Hogyannemtudjuk-ezt-megoldani -országban mindenről gyorsan-egyszerűen el tudjuk dönteni, jó-e///rossz-e, Itt vannak mindjárt a visszaszámlálós közlekedési lámpák, amik főleg önkormányzati tulajdonú utakon (a belterületieket a közútkezelő egyszerűen átpasszolta az önkormányzatoknak: annyival is kevesebb utat kell karbantartaniuk). Tehát a tudjukkik a felelősek a visszaszámlálós lámpákért, innen tehát a jógyereksajtó könnyen-gyorsan dönt, ezek a lámpák vacakok, mert maikor már csak 2-3 mp van vissza a zöldből, az bizonyos autósokat padlógázadásra és átslisszanásra késztet. http://kep.cdn.index.hu/1/0/225/2251/22511/2251158_3354ec3aa350f73aca6be08f5bc21e8e_wm.jpg kép forrása

Mert egyébként pl a rendszeresen azt a kereszteződést járók egyéb-mellékkörülményeket, gyalogos-közlekedési lámpák, lekanyarodósávok lámpái színeit figyelvén saccperkábé mp-re pontosan előre ki tudjá számítani, még meddig zöld vagy átérnek-e vékonysárgán. Sőt: a sárgajelzés ezeket a rutinos szakmaifelhasználókat arra készteti, hogy nagygázzal suhanjanak át a kereszteződésen... míg egységsugarú kényszerautózó felhasználók pedig engedelmesen, ahogy tanulták azt, szépen satufékeznek tükörbepillantás nélkül és akkor pl Fényesfővárosunkban egy szakmaifelhasználóktól dús kereszteződésben biztos hogy jól beléjükdurrant hátulról egy szakmaifelhasználó.

A visszaszámlálós lámpákról ugyanabban a jógyerekorgánumban jujdezöldhevületben, ha akarom-vemhes-alapon lehet pozitíve is beszélni, ekkor a politikaisugallmányos sávban elhallgatott funkciójára erősítünk rá frenetikus stílusunkban, miszerint megfelelő környezettudatos (na, melyikoldal erős a zöld-elkötelezettségben, melyik ?) ember a visszaszámlálós lámpánál ha bő 50 mp-t mutat, le is állítja az autója motorját.

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr505821841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2014.02.19. 08:10:36

A jóoldalisággal nehezen megvádolható Debreceni Önkormányzat - saját bevallása szerint - igencsak megbánta a mp alapú lámpákat,
mivel a hülye átslisszanó autósok miatt jelentősen megnövekedettt a koccanások száma. Ha legközelebb Debrecenbe jársz, szakmaiszemlére
melegen ajánlom a Széchenyi-Külsővásártér utcai igenzseniális megoldást, ami a következőben áll:
Miután a lámpa pirosban szépen leszámolt nulláig, nem ám az van, hogy olyan jóoldla módra csak úgy, bevált zöldre. Nem. Ehelyett
az összes lámpát piroson tartja mindenütt - legalább 5-6mp-ig, ezen idő alatt természetesen a számláló nem számol sehova.
A hatás olyan, mintha elromlott volna a lámpa. Aztán tétován sárgára és zöldre vált persze.
Ez a megoldás - ami nálam különdíjat érdemel - valamire válasz volt. De vajon mire?

magyar-magyar szótár 2014.02.19. 09:02:49

@nagyjoco:
1. Válasz: a körforgalmak bevezetésekor (és azóta is) előfordulnak olyan típusú koccanások és balesetek, amik az újdonság rutintalan////szakszerútlen!!!ostoba használatából adódnak, még ma is sok úrvezető ahelyett, hogy áttekintené a körforgőt ELŐSZÖR megáll satufékkel MAJD körülnéz, hogy mehet-e be a 'forgóba.
2. A nemszámlálós lámpáknál pedig ... olv. a főszövegben.. sárgánál csinálja ugyanazt, amit a visszaszámlálósnál 3-4 zöld mp táján.
Szerintem a számlálós lámpáknak jóval több a haszna, mint a kára.

3. Pl a bézbólütőket még mire is szokás használni, de ettől nem kell még kivezetni a piacról.
29.: Szerintem aki zöld 4mp lesatufékez a lámpánál azzal, hogy majd az úgy is piros lesz (bár előtte sárga) az meg is érdemli, hogy hátulról beledurranjanak, de főleg azok, akik jellegzetes lassúautózással másokat feltartva "kiharcolják " a pirosat.. ha másképpen nem megy, már belassít 20-ra és perszehogy így igaza is lesz :D Amikor kiszeded a vénidiótát az autóból és megkérdezed, mit csinál, deffenzív óvatosvezetőnek nevezi magát.

Fenehorizont 667 2014.02.19. 13:45:09

az országban az összes közlekedési lámpát egy wallis tulajdonú cég gyártja. mármint tényleg.

2014.02.19. 17:06:42

Bocsánat, rosszul mutattam be az alapproblémát. Az alapprobléma az, hogy a számlálós lápmánál a a piros utolsó másodperceiben MÁR elindulnak, a másik oldali éppen pirosra váltott lámpánál MÉG átmennek. Ez utóbbi bekövetkezik számlálós lámpa nélkül is, de az első eset nem.
De amúgy én s jobban szeretem a számlálós lámpákat.

2014.02.19. 17:08:28

@Fenehorizont 667: Elég is egy ekkora országnak egy ilyen cég. Gratulálok a wallisnak, érdemes monopolcéget birtokolni, ezt professzionális üzletstratégiának hívják.

Fenehorizont 667 2014.02.19. 22:48:38

@nagyjoco:
á, csak vicc volt. igaziból a Közgép szállítja őket. ezt biztos forrásból tudom.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.02.20. 00:36:19

@nagyjoco: debrecen ilyen szempontból (is:) katasztrofális

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.02.20. 00:37:01

@magyar-magyar szótár:

...pont, mint ez a poszt is

a visszaszámlálós lámpa megítélése nem politikai kérdés - az általad fikázott cikkben sem, baszodalássan:(((

és :((((((

2014.02.20. 08:05:25

@Fenehorizont 667: Kizárt dolog. Ilyen üzletekben mindig a ballibák meg a zsék vannak benne.

2014.02.20. 08:09:52

@A Hannibal Lektűr-attitűd: A kettes villamos átadásával kikerül a város a "belső közlekedésre alkalmas" kategóriából. Kár érte, sok lehetőséget ígért.

magyar-magyar szótár 2014.02.20. 09:59:35

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Érdrekes, hogy én (szerintem nálad sokkal-sokkal gyakrabban) közlekedem Debrecenben és semmi bajom nincsen a közlekedésével, egészen jól autózható, normálisak az emberek, jókedvűek, pl külön érdemes tanulmányozni a Piac utcában a hajléktalanok hawájjzását meg effélék, van Wasabi étterem (jól megy) kurvasok a mindenféle nációjú külfődidiák meg effélék. Jó, azt tudom, hogy van 667 bánatbeteg jóoldali ember, aki a virágkarnevált ois fostosszürke-feketeférbe látja ólmos szarszitálásban, de hát szegény jóoldaliak, nekik is kő valami élvezet

magyar-magyar szótár 2014.02.20. 10:04:16

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Nincsen, most, ami ne politikailag kerülne metszőkés alá, nincsen semmi. Itt van mindjárt a 444.hu.
Az jutott eszembe, hogy erről a két kibaszott atomerőműblokkról ugye a6z lenne a demokratikus, ha társadalmivite lenne, de pl amikor meg Bokros csomag volt vagy un "tébéreform" akkor nem kellett a társadalmi vita, mertugye demokratikusan választott kormány döntött ezekről és kész és majd tessék a következő választáson jobbanválasztani, ha nem tetszik (ez 2007-ben, ez a következő választás a 2010-es volt ugye...
Sőt, amikor 2008 végén megbukott a kormány, akkor se kellett a demokratikus automatizmus (azaz csődebevivő kormány lemond és takarodik és új választások, ahogy demokráciában szokás) BASSZADALÁSSAN

magyar-magyar szótár 2014.02.20. 10:06:44

@Fenehorizont 667: Jól sikerült ez a vicc, de egy bizonyos nagyságrend fölött az oldaliság nem számít, úgy 500-600 millióFt magassábában az anyját megbassza, nemhogy nem érdekli a szinezet. A Wallis góréság pl sorbaállna D[K]úró Dóra mosatlan valagánál nyalni, ha hozna úgy egymilliárdot. [-> Dr Prokopp Dóra országa]

magyar-magyar szótár 2014.02.20. 10:12:15

@nagyjoco: Az a gond, hogy a balosok vagy a zsidók nem e minőségükben, hanem pusztán és kizárólag azért, mert okosabbak, ügyesebbek, tehetségesebbek és szorgalmasabb, ezért a nyerők. Erre már sokszor rámutattam, a legtehetségesebb legeslegjobb rosszoldal a középmezőnybe se fér be a jóoldalon. Bár azért, ha jóoldali nagy gondolkodó lennék, élnék a gyanúperrel, hogy néhány jóoldali nem annyira szívből jóoldali, mint inkább számításból, jóoldalinak lenni ugyanis nagyságrendekkel többet fizet, lás Závada Péter esetét is. Az ember letesz pár garast a megfelelő politikai oldalon és ezreket kaszál tallérokban. Ezért volt jó a Kádár-rendszerben, hogy csak úgy bemondásra nem fogadták el valakiről, hogy szocialista embertípus, vizsgázni (próbát állani) is kellett. most a sok-sok jóoldali bájos gyermek közül ha egyébként tényleg bizonyítani is kéne a jóoldaliságot, jópárról kiderülne hogy valódi attitüdjében jobboldali konzervtívreakciós. Pl a zsidók között nagyon sok erősenjobbos kőkonzervatív van. És hát a mi "liberálisaink" jaj és ja. de még a zöldjeinkkel is baj van, pl a faszom sokkal zöldebb, mint az LMP.

Dudenbuch Fan 2014.02.20. 11:27:44

@magyar-magyar szótár: Az vajon miért lehet, hogy a rosszoldalon nincs igazából nagy kaliber? Ennyire jellemtelen itt mindenki, hogy eladják magukat a jóoldalnak?

2014.02.20. 11:34:02

@magyar-magyar szótár: Azt mitől lett Závada jóoldali? Egy politikai töltetű megnyilvánulásáról sem tudok,ez viszont gyönyörű:

"aki az időt most felgyorsítja
szörnyek ölében megpihenhet
vaskapuit a földnek nyitja
nyugalma sebe lesz ő a csendnek
akinek torkából kígyó csusszan
ő lesz az áldozó s áldozat egyben
szeretni fog az szépen hosszan
s telvén az idő egyre szebben "

2014.02.20. 11:35:52

@nagyjoco: Mondjuk most jöttem rá, hogy ezt nem ő írta, de attól még gyönyörű :D

Én pár versét olvastam a neten, és szerintem nagy tehetség.

Dudenbuch Fan 2014.02.20. 11:46:39

@magyar-magyar szótár: Erdős Virág miféle tehetséggel, szorgalommal vagy akármiféle értékelhető nagysággal rendelkezik? Mármint azon kívűl, hogy akármilyen szaridőben hajlandó részt venni az aktuális flashmobon és ott elkárogni a a Van egy ország című "versét"?

Dudenbuch Fan 2014.02.20. 12:03:37

@nagyjoco: Az én aktuális kedven versem Pozsonyi tollából való:

"Spíró ótvar,
Konrád átok,
Nádastól meg
mndjárt hányok!"

magyar-magyar szótár 2014.02.20. 13:09:32

@Dudenbuch Fan: Pont Erdős Virág a legszebb példa arra, hogy ha az ember politikailag megfelelő, akkor a tehetsége lehet akár fogyatékkal is. A nők más tészta, a nők eszköztárában, gondolok a hírhedt Esze Dóra Morcsányi Géza anekdotra, szóval a nők eszköztárában nempolitikai eszközök is vannak , úgymint sírás vagy pina. Vagy ugye a nőket tisztelni kell. (És itt hagy mutassak Adyék asztalára, ahol Kaffka Margit ugye miért is kaphatott helyet. PONT azért mert a tehetsége számított és nem a genitáliája, mint bizonyos írónőknél. [különbségek az írónők és a nők-akik-írók között])

magyar-magyar szótár 2014.02.20. 13:12:36

@Dudenbuch Fan: Egy kezemen még az összes ujjaoimat se kell előpattintanom a pl Spiróhoz mérhető rosszoldali zsenik előszámlálásához. Bár jópárszor felhoztam már, nem lehet elégszer: hogy járt Tandori Dezső, amikor kifakadt, hogy ő jobboldali író szeretne lenni. Senki nem értette meg, mit akart ezzel mondani, de legfőképpen a szájjalliberálisok nem. Arra kényszerítették Tandorit, hogy az ezügybéli tanítás helyett hazudja azt, hogy csak részegségében beszélt hülyeséget. pedig ezügyben kéne egy Hamvas Béla-i igényű esszé...

magyar-magyar szótár 2014.02.20. 13:16:19

@Dudenbuch Fan: Élni kell. Ahogy a nagy író Darvasi László prózázása kezdetein jegyzé: Az irodalom célja a jó sörözés. És a jóoldal sokszorosan jobban fizet, mint a rosszoldal. A rosszoldalnál ingyen is kell melózni, rengeteg a kontár, a kókler, akik máshol már nem kellenek. Sikkadnak is el nagy tehetségek, pl Dippold Pál semmi másért, csak azért,. mert rosszul választott oldalt. Ambrus Lajos irói-esszéista nagyságát tekintve vetekszik a jóoldal első 11-ével, de elsikkad, mert rosszoldali, pedig nem is frekventálja magát politikailag. csak ugye Kortárs= rosszoldal.
Mit míveltek a jóoldaliaki az Írószövetséggel... és hogy művelték.

magyar-magyar szótár 2014.02.20. 13:17:50

@nagyjoco: Az ifj. Závada aláíróként is jól forgatja magát. Én teljesen egyetértek vele én pl szíjat hasítanék a fiam hátából, hogy a lakáson kívül valami politikailag nemmegfelelőt nyilatkozna.

magyar-magyar szótár 2014.02.20. 13:38:46

@magyar-magyar szótár: Hogy a magyar speciális szájjalliberalizmus még annyit se ér, mint bioenergiának a metángáz, amit ezek a példátlan elmék csöndben kifinganak, mutatja Hajós András [@A Hannibal Lektűr-attitűd: néni libérijáliss etalonembere ugye :D ] 2006-os esete frissiben az Igazságbeszéddel. merészelt hajós valamiről másképpen gobndolkodni, mint a másképpgondolkodók és egy évig kellett azután jóoldali seggeket nyalnia, hogy valahogy visszevickélje magát politikailag megfelelőnek, miközben a történelem őt igazolta és ma már az őt akkoron basztatók antigyurcsányistábbak a zantigyurcsányistáknál. Ez egy nagyon egyszerű, velős és cáfolhatatlan példa arra, hogy milyen a magyar szájjalliberális. Mivé is lennének, ha nem ballibsiznék őket a tökhülye és oktondi rosszoldaliak.

magyar-magyar szótár 2014.02.20. 13:39:18

@nagyjoco: neked szántam az előző kommentemet

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.02.20. 14:35:19

@magyar-magyar szótár: erről talán hallgasd meg személyesen orbánt

persze nem a mait, hanem a 2007-est:

coub.com/view/ozdr

Dudenbuch Fan 2014.02.20. 15:48:07

@magyar-magyar szótár: Egy-két aláírás még nem a világvége. Nem hiszem, hogy Závadát különöseebn érdelné a Zösszefosás sorsa meg a Demokrácia jövője, amit ugye a Patás már a sír legszélére vitt.

Pesrsze lehet hogy tévedek és a lelke mélyén egy gyurcsányista csökevény.

Dudenbuch Fan 2014.02.20. 15:55:11

@magyar-magyar szótár: Látod, engme itt veszítenek el, az ingyenmelónál. Hogy olyan hülyének néznek, hogy szerintük nekem elég, ha tagja lehetek a Magyar Csapatnak, amihez még egy ingyenpóló sem jár. Miközben a jóoldalnál 500Ft járt minden begyűjtött kopogtatócéduláért 2002-ben, és 2.20Ft jár minden bedobott szórólapért. Reggeltől estig szórtam egyetemistaként, hol érdekelt, mi van azon a papírdarabon.

Ahol pénzvilág van, ott pénzvilág van.

magyar-magyar szótár 2014.02.21. 02:40:26

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Ez a pestieknek egy kedvelt vitaérve, egy bizonyos fokon megállnak a lehengerlésben azzal, hogy nekik is van vidékiaffinitásuk, ti. rokonaik élnek ott.
Én pl szeretek bezzegisztáni rokonaimra hivatkozni, de az igazság az, hogy most halnak ki utolsómohikánjaik

magyar-magyar szótár 2014.02.21. 02:41:26

@Dudenbuch Fan: Závada Pál fő kovácsa az Összefosásnak

magyar-magyar szótár 2014.02.21. 02:45:27

@Dudenbuch Fan: Gyurcsány következetes antikommunista már kisgyermekkora óta. Ez egyébként a jóoldal egyik kedvelt réthorikai fogása, az oratio egyik huilláma előtt megtorpan és sorol valamennyit antikommunista portfóliójából. Aztán persze már definíció szerint hülyít a kommunistaság kritériumairól, de mentségére legyen, napipolitikaitaktikai célból (jó, szentesítet) célból hazudik, A Rém egyik fő vázeleme a néhai antikommunistasága és ha most mint kommunistát is lehet csépelni, tehát ezeknek a hülyéknek már úgyis mindegy, hogy a kommunisták kik is voltak a valóságban, vagy hogy most nem velünkélőkádárizmus van, hanem valami más. Ugye majd ha győzedelmeskedik a jóoldal, utána már nem lesz könyörület.

