Részben igazságtalan   a mainapság általánosan  rossz társadalmimegítélése a pedagógusoknak,mert a szülő a nemtörődömsége,a proletárokat nyugodtan hagyhatjuk is [errőlmajdkésőbben,alant] ,a bezzegekés fejlettek  gyereke "laissez faire"-ba = picsába elhanyagolását úgy kompenzálja, hogy űjosztán a csalággyájér a szívét eleventen tépijeki jeee..ami leginkább a selyemdzsoggingpörkölszaftos elejinek a szakgajtása,de csakóvatosan. Viszont sok nyállalüvöltve.
Magyarországi reggeleken autók többtízezer kilométereket tesznek meg iskolásgyerekekkel azért,mert a szülő a körzete iskolájába nem akarja járatni a gyerekét,egy 88-99%-ban cigányoklakta településen a nagy , vezető klánok szülejei nemakarják cigányokközé járatni a gyerekeiket,áthordják (vált.: Annyi az átjáró, hogy a Volán buszt állít rá) Parasz'falvára, ahol "csak" fele cigány a gyerekeknek, aParasz'falvai paógármester részet veszen a bogromba-ja és aaz egyik (kiürült) iskolát odaagyya a zegyháznak, hogy Cigánymentes Jiskola is legyen, természetesen a legnagyobb uzsorás,kurvafuttatóés zsaroló, sztojkaiváni szintű családk is jebbe járassák a gyereket, ha a lyányt esetlegnem iss. De ezzelnincsen vége a gyerekvándorlásnak,mert aParasz"falvassijakmeg VárosiKörülményekközé a szomszédos Városijasskürűményekkenevű faluba hordják a gyerekeiket,ahonnan a sok büdös tanyassi kőlyökkökökmijatt is,a nagyobb,mármajdnemvárosba [megyei jogú város] horgyák a szülők a gyerekiket. És innen fela budapesti felső 104591 gyerekeiig,akiket a cseléd hurcobála bevásárlósOctaviá-val a hajnali uszi-tól az 19 órakor befejeződő Angol Tannyelvű Üzleti Training -gel bezáróan.


"Mongyá rosszat a tanárrú,bémegyek a jiskolába osz" szíjjelverem a fejit"
Igen,a szülök és a társadalom,Oirópa elpicsásodása is benne van ebben a mondatban  - a szituációban ártatlan a pedagógus társadalom.
Jellegzetes XXI.századi "hír"

Itt szeretném felhívni a figyelmet:A videón [2:22-2:26] NEM pedagógus látható. E felvétel alapján szerintem az illető ALKALMATLAN .Ha sofőrtőlellehet venni a jogosítványt? - ez a felvétellehetne az alapja a "tanár"-kéntmutatkozó személy un "diplomája" elvételére.

A pedagógusoktól valómai társadalmi viszolygásban van irigység is,aminélkisebb településen a minél falusiasabb környezetnben az egyikértelmi seggségazt lesi folyton,a másik aktatologatók,léhűtők,a Falu nap-jánakfűtői,egyáltalán nem vicc vagy index geciség,apolgármester faszának a kiszopó, ha egy heterogén sokaságban találok 30% egységesen jellemezhetőt,az homogenitás és bármilyen hivataloknak a nem a 30%-ban tesznekmeg nők BÁRMIT az Isteni Férfinek. Irigyelik a sok pízekeket a tanároktú ja sok szabaccságókkokal e-je!
A picsatársadalmakban az új vallása Korszerű Modern Jövőbevezetés.. mégisúgy tűnik, hogy még a Fejlett Mert Oiropidok százmillióinak is múltszázadi naptárjai vannak. Az hagyján, hogy az iskolákmeghatározó... döntőhányadában azt a kurva telefont semképes a pedagógus cimke alatt foglalkoztatott dolgozó elrakatni a gyerekkel ésezért a tanórákat élőzik is.

Vannak azonban a tanárok munkája objektív mérésére kőkkorszaki,mégismegfellebzhetetlen módszerek:
A tankönyvek a tanévek végén szűzen-félszüzen a munkáltató-munkafüzetek,kerülnek a recycklingbe, erre van felmentése a pedagógusnak,az, hogy a tankönyv vacak. Vacak a tankönyv,de minden oldalán azért taláni vagy képet vagy pár sort. Táblázatot vagy képletet. Ábrát.

Amit viszont a pedagógus nem tud megmagyarázni,a rengeteg év végén üres- első néhány lapjára írt füzet,a szűz szinesceruzákés készletek.

Nem túlzom, ha azt MUTATOM hogy

a tankönyvek többmint 50%-a szűzen megy a recycklingbe és a füzetek 60-70%-a.



Az iskolák legalább fele rendelkezik közvetlen utcafronttal érintkező ablakokkal és évente emberek tízmilliói gyalofogolnak el tanévben iskolai ablakok alatt, ahonnan a KUSSATOK A KURVA ANYÁTOKAT MÁR FIGYEJJETEK és az íróasztalon a vonalzók csattogásai. Nemmunka, hanem csatazaj. Tanítási délelőttökön a kis falutól Budapest városaiig kószáló gyerekeket látsz. Nincs a fészbúkhasználatnak perce,aminek iskoláskorúi felhasználói energiafelvétele ne kilowattpkban lehetne mérhető.

Elővehetem a pedagógusok érvkészletéből a szülők bűnei című hiedelmeket.

Amerikai filmes közhelynek számító,a ló,kutya, gyerek alapszabállyal1-kikezdhetetlen a tény, hogy ha a pedagógus föléri a pedaggus szótári kritériumait,akkormindegy, milyen családból érkezik a gyerek,kik a szülei.
Itt szeretném megjegyezni: Nem a HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH-gyerek a "kezelhetetlenek".. azt meghagyva, hogy persze, ha Sanyinéni azért lett tanár, amiértsokan,akik nemtudnakleérettségizni, sofőrnek mennek.
Szerintem a legkegyetlenebb pedagógusi feladat az újgazdagok,a parvenűk, friderikuszfélék, jelentősműűűvészek vagy politikusok gyerekeit tanítani.

Egyszer egy állatorvos bement a cigányiskolába feleségéhez  ,a született tanétaóhaó.
"Bazdmeg,a te munkád büdösebb,mint az enyém!"



Ismertem[=ek] pedagógust,aki olyan gyerekeket tanított,akiknél otthon asztal és mosdótál sem volt. És ha az anyja megtalálta a házifeladatát, ami egy tenyérnyi rejtegetett papír,akkor először a seggéttörölte ki vele,majd begyújtott:"nyáron+" is,mert sparhelten főzött. Vált: valami vályograkásra tett platnin,de az alá is fűteni kellett.

A tanítói hivatás lényege , alapja a következő: 
A tanító felemelt kezét,ide,mutatom,amellkasaközepe tájára és egyúttal felvonja szemöldökeit. És: figyelmet kap.
Ezen ellehet aggyozni, szivesen,mert az ilyesmi lehet adottság. Anton Szemjonovics Makarenko is rendelkezett ilyen képeségekkel.Itt szeretném megjegyezni, hogy annyira még nem sikerült az USÁ-bankiirtani a liberális nézzeteket, hogy foltonkint ne találjunk pedagógusképzőt, ahol tananyag Makarenko.

Ha van a tanítóban tanítani akarat, van kozzá képessége,készsége,akkor tanít
árokparton,fövenyek, hodályban,erdei tisztáson,kirándulóbuszon vagy kaminyonparkolóban..legalábbbepróbálkozik a 12éves nő tanításával. Kézilabdacsapatra való pedagógust ismerek,akimég ezt is tudja: Többre megy a 12 éves nővel,mint az édes anyja.
Érdekes kérdés apedagógus és a politika viszonya,hiszen apolitika aZoon Politicon-nak a valahogy a vérengzőmajmilétében mégis a ...kormányzása. Nyilván a pedagógus arra apellál, hogy a Homo Sapiens a születése pillanatában esélyes Ember fiává válni.Más tészta az, hogy onnantól, hogy éevegőt vett,mik fognakkövetkezni.
Újabban,olyan 25000 éve azonban a politika egyben a hazudozásművészete is,apedagógus iskényszerűlhet ilyen Szökséges Hazugság-ra.
Ha egy 32 tagú kőművesbrigában jóskapista szaruldógozik,majd a többiekkiglettelik vagy bekenik sárral vagy az építésvezetőmegkocepcionálja vagy rácsavaroznak egy dizánny lapot.
Egy 32 tagú tanári karban ha két szarember sanyinénimeg jolibácsi van,akkor ők egyben a leggyöngébb láncszemek is és ha a többi 30 a Legtökéletesebb Pedagógus Cimke is lenne,akkor is elszarják a munkájukat.
Részeredmények- Új Évezredünk.. ha a század végére az olyan,mint történelem, nemlesz a XX. századba valómúltsöpredéke, összevonva a földrajzzal,mint feleslegestudással,amikor van márinternet,akkor abban a történelemben a XXI-ik század a Részeredmények Százada lesz.
Részeredményekmindig vannak,mert nincsen olyan kontár,semmirevaló pocséktantestület,amiben
szün: Nincs Magyarországon egyetlen-1 kórházban egyetlen egy osztály egyetlen egy nővérműszakja,amit ne próbálna a főnővér a hűbérúrralúgy összeállítani, hogy legalább egy dolgozni is akaró nővér ne jusson bele...
RÓCCSIKA: Neked nem gyüvök le a fárú, geciszájúkurva.
JOLIBÁCSI Hogy beszélsz már, elkaplak,meglásd,(satöbbi)
IGAZGATÓ A picsába már,Timikeee!
IMRENÉNI Órája van...
IGAZGATÓ Nem érdekel,csörgessetek rá. Jöjjön ide.
(snitt)
TIMINÉNI Cegő! Gyere le a fáról.
RÓCCSIKA (leugrik, Jolibácsihoz) Kapjá' el, szopjá le!
JOLIBÁCSI (lekever egy nagy átszállót Rolandnak,kettőt a lendülettől bukfencez, hatot meg magától gurul még)
RÓCCSIKA (röhögve)Mi van geci?-ennyit tudsz? Tá'néni,mutassa meg ennek a magyargecinek, hogy kell éngemet megütni!
JOLIBÁCSI (diadalmasan) na ugye, Timikém! te is csak ki-kinyitod a makarenkóipofonos ládádat.
TIMINÉNI Nem,én pálcával verekszem. (Rolandhoz)  Cegő! -légy szives! (szemöldökével inti)
 Roland odaamegy Timi nénihez, Timi néni pedig a pálcájávalépp-hogy a vállát érinti.
TIMINÉNI Menj az osztályodba, ne csináld itt a műsort. (Jolibácsihoz) Na,Krisztián? -tudsz te ekkorát ütni?

A gyermek nem csak a családja lenyomata,de az iskoláé meg a társadalomé is

Na most kezdjünk el arról beszélni, hogy a politikai szolgálattevés az használhatja-e a "PEDAGÓGUSOK" cimkét.

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr3916503776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Coco néni 2021.04.17. 06:38:57

Én ehhez nem tudok hozzászólni. Megértem, hogy neked ez a tapasztalatod, meg ez foglalkoztat, hogy bizonyos társadalmi körök és az iskola viszonya.
Most ehhez mit szóljak. Biztos így van.
Nincs tapasztalatom a témában, és nincs benne ritóknórai igazgyöngyös elszántság sem, hogy foglalkozzam ezzel a problémával.
De ez a cikk nem a tanárokról, és nem a tanárok kormány általi leköpködéséről és gyűlölethadjáratáról szól, hanem egy társadalmi problémáról.
Aminek a megoldása szintén a kormány feladata lenne.

Coco néni 2021.04.17. 06:45:55

AMit én felhoztam neked

1. 55% regisztrált harsogja GG csillogó kis szemüveggel - fingja nincs, mivel nem is tudhatja még ebben az időpontban

2. na jó, beoltjuk, de utáljük őket - potrhoás a reggeli rádióadásban

3. az idősektől veszik el az oltást - hivatalos gov.hu koronavírus oldal tájékoztató

4. NEM DOLGOZNAK - fizetett szerkesztőségi trollok hírtv és egyéb oldalakon nyüzsögve okádják magukgól (láthatóan ugyanannak a kezecskének a munkája az az 5 kamuprofil, ami a legdurvábban fröcsög, Nagy Alma, Kis Virág, Szép Nárcisz és hasonló nevek...profilképen nemzetiszínű keret, stb..)

5. "soron kívüli oltás" érdekes, de mikor magukat oltották, nem hangzott el, hogy "soron kívüli" ilyen alapon a geci is soron kívül kapta meg.

6. Nem mennek el az oltásra....harsogja megint az egy kézből irányított, de 1000 csatornán át folyó szarfolyam, amiből én csak egyet vettem itt ki

Coco néni 2021.04.17. 06:50:15

szóval egy utolsó kisgeci írása
mandiner.hu/cikk/20210413_oltasrol_logo_tanarok

végül kiderült, 10% nem ment, de mivel olyanok is kaptak sms-t, akiket már korábban oltottak, mint pl, krónikus beteg, vagy éppen akkor voltak betegek, vagy az előző 3 hónapban
az sms-ben szó szerint benne volt, ha önt már oltották,most beteg...stb
AKKOR NINCS TENNIVALÓJA
vagyis nem kellett sehol lemondani az oltást

és akkor nézd meg ezt a fiatal gecit, a képét, olvasd el a cikket, és bweszéljük meg, mi a jógyereksajtó, és ki a nyálas geci stréber újságíró körökben.

AMúgy meg, minél primitívebb valaki, annál kevésbé látja át, mi lehet a munkád, lásd itt az exhippi :DDD most meg buddhista vagy milyen bolond SZGY.
Ahogy te is írod itt, értelmiség ellenesség, primitív és tanulatlan emberek sajátja.

