Az oiropid pinaizom viszonyok közepette ma már nehéz elképzelni,de ebben a pillanatban is valami 333 millió nő menstruál bőszen mindenféle betét és tampon nélkül.

A natív amerikai nők az oiropidok érkezése utáni 200 évig csak akkor kötöttek föl havikötöt, ha 20-30ezer szökelletnyit kellett futkározniuk rágcsálóvadászat alkalmával. Akkor is a havikötőjük BELSŐ FELE VOLT HÍMZETT: Mert nem purcogtattak rá.

Azoknak a korszerű,modern, hosszúhüvelykujjú nőtársaimnak,akik nemtudják elképzelni, hogyan lehet minden nélkül csakúgy mensizni a világba, egy egyszerű  Öveges--kisérlet:

1. Igyá vizet baz'meg!

2....úgy,és ne nyeldle mindet, hanem  tarts a szádban vagy két kortyot, aztán csinálj bármit a szobában anélkül, hogy kiengednéla szádból vizet... Neeeem, dehogy,a telókádat nem kell letenned egyik kiskezedből sem!

... megvan? Nalátod!

3. Jó,akkor képzeld el, hogy a pinádban elvileg három ilyen gyűrűs izomsor lenne, ami a szád az 1. Ja, hát igen,lennének még ilyenek,pl a vádlidban is lehetne izom, vagy ha tudnál egy felülést, beszélhetnénk hasizmodról is.

 

Csak ugye te annyira korszerűmodern jövőbevezető vagy, hogy nem csak a pinádban, de az egész szülőutadban nincsenek már izmok,

picsa.jpg

VISZONT A TELÓKÁMAT ÉN SE TESZEMLE SOHAA!

 

Gratulálunk!

Huncut nő? -ne basszátok meg...

Jaj, aztán nehogy engedjél a nácikényszerítésnek és rakásra szűjjed az egykédet. Védd a Földet a fajtádtól, ne hagyd, hogy 12Milliárd ember népesítse túl a Földet,jólesz az a zseniálisan egyedülálló és megismételhetetlenül egyedi fajtád nélkül 11 Millárd 808millióban is!

De ne élő kisállatot vegyél,inkább plüss valamit!

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr5916395346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2021.01.19. 08:25:19

Én javasolnám,hogy hogy kicsit kilépve itt a trump-putyin-potrohás szentháromság köréből (fehér, magukat felsőbbrendűnek képzelő, idősödő, erőszakos, seggfej palik)ne a nőket ekézzük folyton, hanem beszéljünk talán arról, hogy egy középkorú férfinak milyen problémái lehetnek a záróizmaival :D

2021.01.19. 08:26:57

Mindig te beszélsz az újságírói sajátélményről. Ne a női "nehéz napokról" cikkezz, hanem a saját nehézségeidről. Mennyivel őszintébb lenne a témaválasztás :D

Serény Vélemény 2021.01.19. 08:55:31

Utoljára huncutok az ácsok voltak, akik ugyebár méregdrágán adták a forgácsot...

www.youtube.com/watch?v=58Dm2E5dJ50

Frick László Intézet 2021.01.19. 11:26:52

@Mata Hariette: A középkorú impotens vén szarzsák prosztaták a netokrácia szempotjából érdektelenek, nemlehet őket a szaósölmédián keresztül behülyíteni.
van olyan vén szaros,aki még a Szovjetúnió történelmét meg a földrajzát is ismeri, valamit el képes különböztetni Kelet-Európától Közép-Európát és a Balkánt. Sok vén szaros még azt is tudja, hogy a Szovjetúnió filmművészete máig hatással van az egyébként filmművészetre,ami nem a Trónok harca vagy NetFlix termékek.
A legrohadékabb szart se érő geciládák pl tanultak politikát és tudják, hogy miből áll a pl politikaimegfelelőség nyálasan stréber blattolása,ami most eszeveszetten folyik az USÁ-ban.

Olyan vén geciket is ismerek,akik tudnak nézni feliratos filmet.

Arról nem is beszélek, hogy mekkora egy geci öreg nénik vannak,akik 30évet lemenstruáltak anélkül, hogy ebből egyszer is műsort csináltak volna.

Hát még a fejletlenvilág fejletlennői,akik kultúrájában nem szokás dicsekedni egy nőnek a menstruációs idiótizmusával és akkora a társadalmi szolidaritás, hogy ha egy iskoláslányra rájön a mensi,16 másik lány ad neki minden cirkusz nélkül ilyenkor betenni valót. mert ott még nem marketing duma csak a társadalmi szolidaritás, hanem csakúgy van,mint pinában a szaft,amit nem a boltban kell megvenni.

Azokról a tök elmaradott társadalmakról ne is beszéljek, ahol a nők megszagolják a sajátpinájukat és nem költenek a gyógyszertárban indikátorokra, hanem az anyukájuk megtanította nekik, hogy melyik szag a gombás és melyik a bakteriális (csakmás szavakat használva) és arra milyen gyógynövény készítmény kell.

De még egyszerűbben nem szenvednek annyira a kóros hüvelyi szárazságban,mint a modern európai nők a sok és tök fölösleges pinakozmetológiai szer VÁSÁRLÁSÁTÓL és REKLÁMmeg internetes hypochondra generátor "blog" hatására, tehát a pinjuknak még

ÓCSKA ELMARADOTT SAJÁT BIO

védelme van és nemboltban kell megvásárolni.

Tudod,amit mutattam:

1.Öldd meg a hajad festékkel!
2. Vegyél rá revitalizálót is!

Ezt a marketinget másolja a pinakozmetológia.

Serény Vélemény 2021.01.19. 11:36:12

@Frick László Intézet: Szerintem tévedsz, mindenkit be lehet hülyíteni szosőlmédián keresztül. (már aki használja, azt biztosan.)

Frick László Intézet 2021.01.19. 12:06:55

@Mata Hariette: @Serény Vélemény: Nincs messze az idő,amidőn 1,2 M letöltése lesz a rájzappos influenszerinának,aki felfedezi, hogy bajban akár háztartási vattából is lehet egy tépetet alkalmazni.

Bioverzió: gyapotot.
csak ne felejtsék el fosztani is

Szorgalmas Gyémánt 2021.01.19. 12:09:15

@Serény Vélemény: A szosőlmédira való reigszráció már önmagában az elhülyítettség egy foka.

Serény Vélemény 2021.01.19. 12:14:03

@Frick László Intézet: wmn-t mazochizmus olvasni. Az a szabaccság, hogy betét nélkül tud menstruálni.

Frick László Intézet 2021.01.20. 05:50:11

@Serény Vélemény: Mindenkit nem lehet hülyíteni a szaósölmédián keresztül,plakinekvan memóriája és tud olvasni is,azt nehezen.

egy példa:
@Mata Hariette: a különbözőnikkjein meg a fészbúkon hat éven át írta le, hogy ezeka múlt hétena nyírségben kibasztak egy iskolaigazgatót.

Viszont akinek van memóriája és tud olvasni, az 2012-től 2020-ig 2027 esetben olvashatta azt,hogy ezeka múlt héten kibasztak egy iskolaigazgatót a Nyírségben és a szegény iskolaigazgató,akit ezek kibasztak a múlt héten,pl 2017-ben az a kurva Rózsika a fidesz bassza anyját, az.

vagy plaki tudja a történelmet,az röhög az olyan trükökön, hogy beöltöztetnek egy maskarát,aki arról beszél, hogy ő Trumphíve és így fog menni Biden beiktatására. Főleg, ha ráadásul a szocializmusban lett ivarérett.

Frick László Intézet 2021.01.20. 05:51:21

@Serény Vélemény: @Mata Hariette: A rájzap reklámokat levették az amerikaimédiában, azt lenne jó tudni, hogy a Capitolium-i színjátékhoz képest mikor.

2021.01.20. 09:41:05

@Frick László Intézet: többször elmondtam már, amikor mondtam, hogy rózsika egy HP és bedönti az oktatást, akkor ugye HUHOGTATTAM AJVÉKOLTAM RINYÁLTAM HISZTIZTEM.

Na most nézd meg szépen, hogy amit tolni akarnak, a szakképzés

nincs portfólió
nincs előmeneteli rendszer, életpálya
nincs minősítés
egyedi munkaszerződések vannak oktatókkal

nem basztják a pályakezdőket a gyakornoki évekkel minimálbéren....

csak erről KUSSS van...ugye...

de mikor ezekről beszéltem,hogy öntökönszúrás, nem fognak normális mérnök vagy közgazdásztanárt találni ezekkel a basztatásokkal, hogy kijön az énekszakos alsós Piri néni a te szakmai órádat "minősíteni"...
és érdekes, alig 8-9 év kellett, hogy belássák...te még le vagy maradva egy kanyarral, nem tudod, hogy már LEHET basztatni rózsikát, rájöttek, hogy rossz volt az irány

alig 8-9 elcseszett év kellett hozzá

én büszke vagyok rá, hogy tartottam magam az elveimhez, és pedagógus EGY-ként hagyhattam magam mögött ezt a trágyadombot, nem törtem be, nem minősíttettem magam Sanyi nénivel, aki alsós természetismeret szakos, meg drámaped. tanfolyama is van. De jött volna ENGEM minősíteni :DDD

2021.01.20. 09:42:49

@Frick László Intézet: ja, és nem szükséges újra begépelni, hogy zaj van a folyosón, köszönjük, hallottuk kb 356-szor, felesleges ismételni magad.
Ja, megújulni nem tudsz :D
Jönnek mindjárt a panelek - micsoda panelpuffogtatás lesz itt mindjárt :D
Beleremeg a gépház :D

Serény Vélemény 2021.01.20. 10:50:40

@Mata Hariette: "pedagógus EGY-ként hagyhattam magam mögött ezt a trágyadombot, nem törtem be, nem minősíttettem magam Sanyi nénivel, aki alsós természetismeret szakos, meg drámaped. tanfolyama is van."

vö:"Ja, megújulni nem tudsz :D"

Az ált. isinkben volt egy _jó_ pedagógus, ő pl. tudott portfóliót írni, és belevette - azt amit ÉN és a nagyfiam honosított meg egyébként az egész iskolában: hogy a gyerekek prezentációt tartanak egy témában.
Pedig télleg nyugdíj előtt állt néhány évvel...

Serény Vélemény 2021.01.20. 11:22:03

@Mata Hariette:

index.hu/gazdasag/2021/01/20/az_fog_donteni_hogy_lepattanak-e_rolunk_a_virusok/

"Magyarul nem kell tartanunk tőle, ha ez jut el a lakossághoz.

Nézze, a tudományos felháborodást az váltotta ki korábban az orosz és a kínai vakcina kapcsán, hogy úgy kezdtek el oltani velük embereket, hogy a humán klinikai vizsgálatok harmadik fázisának adatait nem publikálták. Elvileg lementek ezek a vizsgálatok, de a kutatók nem tudták elolvasni őket. Jó eséllyel a Sinopharm egy jó vakcina. "

TEHÁT röviden és velősen: az a netokratív hisztériakeltés, amit a jóóldal a saját agymosottjaival csinált, alapjárati hazugságokon épült - mondjuk ahogy szokott.

NEM az volt a _TUDÓSOK_ baja, hogy nem voltak harmadik fázisú vizsgálatok, hanem az, hogy ezek eredményeit nem publikálták.

ÉS erre az egyszerű dologra épült a "nem transzparens" c. hisztériakeltés. Az eu-s és a magyar engedélyeztetéshez nyilván ezt a dokumentációt át fogják adni/adták.

2021.01.20. 11:50:14

@Serény Vélemény:

....TEHÁT röviden és velősen: az a netokratív hisztériakeltés, amit a jóóldal a saját agymosottjaival csinált, alapjárati hazugságokon épült - mondjuk ahogy szokott.

na ilyenkor döntöm el mindig, hogy nem beszélgetek veletek, mert nézzük csak meg
jóoldal
agymosott
netokratív hisztériakeltés

én meg erre azt mondom PANELPUFFOGTATÁS
na, léptem
szabin vagyok

Serény Vélemény 2021.01.20. 11:58:38

@Mata Hariette: "Nem transzparens"

EZT te is mondtad!

Én műszaki értelmesként azt mondom, hogy ha beoltottak már x millió embert, és az x millióból nem halt meg z, akkor jöhet.
NEM biztos, hogy benne lennék az első 10, vagy első háromezer, vagy első harmincezer beoltottban, de szívesen benne lennék a második-harmadik millió között - ha ez az ára a korlátozások enyhítésének ezáltal a gazdasági válságból való kikerülésnek, ami pedig további legalább 10 év o1g miniszterelnökséget is jelent.

Frick László Intézet 2021.01.20. 12:04:16

@Mata Hariette: Alapvetésem szerint a gyermek ártatlan ésamit a gyermek "produkál" az mindössze a szülők és a gyermekkel időközben foglalkozók,pl óvónők, dadusok, tanítók és tanárok műve.

Iszonyú sokat csépeltük már a töreket ezügyben.

"Rendszerszinten" félévszázados problémákat görget az oktatás és az iskolaügy."Titok"hogy mi történik az iskolákban,köd és katyvasz, dumapolitika ésmellébeszélés,aki nem tudja,az tanítja,mit kéne,aki tudja,azt mondja, hogy a környékérenemismenne az iskoláknak az állapotok miatt.

A "végén" kijön a produktum,valamikor az az egyre későbben felnövő gyermek elvégzi az iskoláit a tökéletesen mindegy,a papírjain milyen eredményekkel.

Ez már 50 éve így volt, hogy az orvosi egyetemet8 év alatt átbukdácsolt gyönge kettessel végzett zseniális körzeti orvos lett valamint a négy szakvizsgás vörös diplomásmeg egy nagy nulla (még embernek is)

Amit te erőltetsz, az politikaikommunikációpolitikai céllal...meg "kielégüléssel"...

Itt van rögtön az "egészségügy"-ünk is az örökölt rendszerproblémáivalmeg a hálapénz Rhoduszá-val, hic ugrandusz és valahogy senki nem akarja a cselekedeteivelis a hálapénz,a paraszolvencia megszűnését. A szájával azt beszéli,a kezévelmeg az ellenkezőjét csinálja.

Miközben felgyorsulnak a dolgok,pont azok az emberek,akik "végeztek" valamivelnemakarnak tanulni.

Pl azt hiszik,hogy ezt az életüket már kihúzzák a "Végképplemaradunk a Nyugat"-tól c.rizsáikkal, amik beváltak mondjuk 1980-és 2010. között.

És megint ott tartunk, hogy néha hátrány az, hogy "lemaradtunk" a NYugattól, sokszor meg előnyünk,amit vagy nem szabad felismerni vagy ha felismeri bárki,akkor kussolnia kell róla.

Beszélsz az iskolákról, de igazából az iskolaügyből is összesen annyi foglalkoztat téged,amibe hátha bele tud rohadni a potrohásod.

Közben szerintem az a legnagyobb gond -és ilyen még nem volt a modern emberiség történetében, hogy egy nemzedékképes hülyébb lenni 30 éves korában,mint volt 20 évesen. Egyszerűen a szaósölmédia,amédianyomás,a netokráciaképes elhülyíteni egy embert egy élethetedén vagy évtizedén belül.

15 éve nyomod ugyanazt a dumát és lehet, hogy pl 15 ébvvel ezelőttmég jófizetéssel a pályán lehetett vplna tartani tanári papírosokat, de pl egy ideje viharosan terjed a "nincs az a pénz!" trend,évrőlévre négyzetesen szaporodnak azok a tevékenységek,amiket a gyerekek nincs az a pénz, hogy végezzenek.

Tulajdonképpen az "alapelveket" ki lehetne húzni kalapbólis, bármelyik egyformán jó vagy rossz, csak legyen már és egy valamit vigyenek már végig, ne ez a húzd meg-ereszd meg, felibe-harmadába, nekifogunk félbehagyjuk, odakenjüök és nekitámasztjuk,a harmadánál bevezetjük,kétödönél kivezetjük... Azt írta az újság, ezt adta ki a google,mondta a neves professzor.

30éve az volta gond, hogy a gyömgébb általános iskolákban3-4. osztályos gyerekek nem teljesítették az elsősminimumszintet

és 2009-bven az volt a gond, hbogy tanítóképzős hallgatók nem teljesítették az alsó tagozatos 4.osztályos olvasás minimum követelményeket.

Ahogy már mutattam: Ha egy gyereket IGAZÁN érdekel egy terület,lehet, hogy többet tud,mint maga a viszgabizottság, ami vizsgáztatja ilyen terület pl az autószerelés,demég jópár ilyen szakma van.

Te a politikába akarsz belehalni és politikai reklámdumákat szajkózol. Amiket azért hazudgálnakössze,hogy hátha sikerülOrbánék karakterjein faragni,lásd,amit Novákra okádasz meg a fideszes nőkre és emlékezz,amikor meg az volt a bajod, hogy miért nincsen nő a fideszpolitikába és emlékezz:Meg is mondtam:ne is legyen,mert azt kapná, amit tőled kap ésmit kaptőled? - amit az újságban olvasátál rosszat,azt ismétled el.

Odakünn meg a valóságban vannakmég szülők,akiketérdekela gyereke és úgy rohangál "gyalog" éskutat egy még igazióvodát vagy legalább valódi óvónőt,meg jó iskolát vagy legalább egy jó tanítót. Őssze-vissza fuvarozgatják a szülők a gyerekeiket,afélország gyereke nem a körzete iskolájába jár, hanem egy másikba vagy más településre vagy kerületbe és a többi.

Kit érdekelmár a rendszer?

