TÉTEL Ha MA megrendelsz 10-és 50 millió Ft körüli értékű európai imázsú újautót,pl "német minőség"-ben, akkor annak az átvételét 10-32 hónapra igazolják vissza.


20milla fölött,mint Kádár alatt a MERKUR-nál, be kell fizetned 50% előleget.

Arról ne is beszéljünk, hogy közben a 2-3éves szolgálati picsaatódban hamarosan lejár a futásprogram és jelentkeznek a tudományosan beletervezett hibasorozatok.

merkurtelep.jpg

Neeeeem ! :D - ugyanis van hivatkozás,mégpedig az elakadt hajóforgalom a Szuezi csatornán,a COVID-19 hatása a brazil bauxitbányászattól kezdve a brazil timföldgyártáson át a brazil alumíniumkohászatig és a brazil nyersalu motortömb öntésig. Meg

a fehér autófesték hiánycikk a világpiacon.

 

(Ugyanezért akadozik a nálunk Dacia Dokker néven ismert,de Argentinában "Renault" emblémával ragaszgált Dél-Amerikai Kangoo  értékesítése.. csak ott viszont a közismerten  idióta franciák, meg a Szovjetúnióból a román járványhelyzet az indok)

 lagermaxsalzburg.jpg

Szineskép egy mai újautótároló telephelyről: fekete, fehér és szürke (ezüst) ...A képet direkt a jellegzetes germanoid piaci szegmensből [Salzburg] választottam,mert minden 12911-ik vásárló Roodi [irodalmi németül Rot,szabadsajtónémetül Red ]   szinben rendeli.

Mutattam már nektek a kínai humor formátumát?

A hanghatások népiesek,a küllet pedig hong-kongi szervkereskedőbe ojtott pank.

Láttatok már óvodás gyerekeket,akik unalmukban [ az óvónénik kint cigiznek az utcán] [->játék kezdeményezése ] , ahogy a kórházi dógozók szoktak] bojócckodnak? Hasraesnek a saját lábukban meg buábuá és böme bömea kiáltásokat hallatnak,viszont pukkadozva a saját viccességükön.Ez a kínai humor Fekete-Győr András nívója.

És csak ezért nem röhögik halálra magukat azon,amiket mi itt,oirópaiak művelünk.

Szankciók, bazdmeg! :XD Nemkívánatos személyek OÁHRRR Embargópolitika! Muchachos ! Kurz nemkövetiOrbánútját,hanemfelmegyBrüsszelbe és az asztalra csap [aztánrendel egymillió Sinofarm vakcinát] 

Az európai agyhaláljárvány végigsöpört Kínán,a H &M  és a Nike kínai, vietnámi,mianmari és bangladeshi termékeit pusztították,bruhaha,kínai frencsiz bérlők pénzeit égetve,muchachos! .

Nézték az oiropidok,már akinek persze büdösruszki adókat fog az anteRnája... ahogy a kínaiak széjjelhányják a H&M meg a Nike frencsiz üzleteit ..csak ugye..azt nem látták,hogy a randalírozók közben gyakran a sajátlábukban estek hasra és bőáá, buaplum-bumm hangokat hallatván.

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr8216489400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szorgalmas Gyémánt 2021.04.04. 12:41:51

Lesz 7 személyes Duster ebben az évben?

Serény Vélemény 2021.04.04. 14:28:47

2 perc alatt készül el egy autó a kecskeméti m. gyárban. (Pontosabban két percenként egy. )

Frick László Intézet 2021.04.04. 15:01:31

@Serény Vélemény: Kecskeméten Renault motoros alsó-alsó középkategóriásokat szerelnek közép-oirópai piacra. Amit egy Mercedes vásárló Mercedesnek nevez , az beljebb van az ABC-ben a böbetűnél.

És 2003.előtt gyártották.

Frick László Intézet 2021.04.04. 15:03:22

@Szorgalmas Gyémánt: Nem lesz.Aromán gyártásnemtudja kielégíteni Fejlett-és Bezzegisztán piaci igényeit. A dél-amerikai [argentin gyártású] Dacia-ákat is el tudják adni Dél-Amerikában.

A bozgorok vegyenek"Opel" Zafirát.Használtban.

vektortér 2021.04.04. 15:04:28

@Serény Vélemény:
Ez azért lehet, mert nem abban a gyárban készül az autó 99%-a.

Frick László Intézet 2021.04.04. 16:08:37

@vektortér: Ha jól tudom,Japánban van egy Nissan-részleg,ahol az autó 99%-a helyben,ott is készült elemekből szerelődik össze. Az ilyesmi egyébként a napi 2-3darabos gyártásra jellemző ma már.

Akis-szériás,atúlspk egyedimegrendelésesautótkézzelkellösszeszerelni,ilyen volt a régebbi Audi TT szerelés Győrött a szalagon nemkövette egymást két hasonló felszereltségűautó.Az ilyesmihez még ember kell.

Aztán az egyedi belső,az egyediülések,félbőrkárpitok,stb.

Német Szervezés:Ha pl egyedi bőrbelsőt kérsz,készreszerelik az általános textil'lel az autót,majd trélerrel az egyedikárpitosműhelybe szállítják,ottmindent kiszerelnekésa bebőrözettekkel cserélik. "Német Minőség" ,amúgy a márka imázsa szerint "spanyol".

Frick László Intézet 2021.04.04. 16:13:49

@vektortér: @Szorgalmas Gyémánt: Annyira zehernyés pl csaka Benelux piac időbeni ellátása vevőimegrendelésesegyedi felszereltségű Daciák-kal,hogy egy kis román autószállítócég abból él, hogy a bürokratikus nagyszállítást kikerülve 10 tonnás trélerekkel,konzerválatlanulviszi a Daciákat egyenesen a szalonokba a vevőiátadásra.

A koreai technika az, hogy jóltelepakolják extrákkal az autót,amitleginkábbIndiában bérszereltetnek.. nem sokat tud a szegmense kitalálni hozzá egyedikívánságokat,amik nincsenek benne (éspersze az indiai piacon amilliárdosokat se érdekli az a sok elektronikus "kényelmi" szarság)

Indiában kivállókoreaiminőségűautókkészülnek
ez a titkaa Daciák-nakis,mertméga Daewooovágta cakkba a minőségbiztosítást,ami szigorúbb,mint a Nissan-éval tunningolt Renault-é.

Röviden:Ha jó Renault -t akarsz, Daciát veszel.

Serény Vélemény 2021.04.06. 20:08:22

@Frick László Intézet: Tíz méter mélyen betonozták be a nagy hidraulikus sajtót. És amin röhögni szoktam, ha megnézed a google maps-en a gyár alaprajzát, akkor...
nincs még véletlenül sem, egy darabka nem egyenes-derékszög- az egész gyár teljes területén sem...
van egy próbakör, amin asszem minden autót végighajtanak egyszer, namost... ha a tulaj látná, hogy a sofőrök, akik kihozzák a gyárkapuból a vadiúj autókat hogy megtépik őket azon a néhány száz méteren, ami a parkolóig tart, akkor a hajukat tépnék...
a másik meg, amin röhögök, hogy a faszinak, aki betekeri azt a három-négy csavart ami a a dolga, már nem is kell tudnia még azt sem, hogy mekkora nyomatékkal kell meghúzni a csavart. Ugyanis vonalkódok vannak mindenütt, és maga az elektronikus vezérlésű(!) csavarkulcs tudja minden csavarról, hogy azt mekkora nyomatékkal kell betekernie...

Frick László Intézet 2021.04.07. 05:22:16

@Serény Vélemény: Akkor ez lehet a titka a Daciának,ez az elavult eljárás.

Ugyanis a teszteléstaz elmúlt 30 évben teljesen kivezették az autógyártásból.

A V.A.G-máldicsekedtek 2004-ben, hogy minden 1200-ikkészreszereltmotort szoktakmár csakpadra tenni ésjáratni.

Amúlt században voltakautók,amikbe csak2-3percig járatottmoptort építettekbe.

Torino-ban a Fiat Tornyotúgy tervezték, hogy a tetején van egy stadion méretűkörpálya,ahol csak hajtották-hajtották és hajtották apróbakocsikat.

Kecskeméten is vannakmég fizikailag is próbált autók,a jódolgozójutalma, hogy kapa hétvégére egy telitankolt tesztautót, csak naplóznia is kellamellett, hogy a főkomjuter is teszteket végez.

Általában öt-hat segg ül egy vadonatúj autóba bele,amíg az elsővásárlóhoz kerül.Nem csak azok,akika szalag végérőla gyári tárolóhelyre állnak vele,hanem tréleresek,akiszállító-logisztikai telephelyen

ALAGERMAX budaőrsi telephelyén pla biztonságiőrök 22 évvel ezelőtt vagy gyorsulási versenyeket rendeztek a tárolt autókkal vagy a hétvégén feltörték a festőműhelyt( aholMagyarországlegkomolyabb autófestőművészei dolgoztakmeg karosszériások:Onnan tudtad,hogy a Lagermax-nálösszetörték az autót, hogy az a karosszériaelemjobban voltföltéve,mint a gyárban és az autó fényezéseRollys Royce szintű) Feltörték a festőműhelyt,kiloptákaz illó szerintükéghető folyadékokat,leszívták az öt liter ,akkor kb 1000 Ft-ot érő benzint és betöltöttek2liter 40000 Ft-otérő speciális hígítót.

Plusz a Lagermax-os sofőrmekkoraállat volt vagy pl az autóértékesítóa szalonban.

nagyon sok férfi40-45éves kurvát vesz el feleségül,akinekaddig 10287 kuncsaftja volt 40000 alkalommal és.. semmikülönöset nem tapasztalaz odaadás,a jó háziasszonyság és a példás anyaság kivételével (ha a szexet nem számítom...)

Ennekmegfelelően volt a kezem között 1200 barmot megszenvedett tesztautó is,meg a fönököm fasszopó büdöskurvájának kiadott autó,a szukacsak apadlógáz/padlóféket ismerte,az autó szokatlan fürgesége és alacsony fogyasztása tűnt fölnekem.. az nem, hogyminden sallangokban a tűsarkak miatt,főleg a tetőkárpit..

Az Suzuki Ignis Mk I-esmotorvezérlőkompjutere teszteli a vezetőt és ha túl "takarékosan" lassan és óvatosan "tojás a talp alatt" a gázpedálon vezet,akkorjutalomból 8-9 litert zabálaz autó.Elkellvinni magyar autóvezérlő IT íróműűűvészhez,az lenullázzaa kompjuter biznyos statisztikáit,majdpedig,mint az állat,megveszekedett barom.autószalon-szajhája stílusban meg kell hajtani az Ignis-t,mint a segg,padlógáz és csúcssebesség,gyorsulási verseny stílus és akkoraz autó 6,5-öt fog fogyasztani 90 km/hmál

Serény Vélemény 2021.04.07. 08:47:10

@Frick László Intézet: Ja, ezt egyébként mondták is, csak má nem emlékszem pontosan: valahány autóból (ezres nagyságrend, vagy többezres) kiválasztanak egyet, és azt komolyabban megnézik, letesztelik kimérik, talán még szét is kapják. Menőségbiztosítási céból. Viszont a többi autó az a néhányszáz méteres megtaposáson kívül nem nagyon tesztelődik a végén...

Frick László Intézet 2021.04.07. 09:07:04

@Serény Vélemény: Ismétlem,ez fejlődött azóta.
Nekem legújabban az "Ingyenes Assistance" meg a majd nemsokárakötelezőswegélykérőgomb a kedvencem,ami a legközelebbimárkaszervizhez lesz bekötve és a franchise bérlőrelesz bízva, hogy vágja meg a büödösparasztot..meg a költségek is

Nyál Alex egyik apósa újautó márkakereskedő és tesztautót adott nekik a nászútra,Kelet-Magyarországról az olasz nászúton Ausztriáig jutottak el a vadonatúj garanciális hulladék fostalicskával,oda kellett utánuk küldeni az Após Assistance-t mertjobban jártak,mint a közeli osztrákkal:D

Frick László Intézet 2021.04.07. 09:11:53

@Serény Vélemény: Az OpelaPSAegyik emblémája lett és nem jöttek rá, hogy a kisöbű,deturbós benzinesmotorjaik attólfőnek széjjel, hogy nemszellőzikamotortér,meg a lehűtött turbóhűtővizet a turbő visszafűti mert a hűtővízcső szinte hozzáér az izzóházhoz.

Meg ilyesmi.A felhasználóravégzik a tesztelést,deannak telefonos applikációkell, hogyn kitalálja,melyik az autóorra,amiben a motorholislehet.Felnyitja:és egy nagy műanyagfedelet lát,merthorror akáosz a motortérben még laikusnak is.

24db vákuumszelep van a motortérben,természetesen a membránja szilánkosra szikkad a 200 fokban.

A motort padon,motortér nélkül a klimatizált 22 fokos laboratóriumi levegőn tesztelték a tervezés végsőfázisaiban :D

A fajnémet rendpárti szabálykövető nem hajtja meg, csak az unkooorzigeuner hazafelé :D

Serény Vélemény 2021.04.07. 09:17:41

@Frick László Intézet: A cégnél egy időben volt divat hogy opel emblémás autót használtak cégesként.
Aztán volt olyan autó, amelyik többet állt a szervizben, mint amennyit a főnök használni tudta... :D
És... nem tudták megmondani, hogy mi a baja. Csak ugye ha az elektronika azt mondja, akkor leáll a motor és kész.

Frick László Intézet 2021.04.08. 07:59:43

@Serény Vélemény: Autószerelőknélszoktam gyűjtögetni érdekeségeket-kurvára únjákmár.Az Opelekre azt mondják,hogy ezekmég a Programozott Futásteljesítménymeg a Beépített Hiba esetein is túlmutatóan korszerűek.Ennyit már ne is feltételezzek róluk.

Eljutottak arra a fokra, hogy nemkellettmár előre beletervezni a halált. Az Ad Hoc halálnemek is eléggéütőseklettek.

Frick László Intézet 2021.04.08. 08:03:40

@Serény Vélemény: Vannakparasztok,akikátszellőztetik a motoreret,deakkor a levegővel bejut az esővíz is és attól szarik be a motor.

Már 15 évvel ezelőtt alegkényesebb víznekkitett helyekre tervezték be az elektronikát.

Egy mai felhasználó,ha leszakad az alsómotortakarója,akkor 30-40000 km-en át karistoltaja vele az aaszfaltot,amíg mindene le nem szakad,aztán jön a nyár és az elsőtrópusi eső.

Nem tud aláfeküödni,hogy egy 10 Ft-os gyorskötözővel felkösse az alsómotortakaró lógó sarkát.
"nem idegesít a karistoló hang?"
-kérdezem az ügynököt,aki havi 10000 km-t vezet.

"Milyen karistolás?"
(elmagyarázom)
"Mi vagyok én, bazmeg,most volt szervizben a kocsi.
"Beikszelték az olajcserét?"
"Persze! Miért kérdezed?"
egy teljes olajcsere ciklus alatt karistol
aztán kifizet még egyet a cége, s még párszáz kilométert karistol,mire le is szakad
süti beállítások módosítása