A Halálúton 20 éve dobálja az autókat az az úthiba sorozat e felüljáró 40-60 méterén, ami most úgy megdobott egy kamiont, hogy az elkapta a képen látható kisbuszt.

 

Mielőtt még valakit elragadna az amatőrpolitizálás Geci-s gépszíja, nagyon gyorsan megmutatom, hogy a közúti gabona - és kavicsszállító maffia teherautói trancsírozták széjjel a magyar utakat. Pár tucat közútifuvarozó minden 1 Milliárd profitjára 100 Milliárd útkárt okozván. Meg persze az Illetékes Eltásak se jártak rosszul. Báregyébként gabonatárolót csak vasúti sinek mellé volt szabad végig telepíteni---

Narancssárga vadiúj hasonló autókkal [ 2019-es VW Krafterekkel pl] a Magyar Közűt ZRt tetvei járják ezeket az utakat és szarnak bele. Égetik az üzemanyagot. Azért alibiből, mert kiadták nekik, valamit jelentenek az útról, amibe a középvezető szarik bele, miközben jelenti a főmérnöknek, aki szarik bele. Hogyne lenne felelős -mindig 1-gyel fejjjjeeeebb-e-je! 30-cal vánszoognak "'ellenőrzés" címén feltartva a forgalmat. Évente négyszer pedig a kétórás effektív munkát öszecsapják két munkanapra gondosan elosztott efffektív 1 munkaórácskában. Nem a papíron írt anyagból-és minőséggel, messze nem a papír szerinti értéken. Például halásztanyák bekötőútja lett az innen elspórolt aszfaltból.

Ez az egész azért van így, amiért általában a magyar szarik bele. Miért pont ő? A főmérnök, akit személyes felelősség terhel ezért a balesetért ki szokott küldeni szarik bele brigádokat eleve szart sem érő megoldásokra, akik még azt a szart se érőt is annyi szart se érően csinálják meg.

 

A Veronai Buszbaleset az autópályamérnőkség hibájából történt, a baleset helyszineléséből egy óra sem telt el, amikor az olasz autópályamérnökség négy felelősét már le is tartóztatták a Careabinieri-k. Azért persze a jellegzetes magyar internetes gecimédia meg a Magyar Internet Népe kedvéért a buszsofőrt meg a buszos vállalkozót is meg kellett hurcolni.

Most a fél ország birka "Internet Népe" bőőőőgi, románkamionos, románkamionos: De ők is, a négykezes, csak áldozatok.

magyarkozut.jpg

A kép előterében a sofőr vére alatt, a mészpor alatt látható ennek a dobós szakasznak az "istenesebb" része. A 20-30 cm magass "aszfaltcipók" ezen a képen nem látszanak. Ez egy vasúti felüljáró, ami alapból kókány lett megcsinálva még a cucjiaializmusban és több, mint 30 éve szarik megcsinálni a közút kezelője, bár papíron kimutatva meg a pénzt ráköltve tizenakárhányszor is. És az összes felelős felfelé mutogat most: "Űk oszt! Nem tehetnek rulla" Dehogynem, a kurvanyátokat, hogyxne tehetnétek, mert még amit szarul adtak ki utasításokat, azokat még annál is szarabbul hajtottátok végre, rohadékok. De majd a rákosztályon úgy dógoznak rajtatok, ahogy ti az utakon.

Nincs róla hivatalos adat, de csak ezen a felüljárón le 400 méter a halál-balkanyarig több, mint 50-en haltak meg 30 év alatt . A kanyarban előzni HALÁLOS de záróvonal, az nincs, holott kettősben kéne egy pirosnak lennie.

Az indexnél viszint kurvára értenek ám hozzá, mert szerintük, ha még el is készült volna már, akkor is az ország legfeleslegesebb autópályátelkerülő szakasza lenne.

Nem annyi, "mészáros"-sal meg a Geci Gate-el olcsón elintézni: Ugyanis erre a szakaszra ráköltötték a drága pénzt, csak a megvalósítás: 20 éve szarnak bele, a főmérnökök, a középvezetők és az elhízott szarok bele, ráérünk, hűzzuk az időt, basszuk oda, úgyis kiverik-fejtű bűzlik a haaaaaa  daógozók-a-ja.

 

19 ÉVES CIGÁNY BETANÍTOTT MUNKÁS Pista bácsi! Miért nem 19-es minőséggel csináéljuk ezt a kátyut?

MUNKAVEZETŐ Me ' jakkó kibirná egy évig is. Így viszont gyöhetünk az első felheőszakadás után megint.

https://m.blog.hu/du/dudenbuch/image/eu_ro_h_a_d.jpg

"A sókk rómánokkok! Űmijattuk vannak a mindenekek e! Jeziserománeja"

/Nemzeti Jobboldal/

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr4616582658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása