Katasztrófafilm,vége a világ egyik fóttyának és kizárólag biciklivel lehet menekülhetni: akik nem tudnak kétkerekűvel,azokra gondolván háromkerekűeket is osztogatnak.

"Minden veszélyes,ami Keletről érkezik!" .... "Kínától elfogadni bármit EZ VESZÉLYES!"

/Dr-Dr Bede Márton/

Felértékelődik a bicikli,mint eszköz és pozícióba kerülnek a bicikligyárak.

 bicikliversen.jpg

Az érintett szubkontinensen, már csak a meseszerűségkedvéért is 666 666 666 ember lakik,az iciket-piciket meg a nagyonöregeket kisülésen utánfutón, mittudomén.

 

Természetesen a szubkontinensen már nem gyártanak igazából semmit,főleg összeszerelés,dobozolás,márkázás és cimkézés   folyik -ha valaki ismeri a bicikliipart. Hiszen a világgazdaság már mióta globális. Nemzetivállalatok?- kontinentális érdekeket fosnakle globális világkonszernekAndrás-kereszt alakzatban sem,mertméga fost is szánják,az is bio=értékes ahhoz,hogy kontinensérdekekre pazarolják el.

 

Egy kurva osztrákbicikli legalább 3 különböző kontinensen készült alkatrészekből Magyarországon bérszerelődik össze.

Ha Kína leállítja a biciklialkatrészkivitelt, egy hónapon belülösszeomlika világbicikligyártása a forgalmával együtt. Részeredmények:Thaiföldről a bicikligumik...

 

Vannak régi nagynevű szubkontinentális márkák, meg feltörekvőek és azok a szubkontinensen kívüli gyártók, akik fődarabokat és alkatrészeket gyártanak a NagynevűSzubkontinentálisoknak, ugyanazokon a sorokon gyártanak más kontinensekre meg a sajátkontinensükre is.

 byc.jpg

A Szubkontinens Egységes. A Legfejlettebb és Legszabályozottabb a Földön,mindenki csakutánuk következhet és valamivel lennebb.

 

666 milliókerékpárra lenne szükség.

 

A szubkontinens egységpolitikai rendszere kiadja az előrányzatokat,miszerint mikakövetelmények.Mivel büdös,fizikai vagy közvetlenül az embereekkel érintkezős munkákat [-> Dreckig Dzschob ] senki nem szeretne a szubkontinensen,mindenki irodában szeretne dolgozgatni heti 25-30 órában,

a Szubkontinentális Bicikli Ügynökség hatalmas irodaházat bérel, nincsen a napnak olyan pillanata, hogy valaki a WC-n ne székelne,azzal is teljen az idő,az a heti 24 "munkaóra".

Az Egységvezetés és ennek az irodatoronynak a főségei megegyezneka Szubkontinentális Gyártókkal a szubkontinentális biciklik behozahatatlan előnybekerülésről-majd aztán a Reklám és Kommunikációs Osztályok a többit megoldják.

 

A lényeg az, hogy menekülni kéne, a Szubkontinentális Gyártóktermészetesen a világtöbbi részére vííídáman exportáljáka biciklijeiket,megvannak az ütemtermek,egyáltalán nem titok,hogy

vagy szeptemberre vagy Mikulásra,de meglesznek a szükséges biciklik.

 

Közben a Szubkontinens Egyes Tagállamai elkezdebekrenitenskedni.Figyelem:Történelmi pillanat, egy föbb ember szerint aki más nermelfogadott  bicikligyártókkal tárgyaló,az biciklisovén. Annyiban történelmi ez a pillanat, hogy általánosiskolai sötétbutaságszintje az,amiben sovinizmusnak téveszti ezt a főember,hiszen akko rlehetne biciklisovén az a hűderenitensmár ember, ha a saját bicikligyártását helyezné előtérbe : a Nemzeti Bicikli-jét.

 bicikliversenyengyalogleszek.jpg

Az álproblémát az ISO Rendszer köré kerítik. A Szubkontinentális BicikliIroda ugyanis "nem látja" a körbe nem bevett biciklik gyártási dokumentációit, mert azok nem ISO rendszerben készültek.[-> eszközbeszerzési hisztéria a hongkongi reptéren 2020.Tavasz]

bicpicsaverseny.jpg

Vannak publikációk,a "hiányos dokumentációjú" termékek olyan üzemekben készülnek,amik bedolgoznak-szállítanaka Nyertes Nagy Gyártóknak is.

 

Néhány hétig talán mégfenn is tartható a XXI.században az a naív hiedelem,miszerint az internetkorszakban  nemlehet tudni semmitezekről a termékekről,bár közben a biciklizés professzorai beszélnek már róla. Elfogadott ElsőosztályúMinta Igazitagállamok Biciklivizsgáló & Gittrágó laboratóriumaikban kipróbálták az inkriminált bicikliket és nagyszerűeknek találták. Csak hát,micsoda a Svéd Királyi Bicikliakadémia vagy egy szaros kis tagállami professzor,ugasson, az Iroda székel továbbra is és "nemlátja"bár,de "vizsgálja" (????) a "nem megfelelődokumentációjú" kerékpárokat.

 byebyecickle.jpg

Közben mindenféle szarosbicikliszakértőkössze-vissza dumálnak,miszerintilyen helyzetben a bicikli bicikli,nincsen a világon semmi,amiből ne lenne hibás vagy selejt,nég repülőgépekből vagy űrhajókbólis estekki hibás gyártmányok felhasználásközben.A lényeg, hogy ha elkerékpároznuk júniusig,akkor 666millió-MÍNUSZ - (2yx 0,789263)+(3Xx0,0709) ember ússza meg , ha csak Mikulásra tud elkerékpározni mindenki,akkor 665-MÍNUSZ-(Yx 0,1162)+(2Xx0,00009073) fő ússza meg.

 byeslut.jpeg

Most nem szeretnék a kommunikációs szószból a payoláskodások ,azaz a Vonal AlattiPR olyan trükkjeivel foglalkozni,miszerint a pénzért megvásárolható emberek annyi-mennyi pénzért részletezik,hogyan lehet meghalni azokon a bicikliken,amiket az Iroda nem engedélyezett és eközben az Iroda által preferált biciklik a Hibátlan Csúcstermékekamikre először behiszterizálják az embereketés aztán azok,akik ezeket az embereket behiszterizálták,a hiszériaképei alatt a kis politikinapiszószaikat főzőcskélik. Persze pénzért, szakmányban.

"Kurvák."

/Yossarian"

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr3216519650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása