Szókratész-ék korszakában a lopás nem intézményesített volt a mai szóhasználat szerint szerint görög-öknél (akkor

a nemzetiséget még nem találták fel, az emberek úgy csináltak, mint ma a Heves városáról elnevezett megyében Gyöngyös város és Eger városa lakossága, kölcsönösen egymás városairól annyi a véleményük, hogy büdös cigánytanya, szaremberek lakják, akik szarborokat hamisítanak pancser balfaszmódon, mert bezzeg, amiket ők hamisítanak, arra ráírják szépen hogy küvé és a sok sznobhülye, akik benyalják a cimke avangár grafikját meg az elnevezések Krúbi -szinten költőiségét , azok meg is érdemlik, hogy szűrt, festett [-> festőbor], fényezett [-> fényezőbor]  és savasított [->citromsavkristálypor -> citrompótló] lőrét [-> cuvet válogatás]  igyanak mitsesejtve, és ne is beszéljünk a büdös másikváros szépségeiről.

 

Ennek megfelelően Szókratész korszakában a ma görögöknek nevezett népeknél általános volt az, hogy a nappal kereskedőként dolgozók éjjel a másik munkanemüknek megfelelően rablógyilkosként visszaszerezték azt, amit a sok baromnak nappal eladtak. A két műfajnak pedig egy istenük szolgált, Hermész.

Lopásnak azt nevezték, ha egy görög megvárta, amíg a másik görög hátatfordít  neki, akkor jó' kupánbaszta és megszerezte tőle, ami kell -ez volt intézményesítetlenül csak amolyan népszokás a régi görög demokráciákban.

Élt egy Odüsszeusz nevű csóka, ő például az egyszer hajókázás közben megállt egy szigetnél vadászni és levadászta a valakiket, akiket ott talált, mert patkánynál nagyobb  állat nem volt, tehát az embereket. Az istenek kurvára berágtak ezért, viszont ugyan ez a rész ma is benne van a homérok görög mesékből összelopkodott mondagyűjteményében, de az iskolai tanítás nem erre fókuszál.

Pedig a sztori (márminthogy miért szopatják az istenek ezt a Odüsszeuszt...) főlényege.

maragorogokis.jpg

Azám.

Nos

Szókratész-ék idejében a vita a magasabb fokú filozófiai képzés alapja volt, mintegy zh-szerűen feltétele a vizsgázásnak. Az illető  teszemazt athéni polgárgyerek létében azt a feladatot húzta, hogy spártai polgár és vitassa az athéniek önképét, de persze lehetett Megarát, Szaloniké-t vagy Niképulósz-t is húzni. És akkor ezekkel a városokkal opponáló városok képzelt polgáraival vitatkozni.

Ma már, aki vitatni merészelné azt, hogy Gyurcsány Ferenc nem számít már és egy a sok közül az ellenzék figuragyűjteményében, arról ne lehet vita Dr Ripők szerint sem, hogy ez egy fasz fidesznyik köcsög, az ilyen, mert aki leírja, hogy a FIDESZ-toposz-t, a  Gyurcsány -t, az annyi, mintha azt írta volna, hogy Soros, nem nyitunk arról vitát, hogy amit ír, mivel folytatódik.

Megvannak az alappontok, 1 és még az a másik 1 álláspont, amiket vallani kell, ha valaki eltéveszti, ne magyarázza meg, kusska, ül, nemu, fex, nemvitat. Autoriter és kész az ilyen! Tetszett volna nem elbaszni az álláspoontját, akkor oszthatna, ahogy répát szokás, csapkodhatna ménykűszerűen és ölhetne, ahogy a vitriol be tudja fogni a feleslegesen a strici éjszakáját elojátozó csecsemőét. Ha Sorost olyannal vádolok, amit nácik csináltak, attól antiszemita vagyok, ha Orbán Viktort lerajzolom a Rajkó III Zenekarnak 5db purgyé-szerűen,  az pedig az egészséges vicc. Ha Gyurcsányt Klemzer Bend-nek, akkor az megint antiszemita. Először mondjam ki szépen, hogy nincs bajom Kínával meg a kínai emberekkel és utána már büdöskínaiak ellen uszíthatok kommunistázva, miközben egyébként az életmódbaloldaliságomat reklám-marketing okokból fölé pozicionáltattam neomarxizmusnak és én vagyok, aki az egyenlő bánásmódot neomarxista leterjesztésben hirdetem az 1-nek, ami A Jó Lehet.

Ha bírálom az Ellenzéket  orbánfasszopó vagyok attól függetlenül, hogy miket írkálok orbánról, akiről elég nehéz kritikát írni, hiszen Hitler is volt már valamint Kádárnál is nagyobb a tömeggyilkosság műfajában, miközben Napóleon és Sztálin, amikor eljutunk eddig a névsorban.. mi az isten gecijét-szarát meg húgyát is veressük már rá, hogy azzal teljesíthessük csak a normák alsóhangját.

 

Tehát Korunk Filozófiai Egyetemén két évezreddel Szókratész után, már a vita nem tananyag, nem lehet még játszásiból sem olyan, hogy valaki fidesznyik létében képviselni merészelje Gáljé Zoltán Karácsony Gergely szájából nemegészen pontosan és szöveghűen fityegő gondolatait, mert mi az hogy én bírálni merészelem, akkor már más nem lehetek, mint pestisrácok. Hogy a vita művészetét gyakorolom? Amikor a vitatás= rút támadás?

 

Vagyis már megint és még mindig a Nagy Fing Szabály.

Vagy megvárjuk, hogy Joe Biden milyen irányban nyilatkozik és azt ismételjük el. Nemlógkiasorból.

"Nem tetszik, ahogy a kalapodat igazítom? Negyven éve igazgatom a kalapokat!"

/John Wayne Frank Zappához, Whisky-a-Go-Go 1967/

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr5416598300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2021.06.21. 06:40:46

Csúsztatsz (megint). Pont ezekkel leplezed le magad. Nem vagy valójában az az android-tárgyilagosságú boksz- és sakkbajnok, akinek láttatni akarod magad, de hüppögd még el százszor, hogy milyen igazságtalanul ítéli meg a szavaidat az, aki kívülről néz téged.

Frick László Intézet 2021.06.21. 07:01:41

@ripők: Karikázd már be és másold ide a kijelentéseimet arról, hogy én tárgyilagos meg boksz és sakkbajnok lennék.

Részrehajló vagyok, ugyanis A Tanítás szerint a gyöngékkel és vesztesekkel kell lenni.

Hát, van az a nüansz, hogy szerintem a gyönge, az gyönge és az tud vesztes lenni, aki veszít.

Szerintem a jó önérdekérvényesítő mánakélő ember, amki az érdekei iránt tűzön vízen át (a gyerekei is az érdekei, ezért a gyerekeiért a szívét eleventen tépi ki, de a gyakorlatban vigyáz a ruhájára, amidőn a zsírmája fölött egy kiocsint megmarkolja, és huzigálni kezdi"

Az egyenlő bánásmód híve vagyok és pl amikor egy ilyen művészi-színészi alakítást látok, én is megszaólllalok.

És akkor a kiválló színész elneveti magát, mert nem tudta, hogy én is látom.

Frick László Intézet 2021.06.21. 07:02:36

@ripők: És megint mondod, de nem mutatod.

Lehet ilyan majd egyszer, amikor egy képben ábrázolod is, amit rámmondasz?

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2021.06.21. 07:11:51

@Frick László Intézet: Hiába mutatom, mióta. Olvasd vissza az értekezéseidet a politikai buziságodról, hogy az érzelmek a vesztésbe visznek, hogy az ország sorsa téged nem érdekel ésatöbbi.
A saját önellentmondásaidat nem akarod látni. A felvetésekkel úgy vitatkozol, hogy asztírta az ojság meg belefullasztod autós meg porszívócsőfaszú négerezős betűlevesbe a másikat. A béna Orbánpropra és a vállalhatatlan harcostársaira nem lehet megjegyzést tenni, de te Bangónézol, Hornozol meg Donáthannázol feszt.

Frick László Intézet 2021.06.21. 07:13:49

@ripők: Ezt most ide írom, de a "zsenikém" alá szánt lábjegyzetem.

Nagyon sajnálom, hogy én zseni vagyok, viszont te nem vagy zseni ezt is irigyelem tőled.

Dr Czeizel, ő szaktudománya az, ami alapján, megállapította, hogy a zsenik 93%-a elvész.

Az én szaktudományom a Kőzepess Lajóssok és azt kell látnom, hogy a Kőzepess Lajóssok legalább fele nagyobb sikerrel végzi, mint amit érdemel.

Mint ahogy a kövér lányok 78%-nak van sokkal jobb pasija, egészen pontosan több, mint a felének jobb pasi jut, mint a csinos lányoknak.

Mert a kövér lányokat a kitettségük és hátrányuk másban meg fölerősíti.

Kőzepess Lajóss egész életében két olyan szóleleményt vérizzadott ki, amire én a saját kartotékrendszeremben annyira nem lennék büszke,. hogy a szóleleményeim közé kartotékozzam.

A zseni.. a Testek Tehetetlensége és az Anyagmegmaradás Törvénye alapján azt hiszi, hogy az tökéletesen elég, ha ő zseni.

Kőzepess Lajóss tudja, hogy nem zseni, ezért a futóversenyre biciklivel nevez be, de azért a biztonság kedvéért a futókat, akiket így leelőz hátgerincen is talpalja.

Néha egy-egy közepes ember tudtán kívül lesz zseniális, mint te, amikor a zsenikém szó alkalmazásával szerettél volna rajtam toszni, tosztál is, csak nem sejtetted, hol-máshogyan :)

Dr Czeizel nem pedagógus voilt, agy nem tudhatta, hogy a kis Mócárt-okkal már 3-4 éves korukban kuzrvasok a baj "rosszgyerekek" az oka az, hogy nem kötik le őket, nem tudják ki, miben zseni, pl sokat beszél és azt gondolnánk, hogy egy színész veszett el benne vagy a Jövő Bárándy Csalággya, de nem, hanem hárfaművésznő lehetne, ha lenne egy erre alkalmas pedagógiai zseni (Leopold Mozart zenésznek közepes volt, viszont a zenepedagógus zseni , bizonyos J S Bach módszereit frissiben és zseniálisan másolta)

Nem, én a politikához értek jobban (is jobban értek) , mint te, de ezt is... nagyon.nagyon sajnálom. Nem vagyok rá büszke.

Hogy ezekbe a pótcselekvésekbe pocsékoltam bele a zsenialitásomat.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2021.06.21. 07:42:09

@Frick László Intézet: Ebben igazad van, engem a dolgok működése, szabályai érdekelnek. Tele vagyok kétségekkel és bizonytalansággal; én az ellentmondásmentes kizárólagos tudást csodálom benned. Végülis ez Isten, a világ algoritmusa az én szememben.
Valójában azonban nem olyan kevés a zseni, minden gyermek legyőzhetetlen hadvezér, nindzsa, világszép tündérhercegnő vagy efféle.

Frick László Intézet 2021.06.21. 10:25:01

@ripők:
idézlek:
"ellentmondásmentes kizárólagos tudást csodálom benned."
Lássuk akkor, idéázzünk engem:
" a/e vikág ellentmondásokon függ[..] egy ellentmondásos szituáció nem biztos, hogy megsemmisítő, hanem pl egymást támasztja, tartja meg"
"a/e világ paradoxonokon függ" [...] ha nem lennének ellentmondások benne, az UIniverzum aláhullana" satöbbi, erről ennyi elég volt

jó, és akkor most az7 ellenem mond kategória

Babarczy Eszter: "Ha valaki ellenem mond, náci troll, moderálom"
Erdélyi Zsolt: "Ellenem mondtál? -jó, akkor kiveszlek adásból"

"Kedves [Magyari] Péter, a muzulmánoknak nincsen egyháza, az ő vallásuk testvériség-alapú [rendszerű] " "Szarok rá, én Magyari Péter vagyok, nem javítok, akik a tévedhetetlenség önmítoszában élnek, azok pedig a mocskos náci fidesznyikek"

Frick László Intézet 2021.06.21. 10:27:07

@ripők:
Most pedig az "ellentmondásmentes kizárólagos tudás"
-HA ELBASZOK VALAMIT ÉS RÁMSZÓLNAK:
-TÖRLÖM A BEJEGYZÉST
-KIJAVÍTOM A HIBÁT
-BENT HAGYOM A HIBÁT SZÜRKE-ÁTHÚZOZTTAN ÉS BEMÁSOLOM A JÓT.
-KICSERÉLEM A JÓT
-KICSERÉLEM AZ EGÉSZ SZÖVEGEMET A KOMMENTELŐM JÓ SZÖVEGÉRE

véletlen nyomtam capslokot

Frick László Intézet 2021.06.21. 10:31:39

@ripők: Módszer arra, hogy tévedhetetlenül a kizárólkagos tudás birtokosa lehessek én is, és még dicsekedhetően is:
-Mészáros helyett ne Ráhelt rjak
-sose írjam azt hogy Pintér Börtönmosodák Konfekció SZájmaszkok, Halastavak és Állampusztai Gazdaságok ZRt, csak azt, hogy Mészáros Mészáros Mészáros Mészáros meggazdagodása Gázszerelő Mészáros Mészáros Gázszerelő Lö Lö Lö Löl Mészi Mészáros Mészáros Mészáros Mészáros Mészáros meggazdagodása Gázszerelő Mészáros Mészáros Gázszerelő Lö Lö Lö Löl Mészi MészárosGázszerelő Mészáros
-Vessek magamra, ha olyan bátorságokat találnék ki saját magamtól persze, hogy ezek először a melegekkel kezdik, aztán jönnek a fodrászok, a pékek és a vadfruttik meg a vadnarancsok és a postás, a bába meg a zsidók, akkor ezzel kikezdhetetlenül ellentmondást kizáróan egyedi orákulum lehetnmék, az ilyen típusú kinyilatkoztatásaimmal gyűjthetném a jóponntokat mint a karvalystenyfasza és civilbátoran.

Frick László Intézet 2021.06.21. 10:48:24

@ripők: Ráadásul nekem attól semmi bajom se nincsen, ha szerinted a Jóistenke a világ algoritmusa. Hiszen ez a megállapításod megfelel az én (szerintem) kikezdhető (és minden nap várom, hogy végre már) megcáfolható sejtésemnek arról, hogy a világ önellenmondásokon függ, mert valójában az algoritmus jellegzetesen emberi kitaláció a felelősség elsunnyogására, vagyis akkor az ember arra találta ki a Jóistenkét, hogy elsunnyogja a felelősségét és ez (szerintem is) egy eléggé fasza ateista álláspont, bár én nem vagyok ateista. Sőt. Bár irigyelem az ateistákat,m csak lusta is vagyok ateista lenni, az ember élete a szüntelen figyelemre meg koncentrációra baszódjon el.

Mint teista ugyanis, ha figyelmetlen vagyok, csak simán rávágok egy "Bocsáss meg, Fácán!"-t és izgulhatok, hogy a Jóistenke mit szól a botlásomhoz.

Mint közoismert tény Saulus heteken át tartotta magát a farizeusokkal szemben, ami nem eshetett nehezére, lévén ő is farizeus. Ezzel szemben 100 önképe szerint ateistából a farizeusok főleg a görög filozófia meg az asszírok retorikai trükkjeivel (amit Egyiptomban tanultak ők is) 98-at az első napon behúznak idealistaságba, ahonnak ugye heló az ateistának. Míg teistaként belesiklok valami ateistaságba, öszekapom magam és a Jóistenkéhez fohászkodom, bocsássa meg, hogy kedden kettőkor ateista voltam egy mellékmondat erejéig. [Blaise Pascal nem szarozott ennyit, de neki nem te voltál a barátja, mint nekem, ugye.)

Szeritem a Jóistenke egy nagyon menő 9 év körüli kisfiú, nagyon menő játékai vannak , mint pl lángoszlopok méárhetetlen hővel, amik megfagyasztanak tüzes jéglánchegységeket zsezsegó kozmosz meg effélék, de az egyik legkedvencebb játéka egy vérengző majomféle, olyan türelmes ezekkel a majmokkal, mint én anno a LEGO-immal voltam, mert ha egy télapószakállas öreg bácsi lenne kleptoszban, akkor már nem lenne türelme ezekhez a majmokhoz , hanem ahogy ezek az agyvérzsírforralásra hajlamos vén prosztaták szokták, úgy odabaszna ezeknek a majmoknak, hogy a kis dínók genocídiuma adná neki a másikat

Frick László Intézet 2021.06.21. 10:55:04

@ripők: Egy átlagos 5 éves gyermek esélye arra, hogy hadvezér legyen, valahányszoros.

A tied még elméletben is nulla már. Nemhogy a gyakorlatodban.

Ötéves kislányoknak legalább harmic %-os esélye van még világszép hercegnővé lenni, nem tudom, hány éves vagy, de egy korodbeli menopauzás trampli előtt már csak elvi az esély a világszéphercegnőségre.Mindamellett minden harmadik korodbeli trampli lényegében kislány még, csak félig-meddig alkalmasan az önálló életvitelre.

Szinte minden újszülött az emberré válás esélyével születik, igen sok majmot ismerek, akiknek tényleg csak az a Jézusi Megbocsátó Jóindulat az esélye, pl majd jól rákosak lesznek és az utolsó hetekben a szenvedések hatására emberréválási folyamat indul meg bennük.

Frick László Intézet 2021.06.21. 10:58:39

@ripők: Én magam (az Orbánprop és az Orbán APO az én szóleleményeim, csak szólok) elemeztem az orbánpropot sokszor és még nem találtam részmunkájukat sem, amit dicsérni lehetne, olyan periferiális műfajokban sem, mint az m1 "hiradó" időjárásjelentése. Aminek minden este van egy egymillió Ft-os díszitménye, amit ki nem szar le.

TZehát az a lényeg, hogy megint egy jellegzetesen igen súlyos tévedésedet mutattam meg, egyáltalán nem így van, ahogy mondod. Sok pocsékan rossz munkája van a fidesznek, de azokból a propaganda és agitáció az alja.

Frick László Intézet 2021.06.21. 11:05:05

@ripők: A harcostársaid úgy szokták, hogy először beéállítják azt a hazuugságot, hogy az Orbán Propon kívül nincs is sjtó.
AMikor ezzel végeztek
akkor a kétharmadok titkát abban látják, hogy , idézem Somogyi Zoltánt: "Övék minden" Illetve "csaltak a választásokkor"

Sőt: Harcostársaid Kádár agitációs- és propaganda munkájához szokták hasoinlítani a FIDESZ-ét, ami azt feltételezné, hogy pl a FIDESZ-nek lenne egy Hoffman Gézája, aki finom gúny tárgyává tenné a NER egyes dolgait.

Nem részletezem, elég annyit megismértelnem, hogy ma kizárólag 2D egysíkú analóg prop folyik, míg a Kádár-é digitális volt.

Moldova György riportregényeit tényi-és oknyomozásnak hitték sokan, míg azonban a párt KB tagjai aozt6 olvasták ki belőle, hogy ki kap selemyzsinőrt, a számukra annyira nem voltak viccesek a Moldova által a sajátjainak beállított szakizsargon anekdoták.

Van ilyen munkája meg munkása Orbánéknak?

Habony volt, kb amikor a NER tehát kurva régen 9 éve. Habony egy kkler koppintó teszkógazdaságos ócska másolatolat kopérozó fasz volt.

Frick László Intézet 2021.06.21. 11:10:45

@ripők: A néger fasz piaci szereplő olyan kulturkörökben, ahol jópofaság az asszonynak a születésnapjára nem cak megigérni, hogy na most szénné lesz kefélve, hanem az asszony a börzdi nájt alkalmával már kora délután szénnél lesz kefélve. A pénz beszél, tehát az elvárt minimum néhány óra alatt 5 db ejakuláció egyenként 3 cent és nem valami síkosító szerű átte4tszó folyadék.

Vannak erősítő kivételek, mert a lánybúcsúkra felfogadott csipendélek valkamit helyre tuzdnak állítani a Fehér Fajnak abból a renoméjából, amit fogalmam sincs, miéret sérelmezel, maga a tudományos leírás a reflex valaha feltételes, ma feltélen-szerűvé zülléséről, Dr Czeizel ÖM-ben található, kb ott, ahol a mester fejtegeti az oiropidok termékenyítőképes magszámának a kb lefeleződését.

Megvan az irodalma, a túluzott jólét, a dohányzás, a tartósító és más vegyszerek, az idióta táplálkozás, a pszichés befolyásoltság.. nem sorolom, mert most uismétlem el csak neked vagy ötödjére, de eddig még soha nem válaszoltál annyit se, hogy hazudok. Vagyhogy "Hol a link Dr Czeizel-re"

Frick László Intézet 2021.06.21. 11:22:02

@ripők: """"engem a dolgok működése, szabályai érdekelnek. Tele vagyok kétségekkel és bizonytalansággal"""
Annyira érdekel téged pl a politika működése, hogy a politikának szolgáló ESZKÖZ-t, azaz a politikai kommunikciót ( ilyen volt a NER 2012-ben) "politiká"-nak hiszed és tárgyalod,. mert az újságok, amik a tudatodat formálják, vszint 100-esetből 80-ban butaságból, 20 esetben azonban tudván tudva kevcerik a politikai kommunikáéciót a politikával. Nagyon hasonlít a sor ahhoz, amikor a lopsát szerzéásnek, a rablást lopásnak eufem,izálják, a gyilkosságot meg annak, Hogy Marian Cosma beleszaladt a véldekezésül elővett bicskába. AMikor a bíró megkérdezte, hogy ehhez miért kellett a kést jobbra-balra jobbra-balra háromszor megforgatni , az a válasz, hogy Cosma fickándozott a haláltusájában.

Na effélével találkozunk a politikaiszolgálatos véleményformáló és népnevelő újságírásban is.

Lényeges kérdésekben eszedbe sem jut az, hogy esetleg az iskolákban az érzékenyítő órán valójában rábeszélőgépek és REÁ + MENVÉN a gyermekekre a gyülike (szintén nem közismert) móccereivel magyaráznának bele gyermekekbe olyant, ami nincs bennük.

Egész leltárt lehetne felvenni a számodra kétségtelenül bizonyos passzusokról. Hiszen ez a civakodásunk alapja: Hogy merem én azt vitatni? és "vitatás= támadás"

Egfy dolog működésértől kétgféleképpen lehet meggyőződni:

Venni akarok egy családi autóüt 6,66 Millióért:

1. cigányoik, németek vagy amerikaiak móüdszerei:
-odamennek valakihez akinek olyanja van és megkérdezik, milyen
-elmennek és kibérelnek egy hasonlót és 3 órát vagy napon át használják és úőgfy sokminden kiderül

-vagy vesz valaki egy autós magazint vagy rákeres a netenh tartalmakra és elolvassa, hogy (kurva geci) újságírók miket irkáltak róla. Nem más embert vagy felhasználót nem kérdez, azt szégyellené.

Ezért öröm Magyarországon autóértékesítőnek lenni, mert a magyar a szar döntését megkoncepcionálja magának ÉS KITART MELLETTE A VÉGSŐKIG

Frick László Intézet 2021.06.21. 11:31:17

@ripők: Dolgok működése

JÓIDŐKBEN:
közlekedési nagy állami beruh
LEGESFŐBB VÁLLALKOZÓ
STRABAD SWIETELSKY
FŐFŐFŐalFŐvállakozó
Haverok, Buli Fanta
+hat réteg alvállalkozó

ebhől az alsó három réteg soha nem lesz kifizetve Az első kinemfizetett tkp azért adja le azonnal a munkát, mert nem lesz kifizetve, azonban a portfóliójában értéke van annak, hogy ő az M6-os építésében részt vett.
Sáp Alpesi Valutában Alpesi Bankszámlára

SZARIDŐKBEN EZEK GECIK
közlekedési nagy állami beruh
LEGESFŐBB VÁLLALKOZÓ
STRABAD SWIETELSKY
FRŐFŐFŐalFŐvállakozó
Haverok, Buli Fanta
+hat réteg alvállalkozó

Minden alvállalkozó kifizetve

Sáp Magyar Forintban értendő és vissza a Feladó-nak.

1. JUT ELV:

2. JUT IS MARAD IS ELV.

Hogy fogalmazza meg ezt egy számodra bülbülszavú, mert a te érzelmeidet kiszolgáló bülbülszavú?
"Orbán ért az emberek nyelvén."

és
[ezek a büdös] emberek hajlamosak az érdekeik mentén szavazni.

Hát ja.

Ismétlés: A ciklus 1400 napján habzó szájjal sziggya a cigányt.
A fülke magányában 5 mp-ig az érdekei mentén ikszel, úgy viselkedve, ahogy a legfinnyásabb, legkényesebb nők szoktak a nőiWCfülke magányában, úgyse tudja meg senki soha, hogy mit csináltam itt a nagy magányomban

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2021.06.21. 11:57:56

vagyis azrét ragaszkodnak a vélt és valótlansághoz, hogy ne szembesüljenek a valósággal ami zeljesen felülírná addigra a vélt és valótlanságukat

Frick László Intézet 2021.06.21. 13:20:57

@csillagkúll: Pontosan fogalmaztad meg.

Illusztráció:
Az idült alkoholisták IV. típusú stációjában küzdőknek van egy érdekes fázisa
-ami a vidéki büdösparaszt kategóriában egyben a vége-főcímre mutató:
Amikor ájult részegségében először szarja össze magát (a női tagozatnál ez köb-a-köbön kellemetlen, és nem csak a kaki és a pina antagonisztikus viszonyai miatt, hanem az önhazugság, miszerint az illető egyáltalán nem alkoholista, mert az csak az, aki összeszarja magát részeg álmában, a bepisáláson túl vagyunk már mióta. [ Az I. fázisú szerint alkoholista az, aki rendszeresen, aztán következik aki elesik, aztán ha elesett, aki hány és így tovább] [pl cigányain k ősikultúrájában csak az lehet részeg, aki hány, ez az oka annak, hogy a pógármester pályinkájába a borkaivideó készítéséhez hánytatót kevernek be, nem pedig erős nyugtatót... ]

-jelentős művész, magasfokú újságíró, vélemény- vagy népművelő vagy akadémikus [rendes tag] feltápászkodik, nahát bekaki' valahogy kimossa magát és még órákon át nagyokat nyel, de aztán túlteszi magát valahogy, mint Lovasi András költő is túltette már

-a büdösparaszt is kimosakodik, aztán újabban egy hosszabbító-villanykábelt [->lengőkábel] keres, régen bornyaúkötelet

Felmegy a padlásra és felköti magát, többnyire szabadon lógó kezekkel, annyira meg akar halni, hogy a haláltusa alatt sem nyúl a nyakához [-> Egy vidéki körorvos feljegyzései Szigetvárott az elvonón ]

Állítólag ízlésről nem lehet vitatkozni -szerintem de, igen.
kis szines zsáner
A fia napok óta keresi, amikoris kiderül, hogy az apjának is van már, büdösparaszt léte ellenére mobiltelefonja, a mamának megvan, akkor hívják fel és a padlásról csöng.

A kémény mögül csöng. Felnézett a fiú a padlésra, de csak derékig nézett föl, jobbra, balra, nincs itt, le.

Ezt azért fűztem be ide, mert nem szokták érteni , miért a kémény mögé kötötte föl magát.

Takarta a padfeljáró felől.

Frick László Intézet 2021.06.21. 13:50:46

@csillagkúll: Imádom azt, amikor ez a szituáció Tanyasi Dúvad esetében a feleségénél alakul ki, aki az urát mindennek lehordja, pl rendszeresen flörtöl az arrajáró mezőőrökkel, rendőrrel postással vasutassal , a napelempark ellenőrével meg aki arra jár, de csak a szemeknek, a kéznek? -semmit.

Csakhát a Tanyasi Dúvad jövedelemszerzőképessége elképesztő.

Pedig a napelempark ellenőre annyira szép, mint Csepella Olivér neve.

Szerintem a gyerekek nevéből következtetni lehet a szülők értelmi ésvagy műűűvészi képességeire, pl a Csepella szülék elveszett muzikantok lehetneki. Vagy költő veszett el bennük vagy Péterfy Bori. (színészek)

Például egy apát, ha Ruszinnak hívnak és akkora zseni, hogy Romulusznak nevezi a fiát, az gondoskodott a fia jövőjéről ezzel, mert majd valamikor mindössze a Romulusz név hangzásárt fog buliállást kapni, Ruszin is? Romulusz is? Hagy forrjon az agyvérzsírja bugyborékosan az ellenzéknek. @ripők: ...és ne feledjétek, az élet jutalom. Ritka ajándék. Baszhatja az ember az Örök Fagy Jegeces Tűzoszlopait a minden angyalok seregeit elnyelő plazmaállapotban fortyogó jégbarlangokkal, de pl nincsenek lombok és ott a "napfény" annyi, mintha messzi valahol, 8 perc fényjárásnyira hegesztene valaki ... a madárdalt fel se hozzam

Steinmann Coco 2021.06.22. 06:44:26

@ripők: @Frick László Intézet: ezen már én is sokat gondolkoztam.. Mi a megoldás mikor valaki saját önképe alapján kiváló vitázó holott ahogy ripők írja egyszerűen egy emészthetetlen azurjaazujsagozos negerfaszozos áradattal sodorja el a másikat nem érvekkel. Dudi nem vitázni akar hanem kizárólag nyerni akar a vitában. Itt nincsenek szabályok, hogy érvelni kell.. Dudi vitamódszere a kifárasztás az ember egy idő után feladja. Legalábbis nekem biztosan nincs türelmem ehhez a Dudi féle one man stand uphoz. Nem lenne rossz műfaj ez sem csak nem kommentsorba való.

Steinmann Coco 2021.06.22. 06:54:08

@Frick László Intézet: veled nem érdemes vitázni. Mivel ha van egy felvetés es két különböző álláspont te semmilyen észérvet bizonyítékot akármit... nem mutatsz fel a magad álláspontja mellett hanem jógyerekezel meg budapestfejlettnépezel vagy picsaemberezel és kesz. Én továbbra is 2 dologra kivancsian várom a magyarázatod, hogy mitől szar egy könyv amiből egy betűt nem olvastál es annyira nem vagy képben róla h mikor szóba került először elkezdtel kövesslomozni :D A másik téma a beülés miért halálos es megbocsáthatatlan bűn beülni egy kávézóba bisztróba étterembe akárhová?

Serény Vélemény 2021.06.22. 15:40:25

@Steinmann Coco: te csak olyan vitában vagy hajlandó részt venni, amiben te döntheted el, hogy mi észérv.

Steinmann Coco 2021.06.22. 18:39:54

@Serény Vélemény: ez is tipikusan az a hsz tőled ami az itteni beszélgetéseket parttalanná es unalmassa teszi. Idedobtál valamit ami érdektelen unalmas es még csak nem is igaz. Ezért apadt le itt a közönség pár év alatt mert ilyen a beszélgetések színvonala.

Serény Vélemény 2021.06.22. 22:02:05

@Steinmann Coco: leírta Dudi: az a könyv egy adott sztereotípus. Minek elolvasni, ha tudod mi van benne? És még alja is.
Ha egy krimi műfajról tudod, hogy miről szól, akkor már nem csodálkozol ha gyilkosság van benne.
Vesztettél.

Steinmann Coco 2021.06.22. 22:25:33

@Serény Vélemény: dudi imád okoskodni a négerek micsodájárol meg olyan vilagvarosokrol is ahol életében nem járt. Továbbá megalapozott vékeménye van az iskolákrol is pedig kb 30 éve látott utoljára belulrol tanórat. Ja es azt is szilárdan tudja dudi h bárki aki fővárosi kávézóba beül annak a pokolban külön bugyor van fenntartva. Te viszont még mindig nem jöttél rá h nem annak van igaza aki hangosabban ordit. Az ostobasagnak is vannak fokozatai. Te pl simán beszopod dudi véleményét bármiről holott igazából nincs véleménye egx csomó dologrol csak kötözködni akar velem. Ha azt mondtam volna h szar a könyv dudi tele pofával bizonygatná h korszakalkotó mű. :D

Steinmann Coco 2021.06.22. 22:32:32

@Serény Vélemény: továbbá azt sem veszed észre h nem veszithetek mar jó ideje. Mivel nem vitázni járok ide jó ideje mivel vitaképtelenek vagytok dudival. Röhögök rajtatok rosszabb napjaimon sajnállak benneteket. De nem meccselek veletek igy veziteni se tudok. Értelmetlen lenne nyer veszit meccsnek felfogni ezeket a beszélgetéseket mivel ezek nem viták klasszikus értelemben. Sőt semmilyen ertelemben nem viták. Pl dumcsi egy olyan könyvről amit csak en olvadtam :D vagy a nemzeti itélőszék dörgedelmei h nem restellek kávézóba jarni :D

Frick László Intézet 2021.06.23. 05:05:22

@Steinmann Coco: Dicsekszel egy, a vitáról szóló bejegyzés alatt, hogy te nem vitázni jársz ide. Hát, azt vettük is észre. Hiszen a vita micsoda. Juj-juj, az. Hiszen vita során fölmerülhet pl az is, hogy számodra is létezhetnek könyvek, amiket nem kell elolvasnod s tudod kívülről.

Tegnap pl Dull Szabolécs, a Veszélyben az Index c. sci-fi egyik főalakja Simonka György kijelentéséről beszélt szépen, miszerint Simonka könyvet tudna írni Lázár Jónosról, nos, ezt a könyvet pl Dull Szabolcs már jól ismeri. Szivesen is olvasná, hiszen máris tudja, miről szól[na].

Valamint ha Dull Szabolcs írná a Veszélyben az Index 2020 c. könyvet.

Vagy ha én.

AKkor te a Dull SZabolcs-ét olvasád, az enyémet viszont olvasatlanul is ho-óóóó-gy elitélnéd már.

"Dumcsi."

Ja.

Magdi néni a Barátok közt-ben is örül annak, hogy moist úgy írták meg, hogy nem kell meghalnia.

Viszont mewrt Szőke Zoltán semmi pénzért nem volt hajlandó visszatérni, ezért a forgatókönyv""""""""író""""""""""-k bosszúból megölték (megölette velük a storyboarder). Öhön.

Steinmann Coco 2021.06.23. 06:34:59

@Frick László Intézet: fogalmam sincs miért érzed szükségét hogy bármit mondok abba belekössél es nagymellényes kioktato hangnemben fentről leszólogassal nekem. Oké van a polititikai nézetkülönbségünk. De hogy mikor egy politikailag teljesen semleges témát hozok fel mint most ez a könyv volt... Teljes döbbenetel álltam azzal az agressziv támadással szemben ahogy nekem es a könyvnek ugrottál. Aztán jött még a legutolsó leszólós stílusban h aki kávézóba jár.... Nem tudom miért lelki szükséglet nálad ez a verbális agresszió és miért pont velem szemben de én ehhez meg nem leszek alany. Rugdossál mást. De tényleg érdekelne miért kötsz bele bármibe amit mondok legyen könyv kávézó bármi.

Steinmann Coco 2021.06.23. 06:54:43

@Frick László Intézet: továbbá azt sem értem miért tekinted te vitának azt a szituációt amikor te nem véleményekkel meg álláspontokkal vitázol hanem vannak kommentelok akik bármilyen égbekiáltó fasságot írnak udvariasan kikerülöd öket vannak es vagyok én akibe még akkor is durván es szemelyeskedve belekötsz ha annyit mond h ma meleg van. Aztirtajazujssglojza meg a jogyerekek hogy ma meleg van... Afényesfővarosfeljettnépe megapicsaemberekhűtött kávcsizócsjázókba jarnak... Majd jön sv es közli hogy vesztettem mert dudi is megmondta ma nincs meleg es a tények le vannak szarva az számít mi dudi véleménye. Én meg állok csak értetlenül hogy mi van? Szóval vita nincs. Legalábbis részemről többet biztosan nem lesz. Szar a könyv? Ahogy gondolod. Picsa aki be mer ülni egy kávéra? Ez is egy vélemény. Rendben.

Frick László Intézet 2021.06.24. 06:23:19

@Steinmann Coco: Sajnos a könyv témája ürügy és valójában politikai agitációs.

Sokmiondenbe belejátszik, pl a Washington-Rijád szövetségi tengely óta a zsidókat és Izraelt nagyjából az n1 tévé modforában kell basztatni. Ha meg akarod tudni, milyen piszokakok a zsidők, a National Geografic-on, ami népnevelőtelevízió, több riportfilm is megy a mai Izraelről, az olyan aranyois cuki LMBTQ-mesekönyvszerkesztő jófiúarcok a plaesztin értelmiségi fiatalok, akik, mint Bolsanaria sajtó nélküli elnyomottjai, részletezi a mai izraeli politika sötétségeit.

Természtesen a New York-i tengelyvégern is meg kell kapnia az orthodoxoknak.

És ahogy te is szartál arra a tényre, hogy a chaszid nem úgy orthodox. Sőt, tulajdonképpen az orthodoxok bírálják őket, még kripto-jéziánus (ez Hilel miatt van így) elhajlással is őket.

Tudod, a politikai agitáció is reklámtevékenység, és azt te tudod a legjobban, sok kozmetikumot csak patikában forgalmaznak a látszat miatt.

Te hányod a szememre, hogy én kötök bele mindenedbe, amikor semmivel nem állhatok meg előtted, mert szerinted én szőrsapós kateg fidesznyik vagyok.

Ugyammá

Steinmann Coco 2021.06.24. 06:39:13

@Frick László Intézet: nem olvastad a könyvet es amugy is csak az a bajod vele h én jót mondtam róla.

Steinmann Coco 2021.06.24. 06:42:47

@Frick László Intézet: és továbbra sem sikerült megtudnom mi a baj azzal ha valaki beül valahová egy kávéra.

