miértis? - megismerni a juhászt Micuicsi terepjárójáról, a csikóst viselős 123-as, de 3.0D milliomos mercijéről [1379000 km-t futott egy motorfelújítással egymilliónál...], amivel a lószállító utánfutót vontatja ... a gulyás Nissan Navarrá-val kerül szél felől állása irányába, hogy ne érezze a másfél méter magas mélyalmon hetven centis papucsokban éhbetegségben döglő állománya bűzét... (+ belső levegőkeringetésre vált...)

a netokratív jógyerekeket meg erről az álkérdések [lásd Török Gábor politológ' agymosodáját, amidőn álkérdésben magának adja föl a labdát, hogy elemzés címén agitproppózon...] csoportjába rendelhető beképzelt, nagyképű, úússetudod a választ ergya barom, csak én vagyok okos - jellegű orczaszalonnarengetőss miértis?? -ről ismerni meg...

 

 

9 komment

Címkék: miértis

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr331882938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.04.05. 11:00:23

Vö. miért is fontos, ki milyen autóval jár...?

magyar-magyar szótár 2010.04.06. 03:24:42

@efes: A maimarketing alapja a megfelelő szegmentáció -ehhez szükséges kezelhető csoportszámba bele-általánosítani embereket. Például a Zóccsó Kis Cuzzúki, a Minkótónk (a régebbi Swift)főbb vásárlóicsoportjai a következők: A régi gazdagok, akinek a négyütemű Wartburgja 550ezer km után megadta magát, nem akarnak gazdagnak látszani, mert a becseűűűlettes magyar igenis azt nézi hunnan van, mibű van, mennyi vaót, senkinek ne legyen több a másikénál (az a tiéd, amit megeszel, megiszol, úgyis gyünnek a hatalmasok, akiknek a hat alma sok (a te iszákodban, miközben ők tokkal-vonóval lopnak el almáskerteket is) A másik fő csoprt lényegében kettő, egy közös tulajdonságuk van, az, hogy még bele is szarnak az autóba, annyira nem érdekli őket. A régebbi Swift főtulajdonsága ugyanis az igénytelenség, csak emgy, megy.. olajat se cserélnek benne (a gazdagnak, meg a szegény családiautózónak nemcserélnek semmit a kötelező szervízben, csak ikszelik a szervízkönyvben a rubrikát, a többiek meg tojnak rá, utántöltik, ha leeszi a pálcáról (először úgy 50000-nél...) ...a negyedik főcsoport a túlvásárlók, akik nullaszázalékos befizetéssel hetvenkéthónapra hozták el, mert mégis új autó, juj, mi is lett volna, ha megvesznek egy ugyanilyen Swiftet 72000 km-rel (ennyi már a 105-ös Skodában sok volt...) Mindössze négy osztatú szegmens, tehát máris nagyjából tudom, hogy mire számíthatok egy szuzukistól -és nemzetiérzelem is fűti, főleg a gazdag, de mégis a mi autónkat vásárló rétegtől. Szóval közös tulajdonságuk az, hogy lényegében az autózás nem érdekli őket igazán: Mert aki autóbuzi, az beül, magára csapja a bádoglemezhangú fos ajtót megérinti az undorító, nyirkos kézre emlékeztető tapintású müanyagokat meg a tenyérnyi gagyi kárpitot, beleveri a térdét az idétlen, 165 cm magas japáncsávóknak tervezett kormányoszlop burkolatba és már száll is ki, de ha kerül vele egyet, akkor meg méginkább nem kell neki, ha meg tankolni szerencsés, 100km-re minimum 6,5-7 litert eszik és volt már II-es golfja 1,8-as motorral, ami legalább autó, viszont 140-nél 6,2-vel jár az autópályán és 100 fölött is gyorsul még, akkor főleg nem vesz ilyet, ámmmeny.

A magyar egyik alaptulajdonsága az irígység, tehát, ha azon töröm a fejem, mivel baszhatnám föl az agyát irigy szomszédéknak, akik megjátszák a fejüket, mintha csak óccsókiscuzzúkira telne nekik, akkor BMW-t veszek, amit ugyan nem szeretek és 100-ra teljesen indokolatlanul 10 litert zabál, de legaláb megggebed irigységében a vén ganyéláda

hát ezért nem mindegy

Barát József guru 2010.04.06. 08:10:50

@magyar-magyar szótár: ez az agyfelbaszás abszolút globallista kozmopolita jellegű, nem csak nálunk működik.
Egy csomó autó, divat, óra stb márka erre van alapozva.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.04.06. 08:50:21

@Barát József guru: kész szerencse, hogy nem vezetek, bár gondolom, ez is egy csoport:)

2010.04.06. 10:00:21

Valamiért eszembe jutott,hogy pár éve az egyik osztrák üzleti partnernél kb. 2 órás,(egyébként nem igazán csendes)tárgyalás után a cégtulaj felpattant,és kiviharzott.Azt hittem,hogy vége a kapcsolatnak.
Az iroda ablakából láttam, hogy beviharzik a kéglijébe(a cég egy épületben volt a lakásával), két perc múlva ünneplőbe öltözve bevágja magát a Jaguárjába, és csikorgó gumikkal ,láthatóan sietve átviharzik a 150 méterre bankhoz. (odaláttam, egyébként előtte egész nap együtt jöttünk-mentünk a Mitsubisi Pajero-jával)
Kb. 20 perc múlva jött vissza (visszaöltözve), ragyogó arccal...
Kiderült,hogy megkapta a kért hitelt,innentől befejezte az üvöltözést,minden feltételünket elfogadta...
Azt hiszem az 'alaptulajdonság'-ról jutott eszembe...

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.04.06. 13:10:56

@magyar-magyar szótár: Ismertem a nyolcvanas évek egyik legnagyobb balaton északi parti pénzváltóját. Na most ő magyar volt, kurva gazdag, már akkor azzal járhatott volna, amivel akart volna, de ő egy sárga ezeröcsivel járkált - minek feleslegesen bosszantani a prolikat, mondta.

magyar-magyar szótár 2010.04.07. 06:17:59

@efes: Ja, és még a ruszkigyűlölő szegmens pedig Daciá-t vásárolt és azokkal a pesti mesterekkel szedette szét és rakata ösze újra (elvágtak a román rugóból annyit, hogy a z eredeti francia size jöjjön ki és akkor nem ete meg a féltengelyt 90ezer alatt, újraszelepszárszimmeringezték megy gyűrűzték a motort, az összes tömítést kicserélték, teljes alváz üregvédelem, egy ilyen Dacia 400ezret ment el egy pár féltengely és kuplung csere meg a nagyszervizek mellett... lopatott rá Renault emblémát, csak a tetőt nem tudta átszabatni a C oszlop fölött...
süti beállítások módosítása