"Én nem lenyomom mások véleményét. Csak az én véleményem a karakteresebb."

/Uj Péter, Orbán Viktor, Dzsingisz kán

többször,több helyen,több időben , egymástól függően meg függetlenül  /

mostolyanvilagotelunkhogyhollehetelterovelemenyed.png

 

"Csak az én véleményemet még csak le se szarják,pedig én vagyok Amazónia Orbánja !"

/ Jair Bolsanaro,autokrata,Brazília,Brasilia/

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr7416473704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vektortér 2021.03.22. 11:38:11

Most miért kell megint a rezsimpropaganda egyetlen bambánnéző sajtóképét bevágni szegény, sanyargatott szétvertegészségügyi értelmiségiről?

Szorgalmas Gyémánt 2021.03.22. 15:15:08

Még hogy nem az igazat írják meg az újságban.

Frick László Intézet 2021.03.22. 16:37:25

@vektortér: A bolzanárójuntadiktatúrájátnyögő hősorvosképét egy olyan,a bolzanárójunta szerint liberálisújságbólvágtamki,ahol 2012.óta senkinek nemvoltmásabb véleménye amásiknálill.UjPéterhez képest. CsakUj Péter eleinte találtmégkihívást ezen a tumblroid felületen

dudenbuch.blog.hu/2021/03/20/a_fenek_gyerekei_-drama_2015-bol

ma már erre is ráunt.

A jógyerekmagazinokban a kulturrovat balalsóficakjában éskis-szies szerűen egy kibaszott Lovasi András bácsiról nem lehet eltérő véleményt írni.
süti beállítások módosítása