Tegnap és ma is olyant írtam,amiről efogulatlanul és minden be(kinek) képzeltségnélkül, elhidegedetten állapíthatom meg

" A blog nem valami, hanem bármi, ami e műfaj kereteibe belefér."

Ölég Blogomolov

blogocholizmusom célja,   nehogy véletlenül valami rendeset, úgymond "irodalmit" tudjak írni ebben a kurva életben már, na.

halottmufaj.jpg

Kis Lajos műve

tehát mostanában írtam olyanokat is,amik erős megosztón akár társadalmi vitát [2-22ezer kattogás] is kavarhatnának mondjuk 3 napra....

és ezeknek is lesz a szokásos nettó hét, bruttó 25 olvasója.

 

Történet,meglátogattam egy régi blogbarátom blogját,mióta nem írt már, erre igen, képzeljem, egy nagycsomó bejegyzésének lett  0, 0,0-ból, ahhoz képest 1-1 olvasója. "Nem mindet olvastam el rendesen, hanem tudod, ahogy szerkesztők,akik már nemúgy olvasnak,mint egy átlagolvasó, szóval csak mint egy fasz, a nagyátlóban , csak a hibák iránt, csupán megnéztem,mint valami Parti Nagy Lajos, ha értesz.'

"Jaj, bazmeg.. csak te voltál? - én meg már azt hittem, hogy valaki olvasott!"

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr815904008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása