elevenen - ez tkp a mélymagyar taplótahónyelvben az eleve
-ez a könyv a megjelenésekor egy akkor kezdő könyv-csomagküldő "szolgálat" katalógusában a krimik-kalandregények oszlopba került
Éppen most, amikor Czeizel művészúr [a Balázs művész úr apukája] ennyire fontos bejelentést tesz (mint az, hogy a buziság veleszületett) fontos mindent megfigyelni.
Valamennyire mindenki kétnemű, a két részből van összetéve s ennek hormonális alapja is van, meg genetikaitudományos alátámasztottság-a is. Én [ő –nem én! –a szerk. különv.] hiszek abban, hogy A Történet ismerete többrevisz, mint Czeizel művészúr puhakeze visszamosása puha kézfejecskékre… annak a line-nak, ami megmentette őt olyan ügyben, amiért bezzegamerikában ülnie kellett volna és ami szerintem az én jogiízlésem szerint pedig karitatív jótevékenység volt. Az ananászok között is dudva lesz aki dudvának született, de az ember semnemdudváénak, semnem ananásznak születik, hanem aki szemetek közé születik tetű emberek közé, leginkább tetű lesz és ha innen kiveszem a gyereket és eladom pénzért olyan gyermektelen nemtetveknek, ahol ebből az embercsirából nem tetű lesz, hanem ember, jót teszek és kész és passz.
Márpéldául a róka, ha az ember neveli és soha mást nem ad neki, mint tejet és tejterméket vak édeszkiszlyóka korától, akkor ez a róka oda se ránt a tyúkokra,, ha a szájába tömnék, akkor se kell neki, mert ivarérett felnőtt korában már a tejreflexet nem oltja ki a húsreflex. Azonképpen hiába is mondja az állatorvos, hogy felnőtt kutyának nem szabad tejet adni, általában ugyan nem, de fajtánkint változóan: de, szabad, pl a pásztorkutyának, mert annak ősei tejen és kenyéren éltek és húst akkor kaptak, ha vadásztak maguknak. Tejfogyasztó embertörzsek tizeditzigleni leszármazottai is ihatnak tejet, de pl olyan embertörzsek gyermeki negyvennemzedék nután is tejérzékenyek maradnak, akkiknek az óhazában tiltották a tejfogyasztást és kisded koruk után tej-tejtermék soha nem kerülhetett a gyomrukba, azonképpen tehát cigányiskolákban nem biztos, hogy beválik a cigánygyerekeknek tejet osztogatni akkor sem, ha szivesen inná a gyerek (ez megint egy feltérképezetlen terület, de hagynám a gasztroenterológusoknak innenj tovább…)
Az ember olyan majomféle, ami azt a gombot nyomogatja, ami örömet okoz neki, eufóriát, ha a szénsavas szeszesital, a társaság ... a cigarettafüst először útálatos, aztán szenvedély, a kötődés, mihez kötődik az öröm... ahhoz reflexizálódik. Vagyis dehogyisse születik mindenki buzinak (vagy heteronak) hanem
Kitérő Hannibal tanítása nyomán: senki nem születik annak, ami, nem lehet büdöszsidónak vagy büdöskurvának vagy büdöscigánynak születni. Büdöscigánynak született gyermekek garmadáját láttam 3 óra vagy hónap alatt a mindennapi zuhanyzáshoz szocializálódni, a cigányszag egyszerűen szokás és életmódkérdése, tisztábbnak látszó (gazdag, pl koldsokat futtató) talpigszoknyás cigányasszonyok , akiknek a lakhandijában 24 fürdőszoba van, büdöscigányabbak fürdőszobátlan putriban élő tekenyős olájcigányasszonyoknál, akiket a sárgalábú törzsek 20-30 éve Kizzy, Kuntakinte nyéger-nek csúfoltak (nyégernek pedig ma is). Mindennek oka van, igen, úgy, ahogy a Felhomályosulás hívei, Hanni meg az összes jógyerekek, és te húgom az egyenlőség oktondi híve és álmodjátok.. a cigányszag eredete az egészen egyszerű hétköznapi szokásokban van, a lakás szellőztetése a ruhamosási és mosdási szokások, ha valaki, mondjuk egy társadalomszociológusnő [bizonyítványokj és oklevelek fénymásolatát kérem a szerkesztőségbe beadni!, ja és a recept ára 68000 Ft számla nélkül…] szeretne cigányszagú lenni, de csakis az ő kérésére megadom az un „cigányszag” receptjét. Garantálom, 4 hét alatt olyan cigányszagú lesz, hogy ihaj!
Folyt.: alakul, igazodik, rögzül és csontosul. Tehát, ismétlem, cáfolom Czeizelt, nem születéskoriprogram a buziság. Bizonyos családok fertelemben élnek, amit nem részletezek neked, a gyerek abba szocializálódik. Ha a gyerek abba (bele) születik, hogy apu is anyu és anyu is anyu, (és fordítva, hogy anyu is szakálla és riszálja magát.... Természetesen van a gyűjteményemben olyan példa, amiben a kisfiú már egy... két.. hároméveskorában már anyja ruháival játszott, cipőiben csoszogott, ma ollyan transszexuális, aki nem operáltatta át magát (Mivel szüleire anyagilag rá van szorulva és ugye ott a faluban "bunkójakkok" –pedig Fürst Sándor és Sallai utca is van! -a zemberek nem értenék meg.
Példa: tanyasiélet: az én generációm számára a tanyasiélet a mérhetetlen rendetlenség, egy ganajhányó az udvar a trágyarakás közvetlen az istállóajtónál húzódik erre-arra, a házban is állatok, takarmány a konyhában, az egykori tisztaszobában kiscsirkék és kismalacok szarnak , a gangon pár odavetett döglött tyúk napok óta, már nem is kéne nekik koppóvíz, majd a disznóknak hajítják, amik hasig állnak a híg szarban. És akkor még az erkölcsi fertelemről nem beszéltem, a kisbabák almásládában fekszenek, szalmával alájukalmozva, mindenki mindenkivel (szexuális részletek a kedvedért törölve [a 77 éves nagymama 15-19 éves legényekkel baszatja magát –hehehe, a szerk gon. röh.]) mindenki alkoholista beleértve a 10 esztendős fiút és a 12 éves lányt, csak nekik kevesebb pia jut, mert az erősorrend dönt. Apám korosztálya számára a tanyasiélet.. na ilyent csak a múltszázadi, 30-as évekbeli filmeken látni, meszeltfal, muskáliazablakban, szinesre festett villanykörték botokon, előkert, a kertben díszösvények, úrikastélyok kertjeiből cserelebrélt növények, Jávorbajszos apu, Karády-hajú anyu, különleges gyümölcsfák, almát termő fűzfa, az istálló nagyobb, mint a tanyaház, szürke tölgyfapadló , a tehenek szarásához órát igazíthatni és a tehén néz: „gazdasszonykám, szartam, vidd ki LÉGY SZIVES!” a disznóólak téglázottak (hízók, ők csak másfél évet élnek) vagy tölgypadlósak ( -6-8 évet élő tenyészállatoknak) a maiszemnek csupa giccs, giccses élet, az ember szinte hallja a giccses magyarnóta futamait, mert ez volt a tanyai élet azelőtt… Főleg persze a parasztpolgárok nyáron nyaralásra (ki a szűk, bűzhödt füstös faluból)
A te kijelentéseid nem meghatározók, mert nálad igentipikusan nőiesen vannak rendbetéve a dolgok, minden fitt. (Most előre lelövöm azt a riposztodat, amibnen a rumlis íróasztalodra mutatol…) Azt látsz, amit akarsz és olyannak, amilyennek akarod.
Egészen más egy város, ha mindenporcikájában ismered vagy csak túristaként rajongasz érte. Budapest városkonglomert’ lakói A Város egyes részeiről annyit se tudnak, mint a túristák közül A Város szerelmesei. Egy árugyűjtögetős vidékiparaszt sofőr alaposabban ismeri a várost mint Az Ország Szociológus Tanár Nénije.
Májávalzúzájával az ember, ugye, egyetemesen. Tüdő-a-tüdőtől, máj-a-májtól.
Másként látok egy autót, ha már megismerem a működését, mi milyen benne s miért, belenézel egy motortérbe.. és neked aztán minden: egy. Egy lakikus, aki nem autóbuzi, három különböző márkának látja azt, amit a maimarketing különbözőnek szopat be a laikussal, az én szememben a Seat Toledo/SkodaOctavia/VW Vento különbségei elhanyagolhatóak, vannak funkcionálisak ( a Toledo 5ajtós és kényelmesebb bele pakolni, ám férfi kell a csomagfedél[„5. ajtó”]kezeléséhez. Miközben a fórumozás feljövetelekor okostojások fikázták az Octaviát, én tudom, hogy amikor ezt a három autót lesem, mint a birka, a lényegében ugyanazt: egy II-es Jettát látok!
Ma nem szabad arról beszélni, hogy az emberek nemegyenlőek. Nemtestvériek. És a rabságot imádják, mindenki rab akar lenni és szabadsága ritkapillanataiban magát rabságbavetni az első, a legsürgősebb neki. És azok is, akik a Szabadság Egyenlőség Testvériség elvét kihirdették, amire törekedtek, az az hatalmaskodás, gyilkosság, erőszak, mindenári sajáteszme-érvényesítés: egyenlőbbek voltak az egyenlőeknél, farkukat rázták bele a testvériség arcába, jabba és rögtön a szabadság korlátozásába fogtak de úgy, hogy kontraszelektíve avatkoztak bele a természeteskiválasztóüdásba is, tehát a toillal kapáltattak és a kapát írnokká emelték (mert ahhoz képest ők voltak a Bölcsek Kövére, ugyibárrrrr…)
Autóbuzi vagyok, Czeizel művészúr szerint születtem autóbuzinak. Tanyára születtem, ahol műút ugyan volt, de azon hetente két autó zúgott el. Anyám az esküvője napján ült először autóban. Anyámnak az buzulás szempontjából az autó, mint nekem a mongol birkaszempörkölt.
A szexuális rész is nálad szépen bestokizva, élbehajtva, legesleghátul, de azok is gálában, ceruzavékonyságban az úgysevesezmföl szzekció és könyörtelenül kihajítva azok amik nem kellenek, valószínüleg VISZONYLAGOSAN (úgy értem, hogy ahhozképest) nem szenvedsz szexuálisnyomorban.
Mint ahogy átlagember , aki szokott úgy éhes lenni étkezések előtt vagy megkíván egy hambit és akkor mi van, bimm, veszi-eszi, nem lehet beszélni arról az élményemről, amikor a nem is sovány cigánylányka ehetőségek szerint osztályozta az Ablak-Zsiráf cikkecskéit. Sün - ehető. Cipő -egyelőre-nem ehető. A sün neked nem ehető -de nem is voltál SOHA éhes.
A börtönökben nagy a buzulás, de pl a börtönviselt nők már amikor a bokájukat kiteszik a szabadéletbe, leginkább újra heterók. Mivelhogy a férfiak primitívebb működésűek is és kevésbé értenek az elpakolgatáshoz, elhazudozgatáshoz, szépítéshez és mismásoláshoz (meghát az EGYÉRTELMŰ JELEK ugye...
ez az alkoholizmusban vizsgálható meg leginkább, vannak a közfelfogás szerinti egyértelmű jelek, erős tántorgás szédelgés iszaposbeszéd, elesés és hányás. Ezek az egyértelműjelek. A legsúlyosabb alkoholista, akit ismertem, soha nem beszélt iszaposan, meg se tántorodott, sakkozott és ultizott -amikor a kolléganője sírvafakadt azon, hogy már mennyire részeg, én (a kis 20 éves taknyos) lestem, miről beszél. Ennek az alkoholistának a haverja 600ezer km-t vezetett ittasan, baleset nélkül, a rendőrök ismerték és amikor már makettrészeg volt (erre abbból jöttek rá, hogy az autó 40-nel közelekedett, letekert ablakkal mínusz 2 fokban is… megállították, kiesett az auóból, de baleset nem okozott, mert hasadt tudata józan belsőfele figyelt és akaratlagos izommozgásokat PARANCSOLT IGEN KEMÉNYEN.
