2020.01.08. 05:01
Vezesd Meg Pont Hú
Egyszerű hétköznap az isteneslászló alakúak rendjében a bolygón, ahol már még Alíz is internetes újságíró a Barátok köztből.
Pajtizz egy internetes hülyítőportállal a payola bujtatottreklámként, aztán fogd a "lopási statisztikájukat" mesdd meg "KSH adatokkal" és írj egy jó hosszúcikket,amiből a nagy semmit tudjukmeg a semmiről.
Bár az autós szakma annyit mégis kisüthet, hogy ezek szerint a Ford Focus C Max meg a Renault Mégane félék utángyártottkarosszéria és elöl-puffos homlok-és motor részek alkatrészeinek a beszerzésévellehet akkora baj,mint pl az első generációs Skoda Superb-ével.
Magyarország nem csak a legtolvajabb lopósak országa Ojrópában, de ráadásul a gépjárműbiztosítási [főleg a felelősségbiztosítási] csalásokban akkora-nagy piacvezető, hogy az ojrópai biztosítók erre hivatkozva muchacházták le a Többiztosítós [TB/EÜ] Rendszer ötletét A magyarországi teljes karosszérialakatos- és autófényező szakma kizárólag biztosításos munkákkal szeretne foglalkozni és perszehogy olcsóbb a lopott karosszériaelem,ami ha megegyező színű,még fényezni sem kell, csak polírozni,viszont "teljes fényezés"-ről meg lapjára fogott ácsceruzával rajzolt számlát költeni hozzá :D.
Az ostoba picsa, aki ezt a cikket összeütötte,képtelen megfejteni a "rejtély", ugyan miért lopnak olyan autóféléket kiemelkedő számban, amikből pedig kevesebb fut az utakon.
Hát éppen azért, bazdmeg :D
-mert nincs olcsó utángyártott alkatrész!
Csak faszbúkon lehet/engedi kommentelni a picsa a cikkét -különben nem pocsékoltam volna e bejegyzésmegírására a villamosenergiát.
Tessék a koszorú arról,ki picsaemberek tudnak és hogyan beugrani a címlapról:
Szólj hozzá!
Címkék: statisztika címlaptündér zsurnálizmus picsaember fagyasztottkajazabáló konglomerálttársadalom tolvajok országa
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.