2019.11.21. 06:09
picsaautó
Kurvák!
Yossarian
A picsaautó az oiropid túlfejlett,rendpárti agyonszabályozott feljelentőember, a nejlonzöld-tudatos, szájjalliberális, fasszal se baloldali fotelkörnyezetvédő fagyasztottkajazabáló Fish 'n Chips pornóolimpikon maszturbatív picsaember szimbóluma.
A picsaautó a maimarketing jellegzetes terméke.
Az autó,mint olyan,a Szent Világgazdaság egy olyan oszlopa,amit ha a vadzöldradikáliss úgy,ahogy követelné,azonnal kiüthetne, környezetvédelmi globális katasztrófát okozva omlana össze a világgazdaság.
A picsaautó egyik fogamzó parancsa az eladások növelése. Ehhez lerövidíti a termék életciklusát a cseréhez. Eleinte a termék valóbanhasználhatatlanná romlott 6-8 éves korára:Ez jellemezte a picsaautógyártás bitodalmát,a francia autóipart a 60-as években.Akkora fos voltegy francia autó,amihezképest a Skoda MB 1000-es svejciórába számíthatott.
A 80-as-90-esévekreegyes autógyártók a könnyen-gyorsan összeszerelhetőséget tűzték ki célul, termék-kínálatuk legózható volt.
Pl egy Opel Kadett D irányjelzőjét 1mp-nél rövideebb időalatt beszerelhette a munkás. Ugyanennek az autónak a hengerfejét hatlapfejű csavarok rögzítették. A 80-as90-esévek autóit hobbi alapon otthon is lehetett szerelni, viszonylag egyszerű szerszámkészlettel...
Amerikaiautó- német minőségbiztosítás -még az össszeszerelőiközött is volt német. Weltauto is volt,az amerikai változata pár év alatt szarráment,a D-Kadetthozzáértőkezében félmilliókilométert is eldogozott benzinesmotorral. Csak az 1.2 láncos-állítós-szelepesmotorja volt vacak, de azzal büntették még az Opel B Corsa vásárlóit is a90-esévekben :D
kivéve a franko-latin és a japán autókat...
A picsaautók közösismérve a Beépített Hibá -val programozott futásteljesítmény.
A beépített hiba alkalmazását a francia törvények büntetik -naná, hogy a Franccia Nemzeti Autóipar ősidők óta alkalmaz beépített, betervezett hibákat. Van,amikor a "korszerű új innovatív és úttörő" termék egyben komplex
Jellegzetes angol picsaemberek picsaautóval picsatévé"műsor"-ban.
beépített hiba is. Egyik tipikus példája volt az egységsugarú benyaló,a laikus autóbuzi számára a Jövő Autója
az 50 éve még álllami tulajdonú Francia Nemzeti Nagyvállalat,a 60-as-70-esévek Renault-jának az 5-öse [Five].Mint köztudomású,a paraszt az ravasz , ha francia is,és úgy tud baszni a haraszton, hogy az mëg se zërrrgik,pla büdösparaszt fogja a hátipermetezőjétés benzinnel hígítva a traktorjából leengedett fáradtolajat,kifújja az Innovativ [és jaj-de-mennyire,a tervezők segondolták volna] Jövőbe Vezető Renault 5-ös rejtett zugait az átrozsdásodás ellen..lefesti az aknájábólalvázvédővel... Azonban a Renault 5-östminden idők egyik leggyöngébb önhordó karosszériájával tervezték s konzervbádogból: A fő tartórészek a terheléstől úgy,ahogy egy drótot hajlítgatásokkal el tudunk törni, elfáradtak és az autó páréves korában még sózásmentes régiókban is száraz kecskeszarrá rohadt. A többi jellegzetes beépített hibáját itt nemsorolom fel.
A 80-as években a Mercedes-Benz autóépítő alap-tervezőmérnökeinek azt a koncepciót jelöltékki, hogy a terméklegyen könnyen és a világ elhagyott tájain,egy ausztrál sivatagban,az Andok hágóin vagy a Vasfüggöny mögött egy "kommunista" országban is javítható:ne hagyja az úton a felhasználót. Hatlapfejű csavarok,öltöny-nyakkendőben cserélhetőék-és hosszbordás szíjak.Millió kilométeres motorok.
Egy mai picsa autós"újságíró" ha ingyen akar marokkózni és a főnökei mégnála is tudatlanabb picsák,kicsal egy kis poenos riportra párezer €-tésa szabi alattr készít pár szerintepoenos fotót arról, hogy Marokkóban még képesek W123-as kasznis öreg Mercedes-eketmunka-autóként, taxiként használni. Variáció:Chisnauban olcsók a cigányfiúk vaagy a fiatal-lány prostik,ugyanezt a riportot megcsinálja az "öreg" Mercedes Sprinterekkel meg a mégrégebbi Mercedes 207-307-esekkel. Akár a szálloda ablakából,miközben a fiú vagy lányprostit szopatja.
Ha korrupt kurva újságíróra gondolunk, reflexesen a politikairovatosok ugranak be. Ez tévedés.A világ legaljasabban kurvakorruptpénzért bármire kapható "újságíró"-i az autós-szakmaiak. Csak 3PIO-hoz tudnám hasonlítani az autós szakmaiújságírás krémjét. ha valaki nem bírja már gyomorral,amit a Földközi Tengeri Embermentés adomány-gyűjtő üzletágban "űjságírók" művelnek,gondoljon az "Év Autója" zsűritagjaira és máris legyűrte a hányást.
Egy igazi riportban pedig érdekes motívum lenne az, mi az oka annak, hogy ezeknek a prostiknak a tulajdonosai"moldáv horrorkaravánok" sofőrjei sem,a horrorkaravánok megrendelőiésfőnökei sem,ingyen seméssehogyansem kérnek aMercedes Sprinter picsaautó korszakában készültönmegsemmisítőtermékeket, hiába a Bagolylámpa,ametálfényezés,aklímaés a csupa-csupalukszus,plamagátólnyíló elektromosajtó,ami miatt a havas moldávutakontélen nemlehet elindulni,mert az ajtónyitásérzékelő befagy és zárt ajtónálisletiltja a motorindítást.
Bagolylámpás híg elevenfos.Ez már gyakorlatilag munkára alkalmatlan, nemlehet fuvarba biztonsággal elküldeni.A használtpiac is beárazta,általában fele-kétharmadába kerül,mint egy 800ezer-1Millió km-t futott Igazi Sprinter.
Ugyanezekből az okokból nem kellaz albán sztárorvosnak, Nyál Aleksznek,az un "X-faktor" picsatévéműsor "zsűritagjának" moldáv emberkereskedőknek vagy lengyelpolitikusoknak egy vadiúj MecredesSUV -és álterepjáró sem. Ugyanis a Mercedes, bár a legkésőbben vágott neki a picsaautófejlesztésnek,mamár eljutott odáig, hogy mindössze 30-40ezer km-t futott,lényegében vadiúj terméke bárhol az országúton letilt. A picsa,aki fejlesztette,az interneten él és fingja se nincsen arról,mit képzel egy román cigánycsászár, magyar pálinkakereskedő vagy az USA által dédelgetett koszovói albán politikus, amikor aletiltás miatt veszteglő "autó"-ja magától értesíti az Assistance-t. Főleg akkor, ha a Kárpátok havasába Bucuresti-ből küldik az Assistance-t a csereautóval. Egy mai picsaautó fejlesztő mérnöknek vagy már annyi esze sincsen, hogy elképzelje, nem mindenütt érhető el még az NSZK területén sem az Assistance szolgáltatás (ez úgyis a kereskedő sara=szara) vagy ha el is képzeli, de szarik bele...
