2020.05.26. 05:51
németes pakfong dekadencia
pakfong -alpakka nikkelből, rézből és cinkből ötvözött álezüst
A nem-vasmunkás hétköznapi büdösparaszt az efféle hamisítványokat spiáter-nek is leszólja. Kulcs,ami beletörik a zárba,Generátor tartó bak,amit letör a generátor szíj feszítése + motor rezonancia.
Forma, ami funkciót sugallna, csak már az anyaga nem olyan,ami elbírná azt a funkciót.
Ahogyan
egy román
[fejlett, jóoldali maimagyarul a román állampolgárságú vagy kettős, azaz román-magyar állampolgárságú magyar magyar, lásd még "ukrán"]
POST IT Cetli kedves jövőbéli olvasóimnak,mert ezt nem fogjátok majd már érteni egy negyedszázad múlva, de ezt a "blog"-ot oi oi oi korban írtam,amikor önképük szerint "liberális" vagy pláne "baloldali" ráadásul A Diverzitás és Nyilt Társadalom deklarált jellegzetesen magyar [-> Unkooorzigeuner Wirtschaft] hívei nyugodtan cigányozhatnak, románokzhatnak meg ukránozhatnak le olyan embereket is,akik pl a Magyar [az ő ár/bér viszonyaikból nézvést] Mesés Jövedelmeiket az otthoni alacsonyabb árszínvonalom kívánják elkölteni. Ez még semmi, de miközben egy "ukrán" vagy "román" a magyar faji jövedelem 98 %-át is megkapja ugyanazért a munkáért, amiért a magyar munkatársa, ez Németországban másképpen van,a Magyar kitántorgó,aki hőse a mai magyar társadalomnak,a németátlagkereset 2/3-ad részéért dupla annyi munkaidőben dolgozik.
......ööö...eeere... Tehát még egyszer nekifutok, egyszer egy román kamionos & kaszanova ennyit szólt a franciákról:
"Ott a férfiak nőknek, a nők meg férfiaknak néznek ki. Hát még a szaguk."
Azt hittem, hogy nem találhatok már Koszolányi szövegeiben meglepőt,de mindig felbukkan valami új és érdekes.
..szóval nekünk, nem vasmunkás büdösparasztoknak sok a bajunk ezekkel a Korszerű Modern Jövőbevezető ügyes ötvözetekkel.nem annyi, hogy bevennénk, a ~ az ezüst lehetne. A gondok nem itt kezdődnek, hanem pl amikor a spiáterből készült kulcs beletörik a zárba. vagy az ember kedvenc autóféléje autólemezeiről kiderül, hogy az 1997-es modellévtől kezdve komoly mérnöki team-munkával nem csak hogy hamar piros-virító feltűnöen elrozsdásodósra tervezték a karosszériát, hanem még ráadásulaz autólemez fémötvözetével is csináltattak valamit azon kívülpersze, hogy természetesen Kínából rendelték meg és hajóztatták áta félvilágon.
...vagy a Szilveszter éjjelén darab-ban hagyott Tokaji Aszu-ról Újév délelőttjén kiderül, hogy annyira világos,mint egy cserszegi fűszeres és beleiszik az ember, valami vinkó, ami elpárologta magából a festéket meg az aromát, és az ember csak ekkor nézi meg: palackozták Budafokon. De miből.
Az ember keres egy idült alkoholista hegesztőt, aki hajlandó a mai világban, 2020-ban egy félórás munkát elvégezni 5000 Ft-ért. Van egy kuffer-be elférős hegesztőberendezése ennek a büödösparaszt-nak, amit Magyarországon azért nem árusítanak 40éve,mert nem szeretnék ezzel a betörőket segíteni, ezért a szocializmus utolsóévtizedében a betörők kamionosokkal hozatták az ilyen hegesztőapparat kufferokaat NSZK-ból vagy Ausztriából. Ugyanezokbólpl robbanómotoros gyorsvágókat sem kaphatni, hogy az amúgy is eszelős fémtolvajlást ne segítsék, ezért a fémszedő nagy dinasztiáknak a kurvafuttató saaagaraikkal kell hozatniuk ilyeneket BezzegÓsztriából.
Ez a "spiáter"... szikkasztott fosból való autólemez ugyanis a feszültséggócokban nem csak Suzuki-mód hiperkorrodál, de még törik is. A hígra ivott agyú IV.fázisú idült alkoholista csávó "megvarrja" a repedést 3 perc alatt és még egy negyedórát kell beszélni vele, hogy ne tűnjön soknak a fél órás munkáért az 5000. Rámutat a friss varratra (ami egyébként világbajnok és van alkoholista víz-szerelő,aki szaniter tömítést szilikonból kinyomóval nem tud annyira hibátlanul húzni) a hónapszám pucolatlan gyászkörmével odakapar és elárulja, hogy 10-400 használat után ugyanúgy el fog törni ez a szikkasztott foshártya, amiből ez az ajtó van. Csapat tervezte meg, a brit tudomány összes vívmányának a felhasználásával és természetesen 10-20 konzultációs nap kínai 5-csillag-szuperior (háromféle papucs van a szobában, vasalódeszka vasalóval, fésű, fogselyem, borotválkozó készlet Ling Wei, azaz Wilkinson minőségben sat-sat.)
Búcsúzóul e czikkely alá még annyit, hogy egy Duna-deltavidéki román karosszérialakatos vagy egy pakisztáni a porban guggolva és egy vasútisín meg lemezvágóolló segedelmével egy (azaz 1-etlen 1) nap alatt elvégzi az ilyen komoly,brit tudományos munkával elrohadósra tervezett autó aljának, hossznyulványainak és fő tartórészeinek a kihegesztését, ha az ember elvégzi neki az elemek kibontását a hozzáféréshez.És még egyelőra van magyar karosszérialakatos,aki 90-400 napig parkoltatja az udvcarán az ilyen munkát,mert akkor van arca hozzá, hogy elkérje a nettó-nettó 300000 Ft-ot. Igen rövidre zárva, egy jobb karosszérialakatos 3-4 nap alatt megkereshetne egy ilyen munkával tisztán 300000 Ft-ot. Azaz több,mint egymilliót egy hónapban.
2020-ban 200 végzett, karosszéria lakatos szakmunkásból 198 SOHA-SOHA egy percet sem fog a szakmában dolgozni. Ezt nevezem ma én 1978-as Német Pakfong Dekadenciá-nak. Vagyis százmilliomos lehet az a vállalkozó,aki a Duna-deltavidékről hozat öt tényleg román karosszérialakatost és elkezd ilyen munkákat ma felvállalni Magyarországon,amikor
MIND MEGHALUNK!
variáció
Ugyanbár mégis életben maradtunk, de biztos csaltak a statisztikákkal és valójában többen haltak meg.
Szólj hozzá!
Címkék: ukrán román dekadencia brit tudósok románozás magyar történet netokrácia maimarketing paracsizmaváltás oltyán népszopatás alpakka magyarszar jógyerekműveletek magyar riport picsatársadalom Kosztolányi országa Nyílt Társadalom baden-badeni ember Unkorische Zigeunerhundili Unkooorzigeuner Wirtschaft pakfong Kötelező Alpaka Globális Spekulalizmus német pakfong dekadencia ukránozás
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.