A cigányhifi terjedésének a főoka az, hogy az alábbiakban majd körülírt szegmens  a maimagyar p(o)iacon kizárólag a Provident , az LMP és a megélhetési/szociológusok meg érdekvédők  tekintetében számít piacnak. Még a Tárki sem tudja ezen rétegek valódi jövedelmi/viszonyait megsaccolni, mert/bizony iróasztalba/nyőve KSH meg APEH és navi [ a NAV beceneve ]  adatok alapján csak olyan  rojtosraszopott hüvelykből szíjott hülyeségeket lehet kitalálni, mint Sík Endre is szokott, igaz, ő féligmeddig viccből is [teszi]. 

 A kereskedelmirádiók egyáltalán nem gondolnak az alsóbbkasztbéli és dalit cigányok meg a hozzájuk deasszimilálódó magyar proletáriátus zenei ízlésével, úgyhogy a mélyszegények kénytelenek internetről otthon az egyébként nullafeltöltésű telefonnak látszó eszközeikre ( legtöbb már nem is hívható) rátölteni zenéket. A vektrakocsiba viszont már USB-s tunert vesznek a treszkaóba' . Még Bocsi és Lali király se vérizzad ki a számukra emészthető humort.

Szociológiai érdeklődésűek azonban nehogy a Nóta TV-re bukjanak rá, mindjárt itt az alábbiakban összejutóbuzok egy kisebb csokrot. Előre szólok, hogy senki ne lepődjön meg, ha átfedést talál kereskedelmi rádiókkal.

A cigányhifi terjedésének harmadikoka az, hogy ez a szegmens a dumálós rádiókat egyáltalán nem birja, valamint a magyar nyelvű számokat  is legföljebb ha tolerálja a   szülőktől a birkavacsorák, húsvétilocsókodás, lakadalom, szabadulóvacsorák , Jóska , Pista , Mari, Rozi  és Róccsi napok alkalmával szóval úgy hetente.

 

ui.: megpróbáltam a helyesírásui hibákat kipirosozni, a krónikusegybeírásaimat jelölni, amit pedig [SIC] így (azaz sic) akartam eleve, azt aláhúztam...

 

Rijánna

https://www.youtube.com/watch?v=e82VE8UtW8A

Blyúnó Malysz

https://www.youtube.com/watch?v=fLexgOxsZu0

Belyonszé

https://www.youtube.com/watch?v=FHp2KgyQUFk

jazzy kategória, prímázás gitáron: (ez szokott   zengeni napkeltére locsókodáskor a Güdörpartajja felől 2000 watt zenei összteljesítmény mellett )

https://www.youtube.com/watch?v=J6CL61cXZlI&feature=related

https://www.youtube.com/watch?v=GLj3g-yUOEg

 

https://www.youtube.com/watch?v=sm6VTNKkR0s

és megint a Blyúnó:

https://www.youtube.com/watch?v=8aRor905cCw

mittoménmi , Sumalyánya K'iszti rakta föl kibaszásbú

https://www.youtube.com/watch?v=_M8nR1Ax36c

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr693273544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.10.03. 12:49:24

ez amúgy szociológiaiag bizonyára éleslátású elemzés, csak épp arra nem ad magyarázatot, miért nem lehet a rendszerbe iktatni egy kurva fülhallgatót?

2011.10.03. 14:05:30

@vészmadár (pica pica): Zenét hallgatni fülhallgatóval nem ugyanaz az élmény, mint a kocsiban bömböltetni, hogy az egész utca hallja. A kocsiban bömböltető meg akarja osztani a zenei élményét (és persze azt, hogy milyen profi hagcucc van a kocsijában) a világgal.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.10.03. 16:35:43

na de a cigányhifi, azaz a mobiltelefon kihangosítva, az minden, csak nem hangminőség...

spontan · http://erdekessegek.info 2011.10.03. 20:03:34

@vészmadár (pica pica): általában csoportosan járnak, és így közösen lehet élvezni a zenei élményt

Kis ember 2011.10.03. 20:20:05

@vészmadár (pica pica):
Há' mer úgy nem rajos.
Mutatni kell, hogy mi a jó, hogy szokják a parasztok.

Kis ember 2011.10.03. 20:24:28

@ifsz:

Ha nekem egy ilyen megáll a nyóckerben az ablakom alatt, akkor ki szoktam fordítani a 180 wattos kombómat (ezt: www.codahangszer.hu/pictures/roland_kc550.jpg ) és rátolok egy kis Bartókot vagy Kurtágot.
Rögtön csend lesz a környéken.

szanalmas 2011.10.03. 20:34:05

Hát megtaláltam a címlapon a posztot, de eléggé egyoldalú, mert ízlésesen nem lehet az ízlésről értekezni, hát például a cigányzene azért az művészet, de a kommentelőkről nem tehetsz, mert ugye amerikából bejön a zene, de ugye a közönség nem jön be hozzá, ahogy Big Feróbácsi megmondta 30 éve!

2011.10.03. 21:50:03

@Kis ember: Azt hiszem, ezt nevezik hangversenynek.

márvesztes 2011.10.03. 21:51:46

Nem jársz eleget budai úrigyerekek között, gec, ők is kihangosított mobilt hallgatnak, ott ciceregtetik a tuctucot hallgathatatlan minőségben a Momparkban a foteleknél, de beléjük futhatsz a Mammutban és az Alléban is. Különös ismertetőjelük, hogy fehérek mint a hó, napra sose mennek.
Sík Endrével mi bajod? Felültetett a pirézekkel, vagy mifasz?

2011.10.03. 21:52:08

@szanalmas: Ne keverjük a cigányzenét a cigány zenével.

tundee 2011.10.03. 22:02:00

Kedves Blogoló!

Érdekelne, hogy a szörnyű helyesírásodnak a diszlekszia, az igénytelenség vagy a hiányos műveltség-e az oka. Ha pedig esetleg poénnak szántad, jelzem még csak mosolyra sem fakasztott.

Bebes 2011.10.03. 22:39:23

@tundee: Sajnos igazat kell adnom a fergeteges humorú Csiken Disztrolynak... Szállj magadba, mert nyilván benned van a hiba, ha nem értékeled a báját annak, amikor egy funkcionális analfabéta osztja le azokat, akik szerinte még nála is lentebb vannak:-))
("deasszimilálódó", anyám, borogass!)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2011.10.04. 00:01:10

@Bebes: a 'deasszimilálódó' szó létezésére maga a poszt bizonyíték

rexter 2011.10.04. 00:01:25

sajnos tundeevel kell egyet értenem, nem tudtam eldőnteni, hogy ez a fajta írásmód vicc, paródia, vagy szándékosan ennyire rossz. és hát akkor ez így emiatt elég gáz. de maga a poszt tartalma még érdekesnek is mondható, a beágyazott videóból meghallgattam 10 mpet, a többire meg a halál fasza fog kattintgatni, vagy talán az se.

Csiken Disztroly · http://youtu.be/ipFHAAR8H-A 2011.10.04. 00:28:57

@Bebes: Értelmező szótár megvan? Te kis deasszimilálódó funkcionális analfabéta.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2011.10.04. 01:10:43

@vészmadár (pica pica):
ahogy a rádiózásnak se az a lényege, hogy a közönséget szórakoztassa - ha az lenne, akkor zámbó jimmy szólna megszakítva néha egy-egy máté péterrel vagy balázs fecóval, akkora hallgatóságuk lenne, hogy! -, hanem életének értelmet adó kultúrmisszió, hogy akkor most ő megmutatja, ugyanúgy a mobilból vagy kocsiból az utca népével megosztott "jön a jóóóccci az ötös béemvével, megeeelőzőm az esel merciveeel" is úgymond a személyes auránk, terünk, s vele fennhatóságunk, bizonyos értelmeben felsőbbrednűségünk kiterjesztése másokra.

átlátó 2011.10.04. 01:42:52

A telekszomszédos kiccsaládot M.Manson mixekre nyugtatom meg és Mötörheadre idegesítem.:)
Mikor a dallamos rokkzenei kulturájukban merülnek alá a dögevői.

bretman 2011.10.04. 02:29:06

Na most,

blogger egyrészt állítja azt, hogy:

"A kereskedelmirádiók egyáltalán nem gondolnak az alsóbbkasztbéli és dalit cigányok meg a hozzájuk deasszimilálódó magyar proletáriátus zenei ízlésével, úgyhogy a mélyszegények kénytelenek internetről otthon az egyébként nullafeltöltésű telefonnak látszó eszközeikre ( legtöbb már nem is hívható) rátölteni zenéket."

Másrészt figyelmeztet arra, hogy:

"Előre szólok, hogy senki ne lepődjön meg, ha átfedést talál kereskedelmi rádiókkal."

Mivan, vazze? A kettő együtt így most hogy?

bretman 2011.10.04. 02:31:34

@bretman:

Más megfogalmazásban:

Kedves blogger! Te legalább azt megpróbálod megérteni, amit te írtál?

2011.10.04. 02:49:24

kezdem érteni, miért bannolták a néger szót az amerikaiak

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 05:14:46

@vészmadár (pica pica): Én zsebrádión szocializálódtam, a Graetz világvevő minitáskarádió volt a hifi: befogta a Tinédzser partit Cseke Lászlóval "Mindhalálig a Pesti Srácoknak Putyu és Böbe Mödling-ből"
Szóval ezzel úgy vagyok, mint Pernye András volt a mono [rádiós] lemezjátszóval.

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 05:29:18

@randomgenerator: A néger és a cigány csak a magyar jógyerekek számára analóg'
A bezzegamkerikai polkorrekt az mástészta.
Ezt már jópárszor fejtegettem itt, de nem lelhető "áfiom" az amerikai négerkérdésben a magyar cigánykérdéésre, rémesen egyszerű pár mondatban cáfolhatatlanul bizonyítható tények alapján.
1. Az afrikaiakat dolgozni rabolták és hurcolták föl Amerikába és halálra is dolgozták magukat
2.A négerek első saját centjeiket összeadták és orvosokat meg ügyvédeket taníttattak ki maguk közül
3. óriási erő rejlett a fekete közösségekben amiatt, hogy soha nem létezett olyan belsőszegregáció, ami, igaz szociológiailag feltáratlanul, de ellehetetleníti a magyar cigányság közösséggé formálódást azaz azt a "polgárjogi mozgalmat" amit a bezzegamerikázó stzájjalcsináló megélhetési "cigánypolitikusok kopéroznának onnan
4. ezt még súlyosbítja a kasztrendszer, a magyar cigányságban puztíó dalit kisebbségiérzés... Erről sem lehet beszélni, mert a megélhetési pógárjogiak bezzegamerikáznak, ahelyett, hogy Indiában vizsgálódnának...
5. Magyaroszágon soha nem volt kiírva Csak fehéreknek vagy barnák számára... Verbalicce cigányoztak a kőművesbrigádban, mint ahogy a cigány meg aszonta a magyarnak, verjem a zsidóorrodba, de ez meg nem zsidózás, bár a cocojológijusnak talán AZONBAN egy kannafedőből itták a vizet! És ez a lényeg, hogy tartalmiapartheid jóformán nyomokban, de egy egészséges társadalomban nyomokban bármilyen rákfenét is találni (istenállatkertje-szerűen)

baj van amúgy is az analógiagyártással, mert a magyar eleve nem szegregáns, hanem befogadónép, akárhogy is szeretnék ezt másképpen ábrázolni a kopérozók.
Amerikában (lásd William faulknek műveit)csak a gyanúja egy csep négervérnek négeré tesz: de kontra is, azaz a néger közösség befogadja a fehérek közül kivetett négergyanúsat, ha szőke és tejbőrű meg kékszemű is. A cigányság azonban a magyarkodót is kiveti, a fehérebb bőrű cigánytörzs négerezi a (dél-indiai eredetű) barnábbőrűeket, pl a múlt század 80-as éveiben négerezte, kuntakintézte...

Magyarországon elképzelhetetlen az az önirónia, ahogy az afroamerikai közösség képes önmagát szemlélni.

Vagyis a néger közösség fölemelte magát, a cigány közösségeg konglomeráltak és önmagukban is képesek eléggé nagy csapásokat mérni saját magukra is.
Egy gazdag cigány két fillért nem áldoz a közösségre. ?Kitzárólag és mindig is a "többségitársadalom" pozitívdiszkriminációjára apellálnak.
És a diszkrimináció BORZALMAS, de a pozitív diszkrimináció legalább annyira pusztító, mint a negatív, én útálom a diszkriminációt, de a pozitivat meg a negatívat el se különböztetem, egy-áfiom az egész, mind...

Az is a baj, hogy a megélhetési cigányvédők áfiomot kínálnak a magyar áfiom ellen s nem gyógyszert.

Kivancsi 2011.10.04. 05:30:58

szoval ezek egy torol fakadnak kibaszott zeneiket csak ordito mobilon vagy autoban birjak hallgatni
ezek egy kutyak europa nagy varosaiban :)
feka
arab
cigany....

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 05:31:51

@bretman: Általánosan, ez ellenőrizhető, minden un "címlapos" bejegyzésemnél jönnek a trollok ezzel az érthetetlenesezéssel meg lezavarosozással. NAMOST ez az bejegyzés, akinek érthetetlen, annak tényleg jobb, ha fogja a kapát és maga-magára húzza a feődet...

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 05:36:56

@Kis ember: Vannak ilyen hagyszokják a parasztok motívumok is, de ezt 1000 wattos HiFi-kkel szokás kiélni, a magyaroktól kihalófélben pangó településrészen az öreg maradék kisebbségbe szorult magyarokat úgy próbálják elüldözni, hogy asztalra hokedlit, azt a fürdőszoba ablak alá, arra felpakolják a többszázvattos hanfalakat és bömböltetik álló nap a legsilányabb szintetizátoros romapopot, amiíg meg nem őrülnek az öregek. Amikor kórházba kerülnek, átmennek és széjjelhordják a házat, ajtókat, ablakokat, uilyenkor aztán a gyerekekben megmozdul valami és valahová elfektetik az öregeket erre szakosodott lasúmegsemmisítő otthonokba. Így felszabadul egy újabb ingatlan, amit a sógorék óccsóért megvehetnek. Persze a gyerekek, amikor a szülői házat óccsóért eladják, utána a bótban a pógármestert szidják, amiért betelepíti a cigányokat.

Az igazság nagyon tud fájni... a kettésikamikált mindkétoldalon...

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 05:38:18

@Kis ember: Én ezt Jimi Hendrixxel és Frank Zappával szoktam elérni, Néhány szám a Pofa be és gitározz!-ról és hetekre megszűnik a csöndszennyezés gagyizenével...

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 05:38:55

@A Hannibal Lektűr-attitűd: a szokásos kibaszás, ez a Bogi, ez a Bogi. nagyon berághatott rám...

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 05:45:36

@márvesztes: A pirézes az jóvicc volt. Sajnos azonban Sík tanárúr csinált pár pocsékul sikerültet is.

Jártam már a MOM-ban és föl az Alvinczi úton meg ilyesmi, Fillér utca, Garas utca de még nem sikerült efféle csipogtatós gyerekkel találkoöznom. Azért elhiszem, hogy így lehet. Mindenesetre ebből a kommentből egyik se jött be, ugyanis több, mint két lehetséges létezik, pl három vagy negyven is.

Konkrétan a Sík tanár úr akkor volt egy fasz, amikor APEH meg más statisztikai adatokból kisütötte, hogy a gecimédiától már amúgy is elkoptatott nevű falu a legszegényebb. (a statisztikaimatek egzakt és nem gondolkodik, míg a szociológia tárgya elvileg az ember lenne, ami sapiens vagy mi, ugye?)
Sík csúnyán beleradírozott az egyetemi indexe szóróéves oldalába ezzel a baromságával. Elkerülhette volna a balesetet, ha leviteti magát a faluba a cégesautóval, én tudtam volna neki intézni egy fasza birkavacsorát...

És még egy anekdot a kedves és szokásosan bájos kommentért.
Kérdezik Ligeti Györgyöt, vallásos-e. álasz: Nem.
Hülyeréka: "Akkor ateista!" Válasz: NEM -hsizen annyi minden más lehetséges még!

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 05:54:57

@tundee: Kedves Kommentelő! A címlapos bejegyzéseim trolljainak egyik kedveltje a "helyesírási hibák"-ra hivatkozás. A kipécézett "helyesírási hibák" besorolásának 78,37%-a azonban HIBÁS. Förmedváényeimben az alábbi hibák a gyakoriak:
1. elütések, a szomszédos billentyűre csapás, vesztibuláris elhalláős, kiválló ly/j-s lennék, de elvileg azt sem zárhatom ki, hogy a golyót-t j-vel írom. (egyenesen következik: NEM HASZNÁLOK HELYESÍRÁSELLENŐRZŐT)
2. szleng, archaizmusok, ritka, kevesek által ismert szavak, tájnyelviségek, népnyelviségek és szövegromlás ... Igen sokszor a szavak nem a sajátszavaim, hanem lelemények. Ha ismeri a lelemény összes jelentését és archaikus eredetijét is...
3. Grammatikai és mondattani hibák. Sokszor olyan bonyolult mondatok olysebesen puruttyálódnak nyilván nemnormális elmémben
(normális ember alapít egy fikanikcket és ha frusztrálja, hogy az ő tündögése bezzeg nem lett címlapos, ez a szarság meg igen, akkor speciális fikanickjével megyen böfögni, ez a megyen nem helyesírási hiba, hanem népnyelvi romlás, egykor archaizmus volt...)
4. Végezetül lehet az Ön vevőkészülékével is baj, Ön túl fiatal és már funkcionálisan analfabéta, azaz a szakterületébe vágó, sok ismert szavat is tartalmazó szöveggel elboldogul, vizsgázuik és diplomát is szerez, de pl képtelen elolvasni egy mai modern irodalmi alkotást.

Ezt a szövegemet géppuskasebeséggel vertem ablakba és nem hagy időt a blogmotor, hogy átfussam, ha nem küöldöm el, lefagy. és nem fogok kopipasztázni jegyzettömbből helysírásellenörzős WORD-be és onnan vissza...

Önnek milyen az ilyen rögtönzésekben a "helyesírása"?

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 05:56:10

@rexter: csöppet sem meglepő vagy eredeti kommentjére a tündeenek írtammal válaszoölok:
Kedves Kommentelő! A címlapos bejegyzéseim trolljainak egyik kedveltje a "helyesírási hibák"-ra hivatkozás. A kipécézett "helyesírási hibák" besorolásának 78,37%-a azonban HIBÁS. Förmedváényeimben az alábbi hibák a gyakoriak:
1. elütések, a szomszédos billentyűre csapás, vesztibuláris elhalláős, kiválló ly/j-s lennék, de elvileg azt sem zárhatom ki, hogy a golyót-t j-vel írom. (egyenesen következik: NEM HASZNÁLOK HELYESÍRÁSELLENŐRZŐT)
2. szleng, archaizmusok, ritka, kevesek által ismert szavak, tájnyelviségek, népnyelviségek és szövegromlás ... Igen sokszor a szavak nem a sajátszavaim, hanem lelemények. Ha ismeri a lelemény összes jelentését és archaikus eredetijét is...
3. Grammatikai és mondattani hibák. Sokszor olyan bonyolult mondatok olysebesen puruttyálódnak nyilván nemnormális elmémben
(normális ember alapít egy fikanikcket és ha frusztrálja, hogy az ő tündögése bezzeg nem lett címlapos, ez a szarság meg igen, akkor speciális fikanickjével megyen böfögni, ez a megyen nem helyesírási hiba, hanem népnyelvi romlás, egykor archaizmus volt...)
4. Végezetül lehet az Ön vevőkészülékével is baj, Ön túl fiatal és már funkcionálisan analfabéta, azaz a szakterületébe vágó, sok ismert szavat is tartalmazó szöveggel elboldogul, vizsgázuik és diplomát is szerez, de pl képtelen elolvasni egy mai modern irodalmi alkotást.

Ezt a szövegemet géppuskasebeséggel vertem ablakba és nem hagy időt a blogmotor, hogy átfussam, ha nem küöldöm el, lefagy. és nem fogok kopipasztázni jegyzettömbből helysírásellenörzős WORD-be és onnan vissza...

Önnek milyen az ilyen rögtönzésekben a "helyesírása"?

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 05:57:09

@Csiken Disztroly: Őkegye nem tudja, hogy nálam a picsa szó pozitívtöltéssel is bír!

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 05:58:30

@Bebes: a reasszimilálódó is fasza, nem?

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 06:00:49

@Bebes: A reasszimilálódó magyargyereket cigány lány fogja ki magának, mert elhatározza, hogy űneki osztán cigány ura nem lesz. A magyar gyerek az otthoni illem szerint maga elé akarja engedni az újaszonyt a járdán és az: "Eriggy csak előttem, te csípás majómm, hát ámber[itt: férfi] vagy te? A magyarokná' vannak olyan asszonyemberek, akik hátúrú sunnyognak az asszony után, töeaa!"

2011.10.04. 06:04:21

@Kis ember: El tudom képzelni, hogy örülhetnek a szomszédok, amikor háborúztok, de hát ez van, járulékos veszteség.

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 06:04:46

@Lrdx: A cigányzene meg a cigány zene is mozgófogalom. Az, amit klásszikusan a korai reform kor óta magyar cigányzene-ként ismerünk, az: megrekedés abban az időben. Addig mindig modern és kortárs könyáűzene volt a cigányzene. Mozart kották kerültek, kopírozásban silányultak s váltak népiesch műzenévé, amit aztán cigányzeneként húzta (bazseváltak) Erdélyben és a Részeken szigetekben (a Mezőségben) maradtak fönn emlékek.
Amit a mai sznobok benyalnak cigány zenének, az kulturális mix, gyűjtemény, van benne orosz népi, ásziai nomád pusztai, török katonazene, nagyon sok balkáni, albán ("román" azaz valach) meg délszláv is. És ha valaki nagyonnagyonnagyon megpiszkálja, akkor ősvilágzene és egy kis erőltetéssel így: indiai.

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 06:07:52

@bs395: Köszönöm, ennek így kéne lennie. Amikor kis köcsög voltam, sokáig azt hittem, hogy a Led Zeppelin Black dog-ja a netovább, mert ez volt a netovább a magyar rádióban (háromhavonta egyszer ment a reggelizenés-ben) és ez volt a netovább a Tinédzserparti-ban is. Aztán a papnövendék rokon fiú mutatott párat a jugó lemezgyűjteményéből, meghallottam Jimi hendrixet és úgy jártam, mint a kalapács karácsony János kezében az autószerelő műhelyben. Köszönöm a kommented mégegyszer, külön!

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 06:10:07

@ifsz: Én hallom is egy 77 éves téesznyugdíjas füleivel, ahogy zúgnak a hangűgyúgránátok, eminnen elektromosgitárok, amonnan meg A Síííveddel óperájj! Ilyenkor pl az egyik áldozatunk elővette a magnósrádióját az egy kazettájával: Pataky Attila nótáival...

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 06:13:09

@bretman: Oda van írva a szövegbe: amit igazán nem birnak, az a beszéd. Ahogy Önnek bonyodalmas már egy ismeretlen szöveg kibiflázása, úgy borsódzik az ő hátuk minden emberi szótól a rádióból, legyen az reklám vagy reggeli röhögtetős. Másrészt a tolerancia hiánya: hiába szerkesztenek be neki 7 kedvelt számot egy tizesblokkba, nem tolerálja a neki nemtetsző hármat annyira, hogy SOHASOHA. Ugye én, aki, ha egyedül vagyok az M3 Bartókot hallgatom, számomra EGYSZAR az összes.. és elvileg ugyanúgy, mint Önnek, nem kéne értenem, mitől szarabb a Petőfi a Neo FM-nél...

2011.10.04. 06:42:52

@magyar-magyar szótár: Aztán jön Hammer Károly útépítő munkás és béketeremtő hadműveletbe kezd a légkalapács nevű taktikai csapásmérő fegyverével.

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 07:04:05

@ifsz: Én azt szeretem, amikor a távoli zajból nem tudom eldönteni, hogy technodisco-e vagy kenetlen háztáji betonkeverőgép

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.10.04. 07:21:57

@magyar-magyar szótár: e tekintetben a cigányság némiképp mutat azért hasonlóságot a zsidósággal. A közös pont valószínűleg a világban szétszóródottság lehet, habár a zsidóság azért - legalábbis a felszínen - jobban beolvadt. Na most, a "zsidó zene", a klezmer is olyan, mint a cigány zene: ahány ország ahány cigánysága, annyiféle a zene is. Nem különben az eleve ezernyelvű cigányság mindenhol a befogadó (?) néptől vett át kifejezéseket (megint párhuzam a zsidósággal), így az andalúzcigány-nyelv és az andalúzcigány-zene merőben más, mint a magyarcigány-zene és a magyarcigány-nyelv. Ahogy a francia klezmer is más, mint az orosz klezmer, és a bécsi jiddis más nyelv kissé, mint a párizsi jiddis. Amennyire én tudom (illetve nem tudom), a konyhával is hasonlóképp: a mai magyarországi cigány konyha jó lenyomata a 100-150 évvel ezelőtti magyar konyhának.

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 07:46:48

@vészmadár (pica pica): Rám rémísztően hatnak a cigány-zsidó analógiafabrikálások. Ugyebár nomád alapon a zsidó, a cigány és magyar is egytestvér. Csakohyogy a cigányok nem nomádok, nem azért kerültek a hosszúútra, mert ez náluk létalap. Útra került kaszt alapján 77 és -ezt mindig CSUPANAGYBETŰVEL HANGSÚLYOZNÁM 177 KÜLÖNBÖZŐ nép. Ha azt mondom cigány, akkorát karolok a fogalommal, mint az európaival, sőt nagyobbat. Van az az india buszgyár poensorozat, ott egy munkahelyen egymelón dolgozókat láthatod párhuzamosvilágaik szerint, a szikh is fizikaimelón, de öltönynadrágban és szövetingben. A nem tudom melyik néphez tartozó, de dalit meg dalit rongyokban.
Derék maimagyar értelmiseggjeinknek száz lecke kevés volt, továbbra is gyártják az analógiákat a zsidó-cigány sorsközösség bizonyítására. Ésbizony aztán vannak az ilyen olvasztótégelynépek, mint a magyar, a magyar zsidó elsősorban is magyar, pl Izraelben a cigányokhoz hasonlítja a palesztinokat (szintén analógiákat fabrikálván)És a magyar cigány annyira magyar, hogy egyenesen 100 évvel ezelőtti magyar is. És a schwoob-ról akkor derül ki, hogy magyar, ha megszakad a szíve Németföldében egy szelet véknyas azaz négyujjnyi paprikoosch abároltszalonnáért.
A cigányközösség a vándorlócignyt kitaszítja kenyeret nem vet neki. A zsidóságnál hagyománnyá lett a kivetettségben a vándorló szegény segedelme. A holocaust idején sok-sok cigány a lehetetlenkisértve inkább elszalad.. lelőtték, alig terelhették... Cigánnyal osztán cigányt hatóság össze nem irat! A cigányságnál a dezinformáció, a kérdezőből majmotcsinálás ősi túlélőtechnika. De alig-alig taláni két-három irkalapnyi közöset a sok-sok KÜLÖNBÖZŐ cigány nép között.

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 07:51:29

@vészmadár (pica pica): Alapattitűd, hogy a zsidó azt akarja, a gyereke többrevigye, mint ő. A cigány a legjobb esetben (ha magasabb kasztba tartozó), azt akarja, amit a magyar is, a gyereke ne legyen különb vagy több nálánál. Sok-sok cigány népnél a tíz gyerekből ha 2-3 kedvesgyerek van, a többi nem kapja meg azt, amit a kedvesgyerekek. De vannak törzsek, ahol valami csudálatosan nagy a családi összefogás és szeretet a testvérek nagy összefogásban segítik egymást, de képtelen vagyok eldönteni, hogy ez a kaszt parancsa-e (inkább iparos, kereskedő kasztoknál látom ezt..) vagy a nép (a vér) szava...

