Alulírott magyar-magyar szótár (született 2007-ben a blogteren, apja neve felmagyar szótár, anyja neve almagyar szótár)

 

http://pecalista.rulez.org/2/szily.jpg

százezerforintos horgászkészséggel a minőségi pecázásért

 

 

a Magyar Digitális c. blogbejegyzésemben tévesen feltételeztem azt Szily László  Minőségi Újságírás díjjal kitüntetett újságíróról, az index Zrt üzletágigazgatójáról hogy

http://szily.blog.hu/2011/02/15/arpadsavos_trianonfajlalo_tiniporno_dinamikus_nacionalistaknak_18

című cikkében minden alapot nélkülözően nézi hülyének a jóoldali, politikaimegfelelő okos gyermekeket.

 

Kaffogó Hebrencs úr alábbi kommentjét áttanulmányozván

 

 kaffogó hebrencs    2011.02.17. 07:47:12

@Frick László Emlékzenekar:

 

Láttunk már pornózó gárdistát, az való nektek, igen, a lepisilős pornó. Ott van a szintetek.

 

ki kell  jelentenem, hogy Szily műűvész úr feltételezése igenis jogos, megalapozott, tudományosan,  valamint szociológiailag, szcientológusan valamint pszichologiailag is igazolt tényekkel indokolható.  

Ezúton kérek elnézést a Tisztelt Művész úrtól és további,  a fenti linkben láthatóhoz hasonlóan frenetikus munkát kívánok neki, Isten tartsa meg jószokását.

 

Persze Hebrencs úrnak sem győzünk köszönetet mondani .

 

Játékos feladat: Kaffogó Hebrencs úr kommentjét helyezze a Frick László Emlékzenekar össztevékenységének tükrébe, majd állapítsa meg, hogy ahhoz képest mi Hebrencs úr szintje. A győztesek közöt Magyar Gyermek linkeket sorsolunk ki!

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr602667547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2011.02.17. 12:50:12

Ez tényleg beteges. Néha azt hiszem, Kündü is te vagy, meg az összes kommentelőd is te vagy.

Van egy olyan bejegyezésem amúgy sajátmagamnál, ahol valaki betrollkodott valami provokatívat, aztán arra mind a három régi kommentnickemmel össztüzet zúdítottam. Szóval, én se vagyok normális, de te se.

RomBold! (törölt) 2011.02.17. 13:30:27

Kündü biztos nem...
Valószínüleg Hella sem...
Vészmadár is tök igazi, sőt fakebookon már emberarcot öltött...

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.02.17. 14:21:43

@RomBold!: hát ez így van. Én magam nem érezném szórakoztatónak más nicken magamat kommentelni. Nekem csak ez az egy nickem van:)

magyar-magyar szótár 2011.02.17. 14:36:32

@efes: A jógyerekek tizenkét pontja szerint a minősíthetően beteg bloggerkedés üdvös és a subba subbarum puruttyálódik a netokrácia valagából. Éppen máma olvastam egy hülyegyerekeknek szánt cikket az indexen, ami Bezzegisztáni portálra mutat, (A Fejlett USákokoknál pöerrrszöeee!!)ahol regiszráció nélkül lehet pl tornászkislány képét föltenni és aztán a bezzegusákok jógyerekei ott részletezik alant regisztrálatlan

ámde mostfigyelj!! a statgép persze beszámozza őket és egyébként utcaházsszám lkifelé pedig ad egy sorszámot azonosítóul az IPcímmhez rendelve

de aki nagyonhülye (mint pl Vili a Kövér családban) az elhiszi, hogy ez még a netszabadság netovábbja.
És ehhez add hozzá azt, hogy az az index-szerkesztő, aki ezt a mesketét fölrakta az indexre, nálam tízsszer többet tud, vélhetően diplomás ámítástechnikus.

magyar-magyar szótár 2011.02.17. 14:37:40

@efes: Valamint ezt se olvastad el, pedig rövid.

Úgy llátom, te a Gondolat Milícia áldozata
lettél: minden e l t é r ő szöveget behúmott szemmel olvasol.

magyar-magyar szótár 2011.02.17. 14:44:22

@efes: Szerinted, aki a képen látható ékszerremekekkel megy el horgászbottal -hangsúlyoznám!- p e c á z n i* , annak a jófiúnak mennyibe tart hülyére venni bárkit, ha a portfóliója úgy kezdődik, hogy ő nem is akart újságíró lenni, úgy beszélték rá (miközben egy bezzegamerikai blogpápa ministránsa volt...höhöhö...hooho)

A pecázás és a horgászás között annyi a különbség, mint a telefonnal felvett minimálköltségvetéső fil és Roberto Rodriguez Hollywoodban újravett Desperado-ja közöt.. A horgászboton orsó van zsinórral, meg mindenféle kegyszerek, az autentikus pöccőnek annyi kism léc van a végén, amire a párméter zsinórt föl lehet tekerni, az úszó már fölösleges luxus, de az igazi orthodoxoknak nincsen nyilazva a gombostűből hajtott horga és persze engedély nélkül, halastóban, élelmszerzés céljából művelik.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2011.02.17. 21:03:06

@magyar-magyar szótár: És akkor mégis, mi van? :)) Műbalhé, ez öreg. Ami viszont nem műbalhé, az ez a pitlák kormány ámokfutása, na abba bele fogunk rokkanni.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2011.02.17. 21:07:40

Figyelj, én olyan magasról szarok a Szilyre, meg az egész fingszagú indexre, hogy az már nem is ebben az univerzumban van. Én azért vagyok itt, mert azt akarom hogy lássanak, amit meg nem akarok megmutatni, azt nem teszem fel. Ennyi. Dugják fel maguknak az egész internetet, ha akarják, Szilystül meg az összes jóllakott napközistül, nem érdekelnek. Ezek senkik.

