Ez most csak egy link lesz - a tehetséges Szily László riportjára mutat. Ó, bár több ilyen lenne, satöbbi-satöbbi (Hannibal mesterrel való "vitánk" margójára egy pepp... )

 

http://index.hu/belfold/2012/02/22/nem_lennenk_a_lappok_helyeben/

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr174167576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr Steinmann 2012.02.22. 15:29:34

szerintem, ha egzotikus népmeséket meg szily cikkcsiket szeretnénk olvasgatni, nem ide járnánk
szóval hogy miért ezek vannak

nagyon_buta 2012.02.22. 21:07:11

A népszabis cikk (nyomtatott, vidéki verzió második oldal) jobb?
De tényleg?

magyar-magyar szótár 2012.02.23. 01:54:17

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Szily basztatásáról, hogy ti. én nem ellene vagyok, amikor basztatom, hanem tényleg a jópofáért (aki jópofa)

@dr Steinmann: Nem értem, mért nem szabad nekem is néha korszerű tmbrliánus lenni
Egyszerűen arról van szó: Azt szeretném, ha helyetem az olvasóm olvasna egy kis Szily-t. (Most pedig hallgassuk meg az AB Bizottság Nőiagyvelő c. számát:
www.youtube.com/watch?v=_5cUZmHZmXE
süti beállítások módosítása