A tanításutolsómohikánjait keresik,akikmég meg fogják tanítani a gyerekeiket. És megpróbálják oda autózni vagy buszoztatni,kavarnak,átiratják, bejelnetkeznek rokonokhoz stb.

Mutassmár nekem,,, ez a valóság.. errőla valóságról egy riportot.

Szajkózod azt, amit zárt fészbúk csoportokban egymástól értesülve szajkóznak..és kb ez a szint az "újságírás" is:Megnézi,mi az újság a fészbúkon és az lesz a riport vagy a cikk.

itt van az SZFE "ügy",ami totál politikai célú hazudozás..ki nem tudja... és kit érdekelnek a gyerekek? Senkit nem érdekelnek. És most ugyanezt a cirkuszt akarják más egyetemeken ..még cddak azt sem mondhatom, hogy belpiacos,mert főleg és inkább külföldön,idegenben vernék a palávert...

csupa-csupa kommunikációs trükközés,marketing... csak a valóságra szarik mindenki...

Szorgalmas Gyémánt 2021.01.20. 12:23:24

@Serény Vélemény: A szemfüles ingatlanosom hiszti helyett besétált a megyei kórházba, közölte, hogy oltatni jött, válasz erre: négyes ablak. És megkapta, meg időpontot is kapott második adaghoz. Velemkorú lehet a fickó.

Döbbenetes, hogy ebből az orvosi/gyártáskapacitási/logisztikai szakkérdéskörből mit képesek kreálni munkakörük alapján értelmes emberek.

Frick László Intézet 2021.01.20. 12:46:13

@Szorgalmas Gyémánt: Mióta eszemet tudom,ez az egyik élettechnikai trükköm,még eddig bárhova bejutottam Magyarországon,a lényeg az, hogy nem szabad a portán semmit sem kérdezni,mert a portás nem arra való,viszont jónagyot kell népidemokratikusan és barátságosan köszönni neki. Valamint akapu/ajtó stb KÖZEPÉT kell becélozni.

Serény Vélemény 2021.01.20. 12:47:47

@Frick László Intézet: "azt hiszik,hogy ezt az életüket már kihúzzák a "Végképplemaradunk a Nyugat"-tól c.rizsáikkal, amik beváltak mondjuk 1980-és 2010. között."

Kedvencem ebben - lehet hogy már mondtam, a nagyonzöld bezzeghollandok növényvédőszer felhasználása területarányosan. Ami még mindig háromszor-négyszer annyi, mit a magyar mezőgazdaságé. (A top Málta az unióban, de hát azon a háromszáz négyzetkilométeren nem múlik semmi.)

És most ezekhez kellene felzárkózni? A bezzegholland természetgyilkosokhoz, akik a profit miatt beáldozták a termőföldjüket, és a jó részén a földjüknek már soha semmi emberi fogyasztásra alkalmas nem fog teremni? (A tulipán egyébként ehető virág, de ki látott már olyat, hogy valaki tényleg meg is ette?)

"... eg jó iskolát vagy legalább egy jó tanítót. Őssze-vissza fuvarozgatják a szülők a gyerekeiket,afélország gyereke nem a körzete iskolájába jár, hanem egy másikba vagy más településre vagy kerületbe és a többi."

Az egyik (volt) főnököm pont ezért egyébként be van jelentve lakásilag az egyik ő főnökéhez aki haverja is, hogy a gyereke, aki egy sportos testalkat a megfelelő sportos iskolába járhasson. Nálunk a főnők = céges autó, és inkább 3-3,5-4 ezer, ojrónyi huf fizetésképpen... tehát nem arról van szó, hogy egy lakásbanazért laknak 10-en mert cigányok, hanem...

És oldd meg biciklivel, a budapesti közlekedést, mint ahogy azt kamugeri és az agymosottak képzelik... A cégünknél 3000 parkoló van, és kb ennyi céges autó... most lecsökkentik talán 2500-ra de nagy hiszti lesz belőle. (Már van is.:)

Namost plusz kétezer ember hogy tudna felférni egyáltalán az 1-es villamosra csúcsidőben? A céges autók másik része meg olyan, hogy ha kell, akkor ki _kell_ menni a szerelőnek és kész. Sőt, ha kell, akkor nagyon terepjáróval kell kimennie...

Serény Vélemény 2021.01.20. 12:51:08

Ja, és közben szerintem egyik sem abban a lakásban lakik, mert mindnek van háza valahol az agglo-ban.... :D

2021.01.20. 13:20:05

@Serény Vélemény: és honnan tudod, hány embert oltottak be, és milyen eredményekkel, mellékhatással, ha NINCS átláthatóan dokumentálva? Ja, azt írja a pestisrácok :DDD
Egyébként olvastam orvos véleményeket is, ők pl az oroszról azt mondják, elvileg jó lehet, modern technológia, a kínai fapados, nem európának készült, hanem a 3. világnak. Olvass utána

Frick László Intézet 2021.01.20. 13:24:31

@Mata Hariette: Az orosz meg a kínai ugyanaz a 100 éves eljárás. Jössz ezzel, hogy "mit mondanak orvosok".

Nézdmár meg, hogy Dr Svédmit mondott az orvosi kamarától pl.

Az internet korszakban jössz ezzel? Mire nem találok egy orvost, hogy kiszolgálja a mondanivalómat. Vagy a politikai célomat. Te is,amit az iskolákrólmondasz,apolitikai küldetéstudatod szerint szelektálod le.

Frick László Intézet 2021.01.20. 13:31:34

@Serény Vélemény: @Mata Hariette: Akkor foglaljukössze,mit tudunk:

1. csak az oiropidvakcina a jó vakcina, az egyik egy újféle,ami az elsőilyenféle a maga nemében,egy olyan gyártótól,aminek nincs vírusvakcina gyártási tapasztalata.
2. CSakhogy a jóvakcinából nincsen elegendő.
3. Előre le van szarozva ami ruszki,ami kínai, de oltásbarátok vagyunk és követeljük,hogy csak az legyen a jóvakcina,amit az oiropid intézet jóváhagy.
4. Báregyébkéntmajd valami 3Milliárd embert nem az oiroppidvakcinákkal fognak oltani,a hülye világ, az.
5. Orbán nem ót mert stajonnyok és szopja Putyint meg a büdöskínát...
6. Franciaország sem olt,mert nincsen mivel oltani és nem is lesz annyi,amennyi kellene, ha,akkor talán karácsonyra.
7. Németország olt,mert részben azzal,amit az Ónijókialkudott,részben meg fogták magukat,mint Izrael,elmentek és ráigértek és dupla (vagy tripla?)annyiért veszik az eleget. De Merkel jó,mert hátha rossz orbánnak, bár nemsoká megy a lecsóba. Izrael jó mert sokat olt, de ha orbán úgy ótatna akkor náci kommunistadiktatórikus lenne. Sztiggyuk a Bolzanárótot,mer jaz nemzsidó, abbúnem lehet baj.

Serény Vélemény 2021.01.20. 13:31:37

@Mata Hariette: ""Magyarul nem kell tartanunk tőle, ha ez jut el a lakossághoz.

Nézze, a tudományos felháborodást az váltotta ki korábban az orosz és a kínai vakcina kapcsán, hogy úgy kezdtek el oltani velük embereket, hogy a humán klinikai vizsgálatok harmadik fázisának adatait nem publikálták. Elvileg lementek ezek a vizsgálatok, de a kutatók nem tudták elolvasni őket. Jó eséllyel a Sinopharm egy jó vakcina. ""

EZ egy idézet volt a linkelt cikkből, még egyszer, ha a szövegértés nem erősséged: nem arról van szó, hogy nem volt 3. fázisú vizsgálat, és még csak arról sincs szó, hogy a 3. fázisú vizsgálat nem volt dokumentálva. Arról van szó, hogy EZEKET és az eredményeket nem PUBLIKÁLTÁK.
(Ékes angol nyelven, a tudományos publikációknak megfelelő szövegezéssel és tényanyaggal stb.
Lehet, hogy cirill betűsen, vagy han jelekkel megvannak eyébként.)

Serény Vélemény 2021.01.20. 13:37:18

@Frick László Intézet: "2. CSakhogy a jóvakcinából nincsen elegendő."

+ lehet, hogy sose nem is lesz elég.

Mert ha két hónapon belül nem zavarják le 3-4 millió magyar oltását, akkor a tavasz eljöttével már rá lehet fogni a jódőre a járvány intenzitásának esetleges csökkenését

2021.01.20. 13:51:06

@Serény Vélemény: @Frick László Intézet:

www.valaszonline.hu/2021/01/20/duda-erno-koronavirus-kina-vakcina-interju/

Na most, ha a kormánytól nem azt szoktuk volna meg,hogy ahogy elkezdődött a járvány, meg sem próbál normálisan kommunikálni, dezinformációs törzs, meg csak a kiválasztott újságok kérdéseit válaszolják meg...
a pásztorfiú esete a farkassal...a közismert mese
én a kormánynak egyetlen szavát nem hiszem, mivel végig sunnyogott, hazudozott, elhallgatott, elterelt virusügyben, és ugye, mikor bemondták a 12 ezer halottat, akkor az HUHOGTATÁS volt
Még akkor is hazudnak mikor csöndben vannak.
És most csodálkoznak, hogy a lakosság nem bízik bennük.
Ja
tetszettek volna nem hazudozni meg sunnyogni meg terelni az elejétől kezdve.

Szorgalmas Gyémánt 2021.01.20. 14:06:58

@Mata Hariette: EGyre sózrkaoztatóbb ez.
Szedjük össze, mitől kell most éppen rettejünk:

1. online regisztráció.
2. Jelölőnégyzet a regisztrációs formon, ilyet még nem láttunk soha.
3. emelkedő államadósság válság idején.
4. orosz vakcina
5. kínai vakcina

Szorgalmas Gyémánt 2021.01.20. 14:13:30

@Mata Hariette:
"Klinikai kipróbálás nélkül nekiálltak milliókat beoltani, mert egy idő után úgy is ki fog derülni, hogy a vakcináltak közül hányan betegszenek meg. Tömegesen oltottak hát abban bízva, hogy nem lesz sok súlyos mellékhatás.

– Lett?

– Nem tudunk róla. Valószínűleg a keleti etika több ember életét mentette meg, mint a nyugati. A kérdés csak az, hogy ez egy nyugati ember számára elfogadható-e. "

"– De nem csak ebben különbözik a keleti és a nyugati etika. Mi a veszélyeztetett embereket oltjuk először, ők a munkásokat, akik a gazdaság szempontjából fontosak. A veszélyeztetett maradjon otthon! A keleti hozzáállás gyorsabb, több ember életét mentheti meg, de nagyobb a kockázata."

Remek ez a cikk, köszi.

Serény Vélemény 2021.01.20. 14:15:27

@Mata Hariette:

Na ez is egy tipikus habverés a köbön!
"
– Beszél ön kínaiul?

– Nem.

– Akkor nincs könnyű dolga, ha véleményt szeretne kialakítani a kínai oltásról.

– Nincs, nagyon keveset lehet tudni róla és az a kevés is ellentmondásos.

– Vegyük sorra.

– Az Egyesült Arab Emírségekben 86 százalékos hatékonyságúnak találták a Sinopharm vakcinát, ám nem tudjuk, hogy melyik szám mire vonatkozik. "

Keveset lehet tudni róla annak, aki nem tud kínaiul, és aki nem is akarja megkérdezni, és igazából csak pofázni tud. Végül is csak egymilliárd néhány százmillió ember tud kínaiul, tehát az ilyen smafu.

Ráadásul én direkt végignéztem egy-két sajtájékoztatót online.
Pont az volt a tapasztalatom, hogy bizonyos újságírók olyan dolgokat kérdeztek meg, amit előző nap már megválaszoltak, illetve szisztematikusan kérdésbe rejtet vádaskodásokat fogalmaztak meg. Engem te nem fogsz tudni leugatni, mert láttam, ahogy a "zújságírók" hússzor megkérdezték, hogy "mikor fognak tájékoztatást adni" -- amikor egy darab épkézláb kérdést sem tudtak feltenni. Főleg a 444 és az indexes selejtesek voltak,a kik zsír hülyeségeket kérdeztek. Releváns Kérdést csak kb egy-két kormánypárti újságíró, meg az atv riporternője volt képes egyáltalán feltenni.

Szorgalmas Gyémánt 2021.01.20. 14:17:19

@Serény Vélemény: A Professzor ÚR most mondta a Válasznak, hogy az EU 20 millió vakcinát tett nekünk félre. Papíron eszméletlenül jól áll az ellátottságunk.

Szorgalmas Gyémánt 2021.01.20. 14:21:50

@Serény Vélemény: Magát leplezi le: a kínai eitkával töb ember életét mentik meg, gyorsabban is reagálnak. DE mi várjnuk csak a kizárólag papíron létező 20 millió EU-s beszerzésre.

Serény Vélemény 2021.01.20. 14:22:08

@Szorgalmas Gyémánt: Papíron... papíron egy csomó minden jól mutat, pl az is, hogy az unió fele annyit fizet a vakciáé' mint a zsidók.... csak a zsidók esetében ez azt jelenti, hogy kb egy hónap múlva náluk véget ér a járvány, a többieknek meg még legalább egy év, amig megfelelő átoltottság lesz, ugyanis a nyár meg nem számít, mert napsütés meg minden úgyis lelohatszja a vírust és a járványt...

Serény Vélemény 2021.01.20. 14:38:27

@Szorgalmas Gyémánt: Mondjuk ez már nem az európai klasszikus kultúra, hanem az életképtelenné tenyésztett verziója, ui. azért alapesetben az europid ember is képes volt feláldozni _magát_ a saját családjáért, hazájáért, társadalmáért stb.
A keleti kultúra ebből a szempontból azért más, mert a keletieknél nem az egyéni jogok, meg individuum a legfontosabb, hanem a társadalom, a köz-össég. Ezért őket az sem zavarja, hogyha őket a közösség érdekében egy kicsit be- vagy föláldozzák.

Node a lényeg az pont az, hogy ha több millió vakcina beadása után nem az derül ki, hogy az emberek jelentős - vagy valamekkora - részénél valami gáz van, akkor akár kínai, akár nem az a vakcina: jó.

csak ugye ha be lehet - vagy kell -- szopatni a népet, akkor félni fognak a kínai vakcinától mert az büdöskínai elavult. (Nem az egyébként, hanem a másik fickó szerint ennek a technológiának még van kb 20 éve, a pfizer-biontech viszont tényleg nagyon új, és jövőbe mutató, és nincs semennyi tapasztalat az ilyen technológiával készült oltások hosszú távú hatásáról... míg a kínai módszerrel kapcsolatban van több évtizedes tapasztalat.)

Szorgalmas Gyémánt 2021.01.20. 15:20:36

@Serény Vélemény: Igen, ha kiszámoljuk a gazdasági károkat, akkor kiderül, az olcsó vakcinánk a legdrágább volt az egész világon. Ennyire képes az uniió, ennyit várhatunk tőlük.

Frick László Intézet 2021.01.20. 16:12:10

@Szorgalmas Gyémánt: Hagyjad.Ovasd el a doktpor gődényi aljasságú tahóságot az indexen a SOTE kínaiorvostan tanszéke kapcsán.

@Mata Hariette: Húúú,a kínai deveszélyes,de amikor az elsőszakaszban bezárt Kína és nem szállított koncentrátumokat, gyógyszerösszetevőket meg alapanyagokat,megállt az amerikai gyógyszeripar. Pl a Pfizer. Hú, az atyaúristen oiropid fehérfelsőbbrendűfaj,de egyébként a világon [mindenféle] hat vírusvakcinából négyet Indiában gyártanak

2021.01.20. 18:27:51

@Szorgalmas Gyémánt:

"@Serény Vélemény: A szemfüles ingatlanosom hiszti helyett besétált a megyei kórházba, közölte, hogy oltatni jött, válasz erre: négyes ablak. És megkapta, meg időpontot is kapott második adaghoz. Velemkorú lehet a fickó.

Döbbenetes, hogy ebből az orvosi/gyártáskapacitási/logisztikai szakkérdéskörből mit képesek kreálni munkakörük alapján értelmes emberek."

pont ebből látszik,hogy iszonyatos kupleráj, szervezetlenség, amatőrizmus van regisztráció, nyilvántartás terén. Besétál, gondolom azt mondja,hogy egészségügyis, és pacekra, bemondásra elhiszik neki,
Most azon túl, hogy nem "szemfüles" hanem aljas, mert egy 90 éves elől lopta el az oltóanyagot, pont azt támasztja alá, hogy a kormány KÉPTELEN normálisan megszervezni az oltást.
Öngólt lőttél.

2021.01.20. 18:33:03

@Szorgalmas Gyémánt: ja, és jellemző rád, hogy ezt te "szemfülesnek" minősíted. Szerintem egy geci az ingatlanos, én biztos nem venném el egy egészségügyis vagy 90 éves oltóadagját.
Kormánypártiak, mint ezt hívják "szemfüles"-nek.
Én biztos nem ingatlanoznék vele ezek után, mert gazember.
LÁtod, és ebben van köztünk a különbség, hogy szerinted "szemfüles" szerintem meg szar ember. És ebből adódik a világlátásunk különbsége is, neked elcsúsznak, talán meg tetszenek is olyan dolgok, amik szerintem csak a gecire jellemzőek.

2021.01.20. 18:37:15

@Serény Vélemény: guminyomdázzad csak Dudi szövegeit, ahogy ő is hívja ezt :D

Szorgalmas Gyémánt 2021.01.20. 21:42:21

@Mata Hariette: Színtiszta kanti etika felől nézve valószínüleg igazad van, de a valóság felől nézve nincs. Az egészségügyisek aggasztóan kevés százaléka oltatja be magát, az időseknél még rosszabb az oltási hajlandóság, szóval nem vette el senkitől. Viszont munkájából kifolyólag rengeteget kontaktál, igazi potenciális szuperfertőző -volt eddig.
De már nem az.
Hogy mennyire jól van szervezve az oltás, az érdekes kérdés, a franciákéhoz képest például fényévekkel jobban, pedig az Centrum, a magyar emberekhez képest meg... hát ez ilyen, így megy mifelénk.

Világlátásunkban valóban áthidalhatatlan szakadék tátong, én nagyon nem vagyok egy gutmensch, sem földre pottyant angyal. A jószívű, de életképtelen embereket nem is tudom különösebben becsülni. És Serény Vélemény sem vagyok, de látom, ez beakadt és te már ebben a ihitben maradsz :D

Dr.Koós Alajos 2021.01.21. 06:01:39

@Frick László Intézet:

Németország sem olt lényegesen gyorsabban, mint Magyarország. Január 20-i állás szerint a lakosság 1,56%-át, nálunk január 19-i adatok alapján 1,38%-át oltották.

Ez az oldal folyamatosan frissül

amp.zdf.de/nachrichten/politik/corona-impfung-daten-100.html

Megemlítendő még, hogy az Emirátusok kínai vakcinával 21,85%-nál tartanak, Olaszország előrébb tart, mint Németország, és pillanatnyi helyzet alapján Magyarország előz olyan bezzegországokat, mint Svájc, Finnország, Norvégia és Hollandia.

Frick László Intézet 2021.01.21. 06:14:04

@Dr.Koós Alajos: Elfelejtesz valamit:Magyarországon egyelőremég az egészségügyben dolgozni nem számít Dreckig Dzschob-ba, azonban német elsőosztályú igazi,tehát faji állampolgár már ritkán végez annyira piszkosmunkát, amiben pl injekciózni kéne valakiket. Ne felejtsd el,hogy Magyarországon náci diktatúra van, terör, ésOrbán keretlegényei kényszerítik adógozókat, hogy éhbérért,miközben a stadjonnyok. @Mata Hariette: Viszont bezzeg Izraelben.

Frick László Intézet 2021.01.21. 06:19:55

@Mata Hariette: @Dr.Koós Alajos: Valamint egy német szóbűvész fölismerhette azt a különbséget,amit Magyarországon az index-telex-hvg-Népszava-168óra és a CNNN stratégiai partnere az ATV tengelyén még nem,mi akülönbség a
MEGVÁSÁROLTA

és az
OPCIÓJA VAN

között.

És fogta magát,oszt elment a Pfizerhez ésMEGVÁSÁROLT pár millióadagot.

Mivelaz Únióban jogyegyenlőtlenség van,az ElsőOsztályúIgazi (mert fejlett és alapító) Tagállamok függetleníthetikmagukat a közösmegállapodásoktól,kedvenc példám Franciaország levasbetonozottan-tartósan 3% fölöttiállamháztartási hinya vagy a francia cigánykérdés vagy pl a német rendőri gyakorlatok másodosztályyú,nemigazi tagállami rendszámú autókkal,ami rendszámok bár benne vannaka közös jurópai nyilvántartásban,de ettőlfüggetlenül amerikai rendőröketmegszégyenítő móccerokkaal ellenőrzi a Zigeuner Schwainaaahundili országokból származó TEHÁT GYANUS autókat ésvezetőiket meg utasaikat. Ez is fent van a fészbúkon, csak valahogy nem figyelnekföl rá a cigánysajtóban.

Serény Vélemény 2021.01.21. 09:18:38

@Mata Hariette: "én biztos nem venném el egy egészségügyis vagy 90 éves oltóadagját."

1,7 millióan regisztráltak. A kb. hat millió helyett. Senki senkinek az oltását nem veszi el, mert az eü-alkalmazottak alig akarták beadatni maguknak. Az öregek oltása meg elvileg akkor kezdődhet, ha az EÜ-sök oltása már befejeződött. Csak ugye ha nem oltatják magukat, akkor ez nagyjából soha van, ezért igazából az az Eü-s dolgozó, aki ahelyett hogy oltatná magát húzódozik ettől valójában sokkal többet árt, mint egy-két potyázó.

Serény Vélemény 2021.01.21. 09:19:18

@Frick László Intézet: Minden állat egyenlő, de vannak állatok, amelyek egyenlőbbek.

Frick László Intézet 2021.01.21. 09:36:13

@Serény Vélemény: Például ott vannak az olyanaranyos állatok,mint a cicák.

Mint tudjuk,abüdös szarvasmarhák a rettenetesek,akikszétfingjákmeg böfögika Föld légkörét,de az olyan aranyos házicicák,akik naponta 10-20kisénekesmadarat ölnekmeg azért az összesen (mármint valamennyikismadárbólegyüttvéve..) falatnyimájacskáért, azok biztos nem károsak,mert olyanaranyosak. Meg a zselés-szintetikus almuk,meg a macskakajáik előállítása.

Frick László Intézet 2021.01.21. 09:38:34

@Mata Hariette: Az az én szövegemneka guminyomdázása,miszerint ménemfolytat máa kormány izraeli szintűmeg színvonalú oltakoztatásikampányott Most kéne összecsődíteni a többmilljóembert, aztán közölni velük ónijósszínvonalon, hogy várjanak szeptemberig,mire az Ónijó jóvakcina opciója leszállíttatik.

2021.01.21. 19:16:18

@Serény Vélemény: családban idős rokon, nyolcvanplusszos pl regisztrált, és VÁRJA, hogy oltsák. Akkor a geci ingatlanos, aki még bőven középkorú lehet, elétolakodott, nem???
Amúgy több emailról én regisztráltam az idős rokonokat, bepipáltam még az istenáldja a drágaminiszterelnökurat rovatot is, basztak visszaírni. Ötböl 5 nem jelzett vissza, hogy regisztráltam. Ezek után ki tudja, mi van a nyilvántartásukban.

@Frick László Intézet: A guminyomdázást arra értettem,hogy MINEK beirogatni a te szokásos, UNALOMIG ismételt paneljaidat, mint agymosott, gecimédia, büdösruszik, jógyerek...stb..stb..tőled is unalmas, mástól meg még kínosan röhejes is, hogy ennyit képes válaszolni bármire.

Frick László Intézet 2021.01.22. 05:17:24

@Mata Hariette: @Serény Vélemény:
Próbáljunkmeg legalább mi észnél lenni.

Nézzünk körül,milyen országban élünk?

Kezdem én.

Abban az országban,aholélek, egy buszra való emberből néhány a buszsofőrnélkezdi:Jóba akar lenni a buszsofőrrel,hogy ezzelaztán előnyökhöz jusson.

Osztogatnak valamit, 1002 ember szépen sorbanáll,de 7-8 ember már annak néz utána, hogyan lehetne hátulról valahogy.

Ez az az ország,ahol a versenytárgyalásra bemegy a versenyt hirdető,egyébként árverswny van,kiálla pulpitusra ezzel:"Uraim! - Ki igér TÖÜBBET?"

Ez az az ország,ahol a szőrsapós nénik ülnek a folyosón,tárgyalják a rohattorvosokat,akik bezzeg elteszik a pénzt pedig rohattgazdagok és oda kőadnunk apízeket, ha jót akarunkmagunknak és... mindegyiknélott vannakna borítékok.

Ez az az ország,ahol,amikormárnem,pedig én gyűjtő vagyok,még a papírfecniket is felszedem,ha írást látok, ez az az ország,aholmár még néha én is besokallok és visszakérdezem, honnan tudja és akkorközelebb hajol,halkan,mintha bárki hallhatná vagy ha hallaná,akor érdekelné:"BESZÉLIK".

Szinte megsemmisülökmár ettől,amikor megtudom: Beszélik. Asztaaa.

Most,hogy van a fészbúk, ez a besszélik attitüd általánosés perszeezért nyomatékosítani kell,a sógorommaltörtént,a húgommunkahelyén egy faszi a szomszédja, a tesómmunkatársának a gyereke egy isibe jár a dög kölykeivel és hasonlók.

És gyerekkoromban még azt hittem, hogy ez csak nálunk van így.

Aztán egy német ügynökmesélte,akit a lengyelpiacra képeztekki, hogy a 70-esévekben mnégvoltaknehézségek,mert egy bőröndfütyülőskvarcórát,logaritmikus zsebszámolót,diktafont meg folyadékkristályosszobahőmérőt,un "meteorológiai terminál"-tkellett magávalcipelnie,demost,a90-esévek elejénmár sokkalkönnyebb,egy diplomatatáskávalelvan,benne egy BMW kulcsaival meg papírjaival.

A kurva posztszocialistaoligarchák,viszont 20évvelezelőtt a V.A.G.egyik vezetőjeBrazíliiában megvásárolt egy kurvát, felöltöztette,fölvétette a V.A.G. fizetésilistájára mint asszisztenst és 29-szer repkedték körbe a Földet,vitte magával mindenhová és ha már amúgy is a cég fizetési listáján volt, rajzolta kurvának is elszámolásokat,nem csakmagának.

Értitek,olyan KONTONENSEN élek,hogy Brüsszelben felállsz azétteremben ,odamész a pincérhez,volt hat belgaleveseünkmeg negyven korsó belgasör éss szeretnék egy 300 €-s számlát,mert a piréz küldöttséggel vagyok ésmegrajzoljáknekem a számlát.

Meg 2020. októberében közlik, hogy melyikkét gyártónakkellnyernie a vakcinával-előállási versenyyt.

és... tudjátok... Novemberben Frédi néni,a szakállas nyugalmazott piaci kofa, aki a Tolbuhin körútnálNyugatabbra a kurva életében nemjárt,aztmondta, hogy mit képzelek, az fogja nyerni a versenyt,aki a többet nyújtja.

Ismerek egy "falu hülyéje" kategóriás csávót,tudjátok,név-cím a szerkesztőségben... akinek a legeslegközvetlenebb hozzátartozója leett a helység kalapácsa és húsz éven át atisztelendő úr az összes dicsértessék a jézus krisztusára azt nemmondta vissza neki,hogy fogd meg a seggem,erre a barom a választás hétfőjén biciklizikafőjuccán,kint áll a pap a parókia verandaajtójában,meglátja messziről és odakajabálja:Mindörökké,ammen.

Kíváncsi vagyok,ez ismegtörtént, hogy ha fészbúkoslennék,akkorrátalálna-ea Házon kívül stábjának az erre fizetett csicskája, egy orvos nemakarta elhinni,ugye az orovosokegy része... hogy is fogalmazzak...természettudományos beállítottságú... Azt mondta a polgármesternek, hogy szeretnéa szaván fogni,hogy tényleg kinyalnák-e a seggét, ha ő azt úgy akarja,deőmost a kifejezés átvitt értelmére gondolt.

Lenézet ráa polgármester,persze doktor úr, hogyne, hány órára?

Hármat küldött oda,de ismétlem,az orvosunknemaz a népromantikus idealista okkult figura, csakis materialista alapon vizsgálja a világ dolgait, tehát a hármakat behívta,letolta a gatyáját és hátranézett nos,a hármakpedig,mintha disznóvágásról van szó8ami undorító,deki ne szeretnéamég testmelegtőlgőzölgő disznóhúsbólkoczkázott savannyapőkőttyét,jaztat) neki is álltak...

Vagyis ennyi év után is még szégyeellem magam, hányszor lebasznak, hogy a világ nemilyen,mint amilyennekmutatnak és nemszeretnénekilyenben élni,és beteg vagyok,meg ilyesmi,ésaztán,amikor a motívumoknak utánanézek,kiderül, hogyy még annál is lennebb van,mint gondoltam.

Még friss bennem a film élmény,egy dokumentumfilm, a Világ filmtörténetében enneka filmnek volt a legtöbb executive producere ,huszonöt.

Természetesen 100-as csomag papírzsebkendőt szorongatva kezdtem nézni a filmet,annyit kellmajd szegény kiszolgáltatottáááááátatlanokon sírni és akkor a FőÁldozat egyszerűen belemondja a kamerába a szülőötletet,nézte a mítúállását,a Weinstein sztorit és nemlehet az, hogy pont ők,az afroamerikai nők lemaradjanak, hirtelen feljött neki az egész,mint az emésztetlen étel ésmég egyszer lepörgött előtte, otthagyta a Stanfordot (a biztonsági öveket bekapcsoltátok?) hogy megszervezze a műsort anyu beiktatási ceremóniáján és ez arra inspirálta,hogy akkormost ő ért ehhez a zeneipari producerimunkához és

Frick László Intézet 2021.01.22. 05:22:14

@Mata Hariette: Nézd, ez szakmai kérdés,méghozzá ősi-szakmai,már az őegyiptomiak is tudták, hogyan lehet valamitlerombolni úgy, hogy nyakon fölül a szájunkkalannyira támogatjuk,hogy a támogatottnak nem lesz szüksége ellenségekre.

A történet majd most lesz a kerek,amikor a leaks-ek fölkerülnek,mitől tudott annyira 100%-osan biztosan jó lenni a jóvakcina.

A szituációnkrólpedig:

Valóban,teljesen igazad van, hogy 133-szor ismételtem el valamit, ugyanis akkor nem lenne velem bajod,ha én is azt az 1-eket érteném veled,ami 4444 csapbólmár 9999999999999999999 alkalommal folyt.

2021.01.22. 11:47:55

@Frick László Intézet: itt most arról volt szó, hogy geci-e a 40 éves ingatlanos, aki betolakszik a 85 éves elé oltatni.
Gépelhetsz hosszan, IGEN.
Én, mint szemétagymosottgyűlöletbeteglibsi betolakodnék? NEM
úgy tűnik, kormánypárti oldalon ez belefér. Nálam nem fér bele.
Nem a közértpénztártól fúrtad ki, hanem lehet, ő nem fog túlélni, mert hátrébb nyomtad. Az egész fideszvilág ezen alapszik, szemet húnyni, rálegyinteni a geciségre, lopásra.
Erkölcsi hulladék egy ilyen ember szerintem, aki soron kívül oltat.
Nálad elcsúszik, nálam nem.
Itt nem arról van szó, hogy becsusszansz elé a pénztárnál, ha felfogod.

Serény Vélemény 2021.01.22. 11:55:06

@Mata Hariette: Hát igen, Gyurcsányflető aaaz pont nem ilyen volt? Vagy a Donáthlány? Szerinted őt érdekli hogy hányan döglenek meg, amikor uszít mondjuk a kínai vakcina ellen?

Szorgalmas Gyémánt 2021.01.22. 12:53:33

@Serény Vélemény: Igazából érdekli őket. Minél több, annál jobb nekik, vagy legalábbis ezt hiszik.

Szorgalmas Gyémánt 2021.01.22. 12:59:12

@Mata Hariette: El kellene dönteni, min kell éppen felháborodni, emberek soron kivül oltatták be magukat, vagy esténként kidobják a fel nem használt vakcinákat. A kettő együtt nem megy.

Szorgalmas Gyémánt 2021.01.22. 14:27:50

@Mata Hariette: Emberismeret... napi 100 halott, 10 milliárd forint kár, hát nem tök jó ellenzéki pozíció?

Serény Vélemény 2021.01.22. 14:37:58

@Mata Hariette: Mivel a büdösruszki vakcina ellen kedvenc liláid éppen szítják a feszt, ezért elég álságos az álláspontod azzal kapcsolatban, hogy bbezzegazöregek, amikor a kedvenc pfizer-ed úgysem tud hónapokig elég mennyiségű vakcinát szállítani...

"A Momentum elnöke arra kéri Facebook-oldalán a kormányt: ne vegyen az uniós engedéllyel nem rendelkező oltóanyagból. Ismert, Szijjártó Péter külügyminiszter pénteken jelentette be, hogy nagy mennyiségű orosz vakcinát vásárol Magyarország.

„Magyarország nemzeti érdeke, hogy a világjárvány körülményei közepette, az oltás felgyorsítása érdekében újabb biztonságos és hatásos oltóanyagot biztosítson” – hangsúlyozta a tárcavezető.

Fekete-Győr szerint azonban meg kellene várni az uniós hatóságok engedélyét, mielőtt bevásárolnánk. A politikus az OGYÉI jóváhagyását nem tartja elegendőnek."

mandiner.hu/cikk/20210122_fekete_gyor_orosz_vakcina

2021.01.22. 17:56:08

@Serény Vélemény: @Szorgalmas Gyémánt: egyrészt iszonyúan szánalmasak vagytok, hogy tihanyi visszhangként Dudit szajkózzátok, papagájkommandó, ahogy mondani szokták. Önálló gondolatotok nincs?
Márészt
MOMENTUMFÓBIA
GYŰLÖLETBETEGSÉG
ELLENZÉKFÓBIA
KORMÁNYZATIAGYÁTÜLTETÉS :D

Amúgy meg, már pontosan értem, miért imádjátok a potrohást. Pont olyan erkölcs nélküli alakok vagytok.
Szerintem ha mentek soron kívül oltatni, és láttok egy botos öreget, rúgjátok is le a lépcsőn, nehogy neki jusson a vakcina.

És az ilyen emberek, mint ti szoktak szemforgatva prédikálni, meg erkölcsi magaslatról ordítozni, hogy buzernácsok, meg stb..stb.
Biztos olvastátok a skarlát betűt.

Szorgalmas Gyémánt 2021.01.22. 18:22:40

@Mata Hariette: Sajnálom, hogy ennyire félreismersz, de ez nem az én problémám. Arról sem tehetek, hogy egyedül itt szembesülsz azzal a ténnyel, hogy a momentmuot viselkedésük és tetteik alapján olyan két- két és félmilló ember leköpni sem érdemes külfödi ügynöknek tartja, akik hazaárulni sem tudnak normálisan, annyira nem értenek semmihez. Te szemet hunyhatsz a nyilvánvaló felett, de elég sokan látják, miért is került oda Donáthék Annácskája meg Fekete-Győrék Andriskája oda, ahova, és azt a teljesítményt is hozzák, amit a híres, gazdag szülők betett csemetéi szokák hozni, háromszor áthúzott nullát.

De te tapsolj nekik nyugodtan, ők a fiatalság meg a jövő, legalábbis szerinted.

2021.01.22. 18:28:17

@Szorgalmas Gyémánt: gyűlöletbetegség, ellenzék fóbia
te bárkit utálsz, aki nem az imádott potrohás
a szemed előtt lopja szét az országot, de tapsolsz hozzá
Nem véletlenül költenek kormánypropcsira százmilliárdokat, drága, de te vagy a tökéletes példája, hogy működik
agyátültetés

Szorgalmas Gyémánt 2021.01.22. 20:33:45

@Mata Hariette: Sajnálom, hogy megint nem futotta pár többre sértegetésnek szánt hülyézésre. Van ovódás gyermekem, jól megértenétek egymást.
Abban azért egészen biztos vagyok, Orbán fia sokkal megérdemeltebben van a tisztiképzőn, mint Andriska azon a listán, ami szerint a ő az EU 30 legtehetségesebb fiatal poltikusa küzül az egyik. Továbbá nem azzal foglalkozik, hogyan lehetne aláásni a közbizalmat az orosz meg a kínai oltások iránt, miközben óránként 4 ember hal meg és 400 milló forint kár éri az országot emiatt a szar miatt.

heki 2021.01.22. 22:24:57

@Mata Hariette: @Szorgalmas Gyémánt: @Frick László Intézet: @Serény Vélemény:

- stílus
- modor
- empátia
- tapintat
- elegancia

Ezek ilyen izés dolgok, szerintem ismeritek ezeket, (de lehet, hogy tévedek), részemről nem először szólok, mint egy jóindulatú, de lúzer ember. :)

Frick László Intézet 2021.01.23. 07:14:26

@Mata Hariette: " A "haverok" lényege az irigység: "Mééé nekik jut,mééénem nekünk?"
A séma Biudapest új vezetésénélpompásanmegfigyalhető,ha olyan aranyosak osztoganak sajátmaguknakaz nemfáj,mert kaptakjutalomfalatokat azok is,akik az olyan aranyosokat a hatalomba tolták. Még csakelse bújtak vele,nemis szégyellték magukat.

Valamint kielégülést igértek nektekazzal, hogy a fideszbűnözőket elszámoltatják

ami

ez a te pornósávod,amireélvezni tudnál... hogy isállnakezek a tarlósmeg fideszelszámoltatások?Én csak a nagy elánra emlékszem 2019.mikulása tájáról.

Jó,tudom,a dzsollidzsóker,miszerint nincs ügyészségmeg effélék"mondent visznek" .. ezt megbeszéltük még anno bódogképviselőkurvája idejében...

Frick László Intézet 2021.01.23. 07:20:39

@Mata Hariette: @Szorgalmas Gyémánt:

A tisztképzőtmegpróbáltákúgy interpretálni,mintha az afféle amerikaiegyetemszerűséglenne,aminekaz elvégzéséhez a pénzt be kellfizetni.

Namost enneka tisztképzőnek az a legnagyobb baja,hogy a bekerülésnek van egy olyan kritériumsora,amit nemlehet kifizetni,tehát ha valaki nem TELJESÍTI akövetelményeket,akkor se veszikfel, ha az apuka hehez az iskoalpiaci értékéneka kétszeresét ajánlja fel. Aztán, ha teljesítette a felvételi kritériumokat, van egy jópárkritériumsorozata a bennmaradásnak.

Jólkitalálta ezt Anikó néniésnemismaradt túlsokáig műsoron.

Ott tartunk,hogy Olyan Aranyos András , az orosz és kínai gygyszer-és orvostan könyörtelen bíráló professzora kihívta margitszigeti futásra Dagadt Szilárdot és Hűjjje Gyúllát.

Frick László Intézet 2021.01.23. 07:27:20

@Mata Hariette: @heki:
Ha nagyon röviden összefoglalom,akkor Mata elmondja nekünk,mitír a jógyereksajtó,meg amitolvasott a fészbúkon és beszélik a zárt fészbúkcsoportokban.Majd egycsokorba fog bennünket serényyékkelmeg mindenkimássalésleszólbennünketfidesz-szőrsapósoknak,akikafidesz sajtót szajkózzák.

Namost az én line-omnakfő sávja foglalkozika vacakfidesz-sajtóval,akontraporoduktív barmokkala hozzánemértőslapajokkal,a gyalázatos,magát a FIDESZ támogatói körét is lesajnáló és hülyének néző technikákkal.

Számtalanszormutatom,hogy a Jók ésIgazaksajtaja egységes,10évvelezelőttfigyelmeztettemamagyar jógyerekeket arra,amimamár be is következett:

A Politico,CNN stb... KESMA szerűműködésben megadja az alaptémákat és a tárgyalást és lényegében egy fordítógépmegírhatnáaz országok jógyereksajtajánaka "cikk"-eit. Véletlenül sem lehet eltérni a kiadottaktól

Vagyis..lényegében mindkét oldal sajtaja egyre primitívebben kiszámítható.

Ebbe a szituációba pedig egyik oldalon sincsen szükség liberálisokra...

Szorgalmas Gyémánt 2021.01.23. 21:35:52

@Frick László Intézet: Azért nem meglepő, hogy Andriska nem szkanderra hívta ki őket.

Frick László Intézet 2021.01.24. 08:10:00

@Mata Hariette: Többször említettemmár, hogy a Panama Leaks volt a nagy bukta ezügyben. Nagy izgalommalkövettema Panama Leaks-et,mertteljesen átlátszóvolt:Az Amerika Hangja egész Európában ugyanazt nyomta.Egy németjógyerek valamikedden-kettőkor arról beszélt, hogy mégmost jönnekaz igazilekas-ek,aztán MINT AMIT ELVÁGTAK

egy csendítésre befejeződött.

Amúgy a kisérlethez sokész nemkell, angolul vagy németülfelvetsz egy témát,beírod a google-ba éskiadjaegész Európában.

Euronews,Deutsche Welle

most dicsekedett elSimon András azzal, hogy Magyarországon kik a stratégiai partnere a CNN-nek.

Milyen stratégia.

Nézdmármeg,az Olyan AranyosÖreg Bácsira egy pisz negatív kritika sok,annyi semhullhat.

Az egyrészt-másrészt kategóriában szokásaz, hogy mondanak az USÁ-ra valami nyilvánvalónegatívat,ami nemtitok,mint plhogy 2008.ótamindenévben 1000 Mrd USD a deficit (ebből a külker deficitmaga több,mint 700millió...)

Plitt van a kinaiszidás vagy a ruszkiszidás sportja.

Mi is a baj oroszországgal?PlUkrajnában mennyiveláll jobban a demokrácia helyzete,akisebbségek helyzete,mint Oroszországban?De az ukránokra nemszabad rosszat mondani,sőt,olyan aranyosak meg szegények,bár az ukrán oligarchák szabadcsapatailövik ésprovokáljáka büdös ruszki oligarchák csapatait.

És errőlsemolvashatsz, hogy ami termelésvan Ukrajnában,az az orosz részen és büdös ruszki oigarchákáltal.

Szóval forrás,mi a forrás... A cenzura nem tud tökéletesen működni,el-el szóljákmagukat a Jók ésIgazakis.

Fekete-Győr elmondja, hogy ami orvosimeg gyóccer és orosz vagy kínai az mind a szar,meg a csalás..ez megvan,ugye?

Namost az a hír ismegvan,hogy amikorKína zárt az elsőhullámban, heteken belül leállt az amerikai gyógyszeripar nyres- és alapanyag hiány miatt,megírta az index is.

CSak:Össze kell rakni

KÜLÖNBÖZŐ cikkeket.
Te szelektíven olvasol,mert a figyelmedben csak az marad meg, ami GECI POTROHÁSés a hátha jebbe rohad a potroháskateg. Mert te (naív el)HÍVŐ vagy

nem pedig politikaBUZI mint én

ennyi

Frick László Intézet 2021.01.24. 08:10:52

@Szorgalmas Gyémánt: Én láttam már olyant, hogy Schlange csávó azt hitte, hogy elfuthat a golyókövér elől.

Frick László Intézet 2021.01.24. 08:14:04

@Mata Hariette: @heki: Én a Gecit Gecinek a Cigány-t Cigánynak szoktamírni.Találkoztammár ruszkikellen uszítókislánnyal,akinél,amikor rákérdeztem az volt az érv, hogy csakPutyin a büdös,az oroszok.Csak amúgy a minden büdös,ami orosz,meg rossz és EZ VESZÉLYES.

5 évvelezelőtt a jobbikosokrománoztakmeg ukránoztak,mamár aliszterint lehellőjókislányokisukránoznakmeg románoznak (ezt úgy kell érteni, hogy a büdösromán az persze magyar nemzetiségű)

Frick László Intézet 2021.01.24. 08:20:51

@Mata Hariette: @heki:
Ha én felelnékakormányzatikommunikációért,meg a miniszterelnök honlapjáért,aminiszterelnökünk honlapján a flag az orbvánarcélű spermiumlenne,ahogy inala többiközött.

Témakörökszerint plnapi számlálómutatnáakormányzati propinternetes források és a jaj,szegény elnyomott,nemislétezinincs is ellenzéki sajtó látogatottságiadtait.

tegnapmegtudtampl hogy évek óta nincs magyar legfőbb ügyész meg ügyészség.Ezt egy amerikaiakcentussal beszélő "elfogulatlan és pártatlan" elemzőbácsimondta.

Nos,énebben a témábankészítenékegy nagy riportotFehér Petrávl ésa körülményekkel,ahogy az a nemlétező ügyészség vizsgált meg kutatott.

Rendeznék egy realty showt a TASZ és általában jogvédőszervezetekmunkatársainak, én biztosítanám a nemlétezőügyészséget és a forgatókönyvet,és őklennénekFehér Petra meg a vegzált személyek.

Előre szólok,hogy jobban teszik, ha amerikai hadseregben rendszeresített pelenkát kötnek fölmaguknak. Különben csúnya csöpögőnagy fótok lesznekalábuk között.

Azt akaromebbőlkihozni, hogy az kevés,hogy mekkora geci aljas ésamerikaiseggnyalóaz ellenzéki sajtó. Kitömve a kongresszusi dollárokkal.
Mindehhez tetejébe még az iskell,hogy Orbán sajtaja ennyirebuta,szakmaiatlan,de mégis beképzelt.. büszke hülye legyen.

nem azt mondom,hogy Trump idiótizmusa szintjén vannak,de nemsokkalkülönbek.

Frick László Intézet 2021.01.24. 08:23:05

@Mata Hariette: Biden beikatását a Nyugati parton óóóóriásinagy zavargásokkal ünnepelték,amiknek a lényege az volt, hogy a két vén idióta egyszar és a harc folytatódik valamint Washington úgy baszódjon meg,ahogy van.

Gondolod,hogy nemegészen az indexen meg a telexen olvastam részleteket vagy a Mindenhatooooo könnyedén kiadja?

Frick László Intézet 2021.01.24. 08:25:29

@Mata Hariette: Aki Kádár sajtaján edződött,annak egy semmi a mai CNN- bájdenista jógyerek nyálsajtó :D

Őshzintén,tenemmosolygodmeg ezeket a lihegős blattolásokat,mindenki siet tanusítani apolitikaimegfelelőségét,

meg ezeka szánalmaslihegések,hátha az amerikaiak rágják nektek picsán a potrohást? -és ezekaz emberek egyébkén aójj de ójrópeérek :D

Frick László Intézet 2021.01.24. 08:26:15

@Mata Hariette: Nem tudokmástmondani:

Inkább 100 Stadler Józsi bácsi,mint egy Tüttő Kata

Serény Vélemény 2021.01.24. 17:18:59

@Frick László Intézet: vagy pl ahogy Floridában fogadták Trumpékat?

Frick László Intézet 2021.01.25. 05:41:50

@Serény Vélemény: Öhön,most megnéztem,miket ad ki aMindenhatoooo ezzelkapcsolatban,azt,hogy a náci puccsista diktátor hiába menekült gyáván sunnyogva Floridába New York igassága ott is utoléri!

Frick László Intézet 2021.01.25. 10:18:21

@Serény Vélemény: Elég szánalmas,ennyien még más diktátorokat is ünnepeltek volna Floridában,pl Dutertét vagy a tökolyan-mint-duterte Orbánt,aki teljesen az,mint Bolsanaró illetve Putyin Erdogánt is.

Serény Vélemény 2021.01.25. 10:41:09

@Frick László Intézet: Vessük össze az udját a beiktatáson ünneplő tömeggel! :D

Jaaa, hogy gyakorlatilag _senki_ nem volt ott, csak zászlóerdő?

Mit jelent az, hogy ha a világ legdemokratikusabb országában, az abszolút példakép democrazyában, az elnök beiktatásán van 25 ezer nemzeti gárdista, de csak... összesen néhány tucat meghívott ember a teljes "we the people"-ből???

Frick László Intézet 2021.01.25. 10:51:25

@Serény Vélemény: Szerintemsokkalizgalmasabb lenne valahogykimérni amédianyomást,amivelTrumpotígy sikerültlenyomni 5%-kalaz Olyan Aranyos síróbácsalá.

Az már csak hab a témakör torkán, a "Capitolium ostroma" című trükk,meg aztán ahogy a politikai megfelelőséget blattoltatják azóta is.
"Mosz mály toddománosz ajapon szabad beszélynünk a lyályványlyóly" affogott az egyik főtoddós. :D

Wuuu,hogy dúlhatott a terör Trump alatt a Fehér házban,hú.

Aztán ahpgy Olyan Aranyos bácsi figyelmeztette a dógozókat,mi lesz,ha mit hallróluk,meg ahogy visszaszóltaz óltások miatt brefegő újságíróknak:D

Serény Vélemény 2021.01.25. 10:58:10

@Frick László Intézet: Namost Biden papa nem cserélte le az arany színű függönyöket az orális szobából.
Azokat, amiket a jógyereksajtó egyből lefikázott, mert Trump rendeztette be oda jól őket...

lásd még: 24.hu/kulfold/2017/01/21/trump-mar-az-elso-napjan-aranyba-boritotta-az-ovalis-irodat/

Frick László Intézet 2021.01.25. 11:06:43

@Serény Vélemény: Annakidején én is a jelenbőlindultamkiéselfelejtettem Biden mltjábólazt,hogy nem csakUkrajnában kavarta a szart.Amúgy Biden győzelme azértis történelmi,mert ekkoralekas-szel,mint a fia gázigazgatótanácsban ülése,még nem választottakmeg elnököt,ilyenért a jelöltségből ki illett bukni régebben.

Röhincseltem én is,elfelejtettem, hogy a vén geci 201 kilóvalezelőtt (amikormég 20kilóvalnehezebb volt)mekkora egy szarkavaró és háborús héjja tudottlenniéspl hogy majdaz elnökségében mekkora klasszikus 50 éves,XX.századi móccerokkal fogjákkavarni a szart Európában.

Tramp csak egy nagy nulla volt,de ez a vén szarzsák még minuszba is fog menni:Le Lyndon B. Johnsonig.

Serény Vélemény 2021.01.25. 13:16:06

@Frick László Intézet: Arra emlékszel, amikor az irániak állítólag iráni légtérben lelőttek egy nagyon modern amerikai felderítődrónt?
Akkor Trump _majdnem_ háborút robbantott kia közel-keleten, de a jógyerekmédia ezt -- ti a "majdnem" -- ségét teljesen el is felejtette.
Ugyanis már elrendelte a válaszcsapást, amikor eszébe jutott megkérdezni, hogy hány halálos áldozat lesz?
Mondtak neki egy számot - talán 50 és 100 között - , és abban a pillanatban le is fújta az egészet. (Szerintem tök igaza volt.)

Szorgalmas Gyémánt 2021.01.25. 13:19:43

@Frick László Intézet: A Twitteren le lett tiltva minden olyan megosztás, ami Biden és fiacskájának ukrán ügyeiről szólt. De a FB sem hiszem, hogy nagyon propagálta volna.

Frick László Intézet 2021.01.25. 13:36:39

@Serény Vélemény: Egyébként ez a Trump..ha lenne valamimértékegysége elnökök cselekedeteinek..most nemarról beszélek,amit a segglyukarcában a szájával csinált,hanem a tettei... amit tehetett...az...nagy történelmivisszatekintésben szerintem ennyire semmitnemis csináló,de aztánmajdmindenértfelelőselöke régvolt az USÁ-nak... Nixon mondjuk felelős volt 40 évig,de ha az elnöki cselekvésierőmértékegységét Carterneknevezzük,akkor Nixon elért 1281 Carter-t, Trump meg huszonvalamennyit,de akkor beszámítottam,amikor Hanoiba utazott egy jó nagy pofonért Amerikának... Amit már akkor lehetett tudni,amikor Un Hanoit jelöltemeg a találkozó színhelyéül:D

Amit tett Trump,azokból a legsikeresebbek csak annyit ártottak,amennyit használtak, vagyisértéküknulla...

És ezt a töksegget el lehet adni autoriter vezetőnek :D
süti beállítások módosítása