ÜvegCAR

 Előrebocsátom: az alább mellékelt nyelvifrenetizmus, melyben a jutyúbizálódás más felületeken való járványszerű elterjedésének is örülhetünk, meg annak is, hogy az autós payolabloggerszféra Tom Wolfe-epigonjainak se árt mostmár a gatyát hónaljalá felkötni, szóval az idézetek elkövetője  nem én vagyok. Erlherzog  VWSzabi aus Yahoo von Com  őszi éjszaka, iszaposködben tükörből tolatva legyalogolja az általam korábban reklámozott Csonti Car ismeretlen hirdetészövegpuruttyantóját.        

vwszabi@yahoo.com

Eladom a G1-emet,

ha valaki építeni akar, vagy csak utál télen a buszmegállóban állni. 80' as [1978-tól un "nagyhátsólámpás" volt a Golf I- "ráncfelvarrott" válttozata -szerk. röh.] kislámpás 3 ajtós. A kaszni jó állapotú, minimális lakatolnivaló van rajta, nem volt törve! A színe mattpiros: ) 1.3-as II. Polo motoros központi befecskendezéses 5 gangos sárkány 5L-es zabálógép: )

Vizsgáztatni és forgalombahelyezni kell. kivonták, mert. sz'tam átíratni. A kábelezését nem árt átnézni. általában működik, de azért a paksi atomerőmű vezérlését nem bíznám rá arra a gólyafészekre ami a műszerfal alatt van: )

Egyébként jó alap, a belseje is kulturált. Akit érdekel, 160 pisztolyorrú Mátyásért viheti: ). ez mondjuk lehet kevesebb is. pl. 8db Deák: ) Esetleg robogót beszámítok, de csak olyat, ami akkor is beindul, ha már otthagytad nálam, különben utánadtolom: ) És hogy főnök, mennyi a vége. hát mentem már vele 160-at is: ))) Arra meg, hogy miért adom el, azt tudom mondani, hogy van egy BMW-m és inkább beletankolok duplaennyit, mert ebben félek: ). nem azért adom el mert szar, hanem azért, mert Volkswagen, én meg nem vagyok mazohista. utaztam eleget a 47-es fapados villamoson: ) De aki erre izgul, annak nem állok az útjába: ) Ha több f. szságot akarsz még hallani az autóval kapcsolatban, hívj fel és garantáltan megkapod: ))) Ui: akinek nincs humorérzéke, kérem ne hívjon fel, ne küldjön felháborodott mailt, hogy hogy van képem ezért a fostalicskáért elkérni ennyit!

NEM KELL MEGVENNI! Miért, talán mások nem kérnek el még többet bontószökevényekért?

 

Büdösbunkóparasztoknak úgysem adom oda, mégha egy 0-t hozzárak sem, mert nem létszükség eladnom. Akit meg tényleg érdekel, tesz egy ajánlatot, oszt vagy elfogadom, vagy nem. GYIK: előzetesen a felesleges telefonálások elkerülése végett még pár gyakori kérdésre válaszolnék:

-VOLT-E TÖRVE: -természetesen nem, hogy gondolsz ilyet egy 30 éves autónál? Még szervízbe is tréleren hordták Wolfsburgba és a legyek is elkerülték (a színe miatt), sőt még a gólya is melléfosott: )

-HÁNY KM VAN AZ AUTÓBAN? -A Km óra állása szerint, de igény esetén oda tekered, ahova akarod!

-NEMDOHÁNYZÓ?

-Háá hogyapicsábane, ez az egyetlen nemdohányzó autó az országban, há még a hamutálat is kimostam: )

-NŐI TULAJ? -persze, nekem is p. nám van, sőt az előző EGYETLEN női tulajdonosa is rendszeresen saját kezűleg cserélte az olajat 5000km-enként, nehogy a szervízben elsumákolják és rosszabb minőségű olajat rakjanak bele, mint a gyárilag előírt ásványi eredetű MTZ-kbe használatos Botond: )Sőt, hidegen sem nyomta neki üveghangon soha a rendkívüli műszaki érzékkel megáldott hölgytulaj, mert azt még egy nő is tudja, hogy ezt nem szabad, mint ahogyy a parkolóban sem odab. szni az ajtót a másik kocsinak: )Az egyetlen egy szépséghibája, hogy a gázpedál alatt van egy lyuk a szőnyegen.

GARÁZSBAN TARTOTT? -hát nem gondolod, hogy kinthagytam a garázsban? Velem aludt az ágyban, amíg az Asszony vigyázott a garázsban, nehogy túlságosan lehüljön, különben nem indult volna a fos BMW-m: )MILYEN KIVITEL? - ez a limitált szériában gyártott, eredetileg a román piacra tervezett Foschtalitschka Edition, de a románoknak nem kellett. Azt mondták, nem tudják befogni elé a lovat, mert túl alacsony és mindig a motorháztetőre szarik. -Remélem ennyi kérdéssel már sikerült meggyőznöm a tisztelt vevőket, hogy ez a nemzeti műkincs az évszázad vétele: ) Ez a hirdetés azért lett ilyen, hogy a sok rossz kupecszöveg között legyen egy színfolt és jókedvvel nézegetsd tovább a hirdetéseket! Szép napot! : )Ja, közkívánatra meghirdettem a család másik fostalicskáját, a VW T3 Újságosbódét: ) Szlogenem: ÜvegCar a legjobb ár!

 

Westfalia Transporter -az Újságosbódé

 

Eladom Westfalia kivitelű mobil újságosbódémat: )A motorjában 12000 km van. Nem felújított, hanem gyári új! Egy öreg Transzporterbuzi 18-adik autója volt, aki Németországban rakatta bele a gyári új motort, mert azt mondta, hogy itthon senki nem ért ezekhez a motorokhoz. mondjuk igaza is volt: )Bejárta velük szó szerint az egész világot, amiről két könyvet is írt. Aki nem hiszi elolvashatja, adom a buszhoz. Ennyit a hivatalos részről, jöjjön az én sajátos meglátásom az autóról! FIGYELEM! Aki esetleg komolyan meg szeretné venni, az ne olvasson tovább, mert innentől kezdve megpróbálok a konstrukció hátrányaira koncentrálni: ) Mivel nem vagyok kupec, kihagynám a női tulaj, nemdohányzó, garázsban tartott és ehhez hasonló parasztvakító szövegeket. Ha hiányzik, menj ki a Nagykőrösi útra! És ha már ott jársz, visszafele nézd meg a Gubacsi úton a qrvákat is: )Természetesen ezzel, ugyanis 4 személyre van benne fekvőhely. Az efféle kultúrszórakozás magas színvonalát emeli még az Ebensprecher állófűtés. márha megcsinálod, mert nem működik. A félreértések elkerülése végett ez NEM HIBA! Ez a Volkswagen kivételes parasztbarát filozófiájának megfelelően direkt van így: Hans Regenkurt (há persze, ha ilyen autókkal próbált csajozni) valahogy így fogalmazta meg a VW Bauerfreunde politikáját: Van minden, de semmi sem működik! A Bauermodellenpalette gazdag felteszereltsége azért található meg autóinkban, hogy a kedves Bauer (lsd: bajor hegyibüdösbunkóparaszt), aki a népet képviseli, testközelből érezhesse, mi az, ami neki jár, de nem jut. Vevőink autóinkban átélhetik az igazi német rusztikus tervezés összes idegesítő és logikátlan megoldását páratlan spártai életérzéssel párosulva, kezdve a tökéletes megbízhatatlanságra tervezett elektromos rendszertől (Robert Fosch) a kivételesen gazdaságtalan üzemeltetésre tervezett 1938-as konstrukciójú VW boxermotor továbbrontott és túlbonyolított változatán keresztül a legigénytelenebb anyagokat felvonultató gusztustalan belső térig. Aki igazán perverz, ilyet vesz! És ha mindez még nem lenne elég, ajánlom figyelmébe a panelházakat megszégyenítő légellenállást! A Ruff Porschék tökeit szorongató szédületes 100km/órás utazósebességnél nyugodtan elküldheted az anyósodat ordítva a jó édes. rva anyjába, mert még te sem fogod hallani: )És emellett nem kell kihajolnod az autóból, ha vezetés közben egy kis friss levegőre vágysz, mert hála a különös igénytelenséggel kidolgozott tömítéseknek, felhúzott ablaknál is a pofádba vág a szél. Ezért köpködni nem ajánlatos bent, mert a hátsó sorban ülő utasok arcába csaphat a zűdász. Viszont nem kell lehúzni az ablakot, ha rágyújtasz: )Fingani is lehet nyugodtan, akár hölgytársaságban is: ) Belül van egy lehajtható asztal. Elvileg felhajtahtó is, de ez csak különleges ünnepnapokon sikerül. Minden egyes ilyen alkalom ajándék, mint 60 felett az erekció: ) Ezt ellensúlyozva az előző tulaj valamilyen okból kifolyólag lilára festette a műszerfalat. Biztos UTE rajongó volt. Én tavaly azért vettem, mert 6 személyes és Asszony+3 gyerek mellé beférjen még anyósom is. Most azért adom el, mert ha ezzel megyünk, nem mondhatom már neki, hogy Mama, nem fér már be! Meg 12 VW bogár után volt egy olyen becsípődésem, hogy ez a 112 lovas vízhűtéses hengerenkénti injektoros boxermotor a világ legjobb motorja. Bárcsak ilyennel gyártották volna a bogarakat! Aztán miután vettem egy modern autót (20 éves BMW), rájöttem, hogy 20 évig saját bogarasságom tartott a tudatlanság eme elvetemült sötétségében, és felszabadultam, mint Isaura: ) Akinek ez túl nagy, vagy túl sokat eszik, vagy csak túl megbízható, de perverz és szeretne még nagyobbat szopni, hívja fel a Prolidentet, vagy tekintse meg a család másik gyöngyszemét, a Foschtalitschka Edition Golf 1-emet! Jó szórakozást! Ui: Ez a hirdetés azért lett ilyen, hogy a sok rossz kupecszöveg között legyen egy színfolt és jókedvvel nézegetsd tovább a hirdetéseket! Szlogenem: ÜvegCar a legjobb ár! Szép napot! : )

