2009.02.12. 11:05
pogromozás
pogrom Valamely nemzetiség, vallási kisebbség, kül. a zsidóság ellen szervezett, rombolással, tömeges gyilkossággal járó csoportos vagy terrorcselekmény , lincselés, gyújtogátás, városrészek felégetése módszeresen, járványszerűen.
pogromozás [ vö gettózás] Megélhetési médiacigány elvakult, túlzó, valóságtól és történelmi tényektől elrugaszkodott, azokkal köszönőviszonyban sem álló figyelemfölkeltő akciózása.
A magyar feneketlenül bűnös egy nép -mint különben a népek általában. Sok nép nyelvén a népség egyenlő[=] nép [peoples]. Minden népnek vannak nagy tanítói, nekünk az ég Tóta W Árpádot adá- köszönjük, tapsoljunk! Minden nép nagy tanítóinak a nép fene egy büdös, fokhagymaszagú, tahó. A tanító úr se cseréli hétszám az ingjét, de annak nyakán az emberzsír viassza sárgán ütögél, nem, mint a földeken rabót-oló prosztojé-nak, akinek por tapad a tahóságába [tájnyelvi változat gahó]. Míg a büdös népek a budin [mutatja, mi s mondja VAN (szláv:bugyim)] (ami sokszor nádból való szárnyék a pöcegüdrön) végezvén a takaró vászony rongyba türüllik a seggüket, A Tanétó Úr, az igen tiszta, kútúrrátt, ű meg a tavalyi teleírt ábbécéskönyvek lapjaibú tipdes türűllésre [ türűllés vö moderálás]. (A tanétóné staffier-jábúl valaó keresztszemes-hímzéses véccepapírtaróban tartja. Van abban rendes harmónikába hajtogatott hártyapapíros törüllő is, ha tanfelügyelő érkezne az iskolába .
A magyar nép első nagy tanítói szláv népek voltak, szlavónok, szlovánok, akik addig mutogatták toto, tota (ezt! ezt!) , rájuk ragadt a nép-név: tót. Tóta családnevű honfitársaink ilyen mélymagyarok, akikre a sok tanétás miatt rajtuk maradt elkülönböztető, majd családnévként a Tóta.
Ebből is látszik, hogy a Vezérleő Értelmiség a népnek eszeTok 'ja.
Ha a mezei tanító a nemzet napszámosa, akkor A Nép Nagy Tanítója bérmackója kicsoda is?
Nem szenvedhetem az emberhalállal való matematikázást, nekem egyetlenegy holocaust ( zsidó , indián , örmény ) áldozat ugyansok -azért, aki pogromozást, mint verbális hadeszközt emel, számoljon már utána áldozatoknak cigány-bármelynép vetületben , csak a szerinte "pogrom"-ok évtizedeiben Magyarország területén [1990-2009]...
Ja, hát úgy mellékesen, per definionem, ha tekintjük, a népek [pórság] tengerében a magyart. És a szokásos elvakult mélymagyar pártoskodáson felyűlemelkedhetnénk. Akkor látnánk, hogy Magyarország afféle befogadóország. Népe fővonása a befogadás. Nincsen más nép evilágon, melynek családnevei között ennyi népnév lenne. Még Czigány is van. Azonkívül, ami ugyebár az ergya népségeknél természetes, mondjuk kocsmai verekedés szintje, alvégesieknek felvégesiekre botokkal rohanása, bicskázás, szidodanyámozás, kúnnyázás, pogrom igazán és minősíthetően Magyarországon soha nem volt.
Publicisztikai szintű pogromozás volt pl az un "rádió utcai" műbalhé körül, vagy ilyen volt a "zámolyi romák" ügye körül paláverkeltés, amikor a lényegében verbális sikoltozás hangtőőccsérje volt a pogrom kifejezés több, mint túlzó gyakorítása. Afféle őrültmagyarkodás (by Hell).
