zenei intimbetét a konzumpicsa [konzumidiótizmó cím alatt] czikkelyhez. Választhattam volna a magyar Hooligans valamelyik "nótáját" is, de nem tudom, hogy hányásbiztos is-e ez a fasza kakaóálló billentyűzetem... A gyengébb idegzetűek kíméletére, kapaszkodjatok erősen: A képen nőnek látszó mizé [Mette Lindberg dán műűvésznő -és most már tudom, hogy egyik elsőszerelmem mért óvott a befeléálló fűrész-fogsorú nőktől!, hát nem azért mert Csillának olyanja volt...] mögötti zenekar hivatalosan a pszichedelikus pop és az acid jazz műfajában otthonos, ó, anyám!

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr283017650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.06.27. 12:25:19

oh, ezt felismertem, valami sörreklám zenéje is volt. Nincs ezzel a számmal semmi baj, el lehet hallgatni, sokkal inkább mint egy Hendrix-maszturbációt.

magyar-magyar szótár 2011.06.27. 12:46:55

@vészmadár (pica pica): Muchachos! -pl én vagy 20-szor nem tekertem el a rádiót, mert azt hittem, hogy valami új Heintje énekel [9 éves Kinderschokolád-reklámarcú kisfiú].

Fenehorizont 667 2011.06.27. 13:45:48

@vészmadár (pica pica):
ez valójában nem így van.
van vele baj, csak konzumidióta vagy, így ez a baj számodra nem érzékelhető. :)

magyar-magyar szótár 2011.06.27. 14:52:16

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Tapadjon a vesztibulárédba holnap ilyenkorig!

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2011.06.27. 15:12:09

Sing it out loud gonna get back honey
Sing it out loud get away with me
Sing it out loud on a trip back honey
Sing it out loud and let yourself free

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2011.06.27. 23:43:16

www.youtube.com/watch?v=Mc_Fd3zed6A
(ha a zenén túlteszed magad, még a következő kína szócikkedhez is találsz majd benne anyagot, pl a nagy msi logót (az ugye tajvani, csak hát a fnatic csapat nélkül nincs bajnokság))

magyar-magyar szótár 2011.06.28. 05:49:13

@bs395: A "zenét nagyon gyorsan kiiktattam" ésmiközben a semmiben engem meg nem lepő képsrokat nézdegéltem, eszembe jutott a következő este:
Megyün a tömegben s ekkor a kisérőm odaszól: Nédd má, japántúristák!" Csupa, szóval érted, ahogy a sárga kelet-ázsiai bőr tésztássá fakul, puhul föl, papírfehérre. "ja"-mondom, ezek nem, ezek [posztszovjet muzulmánköztársaság]béliek! Az, hogy Kínáról fingunksincs ,eg hogy Mahacskalát összekeverjük Mozdokkal (amiről szintén fingunksincs), az egy dolog. És még sok-sok más dolgok is vannak...
süti beállítások módosítása