A Síkbolygo két lehetséges dimenziója, azaz irányai ezek, a sika és a mika irány.

Hajda-nada-dana, alig egy évtizeddel ivarérettségem után a lányokból a java kínálat (tehát akinek a randibugyija az összesen hét műszálasból nem a Saturdai volt pirosszivecske hímzéssel és persze nem műszálas... ) leginkább a Bonanza Ba  szóval a Depecsesek meg a Módosok közül kerülhetett ki. Akárhogy erőlködöm, egy Módos kinézetű lány nem ötlik föl bennem. Várom is most a Mód-os leány outfitre emlékezők segítségét. talán válltöméses denevérujjú márványfarmerjakik? kis babos tüllszoknyák vagy az Debby Harry néni volt?  Valószínű azért, mert a Depecsesek majdnem tökfeketéje jobban bejött nekem.

 

Amidőn a Síkbolygón összesen két rossz közül választhatunk [bár most az egyik rosszank tökúj a csomagolása, csatornamarketingje, piacibevezetőkampánya fasza és legfényesebb elméink ingyen szívjóságból nyalatkoztak nekik... köszönjük [tapsójjatok!]. Szóval ez volt a kínálat leginkább.

var1.:

 

var2.:

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr673369864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spájdernecc 2011.11.15. 06:58:43

Depesh - Cure
Omega - Piramis
Abba - Boney M
Purple - Zep
Illés - Omega
Beatles - Stones

hülye árkok :)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.11.15. 07:12:08

@spájdernecc:

nah, ebből a Purple produkált olyat, amit meg tudtam hallgatni, az is csak a kései 90-es években, a Purpendicular és az Abandon albumokkal, már Steve Morse gitárossal. Evvan.

spájdernecc 2011.11.15. 07:42:25

@vészmadár (pica pica):
no, szerintem meg Blackmoore után nincs Purple, de én konzervatív és ortodox vagyok :)
az felsorolt ellentétpárok engem személy szerint nem érintettek, csak a körülöttem lévő kiscsoportok igazodási irányait próbáltam a térben és időben elhelyezni
ezzel annak a meggyőződésemnek hangot adni, hogy a jó és a rossz megítélése / persze néhány axiomatikus és közmegegyezésen vö. kőtáblák, alapuló ponton kívül / neveltetés, ízlés és szocializáció kérdése.

magyar-magyar szótár 2011.11.15. 07:49:43

@vészmadár (pica pica): Egy darabig abban az illúzióban ringattam magam, hogy a beatle-k együtt csápoltak váll(kar)vetve a rollingosokkal Jimi-nek, de aztán nemrég kiderült, hogy csak a beatle-k csápoltak, mert Rolloing-ék még Pete Townshendnél is magyaririgyebbek voltak Jimi-re.
A kései Deep Purple-t jobban kerülöm, mint Zámbó Jimmyt. nekem Blackmoore is csak NB III. De Steve Morse... Főleg így, hogy a YT-ről már tényleg mezei szobagitárosokat lehet találni jobbakat...
A deep Purple-ra úgy tekintek vissza, mint az első lányra, akivel smároltam, nem volt jó, de legalább jó régen. Talán egy két szm:
www.youtube.com/watch?v=fO_4GsxumZ0 -erre úttörőkoromban indultam be utoljára, bár el kell ismerni Ian Paice munkásságát...
www.youtube.com/watch?v=TS9IqML8Ubc

Nálam a Led Zeppelin egyből elsöpörte a Deep Purple-t, de aztán Jimi Hendrix után évekig képtelen voltam Zep'et hallgatni.

ehhez képest
www.youtube.com/watch?v=5EieHafkHbU

a Deep Dankó Pista

ehhez képest meg a Zepp Budafoki Chardonnay
ebből bedobok egyet (kb 1500-szor hallottam eddig, ma már spórolok, beosztom, évente csak 30-40 alkalommal dobom be:)
www.youtube.com/user/krntimkim#p/a/u/0/-LXJQV1f0ew

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.11.15. 07:53:03

@spájdernecc: minden ilyen ellentét, főleg a generációsak, abból adódnak, hogy sajnos fizikailag lehetetlen ténylegesen megtapasztalni, miként hallja-látja-értékeli a másik azt, amit te. Én képtelen vagyok megérteni, milyen állapot kellett ahhoz, milyen háttér, milyen szocializáció és környezet, hogy valaki az Omegát jó zenének hallja, pláne rockzenének. Innentől fogalomzavarral küzdünk, amikor a rock szó nekem mondjuk minimum a Scorpions/UFO/Dokken/Saxon/Van Halen, másnak meg az Omega/Illés/Piramis...

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.11.15. 07:55:08

@magyar-magyar szótár: Steve Morse-ról annyit csak, hogy nem véletlenül őt vették be, maga a Deep Purple tagság nyilatkozta, hogy így még senkivel nem tudtak jammelni, mint vele. Ők mondják - nem én - hogy a DP legképzettebb, legötletesebb gitárosa Morse.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.11.15. 07:58:01

@magyar-magyar szótár: látod, ugyanez, dícsérheted nekem agyba-főbe, meg elmondhatod, hogy dankópista a DP hendrixhez képest, nekem hendrix akkor is csak zajhalmaz. Értve ezt úgy, hogy nem hallom benne azokat, amikért te lelkesedsz, ahogy te meg az én kedvenc (bár vizuális alapon) Vanilla Ninja számaimban nem érted, ebben mi tetszhet, hisz 3 akkord, sika-mika-sablon. Jah, viszont dal és dögös.

spájdernecc 2011.11.15. 10:52:32

@vészmadár (pica pica):
persze
de
az Omega presszer és spacerock közötti sötét foltja / 4-5-6 lemez / kifejezetten vállalható rockzene
kicsit utánlőtt, kicsit fakó, de a miénk
másrészről az egész ámerikai glam vonalat nem cserélném el egy ELP lemezért, vagy a komplett skandináv sörmetált egy SBB-re
Hendrix nekem alap, de nem kizárólagos, simán elfér mellette SRV, diMeola, Santana, Szabó Gábor, sőt Babos Gyula is

kikoránkell 2011.11.15. 11:50:17

@magyar-magyar szótár:
irigygeci Townshend írta róla a cikket, mint No1. gitárosról a Rolling Stone-ban.
ami nem zárja ki...! :)
www.rollingstone.com/music/lists/100-greatest-guitarists-of-all-time-19691231/jimi-hendrix-19691231

budai zöld 2011.11.15. 12:16:15

Egyetértek a kommentekben elmondottakkal, a Depeche Mode-ot lesika/mikázni tényleg olyan súlyos hiba, amire csak a rossz generációban szocializálódás lehet mentség. (Amiről már sok szócikk esett.)

Egyébként tényleg voltak jócsaj depesmódos lányok, bár ott az volt a gáz, amikor olyan hajat nyírattak fel, mint az együttes (fiú) tagjai. Tüllszoknya, márványfarkó nem volt, fekete ruha, haj meg köröm igen. Ruhailag a (87-es) klippen láthatónál azért nyolvanasévekesebbek voltak, még 91-ben is.

@magyar-magyar szótár:
A Deep Purple: Fools tényleg király szám (sőt, az egész Fireball lemez), legénykoromban még mixet (najó, csak editet) is gyártottam belőle.

magyar-magyar szótár 2011.11.16. 06:03:30

@kikoránkell: Nagyon köszönöm a linket. Tudod, Pete bácsi már öregember és nem az a beképzelt mod faszkalap , aki volt 1968-ban. Jimi túlélő kortársai jóformán mind nagyon faszán gondolkodnak MA Jimiről. óbár, gondolkodtak volna jól akkor. Jimi először 1970 koranyarán (vagy májusban) találkozott normális művészekkel. Akik megállították és ezt mondták neki: "Állj meg! Hogy élsz? Hogy gondolkodol, testvér, gyere ülj le!" Elvitték Marokkóba, és Marokkóból hazafelé már egy Új Jimi baszott Bridget Bardot-val. Teljesen új volt Jimi 1970-ben már. A Vad Kék Angyal. Megvolt a new yorki lakás, amit ez a két anygalember, akik észheztérítették, alkotott neki, hogy végre ne KURVA szállodaiszobábkan kéne hányódnia... megvolt A Stúdió, a világ első maiértelemben stúdiónak nevezhető valamije, ami kb 2 évvel előzte meg a korát, ami abban az időben, amikor a rockzenefejlődésében 1968. februárja fényévekre lett (éppen Jimi miatt is) 1968. novemberéhez képest (és hátul, elhagyva, messze-messze)
Jimi pl Kate Etchingham-nek az utcán a kezébe nyomott egy vadkékangyalkék Stratocastert tokostul, sose fogja megtudni Etchingham, miért. Csak ott volt az a kibaszott nyárvégi-őszeleji turné. És a rengeteg egymástólfüggetlen véletlenesemény, mind egyirányba tendálóan... 6-8 egybe vektorálót még esetleg túlél, de 66-ot?

magyar-magyar szótár 2011.11.17. 12:07:16

@kikoránkell: Pofon ilyen jól már rég esett... már egy napja agyalok Townshend bácsi mondatain... még egyszer kösz!

kikoránkell 2011.11.17. 23:42:38

@magyar-magyar szótár: De már min agyalsz? A másnapi "tudás anyja"-posztban jókat írtál a történelemről. Sztem, vág az ehhez a témához is.

magyar-magyar szótár 2011.11.18. 04:42:04

@kikoránkell: A személyiség diálektikus fejlődése c fejezet. Ez a szelektívténykeresőzés korában ugyebár... meg az olyanfajta öltöztetős papírkivágósokban, amikor jóoldali szelleminagyságok 2002-es fejeket rakosgálnak 1987-es testekre. (Baló, aki már 1976-ban tudta Chrudinákról, amit tudott)

magyar-magyar szótár 2011.11.18. 04:43:42

@kikoránkell: De pl én mit írtam a papírnaplómban 1990-ben a Nirvana-ról és mit, miután megvettem a Bleach-et...

Vagy mit mondott volna pege Aladár, ha nem a Jeff Smironoff féle Crash Landing számokat mutogálják neki Jimi -től.
süti beállítások módosítása