Tóta simán azt hazudja, hogy mind a kultúrnépségek tisztelik frusztráltatván tengersok eszétől a zsidót -csak a magyar nem. Akkor magyar községek (városok) ezért adtak területük kellős közepén, főterükhöz közel telkeket zsidóknak (Karcag, Törökszentmiklós, Gyöngyös. stb stb stb). Akkor biztosan ennek a frusztráltságnak volt az oroszoknál nemzeti hagyomába számító többévszázados kifejezése, lényegében az egész szláv nyelvi területre jellemzően a pogrom . Ogyesszai pogrom. Kisinyovi pogrom.
wikicopy: Lengyelország XVIII. végi hármas felosztása után viszonylag jelentős számú zsidó lakosság került a cári Oroszország fennhatósága alá, és az országban rövid időn belül erős antiszemitizmus alakult ki, elsősorban a vallási ellentétek miatt. Az ekkor előfordult lincselések leírására alkották meg az orosz eredetű pogrom szót. A zsidó kisgyermekek katonaiskolai szolgálatba történő erőszakos bekényszerítése és ortodoxiára való átnevelése is gyakori jelenség volt (ún. kantonisták).
Makó egy vitéz neve volt ugyebár, Szentföldre indulván már a hetedik határban sóvárogta volna, hogy az lenne Jeruzsálem. Nos, a pogromok hivatalos története valóban, a római korig, Jeruzsálemig nyúlik vissza. Tekinthetjük pogromnak azt, amit Titus serege művelt. Bár, amint a zsidó főpapból vált római, Josephus Flavius emlékezésében olvasható , Titus az égre kiáltott föl, mikoron a hullavérpatak előtt megállott Jeruzsálem alatt... Minhogy egyrészt ugyan alantról, az ostromlók pusztították egymást, de az ostromlott várban meg három párt emberei öldösték egymást azalatt.
Mondjuk a definíció szigora felől a Zsidó Háború (˙i.u. 74-76) hadicselekmény -és részben polgárháború- volt. Egy nagy, hadilag erős nép zárt, kis, jobbára terméketlen sivatagos területre szorított össze egy gyöngébb, másik népet, majd annak szurka-piszka, útszéli kis csörtéire, kődobálásara, pár tucat lovas fegyveresének támadásaira, inkább zaklatásaira aránytalanul nagy, reguláris-katonai választ adott anélkül, hogy ebben más népek véleményét kikérte volna. Ez nem pogrom.
Senki ne gondolja, hogy Tóta annyira hülye angolszakos tanétó létére a történelemhez, csak érettségizett tán az ártatlanja, hogy ne tudná, a mélymagyarság , amit pl Gellért pispekkel mívelt, piha-semmiség an aglo-saxo pogányság tréfaságaihoz azokban, amiket hittérítőikkel míveltenek. Fejeikvel láblabdászának... mástnemondjak. (A magyarok hordóban leguríjjották a pispeket a hegyről, amin most fiatal Horthy felnagyított sírelmlékterve tartja a pálmaágat föl , ilyen tréfás a magyar, pl a zsidó származású Rákosi Mátyás nagy antiszemita is volt, éspl lekopérozta a moszkvai orvospört... Lehet, hogy Tóta is csak mélymagyaross hunzfutt-ságból hoz föl nagyon is mai problémákra hajuknál fogva erőszakolt példaságokat?) Ha a szezonról van szó, nehogy még a fazonnal kapcsolatos világeseményeket is össze-vissza cibászolja a magyar, de az arányérzék se éppen mélymagyar vonás még Népünk Nagy Tanétóiban sem...
A magyarbűnözés egyik legérdekesebb texturális bugyora a nagyítás. Mélymagyar sportújságíróink, ha a IV. osztályú grundfocibajnokságról írnak, nem képesek egyszerűen simán, tényszerűen leírni, hogy Külső-Rákos TartalékIII. csapata 46-valamennyire csúfosul elpüfölte Csömör Alvég II. öregfiúkválogatottját ládasör-alapon úgy, hogy a kornerekre adott tizenegyeseket már be se rúgták... Hanem azt írja a Külső-Rákosi Harsona Pilhál György kútfejből szopottasan gazdag mondatvirálmányokkal paszománytozva, hogy Sztalingrádja volt a csömörieknek, és Hubinyák Géza edző Paulusként végig kitartott. Két ember hasraesik egymás lábában: Mohács. Megbukott a XXVII. Első Magyar Szociáldemokrata párt az előválasztásokon: 9/11. Közepes tehetségű vidéki szőlőbányász cigány fia polpulista népvezér: Sztálin, Hitler, Mussolini, Gömbös és Kádár meg Rákosi. És akkor csudálkozunk, hogy Moldova György a XX. század nagymagyar möbetűs írói triumvírjei közé sorolja magát Mikszáth(!!) és Móricz mellé... Akkor Tóta, bár levegőzni kiskutyuskájával térre lejárni rest, mindjárt már a magyar Kapuczinsky, nemde?
A magyar történelem mélymagyar pártoskodásai leginkább békaegér harczok. De mélymagyarossan Nagy Tanétóink, vezérleő íttelmiségünk mindig gondokodott a békáknak diplodocusokká, az egereknek tyrannosauroskká nagyításában.
Természetesen a mélymagyar feőd asszimilál. Imígyen tehát a mi cigányaink nemkevésbé mélymagyarok a zsidóinknál, akik a legmélymagyarasabb virtussal leárvalányhajasozó fütyülősbarackosozaszák a magyart. Ezért aztán Bezzeg túl az Óperencian nem is nézik a magyart szálankint, zsidó, sváb, tót vagy oláj az eszemadta, mert nékik mind egy[1]-re megy: magyarba, egyenletesen, elkülönböztethetőség nélkül, azonos vonásokkal, zsenialitás, álhatatlanság, szorgalom, igérgetés, furmánykodás, békétlenség, piálás, egymás beárulása a Boss-nál, bicskázás, lógás és szerzés a borderosné kamorájából. A mélymagyarult sváb [hígmagyar], ha volksdeutsch volt, belépett a volksbundba, tehát a Nagy Szekerezéssel Németországba menekül 1944. augusztusában, az amerikai Marshall -segélyből adott 150ezer márkákon új életet kezd : De bizony a tschirkepoprikoosch-ba a paprikát igen áhította, és mi ein snapß (amit palyinka-nak mond ám!) indítja napját.. amig meg nem hal... Aki német nem volt folksztajcs, sem fókszbundista, sőt, és semmit se csinált, azt meg itthelyt megfizettették a Vaterlandban hawájjzók számláiért... ÉS minden ilyen fajintos cselekedett föltt vezérlő értelmiségiek, tanultak, A Nép Nagy Tanétói, refómerek álltanak... Vagy nézték el nyémán...
Azonképpen, ha mondjuk a tömeges akólbólítás műfaját botokkal-kapával verés kereteiben tekintjük, és meghagyjuk a jó francba a véleménydeformáló bérmackóknak az áltörténelmisekedő tokfalviaskodóan relativista, hamis párhuzamokat erőltető projekciókat , akkor napjainkban lényegében ez a műfaj , igen lightos, blogoszferikusul teszkógazdaságos változatban cigányok és cigányok között esik meg. Cigánycsaládok üldöznek el cigánycsaládokat. Sőt, derék mélymagyarjaim: Tudok példát arra, hogy bűnöző cigánycsaládot maga a cigány közösség közösített ki és üldözött el.
Az igaz, hogy havonta előfordul, hogy benzines palackot dobnak cigány házára -ez azonban legfőképpen nagy lobbal, pukkanással járó és a koromfoltokat is nehézkesen képes megmutatni a kamera. Viszont a molotov-koktél mennyivel veszélyesebben hangzik publicisztikai felnagyításban!
Ott azonban nincsen kamera, amikor Hevestől Szatmárig, majd vissza le-nek Tolnától Baranyáig 20-40 60-80 cigány esik egymásnak kaszákkal-kapákkal úgy, hogy a többségitársadalom rendőrségének kell kivonulnia. Megkérdezném szájjalcsináló, állítólagos kisebbségiérdekvédő uraimékat, hogy ők nem gondolnák testvéreik előtt felszólalni a cigány-cigány verések ellen? Ha már egyikük Bezzegamerikába járt tanulni, nem ragadt rá a fekete polgárjogi mozgaló történetéből csak a lózungolásra alkalmas, mint "apartheid"? Meg a glugg-glugg-glányozás? (Ez is megtenné pogromozásnak, csak nehéz kifejezés.)
Akkor pedig egy szájjalcsinálós, pogromozós "cigány kisebbségi érdekvédő" főlegnem tartja az elemlámpát, amikor a cocpoltjukat eladni nem akaró szegény sokgyerekes cigánycsaládot cigány királycsávó a cigány csicskáival kirakja a házból és elbontják fölüle a tetőt... Hogy a család kénytelenkedjen végre a kamatolás következtében "keletkezett" adósságait rendezni a cocpoltja eladásával.
