2020.08.11. 06:57
hazudni csak szépen
Hazudika 444és az igazi cél az uszítás. A téma
"csökken a szénerőművek száma a világon"
és bezzeg hol nem,mindössze?
mellékes,a fő az, hogy Kínában növekszik és ráadásul a Bloomberg Agyvelő szerint ez a koronavírus járvány miatti veszteségek következtében...
Kínában iszonyúkínai kommunista cenzúra van.Ha beírom, hogy Új TípusúSzénerőműkínaiul
ezt adja ki a google:
Csupa régi,elavult szénerőmű.
A Párizsi Klímacélok körüli céltalan ésálságos gittrágásban elrepkedtek a köüldöttségek a világ körülkörbe-körbe annyi kerozint,amennyi 20 milliárd kisbaba fingnyit égetett el az ózonpajzsból.
Valójában az új típusúkínai szénerőművek így néznekki:Nulla hűtőtorony,a kényényen távozik a vízgőz (tehát nem szénfüst,hanem vízgőz)
Ilyen típusú szénerőművek városok területén is lehetnek:Nulla károsanyag kibocsátásúak ugyanis.
9 komment
Címkék: sajtószabadság néphülyítés paracsizmaváltás népszopatás magyarszar jógyerekújságírás jógyerekműveletek zsurnálizmus будет жить 444figyeló picsaember Szovjetúnió sorsa
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
vektortér 2021.03.24. 14:59:20
A "nullaszéndioxidkibocsátású.jpg" feliratú "városbatehető" hőerőmű fészbukprofilképén azért nincs léghűtéses kondenzálóközeg-hűtő(torony) , mert lecserélték a véletlenül odakerülő folyó/tó/tenger vízének hőt leadó átfolyós gőzhűtő megoldásra.
Tudniillik, egy ilyen erőműnek annál kevesebb a bármilyenkibocsátása (egységenergiatermelés közben) , ha nagyobb a hatásfoka a hő->mechanikai energia átalakításnak, aminek feltétele, hogy minél hidegebb legyen a gőzturbina kimenetén a közeg.
Egyébként a hipiszupi AAA++-os hőerőmű sem vizgőzt ereget a kéményén (legfeljebb a hűtőtornyatetején), hanem céókettőt és vízgőzt meg szűrőkkel minimálisra apasztott sugárzó/rákkeltő/fullasztó kemikáliákat.
Frick László Intézet 2021.03.25. 06:02:11
Egyébkéntezt Kigondoltam!-ulúgy mondjuk,hogy részeredmények vannak, ha nemnézzük afőbb adatokat,akkor tényleg egy trükkös egy szar ez a kínai szénerőmű.
Mi büdösparasztok..bevallom..tök hülyék vagyunka statisztikatudományához,a hőtanusítvnyok készítéséhez,demég az ótókEuro-besorolásához is.
Ostoba tajtparasztkéntáltalában egy csőnekaz elejéből (bemenet) és a kigyöveteléből
(kimenet) indulokki.
Mutatom:
vegyünk egy autót:
z elvárt teljesítményt a képletben nevezzükegységnek (én egy budapesti utat szoktam számolni átlagos forgalomban)
A.: Autókörnyezetszennyezőroncsautókategória,az ElsőNépet Roncsautó Programból szereztem,a tpusárólannyit csak,hogy német valódizöldek szokták vásárolni,akikmárpóruljártak a Toyota XCorolla 1993-asmodelljévelannak vészeséstotális elrozsdásodásamiatt.
Tehát A- autóba a cső elején bele megy 4,2liter/100 km ilyen rövidutakra olajfogyasztási adatotnemtudokmegadni,mert olajcserétőlolajcseréig,azaz 10000 km.alatt kb 2 dlmotorolajat eszik le a maximumtól..a 3/4-edseméri el mAXMIN KÖZöTT.A csőmásikvége a kipufogó,akipufogónak nincsen fekete koromkarimája kívülről,belülrőgrafitszürke.Füst soha,viszont a szaga enyhe
Kontrollautó korszerűmodernjövőbevezető
egységnyiutat 7-8 liter gázolajjal tesz meg,akipufogója úgy nézki,mint egy kétütemű trabanté amőlt század 70-es éveiben,hidegen füstfelhőbe borítja az udvart ami természetes a commonrailrendszerben és a kis természetes olajfogyasztása,ami van,2 dl/100 km.Újkorában 3000 km-ként kellett a teljesen természetes esxtradrága CastrolEdge-t beleöntögetni. Egyenesen a kezelésinutasítása írja,mennyire természetes az ekkoramotorolaj fogyasztási adata.
Namost a szagokés füstök: alapvetően a beszart üzemanyagellátórendszer petróleumszaga ,gázadásrapedig mintha macska rohadna a hangtompítóban.Így, ha az asszonnyal nyomkodtatod az udvaron a gázpedált,nemlehet észlelni, mert azt csakmenetközben csinálja, hogy ha mögöttehalad a paraszt és nem tudja megelőzni,időnkéntéspöffenetszerűen cigarettafüstkékködötképez..nem tudom,ismered-ea Toyota 4D4-et, ami folyamatosan okádja az ilyent,na ez rapszodikusan,mert Német Minőség.
Rövidrezárom:
Akínai"nullakibocsátású" szénerőmű szar,mertkínai.Magyarországon ,amikor aMátraiErőműaz E-On tulajdonában volt,a Bezzeg FejlettNémetek biomassszávalfűtöttek.
Kétméteres,kb 20-30cmátmérőjű(tehát nemvágásra érettmég,fiatal ahhoz)mátraibükkszálakkal.
Annyit hegyeznékmégmeg, hogy a korabeli NSZK-ban (2003-2007) végrehajtandó börtönbüntetést kaptak volna ezért. Úgy értve,hogy az erdőgazdaságok embereitól a felelős államtitkárig.
Ésmég egy:Ha autós szaklapnáldolgozomés a főszerkesztőszőnyegszélére rendel,a témaa veszélyes környezetkíméletlen auóroncsok az utakon éskijelöli,hogy konkrétan ezt a nagyon-nagyon veszélyes autófélét basszam agyonlinkekkelgazdagon dekorált szakcikkben 2GB szövegterjedelemben találhatok montázsolnivalót.
Zöldszempontból 1993 óta dolgozik ebben a "veszélyesroncs"-ban a bevitt nyersanyag és a gyártásához felhasznált bruttóenergia.
1Milliókmalatt az egyharmadát eszimeg annakamotorolajnak,amit a KorszerűModern Jövőbevezetőa mérnökökáltalelőremegtervezett haláláig (300000 km) Ha a gyártáshoz felhasznált energiát a recyclálásra elégettelmeg a nyersanyagokkal összepakolod és visszaméred 1993-ig------
Azért választottam a dízelt,mert benzinesben a Korszerű Modern Jövőbevezető turbóval és Euro IV-esen rosszabbakat mutat és ú
gy, hogy 1986-os karburátoros VW Santanával vetemössze.Amiben nincs katalizátor már gyárilag alapból sem.
Hogy jön össze ez a kínai kamuerőművel,hát nagyon egyszerűen,ott is csakkét dolgot nézzünk meg:mennyi szén megy be,középenmennyi energiát nyerki,és a végén mennyi károsanyag megy ki. A büdöskínai szarszénerőműmegsemmisítőkritikái ugyanis"vééééééletlenül" ezesetben a számadatokat valahogy...ööö...mellőzik,mint ahogy Coco művésznő semindig semmisít meg statisztikai adatokkal,ha azoképpen nem esnének....khrmmm"kézre" neki.
Arra már ráse legyintek, hogy a büdöskínaiak büdösáramaabüdös kamuszénerűműveikbőla büdös vasútihálózatuk teherszállításiágaatában a fejlett bezzegoiropidogaszfatongördülő szállítási adataival összevetvén a
7Annyit tudok nekedmondani,ami a tapasztalatom,hogy egy 1Millió800000 km-t futott Volvo FH vontató kályhacső átmérőjú kipufogójába beletartod az arcod és adok egy kb 1800-as fordulatotneki,akkor a gázolajdőz+hő együtt kb olyan,mint amikor tombolóolajkályha föléhajolsz -megvan?
Jó,ésakkormost ugyanezt egy maivontaval..legyen EuroVI és mondjuk 444444 km (Ez a Volvo FH-nál a bejáratás vége volt)
Mit gondolsz,miért nincsenek olyan videók,amiken vicces emberek "CO"-mérővel(környezetvédelikárosanyag kibocsátást mérő szakkészülékkel)ad hocméregetnek autókat tényleges kibocsátási adatokért...
Olyan van a sajtóban,hogy télenfilmeznek vízgőzt "füstölő" autókat. Vagy olyan buszokat,amiknélaporlasztócserekor csak beírták aporlasztócserét,majd az új porlasztósort a szerelőkkivittéka BKV műhelybőlés apiacon értékesítették.
vektortér 2021.03.25. 11:22:26
Például a 100 éven át optimalizált belsőégésű motor hatásfoka ugyanolyan (kedvező) motorkarakterisztikák, üzembiztos működés mellett nem lesz a rákövetkező 10. év végére mondjuk 30%-kal kevesebb üzemanyagot fogyasztó (annáliskevesebb emberkárosanyagot, klímakárosanyagot kibocsátó), akkor sem, ha őnagysága a klímavédő egyezmény írja ezt neki elő, legfeljebb kreatívkönyvelés útján.
Amit meg tudunk tenni az, hogy az emberkáros részecskéket piszok körülményesen és motor hatásfokot rontó, drága és új=optimalizálatlan/megbízhatatlan technológiával szűrjük utólag. Aztán vagy elföldeljük a szűrőfiltereket, mint veszélyes hulladék, vagy kreatívan kitesszük az út szélére, mikor épp nem figyelik a rákkutatók.
Emberkáros balesetek ellen meg kitalálták a nagy és nehéz autót telepakolva merevítőkkel meg műanyaggal, elektronikával.
A klímakáros anyagok csökkentése kizárólag kevesebb autóval, rosszabb vezetési élménnyel, emberkorlátozásokkal megoldható. Ehelyett klímaegyezmény kompatibilis módon a papíron hatékonyabb (ennek általában feltétele a nagyobb teljesítmény) motorok alkalmazásával oldják meg. Vagy betesznek még 250 kg villanymotort és akkumulátort, hajtást a belsőégésű motor mellé, hiszen a villanyáram termelés közben az erőmű már kibocsátotta a klímagázt, így az már zöld.
Ennek lesz az a vége, hogy az üresen 2 tonnás, 6-8 milliós, 10 évig működő SUV lesz a 8 literes fogyasztásával az européer jóótó.
A hőerőmű is vagy hatékony, vagy pedig emberbarát lesz.
Frick László Intézet 2021.03.26. 07:50:12
Örökkedvencem a Tyota Prius,amit 9évig kéne használni (és legalább 300000 km-enát) hogy nullárólindulva végre a KÖRNYZETVÉDŐtartományba lendüljön át.
Állítólag a legeslegújabbak egy teljes akkumulátor és töltőrendszer csere után (2,5Millió Ft) képesek is lesz nek erre
Viszont addigra a Beépített Hibákból a szikkasztott teveszarrá rozsdásodás bekapcsol.Fúőleg a szuperkörnyezetvédeli téli síkosításmentesítésvezető bezzegországaiban,NSZK,Ausztria.
(Svájc és Norvégia előrébb jár:ott vagy megtanulsz jégen vezetni vagy heló a télivezetés)
Frick László Intézet 2021.03.26. 07:51:31
Van fent a YT-on egy videó,hátsókerék hajtásúautókkal120-azva szlalomoznakolyanok,akikmégtudnak vezetni,a havas autópályán a rendpárti balfaszokközött) Egy C-Rekord és egy w123-asMerci. 1984-86 köröli a felvétel. Retro.
vektortér 2021.03.27. 13:58:32
Régen rossz, ha utánégetőt szerelnek egy autó kipufogójába.
Frick László Intézet 2021.03.28. 06:50:42
Frick László Intézet 2021.03.28. 06:59:32
Utánégető nemkell,merteltünteti akopómotorfigyelmeztető szagait.
Alényeg a kb optimálisüzemanyagelégetés a kbjóltömítettmotorral. vagyis nem eszi az olajat.
A 2000-esévekelején 30-80 fősmérnöki teamekpla Beépítet Hibánakazt tervezték be,hogy a beszart turbó másodpercek alatt felzabálja a motorolajat s a főtengely beáll,aszikkasztott szarból gyártott 67 kilogramos 270 LE-esmotort pedig széjjelbokszolják a leszakadt hajtókarok.
Csakhát ez:a faceboook korszakban analfabéta albánautóbeszerző ésátalakítókoszovói nagyvállalkozókksilányaikörözték a tippeket:Ha kigyullad az olajnyomás lámpaAZONNALKIKAPCS leamotorral. Erre a mnérnökök azt lépték,hogy a lámpa csakkb 1 liter mottorolajnálgyulladjon ki: leállítanáa paraszt a motort,de az amaradékmotorolajjaljár. (a turbónál szippantja be)
A benzinesopelekben,amikben mg nemvoltturbó,úgy oldottákmeg a mérnökök,hogy az olaj a kipufogórendszerbe került, vagyis semmit nem vett észre, csak az opelmögött haladó autóslátta, hogy olaj folyika kipufogóvégén. Nálunk a cigányoknálmindig van egy kanna fáradtolaj utántöltésre.Jelentkezik ezzela jelenséggel és ha nagyon öreg az autószerelő,kiveszi a gyújtógyertyákat ésnemérti:Zabálja amotor az olajat,a gyertya meg szűz tiszta.
Az egész motortiszta,tökéletes lenne ésa dugattyúknálnemiskenődikfölsemmiolaj több,mint ami mikronka a kenéshez kéne.
Itt az öreg tudományameg isáll,mertnem tudja azt feltételezni, hogy a jhelenséget mérnökök tervezték meg.
Frick László Intézet 2021.03.28. 07:11:03
Többszázmillió Ft értékben cseréltekPD-elemeketmárkaszervizekben sebészkezű,tisztakörmű szerelők fizessen a paraszt alapon,a buzi,az.
Valójában... éspersze a legnagyobb titokban... Magyarországon egy 8 osztályt végzett,autót szereli papíron soha...egy ilyen autoddakta szerelő kezében egy PDTDI másfél milliókilométert megy.
Sufniszerelőmagyar gyerekek az olajzabálóV.A.G.2.0dízelrerégi vasmotorról1.9-eshengerfejet építenek,mechanikus adagolóval,örökélet,+nap.
GTudokolyan megoldást,amiben aPDTDIdugattyú-jatókarsorát afőtengellyel 1.9 TDI vasmotorba fűzikát,ami nemmegoldott,az az intercooler,mert a 2,8-askisteherautómotorkúlere a legnagyobb,ami mégelölneméri az aszfaltot, viszont az nemhűti vissza eléggé. belefaragjákennekakisteherautónakakettőstömegűlendkerekét akuplunggal,dea240LE azt is "meghajlítja" az első lámpázásánál. Nem tudnakakkora turbót rászerelni az üzemanyagellátási oldalon túltöltöttmotorra,hogy elég levegőtkapjon:füstölis. Vagyis pocsékolja a gázolajat.
Egy ilyen épített motoros autó szuperdízelBMW-ket nyomle,sokkalnagyobb valósteljesítmény mellett,pocsékolja a gázolajat,mégseméget el annyit,mint a BMW.
A V.A.Gmálaz emblémáknakvolt egy régipresztizs-sorrendje.A legalja emblémánál beterveztek egy gyári hibát:Akomjuterbe FIXXXX beírták az előbefecskendezési szöget s amikor a motorban 280000kmlett,melegen 20küllőreindult:A németilyenkor beszarik:vége a motornak.
Van Magyarországon egy 35 éves gyerek,ebbőlél, elviszik hozzá az autót és átirja a prg-motúgy, hogy az előbefecskendezéss szögét km-arányosan módosítani tudja a komjuter azután.
Naponta olyan..kb 100000 Ft-ot keres a srác. Természetesen se IT se autószerelő papírja nincsen.
Tkp az autóipari K+F osztáyok nagyon hasonlíanak Orbán vagy NSZKállami bürokráciájához. Dolgozni nemakarnak,ezért ha feladat érkezik,azt lesik,kire passzolhaztnbákát:ez a bürokrácia motorja. Izgalmas, hogy "versenypiaci" szférában is képes ez működni:D