A nőknél nincsenek egyértelmű jelek -lehet mismásolni el, ahogy mismásol az az alkoholista, aki nem produkál egyértelműjelet. A szarvasmarhák tehenei, amidőn valamiféle hormonális tréfa folytán a csipejükben megugorhatnisági vááágyat éreznek, megugorják a közelben legelésző tehén-társukat, de a homo sapiens ugye azért gondolkodik, hogy át tudja gonddolni, pl sok-sok nő érez a csipejében hághatni-vágyást de csak igen kisszázalékuk akarná is ezt ki is élni. Hihetetlen –és egyben szomorú is a pszichoalkémikusok számára., de a nemlétező józanparaszti ésszel is megoldható efféle súlyos kérdés,k korántsem biztos, hogy a sajátmagammal kötött egészséges kompromisszum, a nőifelem kiegyezik a férfifelemmel és azt mondja, hogy egyáltalán nem kell abból bonyodalmat csinálnoim, hogy olyan nőnek érzem magam, aki nőkkel szeretne szeretkezni, deközben meg a testemben zigótakoromban bizonyos kis sejtcsírák ide meg oda, vagyis férfipozíciókba kerültek és hiába szeretnék nőimódon odaadó lenni, ha erre nincsen szervem, akor nem bonyolítom HALÁLRA magamnak az életem és elfogadom a józanparaszti ész tanácsát és így egy gyötrelemmel kevesebb.
Míg természetes emberitulajdonság a gyötrelemkeresés, vannak, akik gyötrelemben szeretnek élni, ez a gyötrelem valaminek a mozgatója, pl jóllakottan, kielégülve nem nagyon lehet művészit alkotni, a szüntelen kétely visz előre, ha nem kételkedem, akkor sodortatom magam az éppen aktuálissal.
Kereskedelmileg, százmilliókban mérhető az, hogy vannak biszex HATÁST KELTŐ nők, akik nőkben ooooolyan húrokat borzolnak. Ez fogalmazódik ki a közhelyszerűen ismert, Mick Jaggerre vonatkozó múltszázad 60-as-70-es évek beli férfikiszólásban: "Nem rúgdosnám ki az ágyamból". A nőknek is vannak ilyen élőszimbólumaik -erre te annyit reagálsz, hogy nem, neked nem jön be Julia Roberts, Demi Moore vagy Meg Ryan. Vagy Lady Gaga -akinél profin kidolgozott marketingcél ez és nyilatkozataiban hinti is rendesen a biszex-est. Lady Gaga TERMÉK. De amikor Demi Moore-real megcsinálták a Dzsíájdzsént: Az egyenruhafétis, a rendőrnő a katonanő ...
Julia Roberts az én titkos nőifelemnek is nagyon bejön, mert nő-ként akkoooora picsa vagyok, hogy nem hallgatok férfifelemre, aki bizonyos hisztis vonásokat [ne röhögj és maszekdolgokról majd kommentben csitt, lécci -a szerző megj.] sejt a különben neki is édes drága (stb) nőben. Nem szerintem azonban, hanem ki merem jelenteni: Tény, hogy a nemes ipar a JR-ért kriptoszexuálisan rajongó nőkre is épített az imázsa kialakításakor. Legalábbis: profitot bányászott ebből a nem is különösen titkos fogyasztói szegmensből.
A nők egyenruhafetisizmusában ráadásul két nagyon könnyen elkülöníthetőő motívum van, az egyik a csipejében mocorgó hágási vágyat éli ki, a másik pedig a kurvaság gyönyörét egy nemkülönösebb nő is egyenruhában, férfiak között abban az ősi női fejbeniélvezetben kéjeleghet: mennyi fark csepeg utána. Ez a kettő alapvetően más gyökerű attitüd, eredménye SZEMRE ugyanaz, 1 katonanő a sok [=fekvőnyolcas] férfi között.
Akkor hogyan beszéljek neked [ a szerző egyik kedvenc festőjének neve] gyötrelméről, aki nőként férfinek érezte magát, de olyan férfinek, aki fiatal fiútesteket szeret, óhajt KÍVÁN .... jöt a profán, tipiksuan-férfiasan praktikus segítség, hogy hát ez semmi: szedjen föl fiatal pasikat. CSAKHOGY az sem volt neki jómegoldás (mert mégis nő és ha egy nő belekezd a bonyolításba, akkor inkább belehal, de bonyolít...) Latolgatom, ha nem gyötrődik Ő, akkor nem élvezhetem a gyönyört, amit művészete kelt bennem. Én nőnek tekintem őt, élő nőnek, mindigis élni fog bennem, nőént, szegény milyen mérges lenne, ha tudná, mert: nagyon nőcisen nem akarta megoldani a problémáját, de ha nincsen ez a tragédiája, nincsen nekem gyönyöröm az ő műveiben, ámen.
Vagyis bejárhatóak akár ezek a Veszélyes Mezők anélkül, hogy az ember tudós (százpróbás!) orvosgenetikus lenne. A Történetek felől (bocsánat: spekulatíve) kifejthető ez. A Rhodus partján állni és ugrani: az ember kisérletező állat [majom, ugye]. Sokan aztán nem állnak meg és ugranak és mondjuk egy paplan alá bújnak a kamaszkori legjobb barátjukkal aztán vagy bejön a dolog (s rögzül a reflex.. de úgy rögzül, mint mondjuk a kellemes részegség a szénsavas, pezsgő, könnyűszeszesitalhoz) vagy nem jön be, mert kiderül, hogy fizikaicce vannak olyan részletek, amik nemízlenek-... és akkor a próba nem sikerült. De az ember csoportoslény, csoportáltal determinált és rákaphatok ezért valaminek az ízére... addigaddigpróbálgatom, keresztbe-hosszába, fonákján, töményben, hígítva, szódával s így-s-úgy, amig egyszer jó lesz s akkor a reflex ahhoz kötődik.
Mindenki valami csoporthoz akar tartozni és keresi a szabad gyököket és ahhoz illeszthető csápokat fejleszt ki magán. Magyarországon apartheid van, hazudják nyálas stréber jógyerekek, cigánygyűlölet és erre a gyűlöletre lehet is faluhelyen (ahol bezzeg vannak még fürstsándorsallaimarx uccák) szavakat. Azonban a tettek beszélnek, a melóhelyen ugyanarra a szódásüvegre szop rá a magyar, amire a cigány, isznak egy kannafedőből , a cigány seggehelyére ül a buszon, kezet fog vele, rákiabál tráfásan a munkatársára, egy kocsmában iszik vele, egylevegőt szív vele ésígytovább. A diszkó sarkában megcsókolja a cigánylány és olyan odaadóan, amivel ő még nem találkozott és hamarosan a magáévá is teszi a cigánylányt, miközben lehet, a szociológusnő az irányítottlekérdezésben tőle gyűjtött mondattal igazolja a magyar apartheid létezését. Magyarországon kinyilvánítani sem kell , normára áll a cigány és egyből senki nnem kezdi el firtatni, pl a magyar szuomszéddal egy pletykapadon ülnek esténkint. Ja, hogy ez büdösnorma? Ha az a norma hogy a provotüntit ugyanoolyannak kell látnom, mint a kevésbé színes amszterdami sima buzifelvonulást (kb nyárias pasztellszínek dominálnak, mínusz technozene…) akkor stréberen elfogadom a normát és EZ a NORMA ez már döfi és akkor rögtön jógyerek leszek, ugyeeee?
Raksányi kolléga panaszkodik az indexesekre, joggal, de hát mért is-mért is lennének különbek? Az Ember anyaga ugyanaz, ugye a pirosvér a négerekben sárgákban, ugye-ugye… Az ember alaplényege a száérmazásozás, a piszék hordája a kampósorrút, a kampósorrújakkok a piszéket kifogásolják. Kellemetlen, de tény: a hajóhídra vezető lépcsőn sorjázó és a Kapitányra ácsingózó picsák azon ősnők normáját koövetik, akik a legerősebb vadász vezér FASZ-nak tartottak popsit három jégkorszakkal ezelőtt és ugynígy a buszsofőrön fürtökben csüngő nők. És perszehogy a kapitány a kettes napozóteraszon tüntetően könyvetolvasó semmkibennemkülönös diáklány szerénkét nézi ki magána és hogyne, alamuszi ciccus nagyotugrik, a buszsofőr meg kit ojtogat a kínálatból, a nemkínálatot, a könyvtárosnőt a hátó kakasülőről cserkészi be (megáll neki a kis utcája, Fürst Sándor út, előtt…) És még ez is bioszparancs, mert a vezérhím magjából a szerénkéknek is kell jutnia, mert kellenek a hordába szerény hímek is, tölteléknek.