Szorgalmas Gyémánt 2021.04.17. 08:33:39

Kezdjük az elején. Ha banánnal fizetsz, ne csodálkozz, ha csak majmok akarnak veled dolgozni. Ezért van az, hogy a tanári szobába lépvén azokat látod, akiket.

Coco néni 2021.04.17. 08:52:44

@Szorgalmas Gyémánt: értem én, hogy provokálni akarsz, de szerintem magadon gondolkozz el, mitől szorult egy ZENbe ennyi rosszindulat, hogy csak úgy fröcsköl ki belőle a csövön :D
Na, mondtam pá, amig a 25 ezer halott huhogtatás, nincs dumcsi.

heki 2021.04.17. 08:57:41

Van a 10% elméletem, lehet, hogy írtam, hogy minden szakmának 10%-a igazán az, ami, akár kőműves, autószerelő, orvos, ügyvéd, akárki, de ez az arány, ahogy megfigyeltem. 10%.

Mondjuk egy ilyen ügyvéd nem az első gondolata, hogy hogyan nyúlhat rólad le sok-sok pénzt, mondjuk egy ilyen orvos segíteni is akar.

Ugyanez az arány a pedagógusoknál, itt finomítom a felosztást, a maradék 90% felosztható több részre:

kb. 30% eleve alkalmatlan, teljes csőd, önmagával nincs tisztában, beszélni se tud, mármint artikulálni, se tekintélye, se tudása.

Van kb. 30%, aki egykor lelkesen indult, most a burn out szélén, vagy közepén van. Általában alkeszok is.

Van a maradék 30%, akinek pszichiátriára kellene járnia. Vagy jár is.

Taníttó, felsős- középiskolai tanár kollegák egyaránt benne vannak a merítésben.

heki 2021.04.17. 09:05:54

@heki: ja én egykor a 10%-ban voltam benne, most a burn outos csoportba tartozom.
coco néni szerintem a 10-es csoportban benne van, érezni, hogy van energiája, meg intelligenciája, más kérdés, hogy van-e olyan gipsy tanítványa, kinek apukája a rendőrök elől menekülés közben halt meg, pl.

Wildhunt 2021.04.17. 09:18:25

@heki: tanárból még megvan a 20%.

Coco néni 2021.04.17. 10:12:05

@heki: egyetértek, de a százalékkal nem. Magasabbra tenném 10%nál, minden szakmánál, 25-30-35% akár, aki kompetens bármilyen területen.
És pont ezért nem tudok az ilyen sSZGY féle böfögésekkel mit kezdeni, mert akkor vegyük sorba az összes foglalkozást, szakmát.
De ha most a potrohás kiadta, hogy a tanárokat kell rugni, akkor ő azt rúgja. Jövő héten a fodrászok vagy zongorahangolók lesznek a NER ellenségei, akkor azokra fog böffikézni mindenfélét
Hát...mindenféle helyeken tanítottam már, mindenféle tanítványaim voltak. Igen, volt olyan is,akinek le volt csukva az apukája.
Na, tényleg mentem, szép hétvégét, szép tavaszt mindenkinek, jó egészséget.
Majd akkor jövök, ha a 25 ezer áldozat nem ellenzéki huhogtatásnak fog minősülni két karácsonygergelyezés meg jógyerekezés között.
Emberekről beszélünk

heki 2021.04.17. 10:55:39

@Wildhunt: nincs, mert nő a korfa, hogy mondjam, aki fiatal pedagógus jön, a többségük alkalmatlan, de egyre öregebb (és így betegebb) a pedagógus társadalom.
coco figyelmébe ajánlom, hogy az általa is beidézett
mandiner.hu/cikk/20210413_oltasrol_logo_tanarok
alatt olvassa el a kommenteket, meglepően sok ott a pedagógus, meglepődtem, egy csomó frusztrált epehányó.

Wildhunt 2021.04.17. 11:08:28

@heki: lehet. Valószínűleg én azokat is az alkalmasak közé látom, akik már kiégve ugyan, de ebből semmit nem mutatva JÓL végzik a dolgukat (Timikenéni fent)?

Frick László Intézet 2021.04.17. 11:55:49

@Coco néni: Sorralógod ela válaszokat:
-Orbán akétkezévela halottak számátemeli de hogyan
most ez
-ha most a potrohás kiadta, hogy a tanárokat kell rugni,

Hol hogyan adta ki
És egyébként:Ugyan minek adta volna ki?

CSak emlékeztelek, hogy 2010-ben több,mint 300 iskolát (egyébként feleslegesen) kinyittatott

Azzal is pedagógusoknak ad munkát, hogy iskolákat egyházaknak

a gyülikének is átadott

be kéne zárni,de az egyház miatt nyitva marad és a tanároknak marad munkája

Most te jössz.

Ja ésakkor nácimódon gyerekgyártásra nácierőszakójja a gestápóáll a gyerekgyártóágynál

gyerekgyártatás= több iskolapad (kevesebb lesz a fogyás)

Serény Vélemény 2021.04.17. 11:57:46

@Coco néni: ha te az alkalmas tanárok közé tartozol, milyen lehet a többi?

Szorgalmas Gyémánt 2021.04.17. 12:05:55

@heki: A kutatások a 80/20 szabályosságot tráták fel. A legjobb 20% végzi az érdemi munka 80%-át, területtől függetlenül.

Szorgalmas Gyémánt 2021.04.17. 12:13:22

@Coco néni: Jaja, 25 000 halott, nagy részük krónikus beteg volt, a nyugati statisztikákbaő nem koronásként kerültek volna az elhunytak közé.

Egyébként szépen mennek lefelé a kórházi ápoltak száma, vagy tudsz neki örülni, vagy nem.

Jópár volt tanár munkatársam van. Mind ugyanazért hagyta ott: miért keressen ő fele-harmadannyit? És ez a közpiskolai szint, a BME-től elhozott Java fejlesztő ötször annyit keres a privát szférában, mint az egyetemen.

Serény Vélemény 2021.04.17. 12:32:35

@Szorgalmas Gyémánt: ezért nincsenek igazán jó java tanárok... :(

Serény Vélemény 2021.04.17. 12:36:13

@Szorgalmas Gyémánt: meg szerintem az egész tanári pálya úgy lehetne megújítható, ha a multis versenyfszérai létbe belefáradt tanárok visszamennének néha néhány évre tanítani.

Serény Vélemény 2021.04.17. 12:40:09

@Coco néni: “ hanem egy társadalmi problémáról.
Aminek a megoldása szintén a kormány feladata lenne.”

Ez a tipikus hozzáállás: van egy évszázados probléma, de ki a hibás? És ha mégis megpróbálja megoldani, akkor ki a hibás? És ha sikerül megoldani, akkor azért hibás, ha nem sikerül, akkor meg azért.

Frick László Intézet 2021.04.17. 13:15:31

@heki: @Coco néni: 12 éves a történet,amit egy tanítóképző esztétika tanára mesélt nekem:A tanító jelöltek nemazért szabotálták a kiadott olvasnivalókat,mert "lusták"

Lement az Olvasás TP tanszékre és fölvitt egy 4.osztályos olvasás felmérést és a fele a tanító jelölteknek nem teljesítette a minimum szintet.

Ezt mutattam az SZTE körüli gyújtóhangú felolvasásokban:
Hiszen ma főleg:Egy színésznek fejből,rögtönzött szöveget kéne mondania.

És a "saját felháborodott gondolatait" nemképes függő beszédben kifogalmazni.

Miről beszélünk? -Az SZTE gyerekei nem Orbántól nem tanultak meg jól [fel]olvasni.

Mutassam,ma mi számít szépirodalomnak?-mutattam is. A valamilyen Zsófia vagy ki a faXXXXom.

Meghiszem, hogy a szülők is hibásak -az iskola az óvodára is mutat.

Szülők fosnak,mi lesz, ha a 6 éves, 30 szavas "szókincsű" nem egészen szobatiszta gyerekük "kényszeriskolázott" lesz.

"Büszkék vagyunk rájuk!"
-akik nemengedik a gyereküket iskolába.

Ja,hát "Büszkék vagyunk az 5%"-ra. Nem a 15%-ra,akikugyanúgyútálják Orbánt csak nem a járvány közepén akartaklelépni.

Nadehát Pokorny Lia volt a hős,aki távozptt,nem az öt,aki útálta Dörnert és maradt.
Arról hallgatunk, hogy ha marad,aholeddig,akkor 7 vagy 8éves korára sem lesz "érettebb" az iskolára.

A "svéd modell": a 9éves pelenkás, az "autisztikus tüneteket" mutató retardált a korunk hőse. "Biztos zseni lesz,mint Billie Eilish.

Anyám.

Anyám.

Ésmutattam,mi folyikezalatt Kínában.

Hamarosan Kínában többen fognak gazdagabb szókinccsel helyesebben beszélni mint az USÁ-ban.

Nyilván nema 12891 amerikai professzorról beszélek itt,
hanem a SúlyozóTömeg-ről.

A kínai oktatás legalul -tól legfölülig...már nagyn-nagyon elment az oiropidokhz képes,kapaszkodni sem fognak majd tudni már...

heki 2021.04.17. 14:23:47

@Szorgalmas Gyémánt: Nem végeztem kutatásokat, de elhiszem neked, hogy 80/20 az arány. Általában.
Viszont a mai magyar pedagógusoknál 90/10. Sajnos.

@Serény Vélemény: hát tudnék erről sok érdekeset mesélni, de minek, a ember nem szidja a családját, nem szidja kollégáit, mer minek?.

Azt tudom, hogy a legjobb barátom-kollégám, aki persze most már agydaganatos, szegény, nem tudom fog-e még élni, megkergetett a tanáriban azért, mert azt mondtam neki, hogy "te pedagógus"!

(Ez ilyen szitokszó. Nem, ő nem pedagógus, hanem tanár/úr/)

Nem tudom érzed-e különbséget. Dudi is írt a Taníttó úrrúl, meg én a tanárságról,
de a pedagógus az szitokszó,
és nem azért, mert a pedagógus az óvónőt is jelenti,
hiszen a legjobb óvónők abszolút korszerű, modern, élményalapú, személyre szabott, komplex !!!stb. pedagógiát alkalmaznak, volt ilyenekben élményem, gyermekeimet jó óvónők nevelték, nem a dudi által emlegetett cigizős fajták.

Tehát a pedagógus az nem úr, hanem szolga.
A tanító/óvónő/tanár pedig más kaszt. De nem szolga.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2021.04.17. 15:40:47

Én bevezetném a nem kötelező iskolazottságot, a gyerek eldöntheti dolgozó lesz az óbán bányákban, vahy él az egyes és kettes, vagy két egyes,vagy két kettes számú szüleje nyakán, de ehhez nincs az emberekben humorérzék, csak gyanakvás és igazolatlan önismeret elfogadása

vektortér 2021.04.17. 15:43:57

@Serény Vélemény:
Azért nincsen elég java tanár, mert nincsenek java fejlesztő szakmunkás képzések.

Serény Vélemény 2021.04.17. 15:53:09

@vektortér: dehogynincsnek! Jópénzér egy csomó van. Mondjuk nem tom, hogy mennyivel érnek többet, mint a free tutorialok, meg live coding YouTube-os közvetítések, de vannak.

Coco néni 2021.04.17. 16:38:38

@Serény Vélemény: @Szorgalmas Gyémánt: @Frick László Intézet: @heki:
én pl. ilyen tanár vagyok, aki belecsömörlött a multiba, és onnan mentem tanítani. És pont ezért jókat röhögök rajtatok, mikor méricskélitek, hogy bezzeg a multinál...meg ott mennyi meló....meg a szart se érő tanár. Ismerem mindkét felét. Mindkét részben van valami, ami szar, és mindkettőben nyilván van jó is.
De pontosan látom a munkamennyiséget, nem dolgozom kevesebbet az iskolában, de sokkal szabadabb az időbeosztás, nyilván az óráid meg kell tartani (igen, digitálisan is jelen vagy ha óra van) és vannak megbeszélések, meg vizsgák...de hogy mikor készülsz, vagy mikor olvasod a beadott munkákat, itt van egy sokkal szabadabb időbeosztás.
Ami nem kevesebb, csak rugalmasabb időbeosztást jelent. Cserébe sok hétvégi meló van.
A kollégák iskolánként változóak. Nálunk pl. kiváló a törzsgárda, és ha jön új, és nem illik bele, akkor HUSS...következő évre nem kell.
Amiről Dudi ír, hogy milyen alkalmatlan balfaszok....1 hét után elküldenék, hogy nem kell.

Coco néni 2021.04.17. 16:44:44

folytatás...

és az általános meg az óvoda...ahol én lakom, sok óvoda, sok általános van, a szülő választhat. Nyilván vidéken, ahol egy van, más a helyzet. Amikor a gyerekeim kicsik voltak, körbejártam a lehetőségeket, érdeklődtem, és szerintem nagyon jól választottam. És nem volt semmi csilivili lovaglás, meg ilyen hülyeség, de a gyerekeim szerettek óvodába meg iskolába is járni. Soha nem mondták,hogy ne kelljen menni. Amit meg tanultak, az elég volt egy normális középiskolához, és nem volt gyomorfájásuk meg nem tikkelt a szemük az idegességtől.
És most, hogy nagyobbak, igazolva látom, hogy jól válaszottam, tök, sima átlagos iskolákat, remek tanárokkal, amúgy, semmi extra nem volt bennük.
Lehet, hogy vidéken elcsúszik a cigis óvónő, meg a félhülye sanyinéni, itt nálunk nem nagyon. Persze, egy-egy gyenge láncszem mindenhol lehet, de a többséggel semmi baj.
és itt jöhet Dudi utálkozása a fővárosról :D
ha szar az iskola, van másik 10 percen belül, átviszik a gyerekeket oda. Nem nagyon lehet szar iskolát feltölteni, híre megy.

Coco néni 2021.04.17. 16:49:48

folytatás...a fiatalok alkalmatlansága...szeriintem ez is vidéki probléma, én ezt már többször elmondtam Dudinak, nézz meg egy fővárosi fiatalt, tanul, melózik mellette, stb..stb...lehet, hogy a "legszegényebb falu" sok munkára alkalmatlant hoz fel...ismeritek a mondást, hogy beszélj rá egy fiatalt a rendszeren melóra, hogy soha nem látta,hogy az apja is megy mindennap melózni...szocializáció...ebbe kéne sok pénzt beletenni, nem a stadionba.
De ugye, a stadionkán lehet keresni, egy valódi felzárkóztató programon meg nem annyira.
És kell is az a réteg, aki leszavaz segélyért meg krumpliért. Nem jó, ha mindenki önálló és megáll a saját lábán. mert esetleg eszébe jut magától szavazni.

Coco néni 2021.04.17. 16:53:16

@Frick László Intézet: és végül Dudinak

@Coco néni: Sorralógod ela válaszokat:
-Orbán akétkezévela halottak számátemeli de hogyan
most ez
-ha most a potrohás kiadta, hogy a tanárokat kell rugni,

Hol hogyan adta ki
És egyébként:Ugyan minek adta volna ki?

1. Soha nem mondtam, hogy ő emeli a halottak számát, vagy hgoy direkt csinálná. Azt mondtam,hogy valamit valahol csak elcseszett, hogy ennyi az áldozat. Ne nekem kelljen itt megoldani, mi az oka. Egyébként olvastam róla, de akkor megint azzaal jösszz, hogy az úúújság...szóval szakember mondta
az okok: egyrészt tényleg a népesség általános egészségi állapota, kövérsége...másrészt meg egyértelműen az ápolóhiány...hiányzik kb 20 ezer ápoló a rendszerból

Coco néni 2021.04.17. 17:02:16

@Frick László Intézet: a tanárok rúgása

gondolom, szokott lenni valami eligazító megbeszélés, hogy most sorosra repülünk rá, vagy buzibrüsszelezünk...és egy ilyenen hangzott el, hogy tereljük már el a figyelmet a sok áldozatról, dobjunk be valami témát, tanárok, ahhoz mindneki ért.
és jött a propaganda henger
1. 55% regisztrált - holott nem tudhatta még akkor
2. nem szeretjük őket, de kapnak oltást
3. hivatalos állami oldal - az idősektől VESZIK EL az oltást
4. Különböző újságok stb. fb kommentsoraiban kamuprofilok "nem dolgoznak hónapok óta a tanárok, miért kapnak fizetést" - és emlékezzél, ez egybecseng azzal, mikor egy éve tavasszal a potrohás közölte, hogy OKE digitális oktatás lesz, de akkor a tanárok fizetetlen szabin lesznek, majd valaki felvilágosította, hogy HOME officeban is jár a fizetés....
szóval 100 torokból hallod ömleni, hogy szemét naplopók, nem dolgoznak...és ha megnézed, ezek nagy része kamuprofil, Kis Virág, Nagy Alma, Szép Jácint, és nemzetiszín szalagos stockfotós profilkép

5. Majd jön a következő rúgás, előre vettük őket, oszt nem mentek el oltatni.

Hogy miért kerültünk célkeresztbe?
Te szoktad piolós jolit emlegetni, eltereli a témát hogy ne arról legyen szó, hogy behuggyozott részegen

Érdekes módon a szőrsapkás öregasszonykülönítmény a meg a félfogsorú házmesterek pontosan tudják, hány tanár nem regisztrált, és hány nem ment el beoltatni magát, de ha megkérdezed, hány virusáldozat van, azt nem tudja, megközelítőleg sem.

Coco néni 2021.04.17. 17:03:21

na, és most olyan hosszú voltam, hogy ez több hónapra elég, emésszétek, olvasgassátok, nem látom értelmét hogy gumicsontozzunk rajta, nekem ez a véleményem a témában, és kész.
Szép tavaszt mindenkinek.

Coco néni 2021.04.17. 17:08:41

@Frick László Intézet: egyébként egy válasszal te is tartozol nekem
többször belinkeltem neked a mandineres cikket, Kohány Mátyáska nyálasstréber orbánseggnyaló propagandista műalkotását.

mandiner.hu/cikk/20210413_oltasrol_logo_tanarok

azon túl, hogy hazudik az adatokban, szívesen látnék egy elemzést, íráskészség, mondanivaló, seggnyalás szintje...szóval, nekem is van tartozásod.
Na, szevasz.

heki 2021.04.17. 17:21:27

@Coco néni: a mi iskolánk elég komplex. Általános iskola, nyolcévfolyamos gimnázium, négyévfolyamos gimnázium és technikum (egészségügyi), cca. 1000 diák.
Amikor az egészségügyiseknek (jövendő nővérkék, stb.) tartok órát, a bizalom egy szintjén mindig megkérdezem, hogy hányan képzelik az életüket az egészségügyben, nővérként, masszőrként, stb.
10% szokott jelentkezni, tehát egy harmincfős osztályból három. (Ez a heki-féle 10%-os törvény megerősítése.)
Most nem számoltam bele azokat, akik azt hiszik, hogy felvételt nyernek majd a pszichológia szakra, mert esélyük sincs: ők nyilvánvalóan annyi önismerettel sem rendelkeznek, hogy be tudják lőni saját pozícióikat.

Szóval abban igazad van, hogy hiányzik rengeteg ápoló a rendszerből.
Anyám haldoklása kapcsán tapasztaltam meg ezt látványosan, de ezt már szerintem leírtam, kicsit horror jellegű.

Ugyanakkor: több kollégám élvezi a mostani szituációt, digitális oktatás, leadja valahogy, és nem kell találkozni a büdös kölkökkel.
Persze vannak kollégáim, akik meg belebetegednek ebbe az oktatási módba, gerincfájdalomtól kezdve depresszióig széles a skála.

Az viszont tény, hogy azért Viktor bár belengette, de nem rugdosta tanárokat nagyon a mostani helyzetben, mondom belengette, hogy csökkentett bér, stb., de aztán visszakozott.

Az meg, hogy valami elcsesződött a halottak magas számában: elég sok faktorú, ebből egy faktor Viktor és döntései, és 11 másik faktor még.

Coco néni 2021.04.17. 17:45:42

@heki: nem én mondtam az ápolóhiányt, hanem egy szakember cikkében olvastam, egyébként alá tudom támasztani, több, jól képzett eü ismerősöm pl. külföldön dolgozott EÜ-ben, mikor hazajött, elhagyta a pályát, pedig szerette, ennyiből nem lehet megélni azon a szinten, ahogy szeretne. Hogy V. döntései...igen, már régesrég ápolói bérrendezés kellett volna. És lett volna rá pénz, csak abból ugye...a haveroknak nem lesz biznisz, ha elfogadhatóan keres egy ápoló.
A többi elcseszés nem tudom, hogy és miért, nem vagyok járványügyi szakember. Viszont azt teljes rémülettel látom, az AGYAKKAL és a TUDATTAL mit tett drágajó potrohás ME-nk, nézd meg itt a kommentsort, a legfőbb fidesznyikek vállvetve bizonygatják,hogy nem sok ez az áldozat, és HUHOGTATÁS folyik. Csak éppen 25 ezer ember....egy városnyi..persze, háború van, vannak halottak, csak nem mindegy,hogy egy embert veszítesz a szakaszból, vagy 20-t.
és számomra ez a tudatba való bemászása a potrohásnak pont olyan ijesztő, mint a halottak száma, John Hopkins intézet hazudik, mindenki hazudik, és HUHOGTATÁS van.Napi 250-280 halott - az nekik semmi, mert az ellenzék HUHOGTAT.
na, szóval ezért szállok ki, mert átgőzölt agyú emberekkel most mit beszélgessek. Nekik napi 270 halott az az ellenzék rosszindulata, és John Hopkins intézetben meg picsa a statisztikus.
Gondolom, a nácik is valahogy így hitették el az emberekkel, hogy a zsidókat ki kell írtani...most ezt úgy értem, hogy ilyen szintű tudatátmosás volt ott is.
Megyünk majd nyáron a balcsira...édesistenem, 25 ezer ember, aki már sehová nem megy, és nem lehet róluk beszélni, mert sikerpropaganda van.
Belegondolsz a családok helyzetébe, akik gyászolnak? Dübörög a sikerpropaganda...érzéketlenség, Viktorunk egyszerű szociopata.

Serény Vélemény 2021.04.17. 19:31:04

@Coco néni: ja, elmondtuk. De mindegy. Igazad van, veled tényleg nem érdemes szóba állni. 0 dolgot tudsz, ami nem a jóoldali propaganda terméke.

heki 2021.04.17. 19:42:12

@Coco néni: minden (sikeres) politikus szociopata. Az kell, hogy legyen. Sajnos. Churchill is az volt, ugye erről dudi is írt, hogy néhány indiai éhen halt miatta.

Volt tanítványaim, (vagy más irányból mondjuk Navracsics évfolyamtársam volt, haver szinten), szóval közülük több ment politikusnak, hm, ismerem őket.

A hátránya a politikus létnek, hogy az osztálytalálkozókon egyedül ücsörögnek, senki nem akar vagy nem mer velük beszélgetni, ez a politikus lét nyomorúsága.

Schiffer nem pszichopata, meg Kukorelly sem, ki is léptek a politikai játszmákból.
(Annak ellenére mondom ezt, hogy dudi múltkor már leírta magában Schiffert, valamiért.)

A tudatátmosás alól nagyon nehéz kikerülni, én igyekszem, mint médiatanár, ezért végig kell hogy nézzek minden oldalt a amerikai népszava, hvg, átlátszótól kezdve a mandineren, azonnalin stb-n keresztül a kuruc.infoig, vagy a vadhajtásokig, és ahol lehet, még a kommenteket is elolvasom, (már ahol lehet kommentelni) mert kíváncsi vagyok, hogy kikre hogy hat a média.

Épp az a baj a hozzászólásaiddal, ne haragudj, hogy ezt mondom, hogy talán itt a dudi játszóterén lehet nem egymondatos véleményeket olvasgatni, de persze amikor befeszültök, az nagyon uncsi, és épp azért furcsa, mondhatni perverz, hogy dudival email kontaktban vagy, itt meg hergelitek egymást meg a jónépet.
És ez nem ilyen kéretlen moderátori szerep, amiről írtál, csak az a baj, hogy a kettőtök párbeszéde akkor egy családi vita, (hiszen spanok vagytok) és mi, olvasók, mint gyerekek, kénytelenek vagyunk anyu vagy apu pártjára állni.
Ez a kényszeresség a szar kommunikációs stílus miatt van.
Szóval anyu meg apu beszélgessenek már normálisan, a gyerekek, (többi hozzászólók) hadd ne kelljen állást foglalni, és anyu se mondja az apu mellé állóknak, hogy hülyék vagytok, mint az apátok, valami ilyesmire gondolok.

Coco néni 2021.04.17. 19:52:56

@heki: ezért szoktam eltűnni aztán hosszú időre, mert szerintem is unalmas, hogy pont azokat a köröket futjuk, mindenki mondja a magát, és soha egy milliméter közeledés nincs az álláspontok között.
Máshol a kommentek...hát belenéztem néhányba...ahogy mondod, szavak, félmondatok, nem sok értelme van, plusz szerintem prop.min kamuprofilok.
Ma láttam valami egész elképesztőt, már nem emlékszem az oldal nevére (és tök jó, hogy törlődött rögtön :D)
többszáz kommenten át
"isten áldja a drága ME-t"
"aadig jó a magyaroknak, amig a potrohás a ME"
és valami elképesztő ömlengés, ahogy Dudi mondja, az ember gálája kifordul, tényleg mintha egy istenkirányhoz szólnának.
Amúgy meg, már többször kértelek,ne akarj mediálni, nem igényeljük.
Na, tényleg szép tavaszt, az álláspontok befeszültek, nincs értelme ugyanazt százszor leírni, és akkor közbe meg kerülgetni a bababüffike csulákat, hogy "agymosott" meg "jóoldali média"
Ahogy SV tényleg visszabüfikézi Dudi szövegeit...ez sok nekem. Na, majd jövök, de most egy ideig nem.
Itt a tavasz, menjetek sétálni.

heki 2021.04.17. 20:53:13

@Coco néni: Még eccer mondom, nem mediálni akartam, hanem a kulturálatlan vélemény-nyilvánítás következményeire próbáltam a figyelmeteket felhívni, mert nem csak négyszemközt beszélgettek, bassza meg. :)

heki 2021.04.17. 20:59:43

@Coco néni: Ja, meg legalább annyira nem figyelsz a mondandóm lényegére soxor, mint dudi. :)

Coco néni 2021.04.17. 21:04:59

@heki: értettem, neked uncsi, ahogy beszélgetünk, de hidd el, legalábbis én, csak beszélgetek, nem akarok vele senkit szórakoztatni
egyébként én is sokmindent elolvasok, na, vadhajtást talán nem, de sok mindent
kommenteket nagyon ritkán, unalmasak ezeken a helyeken, és nem is a témához szólnak hozzá többnyire, hanem mindneki a saját nézeteit hangoztatja, témától függetlenül az ilyen cikkeknél

heki 2021.04.17. 21:24:35

@Coco néni: idézet
"csak beszélgetek,"
nem, nem azt csinálod, nem beszélgetsz

"nem akarok vele senkit szórakoztatni"
De, dehogynem: magadat.

Mondtam, hogy veszélyes nőstény vagy.

Na, mindegy, én így is szeretlek titeket, mert én jófej vagyok, veletekkel ellentétben. :)

Frick László Intézet 2021.04.18. 04:51:10

@heki: @Coco néni:
...és csak egy momentum:
A Jók és Igazak & Gáncstalanok aufklerungolták ugyan a "retorikájukat".De nem lehet a "nemlétező"összes forrást cenzúrázni,moderálni,kitörölni.

A Harmadik Hullámot már éreztük -én pl tudtam.
Tudtam,hogy itt a Harmadik Hullámakkor,amikor a Retek Hiradó az angilaliból a LondoniMutáns-salhazatérő,de a"Wizzair miatt MÁSFÉLÓRÁT HÚHA ŐRÁGÁBAN MIMMEHALÚNK VÁRAKOZTATÓÓÓTT
mutattak egy öregező alkalmikurva-féltakarítónő segélyenélőt,azon kellett rínunk,hogy szegényt a vírussal megvárkoztatta az orbángestáppó luftvaffelínije.

Lehetett tudni, hogy itt a 3.Hullám é s mi volt a JókésIgazak "retorikája"?A NYITNIKÉK

jógyerekmagazinokban Google Translate átstilizáltfejlettisztáni sajtószövegekjelentekmeg magyar adaptációban
idézem az azonnali.pont-hu-t:
Akifél,maradjon otthon,de akik nemfélnek,mehessenek bárhová

Ez volt a Line.

Mit csinált pl a PDSZ? ,amikor a NYITKIKÉK volt a Somogyi ZoltániErőtKellMutatni!-program.

Coco néni 2021.04.18. 07:27:35

@heki: @Frick László Intézet:

Na, örömmel látom, hogy sikerült megint elejét venni bármilyen értelmes beszélgetésnek két rtlklubbozás közé passzírozott somogyizoltánozással.
Ezért mondom, elég 2-3 havonta 1-2 napra beköszönni ide, kb annyi időnként kicsit változnak Dudi monomániái. A fő vonal persze évek óta változatlan, mindenről az nemkormányszopó újságírók tehetnek. A felelős kormánynak semmi felelőssége semmiben, KIZÁRÓLAG és mindenért az rtl meg az atv meg a444 gárdája a felelős, ami itthon történik. Van 25 ezer halott, de mi ez ahhoz képest, hogy volt egy 48 másodperces riport Ferihegyről.
Na, ez volt a zárobeszédem erre a tavaszra, nekem ez iszonyúan unalmas,hogy bármilyen beszélgetésre válaszként somogyizoltán, meg rtlhiradoó egyik riportja.
Ez nem beszélgetés, hanem elmeosztály betegfelvételi jegyzőkönyv, monománia részleg.
Szevasztok. Dudit sajnálom, de nem tudok mit kezdeni a problémájával.

Serény Vélemény 2021.04.18. 07:36:28

@Coco néni: nem, ez nem a záróbeszéded volt, hanem a 15. záróbeszéded.
Szerintem lesz még huszadik is... :)

Coco néni 2021.04.18. 07:44:17

@Serény Vélemény: neked is szép tavaszt és jó egészséget!

Frick László Intézet 2021.04.18. 08:17:41

@Coco néni: Figyelj:A Nikknek nincs pinája.Itt nem tünciskedhetel el csakúgy..nagyon-nagyon sok(és főleg:haug) A,A?AAAAAA-tAAAAAA-kat AAésÁÁÁÁ-tmondtálki.

Várunk néhány b-t akkor.

nagyon nagy a mellényed

de az adósságod..Adós vagy válaszokkal, ha lelépsz,azt kellfeltételeznünk,hogy üresen hőzöngtélés nincsenek is válaszaid.

jaaa,hogy nem is tudod,mire "elfelejtetted"

de a vén szőrsapkásakmi vagyunk,ugye...

Coco néni 2021.04.18. 08:31:49

@Frick László Intézet: coco néni válaszai ebben a kommentsorban 16.53.16-tók kezdődően, még a kérdésed is odamásoltam, hogy egyértelmű legyen, arra válaszolok. te basztál elolvasni somogyizoltánoztál egy jót rá meg rtlkluboztál.
Ott van begépelni. Következő érdemi kommentem valamikor május vége- június eleján várható.
Erre majd Dudi válasza: ne lógj meg a válasz elől.
Én: ott a válasz, 16.53nál...
Dudi: ne lógj meg...

FINITO DUDI
egy cikkre írnék be röviden, amiben elmagyarázod, miért fizetünk a kínaiaknak annyit, mint amit az egész magyar felsőoktatás kap, hogy lehessen itt egy magánegyetemük. Szerintem nekik kéne fizetniük nekünk ezért, és mondd be az össeget, a potrohás man szigeti

bankszámlája mennyivel lesz ismét gazdagabb ebből a kinai ügyletből.
80 milliárd? 100 milliárd?

de újra mondom, a válaszok itt vannak 16.53.nál.
Talán el kéne olvasni.
várom a cikket a kinai egyetemről, és a tippedről, mit szakít ebből a potrohás.

Frick László Intézet 2021.04.18. 08:44:07

@Coco néni: Hazudsz.nem válaszoltál-de tukmáltálolyasmiket,amiket én nem szoktammondani.
Abban igazad van -ésén is ezt mutatom-hogy az Orbán prop egységetmutat, az úgy van,ahogy írod, hogy egyeztetés van EDDIG IGAZ IS

A baj,hogy:
-Sorosról én nem azt mondom,amit az OrbánAPO -sőt,ellenekzően
-amigrációról nagyon nem azt mondom amit az OrbánAPO -sőt,ellenekzően , máég több menekültet szeretnék,az ötszörösét,amit "gyuri bácsi" vagyis az amerikaiak szeretnének.Orbánnalellentétben arramutatok rá: BASZNAK idejönni amigrácsok.Ebben SGY és SV-velis vitában állunk.

Sőt,tovább megyekOrbán örökberendezkedésrőlhuhogén meg aazt mutatom, hogy akár 10 év és visszamennek.

Elemzemis Orbánéknak ezt a "klasszikus politizálását"

Mutasd már meg,hogy a pesti srácokaz Orbán APO holmerikimondani,hogy a Jobbikladikja nemlétezővitorláibólfognák ki a szelet?Senki

A Pesti SrácokésOrbán APO szerint Trumpjóvolt,szerintem seggfej ésképen kívüliöntelt hülye, hasznos idiótaés barom. Ésaz USA politikája tőlefüggetlenülis alakult.

Frick László Intézet 2021.04.18. 08:49:44

@Coco néni: Tényelg,arégi testvéri barátsággal:Nagy sorozatban,mint valami Kálmán Olgaúgy csinálsz magadbólitt hüölyét, hogy mint egy Kálmán Olga:Hősi tudattal.

Alap fragmentumaiban SZEMBE megyek az Orbán Proppal és súlyosan,sokkal inkább,mint a te agymosodáid.

A Kerítésről eleitől fogva azt MUTATOMhogy rövidsége az ereje:Ha olyan hoszú lenne,mint a Clinton Obama kerítás (amire Trumpnaknemengedtek egy bádoglemezt föltenni,de az EGÉSZ-et máig neki interpretálják,mintha tőle valólehetne.)
A Kerítés NULLA semmi,nemállít meg senkit
Brüsszelt senki nem állítja meg,még maga Bruxelles városa sem.

A pesti srácok szeroint alengyelek bratkuk:
Én velü szemben jóhintapolitikusnak tartomőket,akikmegnyerték a keleti nyitást és geci a gazdaságpolitikájuk MagyarországgalSZEMBEN is.

Úgy jársz velem,mintKOjárt avégén akatolikus hülyebácsival.
Mégy a falnak,koppansz
tünci vagy
nekifutsz
ésmég egyszer elismétled a hülyeségedet.
Ésmiután hatszor a falnakmeg mellémis mentélmertén nemorbán vagyok, ha engem baszol,azzalnem orbánt baszod

Nem vetted még észre?

Rajtamvered ela gyűlölségedet,de ahogy férfiak a faszukat verikki:Önkielégítésből

De akit versz meg akin versz

az
NEM ÉN VAGYOK

De ha mégmindig úgy csinálsz,mint egy KO

megismétlem a kedvedért
101-edjére is.

Frick László Intézet 2021.04.18. 08:51:45

@Coco néni: A trükködkényege,hogy nagyvonalóan eltekintesz attólapár napalatt elsunnyogott 180 fokos fordulattól,amiben a PDSZlekövette a DK és az Ellenzék fordulatát.Amikor eltüntek akompromittáló tartalmak.

Hülyéneknézel Azt hiszed,nememlékszem arra,amikor még a büdösvakcinák EZ VESZÉLYES-eknekvoltak húházva
)ja ésmégmost is:D

Coco néni 2021.04.18. 08:56:07

@Frick László Intézet:
16.53.15nál a válasz, még a kérdés is bemásolva, meg az alatta lévő kommentem.

Sorosról nem volt szó, és én sem mondtam, hogy te most sorosoznál
ott a válasz a kérdéseidre.
vagy mi a kérdés,ha nem az, amit bemásoltam tőled és válaszoltam?

Coco néni 2021.04.17. 16:53:16
@Frick László Intézet: és végül Dudinak

@Coco néni: Sorralógod ela válaszokat:
-Orbán akétkezévela halottak számátemeli de hogyan
most ez
-ha most a potrohás kiadta, hogy a tanárokat kell rugni,

Hol hogyan adta ki
És egyébként:Ugyan minek adta volna ki?

1. Soha nem mondtam, hogy ő emeli a halottak számát, vagy hgoy direkt csinálná. Azt mondtam,hogy valamit valahol csak elcseszett, hogy ennyi az áldozat. Ne nekem kelljen itt megoldani, mi az oka. Egyébként olvastam róla, de akkor megint azzaal jösszz, hogy az úúújság...szóval szakember mondta
az okok: egyrészt tényleg a népesség általános egészségi állapota, kövérsége...másrészt meg egyértelműen az ápolóhiány...hiányzik kb 20 ezer ápoló a rendszerból

és a következő válaszom

Válasz erre
Coco néni 2021.04.17. 17:02:16
@Frick László Intézet: a tanárok rúgása

gondolom, szokott lenni valami eligazító megbeszélés, hogy most sorosra repülünk rá, vagy buzibrüsszelezünk...és egy ilyenen hangzott el, hogy tereljük már el a figyelmet a sok áldozatról, dobjunk be valami témát, tanárok, ahhoz mindneki ért.
és jött a propaganda henger
1. 55% regisztrált - holott nem tudhatta még akkor
2. nem szeretjük őket, de kapnak oltást
3. hivatalos állami oldal - az idősektől VESZIK EL az oltást
4. Különböző újságok stb. fb kommentsoraiban kamuprofilok "nem dolgoznak hónapok óta a tanárok, miért kapnak fizetést" - és emlékezzél, ez egybecseng azzal, mikor egy éve tavasszal a potrohás közölte, hogy OKE digitális oktatás lesz, de akkor a tanárok fizetetlen szabin lesznek, majd valaki felvilágosította, hogy HOME officeban is jár a fizetés....
szóval 100 torokból hallod ömleni, hogy szemét naplopók, nem dolgoznak...és ha megnézed, ezek nagy része kamuprofil, Kis Virág, Nagy Alma, Szép Jácint, és nemzetiszín szalagos stockfotós profilkép

5. Majd jön a következő rúgás, előre vettük őket, oszt nem mentek el oltatni.

Hogy miért kerültünk célkeresztbe?
Te szoktad piolós jolit emlegetni, eltereli a témát hogy ne arról legyen szó, hogy behuggyozott részegen

Érdekes módon a szőrsapkás öregasszonykülönítmény a meg a félfogsorú házmesterek pontosan tudják, hány tanár nem regisztrált, és hány nem ment el beoltatni magát, de ha megkérdezed, hány virusáldozat van, azt nem tudja, megközelítőleg sem.

ezek voltak a kérdéseid, ki is másoltam őket, úgy válaszoltam.

Frick László Intézet 2021.04.18. 08:57:17

@Coco néni: Elmondod itt nekema kínai egyetemről,amit Karácsonynakleírtak, hogy hazudja.
Csak:Karácsony nem tudhatja, hogy hazudik,ő csakolvas,mintPista ésAntónia a TV-ben.Jólolvasnak, csak felsem fogják,hogy mit.

Akínaiegyetemrőlalegalpáribb sötétostobaságot hazudgálja a Fényes Szabad A Főváros és lesz még szégyenkezés emiatt.

Egyébkéntmeg..annyit tudokmondani,hogy Kínában semmi nemerőszak.nem az USA ez, hogy 20 évenát töretlenülvégigver egy márpedig 2001-ben is sűtt baromságot.

Nem erőszakakínai egyetem,megcsinálhatjákőkPrágában vagy Milánóban is.

Venezia városávalamúgy is jóban vannak? Akkormegcsinálják mestré-ben.A kínaiaknak ezeknem távolságok
Akkorhogy lenen Debrecen távol Budapesttől.

Már a vasút kapcsán sötét bunkóvoltaz Ellenzék,sebaj,most megmutatják, hogy puszta amerikaisegg nyalásbóltudnakők a SOTE kínaiorvoslástan tanszékéhez kapcsolódóhazug uszítások ALÁ is menni a sötétiszapban.

te meg elszajkózod.
Azt amit az ErőtMutatni heti egyeztetésén elhatároztak.Azt ismételed ide.

Én is nézek ATV-t Vagy:Én nézek, de te meg egy másikat,ami különben ugyanazt fújja az Egységes ErőtMUTATNI

ban

Ez az erőtök.
süti beállítások módosítása