-fejezet a Nullakiterjedésű bázisnélküli programpártok a képviseleti demokráciában c.nagydoktori'ból

"Várj! -egy pillanat..."

/Az úr poenja A koldus és az Úr c. chaszid írás-kommentáló anekdotából/

 

A Momentumnak 2019-ben nyuggerek gyűjtötték az aláírásokat az ajánlóívekre és főleg nyuggerek szavaztak rájuk.

 

Ez az egyik oka annak, hogy az ÖtfaszúKutya bojóccpárt már megint nem használta az egyetlen ütősötletét,az Olyan Alyanosz-t.

Na,papa,ne fingjad itt széjjel nekem a fotőjt, hanem gyúccsad befelé  a Cuzukkít osz' gyerünk a Katkára szavazni!

A Momentumnak nem bázisa a nyuggerek, akik mozgósítottak érettük. A Momentum egy marketingötlet,amit Felnőtt [véleményformáló] Bácsik csináltak meg az olimpiabaszás-sal. A Momentum nem generációspárt -akkora ívben lefosni is szánja a Momentumot a saját generációja is. Nemhogy ilyesmiért szavazni menjen... A Momentum arra példa, hogy a véleményformálók, néhány casting-os meg stylist a semmibő és senkikből "parlamenti pártot" csinálhatnak a netokráciában. AMomentum azonban még ilyenre sem első,mert az az LMP volt azzalakis,ám nem elhanyagolható különbséggel, hogy az LMP-t politikai párt, az MSZP szakemberei,úgy is,mint Gyurcsány Ferencnek dolgozó szakemberek találták ki és a véleményformálók,konkrétan az Index Vállalat Blog Hú leánycége [igazgató Szily László] és egy indexes geci, Jávor Benedek dógoztak meg érte.

 

A Momentumot az LMP szétforgácsolásának gyorsítására is szánták, azt gondolván, hogy az LMP-nek lehet bázisa és majd tehát azt a bázist átszavaztatják egy 2.0-ás verzióra.

Fasza ötlet,  

ilyen élettől elvont szobai okoskodásokban hogy is lehetne Somogyi Zoltán országában hiány. Csakhogy az LMP-nek nincsen bázisa még akkor sem, ha az LMP szobai-íróasztali megkonstruálásakor arra számoltak, hogy az LMPmeg az "SZDSZ" bázismaradványaibólfog szavazókat vonzani, felemelem az egyik kezem s elkezdek számláni:Pl Asztirta az Úúúúság Lúúújza volt egy ilyen LMP szavazó :D

202 fecske se csinyá' bázisott!

16 milliómegtekintés!44!4!4!!

Utánozás majomszokás:

 Olyan jó mellei vannak,biztos jól gitározik!

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr3015695622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

- duplagondol 2021.01.20. 10:16:44

Eskü, életemben nem jártam még itt, most csak véletlenül. Olvasom a kettőskeresztes posztot, pazar. Egy tünemény. Egy rothadó galambtetembe fojtott leveli béka, már ami a beltartalmat illeti. A Momentum országgyűlési jelöltjeként pedig nagy rössel nyitom meg ezt a cikket, hogy aztán most, most görbül a tükör,de elfele.

Hát kész. Ennyi marhaságot egy helyen csak kellő alkohol-fok mellett. Szumír-magyar UFO-őseink pont hiányoztak a pártalapítás történetéből. Kun Béláról most nem szólva.

2021.01.20. 10:30:26

@- duplagondol: tévedsz, én ismerem személyesen a blogszerzőt. Egy sima közepesen langyos kamillateától is ilyen transzállapotba képes kerülni :D

Szorgalmas Gyémánt 2021.01.20. 10:37:55

@- duplagondol: Hát, hogy mondjam, hogy ne sértselek meg, szóval nem te vagy célközönség, de egy momentumos ogy képviselőjelölttől nem is várom el, hogy ezt az írást meg tudja különböztetni az ufószittya badarságoktól.

Frick László Intézet 2021.01.20. 12:34:15

@- duplagondol: Majdnem olyan okos lettél,mit a faszinger, aki egyszer belehallgatott Frank Zappa Joe's Garage-ébe és megállapította, hogy Zappánál sok a duma.

Valamennyire meg tudlak érteni,hiszen momentunosnak lenni eleve kényelmes,különösebb szellemikihívást nem igényel, hiszen az újságíró bácsikmeg nénik,akik megcsinálták helyettetek az olimpiabaszást, ami a "párt" alapítóhírneve,majdnem annyira okosak,mint a szülők,akik a házi feladatát csinálják meg a gyereknek,majd szerte dicsekednek, hogy ötöst kapott rá a kis géniusz.

Vagy vannak,akik szerint Bartók zűrzavar, de ők sem olvastak még Hunter S.Thomson-t. Vagy ha olvastak Vágvölgyi Bé-t,akkor Tom Wolfe-t nem olvastak.

Frick László Intézet 2021.01.20. 12:36:24

@Mata Hariette: @- duplagondol:
Ez egy teljesen közhelyszerű guminyonda a Jók és Igazak -nál,a "Mit tolsz,aggyá nekem is!" "Ne igyá annyit!" "Elgurult a gyóccerdod?" "Vedd be szépen a gyóccerodat!" ... akikmeg gyönnek az alufóliasisakkal,hát...még Dr Ripőkünk is belekényelmeskedett ebbe a terpeszbe :D

Frick László Intézet 2021.01.20. 12:43:34

@- duplagondol: Rém sokat baszogatom őket itt és én el is mentem élőben megnézni Ópusztaszerre a Haumann Péter nevű ősmagyar színészt,meg van valami Strigel vagy ki nevűvörös,szeplős,idült alkoholista májnagyobbodásos turáni sumér fafaragó,aki altaioid-mongolo-filozófiai gyorstalpalókat szokott tartani,meg trijanyonyoznak ott,
Szoktam ezeket a szerencsétleneket heőjdemogyorókoknakis nevezni,a szittyákokok.

De van itt oldalt egy cimke,a trijanyonyozás, ha csak azt benyomod és átlósan megnézed,amit kiad---

Ja, csak szólok, hogy nem vagyokmahgyar illetve idegenszívű vagyok egy bizonyos büdös[nép neve]...

Nem tudom,érdekel-e téged a büdösnépnévképzés a büdöskínai és a büdösruszki,a büdösromán és a büdösukrán kivételével,mert ezeket ugye szabad...

2021.01.20. 13:15:42

@Frick László Intézet: és pont ezért szoktam szabadságra menni innen, mert te is belekényelmesedtél, agymosott, jógyerek, gyűlöletbeteg...kb ezeket válaszolod, tényleg, jó a hasonlat, guminyomdázod a válaszokat nekem, és ami a leguuuuuncsibbbb az egészben,hogy hű követőid, szó szerint ezeket puffogtatják szintén
és akkor beszélgessünk, mikor ti is guminyomdáztok nekem

Frick László Intézet 2021.01.20. 13:21:49

@Mata Hariette: Túl hosszú voltam iskolaügyben.Mindjárt külön,neked összefoglalom egy bejegyzésben.

A lényeg:

Gondolj az SZFE-re-megvan?
Gondolj a színházi avangárra,aminek az alapja a szövegnemtanulás és rögtönzés.

Gondolj az iskola 150 éves értékeire -megvan?

Gondolj arra, hogy "Nem fogjuk be a szánkat" és a maszkon egy kéz van,ami befogja a szájat.

Gondolj arra, hogy ebben az iskolában vizuálisművészeket is képeznek -megvan?
Akkor a vizuális nyomorra, ami a piros fehér szalagok,azok az ákom-bákom betűk a kartonlapokon.

Gyújtóhangú felolvasások és hogyan olvasva? -alsó tagozatban 4-es.

Alá és az is jóindulattal.

- duplagondol 2021.01.25. 14:23:15

@Szorgalmas Gyémánt: Dehogyisnem, pont én vagyok. Mégis, ki más? Máris komoly baj lenne, ha a VALÓDI kritikát valmiféle pestisnek gondolná az emberfia.

Azt mondjuk nem sikerült megértened, hogy ufóügyileg mire gondoltam.

- duplagondol 2021.01.25. 14:34:00

@Frick László Intézet: Sznobériával ezek után már nem nagyon érdemes próbálkozni. Viszont túl minden ilyen újságírós hülyeségen, láthatod, igazából a hódolat szándékával jöttem ide. Mert hát a főorvos háza köré féldisznókat, egészpaprikákat helyező parasztok olyan völkisch életképpel ajándékoztak meg, amit aligha értenék, ha nem élnék, élnénk benne ebben a világban nap, mint nap.

- duplagondol 2021.01.25. 14:50:20

@Frick László Intézet: Hókuszpókról csakis jót. Ellenben, ha a perverzióid megütik azt a szintet, hogy a Békemenet üdvtörténeti jelentőségéről, a Hunyadiak feltámadásáról, a magyarok titkos csodafegyveréről olvass, akkor úgy.

magyarmegmaradasert.hu/kozerdeku/olvasoink-irjak/item/3958-hunyadi-m%C3%A1ty%C3%A1s-nagykir%C3%A1ly-%C3%A9s-a-szent-kereszt-titka-2014-iv

Ja, és igen: űrhajózási alapismeretek.

epa.oszk.hu/02300/02387/00028/pdf/%C5%90si%20Gy%C3%B6k%C3%A9r_2004_3_002-023.pdf

(Jobb folyóiratcímet én sem adhattam volna: Ősi Gyökér)

Frick László Intézet 2021.01.25. 16:15:48

@- duplagondol: Mégmindig az előítéleteid dógonak benned -bártúlkeveset olvashattál ebben a blogban. Talán vetnél egy pillantást az odladobozban a cimkékre.

2008.márciusában indult ez a blog -tessék egy decemberi bejegyzés, sajnos 2013-ban megsemmisültekalátogatottsági adatai,de többszázezresek... Mókás lesz,ha tallózolakommentelőkközött,mennyi a szellemiunokatestvéredközöttük...és azok az eredeti riposztjaik :D
dudenbuch.blog.hu/2008/12/06/matinekuruc

ez is kedvencem és te sem fogod megbánni,ha elolvasod, az atlettatrikós faszi volt tavaly a 10legjobban fizetett sztár között az egyetlen judeoiropoamerikoid annyi afroamerikaiközött .
dudenbuch.blog.hu/2008/03
/23/adasgombliberalizmus

ez is több,mint százezres:

dudenbuch.blog.hu/2008/12/01/ciganyszotar

valamint a fejtetű (de azt nemlinkelem)

Frick László Intézet 2021.01.25. 16:22:21

@- duplagondol: 2015-és 2020.között kutatásokat végeztem a még kommentelhető felületeken.Vagy 6 kommentnikkemet baszták ki úgy az index-444-hvg véleménytengelyről, hogy náci faji-uszító büdösnépezőnikkeket közben dédelgettek.

Az egyik ok a kibaszattatásomért az volt,amikor az önünneplő Oroszi Babettkét megkérdeztem, hogy miért mindig csak a dagadtra piált pofájú strómant merik baszogatni,viszont négyévente sem a Pintér Börtönmosodák,Konfekció,Szájmaszkok,Halastavak és Állampusztai Gazdaság ZRt többségi tulajdonosát,aki TÉNYLEG AZTÁN & JAVÁBÓÓÓL közszereplő (míg a dagadpofájú nem az...) csak ugye a Pintér Művek afféle a magyaréletben,mint a HIT Gyülikéje,ami a legnagyobb leaksbázissal rendelkezik Magyarországon .. ezért a jógyerekek sem annyira civilbátrak a baszogatásukban.

Szóval egyszer voltszerencsém vasziljevics belsősnikket mekérdezni,miért nincsen Liberális [sajtó]MűhelyMagyarországon,ezt válaszolta:
"Azt senki nem fizetimeg."

Nyilván az USA Kongresszusának un "Demokráciafejlesztési" kerete illiberálisokat támogat.

Frick László Intézet 2021.01.25. 16:30:58

@- duplagondol: Szóval nekem ez a bajom,hogy amikor ez a blog indult,még a közéletben is voltak liberálisok,ma meg azoknak van szerencséje,akiket az orbánprop tökfilkói kontraproduktíve földicsérnek liberálisnak -holott közük nincsen----

Ugye,az LMP kamuzöld [benettonzöld] pártot pont az egyik utolsó liberális, Lányi András valódi zöld mozgalmára szervezték rá, hogy nehogy jusson tér neki kipofázni a Paksi Atomlobbi nyerő pozícióba kerülését 2007-ben és Paks disznóságait a zöldenergiafronton [->szélerőművek]. Orbán meg felfuvalkodottan hiúbb annál(Zseniális Feriék ezt is jólszámítottákki :D) semhogy bevallotta volna,hogy Paks esetében is a megváltoztathatatlanba ült bele :D

Eljutottunk oda,hogy a politikai felszínen nincsen liberális (nyilván a poszmaóista Haraszti tanítványát Schiffert sem tekinthetem másnak,mint posztmaóistának,ha ugyan ki-kiszalad belőle némi liberális...ritkán...)

De mit Magyarországon nincs, az oiropolitikában is kuss nekik,Amerikáról meg ne is beszéljünk,a fiatal liberálisok 70-pluszosak.

Kínában gyakorlatoztatják a politikaiéletet, van egy gyakorló parasztpártjuk meg egy [urbánus] liberális pártjuk. De hogy egy ilyen csinált-liberális párt milyen lehet? Mint a Momentum? Arcok (helyesen: orczák) bázis nélkül egy képviseletidemokráciában?

- duplagondol 2021.02.07. 06:23:05

@Frick László Intézet: Ez a bázis most kb. 12-15 százalék. Lehet ezután több is, lehet kevesebb is, majd meglátjuk. A történelem általában olyan, hogy szereti pofán kúrni azokat, akik azt hiszik, hogy látják előre.

Hallottam én is olyan kósza pletykákat, igen, hogy 2010-ben az LMP-nek VALAKIK esetleg segítettek, akkor még a kopogtatócédulák gyűjtésében. Velem épp 2018-ban fordult elő, hogy a fideszes országgyűlési képviselő titkárnője a segítségét ajánlotta fel, amire az első reakcióm az volt, hogy beállítottam az automatikus felvételt a mobilomon. Sajna végül nem hívott fel - na, nem azért mert egy vadító szőke volt, hanem úgy egyébként.

Egy ilyen liberális párt, mint ez emitt, leginkább azt mondja, hogy jobb-és baloldaliknak akár egy párton belül is meg kell tudnia férnie úgy, hogy fél órán belül nem rántanak elő bicskát vagy Magyar Nemzet-vezércikket. A saját tapasztalataim alapján azt mondom: a legtöbbször a dolog működik. Aztán, hogy ennek a sok jobb-meg baloldalinak, akik lehetnek jobblibek vagy ballibek éppen, nem éppen két külön pártban kéne lenniük, na az leginkább csak attól függ, mikor lesz vége odafönt az intézményesített betyármódszereknek.

- duplagondol 2021.02.07. 06:28:41

@Frick László Intézet: Újra van Szabad Európa, hallottad? Ha lezuhan egy léggömb tele gyanús szórólapokkal, a legkevesebb, hogy szaladok rögtön a narancsligetbe.

Vigyék haza az asszonynak ők is.

Frick László Intézet 2021.02.07. 07:12:33

@- duplagondol: Furcsa dolog a netokráciában történelemről beszélgetni, ugyanis a netokrácia alaplényege az, hogy tök fölösleges a bármilyen lexikális tudás,amikor ott van az internet. Mondok valamit történelemből,te netokrata szokás szerint beírod a keresőbe és ha nem ad ki használható találatot,akkor hülyeséget beszéltem -ugye?

(Az a másiktésztája a netokráciának, hogy az alsóközéposztálytól lefelé az internetet is feleslegesnek gondolják,hiszen ott van a fészbúk,szerintük,akkor minek az internet...)

Ennek a blognak a nyitása idejében,amikor a blog még,mint műfaj, blúcsip volt,akkoriban a Blog Hú nem egy algoritmus vezérelte automata volt,hanem blogigazgató igazgatta (Dr-Dr Szily László professzor) rendes vállalati aparátussal,stb. Na. Szily László egyszer annyira bedrogozott,

ugyanis a korai [papír] Magyar Narancs jóvoltából az az okkult babonás hiedelem terjedt,amit Hunter S.Thompson azért alkalmazott,amiért a könyvcímeiben a Félelem és rettegés -t.. hogy a gonzó jól bedrogozik és akkor aztán csak gonz meg gonz,mint az állat...

El is jutott Szily a thompson-i rohamában addig, hogy a kereskedelmi payola bérblogolásról lerántotta a leplet,amikor egyszercsak rádöbbent
hogy

létezik a műfajban politikai payola bérblog is.

Arról már nem írt.

Röviden:Az USÁ-ban,mint az adómegkerülés,a blogolás is szabályozott műfaj, aki hivatalosan sajtómunkásként

TEHÁT4!4!!
bérblogol,az bérmunkát végez, senki előtt,Zoe Barnes kivételével,de ő olyan,mint Izaura...Nem hitte sohasem azt Amerikában,hogy létezhet ingyen pornó vagy pl olyan politikai-agitációs blog,ami nem szolgál valahová,miközben "véééééééletlenül" feszt címlapos.

Kb 2 évig..eleinte voltak liberális blogok..egy pár liberális ősnetokrata kiírta, hová [kinek] szolgál a blogja.

Most az a karakterrombolás,amit az LMP-rőlittmegosztottál velem,mamár történelem és annyira jó vagyoktörténelemből,hogy nincs az a magyar bölcsészkar, ahola doktori [PhD] ötleteimet bevennék,az egyik tervem,hogy Uj Péter -ből doktorálok,a másik pedig az, hogy Gyurcsány Ferencből.

Ha apróra ismeredGyurcsány Ferenc történetét,megértetted amagyar Rencervátás történetétis.

Frick László Intézet 2021.02.07. 07:29:18

@- duplagondol: A Szabad Európa "Rádió" -ról képtelenség a XX.század történelme ismerete nélkül beszélni.

A XX.század történelmének része pl a Szovjetúnió történelme.

Furcsán hangzik ez ma ami politikai-szövetségi erőterünkben,hiszen nemhogy nem rendeznek" Ki Tud Többet az Amerikai Egyesült Államok-ról?" -vetélkedőket,de egyenesen még ajánlatos is alehetőleges legkevesebbet tudni az USÁ-ról,pl nemillik beszélni az éveskülker meg az össz-deficitjéről.

Egyáltalán,az emberek csak ne okoskodjanak össze-vissza maguktól,pl hogy

a Szovjetúnió sorsa,amire pl Kína mindig majd már jövőre fog jutni,legalábbis a Bloomberg és az FT 2005.óta minden évben ezt írja...,egyben a gazdasági összeomlásával,nos a Szovjetúnió sorsa vezérfonala a sikeres fegyverkezési versenyre hívása volt azzal, hogy a szovjet GDP33%-a ment el fegyverkezésre. A fegyverkezés kulcskérdés

napjainkban,hiszen ma a Föld országaiból kettőben kulcskérdés a fegyverkezés,ezekközül az egyik Észak-Korea,a másik pedig 10-szer annyit költ hadikiadásokra évente,mint Büdösruszkiország. Ha ráadásul még annak is utánagoglizol, hogy hátha ezek a büdösruszkika GDP-jük negyedét fegyverkezésre szórják,kiderül,hogy a tizenötöd részét sem. [egy olyan gazdaságról beszélünk,ez az orosz,ahol a statisztikai adatszolgáltatás... hátööö... nem sokkal jobb,mint a Szovjetónijó idejében...

A politika pedig nema jelen történelme,hanempontosan ellenkezően:A jelen történelmének az elhazudozása a valóságból,hiszen ha nemlenne hazudozás,akkor tudhatnánk azt, hogy Navalnij nacionalista soviniszta nagyorosz populista és mondhatni,inkább Jörg Haider politikai rokona,mint mondjuk a nála azért liberálisabb Orbán Viktoré.

Ha még aztán azt a titkot is elárulom, hogy ha valaki tudta Navalnij betegségtörténetét aztán TÉNYLEG is,az pont Navalnij orvosa volt.

Amihez viszont nemkell goglizni sem,az az, hogy Navalnij a Párhuzamos Parlamentben,ezt nem fejtem ki,hiszen te nyilvánvalóanismered az orosz politikai palettáta helyzetekkel, tehát aPárhuzamosParlamenti Rangsor 7-ikje volt navalnij ésmost azt írják nekünk az újságok,így,a novicsok után, hogy most már ismerjükis Navalnij nevét (kivéve a kaukázusinépségekról,a Krímről és egyáltalán Nagy_Oroszországról valóki nyilatkoztatásait) a novicsok feldobta a lista élére.

Vagyis ez a Putyin tök hülye volt ezzel a balfasz kisérletével,mert az ellenzéke 7-ikjéből csinált egy világhírű elsőt :D

Sőt,a liberálissal még ennélis nagyobb bajok vannak,mert ebben a pillanatban,amikor beszélgetünk,Orbán Viktornál liberálisabb politikus nincsen a magyar politikai felszínen, ha azt a pár ősfideszes barmot nem számolom,akiket a mai "FIDESZ" nevű csürhében kiirtani igyekeznek. (pozícióban már 2002.óta nincsenek)

- duplagondol 2021.02.07. 07:48:36

@Frick László Intézet: Úgy alakult épp az eddigi röpke harminchét évem, hogy történelemtanár lettem, ultizni így aztán szívesen leülök bármikor. Rablóultizni meg pláne.

És hát igen, ismerem. Épp a napokban R. Barbara gazdasszony történetét olvasva ötlött fel bennem újra. 1,66 milliárd kölcsön a faternak földvásárlásra, hallod, 83,2 millió önrészre. Dögöljek meg, ha ekkora vállalkozói szellemnek akár csak a nyomába érek.

Ehhez képest 700 millió kölcsönből venni egy timföldgyárat 5 millió önrészre családi segítség, azaz anyóspajtás révén: az már a műfaj csimborasszója. Épp elég ok arra, hogy mindig kéznél legyen a kés, ha hátba kell szúrni őket. Utána nagy volna a kísértés elvinni az asztalon hagyott lóvét, Vespasianus császár viszont tévedett: van neki szaga. Néha kurva büdös.

Frick László Intézet 2021.02.07. 07:57:05

@- duplagondol: Oldali a tüdőgyulladás,de nem a liberális.

Vannak konzervatív liberálisok...

Várjál, amit nem értesz alapból az az,hogy az oldaliság az relativus [olv.: relatívusz] de aliberális nemrelativizálható.

Liberális nem foglal oldalt,mert az lekötözése lehetne.

LÁTSZÓLAG az,mertmozgékony.

De a relatvizmus a a széjjelmagyarázhatóságban ésaz "Énnn Okosságomba"vetett hit.

A zsidó értelmiségi gyakori hibája,aki azt hiszi, hogy majd Mikháél-nál jut valamire az egyébként sikeres nagy dumájával.

A chaszid (azaz a kabbalisztikus) filozófia ezt másképpen gondolta és ezért más zsidó-értelmiségi szekták hadakoztak (fölöslegesen...) a chaszidok ellen.

namost.. nekem az a bajom, hogya netokrata még nem értelmiségi.

Ha beírod aMindenhatooo oltárába azt, hogy netokrata,ki fog adni egy kb 15-20 éves ősnetokrata szöveget,amiben a kevély netokraták kifejtik hitvallásukat,miszerint majd mindig ők lesznek a főokosok és a többi a hülye,aki bekapcsolni sem tudja a gépet,nemhogy frissíteni a programot.

Azóta a netokratákat becsicskították és a XX.század folytatódik.

legalábbis egyes országokban,mint pl Észak-Korea.

Meg az USA.

Sajnálom.

2021-et írunk,a kapitalizmus megbukott az összes régi kapitálimperialista baromságával,a fegyverkezési versennyel (gondolod, ha egy globális spekulalista nem birja az alkalmazottainak az emberszagát sem,akkor majd hullagőzt fog beszívni ? :D ) az embargómeg tömbpolitikával és hasonlók

Írhatja azt Dr-Dr Bede Márton, hogy bármi,ami veszélyes,az kínai,attól még pl az amerikai gyógyszeripart a kínai megavállalatok látják el nyers- és alapanyagokkal meg hígítani és kiszerelni való koncentrátumokkal.

meg lehet rendelni szovjet- és goebbels-i típusú népnevelő dokumentumfilmeket a HBO-tól,amiben pl azzal csábítják a latino-kat, hogy sok a farm, gyöjjenek,a farmok várjákőket dógozni,a farmokra IT-gépkezelők kellenek,egy traktoron kettő,egy kombájnon három kijelző van és 6 hónapos tanfolyam után szabad felülni és egyelőre latino nyelvü tananyag, az nincsen, valamit farmok sincsenek,mert az amerikai bankszektor lerendezte a farmereket még a múlt század 50-es éveiben. A termőföldingatlan banki konzorciumoké és azokon bérlők tevékenykednek.

Napszámba, abba lehet menni:D

És tudod,aki ismeri a Szovjetúnió történetét,annak nem újság az, hogy ha valaki jót akar magának,akkor blattolnia kell a politikai megfeleőségét, Tuhacsevszkijt is kizárta a gimnáziumaKomszomol Bizottsága az örökös tagok közül, holott Tuhacsevszkij a cár alatt volt gimis és a Komszomol a fasorba' :D

Egyszerűen:Fos által vész,ki szart emel és sose biztos ebben az entrópiában az, hogy nem pont az a birodalom követi a Szovjetónijót a sorsában,amelyik az ellenségképe gyártásához szivesen szovjetónijó sorsázik:D

- duplagondol 2021.02.07. 08:00:50

@Frick László Intézet: Elsütném a viccet a tankkal meg a babakocsival, de inkább csak annyit írok: igen, értem.

Demokrata a szentem, ez biztos, már amennyiben az ókori görög filoszok úgy irtóztak a demokráciától, mint rabbi a töltött hurkától. Nem elitista, dehogyis. Megméri a nép igényeit és alkalmazkodik hozzá, Habonyék ebben mára simán lepipálják még az RTL Klubot is. Aztán, hogy ezt a népet kupán vágja -e valaki azok után, hogy az első csavarhúzót lenyúlta valaki a GMK-ból, az más tészta.

(Kupán vágást írtam? Elég a koppanás, amikor pityókásan a padlóval ad randevút a koponyám.)

Frick László Intézet 2021.02.07. 08:20:29

@- duplagondol: Ehhez is a történelmet kell tudni:A demokrácia az emberiség egyik legborzalmasabb korszakában született tonnaszám félig elevenen égő emberek hűsbűzfüstgőzében, a vérbélsár és patakvér kevercse iszapjában csuszkálván.

Éppen ezért faékszerűen egyszerű a demokrácia.

Csakhogy a globális spekulalista,a netokrata nem birja az emberszagot.

Elvileg a magyar demokrácia képviseleti demokrácia lenne,ennek ellenére bázis nélküli nullakiterjedésű ötletkombattók próbálnak létező bázisokból aggykirálykatonázni hús-vér szavazókat.

Gondolj bele:Amagyar politikameghatározó tényezője a Political Capital. Ötleteik "történelmet írtak". A political capitalnakcsakembernélküli megoldásai vannak.Csakis éskizárólag a semmi valaminek lekommunikálására vannakötletei,azzalaz indoklással, hogy ha a semmit nemmagyarázzák valóságosnak,akkor be fog baszni a valóság a képbe.

A médianyomáshoz nem kellenek hús vér emberek,akik esznek.szarnak-böfögnek meg PMS-ük van.A médianyomáshoz "virtuális eszközök" éserősmegosztók kellenek
amivel aztán hatni lehet a hülyéneklenézett büdösbarmokra.

Faékszerűen egyszerűa demokrácia ,de emberszagú.

A Globális Spekulalizmusban,a netokráciában az embernél nincsen magasabb kockázati tényező.

Ez egy érdekes szisztéma, az ember nélküli netokratív demokrácia.

Ha visszatekintesz arra az időszeletre,amit történlem tanulása nélkül is történelemszerűen ismerhetsz,látod is,hogy mindössze néhány tízezer ember dönti el azt, hogy a sokaság büdös-e vagy felelősen gondolkodó.

Arizonában pl 10000 friss szavazójogú latino döntött, bár 300000 friss szavazati jogú latino rohant jólválasztani.

2002-ben 66000 szavazattalnyert az MSZP -és a választási matekben is nyertek.
1998-ban 55000-relkapott több szavazatot az MSZP a FIDESZ-nél,viszont a választási matek a FIDESZ-nek kedvezett.

Próbáld elképzelni azt a [elavultósdi eszközű]médianyomást,amit a JókésIgazak feltermeltek 1998-2000,majd a Nagy Trauma után2000-és 2002. között.AJóPasiMiniszterelnökProject-nek köszönhetően 300000 nő élt először 2002-ben a szavazati jogával. Ha csak 30000 asszony otthon maradt volna,a nép büdösbarom,piszok és mocsoklett volna,nem pedig Bölcs És Igasságos:D

Demokráciáról szeretnél velem vitatkozni,de nehogy a Hurrikánfrizurás Segglyukarc-ra csapj le.

Gondolj bele,a Trampra pocsékolt médianyomás Dollárban,munkaórában,felületekben... egyáltalán elektromos energiában mennyibe került

Nem lett volna egyszerűbb(környezetkímélőbb,kevesebb környezeti terheléssel járó] 2016-ban két 40-es lendületes fiatal netokratát választani?

Elnök jelöltnek?

Nem Trump nyerése volt a botrány, már az volt, hogy egy képen kívüli vén segghülye meg egy egzaltált vén picsa közül lehetett választani.

És ez..látszólag senkinek nem tűnt föl.

Sőt: 2020-ra megismételték a botrányt jelöltállításban.:D

- duplagondol 2021.02.07. 08:37:45

@Frick László Intézet: Az aprónak tűnő részletekért most is kijár a köszönet, érdemes ezeket feljegyezni, észben tartani. Nem fogok persze tőle rácsodálkozni a világra, annál szerencsére rég szélesebb a perspektíva.

Nemrég láttam egy filmalkotást, Az alapító címet viselte. Hollywood, Hollywood, ez biztos: annyit viszont legalábbis szépen bemutattak az éhező népnek, hogy a mekdonáldszos hambi, amit néha abrakként fogyasztanak, nem feltétlenül tömény szeretetből készült.

Sőt, Vietnamban még azt is bemutatta az a kurva tévé, hogy a napalm ellen nem védi meg a lakosságot semmilyen faktorú krém. Mi következik ezekből? Tulajdonképp az ég adta egy világon semmi. Amerika (és nyilván Kína meg az oroszok is, Európa pedig, jaj), szóval ezek mind elmerülhetnek a jövőben a kulimászban nyakig, de ezer meg millió olyan tényező van, ami a kifejletet befolyásolni fogja. Ez a szólásszabadság nevű izé például rohadtul szemcséssé teszi az adást a jósgömbben.

- duplagondol 2021.02.07. 08:52:20

@Frick László Intézet: A píárnak állítólag nagy ereje van, mondjuk én konkrétan soha nem tudtam végigülni egy reklámblokkot, amikor volt tévém. Az az egészben a tréfás, hogy akár mosóport, akár demokratikus politikust hirdetnek, a módszerek elleséséhez érdemes forgatni egy nagy német államférfiú kézikönyvét. Feltűnően túlmozgásos volt a maga cuki kis kefe bajuszkájával, az a prodzsekt viszont, egyelőre úgy tűnik, nem jött be.

- duplagondol 2021.02.07. 08:58:37

@Frick László Intézet: Per pillanat egyébként azon épp gondolkodom, hogyan lehet pénz, fegyver, paripa nélkül nyerni egy huszonkilenc faluból álló választókerületben úgy, hogy a helyi fideszes döbrögi nemrég 53 százalékkal elvitte a bulit.

Alapesetben ugye, sehogy. Ez nem az idealista széplelkek terepe, akik azt gondolják, zsákban hozzák majd a fényt le Pestről Mordorba. Hanem, hogy aki ismeri a magyar vidéket, járt már életében legalább tévedésből egy-két kocsmában, annak legalább Tiborc (a másik Tiborc) panaszáról lehet némi fogalma. Ennyi a kiindulópont és semmi több. Minden más csak erre alapozódhat.

Frick László Intézet 2021.02.07. 09:06:32

@- duplagondol: A netokráciában a "szólás szabadsága" azé,akinek az erősebb megosztó a kezében van.

Imádom ezt a kifejezést,"megosztó" mert magyarul van egy kis politikai pornó stich-je.

2021.02.07. 09:06:32

@- duplagondol: ez engem is érdekelne, mit lehet kitalálni, mivel 25 alatti ismerőseim már meg is vannak fogva az "elengedjük az adót" szlogennel
ÚÚÚÚtálják ezeket, mint a szart, de havi 30 ezerért behúzzák rájuk az ikszet.

Ugyanúgy nagycsaládos kolléga- ostobának és kártékonynak tartja a mostani vezetést, de havi 100 ezer kedvezmény, plusz Csoki, és utálkozva, de behúzza az ikszet

Frick László Intézet 2021.02.07. 09:08:46

@Mata Hariette: Van adózó 25 év alatti ismerősöd? Most azzal, hogy érvbe számít,mert valakit ismersz,tehát akkor az,ami a te ismerősöddel van az nagysokaság -ra is kiterjeszthető,nem is szemtelenkednék.

Régebben csupa még-tanuló,mert az természetes, hogy a gyermekkor nem ér véget 30-nál, zseni ismerősöd volt.

ne gyere a diákmunkával,mert az nemadózó sáv (be sincs jelentve...) (a melódiáknál sem)

Frick László Intézet 2021.02.07. 09:11:28

@- duplagondol: A reklámnak rétegei vanna -nyilván a sárgadobozost nem rád célozták,de pla Rájz Ap -reklámokat,meg hogy telehetnél a Változás Generációja,azt nagyon.

Ajánlom figyelmedbe Vági Márton eszme-é skortársadat (mondjuk az a szakadék,ami ma egy 28évest generációsan a 24évestől elválaszt,megérne egy garázskoncertet a HéPiCSá val)
Vági Márton "újságíró" és "doktorandusz"

azonnali.hu

2021.02.07. 09:12:00

@Frick László Intézet: egy adott korosztály kb 30-35- 40 %a van a felsőoktatásban, a többiek...legalábbis itt az általad gyűlölt fővárosban, bizony, dolgoznak.

Frick László Intézet 2021.02.07. 09:14:00

@- duplagondol: Nézd, akkor ezek szerint a Sárga Dobozos Dolgit sávba tartozhatsz, ha ide ismételsz nekem szövegeket reklámokbólúgymint a fikázása az LMP-nek, hogy a FIDESZ gyűjtötte nekikaz ajánlócédulákat

(a szakszerűtlensége ott kezdődik, hogy helyi politikaiesetekből csak a hülyékkellehet országos következtetéseket beszopatni)

Tiborczhoz szocioógiai ismeretek kellenek,mit ér a cigányklánkirályéknálegy magyar vejkó élete,én nem szeretnék a dagadtarcú stróman se lenni,még ha most Várkonyi Andrea szopja is ki a faszát)

2021.02.07. 09:20:13

@Frick László Intézet: ja, stróman
van olyan kishercegnő, aki már nem is egy, hanem két strómannal dolgozik

Frick László Intézet 2021.02.07. 09:20:46

@- duplagondol: Politikabuziként,pedig ehhez azbeszt politikaigyomor kell,majd elhánytam magam,amikor a stricijei kezdték el ekézni az LMP-t mert má rmegtette a kötelességét.

Találkoztam ilyennel,cigány stricik szokták a 12 éves koruktól fogva futtatott nőiket ekézni,amikor már eladták őket Hollandiába (1200 €-ért] rendes,ott lehet,mert Hollandia fejlett, bárcás kurvának, tehát utólag okággyák rájuk a karakterrombolást, csúnya dolognak tartom az ilyent.

Jól jött az LMP lehalászni a szétbaszott SZDSZ bázisát ...

aztán gyorsan kettétörték az LMP-t

Az EP-ben előadta magát zöldpártnak

idehaza meg liberálisnak

Most meg az LMP azért szar,mert a létező bázisa a Momentumnak kéne

Egyébként bevezetném azt, hogy a "Jobbik 2.0" meg "LMP" szerűségek pártneve mögé oda lenne kötelező írni a f.a-t

Mondja az ősfideszes haverom: Megyen [merejül bosszúból,muchachos! :XD] a Jobbikba. " OK! -melyikbe?"

@Mata Hariette: néni a tiétek,vihetitek is a Sárga Dobozos Dolgit színtje

- duplagondol 2021.02.07. 09:39:04

@Frick László Intézet: Így van ez, igen, de azt már egy ideje elfelejtettük, hogy az első nagy showman még némiképp másban utazott. Periklésznek hívták az istenadtát, aki arra jött rá, hogy, ha ésszerűen, mégis egyszerű szavakkal érvel, arra IS hallgatnak a kiváló polgárok. Meg lefizette a tömegeket a napidíjjal, dát' soha sem a szenteknek állt e világ.

2021.02.07. 09:49:37

@- duplagondol: ha már így összefutunk egy aktív politikussal
ezek a "melegek örökbefogadási ügye" meg hasonlók, az emberek többségét NEM érdekli
tökmindegy neki
nem foglalkozik vele
ezeknek a témáknak a hangsúlyozása csak támadási felületet ad, szavazót viszont nem nagyon hoz
én pl örök ellenzéki vagyok, de különösebben sem az lmbtq meg hasonlók nem érdekelnek
viszont a nemzetikeresztényoldal túldimenzionálja, mitha a momentumban mindenki nemváltó leszbikusmelegtrnasznemű lenne
és ez egy csomó konzervatívabb, de ellenzéki érzelmű embert elriaszt
nem erről kéne beszélni, hanem az embereket ténylegesen érintő problémákról

- duplagondol 2021.02.07. 09:49:42

@Mata Hariette: Mindenképp megkérdezem tőle, mi történik azután, hogy felveszi a CSOK-ot. Ha ki tud pengetni még húsz-harminc millát és fel tud építeni egy családi házat, akkor rendben van. Túl sok ember így, ebben a formában aligha érintett. Nekem ehhez képest van olyan fixa ideám, hogy mind jobban járnánk, ha az állam a Kádár-kockák és a lóbaszó nagy nyolcvanas évekbeli emeletes családi hodályok teljes korszerűsítésére is adna támogatást, ha már az Unió ennyire jótét lélek velünk. Lehet, hogy nem egy hűde nagy ötlet, lehet, hogy nem dobja el az agyát tőle mindenki, de egy próbát talán megér.

Egyébként pedig, ha 18-20 évesen valaki már dolgozik: érdemes beszélgetni vele arról, hogy a következő nagyjából tíz évben a Skynet a robotjaival erős konkurencia lesz. Ha nem kapott értelmes képzést az iskolában, attól még a felnőttképzéshez sosem késő.

2021.02.07. 09:56:42

@- duplagondol: 22 éves korára lehet már rendes végzettsége (technikus). Nem csak felnőttképzésben, iskolarendszerben is megszerezheti érettségi után.
Nem mindenki diplomás, és attól még rendes állása lehet. Nem a képzettség nélküli iskola elhagyókra gondolok, hanem a szakmával rendelkezőkre. A korosztály nagyobb része soha nem lesz diplomás. Ez a momunetum másik problémája, nem kell lenézni azt, aki nem szerez több diplomát, felsőfokú végzettséget, hanem szakmai végzettséggel elmegy melózni 22 évesen.

Frick László Intézet 2021.02.07. 10:03:50

@- duplagondol: Ez nem a Periklészi Kor

hanema Goebbelsi Kor.

A maimarketing atyja Dr Goebbels Globálisan és általánosan alkalmazzák az ötleteit. A mai modern HR csapatépítéseiben és összekovácsolásaiban,a termék vagy a politikai vagy a bármilyen propagandában.

Nézd: te magad nem vagy tisztában a kategóriákkal:

Mint autókrólbeszélgetők -és az egyikük prospektus szövegekkel "érvel".

Egy csomó,általam is ismert prospektus szöveggel jöttél nekem,pl az LMP-ről.

Autóbuzi is vagyok,tehát nem csak politikabuzi.

Az autók propagandája átverő részei igen hasonlóak apolitikai lehúzásokhoz,pl az emblémafejlesztés.

Izraelben nem vásárolnak VW emblémás autókat,mert azoknak náci stich-je van ott. ASkodákat viszik,mint a cukrot.

A Skoda és a VW ,pl egy Golf Valahány meg a vele párhuzamos Octavia műszaki lényege

UGYANAZ.

És ilyen húzások a politikában is vannak.

Pl az amerikai politika lényege töretlen,de a felszínen "csinálják a műsor"-t.

Dr Goebbels példaképe Sztalin volt.Dr Goebbels úgy volt vele, hogy Sztalin is egy szociálista (nem véletlen az á, találsz itt szócikket erről) meg ő meg egy másik szociálista.

Pl az a lincselés,ami most Trump ...egy lényegében niemand, egy senki,egy nulla,egy tehetetlen fos-nyolcas... ami most folyik az USÁ-ban csak azok számára új,akik nem ismerik a Szovjetúnió történetét.

Vagy a nácik feljöveteléneka történetét.

Nem tudom,tudsz-e még könyvet olvasni.

A nácik feljöveteléről Alfred Döblin írt egy igen tanulságos könyvet Berlin,Alexanderplatz címmel.

Nagyon kevesen vagyunk,akika netokrácia történetét elejétől (tehát a direkt morálszakaszától) követjük.

Sokan azt hiszik,hogy azt, hogy bármi csak egy dolog, ha enyém az erősmegosztó,azt a netokratáktalálták fel.

Nem. Dr Goebbels találta fel.

Van munkája benne a bolsevikoknak.

A bolsevikok nemám azaok a buta komonisták,akiknek a hülye jobbosok beállítják őket.

A bolsevikok,a szovjet-orosz korai bolseviknél műveltebb,intelligensebb kevesebb volt a világon. Ma csak a korai-kozépkorai és a Wallis Tunning indexeseit tudnám hozzájuk hasonlítani.

Jaroslav Hasek volt pl egy bolsevik író, akit útálok (mint embert)

és Iszak Babel a másik (akit rajongok,ahogy Hemingway is rajongta őt)

"A minél nagyobb tudás az annális nagyobb ismeretlennel tart határt."
/Tarkovszkij/

Vigyázni kell tehát a gőgösökkel:mert tudatlanok.

- duplagondol 2021.02.07. 10:04:21

@Mata Hariette: Jól látod, tényleg erősek ezek a benyomások. Én magam szakállas, gömbölyödő, hetero, olykor templomba járó parasztmelós gyökerű ember vagyok, akadnak is még bőven ilyenek a Momentumban, de a buzizásról ez még nem szoktatja le azt, akinek ez a kenyere.

Az egésznek egyébként egyszerű a magyarázata: ha párt meleg tagozata (mert ilyen is van!) feltűnőbb a média számára, mint az agrárügyi tagozat (aminek én is a tagja vagyok), akkor ebből az alaphelyzetből kell kiindulni. Ők szorgalmasak, talán, mert sokan életükben először vannak olyan közösségben, amelyik nem veti ki őket. Az, hogy eközben nem feltétlenül tudják a többiek látványosan, közérthetően, nem pedig dögunalmasan előadni a szakpolitikát, más kérdés. Mondjuk, elég fontos kérdés.

És még azt sem tudom neked mondani, hogy a párt (vagy akármelyik párt) ne az éceszgéber marketingguruk jótanácsaiból indulna ki. Van is kritikám bőven emiatt, de kb. húsz év belgaság, outsiderség után azt mondtam, próbálok tenni is valamit, nem csak a képernyő előtt emészteni magamat. Aztán, ha végleg csalódok, mert miért ne, akkor elengedem a dolgot. A belgáknál legalább jó a sör.

Frick László Intézet 2021.02.07. 10:05:44

@- duplagondol:
A politika nem a jelen történelme,hanem az elhazudozása a valóságból -és még szerencse, ha csak a retorika eszközeivel.

A politikaikommunikáció pedig a politika elhazudozása (a hazudozásróla hazudozás)

Az agitáció pedig még a politikai kommunikációt is hazugsággal fedezi.

2021.02.07. 10:07:31

@- duplagondol: na, erről beszélek, hogy nektek is meg kéne mutatni magatokat.
Az emberek többsége nem tud mit kezdeni a melegtagozattal, mert a két EU-s kiscsajjal...de egy kissé pufók, hetero vidéki (esetleg még gyereke is van) pali- az inkább ő maga.

- duplagondol 2021.02.07. 10:14:30

@Mata Hariette: Egy villanyszerelő és egy bolti eladó gyermekeként Isten őrizzen attól, hogy lenézzem őket. Más az iparos szaki és más az OKJ-s virágkötő vagy targoncás. Az is könnyen előfordulhat, hogy ennyi idősen már kulizik a szalag mellett, mert Orbánföldén valakiknek ez kimondott érdeke. Nem az a dolgom, hogy állítsak nekik valami tutit. Hanem az, hogy kérdezzek és utána válaszolni próbáljak. Ügyelve az előbb említett robotinvázióra is, például.

- duplagondol 2021.02.07. 10:21:08

@Mata Hariette: Találkozhatott már a polgár ezekkel a pufókokkal eddig is a piactéren, a kampánypultoknál és ezután is fog, még gyakrabban, egészen addig, amikor már herótja lesz tőlük. Az egészet egyébként baromira lehet élvezni: lehet, hogy a földre köp, mielőtt nagy nehezen szóba elegyedik, de öt-tíz mondat után jó esetben hús-vér beszélgetést is lehet vele folytatni, nem csak olyat, aminél a média táplálja be előre a szövegkönyvet.

Teszem hozzá, kettőn áll a dolog, mert a politikuspalántának ugyanúgy le kell(ene...) gyűrnie az előítéleteket, amiket a 'kétmillió fideszes birkával' eddig belé nyomtak.

- duplagondol 2021.02.07. 10:30:15

@Frick László Intézet: Kétszer szavaztam emlékeim szerint az LMP-re, 2010-ben és '14-ben, szóval, ha tévedtek, akkor tudatlanul bár, de én is tévedtem. Te hoztad fel őket, nekem nincs dolgom velük. Ha néha együtt is működtek a Fidesszel 2010-ben, attól sem váltak mindjárt az ördög kénköves fattyaivá. Helyette idővel megbuktak, úgy, ahogy a Momentum meg az össze létező párt is meg fog bukni majd valamikor.

- duplagondol 2021.02.07. 10:39:32

@Frick László Intézet: Agitálni ma már nem annyira pehelykönnyű meló, ha nem áll melletted egy munkásőr. Van, aki alkalmas rá, mert el is hiszi, ami a brósúrára van nyomtatva. Én meg, aki kételkedek, legalább versenyt kételkedek a választóval. Elválik, hogy a Tanúból melyik mondat fogta meg igazán: "az élet nem habostorta" vagy inkább a "szereti a mi bölcs vezérünket?"?

- duplagondol 2021.02.07. 10:49:22

@Frick László Intézet: "Vigyázni kell tehát a gőgösökkel:mert tudatlanok."

Van olyan érzésem, hogy az öreg Szókratész óta nehéz feltalálni a spanyolviaszt. De ez nem is baj, sőt. Jobb inkább a fenti mondatot imamalom-szerűen ismételgetni, mint bármi mást.

- duplagondol 2021.02.07. 11:42:26

@Mata Hariette: Az 'OKJ-s virágkötő'-kifejezést használtam. Ha ők nem volnának (például...), nem tudnám mivel meglepni a kedvesemet a közelgő sátoros ünnepen. Egy OKJ-s (!) CNC-programozóhoz képest persze, engedtessék meg ezt is, kevesebb GDP-t termel, ami önmagában nem biztos, hogy értékmérő. Ennél többet vagy kevesebbet leírni felesleges volna, ítélkezni pedig pláne.

Szorgalmas Gyémánt 2021.02.07. 12:17:28

@- duplagondol: Periklészt már korában Athén titkos királyának nevezték. Egyébként tanulságos a története, Athén nem tudta a szövetségeseit kordában tartani, a nemdemokratikus Spárta ennek következtében megette őket reggelire.

heki 2021.02.07. 12:22:42

@- duplagondol: jé, egy politikus, aki nem akar hazudni? Hm.
De hát Nem Lehet Más a Politika, ugye, tudjuk.

Minden esetre az jó, ha egy politikus megpróbál olvasni, még ha nehezen is megy neki,
és beszélgetni is, jó, azt könnyebb ugye,
de azért itt dudi (dudenbuch alapján adott ősi becenév) blogján azt is nehéz, mert a szerző úr direkt nem teszi könnyen érthetővé gondolatmenetét és még hülye tördeléssel, nyelvrontással is megnehezíti, de hát sajnos dudenbuch olvasása nálam már drog-szerű, függés, még Mata Harietta se tud lejönni róla, pedig aztán szétgyalázták már többször itt egymást.

Amit láthatsz itt a blogon, az ilyen szociológia szerű, olyanokat tudhatsz meg, amit nem tapasztalhatsz, mondjuk az alsó rétegekről,
meg persze dudi mániáit, amik ismétlődnek, (jógecik-rosszgecik, szőrsapós néne, stb., a motívumok annál lentebb vannak, autóbuzi vagyok, politikabuzi vagyok, stb.)

annál is inkább, mert az a rossz szokása van, hogy valakinek válaszol hosszan egyik megjegyzésben, és annyira megtetszik neki saját írása, hogy átmásolja, kicsit kibővítve és indít egy új bejegyzést, ez engem nagyon bosszant, mondtam is neki, de azt válaszolta, nem tehet róla.

Ja, és csevegni nem tud. De az nem baj, a kisebbik fiam se, csak ő azért nem, mert nagyon pontosan akar fogalmazni, dudi meg egyszerűen leírja ami eszébe jut.
Ez néha önismétlés, néha meg teljesen meglepő, új információ.
pl. ennek a blognak köszönhető, hogy nem adtam el az apámtól örökölt Golf II.öreg autót, nagyobbik fiam jár vele vígan.

Szorgalmas Gyémánt 2021.02.07. 12:22:56

@- duplagondol: Már hogyne lehetne nyerni. Mi az ajánlatod?

- duplagondol 2021.02.07. 22:27:55

@Szorgalmas Gyémánt: Mi több, részben saját maga idézte elő a nagy háborút Spártával, amikor túlzottan erősnek gondolta Athént. Gondolom, a tanácsadók egy részének addigra már kissé görbült a háta.

- duplagondol 2021.02.07. 22:44:21

@Szorgalmas Gyémánt: Körülbelül az a húsz év, aminek során eddig kívülállóként néztem a politikát, úgy, mint bárki más. Ha ebből akarom megszedni magam, talán elhiszi nekem, hogy már előbb lépek. Ha figyel, rájöhet esetleg, hogy ugyanazok piszkálják a csőrömet, mint az övét.

Egyébként pedig? A helyi, többre hivatott vasút felélesztése Csipkerózsika-álmából. A régi építésű házak és a panelok szigetelése, a kertgazdaságok felkarolása, a helyi informatika-oktatás fejlesztése (autóipari terület, robotizálható munkakörökkel) meg persze a nyilvánosság, MINDEN tekintetben. A helyi szolgabíró nagy kegyesen osztja szét azt a pályázati pénzt, amit odafent kvótában hozzávágtak, gazsulálnak is neki a helyi polgik rendesen a fészbúk-oldalán. Ehhez képest ahhoz, hogy elhiggyék: MINT önkormányzat is nyerhetnek, ha megalapozottak az igényeik, MINT önkormányzat is erősnek és életképesnek kell lenniük, szóval, ez nem megy egyik pillanatról a másikra. Az átmenetet, HA erről odafent van komoly elhatározás, menedzselni kell. Nem eleve állítani, nem eleve utasítani, hanem kérdezni és azután DÖNTENI: a kettő között van pár fokozatnyi különbség.

- duplagondol 2021.02.07. 22:54:09

@heki: Értem minden mondatát (na jó: MAJDNEM minden mondatát) meg eleve szeretem a metaforákat, a költői utalásokat, ezek ilyen értelmiségieknek szóló fűszerek, vagy mi. Az pedig, hogy az alsó néprétegek újra és újra szóba jönnek, az egyik legnagyobb jó, ami a neten egyáltalán előfordulhat. Főleg, ha a saját tapasztalatok eleve segítenek abban, hogy képben légy.

Frick László Intézet 2021.02.08. 07:21:27

@- duplagondol: A politikáról van egy kevéssé tárgyalt fejtegetés , az Arisztotelész-é.

Ami szerintem végzetesen naív és ideálista felfogás. Az a gyanúm, hogy akkoriban Keletről nem csak selyemtekercsek érkeztek. Hanem Kung Fu Cse bölcselményei is.

Majd jövők még,de elöljáróban annyit:A földközi-tengeri medencei alapkultúrák tükörkultúrák,az eredendő az óegyiptomi,de abban pedig az asszírok tudása tükröződik. Az asszirban meg talán a Himalája-déli-lejtői kultúrák tudása?

Az igazmondó kiszámítható politikus hasonlatosan esélyes,mint a kiszámítható sakkozó vagy a kiszámítható ökölvívó.

És nem ez az egyetlen összefüggés a politika,az ökölvívásésa sakk között. Ennél lényegesebb az érzelmek szerepe.

A politikaikommunikáció érzelmeket szeretne kiváltani

miközben az érzelmek a politikában is vesztésbe visznek.

Én meghatódott-zokogva olvasom Arisztotelész pompás és humánus álmodozásait a jópolitikáról,azonban,minta legtöbb ideálista szemlélet,elfeledkezik arról, hogy a Homo Sapiens tömegesen nem képes aztán életében a majomságból fölfejlődni. Pedig mindegyikük az emberréválás esélyével született.

Részeredmények vannak, erről azonban Brehm bácsi mond el mindent,amikor a patkányt tárgyalja:

"A patkány a legjobb apa-anya." [Brehm önhibáján kívül keveset tudhatott az elefántokról...meg a delfinekről]

Önmagában a legvérengzőbb majom egyes tulajdonságai

ha megnézem pl a fentmaradt filmes dokumentumokon gyermek-pedagógusi szakmai szempontból Dr Goebbels gyermekeit...

...nem jelentenek semmit.

Az igazmondópolitikus a helyi-települési,az alapszervezeti,a sejti politikában nemél tovább 2-3 hónapnál..
Az igazmondó politikus nonszensz...

nem is kell az embereknek az igazmondó politikus.

A netokráciában pedig főleg nem kell.

A netokrata nem viseli az emberszagvot,márpedig a Zoon Politicon kormányzásaembergőzben történik. A netokrata ezt is valahogy a szobájából,a tabletező szófájárólszeretnéintézni.. applikációkkalmeg algoritmusokkal... de hogy közvetlenülaz alogoritmusának se kelljen a büdös emberekkel...

nos

erre is ír egy algoritmust írató algoritmust

Meg hazugságnak is beválik: "Nem én cenzúráztam,hanem a pártatlan algoritmus!"

- duplagondol 2021.02.08. 08:02:22

@Frick László Intézet: Bőven ki lehet és ki kell egészíteni (rejtett...) lábjegyzetekkel azt, amit fentebb írtam. Kezdve azzal, hogy akin a polgárok (és a polgármesterek!) nem látják, hogy 1. akarja a hatalmat 2. alkati okokból, tehetségétől függően tud is élni a hatalommal

- annak nem szavaznak bizalmat. 1848 óta miniszternek hívják itt az Audi bőrülésen ücsörgőket, de azt, hogy ezek a nevükből eredően SZOLGÁK csak, nem hiszi el ezen a kárpáti környéken senki sem. Nem is akarják elhinni. Akkor pedig óvatosan kell bánni azzal, hogy bárki reklámozza. Lehet, hogy elég csak titokban tartani, ki tudja.

Határozott állításokat tenni, dönteni merni és tudni, elkerülhetetlenül valakiknek a kárára, akár lelkiismeretfurdalással is: erre is szükség van. Ha pedig fentebb Gyurcsány pártját és a készenlétbe helyezett kést említettem: akkor dehogyisnem, kőkemény sakkjátszma ez, ahol minden elhamarkodott lépés után mattot lehet kapni. Az, hogy eközben a szent korrupcióellenes morál nevében játszik valaki, elsőre jól hangzik, de én úgy vagyok vele, hogy mindig és mindenkor újra kell benne értékelnem a saját szerepemet. Túl nagy a tükör ugyanis a fürdőszobában.

Szorgalmas Gyémánt 2021.02.08. 08:48:07

@heki: Igen, ezt a dudenbuchba bele kell számolni, aki ilyen blogot vezet, attól ne várjunk klasszikus értelemben vett jólnevelt kommunikációt. ÉN ettől szeretem, de azt is megértem, ha valaki sikoltva menekül el innen.

Szorgalmas Gyémánt 2021.02.08. 08:53:25

@- duplagondol: A probléma abban áll, hogy a pártjáról nem tudom elhinni, hgy jót akar nekem. Igazából nem is tudni, mit akarnak, a következő hetekben deürl ki minden...

azonnali.hu/cikk/20210208_fekete-gyor-andras-ha-nem-lesz-ketharmadunk-akkor-is-el-fogjuk-tudni-lehetetleniteni-a-fideszes-seggnyalokat

A legjobban a vakcinaellenesség zavar ebben, aláásni az amúgy sem magas bizalmat aljas dolog. Munkában az Ötödik Hadoszlop, ez a Momentumról a képem.

- duplagondol 2021.02.08. 10:14:02

@Szorgalmas Gyémánt: A következő hetekben és a következő hónapokban. Ez az interjú, amennyire én látom, arról szól, hogy csak olyan vakcinában érdemes megbízni, amit nem hatalmi szóval, hanem a tudomány hozzájárulásával engedélyeztettek. A bizonytalanság előidézője itt nem annyira az ellenzék - hanem inkább a kormány.

Frick László Intézet 2021.02.08. 10:19:38

@- duplagondol: Ebben az országban utoljára szociológusul"terepen" azaz odakünn a levegőn,hús,vér-és bundáskenyérszagban vizsgálatot, felmérést 2005-ben zártak le utoljára.Azóta csak szobai és internetes meg statisztikai adatkutatás folyik.Persze sztenderdek szerint :D

Magyarországon csak becslések vannak a cigányság lélekszámáról(és társadalmi határairól)legyen egymillió,az olyan szép kerek szám. Minden,amit elérsz a cigányokról,kb a kuruzslás,az ezotéria,a kókler megélhetési szélhámoskodás,a szemforgató aljas (látens gyűlölet malasztokval tejjjes szavak alkalmazása MELLETT) kép mutatás.

bele tudsz ebbe gondolni? Hogy szociológus utoljára emberszagot akkor érzett,amikor az indexnek dolgozott pár matulista-fikaista, akik a 2005. utáni elkurvuláshoz már nem adták a nevüket? Legkésőbben a Demokrácia és Dilemma Intézet szállt ki... ["csakúgy intézet ő/ Ahogyan én orvos ;) ]

Jönnek a megélhetési politikusaink a paneljaikkal:Amiket olvastak az újságban,mint valami Lúúúújzááá!4!4!!-k.

Ésugye,amit nem ad ki a Mindenhatoooo Gogli,az nincsen,pl a francia cigánykérdés.

Közben... nyugodtan kijelenthetem,nem túlzás,bebaszott az internet,a fészbúk olyan társadalmi hatásokkal,amiket interneten meg szobai társadalomkutatással nem mérhetsz ki.

Maga az internetes hírgyártás lezüllőtt, Uj Péterék a 2005-ös Wallis Tunning után tartalomszolgáltatásról beszéltek, hol vagyunk már ettől,az kéne még csak, tartalom.

A tavalyi létszámracionalizáció során elbégettették az emberekkel,mit jelent nekik az index és el is mesélték, azt az indexet, ami már 2010-ben sem volt.

Imádom a vasút témáját,főleg azért, amiért a határ és BPközött az Ónijós Szabályozás szerint a Swietelskynek szabad megépíteni azt a vasútvonalat,amit kínaiak dél-koreán szintűminőségbiztosítás mellett a magyar közreműködőkmiatt egy évig húztak volna el. (Ha ők egészen, akkor az 3 hónap...)

Frick László Intézet 2021.02.08. 10:25:43

@- duplagondol: Az, hogy az orosz vagy kínai vakcinát hatalmi szóval engedélyeztették, egyébként "azt írta az újság" Vagy ha igaz,akkor Orbánnak a hatalmakiterjed azokra, akik egymilliárd darabot rendeltek meg belőle.

A kínai vakcinákra detto ez érvényes.

Azt a zsót milyennek nevezed,amiszerint csak az a vakcina a jó,amibőlkarácsonyig semlesz elég és akkormeg az történik a témával,ami a tavalymájusi témával
@Mata Hariette: Tavaly májusban abba a csőbe provokálták beleorbánékat,hogy márminden nyit,amikor elkezdték, hogy jó nekünk a balatonnál,akkor azt, hogy minden,ami balaton az mészáros, és a bezzegek adriáznak,aztán meg az lett a baj,hogy miért lett adriázás.

Most ugyanez a műsorszám,a vendéglátósok uszítása, nyissunk már, bebaszikalondonimutáns,mimmehalunk,orbánahibás ményitottunk.

Mindennek orbán körül kell forognia,az orbánkár elvűségmindent felülír és bármit megér?

Nem tűnik fölnektek, hogy ebben az országban 5 millió ember totálisan leszarja mnármindenestül a momentumtól a jobbikig az egész kínálatot?