Frick László Intézet 2021.06.24. 09:31:21

@Steinmann Coco: Nekem azzal semmi bajom.
Itt aki szerint az élet Csimborasszója és a mikre a lehetőség, ezzel pedig elitistán dicsekedni? - az te vagy.

A Kalap-ban egyébként azért 1800 Ft egy kávé (utolsó békeév adata, 2019) mert a külföldiekhez mérik az árakat és Milónóban a dóm rendezői-bal hátsó sarkán viszont tényleg kávét kaptam 2€80-ért. (328Ft-os árfolyamon számold)

Frick László Intézet 2021.06.24. 09:32:47

@Steinmann Coco: Ez folyamatosan rejtély előttem a budapesti vendéglátásban, hogy az árakat a külföldiekhez kell mérni, viszont aztán a külfördi nem érti, mire fizette a 2-3-szorosát az otthoni árának. Hol laknak azok a külföldiek? Davosban a nyáripálya felső kilátójában?

Szorgalmas Gyémánt 2021.06.24. 09:36:54

@Frick László Intézet: Ez egyre inkább a nembudapesti vendéglátásra is igaz.

Drágábban, rosszabbat, ez a mi integrációnk a fejlett Nyugathoz.

Steinmann Coco 2021.06.24. 09:47:33

@Frick László Intézet: ha te bpen 1800ert kavezol akkor hülye vagy. Es még dicsekszel is ezzel.

Frick László Intézet 2021.06.24. 14:29:23

@Szorgalmas Gyémánt: @Steinmann Coco:
2010-ben kapott két faszi gazdasági Nobel't azért, hogy leírta a posztszocialista országokban és Izraelben tapasztalható különös jelenséget, minden kurva drága, senkit nem fizetnek meg (ez mondjuk Izuraelre egyáltalán nem igaz, zsidónak 427000 Ft-nyi sekelnél nem lehet kevesebbet fizetni és arabnak is adni kell 270000-nyi sekelt)
Csalnak-lopnak mint a zálat, Becsali CSárda és mégsem rentábilis.

Persze a hivatalos statisztikai adatok alapján nem az.

Pl 2020. a magyar szállodaipar és az időben kapcsoló vendéglátás legjobb éve volt.

Frick László Intézet 2021.06.24. 14:32:09

@Steinmann Coco: Azt szktam mondani, hogy az ember óvodás korában már eléri a lehető legmagasabb szintű politikai fejlettségét.

Meg mindenféle fejlettségét.

kELL NEKEM MÁST MONDANI, MINT NEKED.

MÉG EGY BIRKAGYEREK IS TÖBBRE VITTE, MINT ÉN, PEDIG MÁR ÓVODÁS KOROMBAN TUDTAM, HOGY A HANGADÓKKAL KELL TARTANI ÉS AZOKAT KELL VALLANI MEG ISMÉTELGETNI, AMIKET ŐK HIRDETNEK MEG JÓNAK TARTANAK.

Frick László Intézet 2021.06.24. 14:33:49

@Steinmann Coco: Holnaptól egy önálló gondolatom lesz, minden nap, mint valami Fődi Kitti igaziújságíró, fogok valami politikailag megfelelőt, átstilizálom és írtam egy bejegyzést.

Szorgalmas Gyémánt 2021.06.24. 14:37:50

@Frick László Intézet: Ez egy ilyen gazdasági környezet. Friss stori:egy vállalkozót megbüntették jó sokra a navok, amit be is fizetett, erre vagyonosodási vizsgálatot indítottak ellenem, hogy mibű?

Steinmann Coco 2021.06.24. 15:52:06

@Frick László Intézet: mint mondtam nem vitázom veled. De kávézóba bisztróba étterembe továbbra is járok. Kéne már valami új téma. Mondj egy konyvet amit te olvastal en meg nem es eldumcsizunk róla miközben logatod a tyúkszemes lábaid egy lavorba.

Frick László Intézet 2021.06.25. 06:32:04

@Steinmann Coco: Szerinted Orbán buziellenestörvényét ki olvasta azok közül, akik annyira beszélnek róla?

Frick László Intézet 2021.06.25. 06:36:28

@Steinmann Coco: Bazdmeg, csokrát mutattam könyveknek, amiket nem fogsz szükségesnek tartani elolvasni de beszélni, azt tudsz róluk:
-muzulmánhercegnők élete
-feleség voltam Afrikában
-Szomáliából a Muzulmán Nemiterror Országából Kötöttem ki az USÁ-ban és jól vagyok!
-iráni diáklány is a szabadságot választotta
-ujgur szabadnővagyok, de a kinai kommunisták koncentrációs táborában senyvedtem IKEA lapraszerelt baromságok gyárában

hány ilyen SÁV-ját mutassam könyveknek, mindegyikből legalább 2-3...6-7---10=24=féltucat félét "írtak"

Mint említettem, a mutulmán hercvegnők élete -műfaj odáig ment, hogy a 8-ikat már férfi és Dr pszichiáter írta, mégis robbant rá a piac.

Steinmann Coco 2021.06.25. 09:11:23

@Frick László Intézet: de ez nem az a kategoria te nagyonhulye. Szabó Magda Abigéljet te a gossipgirl könyv mellé tennéd a libriben a polcra? Tipikus előítélet nő irta egzotikus közösség akkor biztos haremhőőőgy voltam kateg szerinted. Az abigelt se olvastad szerintem meg az Ajtót se mert ugye biztos Csók és könny füzetsorozat.
süti beállítások módosítása