2021.05.04. 07:34
Bicikliverseny -treatment
Katasztrófafilm,vége a világ egyik fóttyának és kizárólag biciklivel lehet menekülhetni: akik nem tudnak kétkerekűvel,azokra gondolván háromkerekűeket is osztogatnak.
"Minden veszélyes,ami Keletről érkezik!" .... "Kínától elfogadni bármit EZ VESZÉLYES!"
/Dr-Dr Bede Márton/
Felértékelődik a bicikli,mint eszköz és pozícióba kerülnek a bicikligyárak.
Az érintett szubkontinensen, már csak a meseszerűségkedvéért is 666 666 666 ember lakik,az iciket-piciket meg a nagyonöregeket kisülésen utánfutón, mittudomén.
Természetesen a szubkontinensen már nem gyártanak igazából semmit,főleg összeszerelés,dobozolás,márkázás és cimkézés folyik -ha valaki ismeri a bicikliipart. Hiszen a világgazdaság már mióta globális. Nemzetivállalatok?- kontinentális érdekeket fosnakle globális világkonszernekAndrás-kereszt alakzatban sem,mertméga fost is szánják,az is bio=értékes ahhoz,hogy kontinensérdekekre pazarolják el.
Egy kurva osztrákbicikli legalább 3 különböző kontinensen készült alkatrészekből Magyarországon bérszerelődik össze.
Ha Kína leállítja a biciklialkatrészkivitelt, egy hónapon belülösszeomlika világbicikligyártása a forgalmával együtt. Részeredmények:Thaiföldről a bicikligumik...
Vannak régi nagynevű szubkontinentális márkák, meg feltörekvőek és azok a szubkontinensen kívüli gyártók, akik fődarabokat és alkatrészeket gyártanak a NagynevűSzubkontinentálisoknak, ugyanazokon a sorokon gyártanak más kontinensekre meg a sajátkontinensükre is.
A Szubkontinens Egységes. A Legfejlettebb és Legszabályozottabb a Földön,mindenki csakutánuk következhet és valamivel lennebb.
666 milliókerékpárra lenne szükség.
A szubkontinens egységpolitikai rendszere kiadja az előrányzatokat,miszerint mikakövetelmények.Mivel büdös,fizikai vagy közvetlenül az embereekkel érintkezős munkákat [-> Dreckig Dzschob ] senki nem szeretne a szubkontinensen,mindenki irodában szeretne dolgozgatni heti 25-30 órában,
a Szubkontinentális Bicikli Ügynökség hatalmas irodaházat bérel, nincsen a napnak olyan pillanata, hogy valaki a WC-n ne székelne,azzal is teljen az idő,az a heti 24 "munkaóra".
Az Egységvezetés és ennek az irodatoronynak a főségei megegyezneka Szubkontinentális Gyártókkal a szubkontinentális biciklik behozahatatlan előnybekerülésről-majd aztán a Reklám és Kommunikációs Osztályok a többit megoldják.
A lényeg az, hogy menekülni kéne, a Szubkontinentális Gyártóktermészetesen a világtöbbi részére vííídáman exportáljáka biciklijeiket,megvannak az ütemtermek,egyáltalán nem titok,hogy
vagy szeptemberre vagy Mikulásra,de meglesznek a szükséges biciklik.
Közben a Szubkontinens Egyes Tagállamai elkezdebekrenitenskedni.Figyelem:Történelmi pillanat, egy föbb ember szerint aki más nermelfogadott bicikligyártókkal tárgyaló,az biciklisovén. Annyiban történelmi ez a pillanat, hogy általánosiskolai sötétbutaságszintje az,amiben sovinizmusnak téveszti ezt a főember,hiszen akko rlehetne biciklisovén az a hűderenitensmár ember, ha a saját bicikligyártását helyezné előtérbe : a Nemzeti Bicikli-jét.
Az álproblémát az ISO Rendszer köré kerítik. A Szubkontinentális BicikliIroda ugyanis "nem látja" a körbe nem bevett biciklik gyártási dokumentációit, mert azok nem ISO rendszerben készültek.[-> eszközbeszerzési hisztéria a hongkongi reptéren 2020.Tavasz]
Vannak publikációk,a "hiányos dokumentációjú" termékek olyan üzemekben készülnek,amik bedolgoznak-szállítanaka Nyertes Nagy Gyártóknak is.
Néhány hétig talán mégfenn is tartható a XXI.században az a naív hiedelem,miszerint az internetkorszakban nemlehet tudni semmitezekről a termékekről,bár közben a biciklizés professzorai beszélnek már róla. Elfogadott ElsőosztályúMinta Igazitagállamok Biciklivizsgáló & Gittrágó laboratóriumaikban kipróbálták az inkriminált bicikliket és nagyszerűeknek találták. Csak hát,micsoda a Svéd Királyi Bicikliakadémia vagy egy szaros kis tagállami professzor,ugasson, az Iroda székel továbbra is és "nemlátja"bár,de "vizsgálja" (????) a "nem megfelelődokumentációjú" kerékpárokat.
Közben mindenféle szarosbicikliszakértőkössze-vissza dumálnak,miszerintilyen helyzetben a bicikli bicikli,nincsen a világon semmi,amiből ne lenne hibás vagy selejt,nég repülőgépekből vagy űrhajókbólis estekki hibás gyártmányok felhasználásközben.A lényeg, hogy ha elkerékpároznuk júniusig,akkor 666millió-MÍNUSZ - (2yx 0,789263)+(3Xx0,0709) ember ússza meg , ha csak Mikulásra tud elkerékpározni mindenki,akkor 665-MÍNUSZ-(Yx 0,1162)+(2Xx0,00009073) fő ússza meg.
Most nem szeretnék a kommunikációs szószból a payoláskodások ,azaz a Vonal AlattiPR olyan trükkjeivel foglalkozni,miszerint a pénzért megvásárolható emberek annyi-mennyi pénzért részletezik,hogyan lehet meghalni azokon a bicikliken,amiket az Iroda nem engedélyezett és eközben az Iroda által preferált biciklik a Hibátlan Csúcstermékekamikre először behiszterizálják az embereketés aztán azok,akik ezeket az embereket behiszterizálták,a hiszériaképei alatt a kis politikinapiszószaikat főzőcskélik. Persze pénzért, szakmányban.
"Kurvák."
/Yossarian"
Szólj hozzá!
Címkék: bambagyár netokrácia barnaiszap jógyerekújságírás jógyerekműveletek elektronikaiösszeszerelő ökotúrisztikaiköztársaság véleménydiktatúra picsatársadalom kurvákélete kurvákfasza picsaember emblémafejlesztés globális spekulalizmus agyhaláljárvány minderbinder Dreckig Dzschob
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.