A Nemzeti Jobboldal,az kimarad a szórásból:D vagyis szarásból

Szorgalmas Gyémánt 2021.02.08. 13:20:01

@- duplagondol: A Sputnik V eladási statisztikáira vetve egy pillantást ugye nem baj, ha ezen hangosan felröhögtem? :D

www.statista.com/statistics/1123927/sputnik-v-exports-from-russia-by-country/

Ez egy nagyon jó hatásfokú, a Pfizernél sokkal olcsóbb és egyszerűbben tárolható vakcina. Ha az Uniónak gazdaságvédelmi okokból nem kell, akkor nem kell, a világ többi része majd megveszi. Egyébként az osztrák és a német poltikusok is kezdik felkészíteni az oroszgyűlöletben tobzodó népeiket az Sputnikra és a kínai vakcinákra.

www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=kurz+orosz+vakcina

www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=n%C3%A9metorsz%C3%A1g+orosz+vakcina

Szorgalmas Gyémánt 2021.02.08. 13:29:31

@Mata Hariette: Úgy, hogy aláássa a közbizalmat bizonyos az elérhető vakcinák iránt.
Az oroszokokat különösebben nem érdekli egy pici magyar piac töredéke, az eladásaik már 200 milliót közelítik és még csak február eleje van.

www.statista.com/statistics/1123927/sputnik-v-exports-from-russia-by-country/

A kérdés az, kikre hallgassunk, a tudósokra vagy az ellenzéki politikusokra?

Én oltott akarok neki minél előbb, és a védettséget mind a kínai, mind az orosz vakcina biztosítja. Aki retteg tőlük, az megy a sor végére, hiszen NINCS olyan elérhető vakcina, amilyet ő szeretne. Ja hogy a válogatáshoz és kenyelemhez szokott homo consumicus nem érti már, mi az a Nincs? Most majd megtanulja.

Szorgalmas Gyémánt 2021.02.08. 13:34:03

@- duplagondol: A tudomány a Sputnik mögött áll, gazdasági és poltikai érdekek állnak ellene. Aki az ellenzékre hallgat e kérdésben, és nem oltat orosz vagy kínai vakcinával, az megérdemli a sorsát.

Frick László Intézet 2021.02.08. 13:53:44

@- duplagondol: @Mata Hariette: @Szorgalmas Gyémánt: @heki:
A mai Magyarország 55-és a Halálközötti tudós orvosgenerációjának egy igen-meghatározó,meremállítanbi döntő hányada fél-négy évet töltött Moszkvában vagy Leningrádban,ismer korosztálya beli tudós orvvosokat. Ezeknek az emberekneka zöme olyan véleménnyel van orbánrólmeg Putyinról,mint Duplagondolúr vagy Harriette műűvésznő, azzal akülönbséggel, hogy az egyiknek a cigány kurva anyját a másiknak a horpadtfejű szibirjak bárcás bábuskájával míveltetik.

A magyarok egy része publikált is oroszul,valamint németül és angolul .

Valamint a Földországaibóligen-igen sok gyógyszerkutató-rvos tudós is tanult vagy Leningrádban vagy pedig már Szentpétervárott vagy Moszkvában.

Jelenleg India a világmásodik gyóygszeripari mogul-világhatalma,pl jó sok indiai tudós tanult oroszul. És rendelkeznekkapcsolati tőkével,plráírnak a volt szovjet vagy orosz évfolyamtársaikra, hiszen tudományoskonferenciákon is találkoztak,most az egy dolog, hogy Putyin,de egyébként ha az Adenauer korszaknak van a mai Német Gazdaság respektjében némi Schwung-ja,akkor a szovjet,majd pedig az orosz vonatkozó tudományoknak is.

Halványan célzok pl az orosz tudományosűrállomás-gyártásra,mint ...ööööö....tényezőre.

Egyszerűen lenyűgöz,amikor aMagyar Médianyomás-t 75%-ban uralló forrásokban azt olvasom, hogy a büdösruszki vakcinafejlesztés nem transzperens, nemtudunk róla semmit,

fogalmazhatok úgy, hogy beszarás az,miszerint 12089 véleményformálóújságírómit gondolerről.

Ugyanis egyébként több,mint egymilliárd darabot rendeltek már az orosz vakcinából valamint India is fogja nem csak hígítani meg kiszerelni,hanem még gyártani is.

Bevallom őszintén,én rengeteg felesleges energiát szoktammegspórolni azzal,hogy a bármiben doktor és hozzáértőprofesszor és amerikológus világjáró világlűátott sokat tapasztalt ember, Dr Dr Bede Mártonvéleményformálását elobvasom valamilyen kérdésben.Íme:

"Kizárólag Magyarországon csinálnak politikai kérdést a vakcinákból és oszlanakmeg az ízlésekoldal szerint.

Ha pedig ezzel bekapta a naív hülyepicsa a horgot,
mesterünkmárberántja és ahogy nagyon jólki lehetett számítanbi,részleteiben kiderül, hogy kizárólag Orbán csinál ebbólpolitikai kérdést, a Jók és Igazak

nem fogjátok elhinni!!!! csak a transzparenciát hiányolják.

Most már csak az a kérdés, hogy ha Dr Svéd Tamást minden napmeg lehet kérdezni,akkormiért nemlehet azt az 50 tudósmagyar oroszulis beszélő orvost,akik szerint Orbán rohaggyon is meg a cigány kurva anyjába,ám szerintük mégsincsen semmi baj az orosz vakcinától attól, mert Putyin nem bassza szájba a szibirjak nagynénikéjét.

Szorgalmas Gyémánt 2021.02.08. 14:15:37

@Frick László Intézet: At még a CNN is kénytelen volt elismerni, hogy Sputnik kiváló vakcina, és a korábbi állításuk, miszerint rengeteg súlyos mellékhatást okoz, hazugság, ööö akorom mondani tévedés.

"Correction: An earlier version of this story incorrectly stated the amount of serious adverse events associated with vaccination. A minor number of serious adverse events occurred and were rare, but none was associated with vaccination."

edition.cnn.com/2021/02/02/health/russia-sputnik-v-phase-3-intl/index.html

Egyénileg én örülük, ha előttem sokan nem oltatnak, annál hamarabb kerülök sorra.

- duplagondol 2021.02.08. 16:02:59

@Frick László Intézet: Legutóbbi élményeim szerint most a mosógép a sláger a választások előtt. Mondta is a vajda valamelyik leszármazottja: "ne legyetek már olyan hülyék, hogy el is hiszitek". Úgyhogy bármikor mehetek abba a régi sváb házba a kisváros központjában, aminek a kapuját rég eltüzelték már, láthatóvá téve az udvaron hagyott rozsdás bicikliket és egyéb fémből készült alkalmatosságokat.

Dumálni persze mindig jó, nincs gond a vendégszeretettel sem, még azelőtt persze, hogy simán leszavaznak a családok és nemzetségek a Fideszre. Vagy nem, de ahhoz elég rafkósnak kell lenni.

- duplagondol 2021.02.08. 16:10:53

@Frick László Intézet: Nem vitatkozom, pláne, ha az az ötmillió kiábrándult is csak alsó hangon annyi. Ha az ellenzék nem csak kampánytechnikai okokból akaszkodik rá Orbánra, hanem azért is, mert nincs felkészülve a 2020-as évek kihívásaira, akkor meg is érdemli a sorsát. E tekintetben nem vagyok száz százalékig pesszimista, a végkifejlettől függetlenül azért megteszem, amit lehet. Lesz még élet azután is.

- duplagondol 2021.02.08. 16:13:40

@Szorgalmas Gyémánt: Nem írtam arról, hogy egy kalap alá kell venni a kínai és az orosz vakcinát - és ha ez a kérdés, akkor a válasz nyilván az, hogy nem. Egyelőre nem, mert akár a kínai vakcina is lehet jó, kár, hogy ezt ők sem tudják még bizonyítani.

- duplagondol 2021.02.08. 16:24:01

@Szorgalmas Gyémánt: A tényállítás az, hogy nem a tudományos eredmények döntenek az engedélyeztetésről, hanem az, hogy három másik országban beadták -e már, legalább egymillió ember pedig megkapta -e. Szijjártó úr megoldotta, az orvosok, szakértők meg okoskodjanak csak tovább, ha akarnak, úgyse az ilyesmire alapozva működik szuperhatékony gépezetként az országunk.

telex.hu/napirajz/2021/02/01/nagyobb-tisztelet

heki 2021.02.08. 17:00:09

@Szorgalmas Gyémánt: az egy nagyon szórakoztató interjú lett, ha jól láttam dudi se bírta ki, hogy ne szóljon hozzá. :)

Serény Vélemény 2021.02.08. 22:30:43

@Szorgalmas Gyémánt: Történet szerint szülész-nőgyógyász dr. ismerőst kb egy napra ütötte ki a fpizer hihetetlenül korszerű és jövőbevezető vakcina... de ez természetesen nem mellékes hatás, hanem rendes.
(Engem speciel nem zavarna, ha egy napig nem tudnék kikelni az ágyból...)

Frick László Intézet 2021.02.09. 06:43:51

@Szorgalmas Gyémánt: Most akínai vakcinafikázás van soron.Azzalis baj lesz,mertkiderült,hogy a SINOVAC-BIONTECH fejlesztette. Az egyiket a ki tudja mennyiből. Mint már többször mutattam,akínaiaknembánják,ha a FehérÖrdöglenézi őket szok kici huléknek.

A kínai orvostan alapvetése szerint az ellenséget nem szabad beengedni.

Az európai orvostan abbólindulki, hogy az ellenséget ki kell űzni.
Akínai uralkodók egészséges időszakaikban fizették az orvosaikat.

Az oiropid uralkodók akkor,ha megbetegedtek.

Frick László Intézet 2021.02.09. 07:03:30

@- duplagondol: van egy súlyos baj az ellenzékkel. Ugyanis ellenzékinek lenni Dollár-ban fizet jól. Gondolj bele,annyi jutalomfalat Jókormányzásidején (éspersze a szaros Ft-ból)nemfog jutni a TASZ-nak,hamár nem lesz diktatúra és kiderül, hogy van magyar főügyész.

Ide szeretnémmegjegyezni,hogy ha én lennék a CIA kordinátor,engem nemtudna annyivalelintézni a TASZ hogy azértnem csinálsemmit,mert nincs főügyész/a fidesz bérence a főügyés.Nyilván egy CIAkooordinátorminimuma Harvardon végzett,éstudja azt, hogy az Európai Bíróságnemhogy náci diktátorokkal,demégatábornoki szintjükkelis végzett. ne bassza mármeg a jóistem hogy egy karadzsicsot elintéztek Hágában, a náci orbánnal meg nem birnak?

Az FIDESZ elszámoltatásáról máris fogalmat alkothatunk,ha megvizsgáljuk, hol tart Szabad A Városban az elszámoltatás, pl Baranyi Krisztina Ferencvárosban a FIDESZ elődök elszámoltatásában

FIGYELEM!4!4 ehhez nem kell főügyész,hiszen ismerjük a kettőskereszt-mítúmozgalom alapján a mórest, csak vádolás és kész az ítélet végrehajtása is.

Nem kell itt a fideszbérenc főügyész meg az orbángestappó,Baranyi összehív egy sajt' táj'-t és elkezdi felolvasni a FIDESZ franzstadti elszámoltatásának az ERDEMÉNYEIT felolvasni.

mennyi lehet orbán sajtajának a slapajja?legyen az Iksz Szám,akkor a Jók és Igazak sajtajának a munkásai 3 Iksz.

Amikor már a Jók és Igazak lesznek jókormányon,akkor is szükség lesz az öndicséretre és fikázni a remélhetőleg azért ehhez az ellenzékben megmaradó orbánbandát..na de ekkora létszámot fizetni?

emlékeztetlek,az Index Vállalat milyen móccerrel felezte le az Index A Lap szerkesztőségi létszámát és akkor még arrólnemis beszéltünk,, hogy az új szerkesztőség tagjait hogy fizetik. [-> transzparencia]

te! ...hogy így elbeszélgetünk..Javallottam én már neked Hamvas Béla Direkt morál és rossz lelkiismeretc.esszéjét elolvasni ??

Te még a direktmorál szakaszában vagy,jólfog esni a májacskádnak:D

Frick László Intézet 2021.02.09. 07:52:22

@- duplagondol: A netokráciában nem az információ megszerzése emelhatalomba,hanem a megosztása.

Ha azt nem számolom,hogy a hűdefejlettebb emberek ma képesek lennének elhinni,hogy Gleiwitz-nél a lengyelek támadtak mert a provókon lengyel katonai egyenruha volt [-> Capitolium] :D

Megggyőződésem,hogy amerikai barátainknál megvannak az Orbánt egy féldélutánmegbuktatóleaks-ekésmajd ők eldöntik,bukjon-e Orbán ésakkor bukni fog.

Addig törekcséplés az egész.

lábjegyzet:
Fekete-Győrprofesszor szerint mindenszar,amikínai,tehát a kínai titkosszolgálat is szar meg a vicset is.

A CIAmeg a faszbúk ésaz egész internet nemkínai része leszűrése faszább,mint amit a fatengelyes büdöskínajijakokok tudhatnának-nemde?

Akkor a CIA csak többet tud Orbánról...Nemde? Lehet, hogy még gráci fotóik is vannak? Vagy Anikó asszony látleletei.

és ezt meg a beszélgetésünkmargójáraki:Ellenőrizheted:Itt is szajkóztam,minden blogbarátomunta már,hogy hajtogattam 2017. elejétőlfogva:
"Az Ellenzék tud valamit,amit mi nem, és ezért nem akar orbánt váltani."

Szorgalmas Gyémánt 2021.02.09. 08:53:23

@- duplagondol: De tudják, csak - és itt jön be a politika - nem elég transzparensen. Kevés a dokumentáció, pár száz oldal, a Pfizeré meg 10 000 oldal, ilyen érvek sózlnak "ellene".

- duplagondol 2021.02.09. 09:21:15

@Frick László Intézet: Képben volnánk, abszolúte: "Arra vonatkozólag, hogy a világ olyan, amilyen, senki részéről semmiféle panaszt nem vagyok hajlandó elfogadni."

Aztán persze érdemes figyelni arra is, amit ezután leír. Elég sok dilemmát említ Őintézeted, amivel a nagy korrupcióellenes hevület közben bárkinek érdemes számot vetnie. A Baranyi-féle megoldás, itt gebedjek meg, tetszik: titkos vágyálmaimban egy szükségállapotot képzelek még ehhez, a törvények ideiglenes felfüggesztésével, egy magyar Pinochet vagy egy magyar Napóleon útmutatásai alapján, aki TERMÉSZETESEN azonnal visszaállítja a jogszerűséget, amint ki vagyon söpörve az istálló. S a haza fényre derül.

A dilemmáról nyilván ennyit. Ami ezen innen van, az olyan apró-cseprő dolgokra korlátozódik, mint mondjuk a titkosszolgálati megfigyelés lehetőségeinek a kiszélesítése (de jó lesz!), a büntetési tételek radikális felemelése, ehhez szorosan kapcsolódóan pedig a vádalku széles körű alkalmazása. Például. De hogy a vádlott utólag nem épp ÁVH-szerű módszerekre panaszkodik -e, amikor a vallomását idézi fel a kocsmában, arra nincs garancia.

Arra sem, hogy az ezt követők nem fognak lopni (hajjaj...), de még inkább arra, hogy az egész negítélése nem relativizálódik. Hogy a Gyurcsány-féle eredeti tőkefelhalmozódás (lsd. anyóspajtás) az nem korellál -e a tiborczpistáéval, és nem mondatik ki a verdikt: az első millióról, akarom mondani, milliárdról nem illik, ugye... Hogy, ha bárki a CIA-nál másképp gondolná, akkor érdemes őket figyelmeztetni arra, hogy állami tenderen isteni szerencsésnek lenni még mindig jobb, mint ír szeszcsempészként vagy indiánokat hatósági kenőpénzekkel legázoló olajbáróként elindulni az élet szamárlétráján.

Ha van ezekre válasz, akkor az talán az: hogy érdemes tenni egy másféle világért is. Vagy bejön, vagy nem. A fenti Hamvas-féle idézetet többféleképpen lehet folytatni. A szennyben gázolva, de legalább levegőt véve idézni, újra és újra, például.

- duplagondol 2021.02.09. 09:31:10

@Frick László Intézet: ...végtére is: akármennyire is vitatkozunk vagy nem vitatkozunk itt, az értelmi tisztesség, amiről Hamvas ír, mindenképp elmegy vagy elmehet közös nevezőnek. Az, hogy a belátás után mi következik, már más tészta. Készséggel elismerem, hogy bloggernek lenni áldottabb állapot, mint politikusnak, bár a középkor hegyi remetéi kábé szintén így voltak ezzel. Nem, mint a magukat dagadtra zabáló világi szerzetesek.

- duplagondol 2021.02.09. 09:42:12

@Szorgalmas Gyémánt: Ki a francnak van kedve, ideje elolvasni tízezer oldalt? Ez legyen az okoskodó tudósok reszortja, de nem azoké, akiknek felelősen kell egy országot irányítani.

Nem mintha ez a kezdete lenne valaminek - hanem régóta a következménye annak, hogy a szakértelem burzsoá, akarom mondani, kommcsi trükk. Csak így tovább a lenini úton, elvtársak, azt viszont engedtessék már meg: hogy az ilyen mussolinista magabiztosságnak súlyosabb következményei is lehetnek, mint hogy a kínai vakcina mellékhatásaiba TALÁN, esetleg belehal egynéhány ember. Ha az Akarat megelőzi a pályán az Értelmet, akkor utána általában elég komoly hajtűkanyarok szoktak következni.

Frick László Intézet 2021.02.09. 09:53:46

@- duplagondol: Ha végigtekintük az elmúlt 31 éven,azt látjuk, hogy a szó népi-romantikus és teljesen politikai-szakmaiatlan értelmében tisztességes emberek hullottak ki a leghamarabb a politikából,plakisgazda mozgalommaradékai is gajra mentek azokon,akiket én "rulett"-esnek nevezek,ez a Dr Antall típus( "kis budai presszókban okoskodó agyérelmeszesedéses nyug.gimn. tanarak)
akik mint rulettre tettek arra, hogy szerintük kikfognak,milyen cimkék jólszerepelni az első demokratikus választásokon.

Dr Antall a kisgazdákra tett, csak ott volt 1988.február 18-án az emlékülésen az a közepes ügyvéd és arrogáns populista Dr Torgyán, szerintem a szocialisták ügynöke.

Dr Antall körülis a tisztességesek hulltak a leghamarabb.Dr Antal tökéletesen hozzá nemértő amatőr (balfasz) "politikus" volt,mindent bevett,amit a nyugatiak bemeséltek neki. Egy Weizsäcker..aki..ugyan,honnan tudta volna... SzabóIván,a liberális

A liberálisok kitettsége volt a legmagasabb,mert a liberális még az akkori két liberális pártba sem kellett igazán...

A szocialisták,az egyetlen politikaiprofikonglomerátum a jobboldaliakat nyiltan kinevette,a "zsidókat" [SZDSZ neve Horn Gyuláéknál,ha már nagyon be voltak baszva...] és a takony cigányékat (a másik liberálisok,Orbánék) azonban útálták nagyon.

Hátméga saját liberálisaikat,Dr Vitányiékat.

De ez mindenütt így ment,a művészet más területein.

A Magyar Televíziónál voltak a legaljasabb férgek,tolvajok,fosztogatók, csak a termelőszövetkezeteket fosztogatták hasonló aljassággal...

természetesen Film-Szinház és Muzsika:A tisztességesek hulltanak el a leghamarabb.

"Panaszolod nekem a geciket a televíziónál és a filmgyártásban és akkor... színházban akarnál próbálkozni? A színház világa még a televíziózásnál is mocskosabb:D "

A 2010-es évekre nem maradt liberális a magyar közéletben...

Frick László Intézet 2021.02.09. 14:15:08

@- duplagondol: (folytatás)
Jó,hogy felhoztad az értelmet. Sokan azt hiszik,hogy az értelem mindössze logika.
Miközben a tudomány [az értelem...] eljutott már odáig,hogy felismerje pl azt, hogy az evolúció illogilkus vagy pl a világűr-világegyetem általunk sejthető része is illogikus.

„ha elhiszed, hogy a logika irányítja az embert, sutba dobod az életed”
/Sean Penn/

Van szükség pl logikára,de nem minden a logika. [Sejtésem szerint a "logika" csak segédfogalomgyártás... ]

A felelősségről kéne még egy pár szó,mert az entrópiában nem csak a "logika" falja föl az értelmet és a "helyettesítő algoritmusok"

Az algoritmizálás a felelősség hárítása is:
"Nem én voltam:Az algoritmus adta ki.Ja,és az algoritmusunkat algoritmus író algoritmussal írtuk, hogy az embert A Nagy Tévedőt kizárjuk.."

Alig találsz a XX.században felfedezőt,Nobel-díjast,aki ne részeredménykutatónak,tehát csak rész-felelősnek nevezné magát."Többen osztozunk..."

A felelősségen is.
süti beállítások módosítása