2021.01.20. 13:42
iskolaügy -slight return
Gondolj az SZFE-re -megvan?
Gondolj a színházi avangár'ra,aminek az alapja a szövegnemtanulás és rögtönzés.
Gondolj az iskola 150 éves értékeire -megvan?
Gondolj arra, hogy "Nem fogjuk be a szánkat" és a maszkon egy kéz van, ami befogja a szájat.
Gondolj arra, hogy ebben az iskolában vizuálisművészeket is képeznek -megvan?
Akkor a vizuális nyomorra, ami a piros-fehér szalagok, azok az ákom-bákom betűk a kartonlapokon.
Gyújtóhangú felolvasások és hogyan olvasva? -alsó tagozatban 4-es.
Alá és az is jóindulattal.
Nem az egyetemekkel van itt a baj ésmég csaknemis a középiskolásfokkal és nem harminc éve van már a baj...
Nem annyi a baj,hogy mit nem kezdtek el, hanem az, hogy soha, semmit nem is fejeznek be.
Ez a kétszáz éves hagyomány gyerekek ??4!4?, hogy nem vagyunk képesek élő-függő beszédben a saját szavainkkal papír nélkül "rögtönözve" [=megtanulni kívülről azt a pár kurva mondatot, színészek!4?!??4!4 azt!] elmondani az állítólag saját gondolatainkat már?
És akkormost a többi jiskolákokba is a szájbefogósmaszkokat, hogy a hülyék össze tudják már kapcsolni az egyszer bevált jólsikerülttel.
"Gyárekëëëk!"
/Öveges József piarista tanár/
1 komment
Címkék: iskola magyar történet gyerekkatonák magyarszar iskolapélda jógyerekújságírás jógyerekműveletek gyújtó hangú felolvasás
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Serény Vélemény 2021.01.20. 13:51:43
www.youtube.com/watch?v=YHeqBRmRiTI
szóval lehet, hogy énekel egy kicsit, de folyamatosan, természetesen néhány vágással tud gyakorlatilag húsz percen keresztül beszélni az általa preferált témában.