2011.10.15. 07:12
félverseny
[lábjegyzet]
>>Fussunk versenyt! -mi biciklivel megyünk!<<
/Az SZDSZ felhívása 1994-2010/
szockap szimbólum a félverseny Lada építés. Két iskola létezett, az egyik a ruszki 1600-ast felfúratta 1800-asra satöbbi.. a másik volt a kőleves tunning: 1300-as ladát kb 1400-asra BMW dugattyúkhoz felfúratni, BMW szelepszárszimmeringek , ahová lehet, nyugati anyagok, eredeti Weber porlasztó, Marelli gyertya és gyújtás stb-stb... Ezutóbbi, a kőlevestunning lenyomja a szockap stílusút, mint a bélyeget, tartós üveghangon 12 liter benzint zabálva 100-ra..., míg a szockapba belement a 20 liter is...
A Magyar Füge a vengerkák óta is egészen versenyképes. Amidőn még a legversenyképesebb magyar exportpina Staller Ilonaként félig medika, félig pedig szállodáskurva volt, az olasz proletárfiúk lehetőleg valamilyen piros álomautóval (Fiat Sport Coupe) jártak föl a Magyar Fügé-ért...
11 komment
Címkék: félverseny szockap
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2011.10.15. 09:52:20
(mindketten nagy multinál, alig harminc évesek)
magyar-magyar szótár 2011.10.16. 04:33:46
Amikor szűknormásra cserélődik az autópark, elkezdenek sorban "elromlani" ezek a vadiúj autók. A sofőr nem tud üzemanyagot lopni, akkor összejátszik a szervízzel, akinek amúgy sincs eláég melójuk és nincs más, mint céhges autókat levenni kamu melókra... Az IFA korszak alkonyán tombolt az a sofőr, akinek már át kellett ülnie az IFÁ-ról a MAN ba vagy VOLVO-ba... Azon ment a kavarás, az emlék-IFÁn ki maradhat a végsőkig, persze a legcsókosabb...
bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2011.10.16. 09:49:31
korántsem mindenki azért dolgozik, hogy lophasson, még ha csak havi 3 lap félmamentes rajzlapot is, csak valamit. ez hozzáállás kérdése. azoknál a multiknál, ahol én voltam, ott nem dívott, pedig za egyik helyen az ügyvezető amikor a házát bővítette, akkor a cég tevékenységi körei közé hirtelen felkerültek olyan dolgok, mint hidegburkolás, vízvezetékszerelés, ilyesmik (távoli leányvállalat volt, a kutya nem nézett rá), az alkalmazottak (szemtelenül fiatal bagázs egy itthon éppen hogy csak elidnuló üzletágban) mégse loptak.
PesszimPista 2011.10.16. 17:39:03
Na ez az igazán (poszt)kádárista tempó! Ez a "tudom mit tettél tavaly.... a gyárban".
A csepeli csőgyár munkatársainak nadrágszíjtelkén minden kör keresztmetszetű dolog az üzemből származott vmilyen formában.
Oszt ha meg óbégatni kellett volna, akkor lapított inkább a sok mókus, mer' ugye tudta, hogy tudják, hogy ő is tudja. A rendszer meg direkte ugyebár: "Hagyd egy kicsinység lopni, akkor soha nem fog ugrálni."
Volt azonban egy olyan Volán vállalat vhol itt Mo.-n, ahol sikerült lerendezni ezt a kérdést. A vezetőség megállapított egy "kulturált" üza. normát, az eszközölt megtakarításokat meg kifizette a sofőröknek. Egy buszra ált. két sofőr volt beosztva, ezek kéz a kézben felügyeltek egymásra, meg a telepi sleppre is.
Így is lehet.
magyar-magyar szótár 2011.10.17. 05:22:16
Az lett volna a gazdaságireformnak a sajtómunkásság által is támogatott helyes sorrendje, hogy a büdösparaszt nevelődjön meg először, majd az urak és a deákság 8az értelmiseggek, pl sajtómunkások) legutoljára. Úgy képzelte a magyar sajtómunkásság a reformokat, hogy már az egészségügyben se lesz olyan, hogy a prof az állam eszközeivel az állam épületében az állam embereivel maszekol, de ők még a magyar Ráfdiónál mega Magyar televízióban javában és utpolsóként állnak át a "búrzsójjájizmussra" Mester Ákos [2168 óra] fel van akadva, mint a lemezjátszó a Kaja Ibrahim témán, de ha rajta múlik, akkor ma is az állam eszközeivel és pénzén maszekolna umbuldatíve.
spájdernecc 2011.10.17. 08:32:16
2. Egy kis adalék a "miért lopnak a sofőrök ? " témakörhöz?
1989 évi béremelés, átlag 8 %
Irodai dolgozók : 18 %
Kertészet : 12 %
Palackozó : 8 %
Melléküzemágak : 4 %
Szállítás : 2 %
Igazgatói indoklás:
a sofőrök úgyis ellopják maguknak
Tojás - tyúk klasszikus
ekkerjoz 2011.10.17. 08:40:59
Ennyit Burgertlandról
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.10.17. 09:57:43
- Jószikám (üzemvezető), nagy baj van, elloptak 50 hordó festéket (avagy 200 méter sínt, 4 tonna vashulladékot, 100 hordó ipari alkoholt, mindegy, mindegy...)
- A mocskos kurva anyjukat, ki az a tetű geci, aki ellopott 20 hordó festéket?
- 50-et, Józsikám, 50-et.
- Jó, 30-at abból mi loptunk el, de ki az a tetű geci, aki ellopott 20-at?
spájdernecc 2011.10.17. 10:00:54
Ismerem a sztorit, jóformán elejétől
/ csak annyit, ha az én volt nagyfőnököm megérte volna leszármazottja ámokfutását Bábolna élén, valószínűleg oszt neki néhány makarenkóit
pedig az Öregnél is akasztottak föl kisebb gazembereket
/ neveket, ha érdekel privátban szívesen adok /
ekkerjoz 2011.10.17. 13:10:24
spájdernecc 2011.10.17. 13:44:10
úgylegyen :)