Gonosz  vigyorgással fogadom a híreket arról, hogy bizonyos Pál nevű jelentős művészünk phia melymennyire népszerű bizonyos bölcsészlánykörökben, de kérdés, hogy Gyetvai Ágnes fiaként mennyire lenne népszerű.

 

 

PS.: Az semmi, de  Dr Galsi Gabi fia is repel.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr764481733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FilcTroll 2012.05.02. 07:20:08

A magyar rep alatt szinte mindig szar a zene, pedig a szöveg sokszor jobbat érdemel. De mivel a "zenét" DJk csinálják, nincs min csodálkozni. (...medve nem játék, dj nem zenész.)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.05.02. 09:46:44

járatlanként mind a jelentősemberek, mind a rap világában (na jó, 12 évesen én is NWA-t hallgattam), világosítson valaki fel, kinek a fiáról van szó, melyik pál ez?

Fenehorizont 667 2012.05.02. 12:52:30

@FilcTroll:
sztem fankadeliék jó zenéket írnak a pofázás alá. meg gengszter zoltánék is. főleg élőben jók.

FilcTroll 2012.05.02. 13:42:20

@ödönke666: Igen, ezért írtam, hogy szinte mindig. Vannak kellemes kivételek, sajnos a színvonal még ott is sokszor hullámzó. Az élő zenével kísért művészi kántálás jó zenészekkel jobb tud lenni bármilyen DJ-alapnál. A DJ-k és más számítógépes zenecsinálók közül is azok a legjobbak, akik rendszeresen játszanak legalább egy hangszeren és zenekarki tapasztalatuk is van.

Egyébként ebben a videóban a zene szerintem nagyon jó, szeretem ezt az Esbjörn Svensson-hangulatú alapot és lám, az élő zongorázás itt is csodát tesz.

2012.05.02. 13:58:20

Ez majdnem olyan, ami jó. Persze nem éri eol Ákos Ikontól takonyig terjedő HírTV által főtámogatott nagyon mélly költészetét, de néhány vicces kínrímet eltekentve jó.

magyar-magyar szótár 2012.05.03. 05:53:29

@Dinamuki: Nem gondoltam volna, hogy a rep az zene is, azt hittem a repben az a basszusütem és egy vagy kétütemnyi dallam azt a célt szolgálja, mint a holly -vagy bollywoodi filmekben a zenés-táncos revue, hogy két bassztákok /szoptátok/anyátok/picsátok között azt a sok izét hallgatván a fáradságot levezethesse...

magyar-magyar szótár 2012.05.03. 05:56:05

@ödönke666: főleg alterrádiókban meg YT-n fogtam már jószövegű repet, de az életben idelent azt tapasztalom, hogy amit hallgatnak, az a Dópemant is alámúlja.

Legyezős Lucy 2012.05.03. 09:51:18

@magyar-magyar szótár: ?
nem lett volna szabad leírni? mille pardon.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2012.05.03. 10:42:22

@FilcTroll: speciel az AKP lemez fele alatt rendes zenekaros zene szól

meg pl amíg volt, a Ludditák is zenekarral tolta

sőt, én láttam a szigeten (nagyszínpadon!) ganxstát full élőben:)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2012.05.03. 10:43:56

@FilcTroll: ettől függetlenül a rap alatti 'zene' valóban nem zene; sem funkciójára, sem eszközeire nézve

ezért értelmetlen zenei mércével mérni

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2012.05.03. 10:48:46

Azt tudom, ki Péter, és azt is tudom, ki Pál; de ki Gyetvai Aranka?

(és mi a baj Újonc Petivel?)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2012.05.03. 10:55:16

@magyar-magyar szótár:

Újonc* Peti a tipikus híres-ember-fiacskája szitut tök jól kezelte szerintem.

*: ez a neve, így ismerik a bölcsészlánykörök is

magyar-magyar szótár 2012.05.04. 06:31:27

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Kösz az info-t, mármint az Újonc-ról, a többit tudom, sőt igazságtalanul bántó ZP-t lejelentősművészenem jellegzetesen indekszista-zsurnálista attitüdben. ZP-nek mondjuk kétvesémet simán odaadnám, bár ahogy a pocakját elnézem a májam hamarabb kéne . Meghát a jellegzetes magyaririgység is beszélt belőlem, de ez is a könyöködön gyön már ki .

magyar-magyar szótár 2012.05.04. 13:01:46

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Pthruuu, most megvagy! Ritkán tudlak ilyen jól elkapni, te kevésbeszédűséged miatt jaj olyan bölcsnek l á t s z ó , te. Azért ugyanis, hogy valaki csak úgy ZP legyen (illetve a Zöld Pardon esetében valami) meg kell dolgozni és GYetvai Aranka fia annyit még nem dógozott [meg]. ÍTehát úgy értem, ha valami oknál fogva lett volna EP-nek egy Pthrütsök nevű gyermeke és az repelne, akkor is EP az EP lenne és nem a kis Pthrütsök, érted? (nem én mondom, így hátha megérted, mert ha én mondanám, akkor az istennek se értenéd meg, de mert ez tőlemfüggetlen, hogymondjam , zsurnálista szokásjog, teháthogy NP az nem Náhoczky Pulcinella, hanem az NP és kész. Náhoczky Pulcinella esetében a pöttyöket ODA KÉNE rakni [sic]így: N.P. Tehát Z-fia Péter [Újonc] esetében így írtam vóna Z.P.

Tokfalv 2012.05.04. 13:21:42

Gyetvai _Ági_. Öngyilkos lett, sok baja volt, szerintem hagyd ezt a vonalat, Péter meg tehetséges gyerek az apjától függetlenül. Sokáig azt se tudtam, hogy ő az az AKPhban.

magyar-magyar szótár 2012.05.04. 13:44:13

@Tokfalv: Köszönöm, akkor a szokásom szerint ugyan a bejegyzést nem töröltem [hogy a kommentek megmaradjanak, pl a tiéd ], de szürkítve és áthúzással jelzem, hogy nemér.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.05.06. 10:01:14

jah, hogy Závada Pál már híres emberbe számít? Sztem körülbelül úgy, ahogy az Ulysses klasszikus, ugye: méltatni illik, elolvasni már nem (mondjuk spec. nem is érdemes, szvsz).

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2012.05.07. 01:31:01

@vészmadár (pica pica):
nem szoktam ilyet, de: tehülye-evagy

(vagy félreértelek és bocs)
süti beállítások módosítása