Budai Hella · http://holgyekorome.blog.hu/ 2011.02.17. 21:27:10

@efes: ilyen paranoiám nekem is volt egyszer, hogy csak én meg a gépház létezik, és mindenki ugyanaz, de akkor még csak 1 hete blogoltam:))
egyébként épp azokról derült ki, hogy IRL tényleg azok, akik, és pont olyanok, akik leginkább paródiának meg valószerűtlennek tűntek nick alapján

Frick László Emlékzenekar 2011.02.18. 06:46:29

@efes: @vészmadár (pica pica):
Na oszt miben is erény az egynickűség?
Minden hasonlatot le lehet sántítani kupán csapással, de azért gondoljátok végig:
John Wayne egyetlen figurát játszott végig. Jack Nicholson meg mionden szerepében szinte más.
Az ember elengedi magát előbb utóbb és a maszk alól kibeszél.
A sokak által teljesen félreértett von Kuendue nagyon szemtelen, az összes lólábát hagyja kicsüngeni a maszkjai alól. Eeleve Kuendue-t bármilyen ávátárájáról felismerhetni, mert stílusa van annak, ahogyan ő ávátárát választ. A névadása is. Mindenki színén veszi be Kuendue-t, ahogy Szily beszopatta a trianonos pornóval a jóoldali megfelelőgyerekeket.
A jóoldali megfelelőgyerekek el vannak könyvelve okosnak, ugye: az analógia:
jobbos = buta bunkó tudatlan satöbbi
"balos" és "liberális (újaban LMP-s) gyermek okos, ügyes, talpraesett.

A Szily provokáció tanulsága:
a jobbos bunkók külsőségekből ítélnek, kampósorr, pájesz zsidómentalitás külsőjegyeit gyűjtögélik
DEBEZZEG a jóoldalt pár külsőséggel simán be lehet szopatni, mert annyira gyűlölködőek, hogy elvakultságukban hinni akranak a hoaxban.
És Kuendue-ben is így hisznek sokan, el akarják hinni, amit hoaxál
és azt mondom, meg is érdemli mind, aki beszopja.
És roppant szemtelen: velem a saját maszekhangján beszél a maszkja alól, valóságos brilliáns paródiáját nyújtja annak.. amit nemhogy a jógyerekek, de még a Nagy Bölcs Hannibal bácsi is jaj, anyira el akar hinni.

Sőt, jobbos üldözői vannak Kuendue-nek.

Frick László Emlékzenekar 2011.02.18. 06:54:36

@efes: Zt nem érzékeled testvérem, hogy ha csak egyetlen vagy pláne két évet késel, ma már kizárólag lécci-lécci levelekkel spékelvén az ön-ajánlásaidat kerülhetnél föl a napi 10 PI fölé. Zárultak az ajtók.

Nevetséges az, hogy te "leszarod" azt az indexet, ami az elavult Tóta helyére a Napi Színvonalas Agitpropban Török Vidort tolta föl, aztán Török KOMMENTÁTORRAL megnyerették a HÍR kategóriát. Egyébként is torkon van jizzelve a hír definíciója: Az index minden nap szájbabassza a hhír definícióját, nemhogy kommentárt ad le hír gyanánt, de egyenesen sugallmányosan komplilálva. Sőt, a "médiatörvény" sújtásában az figyelhető meg, hogy az MTI-nél is hírt sugallmányos furmányságban fogalmaznak meg.
Súlyos gondok vannak a hír fogalmával és az index a fő szopatója a témának.

Azaz: nem mellékes, hanem a főfőség. A többi piaciszereplő cak kullog és másolni probálja.

Nincs élet az indexen kívül és eztFelnőtt Bácsik is megkérdezték Uj-tól, hogy mit akar, semmi nem elég? És van egy szakszerű válasz Magyarország piaciméreteire hivatkozván, hogy a vállalatnak ilyen kis piacon muszáj monopóliummá lennie.

Innen jönnek az ilyn tiszta lelkek ártatlan arccal a kérdésükkel, hogy akkor hogy van ez, hogy vérzsírelemzés is jöhet az indexen? Azért óvatosan: egyrészt, mint megfigyelhető az m-m-sz szótár esetében nem az ütős bejegyzés kerül címlapra, hanem a snittpálozás, az, ami a fikacsapás irányának (pl efes, a te zsigeriállapotodnak, gyűlöletednek) c'mon

Valamint nyilván a payolával szemben, ha egy aktuális témát írsz meg, alulmaradsz, ha kissé egyébként csókos vagy.

Frick László Emlékzenekar 2011.02.18. 06:57:53

@efes: @vészmadár (pica pica):
Nagyon érdekes a motorka mozgalom, ahogy a "spontán felkerekedés" mintegy véééletlenül a motorkerékpárkereskedő lobbynak payoláz. Ugyanis a 125-ös kateg 20 Le körüli sávja nem népszerű, ha már elvizsgázik nagymotorra, akkor 450-es 600-asat vesz a kezdő kocamotoros is.

Miközben a világpiac ontja a 125-ös robogót, nálunk ez a sáv a kereskedők nyakán rohad.

erre akarsz te kakilni, efes?

kaffogó hebrencs 2011.02.18. 08:44:38

Kedves szótárszerkesztő emlékzenekar!

Elnézésedet kérem, hogyha a fent idézett kommentem megbántott volna, ami igencsak elképzelhető, mivel egy egész posztot szántál ennek a másnaposan bedobott pár sornak.
Kívánok szótárkészítési munkádhoz sok sikert, és remélem, még sok nagyszerű hangulatú emlékkoncertet hallhat a lelked közönség.

kaffogó hebrencs 2011.02.18. 08:54:55

Ami az IP címet illeti, nem tudom, mit kell ezen parázni. Ha el akarsz bújni, használj proxy szervert, én is azon nézem ezt a blogot a munkahelyemen.
Az IP cím a Zsinternet nékülözhetetlen része, hát honnan tudnák máshogy a rúterek, hová küldjék a csomagokat. A szolgáltatód meg hozzábiggyeszti a helyi koordinátákat. Lettem én már román, budaörsi és pécsi is, attól függően, hogy melyik eszköz adott nekem IP címet.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2011.02.18. 11:32:56

@Frick László Emlékzenekar: Ebben az a sport, hogy sohasem beszélsz ki a maszk alól. ha meg igen, akkor az a nick will be deleted.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2011.02.18. 11:35:23

@efes: Olya ez, mint egy regémnyt írni, csak a valóságban. ha a regényben rosszul megírt a karakter, akkor bukik. Itt szintúgy. És ugyanúgy kell kézben tartani a különböző karakterek sorsait, mint egy regény írásakor, a pláne viszont az, hogy nem tudod a végkifejletet. Pénzt viszont nem látsz belőle, az okozott öröm is csak a tied. :)

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2011.02.18. 11:38:30

@Frick László Emlékzenekar: Mondtam már, hogy az indexen túl is van élet. Az index címlapja hoz néhány ezer plusz oldalletöltést, de sok köszönet nincs benne. A kattintók 80%a kommunikációképtelen troll és droid. Most megyek ebédelni, a többit majd utána. :)

magyar-magyar szótár 2011.02.18. 12:16:29

@efes: Néhány honlapon van látogatásmérő.
Ha nyitsz egy Szomoorú Filmes Szamuráj weboldalt, fizeted az évi 15000 pézet..

Az elmúlt két évben óriásira tágult a piac, igenkevesek mondhatnak maguknak értékelhető látogatottságot. Én Tsabeeka és E-Onka a két féltudatlanságában és negydműveltségében beképzelt oktondipocok karrierküzdelmén szoktam szórakozni: a tanárbácsijuk segítségével már sokmindent megpróbáltak, pl a propeller hírvitorlázik és méltatlanul, puszta ü g y e s s é g révén jól szerepel a guglin. De összességében a bazár bezárt. Megvan a vár a pár szerencsés (ha a wallis pénz fölhasználása szerencse dóga..) akié a vár, a többieké a lekvár.

Először akkor rémültem meg, amikor megláttam, hogy a debreceni szimfónikusok fw-oldalának összesen volt több, mint két év alatt 860 látogatója, az ember végiggondolja a véletleneket, a jegy vagy koncert után érdeklődük odacslaffanásait.

Ha belegondolok a sok naívába, akik nem tudják, hogy a faszbúk IGAZÁBÓL mit szolgál, mire való.

Még mindig azt látja az ember, hogy újabb s újabb kommunikációszakot végzet jógyerekek (akik már még Tsabeekát meg E-Onkát se fogják be soha.. mert ők még időben kezdték, már 2005-ben szorgoskodtak)
Afféle ez, ami 1990-93 köz9ött a papírboomban llezajlott. Már aki 1993-ban kezdett el papírújságot gründolni, jól tette, ha a kapát is megreszelte a sufniban -mert már a hidegvízrevalót nem bulizta össze magának.
Bár még ma is tudok csávókat, aki igazából nem is létező papírorgánumok pályazitipénzein hawájjzanak.

De összességében ez a vonat elment.
Haa nem hiszed alapíts új nicket, kezdj újéletet, de faszbúkolás meg gépháznak szóló léccilécci levelezés nélkül, csak a la natúr, megvizsgálván, mire mégy egyedül.

eléred-e a 10 PI-t...
Jaaaa, hooóóóógy te nem alapítasz másik nicket...

Én kipróbáltam mindent kontroll blogokban. Valamit elérek a stílusommal, érdekesen fogalmazok, mittudomén.
De a vonat elment, aki nem szállt föl mondjuk 2007-ben, legkésőbb 2008 áprilisa körül, az ne csak reszelgese a kapát, hanem vegye a vállára:
szőlőnyitási szezón van... Hallom, hogy halódik a dokk.hu még az a payola is jobban jár, aki azt veszi mmeg, mint aki
új
tisztalapot nyit...

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.02.18. 12:41:22

@Frick László Emlékzenekar: "Na oszt miben is erény az egynickűség?"

nem erény. A megállapításom arra vonatkozott, hogy túl macerás és engem nem is szórakoztat, pláne nem az, hogy magamat kommentelgessem:)

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2011.02.18. 14:08:24

@magyar-magyar szótár: De mucika, nem értem, mit hőzöngöl? Akarsz sok látogatót? Tudod a receptet hozzá. Én nem akarok sok látogatót, így le is szarom a receptet. Én magamnak blogolok, mert egyszerűen elfelejtem, mit láttam már, s mit nem. Így blog formában ráadásul valamennyire nyilvános is az emlékezetkiesésem, az a néhány ember, aki rendszeresen rámkattint, nekem bőven elég. De hidd el, tudom, mit s hogyan kéne csinálnom, hogy sokan kattintsanak rám - én ezt viszont nem akarom. Ennyi.

Amúgy meg Jack Nicholson, és kategóriájának összes sztárja is már régóta önmagát, tehát Jack Nicholsont játszik. A nagy alakváltók a noname-ben nyomatnak, de ők is addig, míg meg nem kapják első Oscar-díjukat. Robert De Niro, Dustin Hoffman dettó. Al Pacino most azért dobott egy merészet, de alapvetően ő is a rekedtes nagy beolvasóból él. Nagy alakváltó ma Hollywoodban pl. a Philip Seymour Hoffmann, pl. Persze, ő is A-kategóriás sztár, de még nem olyan ikon, mint a fentiek. A fentiek filmjeire úgy ül be az ÁTLAGnéző, hogy megnézzük Jacket, vagy Bobbyt az új FILMJÉBEN, míg Philip Seymour Hoffmannról egyelőre még utólag mondják, hogy bazmeg mekkorát játszott már megint.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2011.02.18. 14:11:44

A népszerűség kizárólag önmagunk lényegének a tömegízlés felé való közelítésével, tehát kurválkodás útján érhető el. Máshogyan NEM.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.02.18. 14:28:21

@efes: kivéve akkor, ha a lényed véletlenül pont olyan, ami megfelel a tömegízlésnek. Van amúgy ilyen is.

magyar-magyar szótár 2011.02.18. 14:39:15

@efes: Tanár úr, vizsgázzam nálad, mi kell a "népszerűséghez".
Az én ópiumom ennyi: van kikkel beszélgetnem, okos fickókkal, akik tanítanak, meg helyreigazítanak. Büszkeségem: nekem vannak a legmindenoldalibb barátaim a halpiacon, nekem szinte soha nem kellett moderálni (amikor még bele lehetett írni a kommentekbe, akkor moderáltam egyes szavakat átírtam vagy ki [SÍP]oltam illetve moderálás a beszélgetés terelése, a partnerek korholása megvicceléssel ellazítása.
Törölnöm alig kellett, jóüformán, amit töröltem az személyesadatokat telefonszámot stb tartalmazott (a kommentelő nem tudta, hogy valódinevet telefonszámot nem adunk meg kommentbe) a sajátnevemmel szokott őrjöngeni von Kuendue néha.

Nem szeretnék a sajátnevemen, de nem azért, hanem [ez levéltéma]
nem híres akarok lenni vagy ilyesmi.

Kevésiskolát végeztem és úgy érzem, fejlődött a gondolkodásom, ismeretekhez jutotam
miközben hagytam leszívni az agyam és
függő lettem ("Nincs többé magány!" Vonnegut víziója)

ennyi

Azb egyik leghasznosabb írásom a fejtetű
czikkely, több, mint 10000-en olvasták, sokakat segítet föl kéne teni rá új irtószerek linkjét.

Egyszer meg egy kismama el tudta indítani kommenten -keresztüli mekkmesterkedésem által a szerelő szerint motorikus totálkár kisautóját, kiderült, hogy kuttya baja.

Sok-sok nő bugyija benedvesedett erotikus írásaimtól. de sajnos a nők jórésze nem kommentel csak olvas .
Sok nő agyvize is felforrt. (Szomjas Oázis MamaNénijé pl)

Ja, közvetve munkához is jutottam! Tényleg, ezt el is felejtettem!
Dolgozhattam sokat ingyen is!
Ó, és még miminden, szépélet volt ez.
A kattogások? annyiban érdekelnek, hogy kommentelnek -e.

Sokan félnek a trolloktól, én nem.

magyar-magyar szótár 2011.02.18. 14:41:10

@efes: Tíz igaz jóbarátot ismertem meg, akikkel élőben is találkoztam (3-4 kivétel van, de őbennük hiszek még attól) Testvérjóbarátokat is. Olyan is van, aki nem tudja, hogy a barátom, nem szeret annyira, csak én őt.

magyar-magyar szótár 2011.02.18. 14:47:20

@efes: Mennyi művészt soroljak neked, aki nem kurválkodással népszerű . nem is jó szó ez, hogy népszerű. Sokan egyszerűen csak igazemberek és kész, ennyi. És vannak olyan kurvák, akik sokmindenkivel összuefeküdtek, mert pl abban telt örömük, hogy megajándékozzanak valakiket magukkal. Pl Janis Joplin nagyon szeretetreéhes ember volt, ha egy lány szerette nagyon néha azzal is lefeküdt. KURVA KURVA KURVA -kiabálom, amikor látom tökrészegen pohárral a kezében ökörködik a tévében valami sóban, de nemkurva nemkurva, nemnemsiooha (és színészekből két stáblistányi kurva-aki-nemkurva soha, kitelik) akik soha nem szennyeződnek be.
Soha nem mondhatod, hogy Tarkovszkij vagy Zappa kurvák voltak.
Számomra Tarkovszkij vagy Zappa a XX. század legfontosabb emberei közé tartoznak, AHHOZ képest népszerűek.
Jimi Hendix KURVA KURVA DROGOS KURVA PIÁS KURVA KURVAFIA! volt, de szeretem, nagyon szeretetreméltó ember.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2011.02.18. 15:13:57

@magyar-magyar szótár: Ezt te sem gondolod komolyan, hogy Tarkovszkij és Zappa népszerű ember? Te imádod, én imádom, meg még néhány százezer ember a földön, ami a Föld lakosságának 0.0000000,mittuménmennyi része. Tudod ki a népszerű? David Beckham. Justin Bieber. Meg az a csaj, aki a kínai slágerlistát vezeti. Effélék.

Azt tudod, hogy az általad fétisizált Szily-gyereket többen ismerik, mint Tarkovszkijt?

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2011.02.18. 15:16:23

Tarkovszkij rétegművész. Zappa is tulajdonképpen, bár ő azért már riszálta rendesen a seggét a tömegízlés oltára előtt: lásd reklámparódiák. De még megteremtette magának a viszonylagos szuverenitás hozzávetőleges látszatát. Azonban ő sem csinálhatott meg akármit, csak nagyon sokat.

Azt irigylem tőled, hogy van munkád. :) Az kéne nekem is.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2011.02.18. 15:17:47

Janis Joplint én nem tartom olyan nagy énekesnőnek, mint amekkora a nimbusza - egy jó kis mocskos bluesénekesnő, de ennél nem több.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2011.02.18. 15:19:04

Jimi Hendrix sem kurva, meghalt azelőtt, hogy kurva lehessen.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.02.19. 00:28:48

@efes:

Tarkovszkij és Zappa legyen már népszerű! Nem csak a bulvár népszerű a népszerű, hanem az is, ami esetleg nem a bulvárfogyasztóknak tetszik. Nem egy abszolut szám van a sztár mellett, hogy mennyien szeretik, hanem polcok vannak, és a polcokon sztárok. Persze a bulvár polc a legnagyobb, de akkor is.

magyar-magyar szótár 2011.02.19. 05:44:28

@efes: Kurvakurvakurva DÖG, ahogy a fiú apja-anyja kurva Hajnóczy novellájában... tudod. Itthagyott engem árván, még ki se bontakozhatott (de már a stúdió megvolt, találkozott jó barátokkal [a marokkói út] , van pl egy rosszminőségű felvétel, amin a Red House-ban egy Bach betétet játszik.

magyar-magyar szótár 2011.02.19. 05:58:08

@Levéltáros: Egy gond van illetve egy kettőt szül: A Csúszás.
Juci tudd írni - de már nem tudja olvasni Katherine Mansfieldet, Woolfot.
Vannak olyan zsenik, mint Guy Ritchie: A Blöff parabolája annak,, amiben vergődünk:
Mindenki színén veszi a maszlagot, Mike "a primitív cigó" szétszopatja mindenki agyát. Azért, mert már csak a felszíni analógiákat szlopálják be. Én úgy hallgatom Sztravinszkijt mint Bachot .. Zappánál "kommerszben" ugyanez a törekvés, Zappa műveinek a teteje: Sztravinszkij parafrázisok szinte.
Namost beszélgetsz egy mostani csúcsértelmiségivel, tényleg, ennek az indexkorszaknak lángelméje és a számára philip Glass a netovább, talán az Air.. ilyesmik. Ilyenkor szokott balról jönni Hannibal bácsi és lebasz, hogy Ambrus András vagyok a csiocsipszreklámból (amit egy német reklám alapján forgattak újra, NSZK a mai 77 évesek is csipszet zabálva váltogatták a 22 adó műsorát
50 évvel ezelőtt...)

A Csúszás miatt lyuk keletkezik. Sem a Pihip Glass kedvelő mai csúcsgyerek, sem pedig sok magamfajta vén szarházi nem látja be.

Vagy gondolj az én nemzedékemre: 10 évvel ezelőtt még takony kis gecibe számítottam, most meg Húgyos Józsibá'ba.

Philip Glass maga a lyuk, onnan se Sztravinszkijhoz nem vezet semmi, se Bach-hoz se Zappához se sehová. Menthol van, üdeség könnyűség, nem terhel.. nem vezet sehová, nincstovább.

Tud még jól figalmazni, szépen írni, némaértő olvasási szintje kiváló, de képtelen egy többrétű szöveget, pl Krúdyt olvasni. A Lyujk-at még ráadásul 50-60 éves tanárok is tágítják a baromságal, miszerint krúdy az egy kissé továbfejlesztett verziója Mikszáthnak.

Holott -és ez izgalmas is- Krúdy kortársa Virginia Woolfnak, de mennyire!

Ott tartunk, hogy a dédapámkorú Krúdy modernebb , lélektanibb író, mint Grecsó, Grecsó körölbelül Mikszáth, csak nála patakzik a geci. Mikszáthnál meg nem. És elárulom a titkot: pornóban Krúdy lélektanibb!! Olyan "szemtelen" az öreg, hogy néha ezen röhögök! De ehhez: olvasni kell tudni.

magyar-magyar szótár 2011.02.19. 06:11:58

@efes: Zappa és Tarkovszkij népszerűsége igen érdekes. Egyáltalán nem szükséges egy társadalom "jóságához" hogy csupa jóemberből álljon. Sokszor elgondolkodom Bach-on, aki ne volt népszerű, Népszerű volt Telemann. Mai népszerű analógiában megpróbálják szembeállítani Telemannal Bachot és fordítva, jó viszonyban voltak, csenegettek is egymástól, leveleket váltottak, egyáltalán nem ítélték el egymás tevékenységét, holott Telemann elitélhete volna Bach-ot. Händl népszerű tekitélyes ember volt, aki tisztában lett pillanatok alatt, néhány kota áttekintésével Bach-hal. Ez a "népszerűség" amire zappában vagy tarkovszkijban mutatok olyn, mint a cyrrus felhőzet a felsőszférában észrevétlen szuinte, de ott van, csak fel kell nézni. Te tudod, ki volt 1969-en az akkor Beckham? Bach nemhogy nem volt népszerű 1750 után, de jóformán a szakma ismerte.. Mendelsohn egy nagynénje tanult valamelyik Bach fiútól, 1750 után bach, mint zenepedagógus volt leginkáb elismert, szűk szakmai körökben. bach annyira nem volt ismert, hogy amidőn a kótái (a legnépszerűbbekkel) felbukkantak, az Orosz (ad) Ötök leszólták gépiesnek, unalmasnak, zeneimatekozásnak.

Tarkovszkij mindenféle kultúrák egén igen-igen vékonykafátyol-szerű, de látható, ismert.

Nagyon fontosak ők ketten, mint filozófus gondolkodók, jelzi ezt az, hogy ettől berzenkednének. Néhány fejben elhordozható nagyon fontos mondat a tanításuk és ezek előtt nincsen nyelviakadály, a világ bármelynyelvére elfordíthatóan érthetőek. Mennyire orosz film a Rubljov! És mennyire globális!
A Sztalker annyira orosz, hogy aki nem tud oroszul.. az... annak az.. az fogyatékkal van. A Sztalker nagyon orosz, ott a végén az a reves ablak. Hoghy: nem vagyuunk képesek egy spatlit venni és letúrni. Hogy: ránkrohad a környezet. Az orosz végzet filmje is a Sztalker. De úgy, hogy mindenki értheti.
Csak A csúszás, a mai néző előtt mintha festett fátyolokat húznának átt, züzü, zaza, zozonem érti.

Csak pár ember, de foltonkint és minden rétegben. Mindenütt.

Cat Walk 2011.02.20. 08:28:10

na,miután tisztáztuk, hogy minden nick mögött (vagy legalábbis majdnem minden nick mögött:D) külön ember áll, jöhet a következő cikkcsi

a kurválkodás: szerintem jó, hogy itt erősen szürt a közönség, és nem kell többszáz barom kommentet végigolvasni, míg az ember lát valami értelmeset közte
ez célcsoport nagyság probléma, illetve nem probléma inkább

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2011.02.20. 11:47:45

@Levéltáros: Igen szűk az a réteg, ahol ezek és még ezebbek népszerűek, de amúgy abban igaza van eggyel alattad Dudinak, hogy nem is kell ezeket és még ezebbeket szeretni mindenkinek. Az úttörők mindig az avantgarde, tehát élcsapat voltak, de sohasem voltak ezek a legszélesebb arcvonal. Néhány fő az mindig, aki utat tör nyájnak, aki először mindig béget, hogy arra? Miért arra, én (mondja a nyáj) nem megyek arra! Aztán később természetesen arra megy. De akkor már sokszor azt sem tudja, ki vagy kik voltak azok, akik az utat először végigjárták. Ja, Tarkovszkij meghatározó egy-két nemzedék egy szűk rétegének, de pl. egy mai, jólgondolkodó egyetemistának is sokszor csak egy unalmas művészfilmes. Neki David Fincher és Christopher Nolan a meghatározó filmes. Így megy ez.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2011.02.20. 12:11:38