Genetika. Nem szabad viszont erről így beszéni, a gyakorlatban azonban lehet csudálkozni, amikor a cigány királycsávó megáll az ódikocsival az eperfánál és mohón falja a [különben szederfa] gyümölcsét. Vagy körtét. Vagy olajos magvakat. Eszelős jelenetek diófák tövénél szeptemberben: olyan istenkirálycsávó hajol le dióért, aki a cipőjét 30 éve nem köti meg, majd valaki a háremből vagy a csicskák közül. És sokan-sokan tejérzékenyek, mert 1000 év a Hosszú Útban kevés volt valamit átprogramozni. Ott volt a poroszlói viztornyba döglött varjak esete ezerkilencszáznyolcvanvalahányban (och boldog idők, 1989-ben még volt Sztalin utca Poroszlón! Ma Alkotmány út… ) , a kosárfonó úricigányok nem kaptak hasmenést egyedül, pedig ez a generáció már nem evett dögkútból horgászolt húst. De mégis rendelkeztek a védelemre alkalmas hasznosbacillus állománnyal a gyomrukban. Mindenki ismer ilyen eseteket: hasmenést kap az idegen az idegen város vizétől, amit a helybéliek gondnélkül isznak. Ésígytovább, de ezekről nem lehet beszélni, mert ilyenkor meg „nácizmus” a genetikai „elevelrendeltetettségről” beszélni –de ha Czeizel művészúr viszont így mondja, akkor meg, ha akarom , akkor geil…
itt jön a magyarázat, miszerint majd a buzik leülnek szépen a gyerekükkel és elmagyarázzák neki, hogy a minta nemminta, áááádehogy, válasszon szabadon s ha akar legyen hetero. Persze személyestörténetüket is elmesélik, a harcot és küözdelmet és hogy a kurvaéletbe ne akarna ilyen küzdelem végén hős lenni apu és anyu mintájára a gyermek! Innen aztán elég átlapozni azokhoz a történetekhez, melyekben szülők racionális észérvekkel kormányoznák koraikamasz gyermeküket. Vagy lehet vagy nemlehet. Csakhogy a szorongatott kisebbség önvédelemre is berendezkedik Ártatlan Áldozat-ként definiálja magát, szolidaritásra apellál „Aki nembunkó velünk tart!” Ki ne akarna nembunkó lenni?? Az újságírók a népet feszt nevelni akarják, ez süt le a buzitüntike interpretációiból, de pedig alapvető hiba, ha csúfolással nevelnék, hát a bunkójak ezzel mégbunkóbbak lesznek, ugye. Kirekesztéssel a kirekesztés ellen, ó faXXXom!
Mindenesetre a csoport-minta -szerintem, tehát énszerintem- olyannyira meghatározó, amivel korunk egodeista embere, akit az ÉN mindenhatóságára neveltek, "személyesszabadságra" nevelték és az [egyéni]szabadságjogok (meg tegyükhozzá: kurvaélet! az!) ... nagyon nem esik jól tudomásulvenni, hogy a csoport determinál, a fapinaosztályban nem csak szemre, hanem valójában és titkosan és otthon a sajtátszobában és a sajátpaplan alatt a "szexualitás szintje" (bocsánat megint...) ööö... alacsony. A „nemmaszturbáló” lánynak orgazmusproblémái lesznek, ez kihat fiatalaszonyiéletére, egyre savanyább és frusztráltabb lesz , kiéletlen vágyai maradnak. Ugyanabban az oiskolában a ribancosztályban egészen más. A "Kancában" [egészségügyi szakközép] ahová csupa lány jár (ráadásul egy óriási leánykollégiummal) ...hogymondjam... izzó magasságokban ugyanaz a szint. Termelési szempontból: A Savanya Brigádban a sanyarúasszonyiélet, mindenszenvedés, panasz kodással indul a reggel , semnmi se jó az életben, minden ember (itt: férfi) állat, jaj, ver az uram.. a munkateljesítményszintje alacsonyabb, mint a csúnyaszájú "Ídesek" brigádban, ahol tréfálkozás, móka, kacagás "durva szexuális tréfák". Ugyanaz a falu, ugyanaz a "társadalmi [mintavételi]minta" ... csak "történelmileg" úgy alakult, hogy a Savanyák csoport-meghatártozó személyiségei ilyenek, az "Ídesek"-nél meg olyanok. Ha Csili Csala bá’ piri-a-parádé összekeveri a kisbabákat, akkor az ebben az időben savanya asszony az Ídesek-brigában ugyanolyan vérbően humoros, vidám serény és 25%-al többet kereső (mert: többet teljesítő) lesz.
Fizikaimelós brigádokban a tréfa, a vidámság alap. Ösztönszerűen is igyekeznek jó hangulatot teremteni, folyik az adok-kapok.Megkapja a vöröshajú a brigádban, a kövér és a nagyfülű is. Tejbetök vagyok és belecsöppenek egy nyári alkalmi munkába és azt mondja a cigány fiú munkatársam: „Verjem a zsidóorrodba!” Mivel a verjem nem tudom mit takar vagyis nekem az orrbaverés ugrik be, rákérdezek és akkor kiderül, hogy ő a faszára gondol -> Verjem a kalácsba!” De: Akarj-e verni? –nem. Zsidógyűlölő-e. Ne hülyéskedj… …ez csak afféle… fordulat, szófordulat. Őneki meg más brigádtag a sárgalábú anyjába veri. De az is csak kiszólás, ökörködés. (Ilyen szín ökörködések voltak az Isteni Matula Magazinban is…) Ebbe, nyáriszünidős munkára, értelmiseggi családból gyermeket belecseppenteni. Szarba lép az Ídesek brigád vezetője, majd megállapítja a maradék szarból, hogy az vékony és hegyes tehát lyányszar. Hahota – mert ez a durva („bunkó tahó”) tréfa is oldja a robot iszonyú terhét, könnyűl a nehéz veder és láda, nem annyira fáj a derék a termelődő örömhormonok miatt… Valamint az új brigádtag szó nélkül is elsajátítja az illemet, miszerint már leszüretelt sorba járunk VISSZAFELÉ és előbb kis gödröt kaparunk, mint a cicák… Mivel –mivel temetjük be, hát a lábunkkal, a dorkó talpával dózer-szerűen túrunk bele, rá, a gödörbe vissza!
hogy a buzulásnak egy igen közhelyes tehát unalmas területét tekintsem, az óceánjáróra összezárt férfiakat: Ugyebár vannak a masszív buzik és vannak az egyebek, a masszív buzit már a másik masszívbuzi nem izgatja és hát mi nők ugye ismerjük, hogy a férfiak mennyire is értenek a valamire ráédesgetéshez: ban”beszéljünk a piáról.
Nagyon sok kamasz fiút felnőtt alkoholista férfiak visznek az út-ra, mert pl az alkoholista alaptulajdonsága, hogy kéjeleg abban, ha valakit a maga szintje alatt lát: alaptípus a másokat leitató aztán a részegségükben GYÖNYÖR-ködő alkoholista kocsmarisztokrata. Ő ugye "józan" mert a közhelyesen ismert részegségjegyeket nem produkálja, a 17 éves "nemkomoly" kamasz meg mindet EGYSZERRE produkálja.
A férfi jobban ért a ráédesgetésre, a hím, már még a kandúrmacska is ilyen, behízelgő, még szoptatja kiscicáit a háreme, tehát nem is erőlteti az üzekedést, de már el-eljár a nőstényeihez, heverészik velük a füvön és a nőstényei ember-gazdájára ráhunyorog: "Ne bánts, én is ide tartozom, jöttem, jó nálatok, ugye szép cica vagyok?" Persze, hogy szép kandúr, a kurva annyát, a környék legsikeresebb kandúrja.
Nagyon érdekes, hogy a valóban és tényleg leszbikusok jelenetei -szerintem- eladhatatlanul durvák a fogyasztóknak (mármint a heteró férfiaknak, akik műmellű élő bioguminők tettetett és "bevett" fordulataihoz vannak szokva). A férfibuzi pároknál gyakori, hogy a nemiszerepet felváltva élik meg, a nőknél azonban szinte mindegyik párban az egyik butch jellegű, azaz dominánshím és mivel te az ilyesmihez nem vagy szokva, nem részletezem, de DOMINÁNS FÉRFI KONZERVATÍV ÁLLAT módjárta viselkedik. A [település neve , a Fürst Sándor utca átkeresztelve, ma már se egy jó kis Marx, se egy becsületes Vöröshadsereg utca nincsen]
leszbikusoknál az ember (a férfi) jelentkezett tipikus férfimunkára férfiak közé. Az asszony egyzt gyorsan kihasználta és hetero kapcsolatot létesített, az „ember” hazagyütt, ember [itt: férfi] mód viselkedett, ahogy azt az apjától látta és az az apkjától ésígytovább. A párját maga alá gyűri minden értelemben, pl veri és pofozza -ezt nem volt képes Bódis Kriszta megérteni. Nem is lesz soha, mert Bódist nem a történet érdekli, hanem a személyes előrehaladása és a karrierje. Hiányzik belőle az olthatatlan mindenirányű (a Kosztolányi –féle) érdeklődés, esze ága sincsen szembemenni a jóoldali haladógondolkodóak trendjével. A mintakövetést, a férfi [ a butch] a párból az apja mintáját követte... Kizártnak tartom, hogy 300 éve a sátorozó szekerező cigánytörzseknél a férfi megütött volna az asszonyt, ez új, ez felvett , a magyaroktól átvett minta. A cigányokat gyűlölőket mindig is, körömszakadtáig is figyelmeztetem: a „jellegzetes cigány szokások” de még az „ősi cigány kultúra” elemeiben a 10-150 évvel ezelőtti magyarokat/magyarokét láthatni. Az asszony verése, a gyermek ne legyen különb az szüleinél , az ember eszi ki a tálból a húst és a maradék a családé, az ember megy elől, az asszony hátul [Ennek az asszonyi magyarázata is eladó –fiúsalakú rövidhajú szociológuslányoknak akciósan, 12000! Salinger-buzi szociológuslányoknak 30%-os árengedmény!] Azt figyeltem meg, hogy a magyar póletárr-oknál ugyanazoka történetek esnek meg, mint a szegény cigányoknál... Színmagyar faluban [„cigánymentes övezet”] a proletárlányok ugyanúgy, az éhezéstől tésztaszín bőrrel, súlyos felnőttaszony felhőzött ráncos arccal, ugyanazzal az érdekes lélekszakadvasietős félrohanatban, az anyjukra (aki részegen fetreng a kicsik mközött) ugyanazokkal a szavakkal szólnak ki mint az ugyanilyenkorú és sorsú cigánylányok.
Miről beszél Czeizel művészúr? –visszakanyarodom az időbusszal és a Balázskákat összekeverem és akkor most a Buraiék Balázskája a művész és a genetikailag Czeizel meg rabszolgáztató 174 kg-s cigánykirály valahol Lyukmagyarországban. Mondjuk az talán feltűnő, hogy most a fasza új okostelefonjával már milyen vidijófilmeket tud, tisztára a tévébe is be lehetne adni (csak azt nem tudja Balázs bá’, hogy a televíziókban a szakemberek aztán direkt elrontják az ilyen beadott „amatőr” filmeket és aztán sajnálkozva néznek, hogy hát igen, de itt mi sajnos profi eszközökkel dolgozunk és ezek nem kompatíbilisek az amatőr felszerelésekkel. Szóval azért ott lesz ennek a Balázsnak a mutatóujjában az -mert a fotóművészet a mutatóujjban van benne- vagyis az elsütőujjban (át lehet szokni a középsőujjra).
Á, dehogyis, csak a művészúr politikaikorrekten csekkol mert most ez a menő , ennek van szezonja a mélymagyar politikaikorrektségben: a látványbuzik támogatása.
Mivel engem a tanítóim arra neveltek, hogy mindig a gyöngékkel, elesettekkel, a háttérbenállókkal kell lenne, annak kell adni, aki ott hátul csöndben, lemondva esélyéről hallgat és ennek itt, aki a legmeghatóbban apuka-apukáz és nyálaz a kisujjával szemesarkába könnyeket, pedig semmit, úgyis kap a laikusoktól eleget (őt viszi haza a takarítónéni magához a hétvégére, mert ooolyan alyanosz!) … szóval én is a buzikkal vagyok, de a sima parlagi háztájiakkal, akik viszolyognak a feltűnősködéstől.