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr72579047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rombold! (törölt) 2011.01.12. 16:31:07

Ha én lennék a Csonti, simán állást ajánlanék Szabinak.

magyar-magyar szótár 2011.01.13. 05:01:04

@Rombold!: Lehetett ilyen szándéka is a fiúnak. Csontiék (twitteroidabbak mondjuk én szerkesztői javaslataimban kitérnék a csupanagybetűkre...) illetve Szabi itt-ott enyhédeden tahó (egy kicsit mélyebbre szalad a penge a kelleténél) .

Gondolj bele, mit érez egy magamfajta volkswagenfasiszta favágóinges egynémely kocholmányán való jó kiröhögte után. Vannak cizellák, amik árulkodóak, pl az, hogy II-es Polo motor marhaság, nem honda ez, a jó kis előredőlő 1.3-as az első Audi 80-asoktól a már gömbölyded Ibiza II-ig szolgált, klónja a négyütemű Wartburgban (szokás pl Audi motornak nevezni a 101/102 LE-s 1,6-ost golfoskörökben...) A legelvakultabb VW-sek egyékként Polo-tól fölfelé csak hátradőló (1.5, 1.6 ..1.8 Über Alles!!! és a 2.0 motorokat preferálják benzinesben.

Teljesen elfogulatlan (sőt!) motorfelújító mesterektől gyűjtöttem ezeket a bölcsességeket, mint Két liter alatt dízel motort csak a VW tud illetve
"benzines motor a VW 1781kcm-s, a többi a futottakmég rovat" Namost ezek a csávók azt is elmondják, hogy éppen a dicsért motorokkal találkoznak a legkevesebbet , magyarul ezetől aztán éhenhalhatnának. ű

Egy VWfasiszta olyan ostobaságra, hogy BMW (azon búrzsojjákok autója, akiket nem érdekel, mennyit és mennyiért tankolnak , de az se, hogy télen letaposott havas úton nem közlekedhetnek,) általában a növekedésgátlójához kap (antatntszíj)
de én csak röhögök, sőt, szivem szerint Hondába ültetném át az ilyet... (ha gonosz vagyok, Alfa Romeoba)

A Volkswagenbauer Sturmbruder-em szerint az egész hoax úgy ahogy van, utcán kapta le a srác a fogalmasincskié autókat.

budai zöld 2011.01.13. 10:46:50

Ez király, de engem csak megerősített abban, hogy hozzá nem értőként ne akarjak használt autót venni (különösen Magyarországon).

@magyar-magyar szótár:
Miért, a Hondával mi a baj? (kérdezem Honda-tulajdonosaként (0.025-ös, benzines))

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.01.13. 11:35:45

@budai zöld: az az erős gyanúm van nékem, hogy hozzájaértés nélkül újat sem érdemes venni. Én ugyan nem vezetek (értve ezalatt: nincs jogsim, nem is akarok, soha nem vezettem autót, nem is szeretnék), de plö digitális fényképezőgéptől kezdve ragtapaszig eddig mindennel átbasztak, amihez nem értek, vagy nem vittem magammal hozzáértőt.

nem biztos amúgy, hogy így kellene ennek lenni.

budai zöld 2011.01.14. 09:21:35

@vészmadár (pica pica):
Ennek nagyon nem így kéne lennie, de azért használt autóval még ennél is ígyebb van.

Aki elad, az minden vásárlót egyetlenegyszer akar jó alaposan levenni, azt kész.

Asse lehet mondani (jelen blog szocio-kulturális antropologista), hogy Belső-Ázsiából hoztuk magonkkal ezt a turáni átkot is, mert még a nomád legeltetőknél is van téli és nyári szálláshely és legelő, tehát nem az egyszeri lerablás a gazdálkodás vezérelve.

Bár kialakulásában biztosan szerepe van a legutóbb itt járt keleti lovasbirodalom dúlásának is.

magyar-magyar szótár 2011.01.14. 12:35:16

@budai zöld: Aki nem ért az autókhoz, az is ismeri a nézd meg az anyját, vedd el a lányát mondást.
Ha egy mindössze 20 éve piacibevezettt autóból ami a maga korában a hűdedizájn és a jadeinnovatív technika mintapéldánya volt, alig látok, akkor nem érdemes az 1998-as verzióját se megvenni.
A Golf I-esről azt kell tudni, hogy ha megfelel a műszaki vizsgakövetelményeknek, akkor satbil, jó úttartású (a hátsdó rugók sokat nem birnak, három emberrel hátul leül) kocsi
Szabi barátunknál a történeti hűségnél fontosabb a nyelvimegformálás ereje és frenetikus kibontakoztatása.

Az a baj, hogy a magyar szégyel tanácsot kérni, majd ő tudja, milyen autót akar.

Akinek már volt 5-6 autója , a maga kárán tanult eleget.

Az I-es Golf egyik átka (amellett, hogy a "kislámpoásoknak rohad a nyúlványa előre az anyós lábáig..) hogy túl jók, túl igénytelenek és megbízhatók, van olyan, ami 6-7 műszaki vizsgát is megér anélkül, hogy bármit csinálnának rajta. Megy, megy.. megy és megy mindhalálig aztán elkezdődik a hólabdajáték, mert 20 év alatt felgyűlik rajta egy nagyfelújításra való hibakazal.

A Honda titka az, hogy szervizelni kell. Nem szabad megbontani. Magyarországon alig pár szerelő ért hozzá, nagyon bonyolult. Kényes, szerelhetetlen. A japán autóépítés lényege: Mi összeraktuk, de ha ezt valaki nagyjhavítani akarja, két anyja legyen. (Japánban a 8 éves autót el kell dobni.. tehátz olyan autót csinálnak, ami nagyon jó.. de elég egy 20 éves hibátlan Hondában, ha pár vákuumcső leeseik a motornál, lelazul egy sarucska és MOTORHALÁLT állapít meg a szerelő. Elviszem a vidéki részeges állat haveromhoz, aki elitta szerszámai árát, abból él. hogy "javíthatatlan" japán autókban ezt a pár bizbaszt a helyére teszi, elkér egy 20-ast 30cast és szeva.

magyar-magyar szótár 2011.01.14. 12:38:51

@vészmadár (pica pica): A maimarketing lényege a látszatra adás. Néhány gyártó maradt, aki a lényeggel is foglalkozik.
A hiubridautók pl eleve átverés, mert vannak autók, aamik "hagyományosan" vegyes(városi +országút) haszálatban a sima motorral elmennek 5,5literrel százat, a hibrid meg eszik 7-et-7,5-öt... a reklámpropaaganda (a média) urall mindent, az autós szakújságírók a legdisznókorruptabb banda. Nem véletlenül vannak az autóbemutatók Mallorcán.. Dél-Franciaországban, paradicsomokban...

magyar-magyar szótár 2011.01.14. 12:40:04

@budai zöld: van ebben az ázsiai ravaszságban valami.. erre még visszatérünk.
süti beállítások módosítása