Szerintem a picsaautófejlesztés teamjeire általánosan jellemző az IT szakmában amúgy is megfigyelhető beleszarós attitüd.Ő a Modul Folyamatban a maga részfeladatát elkészítette letudta. Hogy az a Nagy Egész -be hogyan illeszkedik,mi történi odakint a Büdös Valóság-ban, abba szarik bele.Nagyon is tisztában van, hogy a termék,ami dolgozik, híg fos lesz-vagyis a szarnál is szarabb. Sőt: gennyes váladék Vadiúj hulladék, a gépjárműgyártás IKEA-átbaszása..
A picsaautók életciklusa az elmúlt 10évben már olyannyira lerövidült, hogy pl az 1-3,5 tonnás kisteherjárműszegmensben a termék nemérimeg az adóügyi szabályok szerinti amortizálhatóság korát. Egyre gyakoribb, hogy a nagyfelhasználók már újabban azért nem veszik sajáttulajdonba a gépjárművet,mert az újkorában is annyira megbízhatalan, hogy biztonságosabb a cseréjét egy bérbeadó-lízingcégre bízni. lerohad az autó a sofőr alatt négy hónaposkorában 50000 km-nél? - a bérbeadó viszi a csereautót és trélerezi a fostalicskát.
A német piacon figyelhető meg: A mezei civil felhasználó már azzala tudattal veszimeg a vadiúj fostalicskát, hogy az úgysem bir ki többet 150000 km-nél... ha elviszi arra az öt szervízre, ha nem. Azzal is tisztában van, hogy a garancia meg az egyéb parasztvakítások mit jelentenek. Hiába "garaanciális" méga fostalicskája, ha órákba kerül az elszállítása és napokba a megjavítása.
A magyar utak specialitása pl az őzelütés. Ellehet itt szaroznimeg szőrözni az Önmegsemmisítő Fostalicskákon... tőlem elhiheti bárki az összes reklámszöveget ezekrőla vadiúj környezetszennyező bűncselekményekről,a lényeg az a magyar utakon...
szerintem
ami egy őz elütésekor történik: Egy "mai korszerű" félig önvezető szenzoros, agyonszabályozott vadiúj fostalicska nemhogy hetekre,de hónapokra kiesik a forgalomból.Könnyűkoccanás dettó. A kárérték csillagászati, a lámpák többszázezer Ft,a konzervbádoból készült motorfedélnek látszótárgy-ból maga a gyár sem gyárt még után' eleget... az autó elejében a szenzor,a sok elektronikus szir-szar a leges legfelkészültebb szervizek legjobb szakembereinek a tökéletesen maxiumális műszaki háttérrel sem képesek SOHA TÖBBÉ=NEVERMORE úgy összelőni-beállítani az elektronikát és az önszabályozást, hogy ez az autó még egyszer ebben az életben jólhasználhatólegyen. Ezentúl álhibák miatti valódi letiltások...indokolatlan szervízüzemmódra váltás és egyéb meglepetések fogják jellemezni az autót -tehát még annális hamarabb válik hólabda belőle,mint ahogy azt a gyár mérnökei eleve beletervezték.
Miközben a magyar egyre naívabb és laikus hiedelmek szerint egy "német" autó "németminőség" és "precíz,mint egy svejcióra" meg a németekvigyáznak az autóikra és nem sajnálják a pénzt a szervizelésre...
...aközben egyre gyakoribb, hogy a Fejlett Bezzeg Német legföljebb a motorolajaat cserélteti le valami másodrendű külföldi disznókutyával a benzinkúton. Minélpicsaautóbb, annél kevésbé vagy sehogyansem szervizelteti a fajnémet. Minek dobna rá ki pénzt. Ha tudja azt, hogy kétév alatt úgysem fog többet hajtani,mint 60000 km,még ennyit sem tesz meg.60ezret olajcsere nélkül is elmegy. FajNémet felhasználásban a 2.tulajdonos általában a másodrendűekközül az elsőrendűnek számító Deutschtúrk vagy más jólintegrált vendégmunkás. Ő azért veszi meg a fajnémet 2éves picsaautóját,mert amikor hazamegy szabadságra,a rokonok ránézésre úgy sem tudják megállapítani, hogy az autóúj vagy fiatal-használt. Ráadásul Törökországban,de az EU másnemigazi,másodosztályú tagállamaiban is tömegesen vannak mégolyaan igaazi autószerelők,akik tömegesen képesek az elsőnéhány tucat Beépített Hibá-telhárítani.