@magyar-magyar szótár: Azért Godfrey Reggio Koyaansqatsija, amihez Üveg Fülöp csinálta a zenét, na az azért messze nem mentolos üdeség. A repetitív zene érdekes műfaj, aminek Glass a legnépszerűbb szerzője, Zappához nem sok köze van, de JSBachoz rengeteg. Az egész műfaj konkrétan Bactól ered, improvizációiból, végtelenül egymásból fakadó és egymásba visszatérően burjánzó díszítéseiből. A másik gyökere a káoszelméletben keresendő, a fraktálokban, Mandelbrot-halmazban effélékben. Minden modern festő Leonardóból ered, legyen akár hiperrealista fotófestő, neoexpresszionista nonfiguratív vagy éppen paranaiv indulati, vagy éppen geometrikus strukturalista. Zappa másfelé indult, ennyi a különbség. Viszont azt is be kell látni, hogy semmivel sincs kevesebb önismétlés Zappa életművében, mint Philip Glasséban. Ráadásul, míg Zappa a Varése és Lutoslawski-féle zenei kísérletek mellett kizárólag az amerikai popzenéből, countryból, bluesből táplálkozik, addig Glasst lényegesen szélesebb gyökérzet táplálja. Bach az alap, Debussy, Ravel a főfal, a kötőanyag viszont különböző afrikai, indonéz és indiai elemekből (sokat zenélt pl. Ravi Shankarral) áll, mindamellett, hogy nála is tetten érhetőek a pop-elemek is (lásd: David Bowie, David Byrne, Brian Eno, Laurie Anderson, Jon Anderson és másokkal való közreműködése). Pazar operákat írt, pl az Einstein on the Beach, ami minden csak nem olcsó, könnyű és mentolos. Steve Reichről, Gavin Bryarsról, Meredith Moinkról vagy Szemző Tiborról nem is szólva. Szóval, csak Careful with that Axes, Eugene!

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2011.02.20. 12:19:49

@magyar-magyar szótár: Telemann köztudomásúlag Bachot másolta, kvázi eladta. Amúgy a vaskos barokk, tehát Vivaldi, Rameau, Händel, Hasse, De Lalande, Mondonville vagy Pachelbel és Monteverdi is nagyban hatott a repetitív zenére, így Glassra. Aki szvsz a leghígabb ebből, az a belga Wim Mertens. Na, ő a műfaj Claydermannja, bár azért neki is vannak szép dolgai, mint a Maximizing The Audiences című lemeze, ami nomen est omen antikommersz provokáció.:)

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2011.02.20. 12:45:58

és Michael Nyman Peter Greenaway-jel való hossza közreműködését el is felejtettem.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2011.02.20. 14:20:15

További színezék: Zappa nem Tarkovszkij-rajongó!!! :D

épp most hallgatom a '74-es Roxy & Elsewhere című koncertet, ahol Frank az egyik szokásos szpícsében arról beszél, hogy az a jó film, ami minél olcsóbb, esztétikai és büdzséértelemben egyaránt. Utána egy óriáspókos baromságról poénkodik.

magyar-magyar szótár 2011.02.21. 07:05:20

@efes: A lényeget ragadtad meg. Tarjkovszkij hívő, deista. Sőt. Most figyelj.
Zappa nem zattejjista. Ő ateista: "Legjobb tudomásom szerint nincs isten" Tarkovszkij pedig könyöktávolságra Iván Gábor elemérőszentségétől ugyan, de még ideát, azt mondja, hogy" Legtjobb tudomásom szerint nem Semmi van, hanem Ő. Hawking cak nagyonhalványan meri körbefogalmazni azt, amiről Tarkovszkij: beszél.

Zappa és tarkovszkij ellentétei egymásnak.
Az a baj efes.. te jártál ott, sejthetnél valamit a keleti emberről.
Ezt sokan nem értik: a kínai is (meg a buddhista mind) két végletben él. A kínai pl szíve szerint a tao, esze szerint azonban konfúciánisztikusan él (jómegciffráztam, de nem vééletlenül ám) Szívével a taot követi, ami mondjuk a horizont. És egyébként Kung Ce szerint. Azaz vertikál.

Én mindent megértek Zappából , de pl az Istenről való gondolatát az ő dolgának tekintem. Mostfigyelj: Zappa megengedi nekem, hogy higgyek Istenben.
Te, ha mást mondok, mit a hited, lehülyézel engem egyből. Vagy bs395 barátom úgy szokott vitatkozni, hogy bemond egy fedáksárit, közben alsói ha vannak. De a hülye én vagyok.

De pl Szinópei Diogenész önnmagában egyesített a két végletet, egyszemélyben. Nem is érti senki a künikósz lényegét. Diogenész házitanító is volt, példás. Azt mondá, az ifjú fő erénye az, hogy még el tud pirulni. Mondta eztaz, aki az utcán kutyamód nyilvánosan hágta meg a csaját (viszont a koldusétkével meg elbújt) Aki lámpással kereste az igazembert. Ésígytovább..
Tarkovszkij és Zappa szinte öszegyeztethetetlen. Zappa nagy gondolkodó volt, de személyesképességeiben közepes zenész. Nagy szorgalommal megtanulta a zenei matematikát, a zenerzést. Zseniálisan ismerte föl, kikkel kell dogoznia. Nála sokkal jobb technikájú gitárost gitározni tanított!! Mert a technikai tudását nem, de az invencióit igemn, át tudta adn.

Tarkovszkij viszont tökéletes nagy mestere volt művészetének,
Mindketten, Zappa és Tarkovszkij nagyon dolgosak roppantmunkabírással.

Zappa teljesen autodidakta módon, egy "protézis" a Synclavier fölhasználásával eljutott Sztravinszkijig. Olyanyira búcsút mondott a gitárnak, hogy '88után felpuhultak az ujjbegyei. Márpedig JS Bach és Sztravinszkij a bizonyítékai Isten létezésének.

magyar-magyar szótár 2011.02.21. 07:09:00

@efes: Zappa fergeteges baromságok törmelékébe csomagolt mindent. Lényegében az első southparkiánus volt. Neked semi előkeríteni a grafikákat, amiket Zappa az Igazi Frank Zappa könyvhöz rajzolt, a southpark ennek a minimálja. CSak amiben Zappa grafikailag hat máig, az zseniális, Azt csinálta, am it a southpark készítői.. tőle lopnak egyébként.. és ugyanúgy Zappa sok baromságát Síkbolygónk népe a színén veszi.

Egy Magyar Czápa a Jewish Princess-t nem találhatta volna ki, nem léphetet volna föl vele, mert berakták volna a Kirekesztők című kalendáriomba.

Egy rakás Zapa szám nem zene, hanem szöveg edényzörgéssel, macskazene a sok duma alá.

magyar-magyar szótár 2011.02.21. 07:10:59

@efes: Ady Endrének voltak olyan versei, mint Zappának zenéi, afféle publicisztikák inkább. Kedvencem, a Trouble Every Day efféle, bár azért ez zene is, blues.

magyar-magyar szótár 2011.02.21. 07:12:47

@efes: Szily mit csinál? ugyanezt. Nesztek barmok, pl ez a trijanyonyporóval jógyerekheccelés is ilyen. Úgy van vele, nesztek ússe látjátok magatokat, hogy egykutyák vattok. Hát kaffogó hebrencs mennyivel különb "színvonal" hm?? Annyival, hogy nagyjából azt "hiszi" amit te?

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2011.02.21. 10:20:27

@magyar-magyar szótár: Szerintem nem ellentétei egymásnak, mert nem ugyanabban a világban mozognak. Két különböző univerzumban éltek (élnek amúgy), melynek NINCS közös részhalmaza. Tarkovszkij filmes, istenhívő (persze, ezen el lehet azért mélázni), ízig-vérig a klasszikából és a magas kultúrából táplálkozó művész, ja és orosz, míg Zappa amerikai, zenész és a popból dolgozik. Varéséből is csak a zene vicces jellegét értette meg, azt nem, hogy Varése (Lutoslawski, Kurtág, stb) miért írnak ilyen zenét. Zappa ebben csak a vicces hangokat fedezte fel, meg nyilván elképzelte, hogy a hallgatóság milyen pofákat fog vágni rá. Dettó ugyanez a Bobby Brownnal meg a Jewish princesszel, nem a buzik és nem a zsidók ellen beszél, hanem összekacsint a közönséggel és a sztereotípiákon röhög. OK. Bátor ember. Színpadról, övön aluli poénokkal. Hugyozzam össze magam tőle? (nem teszem, mert AMÚGY bírom, megvan van vagy 100 db lemeze, nyilván nem véletlenül.) Tarkovszkij szerintem életében nem röhögött. Nyilván mosolygott, és talán még nevetett is, de egészen biztosan nem RÖHÖGÖTT. Ez az istenes szöveg is csak falfirka: nincs mögötte gondolat. Nem érdekli, legfeljebb csak annyira, hogy röhög a bigott, buta és korlátolt istenhívőkön, van belőlük épp elég Amerikában. Is.

Szinte csak különbség van a két faszi között, de rájuk alapozni egy világot olyan, mint hidat építeni a Föld és a Hold között. Soha nem fog összeérni - persze, ebbe lehet hinni, de minek.

Magyar Zappa amúgy elénekelhette volna a Jewish Princesst, ha ő maga is zsidó. Vagy van zsidó a zenekarba, mintegy kóser pecsétként. Amúgy, ha mondjuk a húszas-harmincas években lett volna már rockzene, akkor itt rengeteg Jewish Princesst éneklő Zappa lett volna. Most (a hetvenes években is)Amerikában látható olyan tipikus jegyekkel rendelkező, elkülönülő zsidó közösségek, melyek alapján lehet belőlük viccet faragni. Ma Pesten ilyen nincs (mert a haszídok nem ilyenek, mint amiről Zappa énekel). A Haszídok olyan zárt életet élnek, hogy rajtuk csak kívülről lehet röhögni, mint a púpos emberen. Ez a debilek szintje viszont. A Jewish Princess pedig épp arról szól, milyen lenne megkúrni egy zsidóságával kérkedő fukszos és beképzelt ribancot mondjuk, a szalagavatón. (Ergo, egy osztályba jársz vele.) Amúgy Szomory írt ilyeneket, persze, nem ilyen direktbe. Csuda faszi a volt a Szomory amúgy.

magyar-magyar szótár 2011.02.22. 17:06:26

@efes: Írtam egy nagyon értékes választ -gondolom azért szált el a blogmotor serdületével a zűrbe. Még egyszer már nem futok neki, ezért képekben csak:

a Merkúr soha nem találkozik a Szaturnusszal és nem a Vénusz a Marssal és mégis egy rendszer. És a Nap is egy rendszer része.
éppen ez a szép, hogy LEHETNEK egyetlen univerzum tengelyén ellentétek.

Amit te nem isnmersz: a megengedés.
Zappa megengedi, hogy valaki ghiggyen istenben.
(Már a XIX. századi bibliafikázóknak is szembesülniük kellett azzal, hogy őket Jézus mégjobban szereti :D )

Szerintem te a Zappa univerzumot felületesen ismered, a pár poenos dolgát, a népszerűbb ökörködéseket.

A Zappa.hu -n ha tanulmányozod a Nagy Zappa Interjúkat, sokat tanulhatsz. Ha akarsz.ű
És ha megengeded magadnak.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2011.02.22. 19:29:39

@magyar-magyar szótár: Persze. De én arról beszélek, hogy nem lehet összekötni a Holdat a Földdel, ezer és egy ok miatt. Elkóvályoghatnak össze-vissza a légÜRES térben, de hidat nem építesz soha közéjük. Egy rendszer, ja.

Azt mondjuk, nem tudom, honnan veszed, hogy nem ismerem a megengedést, jelentsen az bármit is. Nem engedem meg, hogy hülyének nézzenek, csak akkor, ha azt én is úgy akarom. De tőlem, mindenki abban hisz, amiben akar, legfeljebb azt mondom, hogy hülye vagy. Ebben benne van az is, hogy én vagyok a hülye.

Zappa a kisujjamban van.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2011.02.22. 19:39:33

@efes: Az én fejemben is ott lakik Zappa is, Tarkovszkij is, meg még egy csomó más ember. De soha nem jutna eszembe, hogy életemet nekik szenteljem, és arra alapozzam, amit ők gondolnak a világról. Ugyanolyan emberek voltak, mint én, gondolkodtak dolgokról, jutottak egyről a kettőre, vagy sem, néhány gondolatukkal egyetértek, másikkal meg nem. Most. tegnap másként volt, mint ahogy holnap is másként lesz. Jézusnak, sőt, még Buddhának sem szentelném az életem, mert nem érnek annyit - nekem, most. Nagyon sok fontos dologra rájöttek, de egy csomó mindent nem értenek, nincs véleményük, ami nekem most fontos, így nem is faggatom őket erről. Jézus ráadásul hisztérika volt, Buddha fájdalmasan önző, s mindketten mániások.

magyar-magyar szótár 2011.02.24. 07:18:39

@efes: Ez az egodeista érzéki csalóódás egyik legsúlyosabbika, amikor az ember aszongya, hogy ugyanolyan ember, mint én. Hájszen akkor! -miért tennék bármit is, ha ők ugyanolyanok, mint én.