De ilyenkor legalább Népünk Nagy Tanítói, a politikaikorrekt jógyerekek, akik a cigányság felől még mindig abban az álomvilágban élnek, ami Maxim Gorkij Makar Csudrájában is nosztalgikus ifjúkori emlék volt , tűzlobog, rózsászoknyás cigány lyány táncol, veresalkony, meztéllább, derék mokány, bajszos szíjjas izomzatú, feketeéjtekintetű kondorhajú legínyek szájbőgőznek hozzája... Szóval ullyankó' amikó negyven cigány pogromozza a Bokszi Szinesfém juccájába a hat elleséges családbélit, oszt azok meg előtelefonozák mind a nyócvan saagarukat, meg emezek is a tezsvéreket.. na, ilyenkor kéne ott tartania a lámpást a kamerázáshoz, tiszta szívembű kévánom drágajó Tóta Tanétó Úrnak, a Tokfalvi legyen a söffőrje néki, de valami combos ódival menjenek, négykettes quattro-val, mer' mindenféle magyarparasztoknak való skodakokkal, totyotákkal, micujisikkel meg rendőrök alá való fostalyiga egyhatos oktávjákkal víknyasak lesznek nyakukba szedni a lábukat! De vigyék magukkal az Izom Tibor blog íróját is, nem baj, ha nincsen kigyúrva, nem mikiegér és esetleg lyány, de akkor cuccijológijus: Szálljon mán akkor ki az ótóból és hallgassa már meg a királycsávók kedvezőajánlatát, a tévvesoppba ússe hall olyant, mer ű úgy se néz ollyant magos íttelmiségi létire, ha a Győzike só nézésében is György Péter eszteta úr magoss szempontjaihoz tarcsa magát... Én szivesen elmenek különben Tóta úrékkal, nekem hajam szála nem fog görbűlleni, mer én cigánytanétó vótam, nem szájjalcsinló, én tudom a merrűhánymétert, nem én szorúllok rá a Tóta Tanétó úr tanéjtására
..de szerintem ez a szerencsétlen, ergyának nézett, médiahülyített mélymagyar nép se nagyon...
...Jó, hát tudom, hoghy Tóta úrnak is meg kell élnie valamiből.. Szerintem elkéne egy jó angoltanár Hajdúhadháztégláson, Alsószentmártonban, Karcagon vagy Kecskeméten, szivesen beajánlom , de jelentkezhet önnállóan is a felzárkóztatásaiaknál (Bp. Váci út ennyi-mennyi cím a szerk-ben), ha meg akarná esetleg tudni a valóságot, amiről hülyeségeket vetít előzetes megbeszélés [agitporop tájékoztató] pártpogrom* alapján... Fizetést nem tudok annyit igérni, annak a negyedét, amit képzelne.. Majd utána megcponzorálják a könyvit, a Felgyövetel-nek is kétannyi volt e belekerűllési kőccsége, mint a bótiára, fakszimilijé táblákkal, ugye. Oszt csak nem ingyír potyára írta aztat a zíró úr-e? No, hát időnként A Nép Tanítójánk se árt egy kis szakmai gyakorlat a sok elméletieskedés után egy igazitanétó napszámájért. Idele a zéletbe' annyira megokosodna, hogy évekig magátúl is tudna írni, nem szorulna rá az agitációs broboganda csoportra témáért
. *p[r]ogrom -romongró tájnyelvi pongyolaságban: program
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.02.13. 07:22:58
a matulán volt egy cikk, amiben levezették, hogy amúgy a legantiszemitább emberek izraelben élnek, és amúgy zsidók.
progrom? hát a lámpavasról lógó zsidók tel-aviv utcáin, akiket a többi zsidó húzott fel oda némi lincselés után? pff. az nem olyan, azzal nem lehet nem lehet vagdalkozni.
közben meg ha lenne igazi progrom, már észre se vennénk, annyit kiáltottak már náci ébredést, hogy lassan immunisak vagyunk rá.
magyar-magyar szótár 2009.02.13. 10:48:21
Csakhát az oroszemigráns párt révén jelentős szavazóbázis. Egyébként csak mondom, hogy ezen kommentem minősíthetően antiszemita is lehet Filemileországban.