A Nagymagyar Alföldközepén van egy Sanyi nevű fazon, akit szivesen bemutatnék a V.A.G.világkonszern Beépített Hiba Tervezőmérnöki teamjeinek,mert pl az 1.9 PDTDi gyárilag fosnak tervezett "motor" összes Beépített Hibá-ját képes elhárítani,természetesen szakmunkás papírral, még technikusi ismereteket sem taanult. Ez a Sanyi a magyar PDTDi-elhárító szakmában olyan név,mint Vadász Iván vagy Dobrevné ApróPiroska a kreatív könyvelésben. Természetesen nem létezika V.A.G.Globális Világkonszernnélolyan Beépített Hiba TervezőMérnök,aki elhinné, hogy ez a Sanyi egy heteken áttartó míting keretében team-szám tudná beégetni a többdiplomás mérnököket. Valóságos élő népmesehős és Unkoorische Bedjar ez a Sanyi :D
Mint kigyógyult V.A.G -buzi,természetesen a leghirhedtebb pénzégetőpicsaautó, a ráncfelvarrott B5 "Passat"-nak látszó tárgy egy 1500 Ft-os beépített hibájávalfogok szemléltetni.
Péztemető.Mint hólabda, jelenleg az alsóközéposztály fiainál tart,megveszi "németből behozottan" leppírozva 700000-ért, azonnal rákellkölteni egymillió Ft-ot és aztán, ha évente csak 10000 km-t használja,évente 300000 Ft-ot.
Volkswagennek és ráadásul Golf-naklátszó, egy marék ideinyári nyúlszart nem ér 12évesen valós 150000 km-rel német utakon.
Példa: befut a bácskiskun tanyasi sufni fekete szervíz udvarára egy ilyen B5 fostalicska azzal, hogy feszt letilt a kompjuter és a Gyári Szakszervízekmár 300ezer-500ezer Ft--ra vágták meg. Lajosnak,a tulajdonosnak természetesen nincsen autószerelő szakmunkás bizonyítványa, szakmája szerint pék lenne. A hasonszőrűek általában rendelni szokták az 1500 Ft-osmotorháztető nyílást érzékelőkapcsolót, 2 óra,mire kihozza az alkatrész nagyker' de Lajos annyira vén szar húgyos már, van vagy 62éves, hogy ő készleten tart a műhelyraktárban ilyen kapcsolót, szólaz inasgyereknek, ugorjon és cserélje ki, 5perc. Ugyanebben az autóban egy parklámpa buborékizzó cseréje másfél óra,a hozzáféréshezle kellbontanai a lökhárítótés kiszerelni az integrált fényszórót, 16 torx csavar tud belerohadni, ha Fejlett Bezzeg Német,télen zeolittal szórt utakon kezdte a pályafutását a fostalicskának tervezett elevenszar.
Százezer ember fordulkétségbeesetten un "internetes autós dokik"-hoz,mit csináljon ezzela fostalicskával, megvette 3000 €-ért ésmár 3000 €-tköltött rá.
Az én tanácsom: egy liter benzin, szétlocsolva az utastérbe egy félreeső helyen és gyufa, Oof Wiedersschooni . Ez még valódi környezetvédelmi szempontokból is alegkíméletesebbmegoldás,mint kivárni azt, hogy a turbójábaépített hiba segítségévela motor megsemmisítse magát.
A belseje undorítóbb egy használt koporsóénál.
Szólj hozzá!
Címkék: fostalicska ökológiai lábnyom maimarketing csatornamunkások picsaember picsaautó picsaemberfejlesztő mérnök fagyasztottkajazabáló konglomerálttársadalom főzőműsor fagyasztottkajazabálótársadalomnak Beépített Hiba Programozott Futásteljesítmény autós szakújságíró csikószsoltalakúak vadzöld Önmegsemmisítő Autó
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.