
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.05.15. 17:20:22
ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.05.15. 19:22:05
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.05.15. 21:20:50
ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.05.15. 21:33:37
Dudkónak az a baja, hogy elhiszi, övé az egyetlen legitim merítés.
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.05.15. 22:17:08
ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.05.15. 22:28:11
Ez egy szabályt erősítő, nem szemantikai, nem vita!
Frick László Intézet 2014.05.16. 03:52:27
Frick László Intézet 2014.05.16. 04:24:20
DUDI: Bizony, egynémely madarak röpképtelenek.
FEJLETT OKOS JÓOLDALIGONDOLKODÓK: Dudi barom, hiszen staatisztikotudományilag igazolható, hogy a madarak általában röpképesek. Tudományoisan bizonyított, hogy a Ł$ß számú madárfajból äđĐ
röpképes és CSAK >#& a röpképtelen. Tegát Dudui megint hülye volt.
nagyon izgalmas pl a "Monomániás barom a Dudi" című sáv, hiszen Dudi monomániáinak a száma meghaladja a 333-at.
Itt van mindjárt Dudi ideológiai megalapozottsága. A Dudi közönségének van egy statisztikotudományilag pompásan kimutatható politikai-meggyőződési line-ja-. Ehhez a line-hoz képest vannak a Dudi politikai jellegű kinyilvánításai, már eleve ez a baszott jóoldaél/rosszoldal felosztás 8ami nagyon nemegyenlő a baloldal-jobboldal típusú felosztásokkal. Dudi monomániáiból 27-ben az cementálódik, hogy a valóságos törésvonal a haladás és visszafogás [a retrogrrádok] erői között egészen máshol és máshogyan húzódik, mint ahogyan azt a "különböző" agitációspropagandista sugallmányok hazudgálnák össze ill vissza.
kínomban már azzal is próbálkoztam, hogy a jóoldaliságot jó választásként, míg a rosszoldaliságot alapvetően rossz, nem kifizetődő választásként ábrázoljam, hátha így könnyebb megérteni. [Ez az oka annak ugyanis, hogy a jóoldalon nagyságrendekkel több a ganyéláda.. ugyanis a ganyéláda perszehogy a jobbanfizető oldalhoz húz. Ha statisztikotudományilag merítjük pl a műűűvészeti életet, akkor 333 jóoldali meggyőződésű jelentősműűűvészre ha jut talán 7-8 rosszoldali... Úgy értem, hogy ha az ember Pokorny Liának születik és mégis színésznő lesz, akkor is jól járhat, ha a megfelelő időben a megfelelő politikai hovatartozást mímeli... illetve gyakran idézem föl Tandori Dezső esetét, hogy járt szegény, amikor egyszer kifakadt, hogy ő jobboldali és most kérlek benneteket az ÉRTELMEZŐ olvasásra SZERETNE lenni. [Tehát nem AZ csak SZERETNE lenni] Ebből még semnem az nem következhet, hogy ő MÁR akkor jobboldali volt, semnem az, hogy pl az akkori jobboldal milyen, mert pl mi van akkor, ha Tandori ezzel egy HARMADIK lehetőségre mutatott rá, miszerint VÁLLALHATATLAN az akkori un "jobboldal" EZ a lehetőség a jóoldaliakban föl se merülvén, mint állat estek neki Tandorinakl annyoira, hogy szegény kénytelen volt azt hazudni, hogy részegségében fakadt ki ekkora hülyeségre.
Ugye itt az volt a baj, hogy szüntelenüél szembementem a... most sziveskedek tehát a sztendferd meghatározást használni a bal, a liberális agitációspropaganda napi aktualitásban, de ,mindig és kivétel nélkül egyszerre csapásaival. Tehát pl én a HÖK-ösöket nem 2013. február 13-tól kezdve baszogattam, hanem már azelőtt is.
Namost kedveseim, mi következett abból, hogy én az index/444.hu trendnek megfelelően szüntelenül szembemenéssel provokálok? Az következett, hogy ha ideológiailag úgy tűnik, nem vagyok veletek egybvéleményen, akkor öszesen már csak még 1 véleményem lehet, ez pedig a sima orbánfasszopás. Ez a ripők és nagyjocó féle szélsőségesen megengedő és elnéző lehülyéztetésemtől kezdve egészen a másik szélsőségig, amit a szuperliberális és eőjjdeamerikaidemokratikus kikoránkel úr képvisel, tehát odáig megy el, hogy Dudi tökmindegy, mit beszél, cáfoljuk agyon a barmot. Amire mindoig megvan a lehetőség, hiszen a világ önellentmondásokon függ- ÉSmiközben e korszak embere az ambivalenst már felfogni se képes, aközben pl ha azt állítom, hogy a talpamon állok, tehát ami a talpam alatt van az van alul és ami a fejem fölött, az pedig felül, mivel ezt nagyjából egy gömbnek megfelelőn teszem, ez relativizálható odáig, mint "hazugság" hiszen ezzel szemben felül az van,. ami a talpam alatt és a koponyatetőm felé LEFELÉ az Űr van.
Ha én állítom, hogy a statisztika az áltudomány, az baromság. De pl ha az orbánnácikat bátoran bíráló Krig professzor állítja, akkor ... húha, egy ilyen esetben mi is a megfelelő álláspont, Ráadásul Krug bácsi egyetemi tanára is a pénzügytudomány faszomtuggya ágazatának.
A Hanni bácsi féle szelid és türelmes népjóító szabadgondolkodásúak erre a kétváltós szituációra azt a tanítópéldát szokták felhozni, miszerint egy adag szar a szántóföldön hasznos, a élevesben káros. Ez összesen eddig kettő eset, tehát a maikor divatembere számára [ a Síkobolygón] értelmezhető.
Azonban van egy harmadik eset, a szakács beleszarik a leveskondérba ÁM erről a csürhe, akiknek aztáőn a pincérek kihordják a zaba fogásaként, mitsesejt. [Intézetünk névadója Dr Igazi Frick , nemmellesleg zsidó professzor foglalkozott ezzel korszakos irodaliriportjában, amidőn ugyanis Korunk Kolhásza fűtőből dunai hajószakács lett...]
Ha akarom, számít a statisztikatudomány... ha meg nemakarom nem. Pl Dudi megsemmisülésének egyik fő oka állásfoglalása oktatásügyben. Amiszerint Dudi azt állította, hogy Rózsika ugyan basztaratattakúannya -ám 2010. szeptemberében ezek miatt 300 iskola kinyithatott
Frick László Intézet 2014.05.16. 04:50:23
A tyúk az mi? -röpképtelen? Vagy az inka [ "néma"] kacsa?
Egyik élvezetes példám @kikoránkel: móccera ellenem, amihez hasonlóan tudományost leginkább a nyelvhasonlítás tudományában lelhetünk föl. Tétel: Dudi azt merészelte állítani, hogy az USA gazdasága váláságban van. Ezt kikoránkel úr fél kézzel csuklóból megcáfolta. Azt is állította Dudi, hogy lényegében az egész USA toikkal-vonóval úgy, ahogy van, pl a nagy Szabadság Ábránd és hasonlók is válságban vannak az USÁ-ban.
Erre dudi kikoránkel úr mócceréhez fogván azt merte álítani, hogyhátugye történelmi metszésben az USA történelme tele van Putyin meg Orbán alakú büdösbunkó taplótahókkal.
És pl az Amerikai Jóítás Útját efféle faszik kövezték ki. Pl cromwelliánus puritánok kezdték a restauráció után stb-stb. Tele van az USA Demokráciájának Története olyan fazonokkal, akikhez képest Putyin kalocsai hímezés.
Innen egy dudiánus bakugrással átvándlizom a Magyar Liberalizmus kritikájára. Ugye Dudi, ha már egyszer klasszikus orbánfasszopó és bérenc meg efféle, akkor Dudinak ostorznia kéne a magyar liberálisokat illetve a ballibet, méghozzá klasszikusan, ahogyan azt a un. jobboldaliaktól megszoktuk. Ezzel SZEMBEN Dudi pont azt kifogásolja, hogy alig vannak tartalmiliberálisok. Illetvfe: szájjalliberálisok vannak.
Pl a dudibaszogtatók között összesen egy ember van, aki öndfiníciója szerint klasszikusbaloldali és.. számomra ez a legizgalmasabb, ő még Hanninál is liberálisabb. [kikoránkel úr gyak. konzlib, a Tokfalvi professzor szerinti konzlib def. tökélye... legalábbis önképében :D ]
tehát SZÁJÁVAL ugyan liberális, de egyébként egy faszt se megengedő.
Ugye a párhuzam: "Aki bírálni meri az USÁ-.t az szélsőjobbos"
Miközben, ha átlapozunk a valóbanamerikai ténylegliberális értemiség USA-kritikájára, akkor pont azt találjuk, hogy a lappangó amerikaimácizmust és kriptoszálsőjobboldliságot hányják kritikaihúsbárdra.
Azt is szokta,m JÓPÉLDAKÉNT mutogálni, hogy amerikailiberálisnak azért is könnyű lenni, mert: többen vannak kettőnél. Magyarországnak összesen egy sáv "liberális jutott és ezért osztán liberális-liberális kritika nincsen, a banda ÖSSZETART és egyszerűen ezért magyar szájjalluiberális nem tud hibázni. mert ha elbassza, akkor elbaszta, sőt: a haverok még segítenek is neki és még helyette is megmagyarázzák, hogy az nem elbaszás, hanem zseniális.
Gyönyörű példa a friss parlamentünk esete, amikoris Fodor Gábor egy buta kis baleset következtében véletlenül parlamentiképviselő lehet és megszólal ezért a magyar sajtóban, miszerint ővele így legalább lett egy [1 fóő] liberális is a magyar parlamentben. ugye, ilyenkor egy amerikailiberális fogja és a saját faszát a szájába adja egy könnyed kis coki-val. Áááááneeeeem! ÍÍÍÍlyen Magyarországon nem fordulhat elő és a magyar politikaitörténet magyar Báluint után legimpotensebb politikaianalfabéta bááábocikája bántatlan maradhat.. és ebből arra következtethet, hogy ezután is beszélhet tő hülyeségeket, hiszen senki sem meri bírálni
azt az egyszemünket, aki az 1 liberálisunk a parlamentben...
Fölösleges a kérdés, hogyan járhatott volna el jól Dudi. Dudi akkor járhatott volna jól, ha
vagy a politikát, mint témát egyáltalán, teljesen hanyagolja
vagy pedig ugyanazt ismétli el, amit az 1 tartályba vert tetszőleges számú csap is ont.
Szemléltetem ezt az ukrán válásg példájával:
Azt kell ontani, hogy a Majdan Hősei az europeérek, a NYugat Barátai bezeg a gonoisz putyin és ármánya, de nagy Barátunk az USA segít, ha baj van. Akár a fegyverkezésben is, hiszen máris kidolgoztak egy nemrészletezett tervet, ami segítségével föl lehet fegyverezni Európa pufferországait az, idézem "elavult szovjet fegyverzet helyett" a korszerű amerikaival. Folytassam onnan, hogy egy létezőamerikailiberális hogyan interpretálná az USA szerepvállalását az ukrán válságban??
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.05.16. 10:25:07
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.05.16. 10:27:20
Nah, itt álljunk meg. Az egész pont arról szólt eddig is, hogy DUdi nem ilyenekt szokott mondani. DUDI nem egynémely madarak röpképtelenségéről beszél, DUDI leggyakrabban kinyilatkoztatja, hogy a MADARAK röpképtelenek.
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.05.19. 12:46:36
pedig ON
kétféle ember van: aki az embereket két csoportra osztja, és aki nem
a szar-a-levesben duális példa félremagyarázása pedig egyszerűen módszertani hiba
ebből levezetni a síkbolygót viszont vagy elméletileg ostobaság, vagy gyakorlatilag csúsztatás
mi a harmadik lehetőség?:)))
Frick László Intézet 2014.05.20. 05:58:07
A TREND szerint arról kell csak beszélni, hogy a repkedő madarak így és a repkedő madarak úgy és úgy. Ezzel szemben én beszélek röpképtelen madarakról. Erre a grófnő jön és követeli, hogy tessék nekem is szépen, mint mnássnak is az oviban, csakis a röpülőmadarakról beszélni, röpülj madár, röpülj.
Baj van velem és ez a baj az, hogy a napi aktuális cssapásírányokkal mkapcsolatban MÁST mondok vagy mutatok.
vegyük a kitántorgást, CSAKIS azt lehet mondani, hogy KITÁNORGNAK SZÁZEZREINK és csakis és kizárólag EZEK miatt tántorognak ki. Én meg vazt mondta, hogy ugye vééééletlenül pont 2010-től lehet kvóták és korlátozás nélkül tántorogni, miküzben egty szó se igaz abból, hogy a fejlettnyugaton tártkarokkal várnák a nyelvet nem beszélő magyar gyerekeket tányérmosogatóbnak vagy pizzásfiúnak, ezzelszemben az Afrikai tavasz menekültjei pl simán becsicskáztatják a kelet-európai naív hülyegyerekeket... sőt, igen gyakran a fekete szerencsepróbálóknak kelet-európai csicskák segítenek szopatni a magyar hülyegyerekeket. És ERRŐL nem lehet beszélni, csak afféle könnyes hülyítéseket szabad továbbítani, mint Apa Könnyáztatta Levele Kitántorgó Lányához.
Frick László Intézet 2014.05.20. 06:15:02
Én nem látok di9daktikai hibát a szar-a-levesben példában. Naponta szakácsok százai beleverik a faszukat a levesbe, beleszarnak és húgyoznak és az a leves is elfogy. nagyon fontos az ember számára a tudomás.
Az agg Buddhát, akinek egyik emberi gyöngesége a falánk-csemegézésivágy volt, megkérdezték, mi van akkor, ha valaki orvul mégis húst keverne a növényinek mondott éltelébe. Erre az volt a válasza, hogy amiről nincsen tudomásom, az nem létezik [úgy]. Mihelyst megtudja, hogy hús van az ételben, nem eszi... de ha nem tudhatja meg, akkor persze megeszi.
Elvitatkozgattunk itt egy rakás politikaiaktualitásról anélkül, hogy MINDEN összetevőjét ismernénk a levesnek.
Tiszerointetek a leves az, ami. Ezek ilyenek és ilyenek -amiknek ti felsoroljátok.
Én ugyanennek a levesnek MÁS összetevőire is rámutatok anélkül, hogy azt merném állítani, hogy tehát MINDEN összetevő is megvan.
kedvenc sávom zseniális ferenc politikájának (és nem cvsak politikaikommunikációjának) az elemzése. Ugye, ezt könnyű összefoglalni, szerinted fewrenc ma már nem számít és egy bukott ember én ezzelszemben azt állítom, hogy egyelőre szinte minden még Ferenc kottái szerint zajlik, persze nem minden baki nélkül.
Az idén pl aztb állítottam, hogy az un "elenzékiek" BASZTAK orbántváltani. VALÓJÁBAN még a szarukat is sajnálták a lesajnálásából az orbánváltás ügyének, egyelőre az MSZP széjjelkúrásával vannak elfoglalva. Zoleeboy, amidőn széjjelkúrta, szanaszétszopatta majd szájba is hhúgyoizta Jenny Noëlt, a végén meghatottságában majdnem lesmárolta, épp, hogy észbekapott s homlokcsóükra váltotta 8azért mégse akart ennyire kiesni a szerepéből) Nos az MSZP Ferenctől hiába várja ezt a homlokpuszit is. ERRE ti nekemestek, hogy ne ezzel foglalkozzak, hanem (és elkezditek azokat a témákat sorolni, amik MINDEN VÍZCSAPBÓL folynak) Erre az az érvem: úgy látszik, az óvpda óta nem fejlődött semmi.. az oviban ugyanez ment, vagy a branccsal tartottam, vagy... hát ugye volt még a választási lehetőség büdösparasztnak, cigánynak lenni , rosszgyereknek [-> ez különben egy eléggé szokványos óvod- és iskolapedagógiai hiba, kontárkodás következnénye.. amelyik óvodában a jógyerekek úrhodnak el, ott vannak menthetetlenül roszgyerekek is, ... meg persze a jó gyermekek... a jó gyermekek aránya aztán a felnőttkorra ... egy pedagógiaibűnöző picsa óvónőség által tönkretett óvodában a jógyerekek vannak úgy 5-8-10-en, a rosszgyerekek kb ugyanannyian, még egy pár hemüge hülyegyerek [ez a kateg voltam én :D ] és azért a többsége a gyerekeknek jó [hosszúszünet] gyermek. hát hogy járt "Dudi" amikor tégedet "jó.. .... ...... ...... ... .... .... gyermeknek" (tehát NEM jógyereknek!) merészelt nevezni. pedig te itt a legjobb gyermekek közé tartozol, olyan jóhiszemű vagy, mint A Legkisebb Ugrifüles se...
Frick László Intézet 2014.05.20. 06:16:54
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.05.20. 10:45:58
"Visszakérdezek: Nem osztom a politikai nézeteiteket. Ebből tehát mi következik a SZÁMOTOKRA az én politikai nézeteimről? "
Én inkább csak a magam nevében beszélnék
Számomra nem az a baj, hogy osztod a politikai nézeteidet:)
Hanem pl a sokat emlegetett szálka/gerenda
meg az ezzel összefüggő - elfogultságból fakadó? - vakfoltok
meg a sajátos téma- és fontosság-érzékenység (paksi szerződés vs cikkecske a 444-en)
meg a többi, amit már számtalanszor leírtam
egyébként én elég kevés olyan fidesz-szavazóval találkoztam (elmúlt 12 év), aki nem hitből szavazott, hanem racionális okokból
aki nem orbánra szavazott - tegyen is, mondjon is bármit
aki nem egy ikonra szavazott
mostanában (elmúlt 4 év) viszont elég sok kiábrándulttal találkoztam...
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.05.20. 13:50:38
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.05.20. 13:56:03
Frick László Intézet 2014.05.21. 05:06:55
Kérlek szépen, hagy ne kelljen már linkelnem a Párizs városában milliós kolóniában élő nemzetekről cikkeket linkelnem, tudsz angolul, ha ennyire nem hiszel nekem, akkor, mielőtt lehülyéznél, járj már utána, odaát az NSZK-ban , Kölnben hivatalosan is mintegy 1,7 millió muzulmán él.
Kosztolányi idejében ennyire olvasástudatlanok még nem voltak, mint mainapság: Kosztolányi Dezső: Az írástudatlanok árulása www.sulinet.hu/tovabbtan/felveteli/ttkuj/27het/esztetika/esztetika27.html
éshh.: mta.hu/data/cikk/12/18/21/cikk_121821/Kosztolanyi_Ady_VeresA.pdf
epa.oszk.hu/00000/00022/00472/14611.htm
www.jamk.hu/ujforras/000513.htm
SOHA nem állítottam ilyet, hogy Hendrix MINDEN gitáros vonatkozási alapja, a sok ellenpéldából Keith Richards, aki sajátmagát sokkal faszább és előrevalóbb gitárosnak gondolta, amíg volt neki mivel... De folytathatnám a sort, nemtommenyi gitárosnak fingja nélkül támadt kedve a gitározásra, azt hiszem, többen kjaptak kedvet a gitározáshoz Elvis Presley után (Hendrix bálványozta Elvist akkoriban, amikor rákapott a gitározásra)
hungarian.cri.cn/1321/2013/12/02/2s167044.htm
Az alábbi grafikon alapján prognosztizálható, hogy Kína szélerőműviteljesítménye az idén vagy jövőre már a duplája lesz az USÁ-énak, míg 2009-ben a fele volt...
Tudod, az jut eszembe a beszélgetésünkről, hogy járt az egyszeri vidéki büdösparaszt kölyök a tanárképzős felvételin.
A szóbelin ott ültrek előtte a profok és megkérdezték, hogy a Szu-ban, a világ legnagyobb turkflajszer gyárában mennyi turkflajszer készül. Erre a kiccsávó rávágta, hogy 254418 turkflajszer készül a gyárban. Erre a professtzorok hatotába csaptak és megkérdezték a kiccsákót, honnan a fastzukból szítta jezt a hűűjjjességet. erre a kis hülye aszonta, hogy a moltheti Képes Turkflajszer -ben olvasta. Igen, és szabad-e neki kérdezni valamit a professzor urakrtól, na kérdezzzen, önök szerint mennyit gyártanak és akkor a professzorok egyike odaköpte, hogy 60000-et. Ami tény: a TANanyagban tényleg ez a 60000 szerepelt, már öt éve. (öt évvel azelőtt a gyár még nem dolgozott teljes kapacitással)
Ugye.. az embernek van ez a KIBASZOTT érdeklődése mondjuk egy tárgy körében és valamiféle reflex ami segítségével a tárgykör új adatait szüntelenül frissíti.
Én vagyok szerinted a felelős azért, mert ZÖLD érdeklődésem, valamint gazdaságföldrajzi érdeklődésem van és pl elolvasom a tárgykörben a cikkeket, te meg nem olvasod el, mert nem tartozik a gazdaságiföldrajz az alapvetőérdeklődésiköreidbe?
én egyébként se szegényebb, se gazdagabb nem leszek attól, hogy te tő hülye ujjambólszopott baromságnak gondolod-e azt a gyakorlatot, ami egyébként a kínai gazdaságfejlődés motorja,, vagyishogy az európai gyártók sorra mennek át "mérnöki irodába" és ott gyártatják le cimketulajdonosként a "termékeiket" ahol tudják, pl a Renault ezt az autót a Samsung-gal gyártatja:
paultan.org/2009/09/01/renault-samsung-sm3-korean-rebadged-fluence/
Frick László Intézet 2014.05.21. 05:10:50
tehát akkor ne BESZÉLJ arról, hogy én kinyilatkoztatok, hanem másolj be ide az ablakba olan szövegrészleteket tőle, amik stilisztikogrammatikailag IS kinyilatkoztatások és nem csak "te úgy emlékszel"
Nem állítom, hogy szellemiteljesítőképességem csúcsán vagyok már, az emlékezetem se a régi, de nekem így konkrétan nem ugrik be példa, hogy olyat csináltam volna, amit nem szenvedhetek magamtól sem.
Frick László Intézet 2014.05.21. 05:33:08
lapozzunk a te racionális érveidre az LMP mellett 8éspersze az óbbányízmúss ellen)
Pl addig, amíg csak BESZÉLÜNK, te eléggé jól tudodd, mi az orbánizmus, kik az orbánisták és mit csinálnak az orbánisták és ha jól emlékszem, azért is tudod, mert Debrecenben élnek rokonaid, akik tudják, a mit tudnak dr Kósáról.
Kérdésem az, hogy RACIONÁLISAN te előre mit tudHATOL Dr Kósa számodra RACIONÁLISAN politikailag alkalmas ellenfeléről, azt tudod, hogy ő "mit tud" de azt tudHATOD-e, mire képes, erre azt vágod rá, hogy TUDOD, hogy annál, ami VAN mindenképpen JOBB lesz.
Kérlek taníts meg engem arra, hogy Ti A fejlettek, hogyan tudjátok az affélét, mint HINNI és HIT kiiktatni a döntéseitekből.
Vegyük a trafikokat:
Tétel: Trafikmutyi, a trafiktulajdonosok a trafikokat politikai döntéssel azért kapták, mert politikailag a fidesznek megfelelőek.
Kérdezlek: EZ racionálisan kezelhető állítás, úgy értem, anynira, hogy kirúgom az összes trafingert azzal, hogy meghatározótöbbségük fidernyák barom és "új tiszta" pályázatot írok ki, amit PÁRTALANUL döntenek majd el SZAKemberek.
úgy értem, hogy itt a péklapát és ÜSSED.
Mertugye kijelentetted, hogy "mind az" és "úgy történt, hogy"
Vagyis Zsíros jakab megnyeri a pagárrmesterséget, bekőtözik az irodába és nekilát, hogy amit eddig de TÚÚÚDOTT most tegye is. Előszöris behíjjassa a gamëszosokat azzal, hogy akkó most a picsába elkűdeni az idegeny árokásókat, mert nemazért vet dzsíbíszít a saagar, hogy ott áűjjon és nyője körbe a fű a judvarába. és niicsak, egyszercsak ki gyün be, a jedzeő és azt meri állítani, hogy sajnos ez így nem megy, (hanem elsorolja, hogy megy) .. jó, ezt Zsíros lenyeli, akkor utalványozzunk egy kis pízët a gyereknek, hagy legyen neki a balatonszandra elég. erre meg odaszólnak, hogy sajátmagának vagy családtagjának így, ahogy gondújja, nemutalványozhat.
Azaz megkezdi az ismerkedést Zsíros a Hivatal Struktúrtájával. Hát, az első nap ugye csupa kudarc. Kiderül, hogy a falu szellemi krémje, azaz az ember-s állatortvosok, tanarak azaz a tanút képviselők mind csupa ellenségek, elbeszélnek a feje fölött és át az arcán és kiderül, hogy egy csomómindent annak ellenére, hogy ő már kigondóta, mindet ezeken a geci képviselőkön kell keresztülvinni, akik ugyan basztatták Schlangé-t... de basztatják ím őt is. Például kiderült, hogy mindent a jedzeőn kertesztű lehet csinyáni, akkor a picsába kell kűdeni a jedzőt oszt akkor majd lesz Niki lyányának az a barátnője, akinek valami főiskolája van [jogiasszisztensi felsőfokúja] a jedző, az 8is okso és akkó jaz aztat csinyájja, amit ű akar.
Kérdezlek: SZERINTED az LMP már BENNE a hatalomban, ahová szerinted RACIONÁLIS ítéleteid alapján való, eltekintve a stilisztikai különbségeket, szóval a Struktúra FÖLÖTT már az LMP a GYAKorlatban.. mindamellett, hogy az indexre vagy a 444.hu -ra toivábbra is számíthat... de egyébként.
Este zsíros kétségbeesésében megiszik pár stampedlit majd behívja a jegyzőkönyvíró csajt és felszólítja, hogy szopjá bébi...
És akkor kiderül, hogy:
-már eláll a szája a görcstől a bébinek, de apógármester fasza, holott ő ezt elgondolta, nem áll föl az elsüléshez se meg sehogyse , semmi..
-leköpi a pógármestert és felmond (és akkor négy napba kerül taláni másik olyat, aki valamennyire tud magnófelvétel alapján begépelni)
Alapvetően mutattál ráő a bajra hanni, pl az előítéletességedre, miszerint te aztán racvionálisan, míg én hit-szerűen.
Pl ez, egyszerűen, hogy a FIDESZ-szavazók HITük alapján szavaztak, egy elvileg szabad és fejlettengondolkodó ember számára ezt így kijelenteni, hát, hogy mondjam... égő...
Frick László Intézet 2014.05.21. 05:52:04
Most pl nagyon szimpicsek a számomra az LMP. fasza ez az új elempé, Csiba Katalint kifejezetten sunázom, ha véletlenül az állandópartnere(i) nem bűzölnék el ondójukkal rendszeresen a nunusát vagy pől egy hetet kihagyna az effélékben, minden ódium nélkül megtisztelteésnek venném, ha megengedné, hogy kinyaljam, és ha hiszed, ha nem, ez tök' racionális gondolatsor volt itt.
További racionális műveleteim:
ÉSZ-szel fogom az érzelmeimet és félreteszem. Racionálisan a számomra, mint büdösparaszt számár a 2002. utáni évek azzal jártak, hogyaszongyaja, míg kicsinyfalumban 2002. áprilisa-októbere között mintegy 300-400 ember számára volt mezőgazdasági napszámosmunka, A Fejlettekek és EőjdeÁrtatlankezűek un "piaci liberalizációnak" elhazudott prédávátétele után, pl 2009-ben egy fia embernek se jutott rendszeres napszám, pár hébe-korba pár napot elbogarászhatott
Pl te OLVASOD azt, hogy a munkanélküliséggel kapcsolatban ezek trükköznek, én viszont BENNE vagyok az aljanép masszáhjában és így neked, mint tudósítónak jelenthetem, hogy a munkaerőpiac elérte az alját, ebből az egymillióbál senki nem képes és nem is akar havifizetését, hetikötött, kötötten szabadságolt (magyarul nincsen olyan, hogy nem kelek föl és nem megyek munkába szólás nélkül mert olyan a kedvem vagy egyszerűen kimegyek a munkahelyről, hogy segélyosztáskor nehogy mán a többek a családbú engemet valamibű juiss kihaggyanak! .. tehát ez RACIONÁLISAN azt jelenti, egy ennek az egymillió embernek se Orbán Viktor, se Schiffer András, de az Úristeny Fasza és az Összes Arkangalok se tudnak munkahelyet teremteni, mert NEM CSINÁLJA és kész. ott tartunk, hogy a hetifizetéses szakaszolást se vállalja, 1-2-3 nap múlva felmond a hetifizetéses munkahelyen, mert mi az, hogy nem fizetik ki minden este (=munkanap végeztével) RACIONÁLISAN tudtad pl te ezt? Hogy ez így megy??? Abban az ORSZÁGBAN ahol te élsz és Debrecenben, ahol rokonaid élnek TUDJÁK ezt?
Frick László Intézet 2014.05.21. 05:59:18
Frick László Intézet 2014.05.21. 06:01:07
tehát pl ha úgy adódna, hogy számodra ÉSSZERŰ lenne a FIDESZ-re szavazni, tudnál rájuk?
Frick László Intézet 2014.05.21. 06:08:52
Rendbe kéne hozatni a kirohadt fogaimat és racionális döntésem az, hogy beülök a fogorvosiszékbe és kibaszottul fájni fog és útálom és szenvedek és meg is bánhatom akár, míg pl racionális az a döntésem, miszerint annyi pénzt még nem áldozok és egyelőre nem fáj a fogam.
Ugye a kérdés az, hogy az ábránduló MOITŐL ábrándul, csak HSIZI-e azt, amTŐL ábrándul kifelé, vagy tudja is és innen sakk-matt.
Ilyenek, mint ezek is csak lopnak, Mészáros Lőrinc bezzeg és a kurva Csányi bezzeg ésatöbbi -az effélék mik? Ezek RACIONÁLIS tudomások vagy érzemények.
Itt van pl a 2010-es EU-s munkavállalói felszabadulás,. kérlek, ezt RACIONÁLISAN válaszold meg:
A. Azek üldözték és tántorogtatták ki a százezreket NYugatra.
B. 2010. óta könnyű bárkinek is csak úgy kimenni és erre (ti. a kvótaflszabadí5tásra) biznicc is alapult.
C: Ab C1 vagy aB
beszélhetün-e a kitántorgásról anélkül, hogy a kitántorgásban a sajtón keresztüli egyoldalú félretájékoztatást megemlítenénk, a szelektív ténykezelést. (Tehát. Nyugat= tejavajjalmézzel és "megbecsült informatikus vagyok!" Itthon_ ezek nem hagynak élni, lopásrablás, mindenkirosszabbulél
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.05.21. 08:18:07
"Természetesen a Monthy Python egy profi csapat volt és szüntelenül azon agyaltak, hogyan lehetne ebből a gyakorlatból, amit művelnek még pénzt csinálni."
"Túl jó gyermek vagy te ehhez. Ugyanis a dolog NEM politikai alapon dőlt el. Politikai alapon ugyanis nem érné meg, egy profipolitikai erőnek egy földéhes büdösparaszt kielégítése nem érne ennyit. Nem, itt is a motívum LENNEBB VAN. Politikai alapon a jóoldal avatkozik bele és kovácsol magának politikaitökfőzelék-feltétet [-> foskavarás] belőle. "
"aki képes, olvasson ezekben a tekintetekben, elvileg egy Csepeli Györgynek, pláne Spirónak tudnia kéne olvasnia ezekből a tekintetekből, éppen Kádár Jánost nézik..." (hogy értsd: itt az a baj, hogy te TUDOD és ÁLLÍTOD, MIT gondolnak, a TEKINTETÜK alapján. érted, a gondom, ugye?)
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.05.21. 10:31:26
kezdjük a legeslegegyszerűbbel: trafikügy
""új tiszta" pályázatot írok ki"
ez orbánizmus, kádárizmis, ahogytetszikizmus
szerintem ugyanis nem kell semmilyen pályázat
kell néhány törvényi előrírás, oszt bárki hadd árulhasson cigarettát, ott, úgy stb, ahol ahogy akar - ha megfelel a törvényeknek
ennyike
és ebben minden más is benne van
* * *
hit: mostanra a fidesz a végletekig lecsupaszította a választási marketingjét: nincs program, nincs már ígéret sem, nincs semmi, nincs kérdés, csak egyetlenegy válasz: csak ORBÁN
hátbazdmeg
na ez az egyik oldal, a hit oldala
a másik oldalon viszont kormányzási bénázások, alkalamatlan de lojális emberek minden magas helyen, piti mutyi, aljas rezsihac, hazug nacionalizmus, balkánizmus, autokratizmus, és a többi és a többi van - ami nem hit, hanem TÉNY, ugye
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.05.21. 10:34:06
" a sajtón keresztüli egyoldalú félretájékoztatást megemlítenénk"
nem tudom, te miket olvasol
én biztosan valami mást
vagy csak nem szelektíven
Frick László Intézet 2014.05.21. 14:13:37
Frick László Intézet 2014.05.21. 14:19:07
És azt is TUDOD, hogy pl az LMP az nem "bénázna". (Ez itt egy nagyon régi rugózás azon, hogy a tő_MSZP-sek valójában a "jobbos"-okon röhögni szoktak és az SZDSZ (vagyis a liberálisokat, vagyis most az LMP-s libernyákokat útájják) Tehát hogy ha én, de szeretném csak viccből is, hatalomba emelném az LMP-t, az bezzeg elboldogulna a FIDESZ-en a WC-n csak röhögő struktúrabéliekkel, akik viszont a libernyákokat zsűlölik is. Főleg most, hogy basszák széjjel [az LMP, a PM-E. és a DK) a pártot.
Frick László Intézet 2014.05.21. 14:22:03
Moint már említettem mikjözben mióta megy már a rugózás a trafikmutyin, aközben sokszoros volumenű más sávban, pl a szennyvizcsaornaépítésben meg példanélkülien alacsonyszintű a korrupció, de pl aaz autós gyorshajtás sávjába még egy dandáűrtábcsi se úszhatja meg
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.05.21. 15:03:57
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.05.21. 15:14:21
Hogy nagyon egyszerűen fogalmazzam meg: tudod, honnan lehet tudni a Kádárt néző ember tekintetéből, mire gondol? Sehonnan. Már ha a TUDNI szót a jelentésének megfelelően valamiféle erős bizonyosságnak tekintjük.ÉN tudom, mit gondolok egy adott pillanatban. Ezzel a tudással rajtam kívül SENKI nem rendelkezik, ez van.
Frick László Intézet 2014.05.22. 06:58:59
Frick László Intézet 2014.05.22. 07:04:39
tehát mindenben vagy mindenHEZ van valami érzékenység, pl ha én régi épületben járok, a szó szorosértelmében nyalom a padlót is, rámászok a falra, szagolok, ízlelek, miközben tinédzser lányok arcot pukkasztván, jaj a picsába anyuék már megoint milyen pókkhálós szarba cipeltek el képpel nem éreznek semmit... Érdeklődés kérdése is, pl engem a fotók mindig érdekeltek és keresztanyu térgyén én azt az albumot, amit a többi onoka kinyitni se kért, háromszor kértem vissza és minden magyarázatot meghallgattam a képekhez. Pl a FORTEPAN valamennyi képét megnéztem, folyamatosan nézegetem illetve többezres kimentésem van, mert a sajátmagam adta címek alapján jobban tájékozódom.
Feltételezem, tégedet annyira fényképnézegetős időbuszozás nem érdekel.
Pl szerintem van az időnek szaga.
És hasonlók.
Számomra a FORTEPAN időbuszozás is.
Frick László Intézet 2014.05.22. 07:07:03
Zenéltél már? amikor kinézel a basszerre meg a dobosra
mért ne fejlődhetnének az efféle képességek?
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.05.22. 07:58:57
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.05.22. 08:05:03
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.05.22. 08:06:44
Nah, itt van közöttünk szemantikai nézetkülönbség. Az, hogy nagyjából világosan kiolvasható, hogy ez a tömeg nem rajong, nemegyenlő azzal, hogy tudod, mit gondolnak.
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.05.22. 12:27:33
igen, tudom
tudod, az is jó pestben, hogy nem csak alkesz szomszéd meg pletykanet van, hanem rengeteg valódi hús-vér ember, akik 'fontos' helyeken és/vagy fontos pozíciókban dolgoznak, és/vagy a munkájukból fakadóan mindenféle kormányzati emberrel is találkoznak, pl
és tudnak dolgokat
(pl tegnap éppen lázárról hallottam elképesztő sztorit - nempublik, azonosíthat lenne a hírforrás
de a makói fotó meg a fácánvadászat hízelgp fényt vet rá ehhez képest)
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.05.22. 12:29:17
és persze MEGINT NEM VÁLASZOLTÁL, hanem/csak visszatámadtál
* * *
vegyük a trafikmutyit...
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.05.22. 12:37:22
a trafikmutyi egy példa, egy állatorvosi ló
nem az összeg nagysága a lényeg, hanem a mechanizmus
hogy hogyan működik az ún NER, hogyan működik orbánisztán
kezdve a haveri dohánycég gépén írt előterjesztéstől az átgondolatlan,hatástanulmánytalan törvényen át arculatervezésestől a politikailag megfelelők helyzetbe hozásáig
az egész ügy minden egyes mozzanata annyira tipikus, jellemző
balkáni
és már az önmagában, hogy - és ahogy - te ezen és a számtalan ilyen és hasonló ügyön rendszeresen átsiklasz, felülemelkedsz, mellébeszélsz, hárítasz, igazolja az elvakult orbánhitedet
mert a másik lehetőség, hogy ostoba, tájékozatlan lennél, nem játszik
Frick László Intézet 2014.05.22. 15:52:12
Ugyanis az egyiptomi teveszarszagú 1974-es áévjáratű fehér Peugeot 404-es taxiban talky-talky angolsággal a taxist meg tudom győzni arról, nézzen már mégegyszer végig rajtam, hát angoltúristának nézek én ki? De pl próbáld te a mindenkori magyar, E-Mercedes-es öltönyös nyakkendős gyöngyházkörmű európaitaxist meggyőzni arról, hogy ne basszon át.
Ez a balkánozás Hanni nagyon-nagyon égő. Tök igazad van a balkániasságban, ugyanis a balkáni átbaszással akit át lehet verni és meg lehet szívatni, azt meg.
Most valami 100-200 dohányárudás gecit kéne sajnálni... ahogy pl sajnáltattátok a nyerőautomataműködtetőket, de pl amikor a "szabad liberális piaci verseny" címén sokkal gecibb, sokkal rohadékabb módszerekkel mintegy 100000 kiskereskedőnek és alkalmazottaiknak meg családtagjaiknak szopatták szét az agyát ... akkor nem szóltatok semmit. Akkor hallgattatok. Persze, mert az nem balkáni volt, hanem...ö... milyen is? Segíts. Mert ugye nem maga az átbaszás számít, hanem ki csinálja. Ha Gyurcsány meg Bajnai szopat, az liberalizáció és eőjjdefejlettnyugati már (bár nyugaton nem tudnál arra példát mutatni...)
Ha nagyon akartam trafikot, lett trafikom és a faszt se érdekelte egyébként a pol hovatartozásom. Lázár meg a haverja írták a trafikmutyitörvényt és kb Csányi Sándor, akirt egyébként basztatni szoktatok, volt az egyetlen ember, aki rendesen, egyenesen a szemébe is pekhte Lázárnak, amit pekhni kellett.
és még egyszer: a trafikmutyi LÁZÁR JÁNOShoz kötődik, akoi a JÖVŐ EMBERE és a FIDESZ gyurcsányja és nagyonnem az orbánizmus, hanem offorbánizmus
Így is rakás helyen... nem lett trafik.
másrészt interpretáció kérdése is az egész: orbán ugyanis ónijós kitüntetést kapott a dohányzás visszaszorításáért való működéséért :D
balkáni, igen, bazdmeg, balkáni. Én birom a Balkánt, jó a Balkán és 27891-szer inkább egy balkéni ember, mint valami mentholoslehelletű osztrák banklegény.
Az a balkánihoz képest milyen volt, amikor a két osztrák bank végigszopatta az országot a "devizahiteleivel" ??,
Szálka, gerenda Hannikám, szálka, gerenda. Volumenjében a trafikmutyi szálka és ha balkáni? Akkor mi van?
A balkáni átbaszásban, ha vér is van a pucádban, odamégy az átbaszóhoz és pofánvered. De próbáljál meg gerendaméretekben átbaszó vajképű fejlettnyugati banklegényeket pofán verni.
Próbáld meg pofánverni azokat a fejlettnyugatiakat, akik a kárpátokban kivágott maradék szálfenyőket 2,5 méteresre daraboltatják és bedarálják OSB lapnak. Ez mi? Ez nem balkáni, ez eőjjdefejlettéjraóper.
menjél és prőbáld az AES nyugatnémet illatoslegényeit pofánverni, amiért biomassza címen bükki szálerdőket fűtöttek el hőerőműben!
Folytassam? Kik baszatták széjjel a közútinhagyott gabonaszállítással a közutakat, ha nem a nembalkáni fejlettekeke...
Addig balkánizol, hogy kijelentem:
Ik pin Donauerschwoobisch! (aki ugye balkáni)
Igen, elhatároztam, hogy mától kezdve balkáni leszek.
Frick László Intézet 2014.05.22. 15:53:02
Frick László Intézet 2014.05.22. 15:56:53
Begépelem ide:
Zseniális vagy, vészmadár.
jó, és most nézd meg az alábbi fotón balról az ötödik, a kalapos magas ember arcát:
olyan pofával MONDOM
neked.
Hogyan változik meg számodra a kijelentésem értelme attól, amilyen (ugyanis olyan) pofát vágok?
m.cdn.blog.hu/du/dudenbuch/image/1957K%C3%A1d%C3%A1rrales%C5%91k.jpg
Frick László Intézet 2014.05.22. 16:04:42
Az ember még nem tudott jól beszélni, a korai Homo Sapiensnek volt valami 300 szavas szókincse, de már festette az arcát és feszt maszkot öltött, főleg harcban, hogy az ellenfele ne olvashasson az arckifejezéséből...
Anyád ne sirasson, egy andamanszigeteki 8azóta kihalt) 120 cm-s törpeember.. mág óvodába se járt, és többet tudott emberiarckifejezésekből olvasni, mint te a diplomáddal, pedagógus létedre?
Jó, legyél egy kádárkori propfotós és tedd már az elfogadóbizottság elé ezt a képet, hogy terjesszék a sajtóosztály elé
m.cdn.blog.hu/du/dudenbuch/image/1957K%C3%A1d%C3%A1rrales%C5%91k.jpg
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.05.22. 18:22:47
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.05.26. 10:41:13
"100-200 dohányárudás gecit kéne sajnálni."
egyáltalán NEM ezt mondtam
"Ha nagyon akartam trafikot, lett trafikom és a faszt se érdekelte egyébként a pol hovatartozásom."
NEM igaz, volt nem egy konkrét ellenpélda
és nem véletlen, hanem rendszerszintű
de még egyszer, én nem erről beszéltem
balkáni: lsd mint fent (kontextus!)
"AES nyugatnémet illatoslegényeit pofánverni, amiért biomassza címen bükki szálerdőket fűtöttek el hőerőműben"
1.: ez hogy jön ide?
2.: ez hogy jön ide?
3.: ...
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.05.26. 14:47:35
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.05.26. 16:04:39
hát azt sajnos nem tudom, mi a valóságalapja ennek
de azt tudom, hogy nagyon nem adekvát válasz a trafikmutyira:D
Frick László Intézet 2014.05.27. 04:57:06
Hasonlatos ez, amikor alkoholizmusról vitatkozom és erre az a tipikusan korszerű válasz, hogy "nagyapámnak is volt 10 hold szőlője és minden nap megivott 3 liter bort" Illetve: "Tandori dezső önvallomása szerint is a 90-es években okszor volt borissza fázisban és mégse mondhatja senki, hogy életművén kjimutatható az alkohol dementív hatása" illetve "illetve ott van Koós János, aki másfél millió kilométert vezetett hóttrészegen balesetmentesen 8ebből 400ezret jogosítvány nélkül)
Ettől függetlenül az alkoholizmusnak, mint olyannak a rendszerszintűségére ezek a példák kb annyira jellemzőek, mint a trafikokra a 200 példa.
Ha elkezdem a trafikhálózatban vizsgálni a rendszerszerűséget, akkor kb ugyanazt tapasztalom, mint más magyar tipikus rendszerekben.
Beszéltünk már erről a korrupció kapcsán, ha pl hannibal Lektűr szűklakókörzete pógár,mestere lesz, hirtelen többszázan messzirúől és régijóbarátoikként kezdik el Hannit köszönteni.
Politikai-szakmailag pl a trafikmutyi nem erősség, hanem egyszerű balfaszság.
De maradjunk csak a valóságnál. A trafikmutyi pár mázsa szálka, és erdőtolvajok mutogatnak rá, akik vasútiszerelvényszámra lopták a gerendákat.
Frick László Intézet 2014.05.27. 05:05:53
Éles szituációban, a valóságban, pl amikor Heves városkának a Jászapáti felöli végéhez érek autóval: A te állításod szerint TUDOMÁNYOSAN IGAZOLHATÓ módon nem tudHATOK olvasni a tekintetekből. Senki sem tudja ELŐRE bebizonyítani nekem, hogy ha nem vészfékezek az úton álldogáló és reám MEGFEJTHETETLEN néző asszony előtt és nem kerülöm ki óvatosan a még három asszonyt is, aki megkerülő manőverem ELÉ lép, hogy akkor majd kaszákkal és kapákkal...
én csak azt mondtam, hogy kétféle gondolkodási művelet fejlesztette ki az embert a majmok közül és ezek közül az egyik a találgatós-ráhibázós. A "nemtudományos" a másik pedig a tudományos.
Természetesen nagyon szivesen adok neked igazat, legyen úgy, ahogy te mondod és az ember ne higgye n annak, amit a tekintetekből olvas, hiszen egzakt-tudományosan nem bizonyítható.
Miért kéne énnekem előfeltevéssel élnem Heves városának Jászapáti felöli végében, amikor egyszerűen és klasszikusan lassítván kürtöléssel is figyelmeztethetném az úttesten ácsorgó gyalogosokat az érkezésemre, mi igazolja azt TUDOMÁNYOSAN hogy a kürtölésemre nem elfelé fognak távozni az úőttestről, hanem összefelé gyűlnek?
És ha megúsztad Hevest, akkor Jászapáti-Gyöngyös felé vedd az irányt és tekintsd meg a mátrai irtásokat.
Frick László Intézet 2014.05.27. 05:17:08
Pl Tito Dugovity sose létzezett, viszontt a sohamegnemismert Brazovity Márkó, Markovity Ráduly vagy Kusitye Fero még Dugovityon is túltett.
Vagy pl Kinizsi Pálról minden úgy ígaz, ahogy a mondákban áll, csak a vége nem közismert, hogy a FeketeSereg-e rablóbandává züllött és úgy kellett magyar kardok által vesznie
@A Hannibal Lektűr-attitűd: ...vagyis az EGÉSZ történet lenne érdekes, de nem lehetne elég érdekes.
A trafikmutyi EGÉSZ története dögunalom. És igazából benneteket is csak a mazsola érdekel a kalácsból.
Tudományos szempontból pl az egész almát meg kéne enni úgyértve, hogy a csumáját és a magját meg széjjelrágni, nagyon fontos tápanyagok vannak az almamagokban, de ki akar megenni EGÉSZen egy almát.
Ez az, amit Petre Maghari tevékenységén szoktam szemlélteni, MINDEN úgy ígaz, ahogy Petre leírja, csak az a baj, hogy Petre SZÁNTSZÁDÉKKAL szelektál és a kihagyott részletek pedig tudományos szempontból fontosak..
nagyon fontos pl az a tudományos tény, hogy a Kis Jégkorszak nélkül nem tört volna ki a Nagy Francia Forradalom és még az is lehet, hogy ha 1789-ben kalászt vet és beérik a gabona, akkor sem tör ki.
Frick László Intézet 2014.05.27. 05:21:00
Vegyünk egy tényt, amiben megegyezhetünk:
Lopják a pénzeket kifelé a szolnok-püspökladányi vasútfelújításból.
Szintén tény az, hogy a korszerű modernmédia odatolja mindenüvé a kamerákat, a faszbúknyilvánosság könyörtelen.
Ugye, annyira nyilvánvalóak a lopások, mért nem lehet látni pl erről a vasútimutyiról képeket?
Pl a trafikmutyi kapcsán jólsikerült és előremegtervezett provokációk, mint pl a fesztiválon a hodály szájába telepített trafik, bőőőőőséges teret kaptak.
Hol vannak a TÉNYfeltáró riportok?
Hol vannak az OKnyomozók?
Frick László Intézet 2014.05.27. 06:08:59
van mihármunknak egy közös vonása: szeretjük a nőket.
És most pedig egy valós szemlétető példa következik: Frikk szerelme, a pornóblogíró Juci és az ő lába.
A kérdés az, mit tudhatunk.
Vészmadár A Reál Tudományok embere, az ő számára a tudható azt jelenti: tudományos tény[szerűség].
Frikk pedig, akkoriban blogocholizmusát éppen a jobb sorsra is érdemes Kogondoltam! c. blogban tombolván, szerelmes lett ebbe a pornóblogíró Juciba.
Hát, a szerelembeesés ez ilyen, túl sok racionalitás nincsen benne, valamint tudományosan megkérdőjelezhető az is, hogy egyáltalán az ilyet szerelemnek nevezhetjük-e.
Frikk enyhén lábfetisiszta, ha Krúdy Gyulát középerős lábfetisisztaként is megismerhetjük a Rezeda regényfolyamból, akkor őnála azért enyhébb eset.
Frikk szerelme elhatalmasodása idején rcionális műveletekkel igyekezett lenyomni magában a szerelemérzést, egyik férve persze az volt, hogy fizikai-tudományos értelemben semmit se tud Juciról, jóformán azt se, hogy szőke vagy barna. Csak találgatni tudott juciról, a tehetséges pornóblogírónőről. Az egyik alapvető sejtése az volt, hogy egy átlagos pornóblogírónő nickjének tulajdonosával szemben juci viszont tényleg is... hogy is fogalmazzam meg ezt tudományos tényszerűséggel, a legalkalmasabb ide a kihondoltam! blog szóhasználata, amiszerint is Juci un "pinás". [A pinával mkint olyannal rendelkező emberegyedek elsöprő többsége egyébként is nő - a szerk. kieg.]
Frikk a szerelmben levést egyáltalán nem racionális élethelyzetnek tekinti, szerinte az észerűség és a szerelmben-levés szinte kizárják egymást, Frikk egyáltalán nem óhajtott szerelmes lenni egy soselátott, érzett éspl szagolt nőbe. Frikk ezért raciomnális, ésszerű, tudományos műveletek sorozatába fogott, előszöris megállapította, hogy Juci a valóságban, tehát a polgári civil életében egyáltalán nem olyan promiszkuitív, mint a blogja meséiben. [Ezt sajnos immár tudományosan nem tudnánk igazolni -a szerk. sajn.]
Szerencséje lett Jucival magánlevelezni [ a nők imádják, ha szerelmesek beléjük, persze pl kellő ambivalenciával, tehát pl ugyanúgy és egyszerre ez lehet nekik kellemetlen, fárasztó, unalmas .. vagy pl udvariasan tűrik el...] . Frikk tudományos bizonyítékokat szerzett arról, hogy tényleg, Jucinak aztán nem sok pasival volt dolga [a sok relatív, de most ezt hagyjuk, Frikk számára nem volt sok...] A levelezgetés idejében is volt állandó pasija Jucinak, ez jelentősen megkönnyítette Frikk szerelmi ábrándozásit, melyeket így a testiségben összesen tehát Juci lábaira koncentrált [lábméret a szerkesztőségben - a szerk. röh.]
és most következik búcsúpéldabeszédemnek egy igen lényeges eleme vagyis a főlényege:
Frikk bevalotta a Kigondoltam! kis kollektívája előtt, hogy a valóságban minden hezitálás nélkül leszopná Jucinak azt a lábaujját, amit juci megengedne neki leszopni (vagy többet is)
Ezt a műveletet elképzelte maga előtt a Kigondoltam! kis kollektívája és több felháborodáshullámot is kiváltott a nőitagozatban.
Tudományosan vizsgálva ugyanis a kérdést mindenki előtt megjelent a képsorozat, Juci úrnő kegyesen fölemelinti lábait és az őletőőte négykézláb aláűzkodó Frikknek megengedi, hogy a bal-lába gyűrűsujját leszopja.
Reflex-szerűen e képsorozat elképzelői előtt (meghatározhatószámú olvasó találkozott már a hús-vér Jucival és egynél több férfiben némi szerelmi lángocskák is libegtek Juci iránt...)
Döntőnek nevezhető az olvasóknak azonban az a többsége, akikben mindenféle sajt-szerű (vagy ordenárébb, pl tornaöltőzőszerűen vaskos) lábszagemlékek böfögtek föl és... megboötránkozván útálkozni kezdtek ezen.
Frikknek az az elképzelése támadt, hogy Juci lába is szinte steril és illattalan, esetleg zokniöblítő mesterségesillatokkal roncsolt... Valamint a közönségben az útálkozás továbbra is bugyborgott, hiszen ők külöböző szagúnak képzelték el juci lábát.
Pedig Frikk figyelmeztetett a szerelmesség lélekápolatának tudatmódosító hatásaira -erről szerintem mindenkinek van valamilyen személyes élménye, kiszerelmesedvén abból az emberből még a szaga is más lesz...
Frikk tkp RACIONÁLISAN próbálkozott. rámutatni arra, hogy BIZALOM-ról is szó van. Abból a feltételezésből indult ki, hogy a lábujja jucinak egy , a fiatal (tehát oktondi) pasijától [indoikolatlanul] elhanyagolt része... éshogy Juci annyira nem venné zokon, talán elszenvedné, ha Frikk az undorító nyálával benyálazza.
De ismétlem, a történet TUDOMÁNYOS lényege valaminek a kifejezése & A Bizalom. Ezek Frikk számára mindentfelülíró lényegek voltak, míg a kívülállók számára a lényeg Juci elképzelt lábszaga volt...
Frik feltételezése az volt, hogy juci lába szinte teljesen illattalan és íztelen lenne, míg a Döntő Többséget az az ÉRZETE befolyásolta, amiben rendesen sajtos-erős lábszag DOMINÁLT.
Állítsuk az egészet próba elé:
mi történhet?
Frick László Intézet 2014.05.27. 06:20:38
A.: Jucinak 76 DeBousier-fokos lábszaga van erős polyamidzokni+műbőredzőcipő bukéval [Krúdy idejében pamutharisnyák és valódibőrcipők voltak, valamint a mértékadó nők lavórban mostak lábat legalább 3 percres előáztatás után, ami technikailag nemegészen ua, mint zuhany alatt lábikót felemelni és gyorsan meg misi-mosigálni] Frikk beleveri arcát a VALÓSágba...