magyar-magyar szótár 2014.02.21. 11:15:19

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Ez így van, mindenért ma is lényegében föl kell menni Pestre. Ha pl a nyájajuhászat időszerű kérdéseiben szeretnék útbaigazítást, akkor is.
Vajjon mi az oka, hogy a jóoldal megelégszik a Fényesfőváros megnyerésével? Lényegében az országot le is szarja, csak kommunikációs-szointeken fejti ki aggodalmát. És ez kib 1945. óta mindig is így ment, egyszerűen Budapest népe ideológiailag fejlettebb, feszesebb az osztályérdekeket illetően, jojjde zöld is, biodinamikus és akkor még műűvészetekhez való affinitásáról nem is beszéltem e derék és kivételes népnek. Tkp értelmes embernek nem is érdemes máshol élnie, ha különben mindenért úgyis Bp-re kell FÖLmennie.

magyar-magyar szótár 2014.02.21. 11:21:45

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Hagyjál már 2007-tel. nem a jógyerekline ois, meg nemde te is ezen szoktál gúnyolódni, mi van a régidolgokkal. Netokratikusan szemlélve 2007. az százéve volt, akkor az oroszok még a fasorba se, nemhogy a spájzba. ha valaki azt állítja 2007-ben, hogy lesz majd olyan tíz éven belül, hogy az USA akar valamit, pl katonailag szokása szerint beavatkozni és az oroszok cokit mondanak neki és az USA erre kussol: kinevetik.
benyalod a néphülyítést? Jóhogynem azzal jössz, hogy Indiában éjjel a vadak... (közben metg űrtechnika és nemsokára iriszdiagnosztikai alapú országos személyinyilvántartás lesz...) Jóhogy nem affélével operálsz, hogy a Pápujákok főggyén meg a kannibálokok.

2007. óta egy kicsit senderült a geopolitikai helyzet és egy egyébként kurvára egy mindegy milyen magyar miniszterelnök viszont, ha boilha köhögne... vagy röhögne... Most pl a TASz felszílította orbán Viktort a mire is? Ki nem szarja le. Pl ha orbánnak ez magától eszébe jutott volna, a taszista jógyerekek kakilnák le először hogy wuudebelehetnek most szarva a... tényleg... milyen erők is állnak szemben a majdanon a kikkel. Te tudod?
Hanni, Hanni...
2007-tel gyössz, de egyébként meg nehogyelmultnyolcévezzünk már.
Sóőt, nagyon könynen előfordulhat, hogy az USA után a Zónijó is megcuppan a saját levében...

magyar-magyar szótár 2014.02.21. 11:22:43

@A Hannibal Lektűr-attitűd: 2007?? -bazdmeg! Hát 2011. milyen régen volt, nézd már meg, hogy a jóoldal 2011-ben miket jósolt 2014-re.

magyar-magyar szótár 2014.02.21. 11:24:24

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Jóhogynem a Spice Girls-el jössz már, amikor Lady Gyaggya ráncfelvarrott klónja Nikki Minaj is kifutószéria...

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.02.21. 14:05:21

@magyar-magyar szótár: ez az oktalan pestfóbiád már többször volt téma

ha valaki divatban akar sikereket elérni, milánóba megy vagy párizsba, ha valaki techcéget futtat, a szilíciumvülgybe ésatöbbi

hs személyeskedni akarnék, megkérdezhetném, te pl miért nem jöttél fel(!) pestre, hogy sikeresíró lehess pl?

* * *

de inkább politizáljunk: tegyük fel, hogy igaz, amit az ellenzékről gondolsz... de a belbudai elitgimis jobbik vagy az elsőgenerációs márnemvidéki taplópesti fidesz kit szar le jobban, engempestit vagy tégedvidékit?

magyar-magyar szótár 2014.03.04. 14:08:35

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Ó, a válasz rém egyszerű: nem birta volna a májam, a gyomrom meg a vesém, el se jutottam volna odáig, hogy rámenjen a hasnyálmirigyem
süti beállítások módosítása