BKV reszelő 2011.10.04. 08:01:51

@rexter: Azért arra kéne ügyelni, hogy ha helyesírást kritizálunk, akkor mi is helyesen írjunk. Magyarul: Időben kell "eldŐnteni", hogy rávilágítunk-e a hibákra vagy csak tanulunk belőlük.

Picsasereghajtó 2011.10.04. 08:11:24

Öööö... Kicsit katyvasz ez a poszt.

A cigányhifi, mint jelenség, bárki számára ismerős lehet, ha jár az utcán (bizonyos budapesti kerületekben főleg) maga a kifejezés pedig a Szlengblogról származik: szleng.blog.hu/2009/12/19/ciganybeallitas

Azt viszont nem értem, hogy a kereskedelmi rádió megvetése hogy jön ide, mint ha az kimondottan a romákra lenne jellemző. Szerintem bármely, normálisabb zenei ízléssel és humorérzékkel megáldott ember megveti a kereskedelmirádiós zenei "kínálatot" és a borosbocskor-szintű "humort" - én kb 10 éve nem hallgatok rádiót, kizárólag dumamentes netrádiót illetve MP3-at. Természetesen egy jobb fülessel, leszarva azt hogy mennyire néznek hülyének a metrón, amikor felszállok a böhöm Sennheiser HD515-tel az agyamon :)

Szóval a posztból egyedül a füles-téma az, aminek köze van a címhez.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.10.04. 08:12:54

@magyar-magyar szótár: lehet félreérthetően fogalmaztam, nem akartam analógiát gyártani, csak arra a két pontra mutattam rá, amiben hasonló a két csoport: hogy mindenhol, ahova vetődött, a beszéde, a zenéje és a nyelve átitatódott a helyi ízekkel. Ennyi.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.10.04. 08:41:38

@Dönekszt sztop iz nyugati rélvély sztésön: nem akarlak nagyon elkeseríteni, de a szlengblog kb. a fasorban sem volt még, amikor pl. itt Komlón már rég cigányhifinek nevezték a jelenséget. A szlengblog amúgy lehetne egy külön cikk akár, javaslom Dudinak, biztos lenne mondanivalója. Még inkább az új Börtönszleng-blog, amiről nagyjából az süt, hogy priusz nélkül is lehet az észt osztani börtönügyben.

Medvevadász · http://megmacizva.blog.hu 2011.10.04. 08:44:35

Furi ez a poszt. Mondjuk Csepelen a cigók nem nagyon hallgatják a felsorolt zenék egyikét sem.
Talán a rihannát.

Laetus 2011.10.04. 08:52:16

Te blogoló,

olvashatatlan vagy.
Kb. 10 sorig bírtam, aztán kész.
Hány éves vagy? 16?
De ne is válaszolj, mert:
SOHA TÖBBET IDE!

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 09:03:06

@Laetus: Ön is o l v a s h a t a t l a n uram, legalábbis a tétnilküli fikanickje ezekben a blogokban publikált:

[a nagy semmiben]

=>Laetus 0 bejegyzést írt és 63 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 09:06:46

@Medvevadász: Pont ez az egyik főlényeg, amit a cigányság nyomát vidijaókamerákkal, diktafonokkal meg laptopokkal hiába ütögélő megélhetésicucojológijusok nem akarnak elismerni, jóformán ahány település, nagyobbtelepüléseken pedig rész, annyiféle cigány. Sose nem is állítottam pl, hogy a Dopeman (ejtsd dopeman) típusú cigányokhoz konyítanék...

Mert a csepeli magyar melymennyiben hasonló pl az őrmezei (ltp-i) magyarhoz vagy a rákospalotaihoz?

2011.10.04. 09:09:52

Remek, mint mindig. Aki meg nem érti, magára vessen.

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 09:11:39

@Medvevadász: Gondot okoz nekem az is, hogy a fos-zene számomra tökegyforma még a rijanánál se tudnám megmondani, a belyonszé mivelkülönb. Azt se tudom megfejteni, mért ismételnek állandóan a rádiók, pl én ha tehetem a bartókot hllgatom, de pl a slágerek közül a Bolero-t vagy Bartók 'Zené'-jé mindig csak ugyanabbanugyanabbanugyanabban az előadásban adják le (utóbbit Fischer Ádám vezényletével)
Tudnom kéne neveket ahhoz, hogy jól keresőzzek a YT-n, de minek... Tesztjeim során annyit tudtam meg, hogy termet lehet kiüríteni Adele, a Kerekes Band, Szabó balázs vagy Fábián Juli és a Zoohacker zenéjével, ezeket a HHHHHHH üldözöttrétegek mindenféle búzi kőcsőgg s hasonlóknak mondják el (szólják le) és gumicsimmával verik a fejem, ha nem kapcsolom el Annát és a Barbie-kat...

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 09:13:32

@faqq: Vetem én is ám magamra, mert én se lettem okosabb sokkal -ládd Medvevadász úrnak írt kommentjeimet.

Szerintem ez a bejegyzésem is úgy sikerült, mint sok: a lényege a kommentekben sikkad (vagy sikanózik... el...) :D

kyanzes (törölt) 2011.10.04. 09:18:04

Nincs törekvés a beilleszkedésre. Ha lenne, akkor nem bömböltetnék a zenét, és nem 50 méterekről ordibálva kommunikálnák le a napi híreit.

És persze nem mesélnék röhögve, hogy "Nem fizetek én számlákat, hát nem vehetik el a lakást. Csak az áramot fizetem."

És tényleg, évek óta semmit se tehetnek vele. Semmit.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.10.04. 09:22:49

@Laetus:

Bírod idővel és energiával a sok beírást mindenhová, hogy ide meg oda se mész? Marad valami arra is, ahová akarsz menni?

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 09:34:19

@kyanzes: A diszkrimináció olyan, mint a fűrészelés, a "negatív" károsabb (mért legyek én tisztességes, ha egyszer cigány vagyok) de a pozitív diszkrimináció (adjunk elég halkonzervát meg svájcibicskát a kinyitására a halószoknak) is "húzás" közben ugyanolyan káros (mért legyek én tisztességes, ha úgyis elnézik majd nekem)
Gyűjteményem éke, amikor az oláhcigány főnök [fének] magyarázná a mindenféle dalitoknak a munkamorál lényegét, miszerint 2-3 ember is tönkreteheti nemodafigyelésével a többi 25 munkáját... A dalitok meg leugatják: "ne ugassá cigánygyerek!"

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 09:38:11

@Levéltáros: Örülj, hogy Laetus úr jóvoltából beszellőzött ide egy kis népszaga. Igenis, tanuljon tisztességet a magyar értelmisegg és írjon hasznosakat szépen, mint ahogy a műhold megy az égen... Minden napnak megvan a maga aktualitása , máma pl Matolcsy egymilliárdos csomagja az. Az ember szépen elolvas 10 szakcikket majd megírja ezek mixéből a magét, akkurátusan mindent különírva és az ilyen helyesírási hibákat, mint ez értelmisegg-.ben a két gö meg az e, kijavítani egy gö-re meg é-re!

márvesztes 2011.10.04. 09:41:13

@magyar-magyar szótár:
Nem tudom, melyik faluról van szó, de mindegy is. Ha azt mondtad volna, hogy Sík rossz módszertzant választott egy probléma megközelítésére, és tessék itt egy másik, egy jobb lehetőség, akkor azt értem. Az azonban hülyeség, hogy menjen oda, ilyen alapon elmehetett volna 300 faluba, végül mégis szubjektív döntést kellett volna hoznia, nagyjából azaon az alapon, hogy kaptam birkapörit, vagy nem kaptam. Ez nem társadalomkutatás.
(Azt a sok jövedelmet meg be kellene vallanotok ott lent, akkor nem lennének ilyen féreértések.)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.10.04. 09:47:07

@Levéltáros: hagyd, ő az a típus, aki naponta 3-szor beírja a kommentblogba, hogy nincs is tévéje. Ráadásul az az öröme, hogy minél ismertebb emberről szóló cikkre írhassa hihetően, hogy "Ez meg ki a faszom?".

@márvesztes: már engem is érdekel egy ideje, melyik is ez a falu. A jövedelem meg olyan, hogy itt vidéken van abból legalább háromféle. A védett, nem gyűjthető csigából képződhet havonta számottevő bevétel. Hova és kinek vallja be, aki minden lim-lom szart (neked és nekem magyargyereknek ócskaszart) összeszed és meglátja benne az aranyat? A még éppen elviselhető szinten tartott uzsora milyen kimutatásban jelenik meg?

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.10.04. 09:54:40

Ha rákeresel, akkor ilyeneket dob ki, hogy Csenyéte, Gilvánfa, Tiszabő.

Na most, konkrétan Gilvánfa itt szomszédos, Baranyai. Két kollégám (egy fiatal pár) tanító volt Gilvánfán, meséltek ám csuda dolgokat. Dudisan szólva: gyűjteményem éke az osztálykirándulás, ahol egyesével ki kellett menni a szülőkhöz és elhitetni velók, hogy NEM szép helyre mennek és NEM lesz zhany, fürdő meg fehér lepedő a szálláson. Akit nem győztek meg, az nem engedte el a gyerekét. Mert nehogymár majd aztán otthon is ilyeneket akar. Hogy a felső középosztályos, jólszituált pár, mindenki mással ellentétben honann tudta, hogy éppen azt kell mondani a kuntakinte-cigánynak? Hát ettől született pedagógus mind a kettő, a legjobbak, akiket én ismerek. De ugyanebben a faluban a tányér minden házon ott van. Néha a csirkeólon is, ahol a nagyszülők laknak.

és így tovább...

ekkerjoz 2011.10.04. 10:16:36

@magyar-magyar szótár:
mekkora türelmed van
pont az ilyen fasz beszólók miatt hagytam abba pár blogot
odaállnak az ingyen kondérhoz, oszt vagy beleköpnek, vagy lebasznak, miért gulyást főztél

Kis ember 2011.10.04. 10:18:37

@ifsz:

Na ja. Ahol fát vágnak, ott hullik a forgács. :)
De azért ezt a népnevelést igyekszem 8-20 h között művelni, pont a szomszédok miatt. Ha utána is megy a zajongás, akkor lőtávolon belül marad az elsőről ledobott tojás (egyszer már bejött), lőtávolon kívül pedig először lemenés a németjuhászkutyával, ha nem használ, akkor a rendőrség hívogatása.

Kis ember 2011.10.04. 10:31:34

@magyar-magyar szótár:

"annak ilyen hagyszokják a parasztok motívumok is, de ezt 1000 wattos HiFi-kkel szokás kiélni, "

A teljesítmény nem azonos azzal, amit fellengzősen ráírnak. Nekem a szakmám miatt ipari erősítőm van, azt azért nehéz lenyomni házi eszközökkel - persze nem lehetetlen.
Ha ilyen előfordulna, akkor még mindig kölcsönkérhetek a kollégáimtól egy nagyobb felszerelést, szerencsére még nem volt rá szükség.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2011.10.04. 10:34:44

@Laetus: töröld a nicked, mondd le a netet, add el a gépet...

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.10.04. 11:00:39

@A Hannibal Lektűr-attitűd: ha jól értem, akkor úgy válhatna népszerűvé a blogom, ha minden posztnak orbáncigány lenne a címe? (már persze ha felteszem átváltanék abba a reklámmegengedős rendszerbe, nemtom, talán kétpúpú teve vagy mi, mert anélkül nem is lehet asszem címlapos)

becsoccsent 2011.10.04. 11:06:02

nagyon keves olyan poszt van, ahol az elso harom sor utan mar tudom, hogy megsem erdekel. ez egy ilyen volt.

Pierre Ironman 2011.10.04. 11:11:14

Már megint a cigányokkal van a baj.

bomi 2011.10.04. 11:30:07

@ekkerjoz: elnézést, hogy nem a témában, de erre a megjegyzésre reagálnom kellett (volna egy kissé keserű lájkkal).
És azért nagyon hiányzol, az anyaföld különösen...

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2011.10.04. 11:53:42

Hejj, amikor tanár voltam egy szakmunkásképzőben... a cigányhifi ott is a tanórák "kötelező" kelléke volt. Akkor ismerkedtem meg a Dögös Robi nevezetű helyi művész munkásságával a mobiltelefonokon keresztül.

RomBold! (törölt) 2011.10.04. 12:02:56

Hmmm...

Engem ennél talán még jobban idegesít az, amikor fülhallgatóval hallgatja a jógyerek a józenét a buszon, de úgy, hogy 3 üléssel arrébb is hallom. Többnyire tucca-tucc zene, de hallgattam már így népzenét (vagy tán világzene vót?) is.
A cigányhifiben van valami leplezetlenség, valami őszinteség... Nem is akarja titkolni, hogy akkora tapló, hogy simán belemászik az életembe.
A fülhallgatós változatot aljasabbnak tartom. Nem lehet rászólni, nem lehet ellenzajt csinálni, hiszen tulajdonképpen maga-magának zenél bele a fülibe. Néha még sajnálom is szegény nyomoroncot... mi juthat el hozzá a világ hangjaiból, ha normálisnak tartja azt az üvöltő hangerőt, ami a fülében tombol, miközben én is hallom, pedig nekem nem szabadna?

Elijah_Baley 2011.10.04. 12:20:09

jó, de akkor kinek csinálják a rádió c-t?

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 12:28:04

@De gustibusaut bene, aut nihil: Nincsen magányosabb a cigány értelmiséginél.

A négerek a pénzükön kitanult orvost ügyvédet tanítót szivesen látták, a cigány bolygó-romanó lesz, a sajáthazájában próféta biztos nem. A Rádio-C ha van még elsősorban az alapító jószándéknak sziveskedik.

Van különben olyan minőségi cigányzene, pl a Várady Roma Café, amit meghallgatnak az alsóbb kasztok és a Lyukmagyarországi cigány népek is. Kis odafigyeléssel lehetne .. talán... cigány rádiót csinálni, nem tudom, csak sejtéseim vannak...
(most majd meg jönnek a sznob magyarok és leszólnak Váradyék miatt...)

A délszláv cigányzene a példa: nem kell/kéne feltétlenül mexikanizálódnia a szintetizátoros fos-zene felé a romapopnak...

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 12:30:50

@De gustibusaut bene, aut nihil: Álljunk föl egy percre némán Balog Artúrért. Az ő magányossága (a korpusz és a nickje, jaj, amennyire különbözik)

Aztán volt az a lakásátalakítós műsor, amikor egy erősen középkorú cigány pár lakását a "zintegrácijaó és visszarévedés" jegyében jól összebarmolták, [pedig Ördögi Roy tagja volt az Ízlésrendőrségnek!!)
ahelyett, hogy kicserélték volna jólszigetelőekre a nyílászárókat...

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 12:33:29

@RomBold!: szoktam hallgatni fülhallgatóval, egész sok (elég) eljut a külvilág zajából. A kiszüremlő tuctuc tényleg ingerlő. Mókás az, amikor egy utazóközönségből az egyikfele mondjuk a Nejlon Efem elleni tiltakozásdul Rádió Egy-et tuccoltat fülhallgatón. Kutyaszőrallergia ellen kecskeszar, mint áfiom.

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 12:37:49

@Kis ember: Az 1000 egy szép szám. Megbecsülni se tudom a teljesítményt, elég az, hogy kb 300 méter távolságból a ház takarásában (ugye a fürdőszobaablakhoz rakták oda a hangfalakat) kb egy 1979-es Ricsekoncert minőségében zárt ajtóablaknál ben a lakásban hallottam a foszenét.. mennyi watt lehet akkor ennyi? 500?

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 12:43:34

@Pierre Ironman: ezt ki mondta Önnek? vagy miből jutott erre a következtésre. Az alapfeltevés ugyanis az, hogy a rádiók valamiért nem veszik figyelembe egy kétmilliós, viharosan bővülő piac igényeit, így ők kénytelenek barkácsolni maguknak valami interaktív "rádiót" a mobiljukra. Ennek következtében (olvassa el bs395 igen élrtékes kommentjét) nem is lehet arról szó, hogy egy picit is javítanák azt az ízlésüket, amit olyannyira kifogásolt a múlt szombatui felvételen az X-faktor zsűrinek látszó testülete az egyik cigány versenyzőnél (de a másiknál meg nem...)
bekopírom bs395 értékes kommentjét Önnek:
"ahogy a rádiózásnak se az a lényege, hogy a közönséget szórakoztassa - ha az lenne, akkor zámbó jimmy szólna megszakítva néha egy-egy máté péterrel vagy balázs fecóval, akkora hallgatóságuk lenne, hogy! -, hanem életének értelmet adó kultúrmisszió, hogy akkor most ő megmutatja, ugyanúgy a mobilból vagy kocsiból az utca népével megosztott "jön a jóóóccci az ötös béemvével, megeeelőzőm az esel merciveeel" is úgymond a személyes auránk, terünk, s vele fennhatóságunk, bizonyos értelmeben felsőbbrednűségünk kiterjesztése másokra"

budai zöld 2011.10.04. 12:46:57

Hejj, az aranykort idézi úgy három évvel ezelőtt, amikor hetente volt címlapos a szótár, valami olyan címszóval, amiben szerepelt, hogy cigány, vagy ritkábban hogy zsidó.

Egyébként ahonnan én látom, zenei ízlésben nincs éles határ "cigány" és "magyar" közt. Én egyfajta kontinuumot érzékelek a gagyi töltelékzenék közt, és simán lehet, hogy tizenegy évesen még Rilyannát hallgat, aztán pár év és pár gyerek után már valami tuccogósabbat/csumidálósabbat.
Tudom, üljek be a cégesótóba, menjek le X-be és nézzem-hallgassam meg.

@vészmadár (pica pica):
Egyébként szerintem a Tiszabő, gugli szerint is, meg a térkép szerint is, mivel a szerző helyismerete arrafelé a legerősebb. (Többször kiderült már, hogy Baranyához nemnagyon tud hozzászólni.)

Viszont Tiszabő az GFK-s vásárlóerőkutatás (wonderful world of purchase power, duplaalliterálja a költő), nem Tárki szegénység. Hát nemtom.

És mint tudjuk, azért nem szabad leírni, mert akkor idetalál a gugli. Mondjuk már a "legszegényebb falu"-ra is olyan blogot dob fel a gugli, ahol ugyanezek az arcok kommentelgetnek...

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 12:51:54

@Dönekszt sztop iz nyugati rélvély sztésön: A cigányhifi kifejezés nem származik [azaz erede] a szlengblogról, hanem foglakozik vele, gyűjtésében van benne, került bele, mert a szelngblognak az volt a dóga, hogy a népszagából gyűjtsön.

ön nem ismeri az itteni szokásokat, itt , kivéve a címlaposságtól frusztrált trollokat, akik fikanikjükön böfiznek, polémia szokott folyni és nem egy vendégkomment értékesebb a főszövegnél. Sok kommentelő pl gondolkodott és nem elégedet meg azzal, hogy valami hibát vélt összeráncibálni a főszövegből, hanem egyszerűen mondot egy jobbat vagy többet a főszövegnél -lássa az előző kommentbe bekopipasztázot bs395 -gondolatot.
A kereskedelmirádiók fosrádók és az álbetelefonálásokkal meg a műszavaztatásokkal próbálják elfedni a valóságot, hogy ti. a számítógépük az akciósjogdíjas 53 számot ismétli naponta 3-szor körbe karikába.
Pl a Petőfinek csupa-csupa, vagy 66%-ban olyan zenéi vannak, amik egy majdnemhíres előadó + feat. híreselőadó közös munkái, biztos turkálóban vették 500 juró/db az örökjogot... Nem tudom, még eddig nem sziveskedett egy rádióközeli ember se megmagyaráni, mért ismétel agyonra mindent még a Petőfi is. A Kerekes Band-től pl egy egyáltalán nem jellemző (feat Mmiafaszom5 nemtomky) számot... A Stereomilktől meg mindentől csakegy és csakugyanaz.

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 12:55:44

@becsoccsent: becsoccsent 0 bejegyzést írt és 404 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2011.03.15. óta tag.

becsoccsent ezekben a blogokban publikált:

Ön nyilván ezért már annak a három sornak se fut neki
vagy
nem mer kommentelni a blogíró kommentjén, ha frusztrálja valami "címlapos"

Mert Ön szerint ebből az Ön által eredeti-saját-nak hitt poenjából nincsen a padlásomon már hatkartonnal?

Olvassa el mások [ a többség] kommentjeit és akkor rájön, hogy Ön egy tökfej volt most. De azért egy eredeti gondolatra visszavárom, kard-ki-kard! Mondja szebben, Kis Lovag!

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 13:06:32

@budai zöld: Őszintén szólva én kb akjkora különbséget látok a Tárki meg a GFK között, mint a TV2 vagy a Retek Klub vagy Grecsó Krisztián és CSerna Szabó András között. Mindig úgy kell két kézzel öszekaparnom, melyik írta a gatyábamagömlésest és melyik a kárpótlásijegyért a csatornaparton szopatóst. Meg kell állnom a kommentablakbaverésben két pillanatra, hogy rájöjjek, kié az X-faktor. Talán a Hadas Krisztina féle agitprop brigád meg Azurák Bánatos Csaba (és Várhelyi vagy milyen Andrea) azok, akik egyből a TV2-höz cuppannak bennem.
Sík tanár úr az Tárkis nem? -nem az adatokkal van baj, honnan a francból lenne fogyasztásiadat egy olyan faluból, ahol képtelenség olyan boltot tartani, aminek éjszaka valami marad a raktárában. De ha senki nem toélja le a pofáját, akkor honnan tudná, hogy a vásárlásuk a szomszédos településeken verődik pénztárgépekbe? És a pirézkedés itt vág vissza, hiszen ugyebár a pirézséggel kapcsolatos népőszopatás a "butaság iskolapéldája, de pl én el tudnám intézni, hogy Sík tanár úr egyhetes kutyadögből főzött pörköltet egyen birkavacsora gyanánt ott.. Vagyis egyik néposztályunk se nagyon dicsekedhet váncsa istváni méretű mindenttudással... Egy piréz-szerűséggel (vagyis a beszopatott abból indul ki, hogy létezik a szó, amit mondok neki, ha nem is ugrik be) hát így, ahogy a pirézzel szopatott Sík, akármelyik népdalgyűjtő beszopatható, ha egy halandzsát keverek el a nótába. Mint ahogy van is a gyűjteményemben pár ilyen ősi cigány dal, mint ez:
"Áná riversz of báábiloony!
Áj ken tu széj!"

budai zöld 2011.10.04. 13:08:21

@magyar-magyar szótár:
Drágabolgárúr, én általában az alákérdezés eszközével igyekszem hozzájárulni a blog tartalmához, de emellett a kommentnickezés mellett egyszerűen nem tudok homokba dugott fejjel elmenni.

Szerintem a bölcsészkar bizonyos kisszakain és pár nem-mainstream irodalmi újság belső körein kívül vállalhatatlan az a nézet, hogy aki nem ír, csak olvas, az szégyellje magát.

Elijah_Baley 2011.10.04. 13:11:42

@magyar-magyar szótár: zsír /cigány/rádiót lehetne csinálni, a rádió cé is ott aszta el h natasha atlassal felvágóskodott mikor adhatott volna volna saban bajramovicot, vagy fanfare ciocarlia-t ami emészthetőbb és szimplán jobb, nemtom, asse értem h idehaza miért van minden rádióadónak összesen 15 dala mit naponta tucatszor ismételnek és fixa ideájuk h aki nem angolul énekel, nem kerülhet adásba

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 13:12:19

@vészmadár (pica pica): @budai zöld:
A Hegedűs ZSuzsa féle szélhámoskodás kapcsán a TV2-ben legutóbb Tiszabura volt a "legszegényebb falu" A művésznő beállt másfél-két éves tyúkok közé beszélni az öt hónapja osztogatott naposcsibéiről.
Valamint a [médejákoktól elkoptatott nevű falu]i patkányügy.
Meg lehetne találni a legszegényebb falut.
A mai értelmiseggek helyett ég a bőr a pofámon, amikor Illyést, Kovács Imrét, a Harmadikutasokat olvasom a múlt század 30-as éveinek végéről, Kovács fiatal egyetemistaként begyalolgolta Baranyát, az index meg a ógyerekek különben véletlenül tényleg értékes riportjából nem mer többet leadni még az indavideón se!
Az, amit Hadasék művelnek a TV2-n médiagyalázat.
Autóval kétszer két óra az út és nem veszik a fáradságot, ha meg veszik, akkor olyasmiket művelnek, mint Hadasék Tiszaburán...

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.10.04. 13:18:03

@budai zöld: az tiszta sor, hogy Dudi Dunáninneni, Gilvánfa csak arra volt példa, hogy... Hogy milyen anomáliák is lehetnek egy legszegényebb faluval.

budai zöld 2011.10.04. 13:18:54

@magyar-magyar szótár:
Szerintem azt kéne tanítani kommunikációszakon, hogy ebből a pirézezést hogyan lehetett felfújni a magyar ősbűn egyik legfőbb bizonyítékává.

A világ műveltebb területein teljesen rendben van, hogy szlovákot-szlovént, (sőt) svájcit-svédet, magyart-románt-bolgárt-cigányt-pirézt összekevernek, és senkit sem érdekel, hogy ezek valóban léteznek-e vagy sem. Mint a középkori térképek fehér foltjain a sárkányok.

Ami meg a 137. zsoltárt illeti, azt én inkább Lubovitz Manó és bandája autentikus előadásában:
www.youtube.com/watch?v=8VisxHApl8Y

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.10.04. 13:19:00

@becsoccsent: megint mondom: Ön uram a comment.com blogon is mindig beírja, hogy nem néz tévét?

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 13:22:56

@ekkerjoz: elismétlem: alig van sajátarccal blogoló. a tiéd az egyik legértékesebb [volt]. fikázók miatt abbahagyni??

Kis ember 2011.10.04. 13:35:20

Az így zenét hallgató ember nem a zenét élvezi igazán. Inkább meg akarja magát mutatni. Mint ahogy - a szarkával ellentétben, aki l'art pour l'art lopja el a csillogó holmikat - az ilyen típusú emberek azért viselnek csillogó, sokszor flitteres ruhát, hogy feltűnjenek. Az ő vezére nem belülről vezérel, hanem nagyon is kívülről. Bár Adyt nem ismeri, szeretné, hogy látva lássák, s mivel belső értékei alapján általában kétséges, hogy ez lehetséges, ezért próbál mindent megtenni, hogy legalább a külcsíny értékesnek hasson.
Kifelé élők ők, kiket a benti-világ értékrendűek nehezen akceptálnak.

magyar-magyar szótár 2011.10.04. 13:52:21

@budai zöld: Tudod jól, még vettem is le bejegyzést alaposan és melyenülő kritika miatt. De ezek a nullabejegyzéses (nyilván lehet neki publikálós nick-je is...) fikatrollok szellemtelenül tucat csokrokban feszt ugyanazt böfögik. legalább monjda szebben a kislovag, mint én. Én magamat komolyabban kicsúfolom, mint ezek, nehogy sajnáld már őket... Nálam az olvasó szerkesztő meg korrektor is, van harmadában kihúzottbejegyzés meg olyan, hogy a jó, vagyis jobb kommentet fölmásoltam a főszövegbe.

Más.
A pirézeket beszopó buttamagyarokon röhögösek se sokkal okosabbak, afféle pótlék ez, ha megvetem a pirézekeet beszopó "idegengyűlölőket" akkor csekkolom a politzikaimegfelelőségem. Ez olyan, mit amikor sokan harcoös ateiistasággal (szótárul zattejizmússal) próbálják kiglettelni műveltségbéli hiányosságaikat. "Antikreacionista vagyok ERGO okosabb egy vallásosnál"

Kétségtelenül változott a magyar, ez a magyar nem az a magyar, aki magyar a zsidó, a tót, a sváb lenni akart mindenáron a 120 évvel ezelőtti Budapesten. De azért ez az a nép, ahol a legtöbb idegenép-név családnév lelhető föl a maradék telefonkönyvekben...

jojoka 2011.10.04. 13:53:56

Nem azért mondom, hogy trollkodjak. De! A Tündének hóttigaza van! Ez a blogbejegyzés értelmetlen a kísérő videó megtekintése nélkül. Az, hogy mitől lett ez címlapos arról pedig az index igénytelensége tehet.
A cigányhifi mint szó szerintem eleddig nem létezett. A kedves blogoló próbál ilyet kitalálni.

RomBold! (törölt) 2011.10.04. 14:04:25

@jojoka:

Tündérkét hagyjuk...

A blogbejegyzés értelmetlen, ha kihagyod bizonyos elemeit? Wazzeg, ez sűrűn előfordul más blogokban is. Sőt! Ha a videó nélkül is egész lenne, akkor lehet hogy nem is lenne benne videó (vagy de, mert csak)

Nem létezett? Tessék csak figyelni a dátumot!

szleng.blog.hu/2009/12/19/ciganybeallitas

Az egy másik kérdés, hogy nem túlságosan elterjedt. Illetve csak bizonyos körökben elterjedt, bizonyos körökben meg ismeretlen.
Az viszont igaz, hogy Szótár úr szeret szavakat kitalálni :)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2011.10.04. 14:06:15

@jojoka: A jojoka mint szó szerintem eleddig nem létezett. A kedves kommentelő próbál ilyet kitalálni.

RomBold! (törölt) 2011.10.04. 14:11:16

@magyar-magyar szótár:
Azért a zöldnek igaza lehet abban, hogy akadnak emberek, akik regisztrálnak csak azért, hogy kommenteljenek, és sohase posztolnak. És közülük is akadnak olyanok, akik csak ritkán kommentelnek.

Persze, az is igaz, hogy vannak multinickek, meg inverz multinickek (Egy nick mögött 5-6 fős csapat), de szerintem te már annyira haragszol a fikanickekre (azokra, akikhez ha megtalálnád a korpuszt, akkor tudnád, hogy amúgy milyen más nicken posztolnak) hogy néha bizony luftot rúgsz. Sajnos azt én se tudom, hogy a fikanicket hogyan lehet elkülöníteni a simán csak kis aktivitású kommentelőtől.

jojoka 2011.10.04. 14:21:31

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Volt nekem egy kedves kollégám az találta ki. Aztán úgy gondoltam, hogy pont jó lesz idióta nicknek az internetre.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2011.10.04. 14:24:47

@jojoka: attól még van a posztnak értelme

meg a kommenteknek is (tisztelet a kivételnek:)

olvasgasd ezt a blogot, hátha rákapsz az izire:)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2011.10.04. 14:26:06

@RomBold!: ezt: "kis aktivitású kommentelő" elsőre kis kvalitású kommentelőnek olvastam

kkk:)

RomBold! (törölt) 2011.10.04. 14:31:00

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Micsoda feltételezés! Méghogy nekem eszembe jutnak ilyen szavak, hogy 'kvalitás' :D

Ne tessék már így fölértékelni a szegény náditrollt, mert még megsértődök :)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.10.04. 14:51:43

@jojoka: a cigányhifi itt, a végen, a sötét baranya segge lukában (érzékeltetésül, az ország segge lukában, már főként nemzetközi véráramlás tekintetében), szval a cigányhifi itt, Komlón olyan 5 éves szó. Egyidős kb. az öv csat mögé tűrt pólóval mint designelemmel. Na most, ha Komlón 5 éves szó és divat, akkor gondolom a jelenség Böpesten minimum 8 éves, a világban meg 5 éve lejárt...

ekkerjoz 2011.10.04. 16:02:00

@magyar-magyar szótár:
nem bírom az idiótákat
a tumblr ezért jobb, ott nem szoktak tét nélkül fikázni, bár néhány faszkalap persze próbálkozik
olyankor abbahagyom azt is pár hónapra

különben írtam már, azt hiszem neked is, az efféle blogírás jövője véges, nem feltétlen a szarháziak miatt, hanem mert rettenetesen felhígult az egész, sokkal több a szemét blog, mint amit érdemes követni, így aztán a kívülállók nem találnak ide például, érted mit akarok mondani
a jövő azoké a tartalom szolgáltatóké, akik ki tudják zárni a zajt a netről, és tematikusan szolgáltatnak, akár jelképes díj ellenében
úgy képzelem, hogy létrehozok egy olyan szolgáltatást, ami egyszerre ad böngészőt, levelezést, tárhelyet, tartalmat, zártkörű hírt, pinát, meg ami kell, akár telefonodra is

becsoccsent 2011.10.04. 21:00:20

@magyar-magyar szótár: elnezest, nem tudtam, hogy a modoroson vagyok ( foleg, hogy oda azert nem jarok, mert nem az ). az sem. ez meg... megneztem, hatha jo. nem az. attol, hogy dolten, alahuzva, felkoveren, dolten _es_ felkoveren, satobbi irsz, pici piros vonalakat is tudsz csinalni, attol az, amit irsz, nem lesz sem ertheto, sem jo. nyove? navi? szijott? vagany?

talan. lehet, hogy husz eve nekem is az lett volna. most mar inkabb el sem olvasom.

talan faj, hogy szova tetted?

@vészmadár (pica pica):

nem latom az analogiat, mivel nincs.

magyar-magyar szótár 2011.10.05. 05:08:21

@becsoccsent: Értse meg uram, ez is a levegőben halamolás. Nem üt egy mélyet, akár tökön is, bánomén, virtuális tököm az, hogy tessék ez [mutatja] és ez [azt is] hanem kiválaszt valami felszinest (kurziválás, kijelölés). Én tehetek Ön szerint arról, hogy az Ön olvasási képességei annyira sivárak már, hogy vesztibulárisan nem hall egy kurzívban olvasott és egy simánszedett szó között hangsúlybéli különbséget? Ön szerint?

Mutatok egy (szerintem unalmasan közismert, de egyébként ma már tökismeretlen példát:)

" Az útipapírok átadása is ilyen fenyegető hangnemben történt. Például: >>Tessék parancsolni, [és kurzívan:] uram !" Volt ugye egy korszak, amiben az uram -at kurzíve ejtette a hatóság és jaj volt annak, aki így uram lett.

Egyszerűen: olyan ez, mint a kottaolvasás, akinek van vesztibuláris hallása, az a zenét hallja, amikor olvassa a kottából, és aki kotta-analfabéta, az még zenekritikus is lehet, mint Fáy Miklós. Aki képes olvasni a kottát, annak a fejében a kotta segédjelölései miatt módosul a belső-hallott zene, akinek meg mindegy, hogy milyen előjegyzés éshogy a kottafej üres vagy teli, annak osztán tényleg mindegy!

Szintén érdekes az, hogy amikor meg felolvasom a szövegeimet (azaz elő is adom) akkor az a baj, hogy mért hangsúlyozom jól, ha nem hangsúlyoznám, aakkor nem is lenne jó a szöveg.

Ön uram szegény, és csak sajnálni tudom Önt.

magyar-magyar szótár 2011.10.05. 05:17:46

@ekkerjoz: Nem látom ennyire vidáman. Inkább arról van szó, hogy a kreatívok bár nem kötöttek ugyan nyakkendőt, mint annakidején a hippik, de azért a bazárt bezárták. PÉersze azt füllentik, hogy az újdonságok könnyítik a kommunikációt, de valójában dekreítivizálásról van szó, "mi voltunk az utolsó kreatívok és a következő paradigmaváltás majd akkor lesz, ha nyugdíjba vonultunk"

A bloggerinák esetében még igazolhatónak is látom a bepöccenést kommentelők miatt... irodalmi szerkesztők rengeteget bajlódnak olyan tehetséges írónőkkel meg költőnökkel, akiknek semmit az égegyadta világon nem lehet megmondani, majd ők tudják.

Namost a troll természete az, hogy: troll. Sose lehet tudni a jó trollról, hogy a fikanicket ki alapította, akár jóbarátnick is.

Bármivel is lépsz a világ elé, annak lesz trollja.

Igaz, a blogolás, mint műfaj, halott illetve ez a "másodlagos felhasználás" korszaka.
Ha úgy vesszük, pl maga az index vállalat is belehalt az óriássá válásába. Az index lap akkor krepált be, amikr beadta a derekát a szerkesztőség és csak a címlapra kezdett gyúrni. Most az egész kapott a politikától egy romantikus töltetet, lehet sírni, de egyébként, ami történt az netokratív és gazdasági törvényeknek, új, még le se írt piaciszabályoknak felel meg.

Ha emlékszel még az ősnetokrácia ideáljaira, ugyebár a mindentszabadságról van szó. A faszbúkizáció pedig nem más, mint lenyomni a netenlógó büdösnéptorkán azt, hogy ezentúl minden ellenőrzött és semmi nem szabad és mindenedet legálisan le lehet szűrni, kapcsolatihálód ingyen lenyúlni ésígytovább, akár téged vagy engem el is kapni.

magyar-magyar szótár 2011.10.05. 05:25:36

@jojoka: A cigányhifi eredetéről a kommentekben olvashat, már a Szlengblog is netokratikus időszámításban "százéve" volt és a Szlengblog is csak kitálalta a már meglévő népikifejezést.

Ezúton tájékoztatom, hogy az index címlap bloghú kiajánló sávja NEM a minőségi újságírásról szól. Viccelhetnék egyet a Durov kutyája elvvel, sok újságíróiskolás jógyerek órákon át dolgozik majd helyesírásellenőrzőn át futtatja a dolgozatát és nem lesz címlapos, pedig jól megírta. Miből gondolja Ön, hogy ha az Index[lap] tele van felibeharmadába összecsapott vacak (és szándékosan hazug) cikkekkel, akkor egy újságíróiskolás sokkal jobbminőségű szövege lesz a címlapkiajánlóban amikor pedig a "címlapos" funkciója nem más, mint jó sok kattogást termelni az index vállalatnak. Ez a szösszenet 10000 kattogást termelt a cégnek. Szóval afféle comment.com jelenség. És ha venné a fáradságot Kedves Nick és elolvasgatna a kommentekből, kiderülhetne az Ön számára is, hogy itt sokkal tartalmasabb csevely folyik a kommentelők között, mint egy hivatalos kattogástermelő [ál]vita "blog"-ban.

A főszövegben hiába írnék én meg egy szabályos publicisztikát, azt se olvasná senki, egy blogbejegyzésből talán a [provokatív] felütést, a nagyátlót és a slusszpoent ha megnézik meg a képet.

magyar-magyar szótár 2011.10.05. 05:32:09

@RomBold!: Egyáltalán nem haragszom a fikanickekre, nem tudom, miből kjön le ez. Könyörgök nekik, hogy ne a levegőbe üssenek, hanem mélyen. Sőt, helyettük verem magam szájba. Szerintem sok fikanick különben nagyon kedves ember, pl olyan újságíró tanonc leányka, ako a csipejéig leizzadta magát a napi blogcikke megírásában, időszerű, jól van megírva, papírra alkalmas, megírta a lécci-lécci levelet is a címlaptündérnek és mégse nem az övé lett címlapos. Az ilyen lányokra hogy tudnék hargudni. és hát a fiúkákra is, minek? természetes érzés ez a részükről. Fikázott itt már nem bizonyítható sejtésem szerint még Egészen nagy Név is a fikanickjén.
Tanulságos az, hogy jártam pl az autózz blogban a lényegében konstruktív (azaz hozzájárulós, nem fikázó)kommentemet bosszúból, mert nem anyni volt a kommentem, hogy zseniális poszt, fantasztikus a videó, leseggnyalósozták, hogy a Kínai [Kormány]nak nyalok nyálasan be... Ráadásul egy olyan fikanick válaszolt, aki itt már bemutatkozott.. az autózz szerkesztője vagy szerzője lehet, de házigazdaként is fikanickre váltott (mert egy hajrá sajátmagunk!)-at is betoldott a végére... Hehehe...

becsoccsent 2011.10.05. 07:29:44

@magyar-magyar szótár: " Ön uram szegény, és csak sajnálni tudom Önt. "

biztos, hogy ez nem a modoros? mert ugyanolyan szar.

az, hogy kisujjbol nyomok neked olyan szoveged, hogy az olvasoid 99%-a egy kukkot sem fog erteni belole ( es nem szakszovegrol beszelek ), nem azt jelenti, hogy ennek lenne barmi ertelme. persze ha a celkozonsegednek ez kell, akkor ez kell, a te blogod, csinald. csupan jelezni szerettem volna, hogy szar. joszandekbol. ert az. de van, akinek az kell. mi vagyok en, hogy ennek utjat alljam?

most, hogy ezt ilyen szepen kibeszeltuk, remelem, emlekezetes marad szamomra ez az iras, mert igy nem kell meg egyszer erre jarnom. ami mindkettonknek jo. pa! :)

magyar-magyar szótár 2011.10.05. 08:09:02

@becsoccsent: Szerintem aligha van másik blog, ahol ennyire tolerálja a blogtulaj a beszólásokat vagy pl ha valaki hibát talál a főszövegben, akkor én, a nagyátlaggal ellentétben "bejavítom" (azaz kijvítom) sőt köszönetet mondok a helyreigazítónak. Ön azonban még most is csak böfög, de nem mutat rá, hogy pl MITŐL is szar. Menjünk végig tagmondatonként, mi nem érthető -az egyre megalázóbb az Ön számára lenne... Vannak törvényszerűségek vagyis szarúságúak. nem én tehetek arról, milyen a címlapmarketingje az indexnek.
"Az embernek meg kell dógoznia azért, hogy szaralak lehessen."
valamint ez nem az x-faktor és én nem Nagy Fri bácsi vagyok hogy elkezdjem Önnek magyarázni, hogy nem minden összevissza, ami az Ön vevőkészülékébe úgy bödönizálódik.

Sokan mondták azt, hogy olyant ők is tudnak, mint Picaso. De főleg mondták.

Most Ön jön megint ezzel a Modoros bloggal, abban is van irónia, egyfajta, itt meg egy másikféle (sőt a Modoros blogénál sokkal többféle) irónia. Modor Tibor aranymellényes és pl Goldenblog zsűritag volt, ez pl velem nem fordulhatna elő.

Alig hinném, hogy emlékezetes maradhat az Ön számára egy, az Ön értelmiképességeit meghaladó írás. Ne azt mondja, hogy Ön is tud zagyvaságokat írni úgy mint én, hanem írja már azt a zagyvaságot, hagy olvashassam! Vagy árulja el a publikálós nick-jét, ha van!
Olyan párbajozó Ön uram, aki főleg a párbaj előkészítésében jeles, tehát vagdalja a pofámba a disznósajtszagú kesztyűjét meg kardkikard-ról beszél, de csak beszél, beszél, de semmi asszó?

Tudja mit, itt szokás szívküldi zenét linkelni, tessék, ezt küldöm Önnek egyoldalú "párbajunk" emlékére:

www.youtube.com/watch?v=ELMn6W2foOs

RomBold! (törölt) 2011.10.05. 11:33:29

@magyar-magyar szótár: Na, például ebből a hozzászólásodból is :)

Neked amúgy a többségük biztosan szimpatikus lenne, ha megszűnne fikanicknek lenni, ha kiugrana, mint kisnyúl a bokorból, és mondaná: 'Tadadammm! Én vagyok a [ValódiNick]/[IsmertEmber]/[SenkiKissNimandAkiAzértVállaljaMagát]

Tulajdonképpen azzal nekem nins is semmi bajom, hogy haragszol a fikanickekre, vagy ha úgy tetszik, a fikanickségre, mint jelenségre. A bajom (ez a 'baj' nem a legjobb szó ide, de nem találok másikat) azzal van, hogy úgy érzem, hogy túl könnyen és gyorsan odavágod, hogy fikanick... És vagy igaz - vagy nem.

Persze most is, mint bármikor máskor, simán előfordulhat, hogy tévedek.

magyar-magyar szótár 2011.10.05. 11:50:04

@RomBold!: Hát... ö.. valóban elragadtattam magam: nem mind fikanick, vannak kommentnickek is . Azt nem értik meg: nem haragszom a meghibázásért, de legyen. Magukból indulnak ki, őrájuk a cica ránézne, moderálnák [törölnék könyökkel] az illetőt. Abból is lehet erre következtetni, hogy ezzel egy-gyökerű a "többé nem jövök ide!" brühühhü-hüpp-hüpp fenyegetésük...

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2011.10.05. 12:42:21

@becsoccsent: nézz vissza máskor is

kicsit szokni kell

de jó lesz, ha rákapsz az ízére

-------------------------------

Gyula bácsi: Tibi! Ezerszer mondtam már neked, hogy szarul csinálod! Most őszintén: kiforraltad te azt a cefrét rendesen?
Tibi bácsi: Hát nem.
Gyula bácsi: Meg persze a rohadt gyümölcsöt és ész nélkül belebaszkodtad, mi?
Tibi bácsi: Bele.
Gyula bácsi: Meg persze abban a szar, tákolt alumínium főzőben főzted le, amiben nem szabad, mert oldódik az anyaga, ugye?
Tibi bácsi: Igen, de hát olyan jó főző... még az Apám csinálta, tejeskannából!
Gyula bácsi: Jól van, csak akkor ne csodálkozz, hogy egy opálos, ihatatlan szar lett a végeredmény!
Tibi bácsi: Hmmm, azért kérsz egy kupicácskával? [és elővesz egy vizespoharat]
Gyula bácsi: Persze, öntsed!

nyikolaj.tumblr.com/post/11015971776/palinka-felenk

Csiken Disztroly · http://youtu.be/ipFHAAR8H-A 2011.10.06. 11:22:25

@tundee: , @magyar-magyar szótár: én kérek elnézést, részeg voltam a múltkor. A mai józan fejemmel választékosabban fogalmaznék.

magyar-magyar szótár 2011.10.06. 15:11:42

@Csiken Disztroly: kár lenne :)
Én, amikor részeges voltam, már rendes alkoholistaként, pompásan fogalmaztam fejben, csak a szavak, ahogy nkigurguuláztak. Tökéletesen írtam, de két kézuzel kellettb fogni a tollat és mondani közben bögrebetű, fület neki, fecskebetű-kanyarodik le széépen...
Akkor te még kezdő részeges lehetsz!

Medvevadász · http://megmacizva.blog.hu 2011.10.07. 08:25:05

@magyar-magyar szótár: igazad van, valahogy nem is gondoltam a vidéki "földműves" cigányokra.

magyar-magyar szótár 2011.10.07. 15:21:20

@Medvevadász: Hátmég a vasművesekre, a használt és élőhúskereskedőkre ésígytovább. Teknyős unokája számítógépet épít.Mit tudunk a Gáborcigányokról. Miért oly penetránsan büdösek a patyolattiszta ruhás kékszemű bákói románcigány menyecskék és mértnem annyira büdösek a rongyosabb -rosszruhás (és rosszabb körülmények között lakó "feketelábúak". Eeej, beh igaza van LovasiBangyi naótájának: "seeenki nem tud semmit"
süti beállítások módosítása