B.: Van valamilyen, ez relativizálható szaga/illata Juci lábának, Frikknek ez finom és boldog hogy csalódnia kellett előfeltevésében, miszerint Juci lába teljesen illat-és szagtalan, tkp a bal könyöke is kb ugyanolyan ízű vagy szagú A KÖZÖNSÉG viszont útálkozik...
C.: Frikknek tök igaza lesz Juci lába teljesen illat-és szagtalan, tkp a bal könyöke is kb ugyanolyan ízű vagy szagú A KÖZÖNSÉG viszont útálkozik...
Viszont Frikk nem tud örülni annak, hogy ennyire igaza lett... Viszont kívánsága mégis teljesült, morálisan (szerinte) valamennyire vállalható vagy elviselhető vagy kezelhető kapcsolatba is került, testibe, Jucival.
van még egy vizsgálatisor, amiszerint Frikk tök áálatt hűűjjeee...
Másik tudományos-laboratóriumisorozat szerint főleg a bomló tejsav [...] összefüggések Juci cipőinek számával valaminthogy hetente hány különfélepár cipőt visel valamint a zokni -és harisnyaviselési valamint lábmosási szokásai stb-stb
Szóval azt állítom én Vészmadár, hogy mindaz, amiben az Ember szerepel, mint tudománnyoszempontból figyelembevehető tényező, ott MINDEN nincsen meg egzakt-tudományosan.
És a találatszám nem biztos, hogy annyival rosszabb a ráhibázásnál, mint a matmatikailag bizonyítottnál.
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.05.27. 10:01:26
a trafikmutyi nem 200 trafikról szól, hanem a (nemz.egytm) RENDSZERRŐL
de tudom, én vagyok jolók által megvezetve, nem te
LOL
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.05.27. 10:04:12
na most én ezt a jucis lábfetisiszta parabolát nem tudom követni
így nem is értem
Frick László Intézet 2014.05.27. 13:17:28
Frick László Intézet 2014.05.27. 13:19:34
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.05.27. 14:36:33
"Átlátszó c. szelektívténykezelő "
ez mindent elmond rólad, különös tekintettel a szálka és gerenda viszonyára
:((((((((((((((
Frick László Intézet 2014.05.27. 16:01:12
Szálka és gerenda:
Semjén Zsolt -megvan?
És akkor tekintsük John Biden-t aki az USA Semjén ZSolt-ja, különösen kikoránkel tudományosösszehasonlítizmusával.
John Biden ül az ukránok előtt egy U alakú asztal főjén és helyszíniirányítást tart, ilyeneket beszél, mint: Az ukránok függetlenítsék magukat az orosz gáztól.
Erre két út van:
- Ukrajna az orosz gázt pl magyarországtól veszi meg
-az USÁ-tól vásárol palagázt ÉS beengedi az USÁ-t palagázt csinálni.
Namost én írok úgy, mint Petre maghari viszont képtelen lennék az orosz-ukráb válságrólúgy írni, hogy ekkora poenokat, mint amekkorákat az USA Semjén Zsóttya csinál, kihagyjak.
Azaz:én képtelen vagyok a szelektívténykezelésre, Maghari viszont payola bértollnok.
Semjén szélka
Biden gerendaszállítmány.
A másik témához:
A palagázról már most tudjuk, micsoida és hogyan termelik ki és mivel jár. Tehát ez nem afféle, mint az "atom" vagy a nejlon.. vagy a szénhidrogének örökigtartó mindenhatóóóóóságába vetett [tév]hit.
nemmellesleg a környezetvédők is felléptek az amerikai palagázkutatók ellen, csak ez a Jó Fiúk mindentudomka lapjából szelektívténykezeléssel ugye kiesett. Attól függ, hogy miben kavar a Greenpeace, ha a diégós fiúknak alkalmas sávban, akkor hír, ha nemalkalmas, sőt tilos sávban, akkor nemhír. Nemmellesleg a palagáztermelés esztelen fokozása az USÁ-ban egyenesen fakad a krach-ból is, amiről kikoránkel Bloombergen nyőtt fejlettudata nem akar tudomást...
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.05.27. 16:08:43
te most megint mi a faszról beszélsz??
ez az átlátszó:
atlatszo.hu/impresszum/
ja, és nem blog:
atlatszo.hu/2011/07/01/rolunk/
DE hogy a picsába jön ide Magyari Péter?
(a többi agymenésedről nem is beszélve)
nehari, de ilyenkor képtelenség komolyan venni
mintha bekattanna valami a fejedben, és BÁRMIRE, MINDENRE ugyanazokat a monomániáidat tolod
:(((
kikoránkel 2014.05.27. 17:17:52
"
én képtelen vagyok a szelektívténykezelésre"
Milyen jó is az, hogy ezt a legilletékesebbtől hallja az ember! :D
Azt azért föl nem fogom, hogy ezt kíváló tulajdonságodat mért egy teljesen ujjbólszopott Biden-sztorival illusztrálod?!
Azt megértem, hogy valami nagy geciséget akartál a nyakába varrni, csakhogy pariban legyen tömjénzsóttival, de ez kilátástalan ügy. Zsóti unikálisan hülye, Biden sose lesz képes ezt a szintet hozni.
"palagáztermelés esztelen fokozása az USÁ-ban egyenesen fakad a krach-ból is,"
és még miből?
btw, meddig ésszerű és honnantól "esztelen"?
Amikor putyinnak fáj?
Frick László Intézet 2014.05.27. 21:45:10
Kedvencem a drogliberalizáció. Jewlentem, a magyar proletár vagy a cigányok 500 Ft-oos adag kroistályokat szórnak a cigidohány közé és ezeket nemzetidohánybótszerű nyuilvánossággal a liberalizáltnál is szabadabban működtetik, szivesen látják pl a drogellenes kommandókat és szivélyesen magyarázzák el nekik, mekkora nagy faszna is mehetnek el, hiszen az aktuális kristály sose szerepel sehunse a drogjegyzékekben. és TELJESEN totálisan szabad a drogozás és én szeretném azt, ha a taszisták ennyire drogliberális körzetekben laknának (cím a szerkesztőségben) háthogy a bűnözés hoóóóógyvisszaszorútt... arról is jobb lenne nem nekem mesélnem, hanemhogy az ő magasztos orcáikon közvetlenül ha érezhetnék
Frick László Intézet 2014.05.27. 21:48:51
Szégyelleneém egy nálam ennyivel okosabb embernek, mint te elmagyarázni, hogy miért veszélyes a palagáztermelés és ez miben áll, kérlek, tájékozódj az ezekszerint kriptoputyiniánus Greenpeace oldalain.
Biden egy óóóóriási orbitális seggfej.. bár igazad van, ha még egyszer megnézem videón, a jelenet az ukránokkal inkább Orbánt idézi Tusnádfürdőn, amidőn osztja az eszet...
Ja és Junior Biden igazgatótanácsitagsága az ukrán gázcégben? Erről mit ír a Bloomberg?
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.05.28. 00:16:22
bocs
midig azt hiszem (remélem) hogy nincs lejjebb
de van
:((((((((((((((((((((((((((((((((((((
kikoránkel 2014.05.28. 09:00:21
Tájékozódtam a grínpísz oldalain.
"Miért nincs szükség Paks 2-re?
Mert veszélyes. Bármikor bekövetkezhet egy baleset vagy katasztrófa, melynek hatására a környezetbe nagy mennyiségű halálos sugárzás jut. Az új paksi blokkok egy 60 éves technológiára alapozott régi atomerőmű néhány száz méteres körzetében épülnének, ami tovább fokozza a veszélyt. A paksi atomerőmű jelenlegi 3-as blokkja legutóbb tavaly novemberben állt le egy elöregedett alkatrész miatt.
Mert az évszázad végéig függőségi helyzetbe zár minket Oroszországtól. Az új paksi blokkok orosz kölcsönből, orosz technológiával, orosz vállalatok által épülnének meg. Oroszországból jönne az üzemanyagként használt urán is. Mivel a kőolajunk és a földgázunk jelentős részét is éppen tőlük kapjuk, energiaellátásunk további évtizedeken át Oroszország kezében maradna.
Mert drága. Csak az új blokkok költsége legalább 4000 milliárd forint, a további szükséges fejlesztésekkel az összköltség ennek a duplája is lehet. Ezt a pénzt az államadósságon keresztül mindannyian fizetni fogjuk, legalább 30 éven át. Ebből is látható, hogy az atomenergia teljesen életképtelen komoly állami támogatás nélkül.
Mert nem tiszta. Oroszország csak 20 évre vállalta az elhasznált fűtőelemek elszállítását. A nagy aktivitású radioaktív hulladékok megfelelő elhelyezését sehol a világon nem lehet garantálni, ugyanis legalább százezer évig kellene biztonságosan tárolni azokat – ha ez fizikailag lehetséges volna."
Frick László Intézet 2014.05.28. 17:15:24
Ezzel szemben arra mutattam rá, hogy csak a szokásos történt. A jóoldal ügyes találmányából a piszkos munkát megint a balfasz rosszoldal végzi el. és akik 10 évig BASZTAK az energiakérdésre (is) deközben hagyták fölfejlődni a paksi lobbit, most nagy álszenteskedvén hahognak (miközben egyébként öriznek)
kb 36-38 éve vagyok atomerőműellenes..
kikoránkel 2014.05.28. 18:04:43
Nem érted, hát akkor elmondom.
Arra próbáltam utalni, hogy grínéknek semmi ami nem nap vagy szél, nem felel meg.
Amit az erőmű finanszírozási, elfogadási, eladósítási oldaláról írnak, abban van igazság, de az nem az ő saját találmányuk.
A technológiai veszélyekről meg csak általánosságokat tudnak.
Azt írják, "bármikor bekövetkezhet egy baleset...". Bármikor, a faszt. Az ilyesminek feltételei vannak, de arra jó, hogy rémísztgessék a jónépet.
Van esélye, hogy történjen valami baleset, akár az atommal, akár a palagázzal. Pont mint a légi, tengeri, szárazföldi közlekedésben vagy az építőiparban. Mo-on háromszor annyi ember hal meg háztartási balesetben mint a közutakon! Paks fennállása óta hányan haltak meg atomerőművi balesetben???
Baleset volt, van, lesz. Tanulunk belőle.
ÉN nem vagyok atomellenes, és nem szeretnék a XIX-században élni.
Te viszont esztelen palagáz-kitermelést vizionálsz, de semmit nem tudsz róla.
Krachról írogatsz, de nem tudod alátámasztani semmivel.
Szerintem, az ilyen típusú írásaidat jelölhetnéd "írói munkásság"-taggal.
Frick László Intézet 2014.05.28. 18:30:48
Úgy folytatsz velem "párbeszéd"-et, hogy kliséztél magadnak egy dudi-képet fmeg tudatot...] és szüntelenül azt győzöd le, ami... hát hogy is mondjam, nem is csuda.
Megértetni akarsz valakivel valamit -akit nem is értesz. De akkor honnan tudod, mit kell vele megértetni.
Tekintve pl az USA mai politikáját, nem láto azt, hogy a XIX. századot jelentősen fejűlhaladtuk volna. Ma is civilizálunk, észt meg kultúrát terjesztünk, a fejletthomokunkat adjuk el a beduinoknak és korszerűhavat eszkimóknak. Csak pl a "biomezőgazdálkodás" távlati ideáiban olyan vágyálmok lebegnek, amik a XIX. században még megvoltak...
A baleset kapcsán... 100 éve még Hannival vitatkozván arra mutattam rá, hogy a tipikus XX. századi "találmány" félkészen kerül a forgalomba:
elöntjük a világot polimerekkel, de MÉG nem tudjuk, mi legyen a hulladékával. Megvan az "atomenergia" de MÉG nemigazán tudjuk TÉNYLEG is megfékezni a magerőműveket és nemigazán tudjuk, mi legyen a hulladékával ésígytovább. A palagáznyerési eljárás is "KÉSZ" a szó nóbelbonbonos értelmében -de még igazán nem tudjuk, hogy mi lesz a felszínalattivizekre gyakorolt hatásaival és a tektonuikai következményeivel DE MÁR ezerrel nyomatjuk és fejére szól, ki szót emel (márminthogy hülye, mint én... )
CSak akkor lennél képes a palagáznyerésről negatívat mondani, ha Orbán a híve lenne... vagy annak írt volna alá...
Nem látom azt, hogy a XX. századból tanult volna az ember -ennek a regénye a Súlyszivárvány. Semmit se tanultunk, minden ugyanúgy folytatódik, nincsen más koncepciója az europidnak, új ötlete. És ez lesz a veszte.
kikoránkel 2014.05.29. 10:32:20
Ha tudnám, hogy milyen szempontok szerint állítod ezt:
"
nem láto azt, hogy a XIX. századot jelentősen fejűlhaladtuk volna."
az nagyban segítené a megértést. Nekem, panelprolinak, olyan szempontjaim vannak, mint pl átlagéletkor, egészségügy, táplálkozás, oktatás, kultúra, foglalkoztatás, közbiztonság, csecsemőhalandóság, nyugdíj stb.
Ha nálad az a prioritás, hogy a bárány legeljen együtt az oroszlánnal, akkor ebből a szempontból igazad lehet.
Mármint a fiksön-kategóriában.
Biomezgaz nem tud enni adni 7 milliárd embernek. Most még.
150 évvel ezelőtt sem volt képes ennek a népességnek az ötödét sem ellátni.
Félkész termék. Mind az. Aztán módosítgatják, fejlesztik, vagy jobb lesz, vagy nemigen marad meg a piacon.
Az egész emberiség így működött, fennállása óta, kivéve a teljesen elszigetelten élő kis csoportokat.
Ugyanez a polimerekkel. Bár, ha tényleg olyan geci lennék, mint amilyennek te időnként beállítasz, megkérdezném, hogy mi bajod a bőrrel vagy a fával? :D
Merthogy polimerek.
De, felteszem a műanyagokra gondolsz, akkor viszont nem értem, hogy te, mint gumicsizmásparaszt, hogyhogy nem találkoztál még a lebomló komposztáló zsákkal?
Van ilyen szemetesbe is meg jópár csomagolóanyagba is.
Persze, nagy probléma, de van előrelépés itt is. A BASF egész kutatóintézetet hozott létre ennek a megoldására.
Betegre fogják keresni magukat ezen.
Nincsenek idősoros adatok a palagázkitermelés hatásairól, így van.
Honnan is lenne, új technológia, pár éve kezdték az egészet.
Nem lehet minden eseményt laborban szimulálni, majd a gyakorlatban kiderül, min kell változtatni. Lesznek veszteségek, az biztos. Így megy ez.
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.05.29. 10:49:09
LÁTOD BASZOD A GITÁRNYAKT
MEGINT MELLÉBESZÉLSZ
Átlátszó,hu-ra reagálsz mellébeszélve, sőt
majd mikor ezen kiakadok, mivel jössz?
kikoránkellel meg pakssal
!!!444!!!
DE HÁT NEM ERRŐL VOLT SZÓ
MEGINT
MEGINT MELLÉBESZÉLSZ
faszomba már komolyan, hogy lehetsz okos ember létedre ilyen korlátolt barom
Frick László Intézet 2014.05.30. 05:41:47
De azt huiszem, ez a lényegen az Átlátszó val kapcsolatban nem bváltoztat, tehát ha majd az átlátszó így kezd, hogy
Telek Elek és Sári Mári vagyunk, az Xwbggwharra Intézet, a HmnGhddaT Alapítvány (nem sorolom) támogat bennünket, ebből ez ennyibe és ennyibe kerül és a mi jövedelmünk pedig ennyi és ennyi ebből ...és pl a folytatásban tényleg egyformán, ütősen és tekintet nélkül (tehát nem úgy, ahogy Tóta "osztotta" a magyar sajtóéletet a 2006-os Feljövetel című alkotásában.
Teháthogy az arányok olyanok a
Prostzitúcióellenes Igasságos Honlap
on, hogy Gyurró Félic strici a csicska köcsög Robikától szaros faszát szopatta le Kittykével snitt és most pedig a mieink is kapjanak a szórásból, a mi kenyéradónk Hammeres Buccó pedig a multkor visszakért tízezerből egy 9789 Ft-os számlánál.
Szóvalhogy a Gerendák & Co. ZRt támogatja a faügyibűnögyek honlapot és akkor minden 79-ik fogpiszkálóhoz mutat egy szálkát a Gerendák & Co oldfaláról, ami ugye lopottgerendagyaluláskor keletkezett. És ezt egyenlő pártatlan tájékoztatásnak cimkézi. Csodálatos makrofotókkal a fogpiszkálókról.
Frick László Intézet 2014.05.30. 06:13:47
Érdekes az előadásod a veszteségekről. Ezt a veszteségrátát a természettörvény is ismeri -ugye. Pl az evolúció alapja is, ugye.
Nagyon tetszett a minap pl Jane Goodall hivatkozása, az afrikai helyzetről beszélt és azt mondta, hogy ez így ment Európában a XIX-XX-ik századig, Afrikában most ez a korszak van, öldöklik egymást az emberek és majd lesz ez másképp is.
Nagyon tetsz9ik a tanításod a polimerekről, mert kitűnően alkalmas annak a kérdésnek a vizsgálatára, hogy érdemes-e vitatkoznia olyan embereknek, akik álláspontjukat megingathatatlannak tudják, tehát összesen azt várják a vitáttól, hogy a másik álláspontja módosuljon vagy megsemmisüljön... vagyhát maga a fószer menjen a picsába.
nyilván adódik, hogy a polimerek közül a XX. században az ember nem fedezhette föl a bőrt vagy a tölgyfát alkotó természetes polimereket. Kell lennie egy feltételezésnek:
VAGY azt feltételezed, ÉN TUDOM hogy az ejtőernyőselyem termelés fokozásában a feladat ilyen mesterséges polimer fölfedezése volt VAGY NEM FELTÉTELEZED
Minden viadalban is hasznos lehet , ha a viadalozók közül az egyik aannál ügyetlenebbnek tüntei föl magát, mint amilyen ügyetlen, ez ugyanis vakmerőségre csábítja az ellenfelét.
Emlékeztetlen ennek az egész blognak az alapítási céljára valamint blogismeretségünk kezdeteire.
Élatlában a blogok leginkább valamilyen észosztás céljából jönnek létre, valamit sokjszoirosítani, terjeszteni, közreadni stb.
Szerintem minden kéltséget kizár az, hogy ez a blog pl a legszabadabban kommentelhető, offot nem ismerő blogok közé tartozott, igen gyakran a kommentek többet érnek a főszövegnél. Általában a bloggereket az az attitüd jellemzi, hogy ha a tévedésük nyilvánvaló, azt is inkább megkoncepcionálják, semmint viszavonjanak.
Afféle lektorként kezelem a kommentelőimet, nemhogy bajom van a nálam annyival okosabb emberekkel, mint te, hanem egyszerűen el is várom őket ide, mivel az iskolázottságom és papírozottságom hiányos, el is várom, hogy helyrerakjanak.
Amióta te a fejedbe vetted, hogy én SIMA orbánszekértoló vagyok, azóta teljesen tönkrementek a párbeszédeink. Vagyis: nem vetted észre, hogy rosz fach-ba nyomtál bele, viszont erőteljesen kampfolsz ellenem, ugye ha egy orbánszekértolóval kevesebb, akkor vagy milyen jó lesz, vagy ha annyira nem is, de legalább kiélheted bizonyos vágyaidt.
megmutatkozott ez "amerikáról" (az USÁ-ról) való vitánkban is.
Különböző időhorizontok vannak, a lebomló"nyélomm"ok terjednek, egyre. Sakok, sebességek, vektorális törvényszerűségek, mi mit merre húz el, mik derülnek ki (az időhorizont alatt majd)
Természetes ma már a modellezés, tehát a hatáskutatás is. Léteznek matematikostatisztikai modellezések sokmindenre
Vesszőparipáim ménesében kedvencem a Dr Czeizel bácsi (tehát politikailag megfelelő figura) által gazdagon,m tudományosan de mégis olvasmányosan is kitárgyalt sáv, az europid ember.. biológiaidőben felfoghatatlanulröpkegyors meddősége, a spermiumszám vészes-rohamos zuhanása, etc. Statisztikomatematikailag modelezhető ma már az europid ember kihalásának a dátuma valahol az időhorizont alatt a messzeségben.
Én nem kételkedem az állításaidban, ugyan mitől kételkednék, próbálkozik az ember s hátha beüt valami.
Tekintsd az un "klímakonferenciák" próbálkozásait.
Vannak trendek és ezeket lehetséges próbacseresznyealapon meg-megtoldogatni.
természetesen egy europid még szép, hogy ad annak esélyt, hogy az europidoknak hamarabb jön meg az esze, semminthogy eltűnjenek-feloldódjanak az emberiségóceánban. Egyelőre úgy tűnik ez nekem, főleg HIT kérdése, ebben leginkább (csak) hinni lehet.
Az, hogy én (az egyébként móókszista származású :D ) permanenshaladáselmélettel szemben pulzálni látom a világot, ez még szerintem nem haladás vagy fejlődésellenesség.
Azt mutatja az emberiség története, hogy a tudás.. ha mintegy "népköltésszerűen" beépül a társadalomba, áthtja, az jó.
Mostanra azonban a tempó annyira felgyorsult, hogy már nem 2-3 nemzedéknyi egy pulzáló fejlődésiszakasz(mint ugye a társadalomhajnali városállamok történetében) hanem egyetlen generáció 3-4 egymást kioltó löketet érhet meg (az én generációm és az energiapolitika) Egymást mossák el az eszmék, itt még az emberek föl se fogták a szélerőművek jelentőségét, míg amott kezdenek lejönni erről is, mert túl nagy az ár és nem pusztán pénzbeni.
Össze-vissza cibálják a tömegeket és ezek a tömegfoszlányok ütköznek is..
Amire energiaügyekben rámutattam, a magyar társadalmom energiatudtossága nem tart még ott, mint a nyugat-németeké 1974-ben
és ezügyben ráadásul el is pocsékolódott az elmúlt 25 év.
És politikaibehasználódás kell ahhoz egyáltalán, hogy TÉMA lehessen. (És: a házak hőtérképezése mint , idézem, "ónijósszarság"...
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.05.30. 11:31:11
hiba...
sajnos itt nálad annyira tendenciózus, hogy már nem is hiba, hanem a rendszer része:(((
az űn. válaszodra meg nincs mit reagálni, mert elfogult és tudatlan:((((
kikoránkel 2014.05.31. 09:38:34
"
Azt mutatja az emberiség története, hogy a tudás.. ha mintegy "népköltésszerűen" beépül a társadalomba, áthtja, az jó."
Én még láttam kicsikoromban azokat a gyerekeket(százával), akik gépbe tett lábbal bicebócáztak reggelente iskolába.
Próbáltad volna "népköltésszerűen" beépíteni a társadalom tudatába, hogy a Salk-vakcina vagy a Sabin-cseppek megelőzik a gyermekbénulást!
Frick László Intézet 2014.06.01. 08:00:42
Úgy tűnik, hogy az emberiség csúcstársadalma egyre selejtebb... ha pl a világ népeit elkezdem Cooper-teszttel mérni.
Ha megvizsgálom pl a pontán szülésre képességet (haugyanis az Úristeny leóccsaja villanytot)
Az ÉN történetem szempontjából kétségtelenül fontos, hogy ÉN életbenmaradjak
DSe a felhomályosodás idején az europidok szaporodási rátája még kb 4 volt vagy valahol 3,5-4 között, most meg 1,9... 1,8 vagyis két europid egyed után 1,9.. 1,8 egyed marad vagy annyise.
Családom eőjjdefejletteurópában élő ágazata, úgy tűnik, teljesen kihal, csak mi fejletlen k'k'k'éjrapai büdösbunkók maradunk irmagnak, én még a 2-t teljesítettem. Fejletteurópai ágazatokból a nagyszüleim 70 unokatestvére után mára nem maradtak egy focicsapatravalóan és ennyi embernek van összesen három gyereke.
De most, szépen kérlek, nehogy le büdösbunkójobbosfeketegyulásozz engem ezért! Szerintem megmaradtam a "tudomány talaján".
GHasonlít egy picit ez a vitánk ahhoz, amit hannival fojtattam Nádasdy tabnítására.
"A nyelv története az, ami történik vele" -szemléljük csak szépe, ami történik vele.
Pl a magyar nyelv gyermekbénulásjárványba esik szépen. tegyük föl, hogy a szálylisodást, a szókincs rohamos szegényesedését, a gügyizmus, a zacsivacsisodó cuki,mogyiskodásos ubiücsisedést csak LESEM mint a birka természetesfolyamatként ... mert ez történik. (És akkor olyan társadalomra kiható kisérőjelenségekkel, mint a faszbúkizmus, nem is foglalkoztam)
Nem értenéd, hogy az
"Isten akarata ez"
ugyanaz a mondat, mint a
"természettörvényből fakad ez"
Itt nem tudsz engem a szokásos mócceroddal beletolni a rosszoldali butákok közé, mert egyáltalán nem azt mondom, hogy a 2200-as években suíí-suí medmekszélet lesz Európában, Eurpa tele lesz európaiakkal meg minden, nyelvcsere, volt már ilyen a történelemben, meg lesz is. A bolgárokról is mindenki úgy beszél, mint szláv népről, holott türkök. (És akkor milyen mókás is a bolgárok törökgyűlölete, majdnem annyira, mint amikor egy izraeli polgár genetikailagterrosistának mondja sémita testvérét, a palesztint...)
Annyit mutatok csupán, úgy tűnik a természettörvény szerint, hogy egy biológiai fajnak van egy bizonyos fejlődésisebességtűrése és ezt a fejlődésisebességküszöböt mintha, hála a fejlett jeőjjdefejlett europidoknak túlléptük volna a XX. században... és úgy tűnik, hogy ezt a szabályhágás mintha visszavágna...
Frick László Intézet 2014.06.01. 08:04:10
"Minden fillért megfog, de a Ft-ot elengedi."
"Az egyedszámegmentési ráta óóóriásitnövekedett, ma már ezeregyedből egy se vész "
-csak az összlakosságszám zuhan
a legviccesebb helyeken még akkor is, ha az "idegeneket" beleszámolom.
kikoránkel 2014.06.02. 08:49:52
"
Itt nem tudsz engem a szokásos mócceroddal beletolni a rosszoldali butákok közé,"
Miért tenném, megteszel te mindent ennek érdekében.
PL:
"Úgy tűnik, hogy az emberiség csúcstársadalma egyre selejtebb... ha pl a világ népeit elkezdem Cooper-teszttel mérni."
Mért avval, mért nem mongyuk tojásfestéssel vagy farönkhajigálással?
Kb, ugyanannyit mond el róla.
"
és úgy tűnik, hogy ezt a szabályhágás mintha visszavágna..."
Hol, miben?
Ha lehet, ne úgytünikezzél meg herderkedj, valami konkrétumot lécci!
Frick László Intézet 2014.06.03. 04:48:10
Ebben a vitaszituációban semmi értelmét nem látom annak, hogy itt elkezdjek vizsgázni neked, beszkennelni pl prof. Dr Kovács Sándor szülészeti egyetemi tankönyvéből vagy Dr Czeizeltől (akinél persze rámutatok a politikai megfelelőségére is).
Kutatók, tudományosan, rendesen dokumentálva, elfogadott forrásokban publikálva közölték kutatási eredményeiket, miszerint a terhek fejen való cepelésének egyensúlyozó mozgása a szülőúti izomzatot is erősíti.
Természetesen , ha akarom, relativizálhatok mindent , így a Cooper-tesztet is (egyébként pont a kedvenced, Bezzegamerika még meglehetősen klasszikus a középiskolás fiatalok testedzésében, pompomlányoknak pl egyáltalán nem kunszt olyan tornagúlákat alkotni, amikre Magyarországon utoljára gróf Klebelsberg Kunó dúlása alatt volt képes a bármilyenoldali ifjúságunk.
Azaz addig nem érdekes a Cooper-teszt, amíg a szülőszobában ki nem derül, hogy a szülő nőnek egyszerűen nincsenek működő izmai a magzatja kitolására. Ésugye tágulni csak az az izom képes jól, amelyik összehúzódni is, azaz már nem csak azért kell császározni, mert ez divat, megfizetik.. hanem szükség is.Vannak tudományos feltételezések arról, hogy az europid férfi spermiumszáma mért ennyire viharosan zuhant meg az elmúlt negyedszázadban, tippelnek a dohányzásra, az agrárkémiára, egyáltalán a háztartásikémiára, a stresszre.. stb, nem sorolom föl, itt az a kérdés, hogy számít-e egyáltalán valamibe az érvelésem, szerintem nem.
Szerintem teljesen mindegy, hogy mit mondok neked, a lényeg az, hogy be tudod-e állítani valami hülyeségnek, baromságnak, légbőlkapottnak ésígytovább.
Egyébként SZEMÉLYSZERINT számomra, NEKEM indifferens az, hogy ha előveszem egy magyar gimnázium testnevelés[órai] felméréseit 1977-ből majd 2014-ből is, mit mutatnak a számok egzaktan.
Fütyülök különben Öröklődésünk Titkaira is, tehát pl arra, hogy mire vezet, ha 100 szülésből 67 császáros.
Eddigi beszélgetéseinkben kb 202 alkalommal toltál bele egy népiostoba, orbániánus, dänikenes, összeesküövéselméleteknek felülős, Kapu magazinolvasós, makoveczánus-kerényiimrés-feketegyörgyös ákosrajongós... szóval egy ilyen képzetes ... hűdenehezen fogja a billentyűzetem idézőjel[macskaköröm] nélkül... jobbos ostobákoktáborába.
Semmi értelmét nem látom ezt taglalni, de ha a sávokból, amikben te engemet egyszerűen lazzán könyékkel beletoltál az ostobákok közé... a legizgalmasabbnak az amerika[USA]kritikát találom. Ugye, a magyar tétel ez, hogy aki csak egy makkantás rosszat mer mondani az USÁ-ra, az jobbikos állat. A tétel az, hogy Orbán love Putyin -tehát az orosz-ukrán válságra már meg is van a helyes válasz és pl aki csak kifogásolni meri azt, hogy az USA milyen jogon kavar ott a térségben (ami kavarástól egyébként a lokális probléma ám globális is lesz, de ne ez zavarjon! hiszen az orosz-ukrán válságból is összesen annyi a lényeges, hogy a magyar belpolban abból mit mire lehet használni )
Tkp, ha még lenne nekem kedvem neked felelni (de minek feleljek egy olyan tanárnak, aki nem vizsgáztatni akar engem, hanem megbuktatni) és elkezdeném összefoglalni az USA Progresszív Erő-it névsor szerint, a sztenderd liberálisokat (már ezt úgy értem, hogy akik SZERINTEM is liberálisok, tehát nem afféle magyarmód szájjalliberálisokra gondolok)
akkor érdekes módon azt találom, hogy ezek a számomra mértékadó szellemeberei nemkülönösebben vannak elragadtatva pl az amerikai külpolitika elmúlt 100 évétől -beleértve John Biden legutóbbi tevékenységeit...
Kedven TV-csatornám a Sundance és ott kisköltségvetésű amerikai filmeket szoktam nézni, amiket kivétel nélkül a számomra elfogadható szellemiségű progresszív amerikai értelmiségiek készítenek.
nyilván , ha nem g-k tévesztő és suksükölő büdösparasztok falusi csalággyába születek, hanem az apukám már 4. osztályos koromban angoltagozatos suliba írat [1963-ban!!! Magyarországon !!4!4!4!!!] és hagynesoroljam... tehát biztos vagyok abban, hogy ha egy fasza kis ösztöndíjjal csak 6 hónapot tölthetek Ifjúkorom Szellemi Kánaán-jában mondjuk Coney Island [Joseph Heller Nyomában Tour]-tól Big Sur-ig bezárólag, akkor árnyaltabb is lesz az USA-képem, mint így... ugye.
Jaj, még nehogy kifelejtsem ezt a poent, miszerint az USÁ-ban fél-másfél-hatésgfélmagyarországnyi fótokban a jobbikosok kánaánja diadalmaskodik olyan... jobbikos ízlésű ...közbiztonsággal...
Meggyőződésem, hogy rém okos ember lehetsz, de pedagógusnak nem vagy valami jó... csak kevéssé motiválsz a tanulásban, mit a faszt jelentkezzek megint-és megint pótvizsgára olyan tanárnál, aki nem tanítani akar, hanem megbuktatni
Ilyen szitációban büdösparasz'gyërik vállat von osz tavasz
kikoránkel 2014.06.03. 12:15:52
" "Úgy tűnik, hogy az emberiség csúcstársadalma egyre selejtebb..."
Cooper-teszt, gátizom, spermiumszám, császármetszés...selejtebb!
Villanyt bevezeted-e, ha odaér? :D
" ha 100 szülésből 67 császáros. "
Mo-on, ez kb 32-34, de jól példázza, hogy nem vagy képes valami ordas nagy kamu nélkül alátámasztani az állításodat. Vagy Magyarországnak ebben is jobban kell teljesítenie?!
Frick László Intézet 2014.07.06. 05:51:28
Nem hinném, hogy a nőgyógyászaok SZAKMAI (tehát nem a pénzügyi) kollégyioma különösebben preferálná a császározást. Főleg az oknélküli kényelmicsászározásokat.
Az utolsó 100 komment: