A kutatást "egycsomagban" végezték el.

 

Ezzel az "egycsomag szemlélet"-tel találkozunk a reklám &marketing,a Vonal AlattiPR egyéb területein is.

A nyugati gyártók a "saját"piacaikra gyártott reklámokat nemmerészelik a nemigazitagállamokban sugározni,inkábbadoptáltatják a reklámfilmet. Plkihagyják a menstruációs betét reklámokbólaz Olyan Aranbyos burkáslányokat,akiOlyan Aranyos burkáslányokaz őkulturájukból, ha látják a fejlett bezzegnémeteknek gyártott reklámokban a burkáslányokat,elpirulnakés csúnyát gondolna a gyaúrpicsákra,akik ilyennel szégyenítik őket. Twermészetesen a bezzegnyugatiemberek ezt csakúgy gondolják, hogy biztosan elutasítólenne az a nemigazitagállami fejletlennépség a főpiacaikra gyártott reklámfilmekkel,hiszen az XXXL Lutz minden további nélkülégeti a nemigaztitagállamipiacon a pénzt a picsaembereknek kifejlesztett picsareklámjaira.

 

Nem csak a vélemény és tudatgyártás szegmentálja [-> szegregálja] egycsomagokra Eurázsia és a világegyéb piacait, hanem a hagyományos termékmarketing is. Az ilyen összevonásokkal is pénzt takarítanakmeg.

 

Diverzitásról hazudgál,a kezecskéivel viszont összevon,egyszerűsít és gyéríti a variációkat. Különböző dobozolásban ugyanaz a tartalom.

Mondjuk a véleményformáláshoz 514-es-124-es"mintákkal" is lehet "dolgozni" termékmarketingben azonban több tízezres az elfogadott nagyságrend. Népeket politikailag hülyíteni elég tehát párszáz,max 1000fő állítólag viszont kurvapontos lekérdezése.

Szlovákia,Ukrajna [ez izgalmas is, ha nemÚniós Tag akkor Why?] Magyarországés Romániakerült egy csomagba.

 

Természetesen Könnyű,Otthonról Végezhető Internetes Munka kereteiben.

 

A jelöletlen,hírnek álcázott bújtatott reklámriportban Magyarország  egy ponton szerepelt jól:A magyarországi [megkérdezett] vállalatvezetők 60%-amutatkozott nyitotnak a tolerancia irányában.

Most pedig beszéljünka 100 Milliárd Dollártól,a feltételesmódkötelezőa reklámokban,plélni látszóvá teHETI a hajat, csökkentHETI a tüneteket [tehátnem gyógyít] nemmondjukazt,hogy  valóvalamire,csak a használata többévszázados hagyományát jelöljük meg .

 

Hogyan esHET tehát elMagyarország AKÁR évi 100Milliárd Dollártól is?

 

Megkérdezték az Európai gyógyszerügynökség megalapításakor a dolgozóit,mit szeretnének , hollegyen Az Európai Gyógyszerügynökség központja: Varsó,Prága, Bokharest ,Szófia Taganrog,Mahacskala,Moszkva, Helsinki, Pressburg , Bruxelles Paris,London, Milano , Amsterdam.

"Az EMA dolgozói az családjukra gondolva választották Amszterdamot,mert ott éreztél  az annyira nyitott ésmás családjukat biztonságban a legnyitottabbak az emberek a KorszerűModern Jövőbevezető család és nemiidentitkások meg a tolerancia irányába"

Ja [Yep] . Évente egyszer rendeznek  egy jó kis provokációt párezer jelmezessel,amire ellentüntetni megjelenik 50 jelmezes provokátor,akiket aztán 666un "újságíró" fotóz szanaszéjjel a világba. Minden tucatrjára a provokátoroknakjut 66 újságíró. Ez az adott város toleranciája mércéje az év többi 364 napjára,amit nem képes ellensúlyozni a 12megkérdezett globálismulti menedzsere---

bronski_beat_why.png

és legális a vágott ződ,meg a VörösKirakatokban,akinek16 éves magyar cigánypina szaftja kéne?-megkapja,és méghozzá engedéllyel,legálisan.Ja,bocs,ezt csak jellegzetes 444-re jellemző geciséggelfűztem hozzá:D Bezzeg ha az elmaradott fejletlentársadalmak felnőnének végre már a vélemyéndiktatúrához,akkor méltóak lehetnének arra, hogy az EMA Bokharest városában rágja a gittet,költse a sok pénzt az irodaházára és a dolgozói is költsék a sok pénzüket a város estéiben.

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr816516512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása