KÉRDÉS Miszter Klúni,miszter klúni! Végtelenszer újrahasznosítható kapszulák! (fényképet mutat a kapszulák sorsáról) Mi a  véleménye?

KLÚNI (rá se néz a képre) Színész vagyok,ez is egy munka. Gondolja,hogy Itáliában élvén annyi eszem van,hogy kapszulás kávét iszom, amikor 40 Cent a corto ?  

KÉRDÉS Thank you, good nite!

Képtalálatok a következőre: capsule recycling

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr6516425006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2021.02.12. 17:26:25

Így van, ütni kell Klunit a környezetromolás miatt amíg mozog. Esetleg hasonlóan visszatérő témaként szívesen olvasnék valamit a kormánytagok, macáik, pereputtyuk, stb...repcsizéseiről a maldivra, a yachtozgatásról, resort-kollekciós nyaralásaikról, ahová a természetesen abszolút környezetbarát kormányrepcsik járnak az én pénzemből, és ezeknek az utaknak a fontosságáról is szívesen vennék pár cikket.
Na, ettől prostisrácok ez a blog - témaválasztás.
Ki van adva, kit kell basztani, Kluni, Karácsony...stb... akkor te imamalom szerűen basztatod.
Esetleg Barbibaba földvásárlásáról, ami ugye BALLIBSI GYŰLÖLETKAMPÁNY nem jön le nálad valami jó kis összefoglaló anyag?
:DDD
Na léptem innen, csak még meg akartam válaszolni, miért vagy te prostisrácok.

Amúgy meg, már csak röhögök raktad, ahogy gőzerővel bizonygatod, te aztán nem vagy potrohásfan.
ih1.redbubble.net/image.1516321680.8899/poster,504x498,f8f8f8-pad,600x600,f8f8f8.jpg
kapsz majd tőlem egy ilyet karácsonyra, ha jól viselkedsz addig :DDD
Vagy más színben szeretnéd? :D

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2021.02.12. 17:34:33

@Mata Hariette: Látja Dudi bá', megint nem azzal foglalkozik, amivel kéne: hogy a Lölő lopik! Hogy lehet egyáltalán bármi mással kelni-feküdni?
Én is ma a kezembe vettem ifjonti konfirmációs kátémat, és ahelyett, hogy a NER vérlázító visszaéléseit göngyölítetze volna fel habbal, Jézus Krisztus kegyelméről volt benne szó. Pffft...

2021.02.12. 17:56:44

@don Fefinho: miből gondolod,hogy szeretnék veled itt dumcsizni?
Az egy dolog, hogy Dudival trécselek néha, de a tihanyi visszhanggal nem szoktam beszélgetni.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2021.02.12. 18:14:46

@Mata Hariette: Mindjárt reagálok erre, csak előtte gyorsan sírok egyet a sarokban.

No, először is tételezze ezt a kérdését önmaga irányába is, másodszor a nagy eltartott kisujjal undorodás ellenére azért csak sikerült, hardmadjára pedig ha minden kommentje között sértett "mostegydarabignemjövök" vakációra tetszik menni, mely sztrájkját a beígért hónapos pauza helyett már pár órácskás duzzogás után megtörni szokni tetszik, mégis miről beszél?

Olyan Ön, Maga, Önmaga, mint a viccbeli vadász, ez meg itt a medve barlangja.

2021.02.12. 18:31:15

@don Fefinho: min lehet itt megsértődni? Időnként ráunok Dudi monomániájára.

Te Dudi, vedd fel a szótárba lécci, lécci lécci a BALOLDALI GYŰLÖLETKAMPÁNY kifejezést, értsd a szeméttelex meg szemétjógyerekagymosodás újságírók megírták barbibaba földügyletét. Micsoda aljas geciség. Hazudnak. Ja, nem hazudnak, de akkor is hazudnak.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2021.02.12. 19:00:04

@Mata Hariette: Lopnak, csalnak, hazudnak. Diktatórikusan választják őket újra, itt az idő, hogy mi, demokraták diktáljunk. Mi majd nem lopunk, nem korrupcióval lódunk, hanem szép eufémizmus lesznek rá virágnyelven! De mostmár nagyon szeretnénk mi diktálni, de elorozták a teJhatalmat, pedig az egyedül minket illet.

2021.02.12. 19:28:28

@don Fefinho: Amennyiben a sokszázmilliárdos kormányzati agymosodával megtámogatott legostobábbakra, idősekre, félanalfabétákra, buszoztatott ukránokra, határon túli levélszavazatokra épített győzelem demokratikusnak tekinthető.

Én megnéznék egyszer egy olyan választási eredményt, ahol a kormány szigorúan annyit költhet kampányra, amennyit az ellenzék, ahol a határon túl élő, de ténylegesen hazai állampolgárok (London, Bécs, stb) is pont úgy tudna leszavazni, mint a magyarul nem beszélő ukrán, és a közmunkások sem lennének befenyítve, kire kell ikszelni. Na, akkor milyen eredmény lenne.
Nevetséges úgy beszélni, politizálgatni, mintha egy egyenlő pályák egyenlő esélyek szavazáson dőlt volna el a mostani parlament összetétele.
Ja, és Kádár pajtásnak is mindig összejött a 97 % meg a hazafias népfrontnak.
Továbbá, értem én, hogy valakinek lelki igénye, hogy legyen megint Kádárapánk féle egypártrendszer, de értsd meg, nem szeretnék veled dumcsizni erről egyik nickeden sem, hiába van belőle vagy nyolc.

2021.02.12. 19:46:20

@don Fefinho: és Dudi
továbbá szívesen olvasnék itt arról is, hogy 10 éve hAAAAArcolunk a szemétbuzicsigazabálópicsaember brüsszel ellen, de akkor kussban volt a potrohás, mikor együtt baszták el a vakciabeszerzést, mert alkudoztak meg garasoskodtak.
Arról valahogy csönd van, hogy akkor miért nem haaaarcolt, hogy így nem lesz elég oltás.
Ja, és egy olyan picsaemberes cikket is szívesen vennék, amiből kiderül, hogy a leghatásosabb oltásokat mégis a szemétbuzi picsaországok tudják legyártani (ha egyenlőre korlátozott mértkében, de akkor is) és az igazi bátor, valódi ember országok meg várnak a covaxra, hogy kapjanak majd ajándékba oltást, amivel a nyugatipicsaember orvos az "orvosok határok nélkül" akció keretében majd jól beoltja őket (de közben kapszulás kávét iszik, szóval szart se ér az egész)

Szorgalmas Gyémánt 2021.02.12. 20:28:50

Ne fajdítsd a szívem, orvosilag le vagyok tiltva a kávéról. Ha egyszer megint lehet utazni, egy cortét azért bevágok.

Frick László Intézet 2021.02.13. 06:59:55

@Mata Hariette: Együtt? Voltak a tárgyalók,akikletárgyalták,meg aminiszterelnökök,akikmikor nincsenekleszarva, lásdOrbán un "győzelmét egy kedden,ami már csütörtökön megbukott az EP előtt.

Nem a miniszterelnököktárgyxaltakésmég csak nemis a tagállamokképviselői,hanem egy speciális tárgyalóküldöttség.
Valamire nem figyelsz.A vakcina ára az első hetekben volt lényeges,amikor az első tárgyalások zajlottak.Lehet, hogy te,az orbáncentrikus Világképalatt nyögve elhiszelakkora baromságokat,mint amikkelaPolitico-valhergeltették a betegtársaidat,miszerint Orbán a 4-iklegbefolyásosabbpolitikus lehetneOirópában.
Gondolod,Orbán valamibe számított az első hetekben?
Most a Fejlett Nyugati Vakcinák gyártói az elsőszakaszt letudták,a kapacitásaik lekötve.Most azért vásárolnak meg embereket,nehogy egyes türelmetlenek ne tudják kivárni,amíg majd lesz megint szabad kapacitásuk októberben.
Közben a büdösruszki vakcinából valakik megrendeltek 1Milliárd darabot -ez a sok barom ezek szerint nem olvassa azokat az okosportálokat,amiket te.
A sok-sok büdöskínai vakcinából a SINOVAC/BIONTECH legalább 2Milliárd db-ra kapott megrendelést..nem tudom,ismerős-e neked a fejlettnyugatinév a büdöskínai SINOVAC mellett,a BIONTECH.
Brazília olyan,mint Hong Kong, bármi kapható,ami szemed-szád ingere,adsz valakinek 100 Dollárt és azt nyilatkozza,hogy a SINOVAC nem hatékony. Hogy a SINOVAC 6 vakcinája közülebben benne van-e BIONTECH-hel közös? Szerinted?:D

2021.02.13. 07:48:06

@Frick László Intézet: na, látom környezetvédelmi témában továbbra is csak Klunira vagy érzékeny, mert beszólt a potrohásnak, a maldivra repcsizések nem zavarnak.
További jó propaganda blogolást.

Picsaember 2021.02.13. 16:33:42

le vagytok maradva, nekem már lebomló kapszulás kávém van.

heki 2021.02.13. 17:33:19

@Picsaember: azt viszont nem tudtad, hogy a kávézacc mennyi mindenre jó, pl. lefolyótisztítóként, vagy bőrradírként is, na ugye.
Én magam soxor gondolkodtam, hogy milyen bőrradírt használjak, na, a kávézacc a legjobb, eskü.
Gondold át az életed.

heki 2021.02.13. 17:58:02

@Mata Hariette: Utoljára próbálok köztetek mediátor lenni:

01:
igazad van, amiket leírsz, de ezek a tények nem egyéni vélemények, hanem a 444-telex-hvg tengely mentén már százszor megfogalmazottak, médiába, közbeszédbe beemeltek. Semmi új. Nem a te hibád, vagy a te hiányosságod, egyszerűen, amiket mondasz, már artikulálva vannak mások által is.

02:
a kormánypárti sajtó szar, tehetségetelen emberek többsége, nagyon kevés kivételével. (Ezt Dudi többször mondta.)

03: Az ellenzéki(nek mondott) média vagy a kormánypárti média felelőssége a nagyobb? Mert aki kormánypárti médiában dolgozik, annak se tehetség, se küldetés, se hivatás nem szükséges, csak odaállás a megfelelő helyre. (Ezt is mondta Dudi.)

04: Ha viszont az ellenzéki médiában dolgozók uszkve többsége tehetségesebb, nem nagyobb-e a felelősségük? Erkölcsileg? Hogy amit vallanak, kongruens legyen?
(Bayer Zsoltnak, Jeszinek én azt se hiszem el, ha azt mondják, "hány óra van".)
De a valóban tehetséges Uj Péter, vagy Szily felelőssége pl. mekkora?
Mennyire hiteles, (kongruens), amit mondanak?

05: A pesti srácok egy szar, ebben mindenki egyetért, különben javaslom Neked Gulyás Marci interjúit. Ott kiderül, rendesen beégnek a kormányközeli újságírók.

06:
Dudi szerintem itt médiakritikát folytat, és nem propagandát. Mert propaganda dől mindenhonnan, akár kormánypárti, akár ellenzéki oldalról van szó.
Minek gyarapítani a propaganda oldalakat?

07:
Az, hogy többen egyetértenek Dudival, az nem biztos, hogy izgalmas beszélgetést szül, ebben igazad van.

08:
De nem lehetne ellenvéleményed kevésbé kiszámíthatóan közölni?
Mert ettől lesz unalmas a közöttetek lévő csevely.

09: Az biztos, hogy Duditól ne várd, hogy "beszólt a potrohásnak, a maldivra repcsizések nem zavarnak."

Mély tisztelettel, ténleg, nem bántásiból.
Értem, ha felháborodsz (jogosan) bizonyos dolgokon, de ne legyél amiatt frusztrált, hogy Dudi meg nem arról ír, amiről szeretnél hallani, hanem arról, hogy mennyire primitíven artikulálódik mindez a médiában.
Ki a faszom az a Dzsordzs Klúni, egy pojáca, egy színész, egy senki. Akárcsak Eperjes.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2021.02.13. 19:00:13

@heki: Vagy trágyának! Odabassza a pógár a bokor tövibe osztjóvanakkó.

heki 2021.02.13. 19:07:35

@don Fefinho: Ja eh. Anyám rakosgatta zaccot a muskátlik alá mindég, de nekem nincs muskátlim, mert én nem gondozok se nővényt, se állatot, a gyerekeim meg valahogy felnőttek, így marad a bőrradír funkció.

Picsaember 2021.02.13. 19:19:42

@heki: s miként tisztítja a kávézacc a lefolyót?

Frick László Intézet 2021.02.14. 06:44:04

@Mata Hariette: A Maldivra repcsizések zavarnak -elejitől fogva.Még azt se tudtad, hogy van,amikormárzavartak.Teljesen be van szűkülve mára tudatod a gyűlölségben.

Frick László Intézet 2021.02.14. 06:57:35

@Mata Hariette: Nagyon fontos,hogy KlúnivalSEMMI BAJOM nincsen.Nemhibáztatom.Ezzelmindenkiígy van.egy kedves fiatalújságírópár,kapta Minőségi Újságírás díjat Olyan Aranyosok-tól.Akikkelhűdesokmindenben egyet értettek. Klúni is olyan aranyos,kedves embereknekdolgozik.Ezeka kedves emberek egy véleményen vannakKlúnival,segyteni kella Harmadik Világszegényeit, Fairtrade... környezetvédeelem..a fehér emnber ősszes bűnei,kivétel nélkülmindenben egyet értünkKlúnival.Klúni találkozik ezekkelaz emberekkelegyüttműködnek,producelik,a Nestléemelót isők szerezték neki,mutatjáka számlát,ahováutalni kella gázsit,az összes Nestlée-spénzétfelzárkóztatásra,a szegény elnyomott barna embereknekmeg ilyesmi.És ezekakedves,bájos,Olyan Aranyosdefleg Schlangeemberek,akörmüktiszta,alehelletükédes,a kacagásuk csilingel,az ottthonuk fehér éssötétbarna,organikuskellemes,rusztikus, spanyolkaliforniai stílusúnagyon soknővénnyel,makrobiotikusan zölden étkeznek,a WC-ta fürdővizükkelhúzzák leés Fred-nekamammutfenyőnekegy 102000 Dollároskomplett felvigyázórendszere van a tápoldatokkalmeg minden és 30éves mexikói összeszerelés GolfCabriolé-valárnkmeg ilyesmi.

TRudod,ez úgy működik,ahogy MArtinnál és Beánálisműködik,hogy megbeszélikés felsorolják,plkik az autoriterek,és Klúni miért ne hinnéel, hogy Bolzanáró autoriter. Hiszen olyan aranyosember mondja. Felsorolja mind az autoritereket,Bolzanáró,Trump Putyin,Erdogan Duterte Orbán Babis ,részben a lengyelekkelis baj van,de amúgy rendesek,mert etetikaz amerikai hadsereget.

Pl ha Klúnival beszélhetnék egy negyedórát,szarnéka Nestlée-remeg aKoözép-Európáról valóismereteiremeg mégOrbánra is.

Ha kapnékKlúnivalegy negyedórát,azonnala Catch 22 -rőlkezdenékel vele beszélni,kíváncsilennék arra,hogy miért herélte ki. Annak idején már részt vett,akkor csak mozgatott színészként a Solariskiherélésében.Errőlbeszélgetnék vele,hogy Olvasta-e a Catch 22-t és mi a véleménye?

lehet,hogy te minden nap belehalsz Orbánba

Vagy Erdogánba

Én nem.

Ha egy kapcsolótáblát tennénekelém,amiben kiiktathatnám az autoritereket, nem bírnék a felelősségsúlyával.

Klúninak nemannyira nehéz ez,őneki elmagyarázták az Olyan Aranyosemberek,hogy ez egyvonal, Duterte Bolzanáró,Trump,Putyin,Erdogan.

Velem az a baj,hogy én még azt is tudom,amitKlúni nem:Az Olyan Aearnyos emberek nem csakúgy ex hasrá vannaktéve egyvonalra Milo Minderbinderrel,hanem ők magukazok.

Marttin és Bea úgy érzik, hogy egy újjabb magaslatára hágtakfölakarrierjüklépcsőjének ésmegérdemelték,mert ezek tényleg jó emberek. Hiszen olyan aranyosak.

Mertnemlátták,ahogy ezek az emberekaliftben összenéztek,de én láttam.

Frick László Intézet 2021.02.14. 07:00:59

@heki: @Mata Hariette:
A grófnő,mint szexuális nyomorgóférfiak apornót,élvezni jár forrásokra,amikazt írják,amitőakar látni.

Ideki van írva:Az,mit nem akarnál látni.

KI VAN ÍRVA

nem az van kiírva, hogy gyere Mata ,mertittugyanazt olvasod,mint akedvencpolitikaipornómagazinjaidban

ideki van írva, hogy amit nemszeretnéllátni,itt arrólírnak

És a pesti srácoksem szeretnék ezt látni.
Egyszerűen az, hogy én potohás szócső vagyokmeg azt írom,amit a pestisrácok..még hazugságnaksejó,annyira nemigaz,hogy védekezni semkell.

2021.02.14. 11:12:12

@heki: szerintem ne akarj mediálni közöttünk, nem is értem, hogy miért akarsz.
Dudi ráállt egy vonalra, hát legyen, az érdemi kommentelők kikoptak nagyrészt innen, végül is, ez csak egy blog, ahová mindenki azt tölt fel, amit akar.
Évekig jól szórakoztam Dudi írásain, de már belefakult abba, amiről azt hiszi, hogy "hűdemegmondja" meg "amit nem akarnánk látni" de igazság szerint, tele vele a hegyoldal, ha Klunit kell basztani, hát klunit basztatja, és ő ezt valami egyedi és forradalmi tettnek érzékeli.

Serény Vélemény 2021.02.14. 11:24:36

@Mata Hariette:
Evangéliuma:23:24 Vak vezérek, akik megszűritek a szúnyogot, a tevét pedig elnyelitek.

Frick László Intézet 2021.02.14. 15:08:44

@Mata Hariette: ...ha azt rónám felneki,hogy nemtudja Európatörténelmét,az lenne basztatás.

De még azt sem rovom felneki,hogy az egyik legaljasabb globális világkonszernnek dolgozik,sőt,meg magyarázom,az ő szavaival: ez is csak egy munka.

Megmutatom, hogy az emberekazt,akipénzt ad nekik,egybőlolyan aranyosnaklátják.

Most a Székes a FényesA Szabadváros kiválasztott 5-6reklámhajléktalant,adottnekiklakástbebútorozva,megcsinálja a reklámriportota Házon Kívülazzal,hogy bezzeg Soroksár fideszes önkormányzata a mit.Nem azt,hogy hanyadikkerülte,hanem így:Soroksár,hogy Iszos Julis ne tudja Budapest a fényes a fővároshoz kapcsolni hogy mennyir Fényes A Sötétségbe Burútt A Város, ha megengedi ezt a nácikerületének(a büdös svábok,ugye,Lagzilajcsiland,nemhiába...) mertott bezzeg űűűűűdözika hajléktalant.

T.alat púsztúlottak, őőőte a Zóbbáőket (a hajléktalanokat) K.mehg gyógyíccsa ingyenlakással.Meg húdeodafigyeléssel.

Namajd ez, holnap,mertez egy szint lépése

lefelé,mármint a Házon kívül c. agitációsműsor részéről.

heki 2021.02.14. 15:34:31

@Mata Hariette: Sejtettem, hogy ez lesz a válasz, hogy minek akarok mediátor lenni, hát talán azért, mert kedvellek bennetek, virtuálisan, persze, de mindegy.

Kluni basztatásáról csak annyit, hogy itt, dudi oldalán olvastam először, hogy klúni hazug kávéreklámhoz adta az arcát, hazug módon, semmilyen kormányközeli (mandiner, pestisracok, origo stb.) oldalon nem olvastam ilyet.
De lehet, hogy nem figyeltem eléggé, mert a fent említett oldalak, ehm, hogy fogalmazzak, nem egyenletesen magas színvonalúak. :)

De továbbra sem értem, mit írjon dudi, amit a 444-telex-hvg viszonylag jótollú újságírói már megírtak?
Minek?
Dudi védelmében az ilyenfajta írások nem nagyon jelennek meg a kormányoldali médiában, mert az olvasóik felháborodnának, és nem is akarnák érteni.

Van mondjuk egy-két portál, ahonnan nem tiltották ki, pl. az azonnali.hu (Ungár Péter tulajdonában).
Persze, hogy ismétli önmgaát, ahogy mindannyian, te is. písz

heki 2021.02.14. 16:09:28

@heki: meg ahogy én is ismétlem önmagam. písz

2021.02.14. 16:39:23

@heki: akkor próbálom világosabban, hogy értsd
1. Most direkt utána gugliztam, Kluni 2006 óta a nespresso reklámarca, én bő 10 évet mondtam volna, de ezek szerint még régebben, és mindig is környezetvédelmi probléma volt a kapszulás kávéval, én pl. szeretem, de pont emiatt nem vettem ilyen kávéfőzőt, mert pazarlónak tartom a csomagolást. De 2006 óra SOHA nem volt vele baja Dudinak, PONT akkor kezdte el csípni a csőrét a nespresso, mikor Kluni beszólt a potrohásnak

2. Ahogy mondtam, ez egy magánblog, Dudi azt ír bele, amit szeretne, arról, amiről szeretne és úgy, ahogy szeretne. De valahogy úgy képzeltem sokáig, hogy valamiféle dumcsi alakulhat ki egy cikkről, akár pro, akár kontra.

Ellenben jó ideje BÁRMILYEN hozzászólást teszek, bevágja szó szerint szinte ugyanazt az unalomig ismételt panelt, "agymosottjógyerekgyűlöletbetegpiolósjolijógyerekmagazin" satöbbi

De én vagyok a marha, hogy évek óta úgy gondolom, hogy egyszer majd még fogunk tudni dumcsizni.

Ellenben elkezdtem nézni egy remek sorozatot a meditációról, és megvilágosodott, "let that shit go" ez egy játszma, Berne-i értelemben, SOHA nem fog nekem érdemben válaszolni, soha nem fogunk tudni beszélgetni, Dudi nem beszélgetni akar velem már nagyon rég, csak végszavazni kellenek neki ide azok a kommentelők, akik nem értenek vele egyet.

Dudi nem beszélgetni, hanem NYERNI akar ezekben a kommentekben, beletaposni a másikat a földbe, hogy a fal adja a másikat...szóval ez nem dumcsi, hanem a részéről kőkemény csörte, és biztos neked is van olyan ismerősöd, akivel egy sima társasjátékra nem lehet leülni, mert tombol, ha nem ő nyer, na Dudi is ilyen

Na, szóval, időnként még vezet a megszokás, és hozzászólók a cikkekhez, de eltökélt szándékom, hogy kiszokom innen, tényleg "let that shit go " stilusban.
Én beszélgetni szerettem volna itt, nem meccselni. Ő meccselni akar.

heki 2021.02.14. 17:09:10

@Mata Hariette: Ok, értem, de én naív idealista vagyok, hiszek a kommunikácó erejében.

Szóval, az hogy Klúni 15 éve reklámarca a Nescafének, az ő egyéni szoc. problémája legyen, tudom, milyenek a színészek, egy fiatalabb színészt kérdeztem, hogy milyen szar és káros reklámban szerepelt: nem érez-e lelkiismeretfurdalást? - nem is értette a kérdést.

Az viszont, hogy ebből a Buta Színész Vagyok Bármit Megcsinálok Pénzért szerepből a média rángatta át klúnit, mint hiteles megmondóarcnak, hát ugye ezt nem tagadod?

Engem egy színész se hat meg, akár mit ír a kezére, akár a környezetvédelemről papol, sőt, már iskolai botrányt is okoztam, (mint tanár), mert eljöttek a helyi zöldek környezetvédelemről beszélni, pl. arról hogy az alumínium előállítása mekkora környezeti lábnyom-katasztrófa, autóval jöttek, volt egy hatalmas alumínium állványra szerelt kivetítőjük, azon osztották az észt, és akkor rákérdeztem, hogy nem éreznek-e ellentmondást aközött, hogy mit mondanak és mit mutatnak? (A diákok röhögtek, a biológia tanár meggyűlölt, ő szervezte.)
Szóval Klúni kinek hiteles, vagy bármelyik színész, vagy politikus? He?

2021.02.14. 17:56:26

@heki: kluni ügye teljesen lényegtelen.
De ahogy te is írod, a kommunikáció ereje.
És ha valaki nem kommunikálni,hanem kizárólag játszmázni meg nyerni akar, akkor kell hozzá egy partner, aki meg hajlandó boxzsákként végszavazni neki.
Na, ebből lett elegem. "agymosottjógyerekgyűlöletbeteg" satöbbi
Szerintem érted, hogy miért igyekszem nem dumcsizni itt, és miért próbálok leszokni arról, hogy ne kommenteljek ide.
Bármilyen jó szándékú is vagy, meg bárhogy akarsz mediálni, ezt eldöntöttem. Kiszállok a játszmából.

heki 2021.02.14. 18:00:44

@Mata Hariette: okéka, de a kommunikációs játéxabályok akkor mindenkire vonatkoznak, ugye? Rám is, rád is, mindenkire, hát nem?
písz

heki 2021.02.14. 18:04:42

@Mata Hariette: ja, és néha úgy érzem önkéntes, lelkes boxzsák szerepére jelentkezel, mondom szelídséggel, nem?

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2021.02.14. 19:21:31

@Mata Hariette: A másik az ilyen: vrtít, félrebeszél, és nem az igazságot keresi, csak le akar nyomni. Bárcsak mindenki más is olyan lenne, mint mi; de direkt nem.

bunkonyilas.blog.hu/2021/02/12/de_de_de_a_masik_is

heki 2021.02.14. 20:49:03

@Mata Hariette: ez szép, ez az áldozati szerep, de te is verbális agresszióval élsz soxor, má' bocsika.

(Erre a blogra az ember nem biztos, hogy szórakozni jár, hanem mondjuk szórakoztató módon tud meg bizonyos dolgokat, amik érdeklik, vagy amiről eddig nem tudott, de nem szórakozásból, mert dudi abszolút nem felhasználóbarát módon ír, nekem, mint tördelőszerkesztőnek is, a szép, tiszta, átlátható, esztétikus, egyértelmű szöveg az ideám, és dudi direkt keresztbe tesz ezeknek, próbáltam kéziratát megtördelni, hát nem ment. Szóval szellemi erőfeszítés kell a szövegeihez. Tehát nem szórakozás.)

A szórakozás az a blikk, meg egyebek. Vagy pornócsatorna nézegetése, vagy gasztrobloggerek okosságai, vagy világjáró pszeudo-hippik majdnem-valós élményeinek leírása, szerintem, az szórakozás.
Ezek szórakozások, ahogy múltkor szórakozásból megnéztem egy youtuber földműves videóit, hogy hogyan kell krumplit művelni, de tudom, hogy sose fogok a kertembe krumplit ültetni, mert lusta és béna és buta vagyok az agrokultúrához, általában a gyakorlati dolgokhoz, de most szombaton sikerélményem volt, mert fel tudtuk tenni együtt, apa és fia az új mosdókagylót, igaz, hogy megnéztem előtte az OBI oktastóvideóját, hogy hogyan is kell, de feltettük, és a problémákat (szivárgás) is meg tudtuk oldani.
Ezért sajnálom, ha durcis veszekedésbe torkollik a beszélgetésetek.

Na, mindegy.

Frick László Intézet 2021.02.15. 09:50:51

@Mata Hariette: Te nem vagy verbálisan agresszív.A potrohás geci,az mirtuszolajos kenyegetés,mi?
Egyszerűen:elveszítetted a valóságérzékelésedet,már nemhogy azt nem látod belevakulva a gyűlölségbe,amit én MUTATOK
már saját magadat sem észleled.
A saját szőrsapód szőre lőg bele a szemedbe,de neked oszt mindenki szőrsapós,aki nem azt az 1-et érti,amit te is csak közvetítesz,mert úgy hallottad.

Frick László Intézet 2021.02.15. 10:49:25

@Mata Hariette:
Nem gondoltam,hogy a potrohás alatt engem értettél volna bármikor.

Képtelen vagyokkicsalni téged a buborékodból...még egy pillantásra is. Tényleg inalmas ez,hiszen mikormutattam már az orbáncentrikus Világkép -ben. te az Orbáncentrikus Világkép alatt élsz,szerintedminden rossz orbántól való illetve az mind jólehetne, ha orbán nemlenne

szerintem meg annyit orbán nemér,hogy az életünk így rámenjen,ahogy a tied pedig ezek szerint menthetetlenül rá is fog menni.

Wildhunt 2021.02.16. 09:11:58

@Frick László Intézet: várjál, hogy herélte ki Klúni? Nem csinálhatott főszereplőt egy mellékszereplőből.

Frick László Intézet 2021.02.16. 15:56:39

@Wildhunt: Rendezte és lényegében a produkciója volt.Néha arra gondolok,összesen annyi a célja, hogy le fogjaárnyékolni az igazit az internetes keresésben.Túlságosan aktuláis Mike Nichols filmje és ritka-jóa daptáció.A Klúnié meg szarnak is steril. Még komposztba se jó.

Wildhunt 2021.02.16. 22:33:43

@Frick László Intézet: nem tudtam. Soha nem nézem a stáblistát. Így világos!

Frick László Intézet 2021.02.17. 06:36:38

@Wildhunt: Néha csak a stáblistát nézem. Ha nemelég részletes,akkor az imdb-n.

Azt még tudnod kell,hogy Amerikában (is) vannakproducerifilmek,akikösszedobják apénzt,lényegébenmindenbebeleszuólnak,a valódititkos rendezők ésakiki van írva rendezőnek...vagy a színészeknekosztogatnak extrapénzeket és akkorki vannakírva rendezőnek,bizots elbohóckodtakott,hogy most ők rendeznek

de az igazi rendezői munkát az alkotó-kreatívshowrunner producerek végzik,a director egy speciálisasszisztens csicska.Vagy,ismétlem,a valamelyik vezető színész a sorozatból.

Most megnézem,mennyire árnyéklja le Klúni Catch 22-je az igazit:Már 50%-ban.
süti beállítások módosítása