Egy feketeharisnya

 

és még mennyi-mennyi kimaradt, csak most már mennem kell...

viszlát 2 hét múlva

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr992154842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gaul 2010.07.29. 23:08:43

Nem várom ki a két hetet. Vagy ironizálsz, vagy megbántottál, s csalódásban leszek: Joplin ezen előadása a gyüjteményből a legkevésbé bántó, de a szőrmók faszkalap mansfieldből önreklámot csinál és ön, ön ön, zéró irodalom, mutatván: ő hogy milyen jó fej, na az már gyalázat. és akkor jön allegria krisztikével. Ja, majd ki hagytam: Freulein Woolf torz pofája... baszogatsz te minket, van rá egy söröm. (annit a vérzivatarban nem taglalom, mélyebben, de az is sértő, ezzel a bartókkal.)
Jobban belegondolva, magamból csináltam hülyét, hogy bedőltem!!! azaz klafán kiválogattad ezeket a mimózákat.

gaul 2010.07.29. 23:10:27

woolf persze plath, de érted úgy is..

magyar-magyar szótár 2010.07.30. 05:47:18

@gaul: huu, most... nem vagyok képben e kommenteddel, hogy.. mi is a baj, lehet, hogy még nem aklimatizálódtam vissza a blogoszférába vagy nem tudom

Woolf torz.. micsodája? Szerelmem ő, nem tudom megitélni tehát, számomra még vén arca is annyira kedves... Mansfieldről nem is merek nyilvánosan itt írni..
öö... mi a baj?

Ráadásul épp az Orlando-t olvasom (most nagyon tetszik a "román" herceg/nő krúdys figurája is... )

gaul 2010.07.30. 15:46:37

Elnézést, késő volt. Egy fotót mozgatnak, mintha beszélne, jaj, az nem tetszett, az a torzulás. A Tereskova meg -bízom benne- gúnydal. máskor ügyesebb leszek.

magyar-magyar szótár 2010.07.31. 03:28:41

@gaul: A Tereskova gúnydal de nekem lágyabb ének nem kell erről. Később a "trágár" Tereskovát mégkevésbé értették.

Az igazság: nekem ezen a gépen, számomra a havasan kékesszürke mező látszik, a feketeharisnya arczképére mutató link kivételével a nagy semmi, a videókra tallálom' kattintottam, a YT-n látható képek alapján a vidijó nem indul számomra, szerintük a böngészőm is elavult már.

Úgy voltam vele, hogy akiknek indul a video s nem tetszik, keresnek mást.
De azért pl a Tereskovát vagy a Joplin-t már volt szerencsém látni.

magyar-magyar szótár 2010.08.10. 06:32:24

@gaul: Bevallom, a saját, videóra vak gépemről zsákbamacska alapon tettem föl a videókat (feketealapon fekete négyszüg látszik, ám a beágyazást kiadja) A Mansfieldet meghagyom azért, hogy lássuk, Bezzegisztánban is vannak legalább akkora seggfej irodalmárok, mint nálunk. Tisztára magyarérzés az az angol faszi...

Tereskovában nem értünk egyet, nekem sekszi is Tereskova bejön (illatospina wham!) de ez egyébként a legjobb produkcióinak egyike és nagyon egyet is értek a szövegével, azzal a pár, de jelentékeny módosítással, sokkal jobb mint Gesztié és sokkal joöbb előadás is, mint Ibolyáé, ez a hang és ez az előadás kell (ide...) A Kétfarkú kutya alulról szagújja ezt nagyon szegényke...

és egy Woolf:
www.youtube.com/watch?v=E8czs8v6PuI

és még egy Plath
www.youtube.com/watch?v=k6RRWf8woPM&feature=related

Friedmann Juci 2010.08.11. 11:06:03

egy kicsit bánt, hogy bea meg én kimaradtunk.

magyar-magyar szótár 2010.08.12. 05:24:28

@Friedmann Juci:
Egyszer a Fogarasokban vonatoztam át, lenéztem a völgybe, odalent S alakban egy lány integetett föl a vonatnak, szürkére mosott fekete vászonruhában, csipején vízhordó korsóval, ő az egyik kedvenc nőm, csak nem volt nálam fényképezőgép.

Majd Miss Brill -korodban én leszek a boád, rádkacsintok az egyik üvegszememmel s akkor megtudod, hehe.

Budai Hella · http://holgyekorome.blog.hu/ 2010.08.12. 07:13:11

az is sokatmondó, hogy valakinek a kedvenc női olyanok,akikkel biztos nem kerül kapcsolatba:))

magyar-magyar szótár 2010.08.14. 05:35:06

@Budai Hella: Hülye pasi persze élő-és testiközelségbe keríthető- kedvencnőit is felsorolja és akkor azokat az édes pofikat letépi mondjuk egy másik kedves nő. Már a gimiben kinőttem ebből, hogy az egyik lánybanda tagjainak eláruljam, hogy a másik lánybandából (nem a fapina nyelvitagozatos osztály szűzkombattójáról beszélek) ki tetszik, mert a haverom csaja úgy járt, hogy pl a tornaöltöző lányfolyosóján taknyolt egy hátast és furcsán botlott meg a lépcsőházban is a beszélgetősbarátnője, majd nyakát törte.

Budai Hella · http://holgyekorome.blog.hu/ 2010.08.14. 08:48:13

most olvasom épp a neten (sőt fotók!!) hogy Ty. mindent kitett, nem csak felül, alul is:D
süti beállítások módosítása