Ha Jézus hisztérika, akkor 3 nap alatt megfogják a zsidó hittudósok. Hónapokon át vitázott farizeusokkal, esszénusokkal, mint a három iskolával megküzdött. Hisztériásan-mániásan: nem is, két nap alatt a zsidó főpapok a rómaiak kezére adják és azok el is ítélik. Az ilyen felületes ítélkezés jellemzi egyébként egész kritikai pl a filmkritikai életünket is. Pár nagyképüen (tudatlanul) odavetett mondat.

Jézus tanulmányozta Buddha tanítását is. Igyekezett is pár dolgot az ő ege alá alkalmazni. (Ugye, ez világos, hogy csak a földnek is különböző, pl az Indiáknak négy ege van, ezek egyszerrevalóságban ráadásul.

A jó szó Jézusra. Arrogáns volt. Néhány mondata átsüt minden forráson, pl amikor a szülőanyját (úgymondanám értelmiségi nagyképűséggel) arrogánsan leugatta: "Asszony, mi dolgom véled?"

Nadehát az arrogancia: Ezek a leszólásaid Jézusról vagy Buddháról nem a te szavaid, hanem a képzetesliberálisoké, akik elsősorban is a szájukkal azok és nem tetteikben.

magyar-magyar szótár 2011.02.24. 07:24:09

@efes: Hiszen többször igazolást adtál arról, hogy hatgyod magad hülyének nézni.

Nézd, a rendősrség, az fakabátos egyenruhás szervezet.
A gondolatmilíycia viszont lehet akár vasárnapikiránduló alakú vagy a legszebb példa a gondolatkülönítményesek tevékenységére a Hatodik Frakció. És azt hiszem, azért is volt egyszerii próba a hatodik frakció, mert kijózanodván a tréfán érzett frenetikus örömből, rádöbbentek valamire.

Szereted Keletet, jártál ott. Nem igaz, hogy valamit nem éreztél az ottani ég alatt.

Miért kéne híd, nem jó a bolygóhasonlatom, jön Vészmadár úr és a lábával elsöpri,. mint porbaír5t vizesnyócast
de a lényeg a lényeg, hogy úgy áll ez a rendszer hogy elemei közé nem is képes ember hidat verni

A Hold és a Föld látja is egymást...
amúgyis másban is szimbólumok

Az hiszem, a mi korunk legnagyobb baja az, hogy a szerénységet az értelmisegg nem ismeri. A fáraók fogazatát ugyanaz a kenyér koptatta ínyig, mint a parasztokét.
De a mai értelmisegg .. bahh

magyar-magyar szótár 2011.02.24. 07:42:37

@efes: ugye, az voilágos, hogy amit a naív néphit (thx Gondolatrendőrségek és Gondolattmilíciák meg OberKommando)'"kommunizmus"-nak hisz, ahhoz Marxnak meg Engelsnek alig van köze ill munkásságuknak kb 5%-a ez az "eszmekör". Az is világos, hogy aki Pol Pot-ra hivatkozva fikázza marxot, az mekkora tudatlan tapló.

Jézusra ráfikázzátok a későbbi politikaialkamazások bűneit.

,mintha a Lumiére-fivérek tehetnének arról. hogy a ValóVilág4 megy a tévében .. miközben persze a televíziózás sem a Képes Rádiózás amit hetente 2-3-4 alkalommal élvez a kulturember. hanem mánia lett, agymosoda és Gondolatmilíciák eszköze.

Jézus nagyon fontos, a zsidóság létébe vágó felismerésre jutott, amit a zsidóság is csak 74-75 után értett meg.

Én Pállal voltam arrogáns, rendesen soha nem olvastam el.. Nem kedveltem meg Pált, de a tanítása, levelei igen tanulságosak, kissé részletesebben lehet megfigyelni egy-egy viadalt, amit Jézusnak is vínia kellett a főpapsággal és a főbb iskolákkal.

magyar-magyar szótár 2011.02.24. 07:43:49

@efes: Zappa a kisujjadban már megvan, de még nincs benne a gyűrűsujjadban, a közipsőben, a mutatóban s a hüvelykben.

magyar-magyar szótár 2011.02.24. 07:45:54

@efes: A Hold állandóan hat a Földön, mindenre, a lényeire, a fizikájára..

A Holdon élve pedig a Föld maga a Vágyakozás, az elérhetetlen Kék Boldogság

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.02.24. 13:34:59

@magyar-magyar szótár: nincs ezzel baj, minden analógia sántít. Ismerhetnél annyira, én bárminek az ürügyén szeretek bármi másról értekezni, mert csak.

elsöprési szándékom nincs, de tényleg

magyar-magyar szótár 2011.02.25. 13:06:55

@efes: Zappáék a Whisky and Go Go -ban is játszotttak, ahová hollywoodi sztárok jártak hülyéket lesni. Zappáék múgy néztek ki, mint egy hippizenekar EZÉRT szerződtek velük . Fönt volt a YT egy videó, csak Zappáné mindent levétet, egy Gondolatkommandója figyeli a YT-t s minden érdekeset vagy jót vagy mittomén, levétet. Ezt is. Zappa csíkostrikóban, zakóban és keménykalapban játszott, kb a Freak Out korszaka volt ez. John Wayne is látta őket.Úgyhogy Zappa hozzászokott ahhoz, ho
tgy bohócnak nézik -magyarul ezt bekajáltad.
Zappának -ismétlem- rengeteg ilyen dolga van, ebből szedik, akiknek a kisujjában van Zappa, az efféle HARD anekdotokat. De pl ha meghallgatod a grand wazoo-t, ahol a foszene (figyelj: zsidóknak vannak őőtöztetve a borító csatajelenet karikatúráján)
Prokofjevi zene, a foszene és a józene csatája.
a végén van a wazoo borító
dudenbuch.blog.hu/2009/10/10/tehetseg_11

Zappa, hogy filmrefordítsam: a legjoöbb szerszámokra költve sok (drága) pénzt sokat költve a gyártásra, nagyon igényesen mindennel, a vágással, keveréssel SOKSOKMUNKÁVAL dógozott, iszonyúsokat dolgozott, napi 16 órákat.

Erre már figyelmeztettelek, rengeteget ökörködött, éppen az imázs miatt is.
süti beállítások módosítása